Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-09 00:23
Op zich is het niet zo'n probleem als de game in het Duits is. FO: NV gaat toch via Steam en daar heb je alle talen beschikbaar. En anders download je gewoon even files voor Engels.
Waar ik wel wat bang voor ben is dat het hoesje, boekjes, e.d. in het Duits zijn, waar ik niet erg blij mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasJ schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:20:
Op zich is het niet zo'n probleem als de game in het Duits is. FO: NV gaat toch via Steam en daar heb je alle talen beschikbaar. En anders download je gewoon even files voor Engels.
Waar ik wel wat bang voor ben is dat het hoesje, boekjes, e.d. in het Duits zijn, waar ik niet erg blij mee ben.
Jij hebt heel bijzondere opvattingen over Steam? Mijn zwager dacht ook zo en speelt nu met ons Ruf der Dienst, Moderne Kriegsführung Zwei...
Volgens mij is het niet zo dat je zomaar alle talen krijgt omdat he toevallig via Steam loopt.
http://supportwiki.steamp...ge_Steam_Language_Setting

Maar eh, als je er 62 euro om wilt verwedden, koop je het daar. Overigens is de lol van de collector's edition juist de extra spulletjes, die je dan allemaal in het Duits krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hehe, ik dacht dat New Vegas al uit was. Vanavond van plan de Fallout 3 platinum trophy te halen (moet nog 1 trophy) en wou dan eigenlijk gelijk New Vegas gaan kopen :D
Nog maar even wachten dus. Heb er in ieder geval zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-09 00:23
Nogmaals contact opgenomen met Amazon en dit keer wisten ze me niet te vertellen of de game nou in het Engels of Duits was. Verder gaan zoeken dus en bij Gamestop uitgekomen. Alleen al met verzendkosten en douanebelasting kom ik uit op 80 euro, beetje te veel van t goede dus.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Oh wat vind ik Fallout 3 toch fantastisch.
Kijk nu ook echt uit naar deze titel.
Echt niet overdreven voor mijzelf als ik zeg: beste game ooit.
Het spelen is een ware belevenis/avontuur.

Ben nu bezig de bobbelheads te verzamelen. Moet nog 1: Energy Weapons.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 02-09-2010 10:09 ]

Harribo schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:08:
offtopic:
Je weet dat er maar een bepaald moment is dat je die bobblehead kan krijgen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22
Harribo schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:08:
Oh wat vind ik Fallout 3 toch fantastisch.
Kijk nu ook echt uit naar deze titel.
Echt niet overdreven voor mijzelf als ik zeg: beste game ooit.
Het spelen is een ware belevenis/avontuur.

Pssst.

spoiler:
Deze kan je maar op 1 moment krijgen, als je ontsnapt uit Raven Rock in een van de laatste missies. Hierna kan je hier niet meer terug komen (zonder cheats). Net zoals je voor Medicine maar 2 kansen krijgt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
spoiler:
3 toch voor medicine? Je kan nog een keer terug nadat je de vault al uit bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Gimbooze schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:34:
spoiler:
3 toch voor medicine? Je kan nog een keer terug nadat je de vault al uit bent geweest.
spoiler:
Daarom zeg ik ook 2x, 1x als je 16 bent en er 2m vandaan spawned voor de G.O.A.T. En 1x als je later terug komt omdat de gehele vault een rommeltje is geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
spoiler:
Ah je hebt gelijk idd. Ik was in de war omdat je de bobblehead tijdens 3 quests te pakken kan krijgen, maar die eerste 2 quests zijn vlak achter elkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Topicstarter
Dit is toch een topic over Las Vegas? Ik zocht het laatste nieuws hierover en de reacties daarop... maar ik zie alleen maar quest help voor Fallout 3! Allemaal prima (hoewel het eigenlijk in de Fallout 3 topic hoort)maar misschien even weer ontopic? Nog nieuws over Las Vegas?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
D4NG3R NL schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:40:
Pssst.
spoiler:
Deze kan je maar op 1 moment krijgen, als je ontsnapt uit Raven Rock in een van de laatste missies. Hierna kan je hier niet meer terug komen (zonder cheats). Net zoals je voor Medicine maar 2 kansen krijgt.
Dank allemaal, maar ben ik van op de hoogte via de Fallout 3 wiki :)
Dat wordt dan de cheat gebruiken vrees ik.

Inderdaad, ontopic: Las Vegas, ik kan niet wachten.
Dat dezelfde graphics engine als in Fallout 3 gebruikt wordt, maakt mij niet uit, de graphics kunnen nog wel mee. Mij gaat het meer om de totale belevenis zoals ik al eerder vermeldde.
En het feit dat het geen echte shooter GELUKKIG is, hoewel het wel elementen bevat.
Nadenken over wat je wanneer en hoe moet doen en welke eigenschappen je kan opbouwen etc...heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon bij bol.com fall out new vegas besteld (collect edition)
Zie het van zelf wel in me briefen bus .

Ik heb fall out 3 nog niet eens uitgespeelt.
Me moeder (51jaar) heeft de game gejat
En is er nu mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:07:
En is er nu mee bezig
Nou, dat zie je niet vaak :+
Ik had verwacht dat je ging zeggen dat je moeder de game gejat had omdat je niet meer mocht spelen ofzo

[ Voor 16% gewijzigd door Neverwinterx op 04-09-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:07:
Gewoon bij bol.com fall out new vegas besteld (collect edition)
Zie het van zelf wel in me briefen bus .

En is er nu mee bezig
Ik heb er zelf vrij snel doorheen gerushed (iets van 10 uur) en toen was ik klaar. Ik begreep ook dat er niet zoveel te verzamelen was als in Oblivion (gear + wapens + huizen enzo) maar dat is meer een vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Zullen er in New Vegas trouwens meer wapen skins etc zijn? Ik vond het wel erg jammer om bijvoorbeeld een one-of-a-kind wapen te hebben die gewoon dezelfde skin had als een normale hunting rifle bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Heb hem ook pre-ordered, vond fo3 echt prachtig en ik ga er vanuit dat new vegas ook geweldig wordt :D

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
Na dit topic lang vermeden te hebben (de pijn van het wachten is haast ondragelijk ;) ) kom ik hier dan toch even posten. Niet omdat ik iets zinnigs te melden heb, maar omdat ik gewoon wil zeggen dat ik enorm naar die game uitkijk. Groot fan van de RPG's van Bethesda en hoop nu maar dat Obsidian er ook wat moois van weet te maken :)

Verwijderd

Neverwinterx schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:45:
[...]

Nou, dat zie je niet vaak :+
Ik had verwacht dat je ging zeggen dat je moeder de game gejat had omdat je niet meer mocht spelen ofzo
Humm ben 31 zie me moeder dat niet meer doen .
Trouwens ze kan geen trap lopen en ik woon 3hoog zonder lift

Nee me moeder is een echte gamer.
Halo serie heeft ze ook gespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ze maken het er een mens ook niet gemakkelijk op.
Langs een kant vind ik de content van de CE heel leuk, maar langs de andere kant vind ik ook de ingame content wel leuk. En als je naar het prijsverschil kijkt...
Spijtig dat new vegas op Steam zo duur is, zelfs met verzending kom ik via Amazon.co.uk een derde goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de CE voor PS3 besteld, nou nog even wachten tot die door de brievenbus valt.
Heb nou al wel zin om het te spelen, moet toch wel minimaal zo bruut als FO3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heeft iemand eigenlijk een idee waar ik mijn handen kan krijgen op een CE voor de pc?
Ik wil eens kijken hoeveel het me inclusief verzending naar België zou kosten.
Want de extra loot is wel leuk, maar het verschil de amazon.co.uk prijs is toch significant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
(volgens steam)

Available: 22 October 2010
This game will unlock in approximately 3 weeks, 3 days and 8 hours

Wat duurt dat nog lang zeg :(

Iemand een idee of er een beta/demo voor komt, ik kan niet wachten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mattie112 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:03:
(volgens steam)

This game will unlock in approximately 3 weeks, 3 days and 8 hours

Wat duurt dat nog lang zeg :(

Iemand een idee of er een beta/demo voor komt, ik kan niet wachten:)
Lijkt mij sterk. Is met Oblivion en fallout 3 ook niet gebeurt.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
ik ga hem ook maar eens bestellen, heb FO3 met veel plezier gespeeld. Ik zie dat je de game volledig in hardcore modus moet spelen om alle trophies te halen, dat is jammer, vond het wel fijn dat je FO3 op normal kon spelen en toch de platinum kon krijgen.

PSN ID: Svennie-NL

Ik heb het bij Mediaoffer voor €31,45 besteld.
Goedkoper dan Steam en dan heb je tenminste een leuke doos om in de kast te zetten ook :)
Nadeel is wel dat je het misschien een dag later krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Nog iemand die zich aansluit bij de wachtrij :)

Het zijn ondertussen nog 21 dagen en wordt echt ondraaglijk.
Even een overview meegeven van de developper diaries :

YouTube: Broadcast Yourself.

YouTube: Fallout New Vegas - Dev diary 2

YouTube: Fallout New Vegas Developer Diary #3 - Art Direction

Persoonlijk ben ik enorm benieuwd naar wat Obsidian van de 3D fallout ervaring gaat gemaakt hebben. De SPECIAL points zouden veel meer doorwegen en wrs wordt dan ook het VATS systeem iets belangrijker.

gimme gimme gimme :9~

[ Voor 19% gewijzigd door sleepwalkerbe op 01-10-2010 08:41 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
anandus schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:49:
Ik heb het bij Mediaoffer voor €31,45 besteld.
Goedkoper dan Steam en dan heb je tenminste een leuke doos om in de kast te zetten ook :)
Nadeel is wel dat je het misschien een dag later krijgt :P
Meestal verzenden webshops hem een dag van te voren al zodat het spel op de releasedatum op de mat ligt.

(Zo had ik MW2 ongeveer 12u voor de rest van NL :P omdat ik een van de eersten was waar de bezorger langs moest :9 .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:49:
[...]

Meestal verzenden webshops hem een dag van te voren al zodat het spel op de releasedatum op de mat ligt.
Ja, klopt, ik had Civ5 ook bij Mediaoffer besteld en kreeg het ook op de dag van release op de mat. Gelukkig :)

Nog 3 weekjes wachten. Ik ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ga een demo van dit spel gaan bijwonen op FirstLook, ik zal proberen wat plaatjes te schieten/een video te maken, en zal m'n ervaringen in dit topic delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht even de eerste ervaringen af :) Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit toch een beetje Fallout 3.2 gaat worden (met 3.1 voor de DLC), maar wie weet kan het me nog overtuigen.

Ik heb Fallout 3 helemaal grijs gespeeld, echt belachelijk, zoveel als ik dat gespeeld heb. Honderden uren moet toch een redelijke schatting zijn. Dat is ook precies de reden waarom ik nu even afwacht: ik heb de gameplay nu wel een beetje gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 08:35:
Ik wacht even de eerste ervaringen af :) Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit toch een beetje Fallout 3.2 gaat worden (met 3.1 voor de DLC), maar wie weet kan het me nog overtuigen.
Sterker nog: Ik ga er vanuit :)

Ik hoop (en denk) dat Fallout: New Vegas eigenlijk een soort DLC van 100 uur is.
Met het kleine verschil dat WMK en delen van FWE al ingebakken zitten. Ik verwacht grafisch in ieder geval weinig speciaals. Ook niet echt gameplay-veranderingen.

Niets mis met een extra uitgebreide DLC, imho :) Why change a winning team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:32:
Niets mis met een extra uitgebreide DLC, imho :) Why change a winning team?
Omdat ik 't zat ben :p

Ik begin zo langzamerhand te denken dat ik wel op de nieuwe TES wacht, met een nieuwe engine :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fair enough :P
Ik begin zo langzamerhand te denken dat ik wel op de nieuwe TES wacht, met een nieuwe engine :9~
Dat ook :Y Behalve het gerucht van een filmscript over oblivion en mogelijk een MMO over TES heb ik weinig gehoord over een opvolger, helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 02-10-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak me toch wel ernstig zorgen over de graphics van New Vegas. Misschien zijn alle developer diaries op de Xbox gedaan maar het ziet er allemaal wel heel erg kaal en onnatuurlijk uit. Als de PC versie toch uiteindelijk goed in elkaar zit koop ik 'em. :) Fallout 3 was toch wel erg lekker alhoewel het een soort Oblivion Post Apocalyptic total conversion was.
anandus schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:37:
[...]
Fair enough :P

[...]
Dat ook :Y Behalve het gerucht van een filmscript over oblivion en mogelijk een MMO over TES heb ik weinig gehoord over een opvolger, helaas.
In een aantal interviews heeft Todd Howard al aangegeven dat ze 'zeer' dichtbij een aankondiging zijn van een nieuwe titel. Naar eigen zeggen is het 'het spel wat iedereen op de werkvloer bij ons' wil spelen. Ik denk toch echt dat het dan een nieuwe Elder Scrolls is. :) Engiste nadeel, het gebruikt wel dezelfde engine. :( Wel heeft Howard ook gezegd dat het grafisch een grotere sprong is dan Fallout 3 en dat je bijna niet gelooft dat het nog op dezelfde console is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:00:
Engiste nadeel, het gebruikt wel dezelfde engine. :( Wel heeft Howard ook gezegd dat het grafisch een grotere sprong is dan Fallout 3 en dat je bijna niet gelooft dat het nog op dezelfde console is. :*)
Volgens mij is al bekend gemaakt dat de nieuwe TES op die nieuwe engine van Id-software draait, dus dat zou dan al niet kloppen.

Maargoed, als je het verschil tussen Oblivion en Fallout ziet is dat al best enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:00:
Ik maak me toch wel ernstig zorgen over de graphics van New Vegas. Misschien zijn alle developer diaries op de Xbox gedaan maar het ziet er allemaal wel heel erg kaal en onnatuurlijk uit. Als de PC versie toch uiteindelijk goed in elkaar zit koop ik 'em. :) Fallout 3 was toch wel erg lekker alhoewel het een soort Oblivion Post Apocalyptic total conversion was.
Volgens mij is er heel weinig veranderd, grafisch gezien.
Ikzelf ga er gewoon vanuit dat het hetzelfde is als FO3, grafisch gezien. Dan kan het alleen maar meevallen ;)
In een aantal interviews heeft Todd Howard al aangegeven dat ze 'zeer' dichtbij een aankondiging zijn van een nieuwe titel. Naar eigen zeggen is het 'het spel wat iedereen op de werkvloer bij ons' wil spelen. Ik denk toch echt dat het dan een nieuwe Elder Scrolls is. :) Engiste nadeel, het gebruikt wel dezelfde engine. :( Wel heeft Howard ook gezegd dat het grafisch een grotere sprong is dan Fallout 3 en dat je bijna niet gelooft dat het nog op dezelfde console is. :*)
Okee, interessant. Eigenlijk offtopic (:P), maar interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:02:
[...]

Volgens mij is al bekend gemaakt dat de nieuwe TES op die nieuwe engine van Id-software draait, dus dat zou dan al niet kloppen.

Maargoed, als je het verschil tussen Oblivion en Fallout ziet is dat al best enorm.
http://www.eurogamer.net/...das-todd-howard-interview

Eurogamer: Is it fair to say then that it's based on existing technology?

Todd Howard: The technology is ours and it is inspired by the technology we have. We have a lot of it. But that's our starting point - the Fallout 3 tech. It started with Morrowind, we went to Oblivion, we did a lot between Oblivion and Fallout 3 because now we had final hardware - with Oblivion we had six months on final hardware, so Fallout 3 technically does a lot more than Oblivion. The new stuff is an even bigger jump from that.

I can say it is on the existing platforms, which we're really happy with. You almost feel like you have a new console when you see the game.

Okee, genoeg offtopic nu. Ben benieuwd naar de eerste reviews van New Vegas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 16:05
bron: http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/23480/fallout-new-vegas-is-af/

Ontwikkelaar Obsidian Entertainment en uitgever Bethesda brachten vandaag goed nieuws voor de Fallout fans. Het nieuwste deel is namelijk helemaal af.

Fallout: New Vegas staat gepland voor een release op 22 oktober. Dat gaat makkelijk gehaald worden, want de game is nu al helemaal klaar. Het werk voor ontwikkelaar Obsidian zit erop en de fabriek kan aan de slag met het branden van alle schijfjes.

In 2008 bracht Bethesda de Fallout serie terug en deze werd wereldwijd met lof onthaald. Ook op XGN waren we groot fan van de game en beloonden we deze met een 9,2 in de recensie. New Vegas zal echter niet gemaakt worden door hetzelfde team als Fallout 3, maar is uitbesteed aan Obsidian Entertainment, dat eerder games als Knights of the Old Republic II maakte en dit jaar met het tegenvallende Alpha Protocol kwam.

New Vegas zal veel elementen uit het vorige deel overnemen, maar brengt hier en daar ook wat nieuws. In onze impressie kun je meer over de game lezen en Bas sprak onlangs nog met de project director van de game, wat je in deze video kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazy-Al schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:31:
Fallout: New Vegas staat gepland voor een release op 22 oktober. Dat gaat makkelijk gehaald worden, want de game is nu al helemaal klaar. Het werk voor ontwikkelaar Obsidian zit erop en de fabriek kan aan de slag met het branden van alle schijfjes.
Dat een bron het produceren van schijfjes branden noemt schept geen groot vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik weet niet.. Maar normaalgesproken worden CD's, DVD's en BR schijfjes geperst en niet gebrand voor massaproductie :+...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ik weet niet welke versie ik moet kopen, de pc versie met steamworks of de xbox versie met achievements :'(

pros tv:
-Geluids installatie
-achievements points :d

Pros PC:
-Mooier beeld
-Mods

Ik weet ut niet :'(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij persoonlijk zou het een hele makkelijke keuze zijn. Gezien de hoeveelheid mods die hoogstwaarschijnlijk uitkomen en de enorme uitbreiding van de spelervaring die dit met zich meebrengt zou het voor mij de PC worden.
(Het feit dat er diverse Fallout 3-mods 'ingebouwd' zijn in F:NV zegt al genoeg wat dat betreft :P )

Overigens, zijn er geen achievements voor de PC dan? Gezien het Steam is lijkt mij dat redelijk voor de hand liggen?

Edit:
Ja, dus:
Fallout: New Vegas uses Steamworks for achievements and other features

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 04-10-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst zijn op de PC ook achievemens aan spellen toegevoegd, al weet ik niet of dat bij New Vegas ook zo is. Bij HL2 in ieder geval wel.

Edit: damn you, anananananandus!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ja steam achievements, maar vind het van steam achievements zo jammer dat het daar bij blijft, ik vind het iedee van een gamer score namelijk wel leuk :)

nog een twijfel voor de pc is de dlc overigens, was die voor de pc niet altijd later dan de xbox versie?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je blijkbaar zo blij wordt van iets dat in mijn ogen triviaal is, moet je voor de console versie gaan. Ik zou het echter wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over hoe groot fallout new vegas is.
Kun je al het aantal main quests / side quests met elkaar vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De systeemeisen zijn ook bekend. Ongeveer elke computer van 6 jaar oud of jonger kan het draaien zo te zien:
PC-gamers die 22 oktober aan de slag willen met het spel hebben minimaal 2 Gb ram, 10 Gb harde schijfruimte, een Dual Core 2.0 GHz-processor en een videokaart uit de NVIDA GeForce 6- of ATi 1300 XT-serie nodig.
Basically hetzelfde als Fallout 3 zo te zien.

Het is zelfs een beetje lacherig zo :P

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 04-10-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal de pc versie met de xbox 360 controller kunnen spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik hoop wel dat new vegas goed werkt op alle quadcores.
Ik heb mijn fallout 3 ini file moeten tweaken zodat deze maar 2 cores gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:37:
Ik hoop wel dat new vegas goed werkt op alle quadcores.
Ik heb mijn fallout 3 ini file moeten tweaken zodat deze maar 2 cores gebruikt...
Dat zullen ze vast wel gefixt hebben.

Bovendien, dat is toch alleen maar stoer? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:27:
Zal de pc versie met de xbox 360 controller kunnen spelen ?
Da's nog best een interessante vraag.
Want de X360-controller werkt toch alleen met GFWL dacht ik? Of niet?
GFWL zit er afaik niet meer in. Gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat dit niet echt een nieuwe game is? Ik ga em vast en zekers spelen hoor. Maar het is in feite gewoon een grote DLC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:30:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat dit niet echt een nieuwe game is?
Als je het topic zou lezen dan zou je het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
FloydRaalte schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:30:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat dit niet echt een nieuwe game is?
anandus schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:33:
[...]
Als je het topic zou lezen dan zou je het weten ;)
Ahja, heb je advies even opgevolgd, ik blader zo'n topic meestal even door en had niet erg goed opgelet. Maar ik ben dus niet de enige. :) Ik krijg een beetje het gevoel dat de "nieuwigheid" er af is. Ik ben bang dat ik straks midden in de game stop uit "verveling". Te veel van hetzelfde. Hopelijk wordt het geen FaalOut. Aan de andere kant ben ik razend benieuwd of mijn vermoeden gegrond is ja of nee. Ik heb begrepen dat de game wel iets goedkoper is dan "normale" games? (ik zag ergens 35 euro voorbij komen) Wanneer ze de volle pond zouden vragen... zou dat hun goed recht zijn of is dat te duur voor deze "Uber-DLC"?

Hadden ze echt met een totaal nieuwe game willen komen dan hadden ze een nieuwe engine moeten ontwikkelen/aankopen en dan zouden we moeten wachten tot 2014 tot FallOut4 uit zou komen... Wat dat betreft: laat maar komen deze game!

[ Voor 13% gewijzigd door FloydRaalte op 05-10-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is geloof ik wel de volle prijs (50 euro bij Steam 30 á 35 euro bij de betere zaken :P ).

Maar het is inderdaad een valide punt. Gaat het niet vervelen omdat het meer van hetzelfde is?
Het zal wat dat betreft heel erg afhangen van de quests en verhalen. zijn het vooral quests á la "ga daar heen, haal object op of vermoord vijand en presto" dan raakt men er snel op uitgekeken.
Maar als het interessantere quests zijn met variatie, plotwendinge en cliffhangers, dan is er nog hoop :)

Overigens vind ik het persoonlijk niet te duur voor een über-DLC. Er schijnen net zoveel locaties te zijn als in Fallout 3, dus dat zal het probleem niet zijn, lijkt mij.
Al snap ik niet waarom het een 'totaal nieuwe' game zou moeten zijn. Het hoeft toch niet altijd een nieuwe engine te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
anandus schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:00:
Hij is geloof ik wel de volle prijs (50 euro bij Steam 30 á 35 euro bij de betere zaken :P ).

Maar het is inderdaad een valide punt. Gaat het niet vervelen omdat het meer van hetzelfde is?
Het zal wat dat betreft heel erg afhangen van de quests en verhalen. zijn het vooral quests á la "ga daar heen, haal object op of vermoord vijand en presto" dan raakt men er snel op uitgekeken.
Maar als het interessantere quests zijn met variatie, plotwendinge en cliffhangers, dan is er nog hoop :)

Overigens vind ik het persoonlijk niet te duur voor een über-DLC. Er schijnen net zoveel locaties te zijn als in Fallout 3, dus dat zal het probleem niet zijn, lijkt mij.
Al snap ik niet waarom het een 'totaal nieuwe' game zou moeten zijn. Het hoeft toch niet altijd een nieuwe engine te hebben?
Nee daar heb je gelijk in. Tis meer dat een nieuwe engine (of in ieder geval bettere graphics/andere soort graphics) bijdragen aan het gevoel dat je wat nieuws speelt. Maar dat is inderdaad totaal niet nodig om een goede game te maken.

Dat de prijs dus toch gewoon 50 pieken is vindt ik ook niet zo heel gek. Het mag dan op een DLC lijken, het is opzich wel een nieuwe game die je speelt als je alleen kijkt naar de content.

Ik ben wel blij dat met het bericht dat er een vergelijkbaar aantal locaties in zitten. Dan stel ik me voor dat de speelwereld ook ongeveer net zo groot is! Dat is voor mij content-meevaller numero 1. Tsja en dan hangt het voor de rest inderdaad af van de quest-content, goeie verhaallijn, leuke fracties waarmee of waartegen je speelt en tevens het nieuwe skill-systeem en de beloofde hoeveelheid (tweakable!!) weapons. Wat ik ook een leuk detail vindt is dat je nu kogelhulzen weer op kan pakken? Doet me denken aan Metro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, de engine van Fallout 3 was een getweakte versie van de engine van Oblivion. En dit is dan weer een getweakte versie van de engine van Fallout 3. Voordeel is natuurlijk dat het relatief bugvrij is.

Over de prijs:
Hier overigens de prijs van F:NV (op de PC) bij budgetgaming. Voor consoles kan je hier tussen kijken.
Met wat reclame kijken bij Addiscount is het €31,45 bij Mediaoffer. Daar heb ik het besteld :)

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 05-10-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:22:
Tja, de engine van Fallout 3 was een getweakte versie van de engine van Oblivion. En dit is dan weer een getweakte versie van de engine van Fallout 3. Voordeel is natuurlijk dat het relatief bugvrij is.
Het verschil tussen Oblivion en Fallout 3 was echter wel enorm, het verschil tussen Fallout 3 en 4 zal een stuk minimaler zijn ben ik bang, gezien de screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:34:
[...]

Het verschil tussen Oblivion en Fallout 3 was echter wel enorm, het verschil tussen Fallout 3 en 4 zal een stuk minimaler zijn ben ik bang, gezien de screenshots.
Screenshots van Fallout 4? Wat heb ik gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

anandus schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:37:
[...]
Screenshots van Fallout 4? Wat heb ik gemist?
Hoogstwaarschijnlijk zegt hij Fallout 4 tegen Fallout: New Vegas ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 3.2 dan? Wat jij wil :p

Ik zit aan een toetsenbord dat crap typt, dus even geen moeilijke lange titels, ja? ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, bedoel je New Vegas?
Ja, dat hebben ze met een reden geen fallout 4 genoemd lijkt mij :)

Dacht even dat ik toffie nieuwe screenshots gemist had ofzo :P (helaas niet waar :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zucht wat duurt het lang ja :(
This game will unlock in approximately 1 week, 6 days and 2 hours
en dan vooral die 2 uur :X dat zou dus om 19:00 's avonds zijn hiero of vat ik hem dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Ik hoop echt dat obsidian zijn beloftes gaat nakomen en dat dit geen Peter Molyneux beloftes gaan worden.

De interactie met de verschillende fracties zou een hele goeie plus kunnen worden en het zou zowaar wel is de eerste game kunnen zijn die het goed implementeert. Ik denk trouwens niet dat dit spel een deja vu gevoel gaat opleveren enkel en alleen door de hergebruikte engine.
Er zit volgens wat ik lees op de fora van bethesda zoveel meer content in dan in Fallout 3. En dat belooft veel! Ik denk dat de meesten onder ons 100+ uren aan F3 hebben gespendeerd en deze versie zal het er niet minder op gaan worden.
De verhaal lijn zal zowiso veel beter gaan worden , nu niet dat dat zo moeilijk is! Obsidian leverde in de vroegere Fallout games al een prachtprestatie en hopelijk trekken ze de lijn door.
Nog 12 dagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:04:
Ik hoop echt dat obsidian zijn beloftes gaat nakomen en dat dit geen Peter Molyneux beloftes gaan worden.

De interactie met de verschillende fracties zou een hele goeie plus kunnen worden en het zou zowaar wel is de eerste game kunnen zijn die het goed implementeert. Ik denk trouwens niet dat dit spel een deja vu gevoel gaat opleveren enkel en alleen door de hergebruikte engine.
Er zit volgens wat ik lees op de fora van bethesda zoveel meer content in dan in Fallout 3. En dat belooft veel! Ik denk dat de meesten onder ons 100+ uren aan F3 hebben gespendeerd en deze versie zal het er niet minder op gaan worden.
De verhaal lijn zal zowiso veel beter gaan worden , nu niet dat dat zo moeilijk is! Obsidian leverde in de vroegere Fallout games al een prachtprestatie en hopelijk trekken ze de lijn door.
Nog 12 dagen ...
Goede punten, ik heb ook mijn twijfels over de facties die je kan joinen. In Fallout 3 zou karma erg belangrijk zijn maar in de praktijk had je in Megaton 2 opties die je kon kiezen die belangrijk waren voor je good/evil karma. Verder in de game was je karma een stuk minder belangrijk vond ik. Als de facties in New Vegas iets Morrowind achtigs krijgen dan heeft het spel ook gelijk een stuk hogere replay waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Karma is bij veel spellen niet goed uitgewerkt, net als bij Fallout. Enige wat er gebeurd is dat sommige mensen je aanvallen en andere je vriendjes willen zijn. Dat vind ik nooit echt schokkend en ik kies dan ook altijd het pad waar ik de meeste en leukste missies kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Nieuwe interview met user questions :
http://www.gamersguidetol...-new-vegas-community.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Megamind schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:12:
Karma is bij veel spellen niet goed uitgewerkt, net als bij Fallout. Enige wat er gebeurd is dat sommige mensen je aanvallen en andere je vriendjes willen zijn. Dat vind ik nooit echt schokkend en ik kies dan ook altijd het pad waar ik de meeste en leukste missies kan doen.
Het enige echte "voordeel" van karma is eigenlijk:

Goed - "goede" mensen volgen je, veel mensen vinden je aardig. Random events waarbij je word aangevallen door bad guys.

Neutraal - Voordeel met perk(s). Goed/Slecht gaat allebij goed met je om.

Slecht - Tegenovergestelde van goed, "SLechte" mensen volgen je, minder mensen vinden je aardig, en bij random events word je aangevallen door sherifs en andere "Goede" mensen.

Weinig schokkends IDD.. welk karma niveau je ook hebt, de gevolgen zijn 100% hetzelfde. Mensen volgen je, mensen haten je. Enkele quest opties, en dat is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Als je de content van een game teveel laat afhangen van karma/factions dan moet je veel meer content maken om dezelfde speelduur te behouden. Als je door bepaalde keuzes 50% van de content mist dan is dat eigenlijk zonde van de content. Je wilt de speler natuurlijk zoveel mogelijk van je werk laten zien zodat hij/zij het gevoel heeft dat het spel het geld waar is.

Natuurlijk kan je een spel een tweede keer spelen en dan andere opties kiezen, maar de eerste keer dat je een game doorspeelt is vaak toch het leukst en daar basseer je vaak dan ook je mening op.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Steam US
Available: October 19th, 2010
This game will unlock in approximately 1 week, 1 day and 2 hours
Steam NL
ilable: 22 October 2010
This game will unlock in approximately 1 week, 4 days and 2 hours
Hoe lullig, ik snap dat dat het wat langer duurt de dvd'tjes naar NL te verschepen maar juist bij steam heb je daar toch geen last van......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mattie112 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:42:
Steam US

[...]

Steam NL

[...]

Hoe lullig, ik snap dat dat het wat langer duurt de dvd'tjes naar NL te verschepen maar juist bij steam heb je daar toch geen last van......
Is toch altijd zo? VS is op een dinsdag, NL is op een vrijdag.
Is met ongeveer alle spellen zo :)
(Heeft ermee te maken dat de winkels in de VS standaard op dinsdag de nieuwe games in de schappen leggen en de winkels in Europa/elders op vrijdag).
Als het op dinsdag al bij Steam te krijgen zou zijn dan zouden ze een oneerlijk voordeel hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 11-10-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Spoiler alert :

http://g4tv.com/videos/49...the-Beef-Quest-Exclusive/
filmpje met een quest volledig doorlopen door een dev.

Wie de spoilers niet erg vind , enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Deze preview van Pcgamer is erg positief over de hardcore mode, al met al lijkt fallout new vegas een diepere, komischere en beter geschreven game te worden dan zijn voorganger Fallout 3.....I'm frikking hyped :9~

http://www.pcgamer.com/20...ter-in-fallout-new-vegas/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu begint er toch enige interesse te komen. Ik wacht de reviews en ervaringen wel af, misschien dat ik het nog wel eens koop als ik eindelijk een nieuwe bak heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
http://bethblog.com/index...-tonights-x-play-special/

eventuele spoiler warning , heb zelf de filmpjes niet gezien maar lijken leuk :)

en nog n interview :

http://news.bigdownload.c...ans-associate-producer-f/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin er ook zin in te krijgen :9
Heb het weekend al 'gereserveerd' (lees: alle afspraken verzet en mijn vriendin alvast gewaarschuwd :P)

Nog tien daagjes *O*

En ik hoop dat DarnUI maar snel uitkomt. Brrr... Die grote letters enzo, bah! Was even vergeten hoe afgrijselijk de UI out-of-the-box is.
Edit: Al lijkt het bij F:NV al wel een beetje getweakt?

[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 12-10-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Ik vermoed dat DarnUI direct kan gebruikt worden als mod hoor. Zelfde engine zou weinig mogen aan de mods veranderen toch?

In elk geval die filmpjes geven weinig spoilers (behalve laatste) maar damn ik wil het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, bijna :D

Van de week besloten op hardcore te beginnen. Dan is de ervaring sowieso al anders dan FO3, en dan komen de extra vernieuwingen daar nog naast(facties, reputatie) :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
Vandaag zijn er nog wat nieuwe gameplay filmpjes geplaatst op nma, 6 stuks in totaal, looks good.

zie link.

http://www.nma-fallout.com/

p.s. als je liever geen spoilers ziet dan kun je beter niet klikken.

Damn, hoe meer ik zie hoe des te beter lijkt het te worden. De voice-acting lijkt ook stukken beter in NV, dat maakt het al een stuk geloofwaardiger...

[ Voor 46% gewijzigd door in2duhCore op 12-10-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
in2duhCore schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:27:
Vandaag zijn er nog wat nieuwe gameplay filmpjes geplaatst op nma, 6 stuks in totaal, looks good.

zie link.

http://www.nma-fallout.com/

p.s. als je liever geen spoilers ziet dan kun je beter niet klikken.

Damn, hoe meer ik zie hoe des te beter lijkt het te worden. De voice-acting lijkt ook stukken beter in NV, dat maakt het al een stuk geloofwaardiger...
zie 2 posts omhoog voor die filmpjes ;)

zoals al gezegd , weinig spoilers enkel in het character filmpje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:10:
[...]

zie 2 posts omhoog voor die filmpjes ;)

zoals al gezegd , weinig spoilers enkel in het character filmpje 8)
oeps niet gezien, zit meestal op No Mutants Allowed te kijken en zag ze toevallig staan, ik dacht deze kan ik jullie niet onthouden :)

Ik hoop echt dat deze zo goed wordt als ik hoop dat ie wordt... Ik verwacht toch eigenlijk wel veel van de originele makers van Fallout, ondanks de niet zo bijzondere titels die ze onlangs hebben gemaakt (alpha protocol en NwN2)

Lets keep our fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
En alweer een interview. Ditmaal hebben ze het onderandere over een HD UI die jammergenoeg niet mogelijk was. Half bevestigd dat de Darnified UI wel zal werken anandus ;)

http://planetfallout.game...ut-Interviews-Josh-Sawyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Mooi grrr moment hier....Heb de collectors edition besteld.

Nu werk ik zelf de hele dag op de 22e. Normaal was dit geen probleem want vaak werd het dan wel bij de onderbuurman gedumpt. Echter is deze nu naar een bejaardenflat gegaan dus die zit er niet meer.

Durf de bestelling ook niet te annuleren en opnieuw te bestellen op mijn ma's adres want ben bang dat ik dan achteraan de rij kom en de CE's op zijn....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Zou zeker niet herbestellen , misschien kan je bellen ofzo naar de winkel om het te leveren op je werk?
CE's zijn namelijk al op dacht ik en er komen geen extra edities meer bij lieten ze op hun forum weten.
Nog een weekje (of vroeger hopend op snellere verkoop :))

uurtje video : http://www.liveatbestbuy.com/fallout

[ Voor 9% gewijzigd door sleepwalkerbe op 15-10-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

bij Bol.com besteld helaas en daar kun je niks omzetten. Zou al te ver in het proces zitten...echt WTF? :? staat in pre-order.....tijd dat ze het systeem maar eens op de schop gooien hoor.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:45:
bij Bol.com besteld helaas en daar kun je niks omzetten. Zou al te ver in het proces zitten...echt WTF? :? staat in pre-order.....tijd dat ze het systeem maar eens op de schop gooien hoor.
Volgens mij kreeg je die melding alleen als ze al een rijopdracht geprint hebben voor TPG. Ik zou dus even met een flesje niet al te ranzige wijn bij een buurmens langsgaan en vragen of ze binnenkort voor jou een pakje willen aannemen. Dan een briefje op je brievenbus of voordeur plakken en klaar is L1nt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
L1nt schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:45:
Vertel ze dat hier:
Help bol.com en maak kans op een HP DV7-4040ED laptop!

Maak je nog kans op een laptop ook :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een hoop blabla, maar was leuk om te zien :)
Je kan echt een hoop dingen tussendoor zien, zoals de kaart, wapens, etc. :)

Er wordt niet echt in gespoilerd, je ziet wel het een en ander, maar er worden niet echt dingen 'verklapt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

hijs binnen te halen bij uw locale torrent boer ;)
heb hem al maar nog niet geprobeerd. ben wel benieuwd. dalijk maar effe testen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Ik hoop dat ie snel ook voor de pc te vinden is bij de lokale torrent boer , het wachten wordt me te lang!
God damn nog een week aaaargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Zo'n goeie game als de Fallout Vegas moet je KOPEN, niet downloaden... :(

Testen hoeft niet, want dit zijn simpelweg de beste games die er zijn! Meestal download ik zelf ook even de extenden demo's van games zeg ik eerlijk. Maar als ze goed zijn koop ik ze echt altijd. Ik hoop dat jullie dat ook doen. :)

Ik kan niet wachten om hem te spelen. Fallout 3 vond ik samen met HL2 de beste game ooit gemaakt. Geniaal! Super gameplay, mooie graphics en een hele goede story. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Format-C op 16-10-2010 11:39 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
haha versta me niet verkeerd hoor , de game komt zeker in huis vanaf dag 1 (preorderd) enkel ik wil em NUUUUUUUU :D

(heb dan ook maandag & dinsdag verlof ingeboekt na de release ^^)

[ Voor 23% gewijzigd door sleepwalkerbe op 16-10-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

sleepwalkerbe schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:47:

(heb dan ook maandag & dinsdag verlof ingeboekt na de release ^^)
Dat zijn de echten! :P

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
En dan valt ie niet in de bus :')

[ Voor 8% gewijzigd door TFDev op 16-10-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Format-C schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:36:
Zo'n goeie game als de Fallout Vegas moet je KOPEN, niet downloaden... :(

Testen hoeft niet, want dit zijn simpelweg de beste games die er zijn! Meestal download ik zelf ook even de extenden demo's van games zeg ik eerlijk. Maar als ze goed zijn koop ik ze echt altijd. Ik hoop dat jullie dat ook doen. :)

Ik kan niet wachten om hem te spelen. Fallout 3 vond ik samen met HL2 de beste game ooit gemaakt. Geniaal! Super gameplay, mooie graphics en een hele goede story. :)
Hoe weet je zo zeker dat het een goede game was? Knights of the Old Republic 1 was ook enorm bazige game maar deel 2 (door Obsidian) was een draak van een spel... en laat ik maar niet over Alpha Protofail beginnen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste