Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Daarom ook dat ik em inkoop bij lokale gameboer ;) heb t al eerder meegemaakt dat ik kon blijven wachten en dan betaal ik liever iets meer maar heb em op of zelf voor release O+

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Zo ik heb hem ook gepreorderd.
Ben heel erg benieuwd. Fallout 3 pas zeer laat maar wel volledig grijsgespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Een belangrijk voordeel is dat er geen embargo op het spel is zit. Daarnaast komt het spel in de US ook nog eerder uit. Daardoor is er best een kans dat het spel al dinsdag in de winkels ligt. Was ook het geval met Dead Rising 2. Lag hier ook 3 dagen voor release in de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft iemand een tip waar je de collector's edition kan bestellen? Ik weet dat hij eerst op bol.com stond voor een vrij stevig bedrag, maar nu kan nu niets meer vinden. Op de site van Dimension Plus staat zelfs dit:
Bestellen

De PC versie van de collector uitgave wordt door de uitgever in de Benelux niet ondersteund / uitgebracht. Pogingen de game uit het buitenland over te laten komen leveren echter ook enkel negatieve berichten over beschikbaarheid op. Derhalve zullen we de PC collector editie niet kunnen aanbieden.

Weten wanneer de limited edition voor losse reservering beschikbaar worden gesteld? Meldt je dan aan voor de mail alert service onderaan de product informatie. Tevens zullen wij dit melden via ons twitter kanaal.
Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Volgens mij kun je hem gewoon uit Engeland halen anders:

http://www.game.co.uk/Gam...0883/?s=fallout+new+vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
De eerste Fallout New Vegas review is verschenen, kan niet zeggen dat ze erg positief zijn. Maar kan ook niet echt zeggen dat het een goed geschreven review is....

zie link en oordeel zelf:

http://attackofthefanboy.com/news/fallout-vegas-review/

edit:

Ik begin me af te vragen of de reviewer wel echt de game heeft gespeeld, een aantal comments onder de review lijken afkomstig van Obsidian Entertainment en deze commenter geeft aan dat de reviewer helemaal geen review copy heeft ontvangen.

[ Voor 33% gewijzigd door in2duhCore op 17-10-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Vage review inderdaad. Ik vermoed dat de reviewer geen half uur F:NV gespeeld heeft aan de klachten te lezen. Ook betwijfel ik het idd of hij wel een review copy heeft gekregen want anders heeft hij toch een NDA moeten ondertekenen en zou hij nu een leuke schadevergoeding moeten betalen, of ben ik verkeerd?

The waiting remains and its killing me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:15

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ok ;)
Is de game al uit ? Play.com had hem al op voorraad.
Daar even de game guide besteld, 432 pagina's :P
http://www.play.com/Books...ctor-Edition/Product.html
Zit alleen nog te twijfelen welke versie PC of Xbox ?

[ Voor 27% gewijzigd door nFo op 17-10-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
damn wat een game :-) kon het niet laten voordat mijn pre order binnenkomt toch even de "probeerversie" erop te gooien. Wat heerlijk weer zeg, ik heb fallout 3 grijs gespeeld en zat binnen een half uur weer in de bekende "loot, kill and help mode" :)

Het was de bedoeling om idd even te proberen, maar betrapte mezelf erop dat ik gister om 11.30 begon en ,buiten het hond uit laten, open haard aan doen en eten, ik om 01.15 echt moest stoppen...

Me like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Zit er nu veel verschil op met F3 of is het deja vu gevoel sterk aanwezig?
Ben echt benieuwd naar hoe het gaat spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
Naar mijn idee is er niet bijzonder veel verschil in, maar dat vind ik zelf geen punt, aangezien bij mij het concept niet gaat vervelen :) De verschillende factions zijn wel leuk erin, je kunt wat dat betreft iedereen tegen je in het harnas jagen, waardoor je je nooit veilig voelt :)

Maar de sfeer blijft heerlijk en af en toe schrik je je weer de @#$ als je ergens een vijand tegen het lijf loopt in 1 of andere basement. Mn hond stoof gister al een paar keer de bank af als ik weer ergens van schrok haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Hoe spelen hier mensen al New Vegas, ik volg het nieuws maar ik heb toch volgens mij echt iets gemist? Google levert niets qua demo op ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffiappie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:03:
Hoe spelen hier mensen al New Vegas, ik volg het nieuws maar ik heb toch volgens mij echt iets gemist? Google levert niets qua demo op ofzo.
Ongeveer 21 posts boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:24
@lockie: ben je ver genoeg om iets te zeggen over het verhaal en de NPCs? Het grootste probleem in FO3, en alle Beth games eigenlijk, was het zwakke verhaal. Hoe is het bij Obsidian gelukt? Is het verhaal beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
@mister_S: het hoofdverhaal is tot nu toe nog niet echt sterk idd, het zijn meer de sidemissies die losse leuke verhalen met zich meebrengen, moet ook wel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe 80 % sidemissies aan het doen ben, omdat ik altijd baal als ik dit soort spellen uit heb gespeeld :-) ik probeer het altijd zo lang mogelijk te rekken. Maar heb toch al wel een aantal hoofdmissies gedaan, waarin het verhaal niet echt sterk uit de verf komt. Maar het stoort me niet moet ik zeggen. Zoals ik zei: de sidequests hebben zoals hierboven ook vermeld is een aantal WOW momenten en steken goed in mekaar. De wereld zelf leeft wel een stuk meer dan in Fallout 3, wat me erg goed bevalt, het is wat minder statisch zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:44:
Zit er nu veel verschil op met F3 of is het deja vu gevoel sterk aanwezig?
Ben echt benieuwd naar hoe het gaat spelen :)
Ik denk dat er meer deja vu-gevoel met Fallout 1 en 2 is dan met Fallout 3.
Overlappingen met 3 hebben ze tot een minimum gehouden.
Nouja, je hebt de Wasteland Survival Guide als skill-book. En E-DE schijnt ook van de eastcoast af te komen, geloof ik.

Argh.. Nog 4 dagen. Dit wordt de langste week ever :P

[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 18-10-2010 13:28 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Iemand al bij de lokale gameboer/MediaMarkt langsgeweest om te kijken of ze m al in de schappen hebben?

Opzich lijkt vandaag me moeilijk, maar vanaf morgen zou best wel eens kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jobbie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:53:
Iemand al bij de lokale gameboer/MediaMarkt langsgeweest om te kijken of ze m al in de schappen hebben?

Opzich lijkt vandaag me moeilijk, maar vanaf morgen zou best wel eens kunnen...
Vergeet niet, als het de PC-versie is, dat-ie pas vrijdag geactiveerd kan worden :)
(Ik weet niet hoe dat op consoles werkt)

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 18-10-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik ga vanaf vandaag elke dag even langs bij de Xtra-Vision (Ierland hiero) uit het werk iig, kijken of ze hem "per ongeluk" al hebben voor de 360. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Futurezone met gebeld. Hebben m nog niet binnen en weten ook niet precies wanneer hij komt.
Hij wist ook niet precies of er een em embargo op zit... Dacht t van wel. Als dat zo ie, kunnen we m voor vrijdag wel vergeten! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Was van plan zo even op schiphol te gaan kijken. Die winkel daar wil ze ook wel eens hebben voor de europese release. Hoop alleen dat je wel kan activeren op de pc...

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erkel schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:37:
Was van plan zo even op schiphol te gaan kijken. Die winkel daar wil ze ook wel eens hebben voor de europese release. Hoop alleen dat je wel kan activeren op de pc...
Op de PC is-ie op donderdagnacht/vrijdagochtend om 2 uur te activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Meh, was ik al bang voor. Maargoed, dan heb ik m alvast. Want ik kan wel raden hoelang dat downloaden gaat duren via steam bij zo'n grote release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erkel schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:59:
Meh, was ik al bang voor. Maargoed, dan heb ik m alvast. Want ik kan wel raden hoelang dat downloaden gaat duren via steam bij zo'n grote release...
Volgens mij heeft Steam zelden problemen bij releases (in ieder geval niet de spelletjes die ik via Steam heb gehaald, zoals Civ5, die ging gewoon met mijn maximale snelheid).

Maar inderdaad, als je hem al hebt dan kan je hem alvast downloaden bij Steam, dan hoef je alleen te wachten :)
Volgens mij kan je nog niet installeren vanaf DVD, dus je kan kijken wat sneller is: Nu alvast downloaden van Steam of vrijdag installeren vanaf DVD

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 18-10-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet het grappige plaatjestopic, wel toepasselijk.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.cad-comic.com/comics/2859286598c11964un2ya69354216.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Eerst maar zien of ze m hebben :) anders hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

anandus schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:55:
[...]
Vergeet niet, als het de PC-versie is, dat-ie pas vrijdag geactiveerd kan worden :)
(Ik weet niet hoe dat op consoles werkt)
Is de game beveiligd met steam dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nFo schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:05:
[...]

Is de game beveiligd met steam dan ?
Yups.
offtopic:
Geen Vault Boy meer, maar een Deus Ex-avatar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

anandus schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:23:
[...]
Yups.
offtopic:
Geen Vault Boy meer, maar een Deus Ex-avatar? :)
Ja ik zit te wachten op Deus EX, :P Fallout New Vegas niet gevolgd de laatste tijd.
Moet Fallout 3 nog uitspelen, maar stiekem Fallout New Vegas 2 dagen 14 uur speeld. :P
Ik zit er weer helemaal in, hier na Fallout 3 even door heen fietsen.
spoiler: title
spoiler tekst
De reviews gok ik op rond een 8.
http://attackofthefanboy.com/news/fallout-vegas-review/
Deze "review" klopt wel aardig, maar het verhaal vond ik wel interessant so far.
Je krijgt weer veel side quests en veel ncp's om mee te praten.
En zijn ook weer leuk om te horen en sommige zijn lekker grof in taal gebruik. >:)

Graphics zijn hier en daar wat mooier, met name de nieuwe content en de weer effecten.

Je hebt nu ook van die dump boxen waar je je spullen in kan dumpen, maar werkt een beetje raar.
Want je kan het alleen naar een andere box toe sturen die je ontdenkt hebt. En dan daar je zooi eruit halen.
Kwa loot kun je weer een vrachtwagens vol met veel oude en ook nieuwe items vinden.

Ook veel nieuwe wapens en weer lekker knallen nu met iron sight. 8)

Meer indoor gebieden huizen ect.
En de kaart spellen zijn ook leuk om de doen om geld te verdienen, naast caps nu ook NCR geld wat je kunt gebruiken bij het kaarten.

Nog steeds houten klaas controls, en de camera.
Maar vind ik niet zo erg.

Die verschillende factions werkt wel leuk, je kan de status zien in je pipboy.
Je begint voor iedereen neutraal, maar als je iemand voor een missie neer knalt dan daalt je reputatie van die gang zeg maar. Maar als je hun armor aan doet dan denken ze dat je bij hen hoort. lol :+
Wel opassen met security guards die kunnen dat wel zien en gaan dan ook schieten als je in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animaties ook maar iets verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:07:
Animaties ook maar iets verbeterd?
Nee, textures zien er iets beter uit. Maar ik kan het mis hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 18-10-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awesome en tegelijk heel lelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah, de eerste DLC voor FNV komt exclusief uit voor de X360 :(
Of en zo ja wanneer hij uitkomt op de PC en PS3 is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boo :( Ik weet dan nog niet of ik 'm ga spelen, maar leuk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Gelukkig haal ik de 360 versie :)

Was met FO3 toch ook zo, dat de DLC exclusief was? Of was die ook op PC?

Anyway, GiantBomb heeft z'n review online staan, en die melden dat het spel beter is dan de originele, alleen dat er een sh*tload aan bugs en glitches inzit waardoor 'ie toch minder scoort.

Nog maar een paar daagjes!

[ Voor 9% gewijzigd door Willybubba op 19-10-2010 08:59 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Obsidian, jij kutstudio met je bugs en glitches.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
ik heb er 17 uur op zitten en ben 1 bug tegen gekomen :S xbox versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
De meeste van de bugs lijken vooral glitches te zijn, klein genoeg om te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Naja zo lang het niet crashed of vastloopt (de "echte" bugzs (Gebruiken fogbugz op werk, dus vandaar de "z"...) dus) vind ik het niet zo erg. Druk toch regelmatig op quicksave. Die glitches kom ik wel overheen. Ik gok dat het aantal per persoon verschilt. Er zijn waarschijnlijk bepaalde stukjes in de map een NPC doorheen kan vallen. Maar dan moet ie daar maar net overheen lopen natuurlijk...

[ Voor 8% gewijzigd door Erkel op 19-10-2010 10:51 . Reden: TYPO ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook Ars heeft een review. In het kort: erg goed spel, lijkt heel veel op Fallout 3 en bevat veel bugs. Zo te zien wordt het dus een erg gaaf spel maar ik wacht even met spelen tot de eerste patches uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkel schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:44:
Naja zo lang het niet crashed of vastloopt (de "echte" bugzs (Gebruiken fogbugz op werk, dus vandaar de "z"...) dus) vind ik het niet zo erg. Druk toch regelmatig op quicksave. Die glitches kom ik wel overheen. Ik gok dat het aantal per persoon verschilt. Er zijn waarschijnlijk bepaalde stukjes in de map een NPC doorheen kan vallen. Maar dan moet ie daar maar net overheen lopen natuurlijk...
Ik heb letterlijk honderden uren in Fallout 3 zitten en dat is me niet een keer gebeurd. Wel af en toe een vastlopertje en weet ik wat, maar niet echt merkbaar vaker dan bij andere spellen eigenlijk.

Er zat wel een raar iets in met bepaalde doorzichtige textures die de ene keer een enorme performancedrop veroorzaken en de andere keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

"a list of incredibly annoying bug"
"the game locked up on me or broke in a dozen other crazy ways"
"Less than an hour in, I was staring at a guard, pacing back and forth to guard his post... 20 feet off the ground. Enemies clip into the ground with an alarming frequency, often making them impossible to shoot. The game--a retail disc running on a new-model Xbox 360--crashed on me about a dozen times over the 33 hours I spent playing, often taking a significant amount of progress with it. The load times and frame rate seemed to get randomly worse as I continued to play the game, with some simple scene transitions taking 20 seconds or more. The technical hurdles you'll have to make to stay interested in New Vegas are meaner and more frustrating than any Deathclaw or Nightkin you'll face in the game. If you're the type of person who likes to watch for a patch or two before settling into a game, know this now: you probably don't want to play Fallout: New Vegas right away".

[ Voor 79% gewijzigd door EnzymeNL op 19-10-2010 11:42 ]

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:45:
Ook Ars heeft een review. In het kort: erg goed spel, lijkt heel veel op Fallout 3 en bevat veel bugs. Zo te zien wordt het dus een erg gaaf spel maar ik wacht even met spelen tot de eerste patches uit zijn
Obsidian en patches? _O- Verwacht daar maar niet al te veel van, tenzij Bethesda zelf daar behoorlijk wat druk achter gaat zetten.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
mindcrash schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:59:
[...]

Obsidian en patches? _O- Verwacht daar maar niet al te veel van, tenzij Bethesda zelf daar behoorlijk wat druk achter gaat zetten.
Bij nwn2 waren er anders meer dan genoeg patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
Ik heb echt nergens last van :S in alle uren die ik heb gespeeld welgeteld 1 keer een freeze gehad tijdens een laad scherm, tientallen missies gedaan die ik allemaal heb kunnen oplossen en ik heb zon 80 % van heel de map gehad qua locaties, nooit ergens doorheen gezakt... hopen dat het mazzel is en dat ik vanavond niet in 1 keer overal door heen tief haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
[...]

Obsidian was altijd super met patches, alleen Alpha Protocol werd niet goed gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bethesda is ook niet een held in patches.
Als je ziet hoeveel honderden fixes er in de UOP en UFP zitten.
(Al heb je bugs en bugs natuurlijk. Een crash is iets anders dan een quest die niet lekker loopt).

Ik ga er ook vanuit dat alles wat niet door Obsidian gefixt wordt wel door de community opgepakt wordt.
(Al zal dat met bepaalde tech-bugs moeilijk zijn, maar de community weet vaak een end te komen).

Moeten we natuurlijk wel de GECK hebben... *checkt Tools in Steam* Hmm.. Nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 19-10-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben er nog altijd niet uit of ik hardcore mode ga spelen of niet. Ik vrees dat normal te gemakkelijk gaat zijn, maar hardcore is wel erg....hardcore:

An optional Hardcore mode delivers more realism and intensity into the gaming environment. As gameplay difficulty is increased, players are encouraged to implement effective strategies, make careful considerations in resource management and combat tactics, and pay high attention to the surrounding environment. Gameplay difficulty is increased through several features: Stimpaks do not heal the player instantly, but work over a period of time.The healing of crippled limbs requires a high medicine skill and medical equipment. Ammunition has weight, and the player character must eat, drink and sleep to avoid starvation, dehydration and exhaustion.

Ik denk dat je dan in ieder geval veel voorzichtiger door de wereld loopt, wat wel bijdraagt aan de immersie :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je Fallout 3 hebt kan je de survival-module (en wat andere opties, zoals ammo-weight) van FWE, waar hardcore mode basically van gekopieerd is, even proberen en kijken of het bevalt? :)

Edit:
Vergeet ook WMK niet, wat ook gekopieerd is naar FNV :)
Sinds ik WMK heb kan ik FO3 niet zonder spelen :P

Persoonlijk ga ik de eerste keer wel in hardcore-mode denk ik. Om het toch wat intenser te maken.
Plus dat ik wel een sucker ben voor survival en crafting :P

[ Voor 68% gewijzigd door anandus op 19-10-2010 13:24 . Reden: Linkjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Boeboe schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:15:
Ben er nog altijd niet uit of ik hardcore mode ga spelen of niet. Ik vrees dat normal te gemakkelijk gaat zijn, maar hardcore is wel erg....hardcore:

An optional Hardcore mode delivers more realism and intensity into the gaming environment. As gameplay difficulty is increased, players are encouraged to implement effective strategies, make careful considerations in resource management and combat tactics, and pay high attention to the surrounding environment. Gameplay difficulty is increased through several features: Stimpaks do not heal the player instantly, but work over a period of time.The healing of crippled limbs requires a high medicine skill and medical equipment. Ammunition has weight, and the player character must eat, drink and sleep to avoid starvation, dehydration and exhaustion.

Ik denk dat je dan in ieder geval veel voorzichtiger door de wereld loopt, wat wel bijdraagt aan de immersie :)
Ik heb zelf besloten om hem eerst een keer in normal mode te spelen, en daarna nog een keer in Hardcore mode

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De grotere vraag is:
Speel je de eerste keer met Wild Wasteland aan of niet?

Ik denk dat ik mijn eerste playthrough Wild Wasteland uit zet en de tweede keer met Wild Wasteland speel.
De eerste keer wil ik meer immersion. Daarna is wat wacky humor wel leuk erbij denk ik :)

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 19-10-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 17:27
Ik ook ja, ik speel sowieso het spel een keer normaal uit. Gewoon de hoofd questline en een paar sidequesten. En daarna doe ik new-game om veel meer uit te vogelen, hierbij neem ik wss de Hardcore modus mee.

Edit: Wild Wasteland?

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 19-10-2010 13:34 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Net even opgezocht wat Wild Wasteland is, want ik kende het niet:
Wild Wasteland is a trait which only appears in Fallout: New Vegas.

Wild Wasteland unleashes the most bizarre and silly elements of post-apocalyptic America. Not for the faint of heart or the serious of temperament.

In an interview with Chris Avellone, he notes that the Wild Wasteland trait may add more references to older content in Fallout and Fallout 2, in regards to special encounters. Players without Wild Wasteland will find less silly analogues in places where Wild Wasteland modifies things. According to JE Sawyer the trait was added as a compromise because different members of the team often suggested 'wacky' content that others thought would be out of place.
Een combinatie van referenties naar vorige fallout games en hedendaagse cultuur (holy handgrenade zit er blijkbaar in)
Dat is ook weer een lastige keuze. Blijkbaar veranderen er ook een aantal wapens. Sommige wapens kan je niet krijgen wanneer je Wild Wastelands gebruikt omdat ze dan vervangen worden door andere wapens. Ook zijn sommige encounters anders.

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 19-10-2010 13:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Gewoon weer (minstens) 2 keer spelen dus :*) . Denk dat ik zelf begin met hardcore mode aan en wild wasteland uit. Daarna andersom :)

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Laatst online: 12-09 14:29
Ik gok dat ik de eerste keer met zowel hardcore mode als wild wasteland gaat spelen.
Met name omdat ik deel3 zonder mods niet zo heel erg moeilijk vindt en ik wild wasteland omdat dat meer sfeer en game plezier met zich meebrengt. Ik vond fallout 3 een beetje steriel in vergelijking met de voorgaande delen. Ik vond de personages en pop culture referenties in deel 1 & 2 behoorlijk wat toevoegen zonder immersion te breken. Voor zover daar sprake van is in een wereld vol met laserwapens, supermutanten en gigantische schorpioenen.

Ik moet zeggend dat ik de laatste week behoorlijk enthousiast ben geworden over New Vegas, zeker toen ik erachter kwam dat Chris Avelone in het ontwerp team zit.
Fallout 3 is op mijn persoonlijke schaal toch een krappe 7 versus de dikke 9 van fallout 1 en 2. Ik verwacht dat New Vegas beduidend hoger gaat scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
En grappig dat Matthew Perry (chandler BIIINGGG) de stem van Benny doet :-) uitgenodigd om hij van fallout 3 rsi trekjes kreeg :-) Maar dat zal hier wel bekend zijn :

http://www.playstationpur...tem-aan-Fallout-New-Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

lockie1978 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:16:
En grappig dat Matthew Perry (chandler BIIINGGG) de stem van Benny doet :-) uitgenodigd om hij van fallout 3 rsi trekjes kreeg :-) Maar dat zal hier wel bekend zijn :

http://www.playstationpur...tem-aan-Fallout-New-Vegas
Had ik ook al gepost: ijskonijn in "[Multi] Fallout: New Vegas"

Erg vette cast, Danny Trejo doet ook mee 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Snap dat Wild Wasteland niet. Alles is dan een beetje aparter?

Moeten we nou allemaal keuzes gaan maken over hoe we het spel willen spelen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:50:
Snap dat Wild Wasteland niet. Alles is dan een beetje aparter?

Moeten we nou allemaal keuzes gaan maken over hoe we het spel willen spelen? :X
Yups. Pick & Choose :)

Maar als je het 'normaal' wil spelen zou ik hardcore en wild wasteland uit zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 19-10-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
anandus schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:57:
[...]
Yups. Pick & Choose :)

Maar als je het 'normaal' wil spelen zou ik hardcore en wild wasteland uit zetten.
Maar wat is het 'voordeel' van WW? Want brengt het niet wat extra's die we niet willen missen?

Anyway, ik weet nog niet of ik de game haal. Hij schijnt bijna hetzelfde te zijn als FO3 als ik de reviews zo lees. Ook triest dat 360 weer extra's heeft. Maar op dit moment is er wel geen andere game die ik wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

Maar wat is het 'voordeel' van WW? Want brengt het niet wat extra's die we niet willen missen?
Het hangt er vanaf of je die 'extra's' wel wil hebben, iets hierboven wordt uitgelegd wat het is.
Anyway, ik weet nog niet of ik de game haal. Hij schijnt bijna hetzelfde te zijn als FO3 als ik de reviews zo lees.
Oh. Ikzelf heb nog geen reviews gelezen, maar hoopte eigenlijk dat het meer zoals Fallout 1 en 2 zou zijn. Als het veel op Fallout 3 lijkt dan ben ik wel een beetje teleurgesteld, eigenlijk.
(Nouja, Fallout 3 is niet slecht, natuurlijk, maar had gehoopt dat het weer wat meer terug naar het origineel zou gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

anandus schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:21:
Als je Fallout 3 hebt kan je de survival-module (en wat andere opties, zoals ammo-weight) van FWE, waar hardcore mode basically van gekopieerd is, even proberen en kijken of het bevalt? :)

Edit:
Vergeet ook WMK niet, wat ook gekopieerd is naar FNV :)
Sinds ik WMK heb kan ik FO3 niet zonder spelen :P

Persoonlijk ga ik de eerste keer wel in hardcore-mode denk ik. Om het toch wat intenser te maken.
Plus dat ik wel een sucker ben voor survival en crafting :P
Ik heb de 360 versie, dus zal niet echt lukken :p.
Moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben dat die mods bestaan. Toen de PC versie uitkwam zag ik mensen opscheppen met infinite ammo en godmode mods en ik moet toegeven dat ik daarom toch wel neerkeek op die pc gamers die alle uitdaging uit het spel haalden terwijl de volgens pc gamers "casual consolegamers" het tenminste vanilla speelden. Gelukkig had ik ongelijk en was ik gruwelijk aan het generaliseren: Er zijn meer dan voldoende mensen die Fallout voor de uitdaging spelen, en waarschijnlijk is het mede dankzij deze mods dat ik er heel binnenkort ook op men 360 van de extra challenge kan genieten _/-\o_

En ga toch ook maar voor Hardcore, al was het maar voor de achievement :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:16:
[...]
Moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben dat die mods bestaan. Toen de PC versie uitkwam zag ik mensen opscheppen met infinite ammo en godmode mods en ik moet toegeven dat ik daarom toch wel neerkeek op die pc gamers die alle uitdaging uit het spel haalden terwijl de volgens pc gamers "casual consolegamers" het tenminste vanilla speelden. Gelukkig had ik ongelijk en was ik gruwelijk aan het generaliseren: Er zijn meer dan voldoende mensen die Fallout voor de uitdaging spelen, en waarschijnlijk is het mede dankzij deze mods dat ik er heel binnenkort ook op men 360 van de extra challenge kan genieten _/-\o_
Tja, mensen die alleen infinite ammo en godmode gebruiken moeten zelf weten wat ze doen, maar ik vind het ook loserig gedrag :P

Maar voor FO3 zijn er zó veel mods en goede ook. Neem alle texture en weather mods om het een beetje fatsoenlijker uit te laten zien :)
Of bijvoorbeeld RTS, een van mijn favoerieten, waardoor Fallout een halve RTS wordt (soort van :P ). Kan je een dorp bouwen en verdedigen enzo.

Ik zie ook al dat de eerste mods voor FNV aan het verschijnen zijn. Je kan niet vroeg genoeg beginnen daarmee :P

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 19-10-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
anandus schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:06:
[...]
Het hangt er vanaf of je die 'extra's' wel wil hebben, iets hierboven wordt uitgelegd wat het is.

[...]
Oh. Ikzelf heb nog geen reviews gelezen, maar hoopte eigenlijk dat het meer zoals Fallout 1 en 2 zou zijn. Als het veel op Fallout 3 lijkt dan ben ik wel een beetje teleurgesteld, eigenlijk.
(Nouja, Fallout 3 is niet slecht, natuurlijk, maar had gehoopt dat het weer wat meer terug naar het origineel zou gaan).
Mmm, mja ik begrijp de WW nog niet helemaal. Komt wel. Anyway, hier een aantal reviews:
Review
Review 2
Review 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:43:
[...]

Mmm, mja ik begrijp de WW nog niet helemaal. Komt wel.
Tja, je komt meer 'pop culture references' tegen, zoals bijv de TARDIS (geloof ik) en de Holy Hand Granade.
En ook meer FO1/2 references, geloof ik.

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 19-10-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Heb er al ongeveer 3 uur opzitten (PC versie) en tot nu toe erg leuk! _/-\o_
Nog geen bugs tegengekomen, waar ik over las op verschillende fora.

/offtopic
Weet niet of er nog meer mensen zijn met een Giganews Diamond abonnement maar tegenwoordig krijg je daar een VPN service bij, VyprVPN. Ik heb via de Amerikaanse VyprVPN server fallout gewoon kunnen unlocken op steam, een paar dagen voordat het hier kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MasterJR schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:09:
/offtopic
Weet niet of er nog meer mensen zijn met een Giganews Diamond abonnement maar tegenwoordig krijg je daar een VPN service bij, VyprVPN. Ik heb via de Amerikaanse VyprVPN server fallout gewoon kunnen unlocken op steam, een paar dagen voordat het hier kan. ;)
Ja, dat is het usual Steam-trucje (VPNetje doen).
Ikzelf durf/doe dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
*jaloers* :(
Net gebeld nr lokale gameboer en hebben hem zelf nog niet ontvangen. Vertelde me dr bij dat hij donderdag wel zal verkocht worden naar alle waarschijnlijkheid. Damn nog zo lang !!!

@anandus : ik ben vrij zeker dat hij meer naar de originele Fallouts toe zal gaan. De meeste reviewers van nu hebben wrs nooit F1 of F2 gespeeld en zien dezelfde engine als F3 hence , t is zoals F3

De problemen met de game zullen zoals bij de vorige weer opgeblazen zijn door velen. of dat hoop ik toch :) CANT F***ing wait!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:17:
@anandus : ik ben vrij zeker dat hij meer naar de originele Fallouts toe zal gaan. De meeste reviewers van nu hebben wrs nooit F1 of F2 gespeeld en zien dezelfde engine als F3 hence , t is zoals F3
Volgens IGN UK:
Because in some respects Fallout: New Vegas is a very different game from Fallout 3, and that's largely because it's better written.
[...]
Fallout: New Vegas is the game that many wanted Fallout 3 to be. It's harder, more ruthless, better written and more morally ambiguous. It's a game we’ve been wanting to play for more than a decade, a real modern re-imagining of the Fallout series, complete with that deliciously black humour
Gelukkig maar :)

De problemen met de game zullen zoals bij de vorige weer opgeblazen zijn door velen. of dat hoop ik toch :) CANT F***ing wait!!
Ja, het is altijd maar een bepaald deel, welke klagen op het forum, de rest is te druk bezig met spelen :P , waardoor het lijkt alsof het buggy is.

Check it out:
YouTube: Fallout New Vegas Deputy Beagle Glitch in Primm (PS3 Version yet Again)
YouTube: Fallout: New Vegas man stuck in Saloon bar glitch
YouTube: Fallout: New Vegas Glitch
YouTube: Fallout New Vegas glitch #1, FIRST OF MANY!
YouTube: Fallout New Vegas Infinite XP Glitch

Gelukkig niets wat niet binnen 5 seconden met de console te fixen is, gelukkig :)

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 19-10-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*edit* beter lezen :p

[ Voor 96% gewijzigd door boe2 op 19-10-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
die bugs vind ik totaaaal niet erg trouwens , hell kijk naar RDR , F3 en GTA 4 die er ook zo'n hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ja, toch een wat slordig, zijn dezelfde soort bugs als bij de release van Fallout 3.
Maar goed kwa gameplay is het een ijzersterke game, de bugs vind ik niet zo erg.
Nog wat reviews: http://www.gamerankings.c...lout-new-vegas/index.html

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/fallout-new-vegas

nieuws: Dlc voor Fallout: New Vegas vooralsnog exclusief voor Xbox 360

[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 19-10-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nFo schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:48:
Ja, toch een wat slordig, zijn dezelfde soort bugs als bij de release van Fallout 3.
Blijkbaar is dat echt een probleem met de engine.
Al lijkt het alsof het meer voorkomt bij spelcomputers dan PC's (als ik de klachten zo bekijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Fallout: New Vegas is the game that many wanted Fallout 3 to be. It's harder, more ruthless, better written and more morally ambiguous. It's a game we’ve been wanting to play for more than a decade, a real modern re-imagining of the Fallout series, complete with that deliciously black humour

feestje voor ananadus :)

originele bron : http://uk.pc.ign.com/articles/112/1128839p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

anandus schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:54:
[...]
Blijkbaar is dat echt een probleem met de engine.
Al lijkt het alsof het meer voorkomt bij spelcomputers dan PC's (als ik de klachten zo bekijk).
Ja die gare Gamebryo engine, als ik het voor het zeggen had ging ik de boel gewoon lekker overzetten op de: id tech 5 engine :P
Zal wel Fallout 4 worden die er op gaat draaien.

id Tech 5-engine exclusief voor Bethesda en Zenimax
http://games.fok.nl/nieuw...-bethesda-en-zenimax.html

[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 19-10-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
nFo schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:33:
[...]

Ja die gare Gamebryo engine, als ik het voor het zeggen had ging ik de boel gewoon lekker overzetten op de: id tech 5 engine :P
Zal wel Fallout 4 worden die er op gaat draaien.

id Tech 5-engine exclusief voor Bethesda en Zenimax
http://games.fok.nl/nieuw...-bethesda-en-zenimax.html
Elder Scrolls V hoop ik eerder, met Oblivion heb ik me veel meer vermaakt dan FO3. Opzich is het nu ook tijd voor een aankondiging daarvan, van Fallout nu even genoeg en Oblivion is al jaren oud.

[ Voor 9% gewijzigd door FerdiV op 19-10-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd waar ik dus nu van baal is dat ik vandaag bij de gameboer kwam en hij pas 22 okt uitkomt, in de US ze het vandaag al hebben en de game al fijn te downloaden is ook.

en steam houd natuurlijk altijd vast aan zijn release datums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:11:
gvd waar ik dus nu van baal is dat ik vandaag bij de gameboer kwam en hij pas 22 okt uitkomt, in de US ze het vandaag al hebben en de game al fijn te downloaden is ook.

en steam houd natuurlijk altijd vast aan zijn release datums.
Inmiddels staat de PC versie natuurlijk ook al op de bekende sites ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:46:
Elder Scrolls V hoop ik eerder, met Oblivion heb ik me veel meer vermaakt dan FO3. Opzich is het nu ook tijd voor een aankondiging daarvan, van Fallout nu even genoeg en Oblivion is al jaren oud.
Dat zou zó leuk zijn, TES5 op die nieuwe engine. Wel jammer dat ik dan waarschijnlijk wéér een nieuwe PC mag gaan kopen :p

Tevens ook funest voor enig sociaal leven, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best new character? Fisto, the sex robot. Be sure to ask for a demonstration.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
8) >:) tot binnen enkele maandjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:15:
[...]

dat bedoel ik ook, game companies falen hard.
ik moet dus nu 3 dagen wachten terwijl ik hem vanavond al zou kunnen hebben?
begrijp me niet verkeerd ik ga deze game vrijdag zowiezo halen, had hem al ge preorded.

maar kloppen vind ik het niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
Megamind schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:15:
[...]

de Xbox versie ook. treurig maar realiteit...

ben gelukkig genezen van het moeten van 'first day fever', ga hem zeker kopen, maar heb nog genoeg te spelen om hem nog even te kunnen laten liggen.

de eerste reviews zijn veelbelovend, zoals eerder al aangehaald ;) maar Obsidian speelt het toch weer niet klaar om een redelijk bugvrije game af te leveren volgens bv videogamer.com

[ Voor 8% gewijzigd door krakbracket op 19-10-2010 22:16 ]

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:46:
begrijp me niet verkeerd ik ga deze game vrijdag zowiezo halen, had hem al ge preorded.

Is toch niet zo heel moeilijk? Dat moest je vroeger ook met Sinterklaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:11:
[...]

Is toch niet zo heel moeilijk? Dat moest je vroeger ook met Sinterklaas :)
ja is wel moeilijk want ik verveel me al dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Maar die fout ligt toch niet bij de game companies?
Volgens mij moet je eerder bij de winkels en hun distributeurs zijn voor het rare systeem dat er nu is.

* anandus heeft vandaag in ieder geval geregeld dat-ie vrijdag vrij is :*)
Nu maar hopen dat de postbode er een beetje vroeg is vrijdag :X
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:24:
[...]

ja is wel moeilijk want ik verveel me al dagen :P
Gewoon net als ik Fallout 3 spelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 19-10-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 07:49
Inmiddels heb ik hem even kunnen spelen, het voelt weer super aan. Goede, typische sfeer en je kunt inderdaad goed merken dat je voor meer keuzes gesteld gaat worden. Als je Fallout 3 gespeeld hebt, ben je in een paar minuten weer helemaal gewoon aan het spel. Tot nu toe eigenlijk maar twee kleine minpuntjes:
1) Ik ga als eerste op zoek naar een mod die meer dan drie dialoog opties laat zien in het dialoog venster.
2) Karakter animaties vallen wel erg op door de houterigheid.

Tip: als je gepreordered hebt, moet je wel even het Caravan pack aanzetten in de launcher. Steam installeert het pack wel, maar schakelt het niet in.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat iedereen al aan het spelen is zeg :P
De VPN-truc is populair, blijkbaar :)
Edit:
Of hij is zeker al te krijgen op FTD of Piratebay (bestaat dat nog eigenlijk?) ofzo?

Voor de mensen die nog niet kunnen spelen is hier de manual in PDF om alvast op te warmen :)

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 19-10-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
Hoe is de performance tegenover FO3? Mijn laptop kan die nog net trekken op ultra zonder AA, ben benieuwd of dat met FO:NV ook nog mogelijk is.

Als ik alles zo lees denk ik wel dat ik hem ga kopen, vond FO3 leuk, maar net niet zo goed als de originele Fallout's. Ik hoop dat dat met NV wat beter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 07:49
Yep, VPN verbinding naar de US inderdaad. Helaas kon ik hem maar een uurtje lenen, moet nu zelf ook tot vrijdag wachten.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:23:

feestje voor ananadus :)
Dat belooft wat - Ik heb FO3 en de meeste DLC met heel, heel, en dan meen ik ook wel HEEL erg veel plezier en liefde uitgespeeld :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Ik heb het gisteren een uurtje gespeeld en heb wat lopen rondneuzen in de beginplaats.
Het voelt voor mij echt aan als een betere / should have been versie van FO3. De problemen met de engine zijn er nog , het houterige aan de mensen is er zeker nog , hun overdreven plastieken gezicht ook maar ach.
Ik had na het lezen van reviews enzo wat schrik om het gevoel te krijgen dat hij echt het zelfde ging zijn als FO3.
Maar je kan het best vergelijken met sex , op zich wel het zelfde , maar na wat ervaring wordt het zoveel beter :D

De performance is top op mijn pc , voelt vloeiender aan dan FO3 maar mijn pc is niet echt een referentie (i7 + 4870x2 + ssd)

De sfeer in het spel is zoals IGN beweert , zoveel beter dan de vorige. De voice actors zijn er op vooruit gegaan al zitten er nog wel enkele in waarvan je denkt , die hadden ze beter naar huis gestuurd!

Over de diepte van quests en dergelijke kan ik nog weinig zeggen aangezien ik zo weinig mogelijk quests probeer te doen op pc en liever wacht tot mijn xbox versie in de bus valt.
Op het uurtje dat ik gespeeld heb trouwens 0 bugs / glitches tegen gekomen.
Het detail van sommige textures laat echter wel te wensen over en leken me beter gedaan in FO3 maar dat bederft de pret belange niet.

anandus als je nog twijfelt , zeker kopen i can vouch for the game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:38:
anandus als je nog twijfelt , zeker kopen i can vouch for the game :)
Hehehe, dank dat je even hebt willen voorproeven ;)

Gelukkig heb ik hem al besteld: anandus in "[Multi] Fallout: New Vegas"
Dus nu alleen nog 1 dagje en 1 postbode wachten :P
Met Civ5 leverde Mediaoffer ook op de dag zelf, dus laten we hopen dat dat vandaag ook het geval is :)

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 20-10-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Dus, welke stats zou ik het beste mee kunnen rondlopen/ waar gaat iedereen hier op focussen? (Stats als in Lockpicking/science dat soort dingen). Kom op theorycraften! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
anandus schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:47:
[...]
Tja, je komt meer 'pop culture references' tegen, zoals bijv de TARDIS (geloof ik) en de Holy Hand Granade.
En ook meer FO1/2 references, geloof ik.
Precies, ja. De verwijzingen die in de originele Fallout en in Fallout 2 zaten, komen met WW ten dele weer terug. Je moet daarbij denken aan verwijzingen naar o.a. Mad Max, 2001: A space odyssey, The Terminator, Monty Python en Pinky and the Brain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffiappie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:20:
Dus, welke stats zou ik het beste mee kunnen rondlopen/ waar gaat iedereen hier op focussen? (Stats als in Lockpicking/science dat soort dingen). Kom op theorycraften! :D
Ik denk dat ik voor mijn eerste potje (geen WW, wel hardcore) een melee survivalist nerd ga maken.
Moet nog even kijken hoe en wat, maar het zal iets in die richting worden.
Plus een extra puntje in luck, natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
anandus schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:52:
[...]
Ik denk dat ik voor mijn eerste potje (geen WW, wel hardcore) een melee survivalist nerd ga maken.
Moet nog even kijken hoe en wat, maar het zal iets in die richting worden.
Plus een extra puntje in luck, natuurlijk ;)
Is melee goed? Zijn er beetje goede wapens voor vraag ik mij af :? Is wel interessant natuurlijk. Hoe zet je hardcore aan btw?
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste