Met een undergeared tank (alt-druid of ik ben gewoon super slecht in feral)
is inderdaad heel irritant als iemand op random target kiest en daar zijn complete
rotatie op loslaat zonder naar argo te kijken.
Ik heb zelf 3 tanks (de warrior kan me echt niet boeie).
Heeft wel voordeel als dps, ik probeer altijd te wachten op de consecration/d&d/swipe/tunderclap voor dat voldige aoe gek ga doen.
En als single target aan nuken ben kies gewoon random uit tegen tijd dat in de buurt van de tps kom swicht ik wel, werkt prima voor mij.
Ik vind tanken heel leuk, maar groot nadeel van 25-mans is toch echt wel dat te vaak maar 2 tanks nodig zijn.
Zo is in icc alleen bij marrow,lady & proffesor (meer ???) waar je persee 3 tanks nodig hebt
Dit vindt ik persoonlijk toch wel een groot nadeel.
Daarbij komt ook nog, hoe meer ik heal op shaman alt des te leuker ik eigenlijk ga vinden.
Moet nog een keer serieus heal-spec op mijn main paladin gaan proberen.
maar
chain-heal,riptide,earth-shield
En over LFG tja soms lach ik er om, sta op vaak bovenaan de damage done & dps
op mijn prot paladin.
Maar eerlijk zal mij echt niet meer boeie of iemand incompleet groen in groep wordt geplaatst. zo lang de instance maar goed verloopt vind ik het wel best.
Enige instance wie echt niet leuk meer is blijft HoR, probeer 15 min daarna ben ik pleite.
En onder Optionele bazen zijn toch Gundrak & OK waarvan de OK worst-case is.
Maar als iemand meteen vraagt of allemaal kunnen doen heb soms wel voor over.
Ik weet dat als gearing dps zeer irritant is om 3 badges te moeten missen. maar te vaak is gewoon gezeur van de rest niet waard.
is inderdaad heel irritant als iemand op random target kiest en daar zijn complete
rotatie op loslaat zonder naar argo te kijken.
Ik heb zelf 3 tanks (de warrior kan me echt niet boeie).
Heeft wel voordeel als dps, ik probeer altijd te wachten op de consecration/d&d/swipe/tunderclap voor dat voldige aoe gek ga doen.
En als single target aan nuken ben kies gewoon random uit tegen tijd dat in de buurt van de tps kom swicht ik wel, werkt prima voor mij.
Ik vind tanken heel leuk, maar groot nadeel van 25-mans is toch echt wel dat te vaak maar 2 tanks nodig zijn.
Zo is in icc alleen bij marrow,lady & proffesor (meer ???) waar je persee 3 tanks nodig hebt
Dit vindt ik persoonlijk toch wel een groot nadeel.
Daarbij komt ook nog, hoe meer ik heal op shaman alt des te leuker ik eigenlijk ga vinden.
Moet nog een keer serieus heal-spec op mijn main paladin gaan proberen.
maar

En over LFG tja soms lach ik er om, sta op vaak bovenaan de damage done & dps
op mijn prot paladin.
Maar eerlijk zal mij echt niet meer boeie of iemand incompleet groen in groep wordt geplaatst. zo lang de instance maar goed verloopt vind ik het wel best.
Enige instance wie echt niet leuk meer is blijft HoR, probeer 15 min daarna ben ik pleite.
En onder Optionele bazen zijn toch Gundrak & OK waarvan de OK worst-case is.
Maar als iemand meteen vraagt of allemaal kunnen doen heb soms wel voor over.
Ik weet dat als gearing dps zeer irritant is om 3 badges te moeten missen. maar te vaak is gewoon gezeur van de rest niet waard.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427