• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12:17

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

HTT-Thalan schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:10:
[...]

Ik heb de gewone versie net even supergekoeld (vriezer) en opengetrokken bij de lunch. Het is lekkere cola, maar niet dat ik zeg ik bestel er een tray bij (tegen die prijzen). Jammer dat ze die 'fruit flavors' waar ze in het spel over spreken niet echt gebruikt hebben :P.

Vanavond is de Quantum aan de beurt :P.

Overigens heb ik de dop ultra-voorzichtig met een lepeltje verwijderd, ik ga hem gewoon met gekleurd water vullen en bewaren thuis, evenals de Quantum :).
Zo. Na de Quantum (goed gekoeld natuurlijk, want zo hoort het :P) geproefd te hebben kan ik bevestigen dat alhoewel niet radioactief, er zeker een chemisch smaakje aan zit _O-.

Tot zo ver mijn real life Fallout drankjes, erg leuk om eens geprobeerd te hebben, maar niet echt voor herhaling vatbaar, althans niet voor die prijzen. De gewone Nuka was op zich wel lekker, maar het is gewoon te omslachtig en duur om aan te komen.

Jammer dat ik niet meer items uit Fallout kan bestellen... (Rock-it launcher :P).

• in2duhCore
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 05-08 15:14
HTT-Thalan schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:19:
[...]

Zo. Na de Quantum (goed gekoeld natuurlijk, want zo hoort het :P) geproefd te hebben kan ik bevestigen dat alhoewel niet radioactief, er zeker een chemisch smaakje aan zit _O-.

Tot zo ver mijn real life Fallout drankjes, erg leuk om eens geprobeerd te hebben, maar niet echt voor herhaling vatbaar, althans niet voor die prijzen. De gewone Nuka was op zich wel lekker, maar het is gewoon te omslachtig en duur om aan te komen.

Jammer dat ik niet meer items uit Fallout kan bestellen... (Rock-it launcher :P).
haha cool, Jammer dat ze geen Roentgen Rum verkopen.....

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
Gisterenochtend begonnen met fallout new vegas.
Gisteravond was ik al level 19 en bijna geen enkele hoofdquest gedaan.
Was meer bezig met onderzoeken. (had ook die mod dat er 96 locaties bijkomen,en waar je moet vechten).
Maar ik vind deze een stuk makkelijker dan fallout 3.
Daar had ik echt momenten dat ik dood ging , of bijna dood ging.
Hierzo met met companion Willow nog niets tegengekomen wat ik niet met men sniper+grenade rifle kan oplossen

Dus ik ga opnieuw beginnen , maar dan zonder companion. beetje te makkelijk.
Vind het verhaal tot nu toe ook tegenvallen(vergeleken met fallout 3) word het nog beter of niet?

[Voor 16% gewijzigd door Just_jan op 29-08-2011 12:05]

Ps4 account = JusttJD

• in2duhCore
Just_jan schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:31:

Daar had ik echt momenten dat ik dood ging , of bijna dood ging.
Hierzo met met companion Willow nog niets tegengekomen wat ik niet met men sniper+grenade rifle kan oplossen
Ik weet niet of je Hardcore modus gebruikt, wat ik echt aanraad. In HC mode kunnen gebroken botten alleen nog maar gefixed worden door Doctors Bags. Ook zal je niet meer meteen geheald zijn als je stimpacks gebruikt en moet je voorzichtiger te werk gaan.
Daarnaast moet je in HC mode ook drinken om niet uit te drogen en regelmatig eten om niet uit te hongeren, na HC mode is de normal mode ook geen bal meer aan.
Just_jan schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:31:
[...]
Gisteravond was ik al level 19 en bijna geen enkele hoofdquest gedaan.
[...]
Vind het verhaal tot nu toe ook tegenvallen(vergeleken met fallout 3) word het nog beter of niet?
Ik weet niet hoever je bent gekomen?
Al vind ik je oordeel wel een beetje snel, als je nog niet echt een hoofdquest hebt gedaan :P

Al moet ik zeggen dat ik de main quests eigenlijk in beide Fallouts (en ook Oblivion) ernstig tegen vind vallen.
Gelukkig is de hoofdverhaallijn bijzaak in spellen zoals deze :)

[Voor 18% gewijzigd door anandus op 29-08-2011 17:16]

• in2duhCore
anandus schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:14:
[...]

Al moet ik zeggen dat ik de main quests eigenlijk in beide Fallouts (en ook Oblivion) ernstig tegen vind vallen.
Gelukkig is de hoofdverhaallijn bijzaak in spellen zoals deze :)
Indeed, ik speel deze game ook niet om het verhaal, persoonlijk vond ik het verhaal van F3 nog slechter dan NV. Deze games zijn juist zo goed door de sfeer, de grote wereld met al zijn sidequests en de vrijheid die je hebt, je kunt gaan en staan waar je wilt. De mainquest is bijzaak in deze games en verhaaltechnisch vaak ook erg magertjes.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-12 23:00

BlackEyedAngel

Just a decent guy

[PS3, versie 1.06]
Ik vind NV een erg leuk spel, lekker met Boone en Ed-E ass-kicken :9
maar dat vastlopen elke keer .. :/
Bijna elke speelsessie loopt die wel een keer vast, echt geweldig |:(
Hopelijk komt er nog een patch die de stabiliteit wat verbeterd, ga ondertussen wel wat anders gamen denk ik

[Voor 12% gewijzigd door BlackEyedAngel op 07-09-2011 11:35]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Ik was deze tutorials tegen gekomen en vond ze zeer behulpzaam en duidelijk, dusdanig dat ik ze even in dit topic wilde gooien.

Het zijn tutorials over hoe je FNV moet modden, beginnend bij het begin (FOMM en NVSE installeren enzo), dan een aantal mods uigelegd en afsluitend met performance-verbetering en troubleshooten.
Zelfs ik als redelijk ervaren modder had er wat aan (zo had ik nog nooit gehoord van de 'fake fullsreen', bijv).

Hier zijn de filmpjes:
Modding Fallout NV Part 1: User Interface
Modding Fallout NV Part 2: Project Nevada
Modding Fallout NV Part 3: Nevada Skies
Modding Fallout NV Part 4: Visual Enhancements
Modding Fallout NV Part 5 : FNVEdit
Modding Fallout NV Part 6 : Weapon Animation Replacers
Modding Fallout NV Part 7: Performance
Modding Fallout NV Part 8: Troubleshooting

• Comp_Lex
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 08-12 21:16
Dat ziet er zeer goed uit. Het zal me niks verbazen als het alle andere DLCs gaat overtreffen :)
Ja, ziet er zeker goed uit.
En die 2 nukes op 1:11 zijn ook interessant. De Mojave Outpost en, wat zal het zijn, Cottonwood Cove ofzo?

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

anandus schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:07:
Ja, ziet er zeker goed uit.
En die 2 nukes op 1:11 zijn ook interessant. De Mojave Outpost en, wat zal het zijn, Cottonwood Cove ofzo?
Ik vraag me af of dat wel nukes op de Nevada zijn eigenlijk. Ik herken het viewpoint niet.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

KnetterGek schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:45:
[...]

Ik vraag me af of dat wel nukes op de Nevada zijn eigenlijk. Ik herken het viewpoint niet.
Is volgens mij vanaf waar je Lonesome Road begint (Canyon Wreckage).
(Dus met rechts de Mojave Outpost, en links Nipton enzo)

Ook zegt de Wikia:
Lonesome Road will affect part of the Mojave Wasteland after completing the main quest.
Een nuke zou ik wel 'invloed hebben op' kunnen noemen, maar dat terzijde.

En iets compleet anders.
De fan film Nuka Break is waarschijnlijk wel bekend.
En ze zijn nu een serie begonnen :)
Episode 1
Episode 2

[Voor 20% gewijzigd door anandus op 14-09-2011 17:51]

• Just_jan
Zijn die freezing problems ondertussen al aangepakt op de ps3?

Heb het even een tijdje op de pc gespeeld , maar zelfs daar liep die nog af en toe vast.

Ps4 account = JusttJD

Just_jan schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:07:
Zijn die freezing problems ondertussen al aangepakt op de ps3?

Heb het even een tijdje op de pc gespeeld , maar zelfs daar liep die nog af en toe vast.
Gebruik je mods op de PC?
Loopt het echt vast of hapert het alleen maar?
Gebruik je de 4Gb enabler? Gebruik je fake fullscreen?
Lonesome Road, de vierde (afsluitende) DLC is uit op Steam.
Op de Xbox was-ie al uit, PS3-gebruiikers moeten wachten tot morgen.

Ben benieuwd! :)

• Misha
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 05-12 16:24
Lothlorien67 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:00:
[...]

en zoek eigenlijk nog een beetje uitdaging in het spel. Heb een tijdje in dat laatste level rondgedoold, maar nog niets mee gedaan (ook geen noemenswaardige karakters gevonden daar)
Zoek je nog een uitdaging? Stap Caesar's tent binnen en probeer hem te verslaan ;)

• LordMithril
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08-12 20:50

LordMithril

Wordt een leuk jaar

Mi6 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:13:
[...]

Zoek je nog een uitdaging? Stap Caesar's tent binnen en probeer hem te verslaan ;)
Niet moeilijk hoor ;)
Binnen stappen, hard boe roepen en weer naar buiten.
Alles wat naar buiten komt zo laten lopen dat ze of ergens vast lopen of door een smal stukje moeten.
Dan met de Gauss Rifle icm Meltdown perk _o_ 1 shot and watch the fireworks _o_

Bier, Whiskey en Metal!!

Of zonder kleren en wapens Deathclaw Promontory binnenlopen en kijken hoe lang je het overleeft :Y)

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

They will rape his naked butt :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Armada.
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 28-11 23:57
Wie als eerst gebruikt heeft geluk:

PS3:
M46A-LTBG-3EQB
HQL9-KGR-NGGM
N8FM-RCBF-H9N7
6F8K-PCB6-NNB7
2TAJ-97B8-C8K4
M9AP-QDB2-REGA
CKE3-NJBQ-8JTC
N6JL-DMBR-F8KE
4FPK-PKBT-HPBF
BRHK-84BD-44H5
QDDM-7QB5-B52D
CR73-BEBR-DPKK
9QNT-K3B3-2G6J

Xbox 360:
2YMMP-H4WC4-GYTF6-2DJTD-TRDFZ

Via @dimplus.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 08-12 21:52
Xbox hoef je niet meer te proberen. Die is al gebruikt en niet door mij.
Zo, Lonesome Road uitgespeeld (een eerste keer).
Een leuke DLC, al is het wel behoorlijk lineair, maar het level design en scripting is heel leuk gedaan.

Het was ook aardig pittig voor mijn level 34 ventje, maar niet te moeilijk.
spoiler:
Al moest ik voor Rawr wel even alle zeilen bijzetten :P Pittig beessie :P

En de Courier's Mile is ook een behoorlijk pittige situatie, pfff.

Al met al een leuke DLC, leuke equipment, geinig verhaal en interessant level design.
Al is die stem van Ulysses wel vreselijk irritant, heel monotoon.

[Voor 6% gewijzigd door anandus op 22-09-2011 13:19]

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zijn de vaardigheden van je companions eigenlijk afhankelijk van de jouwe, of hebben ze hun eigen stats? Wordt hun accuracy bijv beter naarmate ik omhoog ga in de guns skill bijvoorbeeld?

• KnetterGek

KnetterGek

Son Goku schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:12:
Zijn de vaardigheden van je companions eigenlijk afhankelijk van de jouwe, of hebben ze hun eigen stats? Wordt hun accuracy bijv beter naarmate ik omhoog ga in de guns skill bijvoorbeeld?
Ze hebben hun eigen stats, hun level ligt wel in de buurt van het jouwe, dus als jij level 4 bent al je companion ook niet one-shot kills tegen deathclaws gaan maken.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ah vandaar dat ik ze een stuk minder vind itt m'n vorige speelsessie (heb ze nu eerder gehaald) :) Thanx.

• Remy!!!!
  • Laatst online: 09:53
Ik heb nu een wazig probleem.
In m'n huidige save heb ik hele lage fps (tussen de 5 en 10).
Als ik een nieuw spel start, dan is m'n fps wel goed (zo'n 60 fps).

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Ik heb diverse mods geinstalleerd, uitschakelen van de mods heeft geen effect.
FalloutNV.esm
DeadMoney.esm
HonestHearts.esm
OldWorldBlues.esm
LonesomeRoad.esm
GunRunnersArsenal.esm
Compiled Patch.esp
ELECTRO-CITY - Highways and Byways.esm
ELECTRO-CITY - CompletedWorkorders.esm
Project Nevada - Core.esm
Project Nevada - Equipment.esm
Compiled Patch - DeadMoney.esp
Compiled Patch - HonestHearts.esp
Compiled Patch - Gunrunners Arsenal.esp
Compiled Patch - OldWorldBlues.esp
Compiled Patch - LonesomeRoad.esp
Compiled Patch All_DLCs.esp
NV Error Corrections Merged.esp
CASM.esp
Project Nevada - Cyberware.esp
Project Nevada - Dead Money.esp
Project Nevada - Honest Hearts.esp
Project Nevada - Old World Blues.esp
WeaponModsExpanded.esp
Project Nevada - WMX.esp
WMX-DeadMoney.esp
WMX-HonestHearts.esp
WMX-OldWorldBlues.esp
WMX-LonesomeRoad.esp
Fellout.esp
F3NVProjectRealityMkIv4.2.esp
Interior Lighting Overhaul-Realistic Interiors-Combined.esp
ILO-RI-Dead Money.esp
ILO-RI-Honest Hearts.esp
ILO-RI-Old World Blues.esp
ILO-RI-PipBoy Light.esp
Project Nevada - Rebalance.esp

Voor 3Commas/Bot/Crypto zaken, wees welkom op de Discord server Bot Trading NL Group.

• Comp_Lex
Kan je vertellen waar je bent? Gebeurt het ook als je fasttravelled?

• Remy!!!!
Ben op dit moment in Goodsprings, als ik ergens anders naartoe ga heb ik er ook last van. Ook als ik fasttravel gebruik.

Door CASM heb ik nog wel eerdere saves, van zo'n 8uur geleden, die geen problemen hebben. Maar ik heb niet zo heel veel zin om zo'n stuk overnieuw te doen.

Voor 3Commas/Bot/Crypto zaken, wees welkom op de Discord server Bot Trading NL Group.

Misschien kan je de save unbloaten met Wrye Bash? Staat me iets van bij dat-ie dat kan.
Maar zolang je er niet achter komt door welke mod het komt loop je de kans dat je binnen no-time weer hetzelfde probleem hebt.
Ik dus eerder kijken of je de oorzaak kan achterhalen :)

• Remy!!!!
anandus schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:45:
Misschien kan je de save unbloaten met Wrye Bash? Staat me iets van bij dat-ie dat kan.
Maar zolang je er niet achter komt door welke mod het komt loop je de kans dat je binnen no-time weer hetzelfde probleem hebt.
Ik dus eerder kijken of je de oorzaak kan achterhalen :)
Ik ga het eens proberen.
Maar het is inderdaad het best om de oorzaak te achterhalen, maar dat gaat wel lastig worden.
De mods heb ik allemaal vanaf het begin geïnstalleerd, en toen waren er geen problemen. En het lijkt erop dat het langzamerhand erger was geworden, dus ik kan niet duidelijk zeggen wat het heeft veroorzaakt.

• Comp_Lex
Zijn er ook mods die automatisch activeren zodra je een nieuw spel start? Ik vraag dit omdat ik ervaren heb dat de pre-order packs altijd werden gestart zodra ik een nieuw spel startte (ongeacht of ze enabled waren of niet). Ik heb dit gefixd door de NAM files te hernoemen.
Comp_Lex schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:53:
Zijn er ook mods die automatisch activeren zodra je een nieuw spel start?
Het hangt er een beetje af wat voor mod het is en wat voor script er in draait, maar ik snap niet helemaal de reden.
Als je niet wil dat een mod draait als je een nieuw spel start, dan zet je de mod toch gewoon uit?

• Remy!!!!
Het probleem is gelukkig verholpen.
Ik heb alle mods uitgeschakeld, en toen waren m'n fps weer goed (60fps).
Vervolgens heb ik 1 voor 1 alle mods ingeschakeld, en toen kwam ik erachter dat F3NVProjectReality het probleem veroorzaakte.
Gelukkig heeft die mod ook een aantal ingame instellingen.
En zodra ik Subtle DOF uitschakelde schoot m'n fps weer omhoog.
Vervolgens alle mods weer ingeschakeld, en nu werkt alles weer uitstekend!

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017
DOF, ja, dat wil wel vaker een aanslag zijn op je FPS.

Persuader of bytes.

• Comp_Lex
Mooi dat je het voor elkaar hebt :)
anandus schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:56:
[...]
Het hangt er een beetje af wat voor mod het is en wat voor script er in draait, maar ik snap niet helemaal de reden.
Als je niet wil dat een mod draait als je een nieuw spel start, dan zet je de mod toch gewoon uit?
Helaas werkt dat soms niet en dat komt door maar 1 ding: bugs :)

• Remy!!!!
Camacha schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:04:
DOF, ja, dat wil wel vaker een aanslag zijn op je FPS.
Zo erg? De specs van m'n pc zijn meer dan genoeg voor dit spel, zelfs met alle mods.
En het leuke is, als ik de subtle dof nu weer aanzet, dan heb ik nergens last van 8)7

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017
Remy!!!! schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:16:
Zo erg? De specs van m'n pc zijn meer dan genoeg voor dit spel, zelfs met alle mods.
En het leuke is, als ik de subtle dof nu weer aanzet, dan heb ik nergens last van 8)7
Ik snap niet precies waarom, maar DOF-berekeningen zijn altijd een enorme aanslag op een systeem. Zo kan ik Batman AA prima spelen, maar als ik DOF aanzet klapt de framerate in elkaar. Terwijl je zou zeggen dat het een verkapt Photoshopfiltertje is, maar dat blijkt niet zo makkelijk (of misschien is dat juist het probleem).

Zelfde geldt in beperktere mate voor motion blur.

Persuader of bytes.

Remy!!!! schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:35:
Het probleem is gelukkig verholpen.
Ik heb alle mods uitgeschakeld, en toen waren m'n fps weer goed (60fps).
Vervolgens heb ik 1 voor 1 alle mods ingeschakeld, en toen kwam ik erachter dat F3NVProjectReality het probleem veroorzaakte.
Gelukkig heeft die mod ook een aantal ingame instellingen.
En zodra ik Subtle DOF uitschakelde schoot m'n fps weer omhoog.
Vervolgens alle mods weer ingeschakeld, en nu werkt alles weer uitstekend!
Je kan anders Dynavision gebruiken, dat heeft DOF zonder enige merkbare performance hit
(DOF is toch dat alles vaag is, behalve waar je naar kijkt, basically?)
Dynavision heeft ook nog eens heel veel instellingen, zodat je het lekker kan tweaken zoals je wilt.

Ook handig is het om Dynavision+Imaginator+Cinematech te nemen. Hiermee verzorg je allerlei grafische instellingen van het beeld, zoals DOF, film grain, kleurtonen, etc.
Je kan dan Director's Chair nemen om alle opties nog meer te stroomlijnen. En uiteraard MCM.

Zie ook deze Tutorial:

• Remy!!!!
Nee ik laat het wel lekker hierbij, alles ziet er al super uit, en DOF hoef ik niet persé erbij te hebben.
Maar bedankt in ieder geval :)

• Beakzz
Waar blijft die Goty nou ? :) Toch wel voor de kerst zeker ? Ken genoeg mensen die hem nog als goty willen kopen.

• Comp_Lex
Misschien...

Lonesome Road, Gun Runners Arsenal en de Courier's Stash zijn nog maar net uitgekomen.
Beakzz schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 01:19:
Waar blijft die Goty nou ? :) Toch wel voor de kerst zeker ? Ken genoeg mensen die hem nog als goty willen kopen.
De GOTY is aangekondigd, helaas niet voor de kerst, maar op 7 februari.
(Misschien om Skyrim niet voor de voeten te lopen als potentieel kerstkado?)

Alles zit erop en eraan:
Fallout: New Vegas Ultimate Edition Arrives in February

We’re pleased to announce the Fallout: New Vegas Ultimate Edition will be available in retail stores across North America on February 7th 2012 and throughout Europe on February 10th. The Ultimate Edition comes complete with all of the game add-on content for Fallout: New Vegas – Dead Money, Honest Hearts, Old World Blues, Lonesome Road, Courier’s Stash, and Gun Runners’ Arsenal.

• Beakzz
anandus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:05:
[...]
De GOTY is aangekondigd, helaas niet voor de kerst, maar op 7 februari.
(Misschien om Skyrim niet voor de voeten te lopen als potentieel kerstkado?)

Alles zit erop en eraan:

[...]
Goed nieuws ...Tot die tijd genoeg te spelen :)

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hopelijk zijn ze ook nog steeds bezlg met de game, want crashes komen nog steeds regelmatig voor. Of of de support gestaakt of zo?

• Comp_Lex
De ondersteuning is inderdaad gestaakt. Ik moet zeggen dat het spel vrij stabiel loopt. Je kan gemakkelijk een paar uur spelen zonder dat het crasht.

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 10:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

anandus schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:37:
Zo, Lonesome Road uitgespeeld (een eerste keer).
Een leuke DLC, al is het wel behoorlijk lineair, maar het level design en scripting is heel leuk gedaan.

Het was ook aardig pittig voor mijn level 34 ventje, maar niet te moeilijk.
spoiler:
Al moest ik voor Rawr wel even alle zeilen bijzetten :P Pittig beessie :P

En de Courier's Mile is ook een behoorlijk pittige situatie, pfff.

Al met al een leuke DLC, leuke equipment, geinig verhaal en interessant level design.
Al is die stem van Ulysses wel vreselijk irritant, heel monotoon.
Zo, die was pittig idd.

spoiler:
Bij het stuk dat je naar het gebied ging met die extreme fallout, man dat stuk heb ik een stuk of 6x moeten doen voordat ik het een beetje door had en alle leuke spullen kon pakken en de vijanden dood waren, die gasten healde echt snel in die straling.

D3 Profile D3 XP Ladder

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 04-11 09:13
KnetterGek schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:23:
[...]

Ze hebben hun eigen stats, hun level ligt wel in de buurt van het jouwe, dus als jij level 4 bent al je companion ook niet one-shot kills tegen deathclaws gaan maken.
Niet helemaal waar. In mijn replays ben ik vanuit Goodsprings rechtstreeks naar de standplaats van Veronica gegaan (pittige uitdaging trouwens op lv1 langs Deathclaws/Super Mutants sneaken) en zodra zij meegaat one-hit ze sowieso alles als je weer verdergaat vanuit Goodsprings, ook kon ze de Super Mutants (3 stuks) tanken en doden met wat hulp van mijn niet-zo-indrukwekkende Caravan Shotgun.
Son Goku schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:49:
Hopelijk zijn ze ook nog steeds bezlg met de game, want crashes komen nog steeds regelmatig voor. Of of de support gestaakt of zo?
U heeft de laatste versie en alle drivers in orde? Ik crash nagenoeg nooit.

• Just_jan
Is de ps3 versie nou een keertje gefixed zodat die niet meer vast loopt?

Ps4 account = JusttJD

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

ItsNotRudy schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:51:
U heeft de laatste versie en alle drivers in orde? Ik crash nagenoeg nooit.
PS3 met laatste firmware natuurlijk :)

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Son Goku schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:52:
[...]

PS3 met laatste firmware natuurlijk :)
Zelden nog. Maar wel vaker dan andere games.

Afgelopen weekend eindelijk uitgespeeld (moest van mijzelf voor ik aan Mass Effect 2 mag beginnen), maar richting het einde ging de lol er voor mij wel af. De quest werden simpeler en simpeler, maar vooral het eindeloze "deurtje in - deurtje uit" met bijbehorende laadschermen werd ik helemaal simpel van.

Ik heb nu 1 einde uitgespeelde
spoiler:
NCR helpen
maar heb geen enkele behoefte om de andere eindes te ervaren. Jammer, want het rondlopen in de wastelands, zaken ontdekken en een beetje quests doen vond ik verder wel leuk.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Gem
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08-12 15:52
Voor diegene die niet kunnen wachten op de "GOTY" edition, Steam heeft weer alle DLC in de aanbieding (AUTUMN SALE! Offer ends 28 November). Elke DLC is 75% goedkoper. New Vegas zelf is ook nog maar een tientje.

[Voor 12% gewijzigd door Gem op 24-11-2011 19:26]

• luxzenburcht
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 08-12 23:17
New vegas nu voor 4,99 euro. Daar mag je hem niet voor laten liggen :)

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 12:07

Player1S

Formerly known as L1nt

For who cares: Ik heb dit weekend een game voor de iPhone gedownload waarmee je Caravan kunt spelen.
Hij was gratis.

Geen idee of die ook voor Android beschikbaar is maar voor de iPhone users en Fallout fans misschien interessant.

Player1s Twitch

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
L1nt schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:19:
For who cares: Ik heb dit weekend een game voor de iPhone gedownload waarmee je Caravan kunt spelen.
Hij was gratis.

Geen idee of die ook voor Android beschikbaar is maar voor de iPhone users en Fallout fans misschien interessant.
bedankt. Komt hier op mijn touch.

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb ff vraagje over fallout 3

ik heb nl bij moria: house: my first laboraty gekocht.

en nu staat ie bij mij in de itemlijst(met een plaatje van een geluidsopname)
maar ik kan op geen mannier dat ding opzetten in mn megaton huis, weet iemand dit?

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

mrc4nl schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:43:
ik heb ff vraagje over fallout 3

ik heb nl bij moria: house: my first laboraty gekocht.

en nu staat ie bij mij in de itemlijst(met een plaatje van een geluidsopname)
maar ik kan op geen mannier dat ding opzetten in mn megaton huis, weet iemand dit?
\[PC/PS3/X360] Fallout 3 - Deel 2 ;)

Maar om antwoord te geven:
Volgens mij hoort-ie automatisch in je huis te staan als je hem gekocht hebt, je hoeft zelf niets te doen :)

[Voor 14% gewijzigd door anandus op 31-01-2012 18:57]

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

anandus schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:46:
[...]

\[PC/PS3/X360] Fallout 3 - Deel 2 ;)

Maar om antwoord te geven:
Volgens mij hoort-ie automatisch in je huis te staan als je hem gekocht hebt, je hoeft zelf niets te doen :)
ok dankje ,ik heb het fallout 3 topic gezocht. maar is blijkbaar erg oud, en dus niet gevonden.

maar t zal wel een bug zijn, want hij staat er niet.

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• Beakzz
Zie dat de ultimate edition bij Bp games en Amazon naar de 24e is gezet :,( , maar heb er geen enkel nieuwsbericht van kunnen vinden ?

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 28-11 14:57

Murk

Is this thing on?

Beakzz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:23:
Zie dat de ultimate edition bij Bp games en Amazon naar de 24e is gezet :,( , maar heb er geen enkel nieuwsbericht van kunnen vinden ?
Bij 12game.com kun je hem nu ogenschijnlijk zonder vertraging kopen. pricewatch: Fallout: New Vegas - Ultimate Edition, PC

Ik hoop alleen ook dat hij op Steam uitkomt. Naar wat ik hier lees http://store.steampowered.com/news/7289/?l=dutch zou hij inmiddels ook in Europa beschikbaar moeten zijn, maar op de pagina staat:
Er is een fout opgetreden bij het verwerken van je aanvraag:

Dit item is op dit moment niet beschikbaar in jouw regio
Misschien nog even wachten. Heb vorig jaar genoten van dit spel, was mijn eerste kennismaking met Fallout. Wil het nog een keer meemaken en deze keer ga ik er voor betalen O-)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Comp_Lex
The Ultimate Edition is al een poosje op Steam uit. Ik heb het al een aantal maanden ;)

• Murk

Murk

Is this thing on?

Comp_Lex schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:26:
The Ultimate Edition is al een poosje op Steam uit. Ik heb het al een aantal maanden ;)
Dat vind ik dan knap. Geef eens een link?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Comp_Lex
Je kunt de game + DLC gewoon op Steam vinden. Als je geen (of een paar) DLCs hebt gekocht dan is de UE een koopje ;)
Het is net alsof je twee verhalen in 1 spel hebt. In de DLCs kom je personen tegen waarnaar gehint wordt in FNV.

Dit zit er in UE naast de gewone FNV (de spoilers bevatten een korte beschrijving):

- Dead Money:
spoiler:
Spannende DLC waarbij je met een team een casino moet overvallen. Deze DLC is zeer hectisch en spannend.

- Honest Hearts:
spoiler:
Met deze DLC verdedig je een groep tribals tegen tribals, die voor Caesar werken. Mooie omgeving met dynamische weersomstandigheden (zon, regen, etc)

- Old World Blues:
spoiler:
Gekke DLC waarbij je dingen moet doen voor gekke wetenschappers. Het wordt gepresenteerd als zo'n B-klasse jaren 50 Amerikaanse science-fiction film. Lekker gek.

- Lonesome Road:
spoiler:
In deze DLC loop je over een lange weg naar Courier Six. De beslissingen die je op het einde neemt hebben mogelijk invloed op de Mojave Wasteland.

- Gun Runners Arsenal:
spoiler:
Met deze DLC heb je in de normale game meer wapens, meer mods, meer soorten munitie, etc. Je hebt gegarandeerd met knalplezier met deze DLC.

- Courier's Stash:
spoiler:
Deze DLC bevat alle bonus Pre-Order pakketten. Voor meer Role-Playing opties.

• Murk

Murk

Is this thing on?

Comp_Lex schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:26:
Je kunt de game + DLC gewoon op Steam vinden. Als je geen (of een paar) DLCs hebt gekocht dan is de UE een koopje ;)
Ja, de game en alle losse DLC's kopen. Dat kun je ook een Ultimate Edition noemen, maar ik had het toch echt over die alles-in-1, die is nog niet verkrijgbaar.

Murk schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:38:
[...]

Ja, de game en alle losse DLC's kopen. Dat kun je ook een Ultimate Edition noemen, maar ik had het toch echt over die alles-in-1, die is nog niet verkrijgbaar.
Jawel. Op Steam in ieder geval wel.

Edit:
En ook diverse webshops:
http://www.budgetgaming.n...+ultimate+edition_PC.html

[Voor 21% gewijzigd door anandus op 22-02-2012 11:45]

• zaiziks
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 03-12 20:15

zaiziks

Da da da

Release Date: 24 Feb 2012

...en dat staat ook op alle sites waar budgetgaming.nl naar linkt.

La la la la la la la la la

• Murk

Murk

Is this thing on?

Wat raar. Als ik gewoon op new vegas UE zoek staat hij niet tussen de resultaten, http://store.steampowered...ew+vegas+ultimate+edition

Zou niet weten hoe ik die link van jou zo 1,2,3 had kunnen vinden. Dank :)

Ik kan hem gewoon kopen anders?
Murk schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:50:
[...]

Wat raar. Als ik gewoon op new vegas UE zoek staat hij niet tussen de resultaten, http://store.steampowered...ew+vegas+ultimate+edition

Zou niet weten hoe ik die link van jou zo 1,2,3 had kunnen vinden. Dank :)
Ja, beetje vreemd, ik kom hem ook niet vinden met zoeken, maar zag dat-ie gewoon bij FNV stond.

[Voor 56% gewijzigd door anandus op 23-02-2012 12:08]

• lfs
  • Laatst online: 24-11-2017
FO NV heb ik alleen vanilla gespeeld zonder de DLC en ook nooit uitgespeeld. Heb nu de ultimate editie besteld met alle DLC en vraag me af hoe je de DLC start. Worden deze quests automatisch gestart, net zoals bv. Oblivion?

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 03:20
lfs schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:46:
FO NV heb ik alleen vanilla gespeeld zonder de DLC en ook nooit uitgespeeld. Heb nu de ultimate editie besteld met alle DLC en vraag me af hoe je de DLC start. Worden deze quests automatisch gestart, net zoals bv. Oblivion?
Ja ze worden direct opgestart, je moet ze alleen wel zelf benaderen door naar een speifieke lokatie te gaan.

• Comp_Lex
Ik vind het jammer dat dit topic niet zo lekker loopt, terwijl Skyrim tegelijkertijd zo populair is.

• D4NG3R
  • Laatst online: 06-12 19:02
lfs schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:46:
Onder normale omstandigheden worden deze automatisch opgeladen en gestart ja. Als je dan in-game bent en (een paar) minuutje oid rondloopt krijg je vanzelf meldingen over DLC en dat de questen/items ingeladen zijn.

Mocht dit niet gebeuren moet je even kijken in het opstartmenu onder gamefiles oid.

• KnetterGek

KnetterGek

Comp_Lex schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:26:
Ik vind het jammer dat dit topic niet zo lekker loopt, terwijl Skyrim tegelijkertijd zo populair is.
Dit spel is dan ook al veel langer uit en de meeste mensen zijn hier klaar mee en naar Skyrim verhuisd.
Net zo goed als het Battlefield 2 topic niet lekker loopt omdat iedereen naar BF3 gegaan is.

• Comp_Lex
Ik snap je post niet. Het Skyrim topic kent vele delen. Er is maar alleen maar een deel 1 van dit topic met nog geen 2000 posts.

• KnetterGek

KnetterGek

Comp_Lex schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:22:
Ik snap je post niet. Het Skyrim topic kent vele delen. Er is maar alleen maar een deel 1 van dit topic met nog geen 2000 posts.
Wat snap je niet aan "Dit loopt niet omdat niemand het nog speelt" ?

• Comp_Lex
Dit topic heeft nooit gelopen. Het zou leuk zijn geweest als hier meer users kwamen door de release van UE.

• lfs
Wel triest dat dezelfde bugs die in Oblivion zaten nog steeds in Fallout zitten en ook in Skyrim en Fallout New Vegas. Bijvoorbeeld het vastlopen bij het afsluiten van het spel. Is het aan te raden om de new vegas stutter remover te proberen of circuleert er nog ergens een onofficiele patch? Verder goed spel!

edit: new vegas stutter remover verhelpt de crash bij exit bug. En het spel loopt gelijk een stuk soepeler geen gestotter meer, een echte aanrader.

[Voor 19% gewijzigd door lfs op 18-03-2012 21:41]

• D4NG3R
Toch apart dat ik zelden crashes heb ondervonden in Oblivion/FO3/FO:NV/Skyrim. Ik kan het aantal crashes tellen op 2 handen.

De hoeveelheid bugs echter ... :+ .

Maagoed deze bugs zijn veelal niet gamebreaking (voor mij dan) hooguit dat er een keer een item of NPC door de grond zakt of dat ik ergens vast kom te zitten waarna ik weg quicktravel of automagisch geteleporteerd word naar een vlak stukje land vlakbij.

• lfs
Ik heb ook nog geen crashes gehad tijdens het spelen van FO NV, ik gebruik de laatste patch en de stutter remover. Maar bij het afsluiten van het spel crasht het vaak, dat is een berucht probleem van Bethesda. Niet heel erg maar wel vervelend omdat je het venster moeilijk kan sluiten.

• CapTVK
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
(overleden)
Een klein beetje gerelateerd aan F:NV maar de originele Fallout is nu gratis beschikbaar op GoG, alles incl manual en bonus content in een download en DRM vrij. T/m 8 apr.

http://www.gog.com/en/gamecard/fallout

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• KnetterGek

KnetterGek

CapTVK schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:31:
Een klein beetje gerelateerd aan F:NV maar de originele Fallout is nu gratis beschikbaar op GoG, alles incl manual en bonus content in een download en DRM vrij. T/m 8 apr.

http://www.gog.com/en/gamecard/fallout
_/-\o_ Toptip, dank je wel

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Graag gedaan, in ander nieuws... de Wasteland 2 kickstarter heeft weer een target gehaald en heeft Obsidian aan boord!

http://www.rockpapershotg...ian-on-board/#more-103046
And lastly I wanted to include a description of the Desert Rangers background, as many players are not familiar with them:

On the same day that the U.S. and Soviet Union were attempting to extinguish each other, a company of U.S. Army Engineers were in the southwestern deserts building transportation bridges over dry riverbeds. They worked deep in the inhospitable desert valleys, surrounded by a number of survivalist communities. Located directly south of their position on that day was a newly-constructed federal prison. In addition to housing the nation’s criminals condemned to death, the prison contained light industrial manufacturing facilities.

Shortly after the nuclear attack began, the Engineers, seeking shelter, took over the federal prison and expelled the prisoners into the desolate desert to complete their sentences. As the weeks passed, they invited the nearby survivalist communities to join them and to help them build a new society. Because of each community’s suspicions towards one another, times were difficult at first. But as time nurtured trust, this settlement -- which came to be known as Ranger Center -- grew to be one of the strongest outposts. Ranger Center even proved powerful enough to repel the hands of rancorous criminals who repeatedly attacked in attempts to reclaim what was once “rightfully theirs.”

The citizens of Ranger Center, after first believing that they were the only ones who survived the nuclear maelstrom, soon realized that communities beyond the desert’s grip had also survived, Because they had such success in constructing a new community, they felt compelled to help other survivors rebuild and live in peace.

Toward this end, the Desert Rangers, in the great tradition of the Texas and Arizona Rangers a century before, were born.

Brian Fargo
Diezelfde tekst staat in de oorspronkelijke handleiding uit 1988. Heb het origineel nog thuis liggen *O*

[Voor 79% gewijzigd door CapTVK op 07-04-2012 01:09]

Zolang er nog geen eigen Wasteland 2 topic is, heb ik alvast hier een plekje ervoor aangemaakt :
Het crowdfunded gamestopic :)

Een mooie ontwikkeling! :)

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat het nog een beetje vroeg is om Wasteland 2 af te splitsen van FO: NV. Ze hebben weliswaar dezelfde setting al delen ze niet dezelfde wereld. FO was retro 50's technology met een retcon geschiedenis voor de USA. Wasteland is (nu) meer retro 80's technology met een cold war USSR-USA setting. Al kunnen Wasteland fans nog wat herkennen in FO:NV.

[Voor 8% gewijzigd door CapTVK op 07-04-2012 01:44]

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik wil iedereen er nog even melden dat de wasteland 2 kickstarter de laatste 24 uur is in gegaan. Als je nog mee wil doen. Er is nog een extra bundle bijgekomen van 30$.

http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2

Laatste kans om nu nog in te stappen.

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 08-12 14:31
ik ben bet begonnen met FNV en vraag me af of je kan zien of een wapen al mods heeft en zo ja welke. Ik heb een aantal mods gevonden/gekocht die bij een wapen zouden moeten passen maar als ik dan dat wapen probeer te modden dan blijft de lijst met mod-opties leeg. Doe ik iets fout?

PSN ID: Svennie-NL

• D4NG3R
Svennie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:06:
ik ben bet begonnen met FNV en vraag me af of je kan zien of een wapen al mods heeft en zo ja welke. Ik heb een aantal mods gevonden/gekocht die bij een wapen zouden moeten passen maar als ik dan dat wapen probeer te modden dan blijft de lijst met mod-opties leeg. Doe ik iets fout?
Heb je wel de juiste modificaties voor de juiste wapens gekocht?

• Svennie
D4NG3R schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:16:
[...]

Heb je wel de juiste modificaties voor de juiste wapens gekocht?
de naam moet overeen komen toch, dus een laser pistol sight voor een laser pistol?

• KnetterGek

KnetterGek

Svennie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:28:
[...]

de naam moet overeen komen toch, dus een laser pistol sight voor een laser pistol?
Eh, nee, een laser pistol sight is een laser sight, voor je pistol... het 10mm pistool om precies te zijn.

Leesvoer.

[Voor 12% gewijzigd door KnetterGek op 17-04-2012 14:42]

• Svennie
KnetterGek schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:40:
[...]

Eh, nee, een laser pistol sight is een laser sight, voor je pistol... het 10mm pistool om precies te zijn.

Leesvoer.
dat kan natuurlijk ook 8)7 :F

zo zal het wel lukken

• KnetterGek

KnetterGek

Svennie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:43:
[...]

dat kan natuurlijk ook 8)7 :F

zo zal het wel lukken
Ik zie trouwens dat in het GRA wel een laser pistol combat sight zit om het leven even grondig gecompliceerd te maken. :+

• Svennie
KnetterGek schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:44:
[...]

Ik zie trouwens dat in het GRA wel een laser pistol combat sight zit om het leven even grondig gecompliceerd te maken. :+
ik heb FNV:UE dus die uitbreiding zit erbij, ik ga het vanavond eens proberen, zeker met de lijst van de WIKI moet het gaan lukken

EDIT:
ik heb in mijn inventory bij misc 2 * Laser pistol combat sight, ik heb een Laser Pistol..... Die zouden toch bij elkaar moeten passen? Of is er een Laser Pistol en apart een Laser pistol (gra)? Anders snap ik het niet.

Bij de sight staat er wel GRA bij, bij het laser pistol niet, zou dat het dan zijn?

EDIT 2: ik dacht dat je in je pip-boy kon zien of een geweer ge-mod was maar dat kan blijkbaar niet (PS3), ik heb nu de rat slayer gehaald, daarvan wist ik zeker dat hij ge-mod was en daar kan je in je pip-boy niks aan zien, wel als je hem vast hebt. Ik denk dat de laser pistol al ge-mod is....

EDIT3:
er is een aparte variant van het Laser Pistol (GRA) en dat is het Laser Pistol en die laatste kan je niet modden, vandaar dat het al die tijd dus niet werkte. Ik moet dus inderdaad een Laser Pistol (GRA) zien te vinden.

EDIT 4:
Het wordt wel mijn eigen topic zo ;-)

Waarom kan je Boone geen anti-venom geven? Heb hem gisteren maar naar huis gestuurd nadat hij gestoken was door een Cazador en dood aan het gaan was, pik hem later wel weer op.

[Voor 64% gewijzigd door Svennie op 23-04-2012 10:13]

• Comp_Lex
Ik ben nu echt de meest gruwelijke mod voor deze game tegengekomen. Het is gemaakt door niemand anders dan Josh Sawyer, the project director van FNV. Met deze mod is Hardcore Mode *echt* hardcore.

http://forums.bethsoft.co...es-his-own-new-vegas-mod/

Wat het doet:
* Max level with all DLCs installed is 35.
* XP rate is halved.
* Base player health is quartered and level-gained health is reduced by 25%.
* Base Carry Weight from 150 to 50 (related perks/things have also been adjusted).
* Energy Weapon ammo weighs less than its nearest equivalent Guns ammo.
* Energy Weapon durability is in the same ballpark as Guns durability.
* Medium Armor has a small amount of DR proportional to its DT.
* Heavy Armor has even more DR proportional to its DT.
* Power Armor does not require a perk, but if you have the perk, the weight of the armor is essentially negated.
* Karma/Alignment values adjusted all over.
* H2O/FOD/SLP rates doubled, but the first threshold is moved from 200 to 400 (statuses roll over ever 150 after).
* Water and Food drop rates on NPCs is dramatically lower. It is difficult to stay out of Dehydration/Starvation by looting enemies.
* Water/Nuka-Cola/Sunset Sarsaparilla heal much less, but now all restore H2O (alcohols will as well, but at lowered values).
* Default Stimpaks are uncommon. A new variant, Stimpak, Expired is the default. It is not that great.
* The player's Workbench recipe now makes Stimpak, Homemade. It is better than Expired, worse than default Stimpaks, and has the PE penalty from Healing Powder.
* All Stimpaks have weight.
* Pre-Order items have been adjusted to be more well-balanced and not worth that much if you rush to Chet's to trade them in.
* A bunch of fixes I couldn't make during development because of load order conflicts, time, etc. E.g.: Automatic Rifle spread re-adjustment, putting the Police Pistol on the Cowboy List, Bozar on Grunt, Junk Rounds are now actual ammo variants you can make, etc.
* Some other stuff.
* fKarmaModKillingEvilActor from 100 to 5
* fKarmaModKillingVeryEvilActor from 2 to 30
* All (known) Feral Ghouls set to Neutral alignment
* Colonel Moore Alignment changed from Neutral to Evil
* Colonel Hsu Alignment changed from Neutral to Good
* Dam Centurion Alignments changed from Evil to Neutral
* Doctor Usanagi Alignment changed to Very Good
* Dixon Alignment changed from Neutral to Very Evil
* Jean-Baptiste Cutting Alignment changed from Neutral to Very Evil
* Gloria Van Graff Alignment changed from Neutral to Very Evil
* Alice McLafferty Alignment changed from Neutral to Evil
* Alice McBride Alignment changed from Neutral to Good
* Squatter Alignments changed from Neutral to Good
* The King's Alignment changed from Neutral to Good
* Contreras' Alignment changed from Neutral to Evil
* Westside Citizens and Militia Alignments changed from Neutral to Good
* Gomorrah Prostitutes Alignments changed from Neutral to Good
* 1E Junkies' Alignments changed from Neutral to Good
* Michelle and Samuel's Alignments changed from Neutral to Good

It requires a load order manager (must load after all retail .esms) and every single DLC, including GRA and the pre-order packs.

• D4NG3R
Comp_Lex schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:15:
Ik ben nu echt de meest gruwelijke mod voor deze game tegengekomen. Het is gemaakt door niemand anders dan Josh Sawyer, the project director van FNV. Met deze mod is Hardcore Mode *echt* hardcore.

Wat het doet:

[...]
* D4NG3R proberen gaat.

"gewone" hardcore vind ik eigelijk niet HC genoeg :9 .
Comp_Lex schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:15:

Wat het doet:

[...]
Oh, geinig, misschien binnenkort weer even een New Vegas charactertje starten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennie
Wat is het beste wapen tegen een Legion raiding party? Ben nu al een paar keer afgeknald door een groep van 5, 2 of 3 krijg ik er wel neer maar daarna is het wel gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 10:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ligt eraan waarin je getrained bent.

Ik was het best met classic fire-arms en wist ze daarmee redelijk goed af te schieten.

Later had ik een Gauss-rifle, toen daar punten ingestoken, toen gingen ze helemaal makkelijk om.
(en zoveel mogelijk je VATS gebruiken met headshots)

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennie
Mad-Matt schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:13:
Ligt eraan waarin je getrained bent.

Ik was het best met classic fire-arms en wist ze daarmee redelijk goed af te schieten.

Later had ik een Gauss-rifle, toen daar punten ingestoken, toen gingen ze helemaal makkelijk om.
(en zoveel mogelijk je VATS gebruiken met headshots)
guns, explosives en energy weapons zitten op 50, melee op 30 geloof ik. Ik zal VATS eens vaker proberen, ik schiet meestal zonder, ik kan ook nog de armor piercing bullets gebruiken voor de Rat Slayer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Svennie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:23:
[...]
guns, explosives en energy weapons zitten op 50, melee op 30 geloof ik. Ik zal VATS eens vaker proberen, ik schiet meestal zonder, ik kan ook nog de armor piercing bullets gebruiken voor de Rat Slayer.
VATS is essentieel om snel mensen om te leggen, dus dat zou ik inderdaad aanwennen. VDaarnaast... armor piercing? Rat slayer? wordt het niet eens tijd om één wapengroep te kiezen (energy of firearms) en dan een gaus rifle of trail carbine / brush gun te scoren en daar volkomen asociaal kont mee te gaan schoppen in plaats van met een 5.56mm wapen te gaan lopen klooien? Als je serieuze Legion groepen tegen komt ga je het met dat ding niet halen.
Als alternatief, als je serieus geld over hebt en dus de ammo kunt kopen, is de rocket launcher ook wel... vermakelijk :+

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee