Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:42
Anoniem: 399 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Met een handvol mogelijke woningen mag dit écht geen probleem zijn.
Ik zou trouwens in HC gewoon een nieuw spel beginnen, in het begin is het rondsnorren naar schoon voedsel en drank nog wat uitdagender. Zeker als je increased rates gebruikt.
Het feit is dat ik niet hou van Quick Travel. Ik zie dit als een lichte vorm van cheaten en om dus echt in de sfeer te blijven, doe ik bijna alles te voet. Daarom dat ik ook weinig kansen heb om wat zaken te offloaden in eigen woning(en). (en van die grote "postbussen" vind je niet zoveel om bv iets naar Goodsprings te sturen)

Maar ik denk dat ik van dit idee ga afstappen en meer naar mijn woningen ga Quick Travelen en terug, want nu wordt het wat vervelend merk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146875

Hardcore mode is toch wel aan te raden. Het eten, drinken, etc. is zo weinig dat het net wat toevoegt maar niet vervelend wordt. Companions zoals Rex zijn wel waardeloos als je veel met explosieven werkt omdat die om de haverklap doodgaan. Mocht je nog op zoek zijn naar radiatie plekken dan kan ik Vault 34 aanraden, wel moeilijk als je een laag level bent.

Fast travel gebruik ik nooit, ik verstuur alles via de blauwe dropboxes naar een willekeurig andere. Mijn huis is de Underground Hideout Mod: http://newvegas.nexusmods.com/mods/37884/
Met die mod kun je alle dropboxen combineren en in 1 keer alles in je huis eruit halen. Tip om die te installeren vooral omdat al je items automatisch gesorteerd en getoond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Anoniem: 146875 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:29:
Hardcore mode is toch wel aan te raden. Het eten, drinken, etc. is zo weinig dat het net wat toevoegt maar niet vervelend wordt. Companions zoals Rex zijn wel waardeloos als je veel met explosieven werkt omdat die om de haverklap doodgaan. Mocht je nog op zoek zijn naar radiatie plekken dan kan ik Vault 34 aanraden, wel moeilijk als je een laag level bent.

Fast travel gebruik ik nooit, ik verstuur alles via de blauwe dropboxes naar een willekeurig andere. Mijn huis is de Underground Hideout Mod: http://newvegas.nexusmods.com/mods/37884/
Met die mod kun je alle dropboxen combineren en in 1 keer alles in je huis eruit halen. Tip om die te installeren vooral omdat al je items automatisch gesorteerd en getoond worden.
I love chaos >:)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Fallout%20franchise/FalloutNV%202013-06-14%2020-07-00-272.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Fallout%20franchise/FalloutNV%202013-06-14%2020-08-34-287.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Teddyberen horen op je bed. Allemaal. Alle 200+.
Wel even quicksaven voor je toevoegt, je hebt kans dat het spel echt gaat crashen als je boven de botweg 220 uitkomt.

* Anoniem: 399 heeft héél veel teddies verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Anoniem: 399 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:37:
[...]

Teddyberen horen op je bed. Allemaal. Alle 200+.
Wel even quicksaven voor je toevoegt, je hebt kans dat het spel echt gaat crashen als je boven de botweg 220 uitkomt.

* Anoniem: 399 heeft héél veel teddies verzameld.
Haha, daarvan wil ik wel is een screen zien. :)

Ik ben hiermee begonnen omdat ik terugdacht aan een screen dat ik zag van iemand in Skyrim: zijn huis lag vol met kaasrollen. _O-

En je hebt gelijk, ik moet het wat ordenen. Hier had ik gewoon alles in een keer offgeload en dat vroeg al wat tijd. Maar nu ga ik meer Fast Travel gebruiken om frequenter items te offloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

anandus schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:59:
Woohoo, de eerste installment van Project Brazil is uit.
Aan Project Brazil wordt al 4 jaar gewerkt. Het is een nieuwe campaign, met een wasteland ter grootte van Fallout 3 en 5000 regels aan professional voice-acting.
Enig idee waar je het kan downen zonder 34 uur te moeten wachten tot hij binnen is?? |:(

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.moddb.com/mods/falloutprojectbrazil?

Overigens duurde het bij mij maar 2 uur, geen 34 uur.
Je kan ook een premium account bij de Nexus nemen, dan heb je veel hogere downloadsnelheden.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

Die heb ik ook net via een lange omweg gevonden..

Ik had de down van http://www.atomicgamer.com/

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaOdie schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:04:
Die heb ik ook net via een lange omweg gevonden..
Als je 'project brazil' in Google intoetst dan heb je bovenaan Nexus en eronder Moddb, dus ik weet niet hoe je gezocht hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

"omslachtige manier om mod brazilie binnen te halen" ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:50

Player1S

Probably out in the dark

Asgaro schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:14:
[...]

Ik ben hiermee begonnen omdat ik terugdacht aan een screen dat ik zag van iemand in Skyrim: zijn huis lag vol met kaasrollen. _O-

En je hebt gelijk, ik moet het wat ordenen. Hier had ik gewoon alles in een keer offgeload en dat vroeg al wat tijd. Maar nu ga ik meer Fast Travel gebruiken om frequenter items te offloaden.
Volgens mij heeft iemand nog met beelden van skyrim zo'n hoarders programma na gedaan _/-\o_

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asgaro schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:14:
[...]
Ik weet niet of ik die save nog heb, zal eens kijken. ik pleur normaliter m'n saves weg als ik een nieuwe char begin (als je supermachtig bent is de leut er een beetje af en is het tijd voor een nieuwe playstijl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Asgaro schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:53:

Ik had Fallout NV enkele maanden geleden in een Steam sale gekocht voor 5 euro (de base game. DLC koop ik nooit samen met een base game. Voor hetzelfde geld ben je de basegame snel beu en begin je zelfs nooit aan de DLC) en nu ben ik er eindelijk aan begonnen.
Dure leerschool, ik koop bethesda games (TES, FO) enkel als GotY, juist omdat je zoveel mist zonder DLC, BoS, level cap, Shivering Isles anyone). Wacht nog even op skyrim als goty in de aanbieding en dan ben ik weer compleet.

Wat betreft modding er zijn zo ontiegelijk veel mods dat ik me haast niet kan voorstellen dat je dat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eL_Jay schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:11:
[...]
Dure leerschool, ik koop bethesda games (TES, FO) enkel als GotY, juist omdat je zoveel mist zonder DLC, BoS, level cap, Shivering Isles anyone). Wacht nog even op skyrim als goty in de aanbieding en dan ben ik weer compleet.
Je hebt de Skyrim-alles-in-één-voor-een-habbekrats-sale dus net gemist, check het topic even :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
eL_Jay schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:11:
[...]

Wat betreft modding er zijn zo ontiegelijk veel mods dat ik me haast niet kan voorstellen dat je dat niet kan.
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk.

Maar je hebt veel games die zo een brol DLC verkopen dat ik me afvraag waarom iemand dat koopt. Toch als de prijs totaal niet te rechtvaardigen is tov de base game, qua speelduur.
Voorbeelden:
LA Noire: 3 extra missies ofzo.
Batman: wat extra costumes.

Uit principe ben ik zeer schuw om DLC te kopen. De enigste die ik tot nu ooit kocht was BF3 Premium: een groot pak extra MP maps wat echt voor meer dan 200+ uur extra fun zorgt.
Dat terwijl je dus bij bv LA Noire aan 2 uur extra gameplay komt.

Skyrim en Fallout heb ik vernomen hebben inderdaad diepgaande DLC: een 6 tot 8-tal uur per DLC dacht ik? Die zal ik misschien wel kopen als ik echt de game nog niet beu ben nadat die uit is.
Ik zit nu aan 54 uur gameplay en zit circa halfweg (gebaseerd op het aantal steden dat ik ontdekt heb op de map). Sidequests probeer ik in enkele game zoveel mogelijk te voltooien.
(En net gemerkt dat Fallout NV mijn 2de meest gespeelde game op Steam is geworden :D )

Skyrim moet ik overigens nog kopen. Zal nog zien of het de pure base game wordt of de Legendary Edition. Eerst wachten op Steam sales. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Bubblews Rumor: Fallout 4 shown behind closed doors at E3 (Releases 2015)
Source: http://www.bubblews.com/news/660463-...4-announcement

Quote:
Fallout 4 has (apparently) been absent from E3 this year. However, behind closed doors, Bethesda gave details and a 37 second trailer for the upcoming Fallout 4. Pete Hines of Bethesda is keeping tight lipped about the 45 minute presentation, but it seems there was a leaker inside who was willing to give this information.

Aside from all the rumours, this is the only confirmed news. It just looks like we have another 2 years before we'll be able to play the game.
Bulletpoints:
Quote:
> Fallout 4 has been in development since January 2011 by a small team, as the majority were working on Skyrim.

> As of February 2013, the team working on Fallout 4 is the size of the team which was working on Skyrim. This is due to Skyrim development ending.

> As it stands now, Fallout 4 will release on Xbox One, PS4, PC, Xbox 360 and PS3. However, this is still subject to change.

> The actual announcement for Fallout 4 will come BEFORE E3 2014, but will NOT launch in 2014.

> The expected launch is in October 2015.

> The game is (as of June 2013) 55% complete, consequently, voice actors will be hired towards the end of 2014.

> There is no planned multi-player, but there is a possibility of Co-Op locally.

> The game will take place in Somerville, Cambridge, Arlington (and surrounding areas). The main setting is in a Post-Apocalyptic Boston. However, this area will not be immediately accessible.

> The story is not clear, however, Vaults exist.

> The 37 second trailor starts starts with a half-broken phone sparking. The scene pulls out slowly with the stereotypical music you would hear. Slowly you work out the scene is pulling out of a belltower. As it pulls further out, you see a destroyed town around. This is Boston. Suddenly, you hear the bell chime loudly, and the screen changes black instantly. The words of Ron Pearlman are heard "War... War never changes...". The logo for Fallout 4 appears with the 5 platforms above listed.
For reference : people on twitter teased an unannounced game from Bethesda:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=62702601
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=593236

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik las het op Strategy Informer.

OMG! OMG! OMG! *O*

Wel nog tweeëneenhalf jaar geduld hebben, dat dan weer wel, dus voorlopig zitten we nog wel aan de New Vegas :P

[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 17-06-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Alle Fallout fans moeten dit zien... :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=np531fzqWAY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 23:39
Ik ben het spel maar weer begonnen met een berg mods :)
Ben vooral uitgegaan van dit lijstje van mods:
http://www.rockpapershotg...Modding-New-Vegas-in-2013

Ben nog lvl 7 of, maar ben nu tegen die missie met de nightkins aangelopen, ze zijn best wel erg lastig, ga toch kijken of ik ze niet te vriend kan houden denk ik :)

[ Voor 28% gewijzigd door shenr op 31-07-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
This is gold!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5eKv1KR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 14:39

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Topicstarter
Tjsa met Fallout 4 om de hoek (of niet want het kan nog steeds een Hoax zijn) is mijn interesse in Fallout New Vegas weer gegroeid! Ik heb dan ook direct de boel weer geïnstalleerd en ik ben al dagen weer 'submerged in the Majove Wasteland', heeeeeerlijk! Aint that a kick in the head!

Ik kom tot de ontdekking dat er super veel mods zijn bijgekomen die echt het installeren waard zijn. Waar dat vroeger nog altijd lastig bleek is dat nu geautomatiseerd met de Nexus Mod Manager. Helaas is de NMM site al een week plat (net weer up en running geloof ik) en kun je niet altijd inloggen in de Mod Manager zelf. Ze zijn namelijk bezig met groot onderhoud om alle mods voor alle soorten games te centraliseren.

Ik vraag me af hoe andere mensen (en er zijn vast andere mensen met nostalgische gevoelens die FO3:NV nu spelen) omgaan met NMM en welke mods jullie hebben geïnstalleerd. Ik ben op het moment namelijk aan mijn 4de installatie bezig van FO:NV aangezien na het installeren van bepaalde mods de game niet meer opstart. Vooral die 3 delige texture mod heeft kuren bij het installeren.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:34
Ik gebruikte op m'n vorige pc de ouderwetse FOMM om de mods te installeren en te managen omdat ik toch wat problemen ondervond met NMM icm FO:NV. Misschien werkt het op 64 bits wel beter maar ik heb nog geen tijd gehad om het te proberen.

ik gebruikte eigenlijk vooral de top mods (PN, WMX, WRP, NMCs textures, etc.) met de mods die bij let's plays voorbijkomen en mij interessant lijken.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Zoals de titel al doet vermoeden: ik ben bezig in Fallout NV op de Xbox 360 om de platinum chip op te halen bij het Fort van Caesars Legion.

Echter, als ik naar het fort loop (ook als ik Legion gear draag), word in een keer iedereen vijandig, en schieten ze me kapot.

Is dit normaal ? (Denk het zelf niet)
Is hier wat aan te doen?

Help :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-06 16:18
Hoe is je stand bij hun?

Heb je ze al vaak gedood? Want dan heeft die gear ook geen zin meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ben Vilified....
Gisteren geprobeerd iedereen uit te moorden. Vervolgens ga ik terug naar die dude die me met het schip daarheen heeft gebracht. Hij pakt de platinum chip af en zegt dat ik naar het weerstation moet. Maar de platinum chip ben ik dus kwijt. Vanavond maar eens opnieuw proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-06 13:19
Bij de ingang van het kamp staan wat kratten/kisten/kasten o.i.d. die op slot zijn

Op een van de legion figuren daar kun je de sleutel op zijn lijk vinden. De chip zit in een van die kisten met de rest van je spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:33
Heb Fallout New vegas maar weer eens vanonder het (digitale) stof gehaald aangezien ik 2 weken thuis was. Heb alles staan, maar had nog geen enkele uitbreiding gespeeld.

Nu dus terug vanop nul gestart (kwestie van het terug een beetje gewend te worden) en al heel wat afgespeelt op een 20tal uurtjes. Toen maar eens besloten om Old world blues op te starten. Het is lang geleden dat ik nog zo lang in een DLC heb gezeten! Niet alleen vond ik de setting heel erg tof maar was de moeilijkheidsgraad (zonder companions) voor mij pittig genoeg om niet overal door te lopen. Der zit wel prachtige humor in en ook het decor vind ik best te pruimen (buizen op of in de diepe valeien).

Ondertussen Caesar en zijn bende ook maar eens vermoord. Ze wilden niet vriendelijk meer zijn nadat ik een heel klein beetje op hun negatieve kant stond. Dan maar Boone mee genomen en knallen maar!

Morgen maar eens dead money en honest hearts spelen. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny III
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-12-2024
Mooi he, Topic is gestart in 2010 en nog steeds komen er nieuwe reacties...zegt genoeg over deze top game, ook al loopt het grafisch achter met de games van vandaag....de sfeer, setting, muziek en de omvang weten me meteen weer in te pakken.
Snel maar weer es installeren. Veel plezier allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Yep!

Ik ben al jaren fan van de Fallout games en het verveelt nog steeds niet hoor. Ben weer begonnen met Fallout 3 en ik ben er nu weer licht verslaafd aan haha. Binnenkort eens The Ultimate Edition kopen van Fallout New Vegas en dan die ook weer helemaal doorspelen. Blijven gewoon heerlijke games om te spelen. Lekker rond dwalen door die wereld en lekker VATS gebruiken op je enemys.

Ben wat dat betreft echt wel benieuwd hoor wat ze met Fallout 4 gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FNV is vandaag precies 5 jaar oud geworden :)
Dus gefeliciteerd, Fallout New Vegas! *O*

Zo, en nu weer snel terug naar het Fallout 4-topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik speel ze nog steeds regelmatig, en kom nog steeds nieuwe quests/areas tegen die ik nog nooit bezocht had, in zowel FO3 als NV. Ik heb zelfs een FO playlist in Spotify om soms gewoon een beetje in die 'mood' te zijn, ik vind het geweldig intrigerend zo'n post-apocalyptische wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Naja vanilla lukt me echt niet meer, omdat ik die al zovaak heb gespeeld. Mods daarintegen houden het spel steeds weer vernieuwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-05 01:49

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb Fallout New Vegas in de aanloop naar Fallout 4 ook weer opgepakt. De must-have mods die ik gelijk geïnstalleerd heb, zijn:

- Project Nevada: Sprint, Bullet-Time, realistische damagefactoren, over het algemeen maakt Project Nevada het spel moeilijker. Deze mod verandert veel gameplay specifieke parameters.
- Underground Hideout V4-4: De beste house mod van danthegeek die zorgt voor het automatisch sorteren van items, het kweken van je eigen planten, gebruikt maakt van mannequins en veel, veel meer!
- EVE: Energie wapens krijgen door deze mod grafisch indrukwekkende effecten, maar het verandert meer dan dat, lees de changelog voor de complete lijst.
- Mod Configuration Menu: veel mods maken gebruik van dit menu, het zorgt ervoor dat je in het spel de mod kan bijstellen/configureren.
- Weapons of the New Millenia: Millenia was bij mij al bekend als de Counter Strike Source skin master, ook kwam ik hem tegen bij de Stalker Clear Sky skins. Hij heeft in de top jaren van Fallout New Vegas zich vooral gefocust op het maken van skins voor Fallout New Vegas. Dit resulteerde in de hoogste kwaliteit textures en models. Alleen jammer dat Fallout New Vegas geen goed animatiesysteem heeft om de wapens echt tot leven te brengen.
- WMX en Weapon Mod Menu: Deze beiden mods zorgen voor een betere ervaring bij het maken van modificaties aan je wapen. Er is keuze uit meerdere modificaties, tevens is de interface gebruiksvriendelijker.
- Weapon Animation Replacers: De standaard '3rd person' animaties zijn iets te houterig, deze mod voegt nieuwe karakter animaties toe. Je hebt tevens de keus uit meerdere varianten, let wel op hoe je dit correct installateert! Ik raad de Fomod script voor W.A.R. van Gopher aan!
- DarNified UI: Zonder darnified UI is alles ingedeeld als een console lees-instelling. Dit is niet echt gebruiksvriendelijk voor de PC, waar je geen dikke lettertype's nodig hebt. Bij het installeren; let op de plaatsing van [FONTS] in je .ini files om alles juist te laten werken.

En een aantal losse mods:
- Alien Isolation Revolver; een zeer prachtige revolver met één van de beste iron sights die ik tot nu toe gezien heb.
- 50 BMG Revolver; je merkt het al, ik ben een fan van revolvers. Deze is een beetje over de top, aangezien het niet realistisch is om zulke grote kogels in een handgeweer te hebben. Maar de iron sights zijn erg goed en de prijs per kogel/kracht verhouding is tevens redelijk gebalanceerd.
- Alle losse mods van Millenia; De 'Codename RU-556' en 'CZ 803 Bren' raad ik zeer aan, want deze hebben zelfs 'custom-made' animaties van Heffy.

Tip 1:
Om alles te laten werken heb je natuurlijk NVSE nodig (Script Extender), tevens adviseer ik Fallout 4gb, NVAC (New Vegas Anti-Crash), YUP (unofficial patches) en de geadviseerde comptabiliteit patches te installeren die de verschillende mod pages aanbieden.

Tip 2:
Check ook altijd de Load Order, over het algemeen dienen kleine mods als laatste geladen te worden en de grote "baseline" mods bovenaan. Grafische mods en animaties zoals Weapon Combat Replacers hebben over het algemeen voorrang, zet ze dus een beetje onderaan in de load order. (Zodat ze als laatste worden geladen en dus bestaande componenten overschrijden). Nexus Mod Manager is op dit moment het meest stabiel, gebruik die, ipv Fallout Mod Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:00
Hoppa. Begonnen met deze game. Even lastig om te kijken hoe het met mods werkte, maar dat is opgelost. Nu nog kijken of er een soort cloudsave bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Kickje :+

Speel dit spel weer op de Xbox One S, maar helaas crasht het spel zelfs daarop echt nog te vaak. Zo jammer en irritant. Ben je lekker bezig en ben je vergeten op te slaan slaat het spel op een willekeurig moment weer vast :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

NukaWorldNL schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:41:
Kickje :+

Ben je lekker bezig en ben je vergeten op te slaan slaat het spel op een willekeurig moment weer VATS :'(
:o

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-06 08:46

Quellien

Excrement producer

Damn, dat kan ik wel waarderen :)

Verder wel een redelijk oud topic :) Is er iemand die Vegas speelt met controller? Momenteel een Steam Link gekocht, en ben toch wel benieuwd hoe Vegas met controller bevalt. Ik wacht nog op een powerline, dus echt uitproberen zelf zit er nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ben ook wel benieuwd naar de reacties. Misschien dat ik het dan ook ooit nog eens op die manier probeer. Blijf altijd terug keren naar dit beste spel ooit, maar dan wel op pc :)

Straks ook nog project California om te spelen als de grootste mod ooit klaar is.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Speel sowieso met controller want ik speel het op de Xbox One S. Vind dit soort games eigenlijk altijd lekkerder spelen met sen controller.

Brrr was ff vergeten hoe eng snel die cazadores zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-06 08:46

Quellien

Excrement producer

NukaWorldNL schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:01:
Speel sowieso met controller want ik speel het op de Xbox One S. Vind dit soort games eigenlijk altijd lekkerder spelen met sen controller.

Brrr was ff vergeten hoe eng snel die cazadores zijn :'(
Kan me nog goed de eerste keer herinneren dat ik die klootzakken tegen kwam. Sprong toch wel een stukje van m'n stoel.

Mbt de controller: hm, hoop dat de PC versie dan ook goed genoeg ingesteld is op controllers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
Quellien schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:42:
[...]
Mbt de controller: hm, hoop dat de PC versie dan ook goed genoeg ingesteld is op controllers.
1:1 met de 360 versie, inclusief onscreen button mapping. Eigenlijk elk moderne Bethesda spel werkt prima op de PC i.c.m. een controller. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-06 10:50

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Het is zonde om zo iets te zien dood bloeden :/

Gelukkig kunnen we ons voor bereiden op stalker 2 ;)

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
NV was toch ook superieur o.a qua verhaal, wapen diversiteit, characters Heb weleens ergens gelezen dat Het legioen vele male groter zou wezen met content maar ivm tijdsdruk is er veel gescrapped.
1.5 jaar totale ontwikkeltijd voor New Vegas, ik meende iets van 8(?!) voor Fallout4.

FO4 was/is een trap in het gezicht voor de diehard fallout rpg nutter, voor de gemiddelde gamer was de game waanzinnig.
Het doet me serieus pijn dat er geen nieuwe Obsidian Fallout komt, en dat Fallout verandert in een slappe sims-achtige betaalde Content Club kiddieclub die uitblinkt in gemisde kansen ;w

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Tja ze willen tegenwoordig gewoon de grote massa bereiken en veel meer geld in het laatje brengen. Dus de games worden gewoon veel makkelijker en toegankelijker gemaakt. Daarbij wil Bethesda alles voortaan inhouse maken en niet meer door iemand anders.

Ook al vermaak ik me prima met Fallout 4. Het haalt het toch voor mij lang niet bij Fallout 3 (die ik echt in al die jaren wel 100x opnieuw heb gestart en/of uitgespeeld) of Fallout New Vegas. In die games kon je tenminste nog vaak de games opnieuw spelen met echt andere skills en perks. In Fallout 4 is echt alles (duurt wel lang maar toch) te halen met 1 playthrough qua skills en perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-06 10:50

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Met wat mods was FO4 best te doen, het kost wel wat tijd maar dan heb je ook wat

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Misschien biedt dit perspectief voor weer een échte Fallout game...

https://www.vg247.com/201...ying-obsidian-report/amp/

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:05
l0n3w012ph schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:09:

Obsidian heeft wel meer gemaakt en ze mogen de license toch niet gebruiken. Heb 'm toevallig ook al in het Fallout 76 topic genoemd (sorry :+ ) maar wat mij betreft zijn de Wasteland games echt de nieuwe Fallout games. Onder leiding van Brian Fargo die ook achter Fallout 1 en 2 zat. Diepe, leuke en aparte verhaallijnen en de builds doen er echt toe, je kunt niet alles kiezen. Een onafhankelijke studio kan tog wat rigoureuzere keuzes maken. Buiten dat vond ik fallout 3 en 4 ook prima games hoor, gewoon ander genre. In het first person RPG genre kijk ik natuurlijk ook uit naar Cyberpunk, die lijkt wat meer diepgang te hebben op basis van de trailer. Ben bang dat een goeie diepe first person Fallout er een lange tijd niet in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-06 13:19
l0n3w012ph schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:09:

Oei dat is niet zo best. Dan kun je de nieuwe obsidian games straks enkel huren bij de microsoft store. Jammer...weer een studio naar de haaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

https://www.rockpapershot...ifornia-vegas-mod-launch/

6,6 GB mod, en dus een complete nieuwe game :)

Ik ben hier wel heel blij mee!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zou die idd samen met Fallout Miami echt wel willen spelen, maar dan zou ik wel weer een game pc moeten hebben. Ik heb nu echt een simpele pc staan die totaal outdated is. Ben nu weer zo gewend om lekker op console te spelen en daarbij wordt het weer aardig in de buidel tasten voor een pc.

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:33
Zo met toeval kwam ik de fallout new California mod gister weer tegen, ik was het allang vergeten maar nu is hij dan echt klaar.

Inmiddels geïnstalleerd en aan het spelen, tot nu toe erg mooi, speelt fijn. Ik ben nog steeds in de enorme vault aan het rond dwalen, had misschien wel iets kleiner en overzichtelijker gemogen maar oke!

Het valt mij op dat sommige waypoints van een quest blijven bestaan ook al valt er niets meer te halen, dat is soms even lastig als je er voor niets heen loopt.

Dit komt wel als een hele leuke verassing, ik heb fallout 3 en fallout NV op de PS3 en steam, fallout 4 heb ik alleen op de PS4 maar zoals waarschijnlijk een hoop mensen heb ik ze nu ondertussen wel grijs gespeeld. Fallout 76 heb ik overgeslagen dus deze mod komt wel heel erg op het goede moment!

Ben heel erg benieuwd, wat even rot is, 3 Quests van las Vegas staan ook in de Quest list. Ik dacht dat ik alles juist had geïnstalleerd en gechecked had, ik zag de waarschuwing namelijk nog in de readme van de mod. Let hier dus even op bij installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:26

Nikeo

Jawelles

Ik heb die New California mod ook geïnstalleerd. Wat een werk moet dit geweest zijn! Ik ben nog het meest verbaasd over de kwalitatief goeie voice acting en de geloofwaardigheid van de dialogen. Die zijn soms echt heel leuk geschreven.

Sommige dingetjes zijn niet heel duidelijk, dat ondervond ik als je eenmaal de vault uit bent. Regelmatig voelt een gebied vrij kaal, zijn er weinig vendors of zijn er wat bugjes. Maar ik ben echt onder de indruk ook al is het soms vrij ongepolijst en dus kaal.

Met name ook omdat er als ik het zo schat een stuk of 6 verschillende eindes zijn? Als je die factions tenminste allemaal kan kiezen. Ik werd met mijn verhaal wel beloond aan een leuke end game 'cinematic' die New California leuk aan new Vegas vastlijmt!

spoiler: Verhaallijn
Ik heb gekozen voor het pad met Endragon, de raiders. Ik zou dat normaal nooit doen maar heb eens wat anders gekozen. Uiteindelijk in de mining pit kwam ik tegen een bug aan met Mandrake, een nightkin die nogal taai bleek om te verslaan. Volgens een walkthrough moest hij ook een gesprek met je beginnen aan het begin van dat stuk maar dat heb ik nooit gehad. Via consolecommands heb ik hem maar vermoord, doen kon ik verder. Uiteindelijk vond ik dit verhaal wel vrij rommelig. Met name toen aan het eind van het spel er ineens iemand was die ik nog nooit had gezien (een cyborg achtige vrouw met groene ogen) die me ging helpen bij het doden van twee klonen en het lanceren van een raket.

[ Voor 14% gewijzigd door Nikeo op 03-01-2019 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:12
ik doe (na 8 jaar dit spel te bezitten) eindelijk mijn eerste serieuze playthrough.

wat is dit een geweldige game qua opbouw en sfeer. eindelijk weer eens een game die me zo aanspreekt als fallout1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:33
Ik heb zelf de new California mod uiteindelijk niet verder gespeeld. De start was veel belovend, maar uiteindelijk voelde het erg kaal en leeg aan en is het opstarten van new California verwaterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Wow dat modders echt nog serieus tijd besteden aan oudere games.

Ik kwam deze mod net tegen op Nexus. Paar dagen geleden geupload :o

https://www.nexusmods.com...ods/69562?tab=description

Nearly four years in the making, Brave New World gathers the work of professional actors to revoice Fallout: New Vegas.

Many of the NPCs in New Vegas were memorable and well-acted; characters such as Legate Lanius, Caesar, Raul Tejada, Craig Boone, Cass, etc. However, due to time constraints, a large number of characters were voiced by the same person or a limited set of actors. As an example, Yuri Lowenthal provided the voice of Ringo, Oliver Swanick, Henry Jamison, Nolan McNamara, Lucius, Lars Taggart, Fitz, Keller, Scribe Ibsen, Knight Lorenzo, Ike, Antony, Otho, Alexus and Sergio, etc. Brave New World looks to improve upon this by adding improved casting and actor variety.

Throughout the project's development, we have cycled through 30,000 auditions, carefully selecting actors
and actresses that best fit the demeanor, personality, and appearance of almost 145 NPCs.

Our team has gone to great lengths to make sure that the project meets
the standards of quality expected for voice acting/voice overs within the gaming industry.

We hope you enjoy our Brave New World.

[ Voor 84% gewijzigd door NukaWorldNL op 08-08-2020 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:33
Door naar Csi las Vegas te kijken ook terug zin om dit spel op te pikken. De intro blijft toch geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Voor wie interesse had in deze mod: Fallout: The Frontier. Helaas is die verwijderd, omdat er vage dingen in zaten en een team member ook een pedo is. Ik had wel interesse om het keer op de pc te spelen, maar na dit nieuws hoeft het voor mij niet meer mocht de mod wonderbaarlijk een keer terug komen.

Extra zuur voor de voice actors en andere mensen die er zolang aan hebben gewerkt en dan na korte tijd uitgebracht alweer verwijderd door dit gebeuren.

[ Voor 25% gewijzigd door NukaWorldNL op 30-01-2021 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:26

Nikeo

Jawelles

Ik heb er nu een uur of zes in zitten. Vind het heel knap hoe het gemaakt is. Aan het begin ks het wat traag. Je moet bijvoorbeeld een paar keer met npc's meelopen. Maar als het eenmaal op gang komt... Er zitten erg leuke stukken in met voertuigen! Voice acting is ook meestal goed. Creatieve missies, mooie artwork.

Ik heb ook nog geen twijfelachtige shit met kinderen ofzo gezien tot nu toe.

Al wel een grote armory ingeslopen, alles gejat, en met de werknemers de toko weer uitgelopen op het moment dat hun dienst er weer op zat en de poort openging. Classic fallout. De engine heeft echt zijn gebreken maar ik vermaak me er altijd heel goed mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-06 21:38

Sméagol

Master of Mayhem

Naar aanleiding van de reacties op mijn post in de BG3 thread, (o.a.) dit begonnen. Had een voor de hand liggende optie moeten zijn, Fallout 3 vond ik tof maar heb ik ook nooit uitgespeeld. Maar New Vegas is helemaal nieuw en schijnt beter te zijn, geen idee waarom ik daar zelf niet op kwam. Overigens, ik heb mezelf al een beetje gespoiled, dus ik ga er niet helemaal blind in.

Ik heb een vrouwelijke character gemaakt, met Special = 4/6/5/6/7/6/6 en perks four-eyes en good-natured. Ik zat daar over te twijfelen, maar ik dacht dat de nadelen makkelijk te compenseren waren. Al heb ik nog steeds geen bril gevonden.. Skills weet ik niet meer, ik heb volgens mij gekozen voor science, speech, and guns denk ik, ik kom daar zo op terug. Gebaseerd op zowel m'n character als in Fallout 3 (inclusief, inmiddels, zelfde outfit: grimy business suit en bonnet), als m'n gameplay in andere RPG's / games.

Begonnen in Goodsprings dus, heb niks van de doctor gejat ondanks dat niks rood was in z'n huis. Ben naar Sunny gegaan, deed de tutorial. Klaar met de tutorial, kom ik een gast tegen die vraagt of ik z'n vriendin wil redden.. Ik moest nog wennen aan de combat, en die aantal grotere gekko's was net iets te veel. Reload, nog een keer de tutorial, en dit keer direct terug naar Goodsprings. Daar de radio gefixed, en de sidequest met Ringo opgepikt. Met Ringo gepraat, en verder wat lopen praten met characters daar, maar ik wilde daar eigenlijk niet mee verder tot ik met die powder gangers had gepraat, dus ik ging verder met de main quest.

Naar Primm, die ik toch al wilde ontdekken omdat je die al ziet in de tutorial missie, dus daar naar toe gelopen. Ik loop de brug ov er, en ik ontplof, een mooie herinnering aan landmines dus. Reload en daarna de landmines opgepakt. Primm gechecked, met de bewoners in het hotel gepraat, en ook de robot al gezien waarvan ik al op de hoogte was, één van je mogelijke sidekicks. Ik zet in op o.a. science en repair, maar kon de robot nog niet repararen, dus daar moest ik voor terug komen. Dan het hotel binnen gelopen, en leeg geruimd. Te veel loot om mee te nemen. Dat is ook waarom ik o.a. focus op repair, ik weet nog van fallout 3 dat dat handig was. Je kan alle simpele guns meenemen zonder je inventory te cloggen omdat je ze toch gebruikt om te repareren, zodat je uiteindelijk een betere gun overhoudt om te gebruiken en/of verkopen.
Ik had geen idee wie de sherriff moest worden. Ik kan de robot herprogrammeren, NRC NCR inschakelen, maar ik wilde die gozer een kans geven dus ik ging verder.

Toen volgens mij terug naar Goodsprings, en wat algemeen ontdekken. Volgens mij ben ik toen naar Sloane gegaan. Gekeken wat daar aan de hand was. Werd gegangbanged door wat Deathclaws. Reload en dat maar ergens anders exploren. Ik heb die gevangenis snel gechecked, voornamelijk voor die potentiële sherriff. Ook een vault gezien, maar heb de skills nog niet om binnen te kijken. Nog een laatste uitstapje richting de radiotoren die ik zag, kwam daar een supermutant tegen die me waarschuwde, en ik zag er van af om verder die kant op te gaan voor nu. Wilde richting New Vegas gaan om even snel te kijken, maar werd gegangbanged door een paar deathclaws, dus ik ben de andere kant opgegaan.

Ben terug gegaan naar Goodsprings, voor de sidequest met Ringo. Was op zoek naar die specifieke powdergangster, blijkt die gewoon ergens daar bij een huisje te hangen. Wat ie zei beviel me niet, dus heb de sidequest afgemaakt door Goodsprings te helpen. Eerste keer ging prima, toen ging ik de bodies looten, bleek dat Ringo iets te enthousiast was. Het enige slachtoffer aan onze kant, de ironie. Reload. Toen maar wat gebruik gemaakt van de powder charges die ik heb gejat van.. de powder gangsters, realiseer ik me nu, ook weer lekker ironisch. Daar een paar van op de grond gegooid, en dat werkte prima. Nou zijn de powder gangsters boos op mij.

Ik weet niet meer in welke volgorde, maar ik ben tussendoor terug naar Sloane gegaan om Snuffles te redden met m'n hogere medicine skills. Ik heb nog een cave gevonden bij de cemetary die ik eerder niet zag, en terug naar Primm gegaan om daar even snel de toestand te checken. Ook de robot opgepikt met m'n hogere science skills, en die maakt het leven gelukkig wat makkelijker. Toen door, eerst die NRC outpost in de bergen bezocht, die met de standbeelden, daar wat sidequests opgepikt, toen dus naar Nipton gegaan voor zowel de side- als de main quest. Nipton zag er lekker uit, met te veel loot om mee te nemen, en m'n eerste confrontatie met de Legion. Ik had de factions al gegoogled, maar om ze in actie te zien is wat anders. Gelukkig lieten ze mij m'n gang gaan, en ik liet hun hun gang gaan.. Voor nu.

Door richting Novac. Onderweg nog wat powder gangers gered van wat legion soldiers, maar daarnaast zat een legion kampje wat ik met rust gelaten heb. Nog even snel een ander kamp bezocht dat ik in de verte zag, een NCR kamp naast een radioactief dorpje. Daar wil ik me ook nog niet mee bemoeien denk ik, dus ben terug gegaan en verder richting Novac. Dat is waar ik ben gebleven, en waar ik zo mee verder ga. Al wordt de volgende sessie een stuk korter, want nu moet ik wel vroeg op..

Ben nu level 7, heb de perks comprehension, swift learner en educated opgepikt, plus blijkbaar bug stomper. M'n beste skills zijn science, speech, guns, repair en sneak. Ik probeer lockpick omhoog te gooien, want ik ben meerdere kluizen tegen gekomen waar ik überhaupt niks mee kon. M'n meest gebruikte wapen tot nu toe was de 9mm met scope, de 10mm (allemaal in uitstekende conditie), en sinds kort de service rifle.

To be continued.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-06 21:38

Sméagol

Master of Mayhem

Laatste sessies dus in en rondom Novac rond gehangen. Met iedereen gepraat, en weer wat quests opgepakt..

Eerst de mysterieuze cow killer onderzocht. Één Brahmin was al dood, nu gewacht tot middernacht om op onderzoek te gaan (de vorige nacht niet gedaan omdat ik niet wist hoe ik de in-game tijd kon checken 8)7 ).
Bleek een onzichtbare gozer te zijn (is dat een supermutant variant ofzo?), waar letterlijk niet mee te praten viel helaas. Minigun meegenomen naar m'n gloednieuwe huisje! Blij dat ik een plekje heb waar ik goed kan slapen en m'n shit kan dumpen. Heb een toy dino gekocht voor decoratie :P . Iemand vroeg zich af of er iets aan de hand was met dat NCR kamp waar je voorbij loopt om daar te komen. Ik snel even daar gechecked, blijkt iedereen uitgemoord te zijn. Kan niet anders dan Legion geweest zijn, maar voor nu kan ik er niks mee.

Toen richting Helios gegaan om te verkennen, met een tussenstop bij de junkyard voor m'n robot. Ik had daar iets over gelezen, maar ik heb al geen idee meer waar die data triggers voor ED-E naar toe leiden. Verder naar Helios dus waar ik met m'n science skill gewoon naar binnen kon. De robots binnen de toren waren wat lastig.. ED-E haalde ze makkelijker neer dan ik deed. De turrets waren gelukkig uit te schakelen. Uiteindelijk de power naar de hele regio omgeleid, waar die ene gozer blij mee was.

Toen terug naar Novac om door te gaan naar de volgende flinke sidequest. Ik moest die Repcon faclity onderzoeken en iets aan het ghoul probleem doen. Dat is echt een shit gebouw om te navigeren zeg. Nog een paar ghouls afgemaakt, whoops, toen eindelijk de bovenste verdiepingen gevonden en Jason ontmoet. Toen naar de basement gegaan, de nightkin zouden ook lastig worden. Maar toen vond ik nog een andere ghoul, en ook een vriendelijke nightkin, en er leek een vreedzame oplossing te zijn, maar hoe doe ik dat. Die Ghoul ziet je altijd, ook met een stealthboy, en wordt altijd automatisch hostile als je toch die computer gaat checken in z'n kamer. Maar de rest van de basement checken zonder tegenstand was ook lastig. Na even wat lopen kloten (dwars door de basement rennen voor snelle verkenning) eindelijk de andere (dode) ghoul gevonden, en dit is waar de stealthboys (ik had er al een aantal) wél van pas kwamen. Er was een dialoogoptie met Davison om je eigen stealthboys aan te bieden, maar die heb ik niet genomen, en kwam daarna niet meer voorbij, ben benieuwd wat daar de reactie op was. Anyway, Harland gaat er van door (uitkijken dat ie onderweg niet alsnog ruzien gaat lopen zoeken haha), de nightkin weg, en ik kon Jason helpen met de raketten. Alle spullen gehaald (de souvenir raketten in Novac gehaald hoewel de questmarker verderop was), en daar gingen ze. Ik heb die human/ghoul overtuigd dat ie mens was, en naar Novac gestuurd. Yay, Happy end! Bijna een heel level aan experience binnen door deze sidequest.

Ten slotte nog een stukje main quest gedaan. Ik heb even snel gekeken wat er in Nelson gebeurde, maar ik wilde me daar nog niet mee bemoeien. Ik weet nu dat ik naar Boulder moet, heb daar snel even rondgekeken, en ik heb de Khans gevonden. Ook hier weer een vreedzame oplossing waas zowel de NCR als de Khans blij mee waren. Hier ben ik gebleven.

Nou is het even kijken wat ik nu ga doen, ik ga nog niet naar Vegas in ieder geval. Ik weet nog niet wat ik met Nelson wil doen, maar ik wil er iets mee doen denk ik. Ik kan ook terug naar die camp searchlight, ik heb een zooi rad-x en radaways, misschien dat dat te doen is. Ik ben geneigd om terug naar Sloan te gaan echter, Ik heb een shitload aan wapens opgepikt in de Repcon facility, en ik heb eindelijk 2 wapens die ik al zo'n beetje vanaf het begin aan het meezeulen ben, in goede conditie. En deze blijken de hoogste DPS te hebben, de 10mm submachinegun, en de laser RCW, die laatste heb ik nu ook eindelijk redelijk wat ammo voor. Ik wil kijken of ik die Deathclaws nu wel aan kan.

To be continued.

Dit nummer is geweldig trouwens. En Johnny Guitar ook.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hou ons op de hoogte van je avonturen. Persoonlijk het meest genoten van die stad heel hoog in de sneeuw met die mutanten en toen ik de gannon family armour scoorde.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste