Servor schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:51:
[...]
En voor de 100e maal... er is helemaal niemand, maar dan ook niemand, die daar iets zinnigs over kan zeggen. Wat denk je nou te gaan horen hier? De enige ter wereld die het weet heet Steve Jobs (en nog wat sales managers ofzo).
Wat ik denk te gaan horen is het gemiddelde van de geruchten. Bijvoorbeeld: 10 bronnen Maart, de ander 3 zeggen Juni. Dus de vermoeden zal zijn ongeveer eind Maart begin April.
Of is dat nu gewoon zo moeilijk te begrijpen? Ik vroeg immers om een schatting, niet een exacte datum. Ik weet dat alleen de Apple top dit weet.
En over wat zinnigs zeggen, het valt me op dat maar weinig ter wereld tegenwoordig iets zinnigs kunnen zeggen.

lol
RobbieB schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:51:
[...]
Heel simpel.. niks over bekend. Geruchten blijven geruchten. Er kan volgende week dinsdag plotseling een update komen, maar het kan ook langer duren. Speculeren is hier dus ook het enige dat kan gebeuren.
My 2 cents? Heb je hem hard nodig, gewoon kopen.. Vind je het niet erg om een tijdje te wachten.. het laatste doen. Echter, een collega van mij wacht al 3 maanden op een update van de Mac Pro naar 6 cores, maar ook daar is nog niks over bekend.
Okay thanks. Er valt dus echt niets over te zeggen, duidelijk. Ik kan nog wel een tijdje wachten. Ik ben er toch nog niet uit wat ik precies wil. Voor het echt mobiel zijn (school/werk/etc) heb ik hem niet nodig namelijk, dus dat scheelt.
Nou ik nadenk, word de 17inch versie niet altijd later dan de 13 en 15 inch versies geupdate? Of ben ik nu even in de war.
Nevermind die vraag, ik zoek het zelf wel uit. Hier word ik over het algemeen toch maar afgesnauwd door gefrustreerde figuren. Misschien overwerkt jongens?
[
Voor 33% gewijzigd door
LogiForce op 14-02-2010 22:11
]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.