Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffiappie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:09:
[...]

Is melee goed? Zijn er beetje goede wapens voor vraag ik mij af :? Is wel interessant natuurlijk. Hoe zet je hardcore aan btw?
Melee is een stuk verbeterd vergeleken met Fallout 3, als ik het goed begrepen heb en er zijn ook veel meer wapens voor. Ook schijnen er een soort 'special moves' voor te zijn.
Maar het is meer een persoonlijke keus om melee te doen, past ook bij het character wat ik in mijn hoofd heb. Tja, het blijft roleplayen :P

Hardcore wordt gevraagd bij het begin van het potje/character creation, als ik het goed begrepen heb.

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 20-10-2010 10:14 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
sleepwalkerbe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:38:

De performance is top op mijn pc , voelt vloeiender aan dan FO3 maar mijn pc is niet echt een referentie (i7 + 4870x2 + ssd)

Over de diepte van quests en dergelijke kan ik nog weinig zeggen aangezien ik zo weinig mogelijk quests probeer te doen op pc en liever wacht tot mijn xbox versie in de bus valt.
Excuses voor het onbegrip, maar je hebt een pc die een 360 op elk front volledig uit het water blaast en je gaat meer geld betalen voor een spel? Ligt het aan mij, of is dat een beetje vreemd? :D

Heb gisteren ook een uurtje of anderhalf zitten spelen en lijkt tot nog toe erg leuk. Wel de testversie gedownload, want ik lees al een dag of 2 overal berichten dat vooral spelers met NVIDIA kaarten veel performanceproblemen hebben. Grapjes als 15-20 FPS met een GTX480. Tot nog toe lijkt het vooral een probleem met de nieuwere kaarten te zijn, want hij loopt lekker soepeltjes op mijn 9800GTX+ met nieuwste drivers, dus heb em meteen bij Steam gekocht. Wilde eigenlijk Direct2drive, maar die verkopen em weer es niet aan europeanen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vengeful schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:16:
[...]

Excuses voor het onbegrip, maar je hebt een pc die een 360 op elk front volledig uit het water blaast en je gaat meer geld betalen voor een spel? Ligt het aan mij, of is dat een beetje vreemd? :D
Voor sommigen heeft een spelcomputer voordelen. Ik zie ze ook niet, maar ik geloof dat het erop neer komt dat je bij spelcomputers het spel ook in horizontale modus op de bank kan spelen, waar dat bij een PC wat moeilijker gaat :P
Heb gisteren ook een uurtje of anderhalf zitten spelen en lijkt tot nog toe erg leuk. Wel de testversie gedownload
Testversie? Een soort beta of trial ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Vergeleken met fallout 3 lijkt bij New Vegas de characters toch een tintje scherper. Game loopt ongeveer hetzelfde als wanneer je de HQ Texture Pack voor Fallout 3 gebruikte. Met een 8400, 4870 op 1680x1050 toch gemiddelde na 5 minuten van 46 fps.

Afgelopen dagen speelde ik Fallout 3 maar die ben ik sinds ik gister met New Vegas begon, totaal vergeten.

Voor de mensen die de opening cinematic willen zien: YouTube: Fallout New Vegas Opening Scene (HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
F3 heeft sowieso een consoleinterface die er lelijk uitziet op pc, en het "games for windows" logo op de verpakking van de pc versie op zich is voor mij al een reden om kilometers ver van de pc versie vandaan te blijven.
Heb zelf ook een monster van een pc, maar deze speel ik toch op de 360 :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:00:
[...]

F3 heeft sowieso een consoleinterface die er lelijk uitziet op pc
Dan moet je ook DarnUI nemen :)
Goed nieuws: Voor NV is-ie ook al in de maak. Helaas is Darn een Europeaan, dus duurt het minstens tot vrijdag tot-ie aan de slag kan.

Andere mods waar al aan gewerkt wordt: FOOK, unofficial patch, NVinteriors (net als DCinteriors), hair mod en uiteraard wapens (zoals kukri), body en skin* (NSFW) replacers en monsters.

Maar eerst even snel een mod manager en NVSE.

* Echt waar, maakt niet uit welk spel, altijd is er op de eerste dag wel een skin replacing mod 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 20-10-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
[...]

Ik snap je onbegrip volledig hoor maar de appeal van het horizontale spelen in een lekkere comfy zetel. Ook speel ik het wrs uiteindelijk op beide systemen. Ik vind nml dat ik 1x de licentie betaal en geen licentie per schijfje of platform. maar goed ik wil geen discussie daaromtrent uitlokken!

Ook nog enkele kleine ongemakken rond men pc ruimte (not nearly big enough!) en een vriendin die ik toch graag naast me zitten heb leidt dit tot het spelen op Xbox. Ook bezie ik FO:NV totaal niet als een fps en verschilt men speelstijl op beide systemen enorm.
Choices , choices :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Je kan toch je xbox controller aan je PC hangen en met een HDMI kabeltje doortrekken :P Dat doe ik iig wel, alleen zal de controller niet zo lekker speler als WSAD en een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Kan iemand mij een webshop aanraden om NV voor de PC te bestellen? Ik zie dat de goedkoopsten (mediaoffer, gamesshoppen) hem niet meer hebben. Is Gamersland.nl een betrouwbare plek? Er staat daar namelijk dat het spel verwacht wordt in de herfst terwijl de datum van vrijdag natuurlijk gewoon vaststaat. Kan ik er dan op rekenen dat ze hem op tijd opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I-Heine-I schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:12:
Kan iemand mij een webshop aanraden om NV voor de PC te bestellen? Ik zie dat de goedkoopsten (mediaoffer, gamesshoppen) hem niet meer hebben. Is Gamersland.nl een betrouwbare plek? Er staat daar namelijk dat het spel verwacht wordt in de herfst terwijl de datum van vrijdag natuurlijk gewoon vaststaat. Kan ik er dan op rekenen dat ze hem op tijd opsturen?
Kijk even op budgetgaming, daar kan je ook zien hoe goed de shops zijn.
Ik geloof dat hier op Tweakers soms ook spellen in de pricewatch staan, dus daar kan je ook kijken.

Gamersland ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

odan

The dark side is within all!

anandus schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:19:

Testversie? Een soort beta of trial ofzo?
8)7

aangezien hij al rondslingert op de verschillende "donkere hoekjes" van het internet neem ik aan dat hij dat bedoelt.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
odan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:29:
[...]

8)7

aangezien hij al rondslingert op de verschillende "donkere hoekjes" van het internet neem ik aan dat hij dat bedoelt.
Oh, okee. Ik had in dit topic begrepen (ik ken de donkere hoekjes niet) dat alleen de Xbox-versie 'rondslingerde', vandaar dat ik dacht dat-ie iets anders bedoelde, gezien hij het over de PC had en niet over de VPN-hack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Laatst online: 04-04-2024
Nee, de pc-versie is ook gelekt. Maar aangezien het spel gewoon goed loopt, tja, zie ik het probleem niet om het te kopen. Behalve als blijkt dat de performanceproblematiek door Steam wordt veroorzaakt, maar dan kan ik alsnog de foute versie downen en die spelen. Feit is dan wel, de ontwikkelaar heeft aan me verdiend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vengeful schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:52:
Behalve als blijkt dat de performanceproblematiek door Steam wordt veroorzaakt
Ik heb nog nooit performanceproblemen ondervonden door Steam (en ik speel tegenwoordig alles via Steam).

Ik zeg niet dat het niet bestaat, maar ik ben wel al paar topics tegengekomen van mensen die voor het eerst Steam gebruikten en gelijk de schuld aan Steam gaven, waar de fout gewoon bij Fallout lag.

Maar we merken het wel :)

Ikzelf ben vooral benieuwd hoe het op mijn laptop draait (met een X1600 :X ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:49
maffiappie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:09:
[...]

Is melee goed? Zijn er beetje goede wapens voor vraag ik mij af :? Is wel interessant natuurlijk. Hoe zet je hardcore aan btw?
Tijdens de eerste minuten van de game krijg je de keuze:
* Hardcore aanzetten. Houd je het aan tot het einde van de game, dan krijg je een beloning
* Hardcore uit

je kunt het ook aan/uit zetten tijdens het spelen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik heb nog een Nvidia 9650M GT maar ik heb enorm veel last van performance drops, eigenlijk bijna niet meer leuk zo. Het lopen e.d. gaat goed (wel nu op laagste resolutie), maar als je met een character gaat praten dat zakt de FPS in naar iets van 5 fps als zij beginnen met praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
de issue ivm frame drops bij NPCs heeft te maken met Nvidia kaarten volgens mij. Wachten op een fix van nvidia ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
Het schijnt dat dit de performance kan verbeteren: druk op tilde key(~) en type toggleEmotions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
INGKING schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:34:
Het schijnt dat dit de performance kan verbeteren: druk op tilde key(~) en type toggleEmotions
Zijn ze dan nog houtiger? :*) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Volgens het Xboxworld forum zijn er al Free Record Shops / Game Mania's die hem verkopen.
Straks eens in Maastricht kijken of die daar ook al te krijgen is. Was er niet iemand hier op Tweakers die in de Gamemania in Maastricht werkt?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:31:
Volgens het Xboxworld forum zijn er al Free Record Shops / Game Mania's die hem verkopen.
Straks eens in Maastricht kijken of die daar ook al te krijgen is. Was er niet iemand hier op Tweakers die in de Gamemania in Maastricht werkt?
Right tijd voor de pre-orders om te gaan ragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Jammer genoeg nog niet in België Ik krijg em niet losgepeuterd bij men GameMania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

anandus schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:09:
[...]
Dan moet je ook DarnUI nemen :)
Goed nieuws: Voor NV is-ie ook al in de maak. Helaas is Darn een Europeaan, dus duurt het minstens tot vrijdag tot-ie aan de slag kan.

Andere mods waar al aan gewerkt wordt: FOOK, unofficial patch, NVinteriors (net als DCinteriors), hair mod en uiteraard wapens (zoals kukri), body en skin* replacers en monsters.

Maar eerst even snel een mod manager en NVSE.

* Echt waar, maakt niet uit welk spel, altijd is er op de eerste dag wel een skin replacing mod 8)7
zou je een NSFW tag kunnen zetten bij de "skin" link. Ik vind het niet erg om dat te zien maar ik denk me baas wel als hij toevallig langs gelopen was ^^

En verder, aaaaaaaaaaaaaah! waarom kan men in de unite me states of awesome al wel spelen :(

En dan heb ik als puur toeval vrijdag vrij dus hopelijk ligt hij donderdag in de brievenbus :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:17:
[...]

zou je een NSFW tag kunnen zetten bij de "skin" link. Ik vind het niet erg om dat te zien maar ik denk me baas wel als hij toevallig langs gelopen was ^^
Ging ervanuit dat het wel duidelijk was wat voor 'skin replacer' het zou zijn, maar even NSFW bijgezet ;)
En dan heb ik als puur toeval vrijdag vrij dus hopelijk ligt hij donderdag in de brievenbus :p
Vergeet niet dat de PC-versie pas om 3 uur 's nachts (als ik het goed heb) unlockt, dus niet dat je donderdagavond om middernacht al klaarzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

anandus schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:23:
[...]
Ging ervanuit dat het wel duidelijk was wat voor 'skin replacer' het zou zijn, maar even NSFW bijgezet ;)

[...]
Vergeet niet dat de PC-versie pas om 3 uur 's nachts (als ik het goed heb) unlockt, dus niet dat je donderdagavond om middernacht al klaarzit :)
Ik heb de game niet op steam gekocht. Gewoon retail. Van sommige games wil ik puur voor weet ik wat voor rede een physieke kopie. Enige games die ik op steam haal zijn shooters over het algemeen. Of games waar ik de retail van heb en zonder problemen in steam te adden zijn en niet als "add non steam game" te boek komen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:34:
[...]

Ik heb de game niet op steam gekocht. Gewoon retail.
Maar ook retail moet je Fallout activeren in Steam. Dat je het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Wat irritant. Ik heb zelf ook Steam geïnstalleerd en daar wat games gekocht maar ik zie het nut niet in om een offline RPG te koppelen aan een of ander 3rd party app als je 'm gewoon in de winkel hebt gekocht. Laat me raden: de "gelekte" versie heeft dit zeker niet nodig. :X

Ben nu nog Fallout 3 GOTY aan het spelen en die heeft oook geen Steam nodig dus het nut ontgaat me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prOnorama2 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:12:
Wat irritant. Ik heb zelf ook Steam geïnstalleerd en daar wat games gekocht maar ik zie het nut niet in om een offline RPG te koppelen aan een of ander 3rd party app als je 'm gewoon in de winkel hebt gekocht. Laat me raden: de "gelekte" versie heeft dit zeker niet nodig. :X

Ben nu nog Fallout 3 GOTY aan het spelen en die heeft oook geen Steam nodig dus het nut ontgaat me.
Zowel vanuit de developer als voor de klant zijn er meerdere goede reden om Steam te gebruiken.

Voor de developer is het een stuk makkelijker om patches te maken en is het een goed kanaal om games en DLC's te distribueren en verkopen
Voor de klant is het een van de beste DRM-systemen (zie hieronder, op geen DRM na natuurlijk), hoeft-ie niet meer te kloten met DVD's voor installatie en patches gaan automatisch, dus niet zoeken op websites, checken welke versie je hebt etc. Het brengt enorm veel gebruikersgemak met zich mee.

Als ik zou moeten kiezen tussen Ubisoft's 'altijd online'-systeem, Tage's en Securom's systeem met vage dll'etjes die zich in je systeem nestelen waarbij je je cd in de drive moet houden en Steam dan kies ik met alle liefde voor Steam.

Overigens heb ik Fallout 3 GOTY op Steam gekocht (aanbiedinkje tijdje terug), werkt helemaal prima.

Edit:
Maarja, ik ben dan ook bevooroordeeld, want een Steam-slet :P

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 20-10-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ,beste gamers & tweakers :) .FF mijn bijdrage ;

Ik heb de pc game vorige maand besteld en betaald bij neckermann,en de leverdatum zou de 22 st zijn.
Net om 15.30 is de pc game door de post bezorgd.
Erg snel.
Ik had eigenlijk vrijdag verwacht.
Ben benieuwd ;) ..

#1Most wanted game of 2010- ign

edit ,net een instal geprobeerd ,maar steam geeft een melding dat de game nog uit officieel uit is :( .
Tjonge ,wel wachten dus maar dan.......

Het voorladen is voltooid ,maar je moet wachten.
Aan de ene kant wel zo eerlijk dat ieder 1 op het zelfde tijds stip kan spelen.
Aan de andere best irritant als je de game hebt,maar niet kan spelen.
Erg raar :X , nog nooit meegemaakt dit.
Volgens mij ook een record,dat zoveel mensen tegelijk een game gaan beginnen. :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Voor de klant is het een van de beste DRM-systemen (zie hieronder, op geen DRM na natuurlijk), hoeft-ie niet meer te kloten met DVD's voor installatie en patches gaan automatisch, dus niet zoeken op websites, checken welke versie je hebt etc. Het brengt enorm veel gebruikersgemak met zich mee.
Scuze, steam is een van de gruwelijkste DRM systemen ooit gemaakt. Duwt steevast een hondslelijke interface + reclame in je gezicht ongeacht je game het nu effectief gebruikt of niet, de downloadbare games zijn DUURDER dan wanneer je ze in de winkel koopt (borderlands GOTY retail was maar liefst 20 euro goedkoper EN laat dat hele steam gedoe achterwege als bonus), blijft rustig resources vreten en op de meest onverwachte momenten (ongevraagd!) content downloaden. Ow ja, dan zwijg ik nog over de actievatiecrap op retail steam games: Koop je je game, kan je ze nog steeds niet spelen. Gewoon. Omdat het nog niet mag van steam 8)7

Neen, dan is zelfs ubisoft hun "online to play" gedrocht nog beter dan steam :|

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 20-10-2010 16:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
I-Heine-I schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:12:
ikzelf kan je game.co.uk aanraden. maar ik heb hem daar besteld vanwege de collector's edition die niet in nl verkocht wordt.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 05-09 12:42
anandus schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:42:
[...]
Maar ook retail moet je Fallout activeren in Steam. Dat je het weet :)
nou nee.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:49:
[...]

Scuze, steam is een van de gruwelijkste DRM systemen ooit gemaakt. Duwt steevast een hondslelijke interface + reclame in je gezicht ongeacht je game het nu effectief gebruikt of niet
De reclame kan je uitzetten, de interface hoef je ook nauwelijks te gebruiken en kan je aanpassen.
de downloadbare games zijn DUURDER dan wanneer je ze in de winkel koopt (borderlands GOTY retail was maar liefst 20 euro goedkoper EN laat dat hele steam gedoe achterwege als bonus)
Dan koop je het toch in de winkel? Doe ik ook.
Je bent gek als je op Steam koopt en het is geen aanbieding, imho.

Bij de spelletjes die ik heb zijn het over het algemeen retailspelletjes, omdat ik het leuk vind om de doos te hebben :)
Sommige spellen heb ik digitaal, maar dat waren vaak aanbiedingen die ik niet kon laten liggen :P
blijft rustig resources vreten
Ik vind dat behoorlijk meevallen.
en op de meest onverwachte momenten (ongevraagd!) content downloaden.
Kan je ook, net als die reclame, uitzetten. Überhaupt weleens in 'settings' gekeken?
Ow ja, dan zwijg ik nog over de actievatiecrap op retail steam games: Koop je je game, kan je ze nog steeds niet spelen. Gewoon. Omdat het nog niet mag van steam 8)7
Dat heeft niets met Steam te maken, maar dat ligt, uiteindelijk, bij de (uitgevers van) spelletjeswinkels.

Officieel zijn retail-games alleen te krijgen op de releasedag, en dan zijn ze al unlockt bij Steam ;)
Fallout New Vegas ligt officieel vrijdag in de winkels, donderdagnacht om 3 uur unlockt het bij Steam.

Dat winkels ze pre-release verkopen (en wij daardoor dit systeem doorgedrukt krijgen) daar moet je die bij die winkels zijn en niet bij de developer of Steam.

Maarrr.. Dit is het Fallout topic. Wij verschillen van mening, so be it en zullen we verder weer ontopic gaan zonder het topic verder te vervuilen? :P

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 20-10-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
[...]

Scuze, steam is een van de gruwelijkste DRM systemen ooit gemaakt. Duwt steevast een hondslelijke interface + reclame in je gezicht ongeacht je game het nu effectief gebruikt of niet, de downloadbare games zijn DUURDER dan wanneer je ze in de winkel koopt (borderlands GOTY retail was maar liefst 20 euro goedkoper EN laat dat hele steam gedoe achterwege als bonus), blijft rustig resources vreten en op de meest onverwachte momenten (ongevraagd!) content downloaden. Ow ja, dan zwijg ik nog over de actievatiecrap op retail steam games: Koop je je game, kan je ze nog steeds niet spelen. Gewoon. Omdat het nog niet mag van steam 8)7

Die interface kan je veranderen, die reclame is omdat steam gratis is. Er zijn elke week meerdere goede deals zoals een paar weken geleden Borderlands met alle DLC voor 15 euro. Steam verbruikt heel weinig en je kan altijd de downloads stoppen wanneer je maar wilt. En ja, de schuld ligt bij de winkels die hem eerder verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Woohoo *O*
Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/IMG_3870.jpg

Dit gaat een slapeloze nacht worden :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg mooi uit ,die luxe case, chester :) .Maar hoe ga je activeren dan?

quote;

Dit gaat een slapeloze nacht worden

Ofline lukt het ook niet bij pc.
Mischien bij de xbox wel?.

edit ;Ok ps3 versie .Wel veel plezier!!!!!! ;)

Ik hoorde dat de fallout 3 goty versie niet lekker speelde op ps3 ,deze vast wel.
Ze hebben vooraf veel getest.

Ik zit hier met een melding .

" wanneer het spel officieel word uitgebracht , kun je het meteen spelen ".

leuk dan. :7

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb de PS3 versie. Ik heb iig nog nooit een spel op de PS3 hoeven activeren, dus ik ga er van uit dat ik zo meteen kan spelen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Chester schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:58:
Ik heb de PS3 versie. Ik heb iig nog nooit een spel op de PS3 hoeven activeren, dus ik ga er van uit dat ik zo meteen kan spelen.
Hmmm.... dat is een mooie doos!

Kan niet wachten tot morgen!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Ik ben dolblij als een spel in Steam toegevoegd kan worden en je wel kan profiteren van het goedkoop kopen in de winkels. Altijd up-to-date qua patches (en ik merk het echt niet in de achtergrond), geen verplichte DVD in tray, installeren waar je maar wil (en ongelimiteerd in aantal) en sinds Steam Cloud ook je savegames in de cloud. Heeeerlijk.
Wauw, kon het niet meer met je oneens zijn. Laten we het daar maar op houden ;)

Ik ben nu ook dit topic in de gaten aan het houden. Ik moet normaal van deze topics wegblijven, zodat ik mezelf in de aanloop niet gek maak. Fallout 3 heb ik eerst voor de PC gekocht, later toch naar de PS3 overgegaan. Nu erg aan het twijfelen waar ik hem voor zal halen. Bank versus bureau, controller versus muis, beste graphics versus mwoah graphics. Als ik hem voor de console koop dan wordt het voor de 360, want ik vond de DLC bij de PS3 als mosterd na de maaltijd komen en dat gaat nu weer gebeuren.
En tegelijkertijd twijfel ik nog een beetje 'of ik het niet allemaal al gezien heb' (en op de achtergrond speelt ook mee dat Cataclysm er aan zit te komen :+ )

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:55

nFo

Chester schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:51:
Woohoo *O*
[afbeelding]

Dit gaat een slapeloze nacht worden :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6HgQd17fqddKSlZljJyYdbJ2/full.png
Ik vond die editie alleen wel erg duur € 89,- -O-
Dus maar de standaard PC versie gekocht, bij bartsmit krijg je ook 4 codes.
Maar staan nu ook online, dus had net zo goed bij mediaoffer kunnen kopen. fail.

[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 20-10-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels al zo'n 2 uur zitten spelen en het is ouderwets fallout.
heerlijk :) ga weer ff knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Laatst online: 10:11
Het is echt een Fallout 3 game eigenlijk.
Maar ik treur niet: die game vond ik super en zo ook deze!
Ondanks dat ik veel dingen al weet hoe ze werken, blijft het enorm leuk.
Heb wel wat glitches etc... maar even herstarten af en toe. (win XP/HD5770)

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 20-10-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er wordt druk gewerkt aan een patch volgens Gamespot :)
Wat een onwijs bizar freaky filmpje zeg :X

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 20-10-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

anandus schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:20:
Er wordt druk gewerkt aan met een patch volgens Gamespot :)
Wat een onwijs bizar freaky filmpje zeg :X
Meest creepy game-intro ever :p
Ondanks men steam-afkeer twijfel ik toch nog altijd tussen de 360 en de PC versie, mede omdat de laadtijden naar verluid beduidend korter zijn dan op de 360. 360 kan ik echter heerlijk op mijn gemak zitten, +100 uur aan toetsenbord + muis zitten is kwelling vrees ik. Keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de 360 komt er ook eerder DLC vrij.

offtopic:
Vraag me trouwens af hoe de laadtijden op een SSD zijn? Kan je geen SSD in je Xbox bouwen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
haha ja die was hier al gepasseerd dacht ik, niet?

Er zijn veel van die glitches te zien volgens sommigen maar ik vraag me toch af hoe zij die glitches wel hebben en ik na 3u spelen nog geen enkele ben tegen gekomen.
FO3 gevoel all over :) enkel nog wat schrik van de quests omdat ik em pas echt wil tackelen zodra ik hem officieel heb (morgen dus , inclusief FO:NV t-shirt ^^)

Voornamelijke verschillen met FO3 in mijn opinie :
- veel meer wildlife !
- VATS lijkt me 'correcter' , je kan niet meer vanop 10m VATS met melee wapen.
- Veel te collecten (heb al 10+ van die boeken :o en een snow globe gevonden )
- zeker en vast geen schaarste aan wapens en bullets (jammer genoeg)
en nog veel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

sleepwalkerbe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:36:
haha ja die was hier al gepasseerd dacht ik, niet?

Er zijn veel van die glitches te zien volgens sommigen maar ik vraag me toch af hoe zij die glitches wel hebben en ik na 3u spelen nog geen enkele ben tegen gekomen.
FO3 gevoel all over :) enkel nog wat schrik van de quests omdat ik em pas echt wil tackelen zodra ik hem officieel heb (morgen dus , inclusief FO:NV t-shirt ^^)

Voornamelijke verschillen met FO3 in mijn opinie :
- veel meer wildlife !
- VATS lijkt me 'correcter' , je kan niet meer vanop 10m VATS met melee wapen.
- Veel te collecten (heb al 10+ van die boeken :o en een snow globe gevonden )
- zeker en vast geen schaarste aan wapens en bullets (jammer genoeg)
en nog veel meer :)
Dat met die boeken waar plus 10 punten bij staat is maar een tijdelijk verhogen van je skills.
Dus stel je hebt een lockpick skill van 45 en je wilt een deur open maken met een skill level van 50 kun je die boek even gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Dat is met heel veel dingen nu, Nuka Cola en dat nieuwe drankje dat werkt ook maar voor een paar seconden, niet meer als health erbij. Net als de leerboeken, die geven je maar een boost voor een tijdje, dat vindt ik wel erg jammer, wil altijd graag mijn stats lekker hoog maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Pfff nog steeds niet verstuurd... Schiet op Bol :P

Come onnnnnn!

Afbeeldingslocatie: http://southparkstudios-intl.mtvnimages.com/shared/sps/images/shows/southpark/vertical_video/import/season_10/sp_1012_01_v6.jpg?width=480

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Tis dat ik net mass effect ben gaan spelen (moest omdat ik 2 nog wil spelen :p) en een 2e run door fallout doe anders had ik deze allang gekocht. Alleen nu ik de reviews zie gaat het weer kriebelen.
Dit soort spellen speel ik het liefst op de xbox, maar de pc versie schijnt veel beter te draaien ? Hoe zijn de ervaringen hier met de consoleversies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megamind schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:04:
Net als de leerboeken, die geven je maar een boost voor een tijdje, dat vindt ik wel erg jammer, wil altijd graag mijn stats lekker hoog maken :P
Ik had begrepen dat boeken een permanente boost geven en tijdschriften een tijdelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Over de main quest eenmaal in vegas: spoiler alert! :P

spoiler: title
Ik moet eerlijk zeggen dat ik effe van slag was van de keuzes die je krijgt haha, in 1 keer 10 quests erbij, wie wel killen, wie niet en wat zou dat betekenen voor de verhaal lijn :-) Mochten ze van mij wel wat beter uitvouwen!

[ Voor 62% gewijzigd door lockie1978 op 21-10-2010 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 17:27
Heb een paart questen gespeeld, en kan weinig meer zeggen als: Leuk. Maar jammer dat ze heel veel items uit FO3 hebben overgeheveld naar NV..

spoiler:
Ik snap dat het in dezelfde tijdlijn zit, en dat iedereen wel wat spullen hetzelfde heeft. Maar FO3 is een stuk donkerder, en de items dus ook..

Nieuwe wapens zijn leuk, maar ik vind het Iron Sight aiming toch niks (Alhoewel in de trailers mij dat juist gaaf leek :9 ) die sprinkhanen zijn echt te belabberd voor woorden, passen ABSOLUUT niet in het spel.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Willybubba schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:05:
Pfff nog steeds niet verstuurd... Schiet op Bol :P
Bol.com verstuurt nooit eerder.
Bij mijn bestelstatus staat "Verzending Op verschijningsdatum", dus ik verwacht hem op z'n vroegst zaterdag pas..

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Dat is met heel veel dingen nu, Nuka Cola en dat nieuwe drankje dat werkt ook maar voor een paar seconden, niet meer als health erbij. Net als de leerboeken, die geven je maar een boost voor een tijdje, dat vindt ik wel erg jammer, wil altijd graag mijn stats lekker hoog maken :P
ik ook maar bij FO3 was ik al lvl 30 voor ik de laatste missie gestart was (heb de goty editie), dan loop je er veel te makkelijk doorheen, vind het wel prima als het wat rustiger gaat deze keer.

eerder vroeg iemand zich af waarom je niet op de PC zou spelen. Ik ben ook iemand die niet op de PC speelt maar op de PS3, heb geen zin om de PC elke keer te updaten (pc is 5 jaar oud) en te klooien met drivers, de PS3 speel ik op 40" (PC heeft nog een oude 19" crt :'( ), daarnaast zit ik lekker op de bank en heb ik DD geluid, voor mij geen PC spellen.

Hoop wel dat deze versie minder last heeft van hangups, FO3 was bijna niet meer speelbaar, bleef regelmatig hangen, schijnt te maken te hebben met de hoeveelheid wapens die je meedraagt.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Minder hangups, meer stutters.

offtopic:
PS vs Consoles blijft een persoonlijke ervaring, ik heb zowel FO3 op mn PC als op mn Xbox-360 gespeeld, deze hangen allebij aan dezelfde 27" full HD monitor, en het verschil op de PC mag er wel wezen. Meer FPS, hogere kwaliteit en minder stutters/hangups. New Vegas zal gewoon dezelfde ervaring zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Gister even zitten spelen, vond het spel eigenlijk niet zo geweldig. Voornamelijk omdat het zo erg op FO3 lijkt. FO3 vond ik leuk omdat het een nieuwe omgeving was, een echte nieuwe game. Het was leuk om te wereld te verkennen voor de eerste keer. In FO:NV zit natuurlijk nieuwe content, maar de sfeer is(in het begin althans) precies hetzelfde als in FO:3. Krijg er heel erg een been there/done that gevoel bij. Het is totaal niet verniewend...denk dat ik na zo'n 12-13 jaar gamen eigenlijk alleen nog echt vernieuwende games kan waarderen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel na zo`n jaartje gewacht te hebben ,vind ik het wel weer leuk. :)
Fallout 3 had geen groote re-play waarde,voor mij ,maar des te groter was het te spelen spel.
Sommige dlc waren helaas wel zoals eerder gezegd "mostert na de maaltijd ".Uit vrees & om dit nu te voorkomen (vorige keer was ik maar weer opnieuw begonnen) speel ik dus langzaam.

Dat is, wanneer steam mij eindelijk zal toestaan te spelen :/ .
Ik las dat sommige zich hebben toegewent tot een crack om al vast te spelen,maar die ene dag maakt nu ook niks meer uit.

edit .wiki vpn

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Je kan wel merken dat NV echt een soort tussenstop is voor de volgende fallout.. Het is meer een soort van Expansion/Mod gevoel wat ik erbij heb.

Ik hoop dat DLC weer net zo goed word als in FO3 though, kan ik er later nog wat lol uit halen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* anandus zet z'n geld op een Area 51-DLC.

Niet perse met aliens, maar het is een prima plek in Nevada voor een leuke DLC. Misschien de Enclave ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 21-10-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

met nieuws over die GECK ben ik dan toch maar voor de pc versie gegaan, wat betekent dat ik dus tot morgen moet wachten. Het valt wel op hoe alle reviews identiek hetzelfde vertellen: Een waanzinnig goed spel, alleen spijtig van de vele bugs :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:30
Ik heb het spel gisteren kunnen kopen bij de dixons, en heb hem geactiveerd via een vpn.
Heb het nu 4uur gespeeld, en heb nog geen bugs gezien, al ben ik nog niet echt veel quests aan het doen.
Verder vindt ik bepaalde nieuwe vijanden er iets te "grappig" uitzien:
spoiler:
En dan bedoel ik de gecko's, in Fallout 2 zagen ze er redelijk "eng" uit, zover je dat kon zien, maar hier zien ze eruit als halve aquamensachtige.

Verder viel het mij ook op dat ze het aantal skills hebben terug gebracht. Zo hebben ze geen Big guns meer, die is onder gebracht onder explosives. En doctor is er ook niet meer, die is ondergebracht onder medicine. Opzich maakt het de keuzes wel wat makkelijker, maar krijg je ook minder gevarieerde karakters

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microgranules
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 13:52

Microgranules

Hier staat niets zinnigs

anandus schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:14:
[...]
Ik had begrepen dat boeken een permanente boost geven en tijdschriften een tijdelijke?
Klopt, zie ook hier.
Je zult magazines dan ook vaker tegenkomen dan books.
Remy!!!! schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:52:
...

Verder viel het mij ook op dat ze het aantal skills hebben terug gebracht. Zo hebben ze geen Big guns meer, die is onder gebracht onder explosives. En doctor is er ook niet meer, die is ondergebracht onder medicine. Opzich maakt het de keuzes wel wat makkelijker, maar krijg je ook minder gevarieerde karakters
Er zijn skills samengevoegd, maar er zijn ook een aantal nieuwe bijgekomen.
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
anandus schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:27:
[...]
Zowel vanuit de developer als voor de klant zijn er meerdere goede reden om Steam te gebruiken.

Voor de developer is het een stuk makkelijker om patches te maken en is het een goed kanaal om games en DLC's te distribueren en verkopen
Ah OK ik moet inderdaad mijn Fallout 3 GOTY DVD in de drive houden (kopieerbeveiliging denk ik), maar stel dat ik de retail versie van New Vegas koop, gaat dan de kopieerbeveiliging & patches via Steam zodat ik de DVD na installatie niet meer nodig heb?

(PS: ik heb Fallout 3 GOTY een paar weken geleden gekocht voor 25 euro, bij Steam was hij nog 50 euro, dat vind ik echt duur voor een oud spel waar de fysieke productie- en distributiekosten ontbreken. Mijn retail kopie kan ik nog verkopen ook. Steam is leuk voor aanbiedingen en sommige oudere spellen, The Witcher EE voor 16 euro bijvoorbeeld. Maar je moet goed oppassen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt ja.Net als bij alle spellen die je via steam instaleerd.Steam zelf is de beveiliging.
Geen dvd meer in de drive nodig.

Je kan trouwens ook games die je ergens anders koopt toevoegen aan je steam account :) .
Daarom hebben sommige een hekel aan steam.
Als je zo`n goede game koopt ,(of een andere zoals metro2033 b.v ) dan zit je vast aan die steam accaunt.
Verkoop word zo erg moeilijk.
Of je moet voor elke game een aparte steam account openen.
Een game een maal geactiveerd bij steam,kan niet worden ge-unactiveerd.
deactivatie . :P

Het heeft voor en nadelen .Ik vind steam wel goed.Goede ondersteuning enzo.
Graties demo`s ,goede previews en alles op 1 plek,met 1 account.
Die account kan je overal mee naar toenemen ( bijvoorbeeld naar lan party`s met je laptop) en daar met je games spelen ,zonder dat je fysiek alles moet mee slepen.

:)

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dat is met heel veel dingen nu, Nuka Cola en dat nieuwe drankje dat werkt ook maar voor een paar seconden, niet meer als health erbij.
Je krijgt voor zover ik weet met die drankjes nog steeds health erbij hoor. +1HP (6s) wil uiteindelijk alleen maar zeggen dat je na 6 seconden 6HP terug hebt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben heel blij met Steam, geen gezeur met dvd's meer, als ik een spel niet meer speel gooi ik het eraf, als ik hem weer wil spelen download ik hem weer met maximale snelheid, patchen automatisch geinstalleerd, een overlay die werkt, nee ik vind het alleen maar voordelen hebben, dat ik dan m'n games niet kan verkopen, boeiend, ik verdien genoeg om dat niet te hoeven doen.

en de gecko's :'( die wil ik niet doodschieten! lieve beestjes met hun grote ogen... gaan ze me aanvallen, echt.. ondankbaar tuig :(

[ Voor 15% gewijzigd door Bezulba op 21-10-2010 13:08 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
eendje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:07:

en de gecko's :'( die wil ik niet doodschieten! lieve beestjes met hun grote ogen... gaan ze me aanvallen, echt.. ondankbaar tuig :(
Ik schiet altijd eerst de volwassen Gecko's dood in de hoop dat die kleine grutten dan weg lopen ;w maar neee hooor :F
Deze morgen het spel officieel opgepikt voor x360 en nu hopen dat er even weinig bugs naar voor komen op men xdoos dan op de pc O+

De 'random' events lijken me wel leuker te zijn geworden , toch diegene die ik gisteren tegen kwam. Vanavond al wat missies doen en hopen dat ik niet weer een gigantisch aantal bullets vind :)

Ps iemand al een schop gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
sleepwalkerbe schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:48:
[...]

Ik schiet altijd eerst de volwassen Gecko's dood in de hoop dat die kleine grutten dan weg lopen ;w maar neee hooor :F
Deze morgen het spel officieel opgepikt voor x360 en nu hopen dat er even weinig bugs naar voor komen op men xdoos dan op de pc O+

De 'random' events lijken me wel leuker te zijn geworden , toch diegene die ik gisteren tegen kwam. Vanavond al wat missies doen en hopen dat ik niet weer een gigantisch aantal bullets vind :)

Ps iemand al een schop gevonden ?
Kan je kopen bij Chet(ammo vendor gozert) in Goodsprings geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik kan be-amen dat op de 360 er veel minder bugs in zitten dan op de pc versie (tenminste naar mijn beleving), ik heb er nu zon 35 uur op zitten waarvan 1 x blijven hangen op een loading screen en 2 x vast blijf zitten omdat ik wou afsnijden door bij een berg omhoog te hoppen :P maar goed, fast travel is dan de oplossing. 2 x framedrops gehad and thats it :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Net retail gekocht en dacht in ieder geval alvast installen voor morgen, maar zelfs dat kan niet, of doe ik wat fout?
Activeren morgen via steam o.k maar dat je ook nog niet kan installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

nFo schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:35:
[...]

[afbeelding]
Ik vond die editie alleen wel erg duur € 89,- -O-
Dus maar de standaard PC versie gekocht, bij bartsmit krijg je ook 4 codes.
Maar staan nu ook online, dus had net zo goed bij mediaoffer kunnen kopen. fail.
4 codes? Ik heb bij Dimension plus besteld, vanmiddag binnen als het goed is. Maar waar staan die codes dan en zijn ze voor iedereen hetzelfde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Ik ga vannacht zitten wachten totdat Steam hem unlockt (A).
Dan heeft mijn vriendin maar pech, en hou ik haar ook van slaap af ;).

Wordt morgen weinig slapen, eerst Fallout NV & daarna Blizzcon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColinZ
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-03 13:30
Heb hem net gekocht voor de pc, maar kan hem nog niet spelen tot morgen.
Steam heeft New Vegas nog niet unlocked. Waren ze wel even vergeten te melden bij de gamemania...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ColinZ schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:52:
Heb hem net gekocht voor de pc, maar kan hem nog niet spelen tot morgen.
Steam heeft New Vegas nog niet unlocked. Waren ze wel even vergeten te melden bij de gamemania...
Ze waren zeker ook vergeten te melden dat Fallout: New Vegas morgen pas verkocht mag worden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zoals de meeste DRM producten koop je bij voorbaat een defect product. Je kan het volgens mij gerust kostenloos terugbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
En vergeet niet dat de unlock hier pas om 3u snachts is ofzo toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
sleepwalkerbe schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:45:
En vergeet niet dat de unlock hier pas om 3u snachts is ofzo toch ?
2 uur 's nachts. Dus valt opzich mee, dat blijf ik wel wakker O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

1. een VPN leggen met Amerika en met Steam verbinden.
2. Steam offline halen en vpn uitschakelen
3. Profit ???

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Is er al een trainer uit voor New Vegas want ik heb er een hekel aan dat ik niet meer kan dragen een bepaald gewicht voordat ik helemaal traag wordt. Ik heb al even gezocht maar er is nog niks gratis te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

madmaxnl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:38:
Is er al een trainer uit voor New Vegas want ik heb er een hekel aan dat ik niet meer kan dragen een bepaald gewicht voordat ik helemaal traag wordt. Ik heb al even gezocht maar er is nog niks gratis te krijgen.
Ja voor de kraak versie 1.0.0.240, steam nog niet.
Bartsmit heeft nog niks opgestuurd. :z
Uw bestelling is verzonden :)
ye-roon schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:34:
[...]

4 codes? Ik heb bij Dimension plus besteld, vanmiddag binnen als het goed is. Maar waar staan die codes dan en zijn ze voor iedereen hetzelfde? :)
Ja pre oder meuk: http://www.1up.com/news/fallout-vegas-digital-preorder-packs

[ Voor 32% gewijzigd door nFo op 21-10-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Is er dan nog geen addon voor? De GECK is toch al beschikbaar.
En ik vraag me eigenlijk af hoe ze die hardcore bonus beschermen tegen unlimited weight, instant heal stim pack, ... addons.
En heeft iemand al gelezen wat de reward is? Want er waren geruchten dat het meer dan alleen een achievement was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
nFo schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:01:
[...]

Ja voor de kraak versie 1.0.0.240, steam nog niet.
Ja die heb ik wel gevonden maar is niet te downloaden zonder dat je een shit-load aan enquêtes moet invullen of een "premium" account moet betalen. Is die ook via Rapidshare o.i.d. lekker simpel te downloaden ?

[ Voor 8% gewijzigd door madmaxnl op 21-10-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

madmaxnl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:49:
[...]

Ja die heb ik wel gevonden maar is niet te downloaden zonder dat je een shit-load aan enquêtes moet invullen of een "premium" account moet betalen. Is die ook via Rapidshare o.i.d. lekker simpel te downloaden ?
usenet en gamecopyworld staan ook alle trainers op.
Maar je kan je spullen toch gewoon in die boxen dumpen ?
Of je neemt iemand mee op reis en die robot erbij kun je 600 aan items mee slepen.

[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 21-10-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Welke boxen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

ye-roon schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:34:
[...]

Niet de codes maar de packs zelf in de vorm van Bethesda Engine mods; Het hoe en wat verder mag je zelf uitzoeken ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Laatst online: 10:11
Ben nu een tijdje aan het spelen en ik moet zeggen dat het me enigszins tegenvalt.
Niet dat het spel slecht is, ik vermaak me er uitstekend mee maar het is tot nu toe veel van hetzelfde:
iemand vragen wat er gebeurd is, vervolgens wordt je doorverwezen naar iemand anders die je weer naar iemand anders doorverwijst etc ....en onderweg knal je wat af en verzamel je dingetjes..

Enfin ben nog niet héél ver dus misschien komt er nog wat meer variatie.
Nogmaals: het spel is weer leuk maar wel wat eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Die blauwe boxen, in goodsprings staat er een bij die winkel / bar saloon.

[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 21-10-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Harribo schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:04:
Ben nu een tijdje aan het spelen en ik moet zeggen dat het me enigszins tegenvalt.
Niet dat het spel slecht is, ik vermaak me er uitstekend mee maar het is tot nu toe veel van hetzelfde:
iemand vragen wat er gebeurd is, vervolgens wordt je doorverwezen naar iemand anders die je weer naar iemand anders doorverwijst etc ....en onderweg knal je wat af en verzamel je dingetjes..

Enfin ben nog niet héél ver dus misschien komt er nog wat meer variatie is.
Nogmaals: het spel is weer leuk maar wel wat eentonig.
Inderdaad, ik ben nog geen 5 minuten bezig en heb meteen het gevoel dat ik weer in Fall Out 3 zit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waarom hij via steam nog niet te spelen is? Het is 6 minuten na middernacht (CET, mind you).

Ik kan er ook werkelijk niks van vinden op internet of op de steam page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
Wat betreft het hele console vs pc gebeuren; ik heb de oplossing. Voor dit soort games pleur ik lekker m'n pc naast de tv en sluit er een controller op aan. Horizontaal gamen met graphics op ultra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:07:
Heeft iemand enig idee waarom hij via steam nog niet te spelen is? Het is 6 minuten na middernacht (CET, mind you).

Ik kan er ook werkelijk niks van vinden op internet of op de steam page.
Ik denk dat ze GMT gebruiken? (dan klopt het met de store page die zegt "estimated 2 hours")
Silvin schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:19:
Wat betreft het hele console vs pc gebeuren; ik heb de oplossing. Voor dit soort games pleur ik lekker m'n pc naast de tv en sluit er een controller op aan. Horizontaal gamen met graphics op ultra :)
Uitgestrekt met mini-numblock en muis werkt opzich ook wel lekker :P (ik gebruik toch liever muis voor aiming ;))

[ Voor 35% gewijzigd door MazeMouse op 22-10-2010 00:22 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nu is hij live per steam.

HF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donski
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2023

Aan het installeren:-) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
madmaxnl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:32:
[...]

Inderdaad, ik ben nog geen 5 minuten bezig en heb meteen het gevoel dat ik weer in Fall Out 3 zit ofzo.
Hier nog één. Niet dat dat imo slecht is, ik bedoel, ik heb me met FO3 toch 100+ uur vermaakt.

Maargoed, ik had toch al in een aantal reviews gelezen dat het spel meer van hetzelfde was, maar dat maakt mij niet heel erg veel uit iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
veel plezier allen, ik lees hier wel hoe het bevalt, ik speel eerst RDR uit en dan komt NV er ook :D

[ Voor 5% gewijzigd door Svennie op 22-10-2010 07:52 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Alleen meer positief als het erg veel op fallout 3 lijkt, heb me daar toch wel heel wat uurtjes mee vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik heb 1 ding te zeggen zo ver over New Vegas. GodDAMN its hard. Das echt geen kinderspel O.o, misschien moet ik toch maar op very easy gaan spelen. Die vijanden weten wel van wanten zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik speel hem op normal (Zoals met elk spel de 1e keer) weinig bijzonders qua moeilijkheidsgraad.

Vind FO3 nogsteeds beter momenteel, puur omdat de sfeer beter is. En dat het "orgineel" is. NV voelt aan als een mod voor FO3 :/ .

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste