Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:53

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ik wilde dus net al bij plaatsen dat druids niet om hun hoge dps...

Ik moet echter wel zeggen dat mijn crits en regular damage flink goed naar voren komen

wrath doet gemiddeld per cast 3000 damage, crit rond de 8000
starfire doet gemiddeld per cast 5200 damage, crit rond de 11.500

toch de spells die het meeste gebruikt worden, bovenstaande in combinatie met moonfire die mij in de bufftime 5 keer een hogere crit chance geeft. andere spells gebruik ik alleen op bosses, zoals insect swarm die de hit time verlengt van degene waarop het gecast is. Starfall kent iedereen wel en noem maar op.

Mijn DPS wordt aangetast door andere spelers, als ik net in mijn 2,8 seconde cast time van starfire zit terwijl iemand anders een crit.blow uitvoerd waardoor mijn target vloert dan ben ik mijn accurate dps kwijt.

full gear zoals ik nu op sta doe ik op een dummy een dps van 3,4 zonder buffs, alleen vind ik dat niet eerlijk daar je target niet zo "niet beweegt" als een dummy. 4k dps haal ik ook full buffed op een dummy

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
DrFlash schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:21:
[...]

thx

[...]

Zoals ik zei, extreem voorbeeld <-- voorbeeld <-- voorbeeld

[...]

Dit is beide DPS gear, tank gear heeft +Def / +Par / +Dodge / +Block of een combinatie van 1 van deze met een DPS stat (crit/str/arp/exp)

[...]

extreem voorbeeld <-- voorbeeld <-- voorbeeld
En dit is niet nuttig discussieren maar trollen |:(

Anyways, met een gearscore van 4500 zou je ongeveer wel de 4k dps moeten kunnen aantikken met pure dps classes. Met mijn paladin (retri) heb ik ongeveer 4800 gs en een dps van tussen de 4500-5000 in heroics. Meestal wel meer though.

Echter heb ik op mijn hunter een gs van 4500 en zit ik op 5.8k. Het varieert dus.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Het mag ook onderhand nog wel eens een bekend gegeven zijn dat de ene class in dezelfde gearlevels stukken meer DPS doet dan andere classes. Vaak zijn dit de classes die nog enkele andere zaken de raid inbrengen. Beetje healing, beetje crit, beetje haste, hit, health, AP, SP. etc etc. Dat geeft de pure dps classes dus juist weer dat beetje extra waardoor ze de 12k kunnen behalen, of de healers op de raid net dat kleine beetje minder te doen waardoor je je progression kills kan doen.

Een goede RL zal zijn groep dan ook samenstellen op basis van kennis van alle classes. Als speler van een hybride of half hybride class is het even door de zure appel bijten (vooral in pugs), maar je kunt jezelf ook geruststellen met 't feit dat je meer brengt dan alleen maar DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Leuk om deze threads te blijven volgen. :9

Ik leech al een tijdje in mijn queste naar een goede build/rotation voor een Undead Warlock (80).
Maar tot nu toe kan ik nog niet helemaal mijn draai vinden, ik ben een tijdje gestopt met WoW en (helaas :)) weer begonnen.

Misschien dat een van jullie mij wat tips kunnen geven over een goede warlock build / rotation voor goede DPS?

Hier is een link naar mijn armory. Ik weet dat ik nog flink moet enchanten, de enchants die er momenteel op staan heb ik gebruikt om mijn enchanting wat omhoog te krikken.

Ik gebruik de demonology build voor het grinden/questen (fellguard is toch wel erg fijn als tank/dps combi)
Daarnaast ben ik sinds kort gaan dualspeccen naar een deep destro build.
Deze build heb ik overgenomen van een vriend van me, maar ik kan nog geen geweldige rotation hier voor vinden.

Meestal is dit mijn rotation --> Curse of Elements -> Corruption -> Immolate -> Chaosbolt -> Conflagrate
Aansluitend begin ik Incinerate te spammen tot Chaosbolt / Conflagrate of Immolate van CD af is.

Misschien dat jullie nog wat kennis met mij willen delen? Een website met een goede build of rotation zou ook heel welkom zijn _/-\o_

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
KatirZan schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:29:
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Haomarush&cn=katirzan

vergelijk het maar, het probleem met druids is dat de cast time relatief hoog is vergeleken met een mage. Dat scheelt wel, Druids staan er ook niet om bekend uitmuntende DPS-ers te zijn als balanced talent based.

en tja, omdat ik niet zo heel veel online ben ben ik ook niet zo skilled als andere spelers :)
Tja. Je gemming is slecht (intellect en spell pen...wut?) enchants zijn raar (armor op een caster cloak? wut?) je hebt vooral PvP gear en je spell hit is veel te laag. Met die gear wordt je gewoon niet meegenomen in raids nee, en terecht. Zoveel tijd kost het niet om ff je gear enzo op orde te krijgen, daar helpen we je hier graag mee. Schuif het ajb niet af op je 'cast time' ofzo want dat maakt echt niet uit. Balance druids zijn geen DPS toppers maar 3k haalde ik ook toen we net aan Ulduar begonnen en ik in balance spec met m'n resto gear DPSte. Unbuffed op een dummy.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:32:
Ik weet niet welke andere class je speelt, maar met name mage en hunter kunnen met "slechte" gear al veel dps doen. De scaling met gear is dan weer wat minder goed. (Bv. de paladin dps schaalt erg goed met gear, op laag level deed ik nauwelijks mee en nu top ik regelmatig de meters.)
Ik zeg ook niet dat er geen verschil is maar ik zie in raids classes eigenlijk nooit 3k of minder doen. En hoewel er scaling verschillen zijn zijn die niet in de orde van de 100% ofzo. Die mage van me was een voorbeeld omdat 'ie maar 1800 SP heeft en niet aan de hitcap zit. Ik snap dus heel goed dat mensen 'klagen' over een DPS van 3k in raids. En ik vermoed dat 'ie het niet over Naxx10 heeft.
KatirZan schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:44:
ik wilde dus net al bij plaatsen dat druids niet om hun hoge dps...

Ik moet echter wel zeggen dat mijn crits en regular damage flink goed naar voren komen

wrath doet gemiddeld per cast 3000 damage, crit rond de 8000
starfire doet gemiddeld per cast 5200 damage, crit rond de 11.500

toch de spells die het meeste gebruikt worden, bovenstaande in combinatie met moonfire die mij in de bufftime 5 keer een hogere crit chance geeft. andere spells gebruik ik alleen op bosses, zoals insect swarm die de hit time verlengt van degene waarop het gecast is. Starfall kent iedereen wel en noem maar op.

Mijn DPS wordt aangetast door andere spelers, als ik net in mijn 2,8 seconde cast time van starfire zit terwijl iemand anders een crit.blow uitvoerd waardoor mijn target vloert dan ben ik mijn accurate dps kwijt.

full gear zoals ik nu op sta doe ik op een dummy een dps van 3,4 zonder buffs, alleen vind ik dat niet eerlijk daar je target niet zo "niet beweegt" als een dummy. 4k dps haal ik ook full buffed op een dummy
Raar verhaal, sorry.

Speel zelf ook een balance druid en de rotatie is ongeveer, MF, IS wrath tot eclipse proc, starfire tot eclipse proc, MF en IS ophouden, en starfall op iedere cooldown. Cast time en hoe hoog je crit e.d. is irrelevant, net zoals DPS op trash packs want daar starfall + hurricane je gewoon. Waar het om draait is je single target DPS. Dat je in je eentje op een dummy selfbuffed meer DPS doet dan op een boss is vreemd gezien de hoeveelheid buffs die je krijgt in een raid.

Begin gewoon eens je gear op orde te krijgen en je rotation onder de knie te krijgen. Dat je op dit moment afgewezen wordt op gear is gewoon heel goed te begrijpen. Afgezien van je rare keuzes is PvP gear in PvE in de meeste gevallen gewoon een nono.
Andiaen schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:57:
Misschien dat een van jullie mij wat tips kunnen geven over een goede warlock build / rotation voor goede DPS?
Neeeeeeeeeeeee!!!!! 8)7

;)

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 12-02-2010 17:07 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Onze moonkin staat meestal ergens bovenaan qua dmg done of iig in de top4. Zij en ik (meta lock) zaten woensdag op Northrend Beasts25 allebei op ongeveer 6.5K dps en op Jaraxxus25 op 7.2K. Zo slecht doen balance druids het imho niet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:07:
Onze moonkin staat meestal ergens bovenaan qua dmg done of iig in de top4. Zij en ik (meta lock) zaten woensdag op Northrend Beasts25 allebei op ongeveer 6.5K dps en op Jaraxxus25 op 7.2K. Zo slecht doen balance druids het imho niet.
Inderdaad. Ik weet niet hoe het nu is maar ik kon destijds in m'n resto gear best aardig meekomen met anderen in VoA raids terwijl ik te weinig crit had voor regelmatige eclipse procs. Moonkin is sowieso wel een leuke DPS spec om te spelen, IMHO leuker dan Arcane mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Ik begin feraltje echt leuk te vinden. Mijn alt heeft een flinke gear score van onder de 2.9k :), maar de combo mogelijkheden, aoe swipen en offtanken en battelrezen maken dit echt wel een toffe alt. Uiteindelijk haal ik nog steeds rond de 3k aoe dps en 3k boss dps (mijn dps op single trash zwijg ik heel hard over), dus de meeste party leden klagen niet echt.
Waar ik wel van geschroken was is dat ik direct werd gequeued voor de normal ICC 5 mans als tank met deze gearscore. De healer was serieus overgeared en leavde na de eerste boss (was waarschijnlijk iets aant farmen) en groep viel gelukkig uiteen aangezien ik echt niet zeker van was dat een druid met zulke slechte gear dat al kan tanken.
(Farang voor de nieuwsgierigen)

[ Voor 5% gewijzigd door khrin op 12-02-2010 17:26 . Reden: link naar amory makkelijker gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Erg leuk, gister 25 man ICC.

De enrage timer van Fester is best wel krap, vorige week op me DK 6,5k in blood spec. Deze week 8k in Unholy spec =) En dat met een gearscore van net 5k.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:30:
Ik denk dat deze 2 guilds hem niet gaan downen deze week.
Ze staan al te lang op 10/12.

Ik denk dat ze geen tries meer over hebben tbh
Goed nieuws, Paragon heeft Putricide down! Ze staan op 11/12 en ze hebben nog 14 tries voor Arthas :)

Europe FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Hydra schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:09:
[...]

Inderdaad. Ik weet niet hoe het nu is maar ik kon destijds in m'n resto gear best aardig meekomen met anderen in VoA raids terwijl ik te weinig crit had voor regelmatige eclipse procs. Moonkin is sowieso wel een leuke DPS spec om te spelen, IMHO leuker dan Arcane mages.
fufufu

Er is niets leuker dan mirrors (17% meer dmg met 4T10) Icy Veins, Berserking (troll racial), Arcane Power en een potion te slikken en dan 30 seconden lang arcane blast spam te doen !

Over dps op patchwork, volgens mij haalde ik in januari 2009 met naxx,maly,sarth gear iets van 6.3k dps op 25 mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:15:
Er is niets leuker dan mirrors (17% meer dmg met 4T10) Icy Veins, Berserking (troll racial), Arcane Power en een potion te slikken en dan 30 seconden lang arcane blast spam te doen !
God wat dom!

Laatste keer dat ik m'n mage gebruikte was ik mirror images helemaal vergeten :D

Keer daarvoor kwam ik er halverwege de heroic achter dat ik Icy Veins en AP heb :D Ben wat roestig wat betreft m'n mage ;)

Edit:
Zo, net ff m'n daily heroic gedaan. Beetje een *zucht* group. Healer begint meteen met "fast run plx". Ik reageer met dat ik eigenlijk van plan was er 45 minuten over te doen. Healer reageert met "WTF" en mage "Why is that?". Dumbasses... Geen enkele interrupt op de rhino boss, rest ging vlotjes vooral omdat ik aan 't chainpullen was. Eck skip ik, gaat de mage zeiken. Ninjapulled daarna een patrol, zit te miepen over dat 'ie een "pro tank" is en gaat gewoon AFK op 't moment dat we de eindboss engagen.

Chat:
http://i47.tinypic.com/2zgsroo.png

Heb het ZOOOO gehad met pugs :D

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 12-02-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Geinig om te lezen.. Zijn dps is niet bijzonder hoog maar hij heeft wel veel praatjes.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, inderdaad. Al vind ik wel dat je als tank van tevoren moet vragen of niemand bezwaar heeft tegen het skippen van de extra's.

Als je nog Triumph's nodig hebt is dat namelijk best vervelend. DPS hebben namelijk wél last van lange vervelende queue's...

Edit: Hij faalt trouwens wel heel erg hard, zie nu pas dat het een mage is. LoL DPS.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog ele shamans die sinds vorige patch een leuke DPS increase hebben behaald? Ik zit nog te twijfelen om terug te stappen naar Ele ipv enh, ben toch iets meer ranged dan melee :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lich king 25 mna hard more heeft meer dan 100m hp !! ;O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 23:27:
Mja, inderdaad. Al vind ik wel dat je als tank van tevoren moet vragen of niemand bezwaar heeft tegen het skippen van de extra's.

Als je nog Triumph's nodig hebt is dat namelijk best vervelend. DPS hebben namelijk wél last van lange vervelende queue's...
Als mensen graag alle bosses willen doen vind ik dat op zich prima hoor, ik heb de emblems niet nodig maar het boeit me gewoon niet zo veel. Maar als de hele groep doorloopt naar de endboss moet je niet gaan "WTH"-en ofzo. Heb een paar keer gehad dat iemand in OK vroeg de mushroom boss te doen (trash drops geven drops voor een quest), geen probleem mee. Maar dan moet je 't wel op een normale manier doen. Die mage was gewoon irritant.
Edit: Hij faalt trouwens wel heel erg hard, zie nu pas dat het een mage is. LoL DPS.
Vooral die "I'm a pro tank" comment van 'em. Fuck op, als je heroic tanked weet je hoe irritant het is als iemand ninja pulled. Ik chainpull de hele instance en de endboss ging dood met nog 3 minuten op de DF debuff, en dan nog gaan ninjapullen. Tja, dan laat ik je gewoon doodgaan. Prutser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:30
Vraag je over Cataclysm: Is het na deze uitbreiding nog mogelijk de 'oude' game wereld te bezoeken of is alles aangepast? Ik dacht in eerste instantie dat men iets als met de Death Knight campaign zou doen, dus dat de wereld zich aanpast afhankelijk van je karakter. B.v. Westfall ziet er voor een level 1-80 karakter gewoon uit zoals het er nu doet maar zo gauw je karaker voorbij level 80 gaat gebeurt de Cataclsym en wordt alles anders? Denk van niet nu maar ik zal de oude wereld zo missen :(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:53:
Vraag je over Cataclysm: Is het na deze uitbreiding nog mogelijk de 'oude' game wereld te bezoeken of is alles aangepast? Ik dacht in eerste instantie dat men iets als met de Death Knight campaign zou doen, dus dat de wereld zich aanpast afhankelijk van je karakter. B.v. Westfall ziet er voor een level 1-80 karakter gewoon uit zoals het er nu doet maar zo gauw je karaker voorbij level 80 gaat gebeurt de Cataclsym en wordt alles anders? Denk van niet nu maar ik zal de oude wereld zo missen :(
Ben bang van niet, aangezien er wordt gezegt constant dat azeroth voor altijd verandert wordt in de trailer :P

dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Hallo mensen,

Mijn vriendin en ik spelen beide WoW, maar we willen moven van server , hebben het gehad met onze huidige server en guild.
Nu begint dus het zoeken naar een goede server waar het goed vertoeven is.
Wij houden beide toch wel van raiden en niet zo van pvp, iemand goede tips waar wij kunnen gaan kijken naar wat een goede server zou kunnen zijn? kijkend naar guild progress, H / A ratio (wij zijn alliance).
Misschien dat een leuke GoT guild zelfs nog onderdak kan bieden aan een mage en warlock combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 22:15
Zenlung schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:05:
Hallo mensen,

Mijn vriendin en ik spelen beide WoW, maar we willen moven van server , hebben het gehad met onze huidige server en guild.
Wij houden beide toch wel van raiden en niet zo van pvp, iemand goede tips waar wij kunnen gaan kijken naar wat een goede server zou kunnen zijn? kijkend naar guild progress, H / A ratio (wij zijn alliance).
Misschien dat een leuke GoT guild zelfs nog onderdak kan bieden aan een mage en warlock combinatie.
Aszune > Area of effect Social raiding guild me een hele lading gezellige en gestoorde mensen. Tell them Valvar sent you for cookies ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

LordMithril schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:48:
[...]

Aszune > Area of effect Social raiding guild me een hele lading gezellige en gestoorde mensen. Tell them Valvar sent you for cookies ;)
Aszune! _/-\o_

Nevada > Eluo :).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Zenlung schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:05:
Hallo mensen,

Op zich is Mothers Finest op zoek naar een mage en lock. We raiden zo'n 3 dagen en zitten momenteel in ICC10 (4/12). En hebben 5/5 down in TotC25. Zitten 2 gotters in en een lurker (of niet Med?) Turalyon is best een actieve Alliance server, helaas is Horde een beetje stervende.

Vandaag (en gister) zowat heel de tijd op de rogue gezeten.. Blijft toch een leuke melee class. En zal er zeker wel een leuke alt van maken voor wat heroics en totc10. En op zich zie toch niet heel veel rogue's op de server en dat maakt het toch wel een beetje speciaal..

En met een hunter dps, paladin tank en resto druid heb ik zo wat alles in huis om te switchen indien nodig.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55
De draak is dood _/-\o_ Heel even bij Arthas gebuurt, maar het was al 23:30 voordat we daar goed en wel konden beginnen. Zoals het schema er nu bijstaat hebben we volgende week drie raiddagen wat ons kans geeft een avond aan de baas der bazen te besteden :) (zondag a.s. valentijnsdag, wordt er niet geraid :))

Draakje was nog best lastig, maar de techniek kwam vrij snel onder de knie met meerdere wipes rond de 8%/10% door foutjes met iceblocks en dergelijke. Toch wel een opluchting dat ze uitgeschakeld is. Uiteindelijk 10 try's nodig gehad :X

Tevens roep ik al heel lang dat ik eens een nieuwe videokaart in mijn bak moet schroeven, zeker gezien ik net 10 FPS in raids haal met 1/2 FPS als het fout gaat. Alles op low was het devies. Nu een goede 30fps in Dalaran en 60 FPS in de open wereld met alles op default high :) Toch een flink verschil, spel ziet er meteen een stuk beter uit.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
omgomgomgomgomg (ja, ik overdrijf)

Trollbane is eng geworden, je komt opeens spelers tegen in orgrimmar die voor de verandering geen alliance zijn. Het moet niet gekker worden.

Je komt ook opeens teksten tegen zoals:
[23:39:09] [2] [Delfizz]: no spam... there is actually ALLIANCE here... and [For The Horde!] needs a group?!? I love trollbane already! HUNI IM HOOOMEEEEE!
[23:43:42] [4] [80:Aewian]: wut
[23:43:49] [4] [80:Aewian]: der zijn gewoon echt mensen hier
[23:45:58] [2] [77:Airupthere]: no yells in dalaran
[23:46:03] [2] [77:Airupthere]: i already like this realm
[13:24:02] [2] [Lólith]: did we just win WG? that fast lol?

Schijnt dat er een volledige ICC 25 guild van kazzak naar trollbane is gekomen en dat er nog 2 guilds vanaf maghteridon volgen.

Nu eens kijken hoe erg ze m'n AH monopoly hebben verneukt : /

[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 14-02-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
De Horde kant op Trollbane in Dalaran was echt lachwekkend ja.. tot een paar dagen geleden, toen liepen er opeens 25 Grand Crusaders rond :P Maargoed, dat waren dan ook de enige hordes online :') En die 2 guilds extra zal ook weinig verschil maken. Zij raiden toch altijd in hun vaste clubje dus qua pugs zal het ook weinig uitmaken.

Alleen de AH, tja.. Gelukkig niet mijn probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
ImdaMned schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 23:44:
[23:39:09] \[2] [Delfizz]: no spam... there is actually ALLIANCE here... and [For The Horde!] needs a group?!? I love trollbane already! HUNI IM HOOOMEEEEE!
[23:43:42] \[4] [80:Aewian]: wut
[23:43:49] \[4] [80:Aewian]: der zijn gewoon echt mensen hier
[23:45:58] \[2] [77:Airupthere]: no yells in dalaran
[23:46:03] \[2] [77:Airupthere]: i already like this realm

Schijnt dat er een volledige ICC 25 guild van kazzak naar trollbane is gekomen en dat er nog 2 guilds vanaf maghteridon volgen.
Ja, ik kan die reacties goed begrijpen. Magtheridon (oa.) heeft op dit moment een FCM naar Trollbane, Magtheridon is op dit moment echt helemaal verpest met achterlijke spammers. (en andere sociaal mindervaardigen)
Ooit was er iemand die zijn LFM/LFG in trade dubbelspamde, daarop deed iemand het maar 3x achterelkaar, vervolgens deed de volgende het 5x, nowdays is het 'gebruikelijk' dat je het minstens 10x achterelkaar spamt. Zelfs in de nachturen als er op een rustig moment even geen spam voorbij komt |:(
Vervelende alleen is, door dit gespam kijkt bijna geen hond nog in /Trade of /LookingforGroup. Men is daardoor overgestapt naar /y spam in Dalaran, ook daar weer, spam het minstens 10x schijnt de regel te zijn.

En jah, de realm heeft ergens tussen 95 en 99% horde, dus alliance in het wild was nogal 'rare'.
Naast de verder debiele GearScores die men eist voor een raid en de grote groep ninja's en overwegend slechte pugs, ben ik heel blij daar nu weg te zijn. Ik heb echter gekozen voor een paid transfer, naar een wat meer volwassen RP realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Madshark schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:46:
Ja, ik kan die reacties goed begrijpen. Magtheridon (oa.) heeft op dit moment een FCM naar Trollbane, Magtheridon is op dit moment echt helemaal verpest met achterlijke spammers. (en andere sociaal mindervaardigen)
Ooit was er iemand die zijn LFM/LFG in trade dubbelspamde, daarop deed iemand het maar 3x achterelkaar, vervolgens deed de volgende het 5x, nowdays is het 'gebruikelijk' dat je het minstens 10x achterelkaar spamt. Zelfs in de nachturen als er op een rustig moment even geen spam voorbij komt |:(
Vervelende alleen is, door dit gespam kijkt bijna geen hond nog in /Trade of /LookingforGroup. Men is daardoor overgestapt naar /y spam in Dalaran, ook daar weer, spam het minstens 10x schijnt de regel te zijn.

En jah, de realm heeft ergens tussen 95 en 99% horde, dus alliance in het wild was nogal 'rare'.
Naast de verder debiele GearScores die men eist voor een raid en de grote groep ninja's en overwegend slechte pugs, ben ik heel blij daar nu weg te zijn. Ik heb echter gekozen voor een paid transfer, naar een wat meer volwassen RP realm.
Tja, allemaal vanwege die Ensidia fanbois :) Eerst maar de wow fora spammen over hoe Maggy "the greatest" realm is en alle realms "lesser" realms zijn. En dan migrate de top van PvE weg en dan zit je dus alleen maar met een grote club fanbois. Verbaast me niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Hydra schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:58:
[...]

Tja, allemaal vanwege die Ensidia fanbois :) Eerst maar de wow fora spammen over hoe Maggy "the greatest" realm is en alle realms "lesser" realms zijn. En dan migrate de top van PvE weg en dan zit je dus alleen maar met een grote club fanbois. Verbaast me niks :P
Ja, je haalt de zinnen uit mijn vingers. Het is echt ongeloofelijk hoe anti-sociaal de gemiddelde pug daar is. GearScore is daar ook echt heilig, en men voelt zich ook zo elitisch dan je meest belachelijke GS req's voorbij ziet komen. ( Naxx10, min 5.2K gs )
Heb dan ook oneindige discussies gehad met een aantal van deze. Ooit es afgewezen voor een Toc10 omdat ik 60gs tekort kwam. (zat toen op 5140) Nog proberen uit te leggen dat ik (80hunt) die +60 wel zou halen als ik mijn Darkmoon trinket zou vervangen door een voor mij niet interessante ilevel 245 hitrating trinket (zat al op me softcap) en een hoger level bow zonder crit, maar dat dit een ongewenste set is. Zou ik die equippen dan mocht ik er wel in |:( . Nou nee, dan laat maar.
Vervolgens kijk je uit frustratie maar naar zijn gear, geheel onlogisch, vrijwel geheel niet epic gegemmed, en ook de enchants waren niet om naar huis te schrijven... Tja.. laat ook maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna level 80 op ,mijn pally op jawel, magtheridon
Het leuke aan magtheridon is dat het er gigantisch makkelijk geld verdienen is. Zoveel tards bij elkaar, dat levert zoveel opportunities op :P en idd, de spam is heel erg. Ze zitten zelfs in localdefense te spammen tegenwoordig. Ik wijt het ook gewoon aan een overbevolking.

Gelukkig er is er zoiets als een guild, voor raiding, en het crossrealm LFG voor PUG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://outdps.com/2010/02...dcasts-lich-king-special/
leuke podcast, geen hunter special roles dus, warrior cleave zou weer super zijn.

raiding tijden zijn best grappig, normal content/farming raiden ze dus maar 2 dagen in de week, tijdens de eerste ICC runs draaiden ze met 3 25mans en 6 10mns groepen om er doorheen te gaan, alts en mains. Een groot aantal had wel die woensdag dus vrijgenomen :P

@12min interessant stukje hoe hunters in end-content rond rennen, volgens hem in iedergeval dus niet goed, ook in LK encounter moet je melee gaan en daar verliest hunter enorm veel dps terwijl alle andere ranged classes dus volle kracht door kunnen gaan. Richting 15min gaat het over ArP, Kruf is bijna hardcapped ArP, hoe meer je stil staat hoe beter. De tips/tricks, blijf spammen, altijd. rotatie maakt niet echt uit, als alles maar op cooldown. Lopend of whatever, spammen. Hij is MM, met secondair SV, maar die heeft hij sinds Ulduar nooit meer gebruikt (de grens volgens hem is 245 wapen hoger, 900ArP passive).

Disengage heeft een bug, jumpen blijkt dus voor de server geen 'move' te zijn, waardoor de server jou nieuwe positite pas registreert als je neerkomt. Disenage vanuit een AoE is dus niet al te best idee.

Daarna wat gepraat over T9:2+T10:2 vs T10:4, DPS lijst blijkt op de LK geen maatstaaf te zijn, zeker in laatste phase heeft iedereen bijna een andere job (zoals frost boss in VoA). Hunter moest orbs meppen.

'just to kill the boss, not the top the meters'

Er is zit dus nog iets van een bug in, tijdens de teleport naar saragonas, als je TP'ed wordt, moet je daar iets doen gebaseerd op je class. De Dk wordt dus altijd gezien als tank, wat dus bjna fout ging.

Zijn eerste raid was AQ40 in greens :P @39minuten interessant stuk over 'hardcore raiding', mooi gezegt.

[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2010 15:37 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil gaan transferren met mijn main zit nu op Saurfang maar wil naar een pvp realm gaan.
Mijn oog is gevallen op Haomarush (recommend realm) horde schijnt wel goed te zijn. iemand meer info over deze realm of andere pvp realms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[16:18:59] [2] [80:Soussie]: looking for more for icc 10 /w m gearscore 5,2k gearscore minimum and at least [Storming the Citadel (10 player)] need 1 tank 1 healer and 3 more dps

Een pug heeft bij ons nog nooit saurfang 10 neergelegd : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
ImdaMned schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:20:
[16:18:59] \[2] [80:Soussie]: looking for more for icc 10 /w m gearscore 5,2k gearscore minimum and at least [Storming the Citadel (10 player)] need 1 tank 1 healer and 3 more dps

Niet? Dat verbaast me, eerste 4 zijn behoorlijke faceroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lich King down op 10 man. Nevada the Kingslayer reporting in, maar JEZUS FUCK wat een geweldig gevecht _O_ _O_ _O_

(Negeer m'n taal, ben nogal opgewonden nu :P)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay, lvl 80 op m'n pally! Eindelijk maar toch een 2e toon op 80 gekregen

En nu.. euh.. gearen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:22:
yay, lvl 80 op m'n pally! Eindelijk maar toch een 2e toon op 80 gekregen

En nu.. euh.. gearen maar
Have fun, is nu toch wel stuk beter dan in TBC. Alts gearen was toen hells.

Ik ben nu alt nr. 3 aan gearen, mijn priest.

Ondertussen heeft me Dk in tank spec 44k hp ub, 8k dps in UH en me shammy kan ook aardig meekomen kwa healing in ICC 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op zondag 14 februari 2010 @ 18:31:
Lich King down op 10 man. Nevada the Kingslayer reporting in, maar JEZUS FUCK wat een geweldig gevecht _O_ _O_ _O_

(Negeer m'n taal, ben nogal opgewonden nu :P)
Gz!

Ik heb gistere me eerste tribute of skill gedaan :<
next week mad skill en als het goed gaat insanity is al eerder gedaan bij ons dus moet lukken.

ik = niet zo snel met de content :P, bloodqueen en putrice en frostwing zelfs nog :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Vrijdagavond icc10. Net stukje (6 bosses in 1 avond) tot rotface. Zaterdag OS10+3d gedaan, wat een boring gevecht tegenwoordig (had de titel al) en weer de mount niet gewonnen.

Zondag ICC25. Gunship 1st kill (zou ook redelijk lame zijn als je daar op wiped). Saurfang in 2x. Kan verbetering in hier en daar. Daarnaast een wipefest op festergut... jeez wat een gelul over de tactics... vanaf mijn perspectief (tank) is dat toch een makkelijk gevecht :S . 9 stacks taunt en cd's gebruiken.

Met mijn icc10 team zijn we aan het discussiëren over raid lockout extension zodat we niet alleen maar domweg de eerste 6/7 bosses de hele tijd aan het clearen zijn... Allemaal lui tegen want "dan krijg ik m'n badges niet bohoo"... dus....

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Gisteren was drama. VOA 10 stond op de planning. De hele dag hadden we WG en op het moment dat wij in de planning hadden om te beginnen, ging WG weer open. Een stel van onze guild sprongen er in (stuk of 7) en het resultaat was; verloren...

Normaal gesproken heeft Alliance op Terenas zowat altijd WG, maar de laatste tijd zijn er een aantal % overgestapt van Alliance naar Horde en dat merk je.

Dus ja, wat ga je dan doen? Het volgende achievement festival is alweer begonnen helaas, en zo zaten er met zo'n 15 man in een raidgroep voor....Omen. Beest lag al dood op de grond dus iedereen kon zo over hem heen lopen en de quest was klaar. Maar wat doen ze? Terwijl de ene helft al heen en weer loopt, gaat de andere helft hem alweer summonen. Is niet zo erg, gooien we hem toch plat. Berg anderen jumpen er ook op voor de quest en hij gaat zonder problemen neer.

Dan denk je; door naar iets anders. Nee hoor, we gaan hem nog een keer doen? Waarom? Geen enkel idee, levert geen ruk op, dropt niet eens een paar zilver voor de moeite. Een van onze warriors dook bovenop Omen, maar onze healers waren allang weg. Kansloos... Komt er vervolgens een healer van ons aan, loopt vol op Omen af en is verbaasd dat ze aangevallen wordt. Tja, niemand deed iets want die warrior was al 2x kansloos dood gegaan. Toen ben ik er met mijn DK tank maar bovenop gesprongen, healer mij healen en wachten totdat de rest aan ging sluiten.

Gelukkig waren ze na 2x Omen plat gooien er wel klaar mee. Konden we iets interessants doen. We hadden alleen een probleem, we hadden maar 2 healers, een scala aan tanks (5), dat hebben we anders echt nooit. Maar het grootste probleem vonden ze nog dat we zo'n 18 mensen online hadden. Paar extra mensen werden opgetrommeld en hadden we 20 mensen. Conclusie; Naxx25, gaan we Sapph en KT proberen. Merendeel zit veel te goed in zijn gear voor Naxx. Leek de leiding een goed idee.

Ben overgegaan van mijn DK tank naar mijn Resto druid. Een andere tank (druid) ging over naar zijn priest alt en toen hadden we wel genoeg healers (5). Mijn conclusie was snel gemaakt; ik heb het niet op raids groter dan 10 als het gaat om healen. Wat een drama was dat zeg. Liep eigenlijk alleen maar curses weg te halen en ging iedere keer dood achter een ice block. Als ik het wel overleefde dan was ik het ice block.

Weekend om snel te vergeten.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vanaf gisteren aan de slag gegaan met het Lunar festival, man man, blizz weet die elders wel op plekken neer te zetten :P Hoe zit het met die elders in die instances? Die staan zeker bij het einde?

Verder dit weekend geprobeerd Rotface te downen, beste tries waren 3% en 4%, dus ik heb goede hoop
dat hij volgende week wel plat gaat. Nog tips voor hunters voor dit gevecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

Goed weekend gehad, voor zowel PvE als PvP
Maar wat is het eigenlijk gemakkelijk geworden om voor PvE te gearen.
Na 2 dagen spelen 4 nieuwe upgrades voor PvE, 2 voor PvP en bijna genoeg triumphs om ook al mijn pants te gaan vervangen. Dus ik ben zeer tevreden met de LFG-tool, alleen jammer dat je bepaalde instances niet uit kan sluiten omdat ik een paar keer ICC-HC's kreeg terwijl ik daar gearwise helemaal nog niet klaar voor ben (en tevens de tactics niet van ken).

Tevens iets van 15 archievements erbij

Op PvP-gebied vooral veel Strand of the ancients en AV (weekend) gedaan. In totaal 20 SotA-wins toe mogen voegen, dus nog maar 31 wins te gaan voor de master-archievement, Ook eindelijk de 70k HK grens doorbroken, dus nu op naar de 80k.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 18:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Zo, tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Ik heb niet stilgezeten in de tussentijd. De laatste tijd ben ik vooral bezig geweest met het levelen van een Shaman die nu level 37 is. Leuke class om te levelen vind ik. Ik was al eens eerder een Shaman begonnen, maar die heb ik op een gegeven moment laten liggen. Nu heb ik er erg veel plezier in, dus deze gaat op termijn de 80 wel aantikken. Ik level nu met een schildje en de heirloom mace met crusader enchant O+. Zodra ik level 40 ben en kan dual-wielden komt er een tweede heirloom mace. Wat ik me daarbij dan afvraag is of het zin heeft om die ook met crusader te enchanten. Gaan de buffs stacken, krijg je een hogere uptime of heeft het geen toegevoegde waarde om een tweede wapen met crusader te enchanten?

Gisteren heb ik met mijn Paladin de Elders in Eastern Kingdoms, Kalimdor, Alliance steden, Horde steden en classic instances langsgeweest. Nu nog de Elders in Northrend en de Northrend dungeons en ik heb de titel. Om dit een beetje vlot te laten verlopen heb ik van wow.curse.com een TourGuide plugin gedownload die je langs alle Elders leidt. Erg handig, moet ik zeggen.

Het Valentijns event heb ik aan me voorbij laten gaan. Ik heb alleen één keer met guildies de event boss gedaan en zowaar ook nog nieuwe neck kunnen looten.

@Skillz: In de classic instances zijn de Elders goed te vinden over het algemeen (comments op wowhead checken helpt wel trouwens). In de Northrend dungeons zitten ze meestal ongeveer halverwege de instance volgens mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Dricus op 15-02-2010 08:59 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Skillz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:28:
Vanaf gisteren aan de slag gegaan met het Lunar festival, man man, blizz weet die elders wel op plekken neer te zetten :P Hoe zit het met die elders in die instances? Die staan zeker bij het einde?
Valt mee, gisteren random HoS gedaan. Stond hij voor onze vriendelijke stenen reus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
De laatste tijd ben ik druk bezig geweest om mijn mage raid ready te maken. Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik alleen met veel geluk buiten raids om upgrades kan halen. Zo'n beetje alles van triumphs gekocht (5t9, 245 head, 245 trinket, 245 ring, 245 wand, 226 belt, 213 cape) en kan nu alleen nog maar een sidegrade halen (245 shoulders voor als ik head+shoulders hit rating nodig heb). Verder heb ik al een tijd geleden 245 bracers van tailoring gekocht en gisteren nog friendly geraakt bij Ashen Verdict. Daarbij heb ik nog 2x 232 wapens (sword+staff) en 232 feet uit ICC5 HC. Ik mis alleen nog 232 offhand(HoR HC) en 232 belt(PoS/HoR HC). Het enigste probleem waar ik tegenaan hik is het puggen van HoR HC. Ik geloof dat ik deze nu een kleine 10x heb gedaan waarvan ik er maar 2 daadwerkelijk heb gewonnen. Het is ongelovelijk dat ik zulke "ideale" party composities heb gehad die zo'n enorme fail waren dat ik echt geen enkele waarde meer hecht eraan als het op pugs terecht komt. Ik ben zo veel priests / paladins / hunters tegen gekomen die niet weten hoe zo shackle / repentance / frost trap moeten gebruiken.

Ik ben nu bezig om op mijn mage 2 verschillende sets te maken, waarvan 1 set minimaal 11% hit haalt en de andere minimaal 8% die ik kan gebruiken in hc's/trash en groepen waar ik Misery/Improved FF krijg (alleen nog eens uitzoeken wat die effecten aan up-time hebben). Iemand enige ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gisteren op m'n DK (ben ik maar aan 't levellen geslagen, 2e tank :P) best aardig wat instances gedaan. Random dungeon finder is top. 1 minpuntje: klootzakken op level 80 die de random dungeon misbruiken voor de elders. O.a. 2 AN runs gehad waarbij de tank (level 80, zag het al aankomen) vertrok nadar 'ie de elder (zit na Hadronox beneden) gevonden had. Niet ff die 3 minuten extra spenderen om ook ff de eindboss te doen, nee. Heb zelf Anub maar getankt, dus geen groot issue, maar wat een kutstreek zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze waren weer lekker tactische moonglade (of hoe het daar heet) lekker PVP zone te laten, teleport ik daarin, staan er zo'n 50 man op elkaar in te beuken. Uiteindelijk bleven er nog enkel ally over, nonstop doodgemept. Maar wegkomen lukt je dus niet meer, ze stonden bij spawn van zo'n spirit en liepen nonstop rond bij dat event.

Uiteindelijk via random party dacht ik weg te komen, maar tijdens het loadingscreen blijk ik alsnog te zijn doogemept door een ally dus eindig ik dood in de instance. Geen revive scherm, healer kreeg 'out of range', een alt-F4 bracht me terug in dezelfde situatie, uitgelogt en vond het wel best voor het weekend.

@hydra, doe ik ook, soms geef ik het vooraf nog aan, andere keren weten ze het al. Enkel als is het een goedlopende party ga ik nog wel door naar de laatste boss, veelal niet.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:19:
De laatste tijd ben ik druk bezig geweest om mijn mage raid ready te maken. Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik alleen met veel geluk buiten raids om upgrades kan halen. Zo'n beetje alles van triumphs gekocht (5t9, 245 head, 245 trinket, 245 ring, 245 wand, 226 belt, 213 cape) en kan nu alleen nog maar een sidegrade halen (245 shoulders voor als ik head+shoulders hit rating nodig heb). Verder heb ik al een tijd geleden 245 bracers van tailoring gekocht en gisteren nog friendly geraakt bij Ashen Verdict. Daarbij heb ik nog 2x 232 wapens (sword+staff) en 232 feet uit ICC5 HC. Ik mis alleen nog 232 offhand(HoR HC) en 232 belt(PoS/HoR HC). Het enigste probleem waar ik tegenaan hik is het puggen van HoR HC. Ik geloof dat ik deze nu een kleine 10x heb gedaan waarvan ik er maar 2 daadwerkelijk heb gewonnen. Het is ongelovelijk dat ik zulke "ideale" party composities heb gehad die zo'n enorme fail waren dat ik echt geen enkele waarde meer hecht eraan als het op pugs terecht komt. Ik ben zo veel priests / paladins / hunters tegen gekomen die niet weten hoe zo shackle / repentance / frost trap moeten gebruiken.

Ik ben nu bezig om op mijn mage 2 verschillende sets te maken, waarvan 1 set minimaal 11% hit haalt en de andere minimaal 8% die ik kan gebruiken in hc's/trash en groepen waar ik Misery/Improved FF krijg (alleen nog eens uitzoeken wat die effecten aan up-time hebben). Iemand enige ervaring hiermee?
Een kleine tip(als je het niet erg vind ;) ): Niet de ilvl 245 hoofd en schouders halen. Setbonus van de mage set is te goed. Al zijn die andere 2 items hoger item level ze zullen je dps naar beneden halen in vergelijking met 232 set. Gewoon 4/5 232 set met merlin's robe. En maak je geen zorgen over hit ;) gewoon die 8% halen en lekker raiden. En dan heb je zo zelfs te veel hit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
ImdaMned schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:20:
[16:18:59] \[2] [80:Soussie]: looking for more for icc 10 /w m gearscore 5,2k gearscore minimum and at least [Storming the Citadel (10 player)] need 1 tank 1 healer and 3 more dps

Aan de alliance kant gaan ze toch zeker wel voor de eerste 6 bazen minimaal tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Gisteren weer een skijt avond gehad. Geen nieuwe gear. Kreeg weer een boel gezeik over mijn tank werk. Het is niet goed of deugt niet. Probleem is dat ik de agro niet vast kan houden met dps-ers die meteen gaan hakken. Vervolgens krijgt de healer de mobs op zijn dak. Voortijdig de instance verlaten, ga maar op zoek naar een beter tank dan. Denk dat ik mijn axe maar in de wilgen hang. Van de dertien dungeons die ik inmiddels gedaan heb maar een paar leuke. |:( Ik twijfel sterk of ik mijn wow abbo nog ga houden.

Wel gezellig met Trunkar een mace geprobeerd te scoren. Helaas niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:27:
@hydra, doe ik ook, soms geef ik het vooraf nog aan, andere keren weten ze het al. Enkel als is het een goedlopende party ga ik nog wel door naar de laatste boss, veelal niet.
Sorry hoor maar dat is gewoon een kutstreek. Pre-80 zit je als DPS zo 20-30 minuten in de queue te wachten. Lekker ego zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
SinergyX schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 00:19:
Hier nog ele shamans die sinds vorige patch een leuke DPS increase hebben behaald? Ik zit nog te twijfelen om terug te stappen naar Ele ipv enh, ben toch iets meer ranged dan melee :P
Ik ben er nog helemaal achter of de verbeterde dps te maken heeft met de buff of met betere gear ^^ Durf het dus niet te zeggen.

Sinds gister Rotface op 25m down. Onwijs messy fight, maar toch down. Meteen ook doof dankzij het gejuich op Vent. Mijn dps was op Rotface ook niet verkeerd. Kon meekomen in de top4 met alleen mages en warlocks voor me. Not bad. Wat sowieso al scheelt is een goede plek zoeken en geluk hebben met de mutations. Heb denk ik op alle tries samen een keer of drie de mutation gehad. Alle dps ging op een kluitje achter Rotface staan, maar ik had besloten om een plek aan de zijkant te pakken. Kans dat je last hebt van slime spray is nihil. Je kunt dus gewoon blijven staan, je cd's poppen gedurende BL en nuken maar. Heerlijk.

Edit: Oh en on further notes. Ik ben nu eindelijk Paya the Love Fool en druk bezig om ook de Elder titel binnen te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mik! op 15-02-2010 09:57 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:45:
Sorry hoor maar dat is gewoon een kutstreek. Pre-80 zit je als DPS zo 20-30 minuten in de queue te wachten. Lekker ego zeg.
En ik als DPS niet? Snap uberhaubt niet dat Blizz zo'n Lunar festival erin gooien, niet veel anders toen met die drops van bepaalde bosses (weet niet welk event dat was). Ze weten dat DPS al problemen heeft met normaal een instance halen (pak een instance die een tank niet leuk vind, leaved en einde oefening, doodleuk 20 minuten in een instance gaat zitten wachten op een tank is ook verspilde moeite), samen met moonglade, waar zijn ze uberhaubt mee bezig? (dat lvl80s elkaar de hersens inmeppen vind ik best, maar dat je als >80 dus naar dezelfde locatie moet, is gewoon dom).

Menig random en pug zit al met ninja's (need op laatste moment en /leave), slackende mensen en GS-geile retarts (VoA 25 met 5.2kGS minimaal, sta je rustig nr 1 DPS met je 4.8K). Dan doe ik niet moeilijk, go with the flow en screw de rest.
Mik! schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:56:
Ik ben er nog helemaal achter of de verbeterde dps te maken heeft met de buff of met betere gear ^^ Durf het dus niet te zeggen.
Ik ben nog even enh gebleven, moet nog iets teveel emblems om hele T9 ele set te kopen dus wacht ik nog eventjes. (niet dat ik als DPS makkelijk een random heb, dat is 99,9% van de tijd toch mijn heal spec). Weet alleen nog niet welke totem ik als vervanging van Totem of Strength neer moet zetten (als er een DK is), Devotion aura stackt volgens mij niet met totem of <armor>.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:58:
[...]

En ik als DPS niet? Snap uberhaubt niet dat Blizz zo'n Lunar festival erin gooien, niet veel anders toen met die drops van bepaalde bosses (weet niet welk event dat was). Ze weten dat DPS al problemen heeft met normaal een instance halen (pak een instance die een tank niet leuk vind, leaved en einde oefening, doodleuk 20 minuten in een instance gaat zitten wachten op een tank is ook verspilde moeite), samen met moonglade, waar zijn ze uberhaubt mee bezig? (dat lvl80s elkaar de hersens inmeppen vind ik best, maar dat je als >80 dus naar dezelfde locatie moet, is gewoon dom).

Menig random en pug zit al met ninja's (need op laatste moment en /leave), slackende mensen en GS-geile retarts (VoA 25 met 5.2kGS minimaal, sta je rustig nr 1 DPS met je 4.8K). Dan doe ik niet moeilijk, go with the flow en screw de rest.
Tja. Ik vind het nogal wat over je karakter zeggen dit. Het is dus de schuld van Blizzard dat je levellende mensen erbij naait?

Je komt een hoop eikels tegen in randoms. Ik heb een complete healing en tanking set verzameld op m'n druid samen met een set caster en melee BoA's. En no wat dat ik me tot het niveau van dat soort knuppels ga verlagen. Als ik een instance inga voor een Elder maak ik die ook gewoon ff af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
Skillz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:28:

Verder dit weekend geprobeerd Rotface te downen, beste tries waren 3% en 4%, dus ik heb goede hoop
dat hij volgende week wel plat gaat. Nog tips voor hunters voor dit gevecht?
Voor zover ik weet betreft dit hunters net zo hard als alle andere dps:
Disease --> run to kiter --> dispelled --> plaats kleine ooze bij grote ooze --> run terug naar positie

Daarnaast is het zo ideaal mogelijk blijven dps-en een pluspunt. Vanaf 30% wordt het een beetje mayhem (snelheid waarmee oozes komen wordt op z'n minst verdubbeld) dus vanaf dat moment wil je bloodlust (/heroism) proccen en rustig blijven. truukje herhalen (en geen 2 kleine oozes --> 1 grote wanneer er al 1 up is. 2 big oozes geeft zo'n leuke threattable joh...) en hij is neer.

tip: sta niet in slime pools, noch in de grote slime 'pools'.

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
HawVer schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:40:
Gisteren weer een skijt avond gehad. Geen nieuwe gear. Kreeg weer een boel gezeik over mijn tank werk. Het is niet goed of deugt niet. Probleem is dat ik de agro niet vast kan houden met dps-ers die meteen gaan hakken. Vervolgens krijgt de healer de mobs op zijn dak. Voortijdig de instance verlaten, ga maar op zoek naar een beter tank dan.
Moet je je niet teveel zorgen over maken, tank ervaring komt met de tijd, gear ook zo. als ik op 1 van m'n chars met lagere gear tank maak ik me niet teveel zorgen. als DPS gaat lopen zeuren kunnen zij of een kick krijgen, of ik ga er zelf wel uit binnen no time een nieuwe groep gevonden, en voor de debuf ga ik gewoon even op 1 van m'n andere chars.

-

Wat betreft de elders, ik ben gisteren met een maat uit de guild de instances in gegaan, alle pre-woltk heb ik solo gedaan, en de rest met z'n 2en.. op 2 instances na die ik vanavond even moet doen.

Bij UP hebben we voor de gein LFG even gedaan en signed als tank & healer. kregen dus 3 dps mee die wij even speedboosted hebben door UP. vonden zij niet erg :)

-

van het weekend ook m'n Druid weer een paar leveltjes gegeven, met een laag level mage uit de guild gesigned voor een handvol dungeons en lekker levelen dus.

[ Voor 24% gewijzigd door DrFlash op 15-02-2010 10:21 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Vrijdag en zondagavond heb ik wow gespeeld, de rest van het weekend was ik te druk met andere dingen…

Vrijdag heb ik op mijn rogue TotC25 gepugged met 23 man, en alles ge-oneshot. Dit was de eerste keer dat ik als enige rogue mee was, helaas dropte er 0 wapens, en 0 leather loot. Ook in VoA10 en VoA25 wilde er niks droppen dat ik nodig had. Wel stond ik elke keer netjes 1ste of 2de dps. Het was elke keer stuivertje wisselen met een MM hunter. Die kerel deed gewoon 9,5k dps op Emalon! Helaas denken de hunters in mijn guild dat MM niet veel soeps is…

Gisteravond was ik net op tijd thuis voor de raid. We gingen met 2 groepen icc10 in omdat er toch best wat mensen afwezig waren door Valentijnsdag. Het was een leuke race om wie het eerst de eerste wing plat had. Mijn groep ging na rotface en festergut voor de bloodqueen, de andere groep ging een poging wagen het draakje te redden… Beide zijn we hard gefaald! ;)

Omdat ik op dit moment de enige rogue ben die combat speelt had ik vorige week de emblem belt gekocht, sindsdien is mn dps flink vooruit geschoten. Dat is ook wel te zien in de logs van gister http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=3387&e=3613. Ik weet niet of ik dit soort nummertjes nog kan halen met de huidige staat van mijn mutilate gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:06:
Tja. Ik vind het nogal wat over je karakter zeggen dit. Het is dus de schuld van Blizzard dat je levellende mensen erbij naait?

Je komt een hoop eikels tegen in randoms. Ik heb een complete healing en tanking set verzameld op m'n druid samen met een set caster en melee BoA's. En no wat dat ik me tot het niveau van dat soort knuppels ga verlagen. Als ik een instance inga voor een Elder maak ik die ook gewoon ff af.
Dat jij dingen leest die er niet zijn?
Ik zeg duidelijk: soms geef ik het vooraf nog aan, andere keren weten ze het al.

Ik ga dus niet zomaar weg, het is of bekend, of ik geef het vooraf aan. Zijn ze er niet blij mee, ga ik direct weg. Regelmatig ging ik naar random normals en heroics met mijn tank om het tekort wat in te dammen, maar ipv dat ze blij zijn dat er een tank is, heb je 3 slackende DPS en een healer die nonstop afk is. Wil je een shield needen uit heroic AN (resto spec - heb nog geen shield), wordt je doodleuk gekickt.

Ik heb zelf 6 alts die nog genoeg randoms tegenkomen, ik weet hoe het is.

Daarop volgend:
HawVer schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:40:
Gisteren weer een skijt avond gehad. Geen nieuwe gear. Kreeg weer een boel gezeik over mijn tank werk. Het is niet goed of deugt niet. Probleem is dat ik de agro niet vast kan houden met dps-ers die meteen gaan hakken. Vervolgens krijgt de healer de mobs op zijn dak. Voortijdig de instance verlaten, ga maar op zoek naar een beter tank dan. Denk dat ik mijn axe maar in de wilgen hang. Van de dertien dungeons die ik inmiddels gedaan heb maar een paar leuke. |:( Ik twijfel sterk of ik mijn wow abbo nog ga houden.
En dit, de mentaliteit naar nieuwe tanks, het grootste tekort in de game die het wil proberen wordt gewoon afgezeikt over alles wat los en vast zit. E-peen warlocks die maar ook geen enkele seconde wachten om meteen los te gaan, mages veelal niet anders, en maar zeiken op de tank.

Makkelijke antwoorden 'als XX tank heb ik echt geen agro problemen hoor!' heb je ook niets aan, sta je 3 mobs te tanken en uitgerekend de 3rde pikt de warlock, blijft de rest doormeppen op de andere 2. Terug halen van die 3rde is niet tactisch, grote kans dat je de eerste 2 verliest.

En dan maakt het niet uit welk lvl, mid 20 of epic 80, tank is altijd de lul. Alsof niemand meer een andere class dan zijn eigen class begrijpt, rogue/DK's die niet snappen dat andere DPS of healer zonder mana kan zitten, of een warrior zonder rage. Nee, fast fast gogo, sneller door de instance.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 man LK dood!

Duurde even maar toen we eindelijk de valkyr + defile onder controle hadden ging het snel. Op naar 25 en 10 man hardmodes volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topweekend gehad! Eerst op vrijdagavond ICC10 in, waarbij ik voor de eerste keer Rotface en Festergut heb omgelegd (2e keer voor de guild). Alle bazen waren geoneshot! Tevens hadden we de Rotting Frost Giant als weekly quest, dus 5 extra emblems. Daarna enkele wipes gehad op Putricide en op Princes. Het is duidelijk dat we ons daarvoor eerst moeten inlezen en meer moeten oefenen.

Op zondagavond is de guild verder gegaan met ICC25 om te wipen op Rotface. De 1e kill komt steeds dichterbij, er waren 2 wipes op 5%. De dps is hoog genoeg, healing is goed, tanks weten wat ze moeten doen; dus nu komt het alleen nog aan op "perfect execution" met het afleveren van de oozes.

Mijn priest heeft 2 leveltjes erbij gekregen en staat nu op level 78. Ik hoef nog maar 3 dungeons voor de Northrend Dungeonmaster achievement, dus dat lukt me zeker voor ik 80 word. Het was erg leuk om dit character zoveel mogelijk via de LFD te laten levelen. Hij zit daarmee ook redelijk in de blues, dus ik verwacht op 80 met een paar goedkope enchants meteen door te kunnen naar heroics. En dan kan het gearen voor raids beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:33:
[...]

Een kleine tip(als je het niet erg vind ;) ): Niet de ilvl 245 hoofd en schouders halen. Setbonus van de mage set is te goed. Al zijn die andere 2 items hoger item level ze zullen je dps naar beneden halen in vergelijking met 232 set. Gewoon 4/5 232 set met merlin's robe. En maak je geen zorgen over hit ;) gewoon die 8% halen en lekker raiden. En dan heb je zo zelfs te veel hit ;)
Ik was zeker niet van plan om allebei de 245s te gebruiken, wel is het handig om zowel de 245 head als de 245 shoulders omdat je met t9 head + 245 shoulders je een hoop +hit krijgt (goed voor als je seethe/shriveled heart gebruikt) terwijl je met 245 head + t9 shoulders je minder hit maar meer haste/crit krijgt (goed voor als je die 232 hit/haste staff gebruikt).

Ik ben momenteel aan het sparen voor t10 body (51 uit 95 nu) en wanneer ik deze heb kan ik t9 head+shoulders gebruiken om 4pc t9 te waarborgen. Hierdoor zou ik in feite Merlin's Robe kunnen skippen, scheelt weer een kleine 4k gold (geloof ik; weet de prijs niet van spellweave/ebonweave). Maar ik zal zeker eens kijken of het te doen is om Merlin's Robe wat cheapish te halen. Ik heb immers sinds gisteren een Tailor alt die de Spellweave e.d. kan maken. Dit is overigens nog een heel avontuur om als 65 priest zonder flying mount door dragonblight heen te baggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:22:
25 man LK dood!

Duurde even maar toen we eindelijk de valkyr + defile onder controle hadden ging het snel. Op naar 25 en 10 man hardmodes volgende week!
GEFELICITEERD!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, afgelopen paar dagen bezig geweest met het levellen van een Rogue, geholpen met 3 heirlooms (shoulders, chest, dal'rend zwaardje). Ongelofelijk, wat heeft Blizzard dat makkelijk en snel gemaakt. :D

Zondagochtend zat ik op lvl31. Rond een uur of 10 begonnen, tot ca. 16:00 gespeeld (met koffiepauzes, en moest de was ophangen, etc etc), uitgelogd op lvl38. Daarna s'avonds nog even snel 2 leveltjes gepakt om vanavond rustig aan m'n herbalism te kunnen werken met een epic mount.

O+ Venerable Dal'Rend's Sacred Charge O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Misschien een stom vraagje maar wat gaat er het snelste:
* Levellen door LFG
* Levellen door Quests/grinding

=> Ben momenteel aan m'n 2de alt (= mage) bezig, en als Frost spec aan het levellen (wat wel leuk is om zo wat mobs tesamen te bevriezen en dan nuken maar).
=> Wil wel nog wat genieten van WoW maar met 2 andere lvl 80's ook te onderhouden moet dit levellen een beetje efficient verlopen, zeker omwillen van het acute tijdsgebrek (random hc's met 2 chars, raids met 2 chars, farming voor profs/mats/gold, ... ) => Het lijkt bijna nen full-time job :+

PS: => Ik heb al 3 heirlooms aangedaan & mage levelt samen met friend die ik mee heb kunnen sleuren => 300% XP all the way!

[ Voor 10% gewijzigd door BornFlippy op 15-02-2010 11:13 ]

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
BornFlippy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:09:
* Levellen door LFG
Sta in LFG en quest tussendoor? Eigenlijk geef je het antwoord zelf al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
SinergyX schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:58:
[...]
Ik ben nog even enh gebleven, moet nog iets teveel emblems om hele T9 ele set te kopen dus wacht ik nog eventjes. (niet dat ik als DPS makkelijk een random heb, dat is 99,9% van de tijd toch mijn heal spec). Weet alleen nog niet welke totem ik als vervanging van Totem of Strength neer moet zetten (als er een DK is), Devotion aura stackt volgens mij niet met totem of <armor>.
Gewoon geen totem als het niet stackt. Heb je geen pala tank dan drop je stoneskin. Heb je geen dk dan drop je je strength totem. Het is geen schande als je maar 3 totems neergooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
* Levellen door LFG
Naar mijn ervaring gaat het even snel. Wat absoluut belangrijk is, is dat je rested bent. Dus uitloggen in een inn en je krijgt voor lange tijd dubbele xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

* Levellen door LFG

=> Ben momenteel aan m'n 2de alt (= mage) bezig, en als Frost spec aan het levellen (wat wel leuk is om zo wat mobs tesamen te bevriezen en dan nuken maar).
=> Wil wel nog wat genieten van WoW maar met 2 andere lvl 80's ook te onderhouden moet dit levellen een beetje efficient verlopen, zeker omwillen van het acute tijdsgebrek (random hc's met 2 chars, raids met 2 chars, farming voor profs/mats/gold, ... ) => Het lijkt bijna nen full-time job :+

PS: => Ik heb al 3 heirlooms aangedaan & mage levelt samen met friend die ik mee heb kunnen sleuren => 300% XP all the way!
quests zeker met de heirloom items, je zou wel iedere keer een lfg kunnen pakken als je quests hebt voor een nieuwe dungeon. Maar puur de xp van de kills zelfs vind ik nou niet echt snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strikeman225 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:15:
Sta in LFG en quest tussendoor? Eigenlijk geef je het antwoord zelf al
Dat is inderdaad de makkelijkste combo, je staat soms rustig 10 minuten in queue, ruim de tijd om wat quests af te wikkelen.
Mik! schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:19:
Gewoon geen totem als het niet stackt. Heb je geen pala tank dan drop je stoneskin. Heb je geen dk dan drop je je strength totem. Het is geen schande als je maar 3 totems neergooit ;)
Ik zet hem altijd wel neer, mana is veelal niet zo'n probleem. Ze hadden nog meer van die 'totem set' powers moeten maken, aan 3 heb ik momenteel te weinig :P Ben ik stiekem wel blij dat ik de tijd niet heb meegemaakt dat je elke totem apart moest neerzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ben ook bezig met warrior lvlen. ook 3 parts heirloom. meestal rond 200 dps in instance overall data... vaak sta ik op 50% all dmg done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt er trouwens hier iemand op Wildhammer Horde of Alliance? aangezien ik de pets wil hebben van de Argent Tournament ;) voor de achievement van 75 pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
Wat ik me net af vroeg: Als Rotface onder 30% de adds versnelt (op 10m), is dat een bug of 'working as intended', omdat ik op de strategy guides er niets van terug vindt. Ik herinner me dat de 10m generfd zou zijn omdat hij moeilijker zou zijn op 10m.

Niet dat ik vind dat-ie super moeilijk is, maar het verbaasd mij enigszins dat er een increase aan snelheid zo rond de 30% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de "soft enrage" van rotface en het klopt dat hij veel sneller adds spawned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 23:44:
omgomgomgomgomg (ja, ik overdrijf)

Trollbane is eng geworden, je komt opeens spelers tegen in orgrimmar die voor de verandering geen alliance zijn. Het moet niet gekker worden.

[23:39:09] \[2] [Delfizz]: no spam... there is actually ALLIANCE here... and [For The Horde!] needs a group?!? I love trollbane already! HUNI IM HOOOMEEEEE!
[23:43:42] \[4] [80:Aewian]: wut
[23:43:49] \[4] [80:Aewian]: der zijn gewoon echt mensen hier
[23:45:58] \[2] [77:Airupthere]: no yells in dalaran
[23:46:03] \[2] [77:Airupthere]: i already like this realm
[13:24:02] \[2] \[Lólith]: did we just win WG? that fast lol?

Nu eens kijken hoe erg ze m'n AH monopoly hebben verneukt : /
Wordt tijd ook dat jouw monopoly wordt verneukt. Alles zwaar overpriced op Trollbane ah :)

Maar inderdaad 3 guilds die over komen , Geloof dat 1 van de guilds van Mag. verder is dan jullie in progressie. Damn dat wordt nog wat met Trollbane , begint zowaar op een echte realm te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Nogmaals: spawnen van de little Oozes is niet %-based, maar puur time-based. Het is niet zo dat Rotface op het moment dat hij 30% HP over heeft denkt: " Hee! Ik ga eens wat sneller m'n Infection rondsproeien!" Hij begint met een +/- 20 seconden CD op de ability, en hij versnelt die naarmate het gevecht langer duurt tot een minimale CD van 6 seconden. Maar als je die aantikt kun je het over het algemeen wel vergeten, dan rent zo'n beetje iedereen met een Ooze aan z'n kont in het rond :P

Het is voor dit gevecht dan ook aan te raden al je cooldowns vrij snel in het gevecht te gebruiken: Heroism, Trinkets, Racials, alles! In het begin van het gevecht zijn er immers nog maar heel weinig mensen bezig met de Oozes, en heb je een maximale DPS uptime tijdens al deze cooldowns. Hoe later tijdnes het gevecht je dit doet, hoe minder nuttig ze zijn, omdat de kans dat je aan het rennen bent des te groter is. En hoe sneller de boss down is, hoe langer zijn CD op Infection nog is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Strikeman225 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:35:
Wat ik me net af vroeg: Als Rotface onder 30% de adds versnelt (op 10m), is dat een bug of 'working as intended', omdat ik op de strategy guides er niets van terug vindt. Ik herinner me dat de 10m generfd zou zijn omdat hij moeilijker zou zijn op 10m.

Niet dat ik vind dat-ie super moeilijk is, maar het verbaasd mij enigszins dat er een increase aan snelheid zo rond de 30% zit.
(What Blistimo said)

Extra snelheid op 30% is niet het geval.

De tijd dat infections gecast wordt begint op 16 seconden, na 2-3 casts wordt dit 14, 12, 10, 8 en uiteindelijk na 3:30m elke 6 seconden totdat rotface dood is. Mocht Rotface aan het puken zijn terwijl hij een infection zou moeten casten wordt deze uitgesteld totdat de puke voorbij is, echter de infectie daarna komt wel op tijd en dus vrij snel na de vorige.

Er is dus geen sprake van een soort frenzy/enrage maar gewoon snellere casts naarmata het gevecht vorderd. Daarom wordt er bij rotface ook mestal voor gekozen om in het begin bloodlust te gebruikt. In het begin is de downtime namelijk het minst (minder infections) en levert het de meeste DPS winst op.

1 uitzondering, mochten de healers het moeilijk hebben na 3:30 dan zou je dan bloodlust kunnen gebruiken, dit zorgt ervoor dat ze sneller kunnen spammen waardoor mensen niet doodgaan en dat is dan de meeste dps winst.

De "nerf" op 10 man bestaat alleen uit -xx%HP dit is omdat ze de infection speed lager wilden laten uitkomen op 10man rotface. Echter was dit niet mogelijk en hebben ze daarom een chunk HP eraf gehaald voor 10m.

[ Voor 7% gewijzigd door TweakerMaert op 15-02-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
SinergyX schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:26:
Ik zet hem altijd wel neer, mana is veelal niet zo'n probleem. Ze hadden nog meer van die 'totem set' powers moeten maken, aan 3 heb ik momenteel te weinig :P Ben ik stiekem wel blij dat ik de tijd niet heb meegemaakt dat je elke totem apart moest neerzetten :P
Apart neerzetten van de totems heb ik wel 'meegemaakt'. Toen ik nog enhancement was (en nu als ele nog steeds eigenlijk), was ik altijd heel selectief met neerzetten. Sowieso al vanwege het feit dat mijn vriend toen nog frost was, dus al 2 totems vervangen met zijn buffs. Ik gooide dan meestal healingstream en flametongue of magma neer.
Het is dus niet zo zeer een mana-issue, maar ik verloor altijd veel tijd met het neerzetten van de totems voor ik kon dpsen. En gezien het feit dat trash rap doodgaat heeft het toch geen nut.

Ik heb 3 basissets. 1 standaard (totem of wrath/stoneskin/wrath of air/healing), 1 voor fears (tremor ipv stoneskin) en 1 voor dispells (tow/sk/woa/dispell). Daar mee kan ik altijd uit de voeten. Eventuele specifieke totems zoals mana/manatide, windfury, nature resistance totem etc. heb ik op mijn bar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
TweakerMaert schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:12:
[...]

(What Blistimo said)

Extra snelheid op 30% is niet het geval.

De tijd dat infections gecast wordt begint op 16 seconden, na 2-3 casts wordt dit 14, 12, 10, 8 en uiteindelijk na 3:30m elke 6 seconden totdat rotface dood is. Mocht Rotface aan het puken zijn terwijl hij een infection zou moeten casten wordt deze uitgesteld totdat de puke voorbij is, echter de infectie daarna komt wel op tijd en dus vrij snel na de vorige.

Er is dus geen sprake van een soort frenzy/enrage maar gewoon snellere casts naarmata het gevecht vorderd. Daarom wordt er bij rotface ook mestal voor gekozen om in het begin bloodlust te gebruikt. In het begin is de downtime namelijk het minst (minder infections) en levert het de meeste DPS winst op.

1 uitzondering, mochten de healers het moeilijk hebben na 3:30 dan zou je dan bloodlust kunnen gebruiken, dit zorgt ervoor dat ze sneller kunnen spammen waardoor mensen niet doodgaan en dat is dan de meeste dps winst.

De "nerf" op 10 man bestaat alleen uit -xx%HP dit is omdat ze de infection speed lager wilden laten uitkomen op 10man rotface. Echter was dit niet mogelijk en hebben ze daarom een chunk HP eraf gehaald voor 10m.
Ik zou toch Heroism / Bloodlust ergens op 90% - 95% omdat je dan nog maximaal van kan profiteren. Aangezien de laatste 30% een groot gedeelte van de raid Blobs aan het mergen is is je DPS time ook lager. Bij ons werkt dat tot nu toe top.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Nog even m'n vraagje van 2 pagina's terug herhalen :p : Heeft het toegevoegde waarde om de Crusader enchant op 2 wapens te hebben als je dual wield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heeft dat wel degelijk zin.

Ik gebruik zelf twee keer berserking op mijn rogue. De buffs gaan prima samen, ze kunnen namelijk tegelijkertijd proccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Hoe is DPS met een elemental shaman? Is dat behoorlijk of uiterlijk crap? Ben nu 53 en vind het opzich wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 13:02
Na vorige week eindelijk What a long strange trip it has been gehaald te hebben, ben ik nu ook maar begonnen met de festivals op mijn mage. Er stond mij iets bij dat je vorig jaar van al die Elders ook geld kreeg (10g ofzo), zit ik hier nu fout of is het er uit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Dit weekend Loremaster of EK geworden!
Nu verder doen met Loremaster van KAL, staat nu op 537 / 700 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ossi schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:23:
Na vorige week eindelijk What a long strange trip it has been gehaald te hebben, ben ik nu ook maar begonnen met de festivals op mijn mage. Er stond mij iets bij dat je vorig jaar van al die Elders ook geld kreeg (10g ofzo), zit ik hier nu fout of is het er uit gehaald?
Ik meen me te herinneren dat de Elders nooit gold/ XP gegeven hebben, slechts rep (+75 horde/ alliance). De Summer Bonfires daarentegen geven wel XP en gold (en extra gold op 80)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

hulkie schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:06:
Volgens mij heeft dat wel degelijk zin.

Ik gebruik zelf twee keer berserking op mijn rogue. De buffs gaan prima samen, ze kunnen namelijk tegelijkertijd proccen.
Kan iemand aangeven of dit met Crusader ook zo werkt? 2 Keer een Holy Strength buff (+200 strength in totaal) is wel leuk natuurlijk als ze tegelijk kunnen proccen (zeker op het lage level van mijn Shaman :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zhalix schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:17:
Hoe is DPS met een elemental shaman? Is dat behoorlijk of uiterlijk crap? Ben nu 53 en vind het opzich wel leuk :P
Elemental is redelijk goede dmg, al vond ik enhance prettiger levelen (vraag me niet waarom, het lag me gewoon meer). Ik heb al een tijdje geen raids meer gedaan met mijn shaman maar toen ik dat wel deed bleef mijn dps als elemental erg achter op de rest; al was het maar alleen al omdat bijna alle caster mail die dropte in Ulduar MP5 had (wasted stat voor elemental).

Nu ik weekly raids doe en met regelmaat (maar niet dagelijks) een random heroic zie ik dat ik meteen weer door moet sparen voor T10 set items want de non-set head, shoulders enzo hebben ook weer MP5. Blizzard blijft de itemisation voor ele shammies telkens weer verneuken imho.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ossi schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:23:
Ja dat dacht ik ook, maar ik neem aan dat ze dat om een goede reden weggehaald hebben, namelijk dat je niet even gratis 80x13g krijgt. Twee alts + main gaat dan hard, en is gewoon 3k gratis gold.

Maar het kan zo zijn dat ik met een ander event in de war ben ;)

Anyway, vorig jaar alle achievements al gehaald, en heb ook al de violet proto drake sinds brewfest, dus ik laat de events redelijk aan mij voorbij gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Kees op 15-02-2010 14:01 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Dricus schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:37:
[...]

Kan iemand aangeven of dit met Crusader ook zo werkt? 2 Keer een Holy Strength buff (+200 strength in totaal) is wel leuk natuurlijk als ze tegelijk kunnen proccen (zeker op het lage level van mijn Shaman :)).
Ze kunnen beide tegelijk proccen.

@ Elemental shaman discussie.
Elemental DPS is niet goed maar ook niet slecht, ja lekker vaag antwoord :P
Ik heb als offspec elemental en loop dus ook met behoorlijk wat healing gear rond die vol zitten met haste gems ipv SP en doe toch een redelijke 6500 dps in een 25 man raid.
Leuk is anders...ik vind elemental behoorlijk saai vergeleken met enhancement maar helaas zijn onze raids altijd vrij vol met melee dus ben ik helaas elemental als offspec ipv enhancement maar goed dat heeft hier verder niks mee te maken :P

Paar belangrijke punten voor goede DPS:
  • Laat Flame Shock altijd zo lang mogelijk door ticken.
  • Gebruik Chain Lightning in je rotatie als deze cast 1 seconde of langer duurt, tijdens Bloodlust zit deze bij mij onder de 1sec en dan is het gewoon Lightning Bolt spam.
  • Als je niet de 4 set tier 9 hebt gebruik dan de Totem of Wrath glyph die je spellpower verhoogt als je deze totem dropt, mocht je nou een andere elemental shaman of nog beter een demo lock in je raid hebben zitten drop dan nadat je Totem of Wrath hebt neergezet je Searing totem. Je dropt je Wrath dan alleen maar om je eigen SP te boosten voor 5min en daarna gewoon wat extra DPS van je Searing totem (of magma ingeval van meerdere mobs zoals op Anub)
  • Logisch maar niet onbelangrijk, gebruik Lava Burst op iedere cooldown maar stop nooit met casten! Is dus niet zo dat je beter een halve seconde niks kan casten omdat dan Lava Burst van cooldown is maar prop er gewoon een Chain Lightning tussen of als deze ook op Cooldown is een Lightning Bolt.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
3K gratis gold is waar...maar gratis is het helemaal niet omdat je er zo ongelofelijk veel tijd in gaat steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Zhalix schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:17:
Ele shammy is qua rotatie, zoals al gezegd, verschrikkelijk saai. Welgeteld 4 abilities and thats it. De dps vind ik onwijs uiteen lopen. Movement fights of fights waarin je even niet zo hard kan dpsen dan dropt je dps direct. Hoef je niet te moven dan kan je dps opeens wel erg goed zijn. Als je het heel cru wil zeggen ga je over het algemeen als ele mee om de 'echte' casters te boosten met je procs en totems.
Opzich heeft Blizz elemental shamans een boost gegeven, maar je haalt het niet bij mages, warlocks, rogues en dks. Al helemaal niet op AoE.
Neemt niet weg dat ik ele shamans wel leuk vind (anders had ik mijn main allang aan de kant gezet). Alleen vind ik het niet echt motiveren dat je bij bepaalde fights gewoon een stuk lager staat dan overige casters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:45:
[..]Zodra ik level 40 ben en kan dual-wielden komt er een tweede heirloom mace. Wat ik me daarbij dan afvraag is of het zin heeft om die ook met crusader te enchanten. Gaan de buffs stacken, krijg je een hogere uptime of heeft het geen toegevoegde waarde om een tweede wapen met crusader te enchanten?[..]
Buffs stacken, single stack uptime zal waarschijnlijk iets hoger zijn, maar gaat wel op cast/attack, dus meeste procs komen van mainhand. Op mijn paladin procte het zelfs van ranged judgements :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Mik! schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:14:
[...]Als je het heel cru wil zeggen ga je over het algemeen als ele mee om de 'echte' casters te boosten met je procs en totems.
Als je een demo lock, moonkin en een ret/prot pala in je raid hebt dan buff je als elemental shaman helemaal niks aan je raid :)
En elk van deze classes doet meer DPS dan elemental shamans over het algemeen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even terugkomend op al dat gerant op tanks: ben afgelopen weekend in 2 pugs terecht gekomen met een crappy tank (als in half in blues en/of langzaam/weinig skills) en ze hebben ook wel wat te verduren. Staat daar een mage in 4xT10 volledig los te gaan, tank pakt het nog best aardig op, maar aggro houdt ie natuurlijk lang niet altijd. Vervolgens smerige opmerkingen maken (ik zeg al ik leave als je niet kapt) tussendoor en op het einde, alle 3 de dps, "sucky tank, bb". Volgende run zat ik op m'n rogue en kon het grootste deel met tricks opvangen, maar als dat eens niet up was en er iemand aggro kreeg en/of doodging "cmon slacky tank". "I'm in half blues can't outthreat T9 guys...". "work harder slack less", "U suck", etc.

ROFL! En dan nog miepen over het gebrek aan tanks? Vind je het gek dat 80% de "verantwoordelijkheid" niet meer aan wil of kan?

Tanks hebben instant queues maar blijkbaar zijn die van dps toch kort genoeg om je zo aso te gedragen (naast het feit dat er altijd 1 dps is die er niet is bij de ready check). Mooi voorbeeldje voor mij weer als tank, ik doe nooit meer optional bosses in een daily hc by default, tenzij iemand er om vraagt EN netjes is/speelt. Dps gasten zijn minstens net zo'n ego's als tanks.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
porn* schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:47:
Nog even terugkomend op al dat gerant op tanks: ben afgelopen weekend in 2 pugs terecht gekomen met een crappy tank (als in half in blues en/of langzaam/weinig skills) en ze hebben ook wel wat te verduren. Staat daar een mage in 4xT10 volledig los te gaan, tank pakt het nog best aardig op, maar aggro houdt ie natuurlijk lang niet altijd. Vervolgens smerige opmerkingen maken (ik zeg al ik leave als je niet kapt) tussendoor en op het einde, alle 3 de dps, "sucky tank, bb". Volgende run zat ik op m'n rogue en kon het grootste deel met tricks opvangen, maar als dat eens niet up was en er iemand aggro kreeg en/of doodging "cmon slacky tank". "I'm in half blues can't outthreat T9 guys...". "work harder slack less", "U suck", etc.

ROFL! En dan nog miepen over het gebrek aan tanks? Vind je het gek dat 80% de "verantwoordelijkheid" niet meer aan wil of kan?

Tanks hebben instant queues maar blijkbaar zijn die van dps toch kort genoeg om je zo aso te gedragen (naast het feit dat er altijd 1 dps is die er niet is bij de ready check). Mooi voorbeeldje voor mij weer als tank, ik doe nooit meer optional bosses in een daily hc by default, tenzij iemand er om vraagt EN netjes is/speelt. Dps gasten zijn minstens net zo'n ego's als tanks.
Misschien incomming flame war (dus ik pak alvast vuurvaste bescherming :P): Dps die niet begrijpt hoe agro werkt is nog dommer dan een mage die dat wel begrijpt en voor de rest geen gear heeft/tactics weet.
Zoals iemand ooit eens zei:
Wisdomless Intelligence Is More Ignorant Than Stupidity Itself
Zeker de categorie t9 token-only dps'ers vallen hieronder.

Maar dit is volledig mijn mening hè ;) Het komt van mij vandaan als zijnde tank :) bij lady deathwhisper heb ik hetzelfde probleem dat 17 dps allemaal op 3 verschillende mobs gaan dps'en zodra ze spawnen en mij de schuld geven dat ik geen agro kan houden, terwijl ik geen agro increasers krijg (misdirect, tricks, etc)

[ Voor 6% gewijzigd door Strikeman225 op 15-02-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Mik! schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:14:
[...]
Opzich heeft Blizz elemental shamans een boost gegeven, maar je haalt het niet bij mages, warlocks, rogues en dks. Al helemaal niet op AoE.
Single target fights ben ik het met je eens. Ik denk dat elemental shamans nog een echte persoonlijke burst ability op een lange CD nodig hebben die enorm veel mana gebruikt of zo (naast Bloodlust ofc). Maar met AoE kan een elemental shaman prima mee hoor. Als je improved fire nova spect (spec zonder de -10% mana costs op spells...convection denk ik), top je zomaar in de top damagelijst. Magma Totem, Fire Nova. Chain lightning, Lava burst op primary target, rince & repeat. De meeste shamans zijn alleen te lui om Magma Totem te plaatsen.

Oh, en ik thunderstorm altijd alle adds uit elkaar om de mages te pesten...vinden ze leuk.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Over tanks in randoms;

Gisteren nog een HoS en HoL gedaan. Bij de laatste had ik een rogue in mijn groep met minstens 245 in iedere slot (shoulder + trinket), de rest was allemaal hoger. Hij zat iedere keer net op het randje van mijn aggro, ongeveer zo'n 10k onder de mijne op bossfights. En dan haalde hij makkelijk 7-8k. Trash was dus nog hoger. Maar geen enkel piepje dat ik te sloom was, te weinig aggro kon houden, etc. Hij paste netjes zijn output aan met de aggro output die ik deed. Zo kan het gelukkig ook :) Heb ook al genoeg voorbeelden gehad inderdaad waarbij het echt niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Radiance schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:03:

@ Elemental shaman discussie.
Elemental DPS is niet goed maar ook niet slecht, ja lekker vaag antwoord :P
Ik heb als offspec elemental en loop dus ook met behoorlijk wat healing gear rond die vol zitten met haste gems ipv SP en doe toch een redelijke 6500 dps in een 25 man raid.
Leuk is anders...ik vind elemental behoorlijk saai vergeleken met enhancement maar helaas zijn onze raids altijd vrij vol met melee dus ben ik helaas elemental als offspec ipv enhancement maar goed dat heeft hier verder niks mee te maken :P
6500 is toch een redelijk, als ik kijk naar onze Elemental Shammies dan zitten die er wel boven ( varierend van 500 DPS tot 1.2K dps ) maar dus niet super veel of iets dergelijks. Ik heb namelijk ook mijn Shammy weer tevoorschijn getoverd en is wel nostalgisch om je Shammy te loggen en dan erachter komen dat je in T7 Heroes' gear nog staat dus die ben ik nu als elemental als een gek aan het upgearen maar de mainspec word absolute Enhance, met waarschijnlijk resto offspec of iets dergelijks.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.