De reclame kan je uitzetten, de interface hoef je ook nauwelijks te gebruiken en kan je aanpassen.
de downloadbare games zijn DUURDER dan wanneer je ze in de winkel koopt (borderlands GOTY retail was maar liefst 20 euro goedkoper EN laat dat hele steam gedoe achterwege als bonus)
Dan koop je het toch in de winkel? Doe ik ook.
Je bent gek als je op Steam koopt en het is geen aanbieding, imho.
Bij de spelletjes die ik heb zijn het over het algemeen retailspelletjes, omdat ik het leuk vind om de doos te hebben

Sommige spellen heb ik digitaal, maar dat waren vaak aanbiedingen die ik niet kon laten liggen

blijft rustig resources vreten
Ik vind dat behoorlijk meevallen.
en op de meest onverwachte momenten (ongevraagd!) content downloaden.
Kan je ook, net als die reclame, uitzetten. Überhaupt weleens in 'settings' gekeken?
Ow ja, dan zwijg ik nog over de actievatiecrap op retail steam games: Koop je je game, kan je ze nog steeds niet spelen. Gewoon. Omdat het nog niet mag van steam

Dat heeft niets met Steam te maken, maar dat ligt, uiteindelijk, bij de (uitgevers van) spelletjeswinkels.
Officieel zijn retail-games alleen te krijgen op de releasedag, en dan zijn ze al unlockt bij Steam

Fallout New Vegas ligt officieel vrijdag in de winkels, donderdagnacht om 3 uur unlockt het bij Steam.
Dat winkels ze pre-release verkopen (en wij daardoor dit systeem doorgedrukt krijgen) daar moet je die bij die winkels zijn en niet bij de developer of Steam.
Maarrr.. Dit is het Fallout topic. Wij verschillen van mening, so be it en zullen we verder weer ontopic gaan zonder het topic verder te vervuilen?
[
Voor 4% gewijzigd door
anandus op 20-10-2010 17:13
]