Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17:22
Het is idd wel essentieel om te focussen op 1 of misschien 2 soorten firearms. (explosives naast of energy of guns kan op zich nog wel als je graag rondknalt)

Als je zowel guns als energy doet dan kost dat je ten eerste heel veel skillpoints, die je dan dus niet in andere dingen kan stoppen, en buiten dat kost het je ook wel aardig wat carry weight als je zowel energy als normale guns als explosives meeneemt.

Je heb nu guns, explosives en energy op 50. Dan had je dus al 1 van de 3 op 100 kunnen hebben inclusief de perkjes die bij de hogere skillpoint levels komen kijken.

[Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 01-05-2012 13:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18:09

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik had vrij snel guns op 100 zitten, helpt enorm veel.

Toen die gauss rifle gevonden daar alle punten in gestopt, in explosives niets gedaan. Ook niet echt gemist moet ik zeggen.

Denk maar weer eens installeren, mis het spel wel. Alleen ff kijken welke fractie ik ga helpen. (vorige keer voor het volk gegaan, nu maar eens voor Ceasars Legion denk)

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 19:02
Over het algemeen is het het beste om je te focussen op 1 van de 2 skills uit een groep. (Sowieso is het een must om van de 1e 3 groepen er 1 te nemen).

Energy Weapons / Guns
Lockpicking / Science
Survival / Medicine

Unarmed / Melee weapons
Speech / Barter (Al zou ik deze allebei levelen)

Explosives staat er een beetje buiten, maar explosieven zijn extreem zwaar als je er een serieuze hoeveelheid van meesleept, als je dit als main-weapon skill wilt gebruiken zou ik het je afraden 8)7. Sneak is maar net wat je wilt, is het nodig? Nee. Is het handig? Ja. Repair is in principe een must, tenzij je voor Explosives gaat. Met repair kan je gewoonweg je wapens in veel betere conditie krijgen en houden.

Ikzelf zorg er qua skills IIG voor dat ik alles op 25 heb zitten, hierna ga ik specializeren. Over het algemeen op Repair, Science, Guns en Speech.

Tip als je je char flink wilt maxen: Start met 9 intelligence en laat Luck minimaal op het default (5) staan. Zodra je perks kan kiezen steek je nog 1 punt in Intelligence (Zodat deze op 10 staat). Hierna neem je de perk zodat je extra punten krijgt per level, en daarna de perk dat je dubbel het aantal punten krijgt van skillbooks.
Comp_Lex schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:15:
Ik ben nu echt de meest gruwelijke mod voor deze game tegengekomen. Het is gemaakt door niemand anders dan Josh Sawyer, the project director van FNV. Met deze mod is Hardcore Mode *echt* hardcore.

http://forums.bethsoft.co...es-his-own-new-vegas-mod/

Wat het doet:

[...]
Holy deze speelt lekker weg!

Voor het eerst doe ik niet moeilijk over welke wapens ik dump en over welke ik wil halen.

[Voor 53% gewijzigd door D4NG3R op 01-05-2012 15:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 07-12 16:21
bedankt voor de adviezen, ik had een trail carbin in mijn inventory in de hotel kamer maar die had minder DPS dan een hunting shotgun, die laatste heb ik nu bij me voor dichtbij en mijn RatSlayer voor ver weg (of is er een beter wapen om op afstand mee te schieten). Gauss rifle ben ik nog niet tegen gekomen.

Ben net een level omhoog gegaan, ben nu 18 en heb alles in op guns gezet, die is nu 69. Terug kijkend had ik inderdaad er beter 1 op 100 gehad maar daar is het te laat voor.

De laatste paar legions waren in ieder geval geen probleem, morgen weer verder!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:55
En morgen krijg je weer te maken met nieuwe Legionnary Assasins ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennie
Comp_Lex schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:08:
En morgen krijg je weer te maken met nieuwe Legionnary Assasins ;)
dat is goed voor de punten ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Comp_Lex
Svennie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:33:
[...]

dat is goed voor de punten ;-)
Klopt :)
Ze hebben trouwens wel andere wapens en ze hebben andere pakkies aan enzo ;)

• Svennie
Comp_Lex schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 01:00:
[...]

Klopt :)
Ze hebben trouwens wel andere wapens en ze hebben andere pakkies aan enzo ;)
Ben de missie aan het doen waar je de ranger stations nieuwe codes moet brengen, lekker stukje lopen zeg maar dan kom je nog eens ergens ;) Kwam ik de gun runners winkel tegen, wat een wapens daar :9~ Heb een riot shot gun meegenomen, daar knal je een death claw makkelijk mee weg, lekker wapen zeg.

Ze hadden er ook nog een sniper rifle maar heb de Rat slayer al dus die heb ik maar laten liggen, had een veel te lage DPS.

Ik had een paar wapens in de inventory van Boone gedaan schiet hij ineens met een plasma gun, kiest hij zelf een wapen of pakt hij het laatste wapen of zo dat je hem geeft? Dat plasma gun heeft een veel lagere DPS dan waar hij normaal mee schiet en geen ammo trouwens maar dat maakt niet uit blijkbaar.

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

Svennie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:38:
[...]
Ik had een paar wapens in de inventory van Boone gedaan schiet hij ineens met een plasma gun, kiest hij zelf een wapen of pakt hij het laatste wapen of zo dat je hem geeft? Dat plasma gun heeft een veel lagere DPS dan waar hij normaal mee schiet en geen ammo trouwens maar dat maakt niet uit geloof ik.
Hij pakt wat voor hem de beste DPS heeft. Dat een wapen een lage DPs geeft is omdat jouw skill ermee laag is. Als je met explosives op 5 kijkt naar handgranaten vraag je je af welke gek die zou willen gebruiken. Heb je Explosives op 100 dan tik je met één handgranaatje het meeste vijandelijke spul wel in één plofje weg.

Ik wilde ooit nog eens een playthrough doen met de anti-char: juist geen skillpoints in survival, repair, firearms, energy weaps, barter, speech en science/lockpick. In plaats daarvan juist de skills maxend ie je anders nooit neemt (melee, unarmed, explosives) en dan eens kijken hoe ver je er mee komt.

Misschien binnenkort Skyrim maar eens van de SSD ruimen en FONV er weer op gooien, krijg nu wel zin.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• Svennie
KnetterGek schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:07:
[...]
Hij pakt wat voor hem de beste DPS heeft. Dat een wapen een lage DPs geeft is omdat jouw skill ermee laag is. Als je met explosives op 5 kijkt naar handgranaten vraag je je af welke gek die zou willen gebruiken. Heb je Explosives op 100 dan tik je met één handgranaatje het meeste vijandelijke spul wel in één plofje weg.
ok, werkt het zo, is ook wel logisch, moet ik zijn wapen ook onderhouden? Of werkt het bij hem altijd goed net zoals dat hij geen kogels nodig heeft?

• Comp_Lex
Svennie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:30:
[...]

ok, werkt het zo, is ook wel logisch, moet ik zijn wapen ook onderhouden? Of werkt het bij hem altijd goed net zoals dat hij geen kogels nodig heeft?
Volgens mij blijft de condition van wapens en kleding altijd hetzelfde als je ze aan je companions geeft. Ik heb trouwens niet gemerkt dat companions alle wapens constant kunnen gebruiken, zelfs als ze geen kogels hebben. Bij mij switchen ze op een gegeven weer terug naar hun default wapen.

• KnetterGek

KnetterGek

Ammo gaat er wel gewoon doorheen ja. Sommige wapens hebben een vinkje in het "NPC does not use ammo" boxje (of juist geen in het boxje dat zegt dat ze wel ammo slurpen) maar als je bijvoorbeeld een mattie uitrust met je favoriete gansta blasta en vijf kogels dan is het vijf keer pang en dan gaat hij weer terug op z'n hoofdwapen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennie
Comp_Lex schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:51:
[...]

Volgens mij blijft de condition van wapens en kleding altijd hetzelfde als je ze aan je companions geeft. Ik heb trouwens niet gemerkt dat companions alle wapens constant kunnen gebruiken, zelfs als ze geen kogels hebben. Bij mij switchen ze op een gegeven weer terug naar hun default wapen.
Boone switchte gisteren bij mij ook terug naar zijn default wapen, hij maakte ook een opmerking dat de kogels op waren, ik gaf hem weer kogels en toen gebruikte hij dat wapen weer.

Gisteren vault 34 doorzocht, wat duurde het lang voor ik alle deuren open had zeg, liep constant in hetzelfde rondje rond :( Boone is blijkbaar ongevoelig voor straling, maar goed ook, stond 5 minuten in de Armory alle wapens te bekijken die ik had gevonden.... ging hard met de straling

• kipneck
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 07-12 13:30
gister weer new vegas gedownload van steam, was toch wel een vet spel.
heb direct die laatse dlc, Courier’s Stash en Gun Runners’ Arsenal gekocht. andere dlc had ik al.

ga het spel nu wel anders spelen als toen, met m'n domme hoofd op lvl 8 naar die rare wetenschappers gegaan. en met lvl 22 naar dat hotel.

• ThaOdie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

Ja inderdaad niet verstandig om de DLC al zo vroeg te doen. Het beste is als je ergens tussen de 25 en 30 te beginnen. Ik speel het ook zo nu en dan weer eens. Ik ben uitgekeken met cass en ede en heb nu Boone als compagnon. Lekker legion afknallen >:) denk als ik met deze run klaar ben dat ik dan evil kant ga doen.. })

Zeg wat of zeg niks..

• kipneck
legion had ik een graf hekel aan, maakte ze ook alleen maar dood. zo min mogelijk questen voor gedaan.

• KnetterGek

KnetterGek

ThaOdie schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:37:
Ja inderdaad niet verstandig om de DLC al zo vroeg te doen.
Maar wel uitdagend :) zo vroeg mogelijk Dead Money, Old World Blues en Honest Hearts doen maakt het moeilijker, en dus uitdagender, en de loot is relatief goed. En je krijgt vrij vroeg toegang tot leuke toys ;)

• kipneck
jammer dat F:NV geen workshop heeft net als skyrim, dat zou toch wel een stuk makkelijker zijn.
kipneck schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:54:
jammer dat F:NV geen workshop heeft net als skyrim, dat zou toch wel een stuk makkelijker zijn.
Er is natuurlijk de Fallout New Vegas Nexus :)

En om zelf te knutselen is er de GECK (In Steam onder library bij tools -> GECK - New Vegas Edition)

[Voor 15% gewijzigd door anandus op 10-05-2012 14:07]

• Swandertj
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18-11 20:04
anandus schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:05:
[...]
Er is natuurlijk de Fallout New Vegas Nexus :)

En om zelf te knutselen is er de GECK (In Steam onder library bij tools -> GECK - New Vegas Edition)
Steamworks is dan ook een licht aangepaste versie van GECK. Wat je in steamworks kan maken, kan meestal net zo makkelijk in GECK :)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennie
spoiler: Vraag over: I could make you care
Ik ben bij Nellis air force base en heb de key nodig voor kist waar de pulse gun in zit. Wanneer is Pearl er niet? Als ik de sleutel steel als ze er is dan wordt ze vijandig, probleem is dat ze altijd thuis is of meteen thuis komt..... wanneer kan ik de sleutel het beste stelen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kipneck
je kan ook de pulse gun uit vault 34 halen, verlies je ook geen karma.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennie
kipneck schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:57:
je kan ook de pulse gun uit vault 34 halen, verlies je ook geen karma.
als ik lock pick op 100 zou hebben wel ja, ik kan er ook een paar tijdschriften voor gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Svennie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:24:
[...]
als ik lock pick op 100 zou hebben wel ja, ik kan er ook een paar tijdschriften voor gebruiken natuurlijk.
Het was me zelfs ontgaan dat je het ergens anders vandaan kon halen. Magazines zijn overigens niet cumulatief toch, dus je zal iets moeten nemen dat de vereiste Stat boost én een skill mag als je te ver van de honderd zit.

Maar eh... je kon in die Vault toch gewoon door de quest te volgens dat ding vinden? er staat me niet bij dat ik daar lockpicking nodig gehad heb.

• Svennie
KnetterGek schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:32:
[...]

Het was me zelfs ontgaan dat je het ergens anders vandaan kon halen. Magazines zijn overigens niet cumulatief toch, dus je zal iets moeten nemen dat de vereiste Stat boost én een skill mag als je te ver van de honderd zit.

Maar eh... je kon in die Vault toch gewoon door de quest te volgens dat ding vinden? er staat me niet bij dat ik daar lockpicking nodig gehad heb.
de quest vertelt je inderdaad precies waar het ding staat maar wel in een kist waar je lock-pick 100 voor nodig hebt. Ik ben met een stealth boy aan bij Pearl naar binnen gelopen en heb zo de key card kunnen stelen zonder problemen, quest is klaar. Of die boeken cumulatief zijn weet ik niet, dingen eten waar je STR -1 bij hebt is wel cumulatief dus deze ook lijkt me.

• KnetterGek

KnetterGek

Of die boeken cumulatief zijn weet ik wel - dat zijn ze niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:20
magazines waren wel cumulatief dacht ik.

Toch niet

[Voor 20% gewijzigd door Tarkin op 18-05-2015 14:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kipneck
magazines zijn tijdelijk, boeken tellen bij je stats op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patecatl
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-03-2013
Ik had,met de nadruk op had,de normale versie.
Op een gegeven moment wilde ik alle DLC kopen.
Bij steam zelf kwam ik dan over de 40,- uit.
Dus een ultimate FNV gekocht voor 20.
Maar ik ben bij het installeren wel mijn 1st aan koop kwijt.
Weg 50 wat ik voor het 1st spel heb betaald.
Gaat dat altijd zo op steam.?

Vreemd genoeg had ik in de 1st versie een bug ,die mij over de grenzen bracht.Daar achter is wel een stuk land,met verder niks,totdat je bij de afgrond komt.De wereld van FNV is plat ;) .
Nu kan ik ook over de grenzen maar via dat hoort bij de dlc,en is er wel bewoning.

Ik ben benieuwd op hoeveel tijd ik uiteindelijk uitkom.
Ik ben 200 uur bezig geweest zonder de DLC`s ,en nog niet alles gezien.
Denk waarschijnlijk 400 uur gaat worden in totaal.
Aan de ene kant vind ik het wel balen dat de dlc zo laat achteraf komen.Ik ben gestopt,3 of 4 andere games in tussen gespeeld,en nu moet ik weer verder.Het "Fallout gevoel" is onder tussen pleitte ,na crysis 2,fear3 ,en medal of honor.
Als de DLC`s meteen met de releas kwamen(zou het waarschijnlijk niet als DLC uitgebracht worden, maar buiten dat)had ik nooit gestopt en was ik in het spel gevoel gebleven.
Het wow gevoel van toen ik het eerst speelde is,weg.
Toch gistern wel een klein stukje gespeeld en mij er mee vermaakt.
Ik hoop het wel geheel uitgespeeld te hebben voor dat ik "de pijp aan maarten geef ", :7 .

http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/lastige-mensen/betweters.html

• Comp_Lex
Sawyer heeft zijn mod ook weer geupdate. De grootste verandering is dat de Courier's Stash items nu verstopt zijn op verscheidene plekken in de wasteland.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarkin
ik heb een van die dlcs geactiveerd. Maar nu zegt hij altijd dat ik een sip moet nemen van m'n thrusty vault 13 canteen. Maar ik kan er niet van drinken. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dat doet-ie toch automatisch om de zoveel minuten? Dan zegt-ie linksboven dat je een sip neemt van je canteen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

anandus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:37:
Dat doet-ie toch automatisch om de zoveel minuten? Dan zegt-ie linksboven dat je een sip neemt van je canteen.
Yup. Er staat niet dat je het moet doen, maar gedaan hebt :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarkin
aah, daarom. Kwestie van een beetje extra vocht binnen te krijgen ^^

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 19:02
Niet alleen op steam hoor, ook in 'gewone' winkels en andere webshops. Weinig bijzonders aan.

Na een half jaar koop je hetzelfde spel voor 30-40% van de eerst vermelde prijs. En een jaar later koop je een versie met alle DLC voor 25% van het geld oid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 03-12 22:54
je kan ook beter de DLC kopen tijdens een steam sale. Dan ben je voor een paar euro weer helemaal bij.

Moet je wel geduld hebben natuurlijk :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Na de flop die Diablo3 heet ben ik maar weer begonnen aan New Vegas en met weer een hoop plezier.

Weet iemand of je de outfit aan het eind van Lonesome Roads ook in de game zelf kan gebruiken?

Gaat om deze jas, vind hem cool en wil hem :D

[edit]
Gevonden, je krijgt hem na het doorlopen van de DLC :)

[Voor 7% gewijzigd door Mad-Matt op 10-07-2012 18:25]

D3 Profile D3 XP Ladder

• motormuus
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 30-12-2020
Mad-Matt schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:23:
Na de flop die Diablo3 heet ben ik maar weer begonnen aan New Vegas en met weer een hoop plezier.

Weet iemand of je de outfit aan het eind van Lonesome Roads ook in de game zelf kan gebruiken?
[afbeelding]

Gaat om deze jas, vind hem cool en wil hem :D

[edit]
Gevonden, je krijgt hem na het doorlopen van de DLC :)
Ik heb onlangs de GOTY versie van FO3 en NV gekocht, en ik heb beide spellen al heel vaak gespeeld.
Maar het blijven zulke geweldige ervaringen, keer op keer :)

Deze 2 samen met Oblivion kan ik serieus jaren spelen :X , pareltjes :)

Wat ik ook altijd heel erg leuk vind in deze games, zijn de easter eggs/verwijzingen naar cult films of figuren.
Op de Fallout wiki staan altijd wel erg leuke dingen over de figuren en quests die je tegen komt :)

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki

[Voor 13% gewijzigd door motormuus op 10-07-2012 19:18]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

motormuus schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:15:
[...]

Ik heb onlangs de GOTY versie van FO3 en NV gekocht, en ik heb beide spellen al heel vaak gespeeld.
Maar het blijven zulke geweldige ervaringen, keer op keer :)

Deze 2 samen met Oblivion kan ik serieus jaren spelen :X , pareltjes :)

Wat ik ook altijd heel erg leuk vind in deze games, zijn de easter eggs/verwijzingen naar cult films of figuren.
Op de Fallout wiki staan altijd wel erg leuke dingen over de figuren en quests die je tegen komt :)

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki
het zijn echt geweldige spellen. Denk dat ik deze 2e keer NV maar eens uit ga spelen aan de kant van de NCR, vorige keer voor de independant kant gegaan. 3e keer gaan we voor Ceasar :)

D3 Profile D3 XP Ladder

• microoo
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 02-12 08:01
Een kickje van een ietwat ouder topic, maar ik heb toch een paar vragen.
Ik heb de Ultimate Edition gekocht in de steamsale omdat ik deze game altijd nog eens wilde spelen, en kon hem voor die prijs niet laten liggen. Nou ben ik net begonnen en merk toch een paar frustraties, waardoor ik niet lekker speel en er niet echt in kom.

Ik kan gewoon niet omgaan met die interface van die pipboy, ik vind dat het echt verrot werkt en totaal niet logisch. Gelukkig is het een game van Bethesda dus zijn er een hoop mods voor te vinden. Ik had dit topic al even doorgezocht en ben die mod tutorials op youtube tegengekomen. Daar al een paar van bekeken, maar nu wil ik toch ook graag advies van jullie. Wat zijn must have mods om die ongelukkige pipboy interface beter te laten werken, zodat het niet meer een complete chaos en onlogische bende is? Graphics zijn daarnaast leuk, maar geen must-have voor mij, ben meer op zoek naar gameplay enhancers :)

(Vergeleken met dit is de vanilla UI van skyrim echt een fantastisch iets..)

Alvast bedankt!
Een van de populairste is MTUI, geloof ik.
Er zijn niet echt veel UI-mods, het zijn vooral mods die de UI wat meer rekken, ander lettertype gebruiken, een andere skin voor de pipboy gebruiken, etc
Maar echt een andere UI is er geloof ik niet voor.

Dit zijn de 126 UI-mods die er op de Nexus staan in ieder geval.

Maar wat vind je er precies chaotisch en onlogisch aan? Wat zou je graag anders zien?

[Voor 61% gewijzigd door anandus op 02-08-2012 16:47]

• lfs
  • Laatst online: 24-11-2017
Iemand die een goede mod weet om bij de dames op Gomorrah het tape van het lichaam te verwijderen?

Een aanrader is trouwens ook de mod populated casinos. De meeste casino's zijn erg leeg en er is vaak meer personeel dan bezoekers. Deze mod voegt meer gokkers toe en het wordt gelijk een stuk leuker om een casino in te lopen.

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19:46

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Toch gelukt alle 37 bars uit Sierre Madre mee te nemen, zonder trucks, stealth boy, glitches of exploit :P.

Nu nog elke 3/4 dagen alle vendors leegtrekken om straks een enorme joekeloekus grote bult geld te hebben waar ik alle wapens mee kan kopen en dan nog geld overhou :P.

• motormuus
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 30-12-2020
Goed nieuws!!!!!
De content die eruit is gehaald ivm deadlines etc, is gefixed door de modders! :)

Link: http://newvegas.nexusmods.com/users/3010984#
Wat ik zo lees zijn het goeie veranderingen :D

Zoals oa een Brahmin Companion, and Freeside is echt veel meer uitgebreider, + veel meer leuke dingen die gebeuren in the wasteland :)

[Voor 69% gewijzigd door motormuus op 17-08-2012 21:22]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Leuk, zeg, die uncut mods. Ik kende ze nog niet, maar het ziet er goed uit, meer/extra quests zijn altijd fijn! :)
Ik hoop wel dat het een beetje bugvrij is, die dingen zullen niet voor niets gecut zijn denk ik?
Freeside Open van die maker ziet er ook goed uit.

Ik zal die mods bij mijn volgende playthrough meenemen. Dank voor de tip!
edit:
Deze link werkt beter :)

[Voor 17% gewijzigd door anandus op 17-08-2012 21:52]

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:48
Iemand die me kan vertellen waar ik E-de kan vinden? Ben hem kwijtgeraakt toen ik DLC honest hearts ging spelen en ik kan hem niet terugvinden bij de lucky38 of primm :(

• YellowOnline
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13-11 23:47

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik ben ook terug begonnen met FA3:New Vegas. Had alle DLC al geïnstalleerd en nog nooit geprobeerd. The Witcher II was ik na 1 keer uitspelen wel beu en het free-roaming in dat spel valt tegen. Wat heb ik dit spel gemist zeg!

Enige mod die ik tot nu draai is een van die nude mods zodat er niets te zien is waar er niets te zien zou moeten zijn :p (voor de duidelijkheid: de NPCs lopen nog steeds met hun kleren aan rond, het is enkel de 'ondergoed' layer die vervangen is).

Net als anandus vraag ik me af welk probleem microoo met de pip-boy heeft. Perfect is het niet, maar vergelijk dat met pakweg eerdervernoemde The Witcher 2 en het is een plezier.

Bij deze walkthrough vraag ik me af wat ga doen. M'n eerste playthrough, toen de game uitkwam,
spoiler:
aan de zijde van NCR geschaard, maar zo fantastisch beschaafd zijn die mannen nu ook weer niet. Caesar's Legion is interessant voor de achievements, maar ik heb teveel geweten, ook in spelletjes, om onschuldigen om zeep te helpen. Dan was er ook nog de mogelijkheid om bij Mr. House aan te sluiten, maar ik ben de consequenties daarvan even vergeten, dwz. of dat nu bad of good karma is.

Ik ben altijd geïnteresseerd om, tussen spoiler tags voor wie het spel nog niet uitspeelde, wat discussie te zien over de verschillende paden.

Intel i7 8700K | G.Skill SniperX 3200MHz 2x8GB | MSI Z370 PC Pro | Gainward GTX 1070 | Fractal Design Define XL | LG BH10LS30 | Cherry MX Red | Logitech G500 | Thermaltake Smart M850W | Logitech X-530 | LG 34UM58 | Samsung EVO 500GB | 2x Seagate 4TB

• ThaOdie

ThaOdie

Daar ben ik...

eL_Jay schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:35:
Iemand die me kan vertellen waar ik E-de kan vinden? Ben hem kwijtgeraakt toen ik DLC honest hearts ging spelen en ik kan hem niet terugvinden bij de lucky38 of primm :(
Dat had ik ook wat je kan doen is ze wegsturen met de companion console in de lucky 38. Bij mij kwamen ze ook opeens weer na een tijd achter mij aan. Wat je kan proberen is zoveel mogelijk in en uit gebouwen gaan dan worden ze misschien eerder geladen.
motormuus schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:11:
Goed nieuws!!!!!
De content die eruit is gehaald ivm deadlines etc, is gefixed door de modders! :)

Link: http://newvegas.nexusmods.com/users/3010984#
Wat ik zo lees zijn het goeie veranderingen :D

Zoals oa een Brahmin Companion, and Freeside is echt veel meer uitgebreider, + veel meer leuke dingen die gebeuren in the wasteland :)
Bij mij wil hij niet meer opstarten na het toevoegen van de uncut versies.. :X iemand enig idee??

Zeg wat of zeg niks..

• lfs
Draai je nog meer mods die voor conflicten kunnen zorgen?

Moet trouwens wel zeggen dat het hele factiesysteem stukken beter is uitgewerkt dan in bv. Skyrim. In deze game maakt wat je doet ook echt verschil uit in de wereld.

• ThaOdie

ThaOdie

Daar ben ik...

lfs schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:31:
Draai je nog meer mods die voor conflicten kunnen zorgen?

Moet trouwens wel zeggen dat het hele factiesysteem stukken beter is uitgewerkt dan in bv. Skyrim. In deze game maakt wat je doet ook echt verschil uit in de wereld.
het is een schone versie met steam gekocht en alle dlc's.

Zeg wat of zeg niks..

• lfs
Staat de mod aan? Heb je boss gedraaid?

• ThaOdie

ThaOdie

Daar ben ik...

Er staat dat je het in data moet uitpakken en dan in het opstartscherm bij data files moet aanzetten. Dus ik heb geen boss.. dus hoe moet het dan volgens jou??

Zeg wat of zeg niks..

• Remcom00
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-10 09:15

Remcom00

hij is gek

Ben net weer met deze game begonnen, blijft ongelofelijk vet!
Ik was eerst van plan om een soort van sneaky handig diefje te worden(net zoals ik in Skyrim doe), maar ik begon me naar een tijdje te vervelen dus ben ik maar iedereen die ik in Goodsprings tegenkwam gaan uitmoorden .
Ik was van plan om het gewoon even voor de lol te doen maar ik denk dat ik nu meer een soort van bandiet ga spelen, zoveel mogelijk moorden en looten, veel leuker.

hoidoei

• lfs
@Remcom00: je kunt je aansluiten bij de powder ganger voordat je iedereen uitmoort dan bouw je gelijk reputatie op bij de powder gangers.

Tha0die: boss sorteert je mods op juiste volgorde. Boss vind je wel met google.

• ThaOdie

ThaOdie

Daar ben ik...

Ik had boss al gedaan, alleen raar dat sommige mods niet wil als ze door boss niet herkent worden dan start fallout ook niet op.. :?

@Remcom00
Als je een klier wilt zijn sluit je dan ook gelijk aan bij de kahns. Als je nog slechter wilt worden dan kan je altijd bij caesar aansluiten, dat kan ook op een later tijdstip als je alles wat verder verkent hebt. Alleen niet met je caesar kloffie naar de powdergangers gaan dan word je aangevallen ondanks dat je hoge reputatie hebt.. :o

Zeg wat of zeg niks..

• Remcom00
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-10 09:15

Remcom00

hij is gek

De Powder Gangers ben ik al tegen gekomen(ik ben er al Accepted), heb ik een missie mee gedaan dat je iedereen in Goodsprings moest uitmoorden zodat zij daar konden blijven (ik had daarvoor al iedereen in Goodsprings uitgemoord op 1 vrouw na :+).

Caesar ben ik al tegen gekomen, vind ze maar raar :p.
Zal eens op zoek gaan naar de Kahns.

hoidoei

• eL_Jay
Shame on me, E-de zat gewoon in de presidentiele suite :$

Wat is de DLC trouwens ruk in New vegas, GRA is nog wel leuk, maar DM en HH zijn echt waardeloos, hopelijk zijn LR&OWB beter.
Tot nu toe vond ik DLC in FO3 stukken beter, point lookout en anchorage waren gewoon vet en Brokensteel voegde veel toe (zeta& pitt waren wel ruk)
OWB vind ik echt super! :)
LR is ook wel geinig.

DM vond ik ook so-so, al vond ik het wel geinig dat het meer een beetje survivalist was, een beetje anders.
HH vond ik een beetje ertussenin zitten, niet heel slecht, maar ook niet supergoed.

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 04-11 09:13
YellowOnline schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:40:
Ik ben ook terug begonnen met FA3:New Vegas
3-tje mag je weglaten. Het is geen expansion van Fallout 3.
Enige mod die ik tot nu draai is een van die nude mods zodat er niets te zien is waar er niets te zien zou moeten zijn :p (voor de duidelijkheid: de NPCs lopen nog steeds met hun kleren aan rond, het is enkel de 'ondergoed' layer die vervangen is).
En wat is daar het praktisch nut van...
Net als anandus vraag ik me af welk probleem microoo met de pip-boy heeft. Perfect is het niet, maar vergelijk dat met pakweg eerdervernoemde The Witcher 2 en het is een plezier.
Vergelijken met een terrible game maakt het er niet beter op. Het is onoverzichtelijk en traag.

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:13

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Ik ben net opnieuw begonnen maar ik heb een beetje teveel legionaires afgeschoten, ik krijg nu constant van die assasin squads achter mij aan. Tergend.. net 2 squads in 2 minuten tijd na elkaar (zonder te slapen/travelen).

• TFDev
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 27-11 15:03
Dit had ik in t begin ook. Dat wordt (voor zover ik dat vind dan) vanzelf minder. En als je op gegeven moment in de TOPS casino bent geweest wordt je buiten aangesproken door iemand die je naar Ceasar wil leiden. Vanaf dat moment is je "relatie" met the legion ook weer neutraal

• lfs
Wat TFDev zegt. En in de tussentijd kun je faction armor aandoen van bijv. powder gangers of ceasar's legion zodra je het hitsquad ziet. Zolang je niet met ze praat en op genoeg afstand bent zul je geen last meer van ze hebben.

• TFDev
lfs schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:16:
Wat TFDev zegt. En in de tussentijd kun je faction armor aandoen van bijv. powder gangers of ceasar's legion zodra je het hitsquad ziet. Zolang je niet met ze praat en op genoeg afstand bent zul je geen last meer van ze hebben.
Let er wel op dat er een bug is mbt faction armor. Ik was na 47 uur spelen ineens een hele hoop 'relaties' met verschillende facties kwijt. Kon gelukkig een save laden van 5 uur daarvoor waar ik er geen last van had. Dit is een bekend probleem. En aangezien de ps3 versie niet wordt geupdate, doe ik dat ook niet meer aan.

In het begin zijn ze wel moeilijk om neer te krijgen, maar de loot ervan is meestal wel handig, vooral de supersledge :) een hoop waard!

@ anandus, dat vind ik nou helemaal geweldig. Ik praat ook met alles en iedereen die ik tegen kom :) en alle computers zijn de klos, ook de niet boeiende berichten.

• lfs
Ik dacht ook dat de relatie met facties werd gereset maar zodra ik mijn eigen armor weer aandeed had ik weer de reguliere factie reputatie. Misschien was dat het probleem?

• TFDev
Het probleem is dat ie na een tijdje blijft "hangen" op die reset, ook als je geen faction armor meer aan hebt. Nu heb ik dus gewacht tot ik het non BoS power armor had :)

• lfs
Goed om te weten! Ik ben momenteel bezig aan een NCR playthrough, alles lekker rustig op m'n gemak, al 70 uur gametijd en nog een hoop quests open. Maar het begint me steeds meer tegen te staan om voor de NCR te kiezen, misschien dat ik toch maar voor Mr House ga.

• marineII7
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 04-12 08:59
Na de campaign 8 keer hebben uitgespeeld te hebben, ben ik ook maar gaan modden en mods gebruiken de G.E.C.K is echt geweldig heb nu een heel eigen stukje map gemaakt :D daar op dan bezig real time setller (echt een aanrader) en nu kan ik vertibird vliegen >:D

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:13

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Ik heb de vorige keer Mr.House geholpen om te winnen, maar ik wil eigenlijk deze keer zelf winnen. Nu snap ik echter wel dat je dit doet door bepaalde missies te doen maar ik wil eigenlijk zoveel mogelijk grote quests doen als mogelijk. Weten jullie hoever je de andere facties kan helpen zonder je eigen eind goal (namelijk dat ik de controle heb) vernacheld?

• Comp_Lex
Ik geloof dat je dan maar 3 grote quests per faction kan doen.

• marineII7
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 04-12 08:59
Als je voor jezelf kiest zou ik gewoon legion en ncr laten zitten of een van de twee en dan eignlijk alleen de minor factions zoveel mogelijk helpen dat doe ik dan :P

• lfs
Je krijgt vanzelf volgens mij een quest waarin staat dat je op moet gaan passen voor de andere facties.

• eL_Jay
HTT-Thalan schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 21:03:
Toch gelukt alle 37 bars uit Sierre Madre mee te nemen, zonder trucks, stealth boy, glitches of exploit :P.

Nu nog elke 3/4 dagen alle vendors leegtrekken om straks een enorme joekeloekus grote bult geld te hebben waar ik alle wapens mee kan kopen en dan nog geld overhou :P.
Door met een stealth boy naar de uitgang te sneaken?? (want dat is mijns inziens ook een exploit, hoewel ik er dankbaar gebruik van heb gemaakt)

• lfs
Vind het juist wel leuk om niet te rijk te zijn in dit soort spellen. Heb nu iets van 1k caps na ruim 80 uur gametijd (met bijna alle implantaten al, dat wel) en dat houdt het spel wel interessant. Ik loot niet alles en ik koop veel ammo ook voor mijn companions. En af en toe wat geld verspillen achter de gokkasten helpt ook.

• KnetterGek

KnetterGek

lfs schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:41:
Vind het juist wel leuk om niet te rijk te zijn in dit soort spellen. Heb nu iets van 1k caps na ruim 80 uur gametijd (met bijna alle implantaten al, dat wel) en dat houdt het spel wel interessant. Ik loot niet alles en ik koop veel ammo ook voor mijn companions. En af en toe wat geld verspillen achter de gokkasten helpt ook.
Ik loot me altijd helemaal suf (één van de redenen dat al mijn potjes na een paar uur altijd op een post-apocalyptische plundertocht gaan lijken is dat ik in dit soort spellen de socialist in mij loslaat, en dus alle dingen die van een ander zijn me toe-eigenen wil) maar ik moet bekennen dat ik vervolgens ook socialist ben qua uitgeven (oftewel, wat van een ander is moet van mij zijn, maar mijn eigen geld is natuurlijk van mij) en ik dus vaak rond een half miljoen caps zit waar ik niets mee doe omdat alles stelen en zelf craften nu eenmaal leuker is dan alles kopen.

I know, I'm weird.

• eL_Jay
KnetterGek schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:25:
[...]

Ik loot me altijd helemaal suf (één van de redenen dat al mijn potjes na een paar uur altijd op een post-apocalyptische plundertocht gaan lijken is dat ik in dit soort spellen de socialist in mij loslaat, en dus alle dingen die van een ander zijn me toe-eigenen wil) maar ik moet bekennen dat ik vervolgens ook socialist ben qua uitgeven (oftewel, wat van een ander is moet van mij zijn, maar mijn eigen geld is natuurlijk van mij) en ik dus vaak rond een half miljoen caps zit waar ik niets mee doe omdat alles stelen en zelf craften nu eenmaal leuker is dan alles kopen.

I know, I'm weird.
Je bent speciaal met een grote P ;)
Wat heb je aan een half miljoen caps?
Ik had alle bars of gold meegenomen en er een paar verkocht toen ik de unieke wapens ging kopen (Esther Bozar e.d.) voor de rest nooit meer grote hoeveelheden (+10000) caps nodig gehad.
Ircghost schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:08:
Ik ben net opnieuw begonnen maar ik heb een beetje teveel legionaires afgeschoten, ik krijg nu constant van die assasin squads achter mij aan. Tergend.. net 2 squads in 2 minuten tijd na elkaar (zonder te slapen/travelen).
Had hetzelfde probleem met die hitsquads van de legion, nadat ik er echter met pijn en moeite (op hard) een aantal had gesloopt had ik goede wapens en hakte ik hen al op lage levels in de pan :)

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:21

Player1S

Formerly known as L1nt

Grrrr deze weer opgepakt en alle DLC doorlopen (Dead Money had ik al gedaan) en paar andere quests...Nu bij het einde maar loopt me te vaak vast.

schijnt bekent probleem te zijn maar toch....

buiten dat....ben ik de enige die niet kan wachten tot Fallout 4 met de (verder verbeterde) Skyrim engine?

Player1s Twitch

Ja, ik kan ook niet wachten op Fallout 4 :9

FNV kan ik op zich wel dromen, al ga ik binnenkort een nieuwe playthrough doen met alle cut content erbij :)

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:21

Player1S

Formerly known as L1nt

cut content?? Zeker een mod. Heb ik niks aan op mn xbox....

Player1s Twitch

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19:46

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

eL_Jay schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:47:
[...]

Door met een stealth boy naar de uitgang te sneaken?? (want dat is mijns inziens ook een exploit, hoewel ik er dankbaar gebruik van heb gemaakt)
Niet eens.

Bars voor de deur droppen, zodra de deur open gaat naar buiten rennen, in het voorbijgaan die bars meepikken, rechtdoor blijven slenteren (ivm encumbrance) tot je dat metalen gebouw in gaat (met die turrets erop). Beetje timen dat je steeds uit zijn LoS blijft terwijl je via de 'lange route' naar de lift loopt.

Als je het goed timed loop je precies door het forcefield voordat het activeert, en dan slenter je naar de lift (hij kan niet meer bij je komen). Zorg wel dat je het 'long haul' perk hebt - anders is het een lange zit terug naar huis... (en mogelijk een RSI-duim).
L1nt schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:08:
Yups is met een mod weer in het spel geplaatst, allerlei quests, wapens, etc.

• KnetterGek

KnetterGek

eL_Jay schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:10:
[...]
Wat heb je aan een half miljoen caps?
Echt helemaal geen ééne flikkerse fuck. En als je d'r zooi van gaat kopen heb je een berg troep in je huis liggen waar je niets mee doet, dus dat helpt ook niet. (Alhoewel ik er wel mee ontdekt heb dat als je genoeg teddybeertjes koopt, vindt en steelt om je je hele slaapkamer te vullen in je huisje in OWB, het spel crasht.)
L1nt schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:08:
Bethesda games zonder mods :X
Koop de volgende op je PC, ipv je console. Je mist alle redenen die het leuk maken om een keer opnieuw het spel door te spelen.

• lfs
KnetterGek schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:30:
[...]
...En als je d'r zooi van gaat kopen heb je een berg troep in je huis liggen waar je niets mee doet, dus dat helpt ook niet...
Ik gebruik zelf de mod underground hideout. Al je spulletjes worden met een druk op de knop in containers geplaatst en gesorteerd op tafeltjes en kasten. Erg gaaf, je hebt nog steeds spullen die je niet gebruikt maar het is wel mooi om als je Med-X, stimpacks en munitie te zien groeien naarmate je meer speelt.

• KnetterGek

KnetterGek

lfs schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:19:
[...]

Ik gebruik zelf de mod underground hideout. Al je spulletjes worden met een druk op de knop in containers geplaatst en gesorteerd op tafeltjes en kasten. Erg gaaf, je hebt nog steeds spullen die je niet gebruikt maar het is wel mooi om als je Med-X, stimpacks en munitie te zien groeien naarmate je meer speelt.
Dat zijn tips waar ik wat mee kan. * KnetterGek FONV herinstalleert...

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:29

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik wilde gisteren even informatief kijken wat de dlc tegenwoordig kost op het PSN, maar ik kon het niet vinden... Is het verwijderd uit de store :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• lfs
DLC icm met FO:NV is nooit een succes geweest, veel problemen, lag, vastlopers. Misschien is het daarom verwijderd?

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

vaag.. naja dan krijgen ze m'n geld maar niet :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• KnetterGek

KnetterGek

Son Goku schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:56:
vaag.. naja dan krijgen ze m'n geld maar niet :P
Koop het geheel gewoon in de volgende aanbiedingswaanzinperiode op Steam voor je PC. dan werkt alles, heb je het geheel voor 10 of 15 euro, en kun je mods installeren tot je erbij neervalt (waardoor het nóg beter wordt, want Bethesda doet veel goed maar patchen kunnen ze echt niet...)

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Leuk, maar ik heb de ps3 versie en een trage pc dus helaas :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 07-12 11:16
Eerst en vooral, excuses om dit oude topic van onder het stof te halen... :P

Ik had Fallout NV enkele maanden geleden in een Steam sale gekocht voor 5 euro (de base game. DLC koop ik nooit samen met een base game. Voor hetzelfde geld ben je de basegame snel beu en begin je zelfs nooit aan de DLC) en nu ben ik er eindelijk aan begonnen.

Wat me direct opvalt:
- hoewel de game op dezelfde engine als Fallout 3 draait loopt de game toch wel stabieler nu op quadcore CPU's dan F3. Blij dat ze dat toch aangepakt hebben!
- mod community is oh zo groot! Toen ik F3 speelde, had ik misschien maar 5 mods geinstalleerd, maar nu ben ik van in het begin alle beste mods beginnen zoeken. (lees: op de Nexus site bij elke categorie sorteren op Most Endorsed en je komt al een heel eind ver :D )
Ik heb er echt veel gevonden. En alles draait zeer stabiel: zit nog altijd rond de 60+ fps. (Intel i5 3570K, ATI 6950 1GB, 8GB mem, 1920x1080)

Na 2 avonden vollop met mod testing bezig te zijn, was gisterenavond mijn eerste echte gameavond: geen crashes gehad. Het enigste dat zorgde voor crashes was als ik met een INI Configurator "threaded x" zaken aanzette. Blijkbaar dus best om van die INI zaken af te blijven want die zijn duidelijk niet goed ondersteund.

Mijn megalist!

Maar toch wat vragen:
- is het mogelijk om de levelcap van 30 te verhogen zonder DLC te kopen? (Misschien koop ik de DLC wel maar dat zien we wel later)
- wat is de algemene consensus: VATS gebruiken of alles doen in first person? Ik prefereer zelf momenteel VATS omdat het gewoon zo uniek is. Ben echt een FPS fan maar soms wil je het toch eens anders zien.
Ik merk wel dat je AP points sneller op zijn in F: NV dan in F3.
- wat zijn al de mogelijkheden om je 'bag size' te verhogen want ik loop echt snel tegen die limiet aan... Strength verhogen helpt al. Zijn er nog zaken?

Voor de rest kan ik niet wachten op Fallout 4! (maar at release kopen doe ik nooit. Games koop ik altijd een jaartje later: goedkoper op Steam, je hebt direct alle patches, en - als er modsupport is - speel je direct met de best ontwikkelde mods)
Maar ik hoop echt wel dat ze veel grafische verbeteringen aanbrengen: een high-res textures pack helpt al veel maar animaties, etc zien er zo verouderd uit...
Skyrim moet ik nog aanschaffen maar uit gameplay kan ik afleiden dat daar toch al verbeteringen te zien zijn gelukkig.

[Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 12-05-2013 14:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zoiets? Level 60 cap

En qua consensus: VATS is wel makkelijker, maar je wapens gaan er ook sneller van stuk.
Persoonlijk houd ik niet van shooters, dus gebruik altijd VATS, maar het is wat je zelf wilt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asgaro
anandus schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:02:
Zoiets? Level 60 cap

En qua consensus: VATS is wel makkelijker, maar je wapens gaan er ook sneller van stuk.
Persoonlijk houd ik niet van shooters, dus gebruik altijd VATS, maar het is wat je zelf wilt :)
Thanks, das wat ik zocht! :)
(ik dacht dat het in de vorm van een command zou zijn maar een mod is natuurlijk nog handiger)

En om op m'n 3de vraag te antwoorden: dat vond ik zonet zelf:
http://fallout.wikia.com/wiki/Carry_Weight
http://fallout.wikia.com/wiki/Weight

Acties:
  • 0Henk 'm!
Woohoo, de eerste installment van Project Brazil is uit.
Aan Project Brazil wordt al 4 jaar gewerkt. Het is een nieuwe campaign, met een wasteland ter grootte van Fallout 3 en 5000 regels aan professional voice-acting.

[Voor 15% gewijzigd door anandus op 02-06-2013 21:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lfs
Ziet er erg goed uit die Project Brazil! FO:NV is toch wel een van de beste games die ooit gemaakt is, ook al duurt het meer dan 50 uur voordat je daar achter komt. En dit soort quest mods maken het alsmaar beter

• Asgaro
anandus schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:59:
Woohoo, de eerste installment van Project Brazil is uit.
Aan Project Brazil wordt al 4 jaar gewerkt. Het is een nieuwe campaign, met een wasteland ter grootte van Fallout 3 en 5000 regels aan professional voice-acting.
Thanks for the heads-up!
Ben terug met Fallout NV begonnen na even een lange pauze wegens examens, maar nu vlieg ik er direct weer in. Na het uitspelen begin ik ook dus met Project Brazil.

Zit aan 30 uur gameplay en heb echt nog veeel te doen. :D

Alleen heb ik nu toch wel een minpuntje bij deze game gevonden: Radiation is niet echt een gevaar.
Ik heb Fallout 3 ook gespeeld en als ik het mij goed herinner, had ik daar meer last betreffende radiation en moest ik dus meer Rad-X en Rad-Aways nemen.
Ik had graag gezien dat ze meer heavy radiated omgevingen erin staken, zoals een post-nuclear wereld écht moet zijn. :)

Ik had nog getwijfeld om Hardcore mode in te schakelen: dat continu eten, drinken, slapen zie ik wel zitten. Maar het feit dat je companions permanent dood gaan, ging me iets te ver...

• KnetterGek

KnetterGek

Asgaro schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:23:
[...]
Ik had nog getwijfeld om Hardcore mode in te schakelen: dat continu eten, drinken, slapen zie ik wel zitten. Maar het feit dat je companions permanent dood gaan, ging me iets te ver...
Quick Save. Ik heb het spel niet zonder hardcore gespeeld, nooit. Mijn companions gaan wel eens plat, maar daar hebben we de Quickload voor uitgevonden. En sowieso, als je een klein beetje je best doet hoeft je companion niet eens in gevecht te geraken. en echte survivors zijn para dus die gaan toch al solo
Het spel in softcore spelen is écht een groot gemis, juist het survival aspect (met increased hunger/thirst/sleep rates voor een beetje uitdaging) voegt wat toe aan FONV wat FO3 moest ontberen.

• in2duhCore
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 05-08 15:14
KnetterGek schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:09:
[...]

Quick Save. Ik heb het spel niet zonder hardcore gespeeld, nooit. Mijn companions gaan wel eens plat, maar daar hebben we de Quickload voor uitgevonden. En sowieso, als je een klein beetje je best doet hoeft je companion niet eens in gevecht te geraken. en echte survivors zijn para dus die gaan toch al solo
Het spel in softcore spelen is écht een groot gemis, juist het survival aspect (met increased hunger/thirst/sleep rates voor een beetje uitdaging) voegt wat toe aan FONV wat FO3 moest ontberen.
Helemaal mee eens, hardcore mode is de beste toevoeging aan het spel. Jammer dat ze die mode niet hebben geimplementeerd in Skyrim, hopelijk komt de Fallout 4 ook met Hardcore mode.

• Asgaro
KnetterGek schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:09:
[...]

Dan zal ik Hardcore maar is inschakelen vanavond. :)
Ik gebruik namelijk http://newvegas.nexusmods.com/mods/45652/? waardoor er automatisch om de 5 min (kan dit zelf instellen) een save gemaakt wordt. En er wordt telkens max 20 saves bijgehouden (terug in te stellen) zodat je niet onnodig uberoude saves hebt.

Jammer dat ik wel niet meer de achievement zal kunnen krijgen want dat lukt pas als je van in het begin Hardcore speelt en nooit switcht.

Edit: Hmm, ik lees net op http://fallout.wikia.com/wiki/Hardcore_mode dat ammo gewicht krijgt...?
Ik heb nu al last met alles bij te houden dat degelijke waarde heeft. En ja, ik gebruik mijn 2 companions (ED-E en Willow(mod)) al als muilezels. :D

[Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 13-06-2013 17:41]

• KnetterGek

KnetterGek

Asgaro schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:27:
[...]
Edit: Hmm, ik lees net op http://fallout.wikia.com/wiki/Hardcore_mode dat ammo gewicht krijgt...?
Ik heb nu al last met alles bij te houden dat degelijke waarde heeft. En ja, ik gebruik mijn 2 companions (ED-E en Willow(mod)) al als muilezels. :D
Met een handvol mogelijke woningen mag dit écht geen probleem zijn.
Ik zou trouwens in HC gewoon een nieuw spel beginnen, in het begin is het rondsnorren naar schoon voedsel en drank nog wat uitdagender. Zeker als je increased rates gebruikt.

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee