Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:17
Mede-auteur:
  • FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:24

FloydRaalte

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/8388/fnvlogo.png

Fallout: New Vegas, the follow-up to Fallout® 3 the 2008 Game of the Year brings this beloved franchise to a location only Fallout could do justice: Vegas. Fallout: New Vegas takes all the action, humor, and post-apocalyptic grime and grit of this legendary series, and raises the stakes.

Om te beginnen:

Fallout: New Vegas is het aangekondigte spel van Bethesda Softworks.
New Vegas zal geen directe sequel op fallout 3 zijn, maar zal zowel grafisch als qua gameplay overeen komen! Dit belooft dus weer veel speelplezier.

Fallout New Vegas word ontwikkeld door Obsidian Entertainment, een bedrijf dat is opgericht door een aantal van de makers van Fallout 1 & 2. Zij hebben O.A Star Wars Knights of the Old Republic II & Alpha Protocol gemaakt.

Game Info:

Naam: Fallout: New Vegas
Release date: Out Now
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Rating: M For Mature / 18+
Platformen: Microsoft Xbox-360, Games for Windows & Sony Playstation 3

System specs:
- Dusver nog niet bekend, wel is bekend dat het spel op dezelfde engine als Oblivion en Fallout 3 zal lopen!

Teaser Trailer

Eerste gameplay Footage

Screenshots uit de trailer

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/XmleU.png Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/BGQKL.png Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/qoJT6.png

Bekend voor zover:

De eerste details van Fallout: New Vegas zijn bekend. In deze nieuwe role-playing game van Obsidian Entertainment speel je dit keer niet iemand die is opgegroeid in een schuilkelder, maar een koerier die voor dood is achtergelaten.

Het verhaal, waarvan al bekend was dat het op zichzelf stond en geen vervolg was op Fallout 3, draait om de strijd tussen de New California Republic, Caesar’s Legion en de New Vegas Residents. Zoals de titel al doet vermoeden, speelt de game zich af in en nabij Las Vegas, dat enigszins ongeschonden door de atoomoorlog is gekomen en grotendeels intact is gebleven. Dit blijkt uit de laatste uitgave van het blad PC Gamer.

Over welke wapens de speler beschikking krijgt, is niet precies bekend. Er is in ieder geval een wapen dat lijkt op een M4 en een minigun met rugzak. Slagwapens krijgen in het VATS-systeem de mogelijkheid tot special moves, zoals 'fore' met een golfclub. Dit wapentuig is nodig om je te verweren tegen de diverse vijanden, waaronder een aantal oude bekenden uit Fallout 3. Ook de Nightkin-supermutanten en Gecko’s uit eerdere Fallout-games keren terug. Voor gamers die het overleven in de Mojave-woestijn nog te eenvoudig vinden, wordt een hardcore-modus ingebouwd. In die modus moet zelfs op het regelmatig drinken van water worden gelet.

Verder wordt het skills-systeem op de schop genomen. Het systeem werkt niet meer met de bekende boeken om nieuwe skills te leren, maar met de zogenoemde vigour machine. Het is nog niet precies bekend wat dat inhoudt. Eenmaal geleerde skills maken soms ook nieuwe dialoogopties beschikbaar, bijvoorbeeld als de speler bekwaam is geworden in het gebruik van explosieven. Tenslotte keert ook het karmasysteem terug en wordt dit gecombineerd met een reputatiesysteem, om de npc's in het spel te laten reageren op de beslissingen en acties van de speler.

Van de frontpage ;)

Artwork, wallpapers & screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100331013009/fallout/images/thumb/7/7d/FNV_Vault_Boy_wallpaper.jpg/120px-FNV_Vault_Boy_wallpaper.jpg Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100331012936/fallout/images/thumb/7/77/FNV_NCR_wallpaper.jpg/120px-FNV_NCR_wallpaper.jpg

Interresante links:
Fallout Wiki
Bethesda
Obsidian Entertainment
GKnova6 + Bron*

*lees deze eerst*

[ Voor 76% gewijzigd door D4NG3R op 24-10-2010 20:28 . Reden: Edit: Van alles toegevoegd :) ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
die plaatjes doen het niet omdat ze op imageshack staan. Host ze op imgur.com, dat levert geen gezeik op ;)

* EfBe kijkt erg uit naar fallout:new vegas, al hoop ik wel dat obsidian fallout3 weet te evenaren.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
EfBe schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:20:
die plaatjes doen het niet omdat ze op imageshack staan. Host ze op imgur.com, dat levert geen gezeik op ;)

* EfBe kijkt erg uit naar fallout:new vegas, al hoop ik wel dat obsidian fallout3 weet te evenaren.
Bedankt ;) imgur.com werkte!

Ik hoop zelf ook dat net zo goed of beter is als Fallout 3... Maar als ik kijk, de mensen die Obsidian hebben opgericht hebben ook gewerkt aan Fallout 1 & 2, welke ook geniaal waren in hun tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-06 11:38
Er zit een New California Republic vlag in de trailer. Mogelijk komen die terug uit Fallout 2. Verder ziet Las Vegas er opmerkelijk ongeschonden uit zo van in de verte.

Edit:
Ik doe een gok naar het verhaal: NCR wil uitbreiden (mogelijk vanuit Hoover Dam) en New Vegas overnemen dat gerund wordt door de maffia.

[ Voor 30% gewijzigd door Neverwinterx op 04-02-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Neverwinterx schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:55:
Er zit een New California Republic vlag in de trailer. Mogelijk komen die terug uit Fallout 2. Verder ziet Las Vegas er opmerkelijk ongeschonden uit zo van in de verte.
Die vlag merkte ik zelf ook :o Waarom vegas zelf zo ongeschonden is weet ik niet :S Mischien dat er geen bommen aan die kant van Amerika vielen (maar er natuurlijk wel fallout was).
Edit: OF omdat vegas omringt is door bergen & heuvels...

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 04-02-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Experience all the sights and sounds of fabulous New Vegas, brought to you by Vault-Tec, America's First Choice in Post Nuclear Simulation. Explore the treacherous wastes of the Great Southwest from the safety and comfort of your very own vault: Meet new people, confront terrifying creatures, and arm yourself with the latest high-tech weaponry as you make a name for yourself on a thrilling new journey across the Mojave wasteland. A word of warning, however - while Vault-Tec engineers have prepared for every contingency,* in Vegas, fortunes can change in an instant. Enjoy your stay.

* Should not be construed as a legally-binding claim.
Post Nuclear Simulation? Is het een simulatie in een Vault? Dat zou verklaren waarom de stad nog heel is, of bedoelen ze gewoon dat dit een game is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
ETzPliskin schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:32:
[...]

Post Nuclear Simulation? Is het een simulatie in een Vault? Dat zou verklaren waarom de stad nog heel is, of bedoelen ze gewoon dat dit een game is? :+
Dit stond ook op de site toen Fallout 3 uitkwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben heel benieuwd naar dit spel.

Opvallend veel licht in de stad trouwens, de Hoover Dam werkt nog, I suppose?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:51

Player1S

Probably out in the dark

Deze staat hoog op mijn lijstje.

Volgens de geruchten zou dezelfde engine als FO3 gebruikt worden dus dat past mij wel

11 februari heeft XBox magazine een officieel item hierover... Kan niet wachten!!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

laatste info over Fallout: New Vegas
User blog:Ausir/Rumor: First New Vegas news from magazines emergee

It seems that some subscribers have received copies of this month's PC Gamer early, and some of them are now posting details from the 6-page Fallout: New Vegas preview in Bethesda Softworks forum and Penny Arcade forum.

Here is a list of things we have learned from the magazine:
There is an optional hardcore mode, the character needs to drink water, ammo has weight, healing isn't instant etc. Normal mode is more similar to Fallout 3 gameplay.
Vegas didn't get many nukes. More intact buildings, as well as desert vegetation. Vegas itself is mostly intact.
The storyline is focused on the New California Republic vs. Caesar's Legion vs. New Vegas residents.
You are not a vault dweller but are given a Pip-Boy by someone who is one. You are a courier, left for dead and saved by a friendly robot.
There is a screenshot of a vault suit as well.
There is an assault rifle looking like the M4, as well as a new machine gun that shoots grenades.
There are special moves for melee weapons in VATS - specifically a move for a golf club called "Fore!" which seems to be a groin shot.
The Hoover Dam is in the game and is supplying electricity to the city.
There is a quest to rescue a ghoul from some super mutants. The ghoul can then become your companion
The Geckos are back.
There are both dumb and intelligent super mutants, including the elite Nightkin.
Some super mutants look similar to the ones in Fallout 3, while others are new. There is e.g. a female super mutant with a blonde 1950s style wig and heart-shaped glasses who apparently is one of their leaders.
Screenshots include a guy with a beard and straw hat, a ghoul an NCR Ranger
The only picture of New Vegas itself is concept art and not a screenshot
Some location screenshots include a huge model dinosaur advertising a hotel, some satellite dishes, an array of solar panels
A character generation shot showing a "vigour machine" instead of the skill book
NCR base is the McCarran Airport, Caesar's Legion is based in the Vegas Strip, while super mutants are based in a place called Black Mountain. There is also a town called Fremont and another called Primm. A topless reuve is mentioned as being in the latter. Area 51 also appears.
NCR Ranger armor is similar to a brown combat armor with sleeves, there are concept arts of a Ranger
Skills have a bigger effect on conversation choices. E.g. someone with a high Explosives skill may be able to have a coversation about explosives where appropriate.
Bartering is not just lower prices but negotiating for better rewards.
All dialogue options are shown to all players, regardless of whether you have the stats to succeed or not, though there's no punishment for failure.
There is a Reputation system for each settlement like in Fallout 2 in adition to Karma.
Followers can be managed through a context-sensitive menu, with orders like "follow", "stay" or "attack".

The list is being updated as new details are being mentioned in the forum.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299068

Dit ziet er goed uit! Ik hoop dat ie ook echt dit jaar nog uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Area 51! _/-\o_

Hopelijk steekt het verhaal goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
ETzPliskin schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:28:
Area 51! _/-\o_

Area 51 is niet bevestigd, das speculatie van PC Gamer.

Er zijn scans van het magazine te vinden online.
Mijn gok over het verhaal was trouwens niet slecht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

krijg je gewoon zin om te spelen zeg.

Meer fallout (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Neverwinterx schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:44:
[...]

Area 51 is niet bevestigd, das speculatie van PC Gamer.

Er zijn scans van het magazine te vinden online.
Mijn gok over het verhaal was trouwens niet slecht :p
indien de mods er mee akkoord gaan kun je links naar die scans plaatsen??

Overigens lijkt me Area 51 niet ondenkbaar. Ditto reden waarom PC Gamer het aandraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Met Area 51 denk ik dat ze "The Glow" bedoelen

http://fallout.wikia.com/wiki/West_Tek_Research_Facility
Of
http://fallout.wikia.com/wiki/Mariposa_Military_Base

Bij de West Tec Research Facility werd het FEV virus Oorspronkelijk gemaakt.. Later werd het verplaats naar Mariposa Voor onbekende redenen.. @ Mariposa is Harold ook een Ghoul geworden btw (Harold is die gast die omringt is door een Boom in FO3)

Edit: Hmmm...
http://fallout.wikia.com/wiki/Alien_Ship

The UFO says "Property of Area 51, return if found" on it. Area 51 is a military base in the Nevada desert in USA, where conspiracy theorists believe the United States government conducts experiments on aliens and alien technology.
ETzPliskin schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:28:
Als het maar net zo goed als dat van FO3 is, maar wel wat langer ;( .
Vond FO3 zo kort zonder de Expansion packs!

[ Voor 93% gewijzigd door D4NG3R op 07-02-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

D4NG3R NL schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:12:

Uiteindelijk is elk geweldig spel te kort.

Heb ME2 en FO3 zo lang mogelijk proberen te rekken voordat ik aan de slotmissie begon maar zelfs dan mocht het van mij nog wel langer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
L1nt schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:58:
[...]

indien de mods er mee akkoord gaan kun je links naar die scans plaatsen??

Overigens lijkt me Area 51 niet ondenkbaar. Ditto reden waarom PC Gamer het aandraagt
http://www.nma-fallout.com/forum/viewforum.php?f=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

kan echt niet wachten op deze game :D want met fallout 3 vermaak ik me nog steeds (met mods enzo erbij)
dus ik hoop dat ze ook weer een g.e.c.k maken voor deze versie :D en natuurlijk hoop ik dat de map groter is :p want ik vond fallout 3 soms wat aan de kleine kant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Obscure schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:59:
kan echt niet wachten op deze game :D want met fallout 3 vermaak ik me nog steeds (met mods enzo erbij)
dus ik hoop dat ze ook weer een g.e.c.k maken voor deze versie :D en natuurlijk hoop ik dat de map groter is :p want ik vond fallout 3 soms wat aan de kleine kant :(
Er is al vrijgegeven (weet de bron niet meer) dat FO:NV een aangepaste Fallout 3 G.E.C.K SDK (Source Developer Kit) krijgt. Dus hoogstwaarschijnlijk komt er ook wel een soort GECK vrij na een aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

D4NG3R NL schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:36:
Er is al vrijgegeven (weet de bron niet meer) dat FO:NV een aangepaste Fallout 3 G.E.C.K SDK (Source Developer Kit) krijgt. Dus hoogstwaarschijnlijk komt er ook wel een soort GECK vrij na een aantal weken.
das goed nieuws :D want ik heb bij fallout3 megaton (en sommige gebieden buiten de stad) bomen en grass neer gezet zag er wat leuker uit :p en me huis in megaton had ik ook wat dingen in aangepast :p (zouls alien gun erin + 100 ammo ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:11
De scans van PC Gamer bij No Mutants Allowed
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=53726

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334795

De supermutant op screenshot numero 3 is geweldig. Ik hoop stiekem dat 'ie zo in het spel komt. O+

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 334795 op 14-02-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
Die mutant is waarschijnlijk de NPC Tabitha, denk ik. Dat zou dus een quest-tegenstander zijn.

Al blijft die pruik altijd mooi :P

Anoniem: 160170

Geweldig, heb me ook erg vermaakt met Fallout 3, dus deze staat hoog op het verlanglijstje. :)

Een mooie toevoeding is de "hardcore" mode. Dat je dus midden in de woestijn zonder water komt te zitten en veels te veel ammo. :D

• D4NG3R
Anoniem: 160170 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:34:
Geweldig, heb me ook erg vermaakt met Fallout 3, dus deze staat hoog op het verlanglijstje. :)

Een mooie toevoeding is de "hardcore" mode. Dat je dus midden in de woestijn zonder water komt te zitten en veels te veel ammo. :D
Ja dit lijkt mij ook gaaf :P

Je MOET echt water meenemen, kogels krijgen gewicht ect... je bloed langzaam dood als je beschoten bent. En stimpacks en eten ect werken na een paar mins pas.

Edit:
Ik hoop dat er dan ook een soort Bandages (verband) komen voor als je beschoten bent... zodat je het bloeden van (kogel)wonden kan stoppen

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 18-02-2010 12:05 ]

D4NG3R NL schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:03:
[...]

Je MOET echt water meenemen, kogels krijgen gewicht ect... je bloed langzaam dood als je beschoten bent. En stimpacks en eten ect werken na een paar mins pas.

Edit:
Ik hoop dat er dan ook een soort Bandages (verband) komen voor als je beschoten bent... zodat je het bloeden van (kogel)wonden kan stoppen
Volgens mij is het meer dat stimpacks niet instant werken maar meer "healing over time" doen of is het ook echt gezegd dat het een paar minuten duurt voordat er effect is?
Dat lijkt me namelijk ook wel heftig ja. :o Moet je wel erg goed uitkijken hoe je damage pakt.

Zou je trouwens dan ook een delirium kunnen krijgen als je te weinig water tot je neemt? Dat je over water gaat "zien" dat er eigenlijk niet is. :D
D4NG3R NL schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:03:
[...]

Ze hebben wat dat betreft goed naar de mods gekeken, zoals Fallout 3 - Wanderers Edition

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 18-02-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328305

Geniaal _O_

Ik hoop tevens op een non-lineaire storyline waarbij je een factie kan kiezen om te joinen!

Komt Brotherhood of Steel er ook in voor als leidende factie? Of alleen de drie genoemde groepen?

The Glow komt terug! _O_

Fallout :D !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BoS komt voor in F:NV maar niet als belangrijke factie.

Mocht je het nodig vinden om de game alvast te pre-orderen, bij amazon kan het. 8)7

http://www.amazon.co.uk/F...mes&qid=1267086666&sr=8-3

Wel interesant detail; 31 oktober staat er als release date. O-)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

play.com heeft hem ook al voor pre-order

Wacht nog even, wil een special/collectors edition hebben

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Zeker; die heb ik ook voor Fallout 3 en dus moet ik die ook hebben voor Fallout: NV.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hier niet helaas. Fallout 3 was zelfs in eerste instantie een grote miskoop. Voelde me volkomen verdwaalt en aan m'n lot over gelaten. Heeft maanden stof liggen happen. En toen kreeg ik het spel door *O*

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik heb zelfs alle download packs uitgespeeld, alle bobbleheads gehaald enz enz :P Tijd wel weer voor een nieuw deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Helaas nog niet alle DLC, ik moet Point Outlook nog (en dat is nog de beste ook, zegt men) en zit nog op 3/4 van Mothership Zeta... Maar, nu na 2 keer Mass Effect 2 wordt het wel weer eens tijd om me in het Wasteland te wagen. Maak ik die ook nog even af :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
Ik hoop wel dat de bugs minder talrijk zijn in FO:NV dan in FO3. Ik kwam gisteren Sally van Mothership Zeta tegen in Tenpenny Tower :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
theguyofdoom schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:09:
Ik hoop wel dat de bugs minder talrijk zijn in FO:NV dan in FO3. Ik kwam gisteren Sally van Mothership Zeta tegen in Tenpenny Tower :S
Wat ik kut vind (net als in oblivion trouwens) soms laat je iets laat vallen of disarm je bijvoorbeeld een mijn.. zakt dit gewoon dom door de grond heen, dit gebeurt ook soms met NPC's waardoor questen gewoon niet afgemaakt kunnen worden zonder console commands (PC dan)

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 09-03-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328305

D4NG3R NL schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:20:
[...]

Wat ik kut vind (net als in oblivion trouwens) soms laat je iets laat vallen of disarm je bijvoorbeeld een mijn.. zakt dit gewoon dom door de grond heen, dit gebeurt ook soms met NPC's waardoor questen gewoon niet afgemaakt kunnen worden zonder console commands (PC dan)
Dat was toch na 1.1 verholpen? We zijn bij patch 1.7 inmiddels. :P

Hier staat nog wat info over NV.

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Anoniem: 328305 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:17:
[...]

Dat was toch na 1.1 verholpen? We zijn bij patch 1.7 inmiddels. :P

Hier staat nog wat info over NV.

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas
Overkomt me nog te vaak op de XB360 welke maar tot 1.5.6 heeft. (of 1.6 bij de GOTY Edition)
Op de PC zie ik het ook nog wel af en toe voorkomen (niet meer met NPC's, maar wel met items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
theguyofdoom schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:09:
Weet je zeker dat dat niet gewoon zo hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13

Tylocke

[Team Carrack]

D4NG3R NL schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:12:

FO3 kort? Als je de waste gaat exploreren ben je een behoorlijke tijd bezig hoor. In mijn ogen is dit dan ook het leukste van FO3 :D Mijn totale tijd stond over de 90 uur in mijn eerste playthrough. Dit alles zonder expansion packs.

Hoe dan ook krijg ik er weer zin in als ik dit allemaal lees!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
type_o schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:00:
[...]

FO3 kort? Als je de waste gaat exploreren ben je een behoorlijke tijd bezig hoor. In mijn ogen is dit dan ook het leukste van FO3 :D Mijn totale tijd stond over de 90 uur in mijn eerste playthrough. Dit alles zonder expansion packs.

Hoe dan ook krijg ik er weer zin in als ik dit allemaal lees!
Ik bedoel de hoofd questlijn dan ;), hetzelfde effect was er ook bij oblivion.. een korte main quest maar een stuk of 100 side-quests en een heel land om te ondekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13

Tylocke

[Team Carrack]

D4NG3R NL schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:19:
[...]

Ik bedoel de hoofd questlijn dan ;), hetzelfde effect was er ook bij oblivion.. een korte main quest maar een stuk of 100 side-quests en een heel land om te ondekken!
Ahhh, dan snap ik het wel ja :) Ik denk dan ook dat dit een eigenschap is van sandbox games. Je wilt juist zelf alles uitvinden zonder dat het voorgekauwd wordt. Daarmee kan de main storyline nooit echt zo lang worden (idd kan het wel 10 uur langer) als bij spellen waar je beperkter in je vrijheid bent. Ik heb me in ieder geval goed vermaakt met het spel en het was de kosten meer dan waard. Als ik een spel over het algemeen meer uren speel dan het gekost heeft in euros is het een goede buy.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat meer nieuws over FNV (althans, voor mij was het nieuws :P ):

En hier op Gamespot staat ook nog het een en ander beschreven van een uur spelen.
Your character's introduction to the world is not a 16-year process that takes an hour. Unlike Fallout 3 where you start from birth, in Fallout: New Vegas, you begin the game as a courier who gets shot in the head over a package and is left to die in a shallow grave. Lucky for you--or else this would have been a very short game--you're rescued by a robot named Victor and then nursed back to health by Doc Mitchell. The rehabilitation process essentially acts as the character creation setup, where you can customize your looks and tweak them with an age slider. You'll also use a vitomatic vigor tester machine to determine your S.P.E.C.I.A.L stats. In a way that is similar to seeing a therapist, the doc gives you a personality test to determine your skills and define your character. He'll ask you questions like what comes to mind when you hear the word "dog" or "light," and the responses you give can be straightforward or slightly disturbing. For example, a couple of the optional responses for hearing the word "mother" included things like "cookie jar" and "human shield." Next, we were given several statements like "Conflict is not in my nature," and as with a survey, we had to select how much we agreed or disagreed. Our final test was a Rorschach test, where we picked the best answer to represent an ink blot that was displayed. The whole process took no more than five to 10 minutes, so after selecting barter, explosive, and gun skills for the purpose of the demo, the doc handed us a Pip-Boy to manage our status then told us to head toward the saloon.
Edit:
Oh, Tweakers was ook bij een demonstratie:
reviews: Preview: Fallout - New Vegas

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 07-05-2010 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolies :)
Maar geen Bobblehead, zo te zien?

En blijkbaar gaan casino's een aardige rol spelen (duh, het is Las Vegas), of zullen die chips de alternatieve currency zijn (net als bottlecaps)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

dat denk ik wel.. Chips ipv bottlecaps. Klinkt ook nog eens logisch. Zullen er wel in overvloed zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik hoop dat dit niet zo'n piece of shit wordt als Alpha Protocol... ik dacht "woei gaaf zo'n spionage RPG"... graphics zijn ruk... en de mini "games" zijn echt frustrerend $%^$@ moeilijk... :(

Ik hoop echt dat Bethesda er bij deze gewoon dik bovenop zit, anders wacht ik bij New Vegas wél de reviews af voordat ik 'm aanschaf :(

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Wat ik tot nu toe gezien heb is allemaal goed, maar het enige wat ik een beetje.. jammer (?) vind is dat het gewoon op fallout 3 met een skin lijkt.. het geeft mij nog niet echt het gevoel van een nieuw spel!

Wat ik wel hoop is dat Vegas zelf echt mooi te doorzoeken is.. net als Washington in FO3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:23:
Wat ik tot nu toe gezien heb is allemaal goed, maar het enige wat ik een beetje.. jammer (?) vind is dat het gewoon op fallout 3 met een skin lijkt.. het geeft mij nog niet echt het gevoel van een nieuw spel!
Is dat erg? :P (als het al zo zou zijn)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 29-05-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

D4NG3R NL schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:23:

Wat ik wel hoop is dat Vegas zelf echt mooi te doorzoeken is.. net als Washington in FO3
ach, fallout 3 was Oblivion met een skin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 21:03
Zolang ze maar de tijd hebben genomen om het niveau van Fallout 3 te halen vind ik het best. Ik merk toch dat de DLC's van Fallout 3 van mindere kwaliteit zijn. Minder variatie in omgevingen, minder te onderzoeken, simpele verhaaltjes etc.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IGN heeft een wat beelden van de gameplay (niet veel):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Kijk eens aan! DIe had ik nog niet gezien!

Ik zet hem nu zo even in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:00:
Kijk eens aan! DIe had ik nog niet gezien!
Niet vreemd, gezien het pas 4 uurtjes online staat :+

Maar het ziet er leuk uit. Wel als meer van hetzelfde, maar da's niet erg, als de verhalen maar goed genoeg zijn, met dat typische vleugje humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
anandus schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:43:
[...]

Maar het ziet er leuk uit. Wel als meer van hetzelfde, maar da's niet erg, als de verhalen maar goed genoeg zijn, met dat typische vleugje humor :)
de humor uit 1 en 2?

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou helemaal fijn zijn, maar daar reken ik dan niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 01:25
Fallout 3 is ongetwijfeld een goed spel op zichzelf.
Maar als lang verwachte opvolger van Fallout 1 en 2 viel het zwaar tegen.
Helaas heeft dat voor mij het complete spel plezier van Fallout3 weggenomen.
Hopelijk komt er maar een vleugje Fallout 1/2 terug in Fallout: New Vegas.
Kan alleen maar beter worden dan Fallout3.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah, ik zie het los van 1 en 2.
Het is wel dezelfde 'wereld', maar zie het gewoon als een leuke RPG.

Als je het gaat vergelijken met 1 en 2 raak je natuurlijk teleurgesteld. Ik vermoed dat je dan ook teleurgesteld gaat zijn in FNW, wat volgens mij vooral meer van hetzelfde zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik vond juist 3 erg gaaf en de sfeer zat er precies zo in als bij 1 en 2. Altijd het "stille" en onbekende, dat was juist het gave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
bedoelde het niet negatief naar 3, maar ik ben benieuwd of de mensen die bij Obsidian zitten en ook verantwoordelijk waren voor 1&2 wat meer van die humor in Vegas kunnen stoppen.
3 was een topgame, maar Bethesda heeft die zwarte humor toch een stuk minder kunnen meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 01:25
Tja het is eigenlijk gewoon oblivion met een klein fallout sausje erover.
Precies waar iedereen bang voor was.

Ik ben wel benieuwd hoe Fallout Online gaat worden, die word nog door interplay gemaakt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Fallout 3 stond eigenlijk wat los van de serie, het was IDD een beetje oblivion gefotosoep'd met een beetje nucleare rommel :+

Maar qua gameplay is het geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Wat denken jullie van de geschiedenis die Obsidian heeft met het afleveren van games die behoorlijk gevuld met bugs de markt opkomen?
Dieptepunt was de release van Neverwinter Nights 2, van bugs vergeven, en hun meest recente project krijgt van veel reviewers ook niet het voordeel van de twijfel:
http://tweakers.net/reviews/1704/alpha-protocol.html,
zelfs niet bij Tnet ;)

Nu heeft Bethesda natuurlijk ook de slechtste game van 2009 op zijn kerfstok,Rogue Warrior, maar Obsidian heeft niet veel krediet meer, in ieder geval niet bij mij.
Releasedates en games die echt af zijn gaan bij deze laatste ontwikkelaar helaas niet goed samen.

Is de franchise, ondanks het feit dat er veel mensen van Interplay bij Obsidian zitten, wel in goede handen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Laatst online: 05:46
Fallout 3 vond ik erg goed en zal ook zeker New Vegas gaan halen zodra ie er is. 1 & 2 heb ik nooit gespeeld, kwam Fallout 3 toevallig tegen voor 15 euro en wilde het wel een keer proberen.
Hoop alleen wel dat je bij New Vegas nog door kan gaan nadat het verhaal afgelopen is. Dat vind ik erg jammer in deel 3. Je hebt nog zoveel andere missies die je kan doen of dingen verkennen.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:31
Er wordt toch heel duidelijk gezegd nabij het einde dat je niet terug kan gaan? Misschien herinner ik het me niet meer zo goed, maar de "point of no return" was goed te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 16:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice!
Ziet er veelbelovend uit :)

edit:
Fallout: New Vegas zal op 22 oktober voor de Xbox 360, PC en PlayStation 3 verschijnen. Dit heeft uitgever Bethesda, tevens ontwikkelaar van Fallout 3, vandaag bekend gemaakt.

[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 14-06-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Heb mij zeer goed vermaakt met eerdere Fallout serie, of het nou Oblivion saus was of niet.

Zijn de Area51 geruchten inmiddels bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 91397 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:59:
Heb mij zeer goed vermaakt met eerdere Fallout serie, of het nou Oblivion saus was of niet.

Zijn de Area51 geruchten inmiddels bevestigd?
Da's onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

krakbracket schreef op zondag 06 juni 2010 @ 16:45:
Wat denken jullie van de geschiedenis die Obsidian heeft met het afleveren van games die behoorlijk gevuld met bugs de markt opkomen?
Dieptepunt was de release van Neverwinter Nights 2, van bugs vergeven, en hun meest recente project krijgt van veel reviewers ook niet het voordeel van de twijfel:
http://tweakers.net/reviews/1704/alpha-protocol.html,
zelfs niet bij Tnet ;)

Nu heeft Bethesda natuurlijk ook de slechtste game van 2009 op zijn kerfstok,Rogue Warrior, maar Obsidian heeft niet veel krediet meer, in ieder geval niet bij mij.
Releasedates en games die echt af zijn gaan bij deze laatste ontwikkelaar helaas niet goed samen.

Is de franchise, ondanks het feit dat er veel mensen van Interplay bij Obsidian zitten, wel in goede handen?
De onderliggende engine zal inmiddels wel redelijk bugfree zijn na Oblivion en Fallout 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Als je naar de trailer kijkt is het inderdaad FO3, maar dan in een andere setting. Moet inderdaad haast niet mis kunnen gaan, zou je zeggen. zeker niet met de (ongetwijfeld) hete adem van Bethesda in hun nek.
Maar na alle bugs die ik in mijn handen heb gehad met de releases van Obsidian, wacht ik toch echt een review af en het liefst ook nog een patch en zal hij het bij mij niet halen in de pre order.

...maar kan andere kant tóch eigenlijk niet wachten als ik het allemaal zo zie. Ben maar weer met FO2 begonnen, draait hier in ieder geval prima op Windows 7 64 dankzij GoG. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

anandus schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:57:
IGN heeft een wat beelden van de gameplay (niet veel):

[video]
Zoals te zien is aan het begin van het filmpje een lelijk wapperende vlag ;) Mag toch wel verwachten dat het er bij release beter uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamevault.be/sites/default/files/idb/FalloutNewVegas_CollectorsEdition.jpg

Te verkrijgen bij o.a. Bol.com en GameMania. Fallout 3 is een van m'n favo 360 games. Daarvan had ik de CE al. Dus voor New Vegas (die er qua features toffer uitziet dan Fallout 3 (Factions! Reputatie!), maar waarvan de setting me wel iets minder aanspreekt tot nog toe) moest 'ie er ook komen.

Inhoud:
  • Lucky 7 Poker Chips: Zeven Pokerchips gebaseerd op casino's die op The Strip in New Vegas wachten op jouw zuurverdiende centjes.
  • Een dek kaarten met illustraties van de personages die je in New Vegas zal ontmoeten.
  • Een nagemaakte Lucky 38 platinum chip uit de game.
  • All Roads: Een comic die als prequel dient voor de gebeurtenissen in de game.
  • The Making of Fallout: New Vegas DVD: Een documentaire met exclusieve interviews met de mensen achter de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik had de collecters edit al gezien, vind hem persoonlijk weinig interessants :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

De novel / comic die erbij zit interesseert me wel :)

Kost een tientje meer dan de reguliere, daar doe ik 't wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 15:15

ijskonijn

Now MOVE!

Willybubba schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:38:
[afbeelding]

Te verkrijgen bij o.a. Bol.com en GameMania. Fallout 3 is een van m'n favo 360 games. Daarvan had ik de CE al. Dus voor New Vegas (die er qua features toffer uitziet dan Fallout 3 (Factions! Reputatie!), maar waarvan de setting me wel iets minder aanspreekt tot nog toe) moest 'ie er ook komen.

Inhoud:
  • Lucky 7 Poker Chips: Zeven Pokerchips gebaseerd op casino's die op The Strip in New Vegas wachten op jouw zuurverdiende centjes.
  • Een dek kaarten met illustraties van de personages die je in New Vegas zal ontmoeten.
  • Een nagemaakte Lucky 38 platinum chip uit de game.
  • All Roads: Een comic die als prequel dient voor de gebeurtenissen in de game.
  • The Making of Fallout: New Vegas DVD: Een documentaire met exclusieve interviews met de mensen achter de game.
Ik vind 'm wel vet (speel wel eens een potje poker, vandaar).

Meer nieuws:

Bethesda Softworks Reveals Star-Studded Cast for Fallout: New Vegas

Bethesda Softworks®, a ZeniMax® Media company, today revealed the star-studded voice over cast for Fallout®: New Vegas™, the follow-up game to the critically acclaimed Fallout® 3. Fallout: New Vegas features:
- Ron Perlman ("Hellboy", "Sons of Anarachy"),
- Matthew Perry ("Friends")
- Mr. Las Vegas himself, Wayne Newton,
- William Sadler ("Shawshank Redemption")
- Zach Levi ("Chuck")
- Felicia Day ("The Guild")
- Michael Dorn ("Star Trek:The Next Generation")
- Kris Kristofferson ("Blade Trilogy,")
- Danny Trejo ("Machete", "From Dusk Till Dawn")
- John Doman ("Mystic River", "The Wire")
- Rene Auberjonois ("Boston Legal", "Star Trek: Deep Space Nine").

Ron Perlman returns to voice the narrator in Fallout: New Vegas, a role he has played in every major Fallout game to date. Matthew Perry plays Benny, a smooth-talking, two faced gangster, and Wayne Newton takes on the role as "Mr. New Vegas," the radio DJ of the Mojave Wasteland.

Three celebrities take on roles as playable companions in Fallout: New Vegas: Danny Trejo is Raul the Ghoul, a mechanic and former gunslinger; Zach Levi is Arcade, a member of the Followers of the Apocalypse who hides a mysterious past, and Felicia Day is Veronica, a sarcastic Brotherhood of Steel scribe.

The epic cast continues with Kris Kristofferson as Chief Hanlon, a grizzled soldier at the end of his career, and Rene Auberjonois as the enigmatic and reclusive Mr. House. Michael Dorn reprises his role as Marcus, an intelligent super mutant, who was last seen in 1998’s Fallout® 2; John Doman is Caesar, the charismatic and powerful dictator at the head of Caesar’s Legion. William Sadler plays Victor, a friendly robot with the personality of an old fashioned cowboy.

In addition to this star-studded cast, players can expect to hear even more celebrity cameos throughout the world of Fallout: New Vegas

Ziet er goed uit, vooral Danny Trejo _/-\o_

Edit:
En de Collectors Edition is besteld :7

[ Voor 24% gewijzigd door ijskonijn op 13-08-2010 15:49 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
De fanatieke falloutfan zal het al wel ergens gelezen hebben, maar ik zag het gisteren.
Fallout 4 krijgt een Hardcore modus, elke dag slapen/eten/drinken en ammo is gewicht.

Linkje: http://www.pu.nl/nachtwac...rdt_hardcore!.aspx?id=697

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
motormuus schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:27:
De fanatieke falloutfan zal het al wel ergens gelezen hebben, maar ik zag het gisteren.
Fallout 4 krijgt een Hardcore modus, elke dag slapen/eten/drinken en ammo is gewicht.

Linkje: http://www.pu.nl/nachtwac...rdt_hardcore!.aspx?id=697
Het is niet Fallout 4 (Omdat het niet 1 van de 'officiele' hoofdspellen is) maar het was IDD al langer bekend, zo rond de E3 van dit jaar wisten de meesten er al van.

Kogels krijgen gewicht, Stimpacks duren even voordat ze werken, Je bloed langzaam dood als je geen hulp vind en je Droogt langzaam uit, en verhongerd als je niet eet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Als je nu nog een Special Edition voor de PC moet bestellen (in Nederland dan) heb je pech: allemaal uitverkocht (zelfs ik viel buiten de boot terwijl ik best wel een tijd terug de preorder heb geplaatst).

PS3 en Xbox 360 versies zijn nog wel verkrijgbaar.

Hier en daar lijken ze in de UK trouwens nog wel wat voor de PC te hebben...

[ Voor 12% gewijzigd door mindcrash op 25-08-2010 20:39 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

D4NG3R NL schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:10:
Kogels krijgen gewicht, Stimpacks duren even voordat ze werken, Je bloed langzaam dood als je geen hulp vind en je Droogt langzaam uit, en verhongerd als je niet eet.
"ja maar daar wordt het veeeel te moeilijk van!" :')
STALKER spelers zijn dit al effe gewend. Ik vind dat echt tof , de moeilijkheidsgraad opvoeren is zeker goed voor de immersie.

Nu nog hopen dat Bethesda zich niet met de code bemoeit, want zoveel buggy shit als in FO3 zit wil ik niet nog een keer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Anoniem: 399 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:49:

Nu nog hopen dat Bethesda zich niet met de code bemoeit, want zoveel buggy shit als in FO3 zit wil ik niet nog een keer krijgen.
Ondanks de bugs in 3 heb ik eigenlijk liever wél dat Bethesda streng over de schouders van Obsidian meekijkt. Deze laatste hebben een slechtere reputatie op dat gebied door het verkl*ten van sterke games met hun sequels.
ik houd nog steeds mijn hart vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

"ja maar daar wordt het veeeel te moeilijk van!" :')
STALKER spelers zijn dit al effe gewend. Ik vind dat echt tof , de moeilijkheidsgraad opvoeren is zeker goed voor de immersie.
Dan kan ik je FWE aanraden :)
krakbracket schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:40:
[...]

Ondanks de bugs in 3 heb ik eigenlijk liever wél dat Bethesda streng over de schouders van Obsidian meekijkt. Deze laatste hebben een slechtere reputatie op dat gebied door het verkl*ten van sterke games met hun sequels.
ik houd nog steeds mijn hart vast...
Je bent niet de enige hoor. Ik ben ook bang voor een slap aftreksel.
Maarja, we zullen het wel merken, wie weet valt het allemaal mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
anandus schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:48:
Het verhaal en het spel zelf zijn anders meestal uitstekend bij Obsidian. Er zitten enkel wat meer bugs in :p Hoewel dat meestal overdreven wordt: belangrijke problemen heb ik nooit gehad in hun games (let wel, alpha protocol moet ik nog uitproberen, maar das geen sequel op een game van een andere developer).

Wat mij vooral interesseert van de nieuwtjes uit Gamescom is dat er een perk is waarmee je special encounters krijgt zoals in de originele fallout games.

Edit: Wat ook nog interessant is, is dat er meer quests zullen zijn dan in Fallout 3.

[ Voor 5% gewijzigd door Neverwinterx op 28-08-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FWE? wasda.
anandus schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:48:
Volgens mij is de angst niet voor een slap aftreksel maar voor een buggy game. KOTOR2 en NWN2 waren nou niet bepaald "slappe aftreksels". Overigens waren ze bij mij ook niet buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Bij de meeste mensen was vooral NWN2, en in mindere mate KOTOR2 juist wel erg buggy. Met de eerste heeft het voor mij ook een aantal patches geduurd voordat ik kon doorspelen zonder telkens terug naar mijn desktop gegooid te worden weet ik nog.
Wat inhoud betreft kun je ze inderdaad geen slappe aftreksels noemen, maar aan de andere kant zijn veel reviews het erover eens dat ze de originelen nooit overtreffen.
Alpha Protocol is de eerste eigen titel van Obsidian en dat is niet alleen qua bugs maar ook wat gameplay betreft een draak van een spel.

Ik houd dus nog steeds mijn hart vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is Fallout Wanderers Edition.
Het maakt Fallout een stúk leuker (en moeilijker :P ). De hardcore-modus uit FNV is ook gewoon schaamteloos van FWE gejat. Maar dat is niet erg.
Net als dat ze WMK ook in FNV geïntegreerd hebben :)
Beter goed gejat dan slecht verzonnen! _o_

Overigens vond ik KOTOR2 minder buggy (AA werkte daar wel fatsoenlijk op mijn computer itt deel 1), maar vond het verhaal van KOTOR1 beter.

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 29-08-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Dan heb je pech :P Want Obsidian is wat dat betreft net zo erg, dan niet erger dan Bethesda ;)

Zowat elk spel wat ze gereleased hebben heeft wel issues: van de eerste (KoToR 2) tot en met de laatste (Alpha Protocol).

Met Fallout 3: NV hebben we (als in community) het 'geluk' dat het gebouwd is op basis van Bethesda's engine en dat we eventueel bepaalde issues zonder tussenkomst van Bethesda en/of Obsidian zelfstandig kunnen oplossen via onofficiele patches, net zoals bij TES en Fallout eigenlijk :)

offtopic:
Ik hoop daarom ook dat Square Enix het niet gaat toelaten dat Obisidian van Dungeon Siege 3 een soort tweede Alpha Protocol maakt...

[ Voor 14% gewijzigd door mindcrash op 29-08-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mindcrash schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:38:
[...]
Met Fallout 3: NV hebben we (als in community) het 'geluk' dat het gebouwd is op basis van Bethesda's engine en dat we eventueel bepaalde issues zonder tussenkomst van Bethesda en/of Obsidian zelfstandig kunnen oplossen via onofficiele patches.
Een bijbehorend voordeel is dat die engine door modders al heel erg uitgeplozen is (vanaf Oblivion al, dat merkte je al toen FO3 uitkwam), zodat er heel snel goede mods voor uit kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
En ook heel snel unofficial patches uitkomen. (Zoals die gigantische bij Oblivion. Met 20000+ Fixes!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:42

odan

The dark side is within all!

vergeet natuurlijk niet dat kotor 2 veel te snel gereleased is. daar was nog mininaal een half jaar voor nodig.

nwn2 heb ik eerlijk gezegd geen bugs gehad. maar goed dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat FWE maar eens proberen. kun je dat ook ergens downloaden waar je je niet moet registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 399 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:43:
dat FWE maar eens proberen. kun je dat ook ergens downloaden waar je je niet moet registreren?
Ik denk het niet, maar wie weet. (Overigens kan je volgens mij dezelfde login gebruiken als TESNexus en Dragonagenexus)
Edit: Probeer Strategyinformer, volgens mij hoef je je daar niet te registreren.
Edit2: Hiertussen staat het :)

Oh, da's een hele oude versie :$

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 30-08-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 06-07 22:59

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als iemand nog een Nederlands of iig Europese shop weet voor de CE houdt ik mij aanbevolen :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyarlathotep schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:23:
Als iemand nog een Nederlands of iig Europese shop weet voor de CE houdt ik mij aanbevolen :)
Voor de PC? PS3? X360?

Kijk hier anders :)

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 30-08-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 06-07 22:59

Nyarlathotep

Crawling Chaos

anandus schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:29:
[...]
Voor de PC? PS3? X360?

Kijk hier anders :)
Haha oeps... Ik zoek de pc versie. Ik heb al de wat grotere shops gechecked, but no succes so far... Zal jouw link even checken :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
Voor de mensen die dol zijn op achievements (Ik niet)

http://www.xbox360achieve...t-new-vegas/achievements/

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-07 16:30
Net zoals Nyarlathotep op zoek naar de PC versie van de Collector's Edition. Binnen- of buitenlandse shops maakt me bar weinig uit, maar ik wil graag nog 1 bestellen.
EDIT: gevonden voor 69,99 bij Amazon.de.
De link: http://www.amazon.de/Fall...mes&qid=1283198190&sr=8-1
Enige waar ik wat mee zit is dat de game misschien cut is, dus met minder of helemaal zonder bloed en gore.

[ Voor 46% gewijzigd door ThomasJ op 30-08-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThomasJ schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:44:
Net zoals Nyarlathotep op zoek naar de PC versie van de Collector's Edition. Binnen- of buitenlandse shops maakt me bar weinig uit, maar ik wil graag nog 1 bestellen.
EDIT: gevonden voor 69,99 bij Amazon.de.
De link: http://www.amazon.de/Fall...mes&qid=1283198190&sr=8-1
Enige waar ik wat mee zit is dat de game misschien cut is, dus met minder of helemaal zonder bloed en gore.
Als ze op Duitse websites niets vermelden, is wat je koopt DUITSTALIG. Ik zou als ik jou wasd\ dus wel effe checken of die game niet in het Duits is... dat lijkt me ernstiger verpestend dan of ie cut is.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste