BornFlippy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:15:
En ivm gearscore => Tis een indicatie, maar zegt niks over de speler achter de knopjes.
Gisteren nog meegemaakt in ICC10 dat de raid op Lady Deathwisper vast zat en me invite. Eventjes gearscore checken om toch te weten of ik me saved moet laten geraken. Iedereen boven de 5k GS => Ok we gaan het proberen en toch jammerlijk de mist in gegaan. Maar ja, that's life ... . Woensdag proberen we wel opnieuw ... .
Hakuna matata!
Zaterdag voor het laatst een ICC 10 op mijn moonkin alt gejoined (deze gaat ook de koelkast in) RL stelde stom hoge eis (geloof 5.1 gs oid), achievement, inspect etc, maar daar ben ik niet eens op ingegaan

Heb zelf de addon niet maar ga er maar vanuit dat de aanwezige spelers ergens rond de 5k+ zaten na wat inspects, op een vriendje van een zeer goed gegearde tank na. Hakuna matata!
enchance shammy, rogue, mage, hunter, moonkin als DPS.
Stick together a bit on Marrowgar! All DPS on the bonespikes no exeptions! roep ik maar. Eerste bonespike op Marrowgar op de mage: die staat op de een of andere manier letterlijk op de verst mogelijke locatie van de rest van de groep. Ik ren er maar heen met m'n uilbeest, voordat ik m'n eerste wrath de deur uit heb cast Marrowgar de tweede bonespike op... mij. Niemand reageert. Mage in een spike. Ik in een spike. Ik wordt wel gehealed door een oplettende holydin. Een spreekwoordelijke eeuwigheid later wordt ik na wat roepen in /raid door de rogue verlost en battlerez de mage. Rest van het chaotische gevecht ben ik ongeveer de enige die spikes DPSt, verliezen we hier en daar nog wat DPSers, en gaat de baas uiteindelijk toch neer. Hakuna matata.
Deathwhisper na een whipe op de trash. (tank 1 charged de priest links na de groep links, tegelijkertijd charged tank 2 de rechter groep). Ik geloof het tegenwoordig wel in PuGs met raidleaders en roep bijna standaard wat kernpunten. All DPS on adds. Dont stand in the big green circle of hurt. Watch spellreflect, melee get that shield down. Dont bring down the ladies shield with adds up or near the next spawn. We starten, en het gaat redelijk goed. Totdat een caster skelleton resurect met dat fijne spellreflect shield. Niemand reageerd. Melee was al weer aan de baas begonnen. Hunter stond sowiezo voornamenlijk de baas te nuken. Shield van lady is al vrij laag, net als de DBM timer voor de volgende groep. Caster skelly staat vrolijk zijn bolts in de raid rond te strooien. STOP DPS ON LADY GET SKELLETON DOWN. Nogmaals een spreekwoordelijke eeuwigheid niets.
Volgende add groep spawned op het zelfde moment als de lady engaged. Gek genoeg reageert men nu wel, redelijk, en de nieuwe adds gaan neer. De skelleton staat nog vrolijk in het hoekje te casten, melee zit al weer op de baas, ondanks waarschuwingen. Het is niet het moelijkste gevecht in ICC laten we eerlijk zijn, en we redden het nog best lang, wipe op ongeveer 5%. Hakuna matata.
Tweede poging. Leg nog even beter uit wat er gebeuren moet aan onze melee vrienden. You wont see big damage numbers because of the skelleton's shield but you need to bring it down. Lady Deathwhisper heeft inmiddels ons zwakke punt ontdekt. Eerste add groep, skelleton met spellreflect. DPS negeert hem. Tweede groep, skelleton met spellreflect. Rogue begint met damage. Hunter zou ook moeten werken op die shields, maar staat enkel de baas te nuken. "I'm not doing any damage to that add don't see anything" Voor zover ik weet moet het werken bij een hunter. Derde add groep, skelleton met spellreflect. Wipe. Haknua matata.
We staan klaar voor de derde poging en een healer wijst eens op de recount resultaten. Rogue, 2k DPS. Enh. shammy, 1.8k DPS. Hunter 3k maar voornamenlijk baas. Healer stelt dat we het met díe DPS niet gaan redden, zeker niet met de spellreflect skelly's. Rogue verlaat de groep. Raidleader zegt "don't worry, I've got another DPS incomming." En hij invite zijn nieuwe DPS...
nog een mage.
RUN FOR THE HIIIIIIIIIIIIILS

hearthstone.
Zo, weer mijn laatste rant voorlopig, gezien ik het bij mijn pally en mijn guild ga houden