Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Ik vermoed dat velen het gevoel hebben dat het een mod is voor FO3 , maar dat is toch niet onverwacht??
Het was algemeen gekend sinds het begin van de ontwikkeling dat ze gingen verder bouwen op de zelfde engine , waardoor de meesten al snel denken dat het een 'mod' ervoor is. Maar ik vind er toch wel wat verschillen in zitten , kwa diepte van de characters en dergelijke.

Een andere reden is dat deze game veel meer naar RPG toe gaat en de velen denken nog steeds dat het een FPSRPG is maar dat is het gewoonweg niet. De klacht over de moeilijkheidsgraad kan ik ook snappen maar ga maar eens rondneuzen op plekken waar je helemaal niet hoort te zijn en dan zullen we nog eens spreken. Ik ging er ook fel in maar kreeg toch een paar keer een grote les , dont mess with them :)

Wat ik overigens ook ontdekt heb is dat je in de buurt van Goodspring kan kiezen om op de weg te blijven en dat je dan veeel minder last hebt van Geckos , ook is het beter ze te negeren want eens je dr een aanvalt krijg je de andere 5 er gratis bij.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
D4NG3R NL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:45:
Ik speel hem op normal (Zoals met elk spel de 1e keer) weinig bijzonders qua moeilijkheidsgraad.

Vind FO3 nogsteeds beter momenteel, puur omdat de sfeer beter is. En dat het "orgineel" is. NV voelt aan als een mod voor FO3 :/ .
NV is gewoon een grote mod voor FO3, nieuwe wapentjes, items, quests etc geen noemenswaardige veranderingen. Maarja why fix it if it aint broken ;)

Ik vind het ook wel een stuk moeilijker, ben nu bij die missie met de Ghouls, jees die moet je niet te dichtbij laten komen want een paar stompen en je bent dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Laatst online: 20:31
Megamind schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:54:
NV is gewoon een grote mod voor FO3, nieuwe wapentjes, items, quests etc geen noemenswaardige veranderingen. Maarja why fix it if it aint broken ;)
Inderdaad en ik vermaak me er ook enorm mee. Het grappige is dat ik nu precies weet wát ik moet verzamelen en hoe ik dingen moet doen om sterker te worden. In FO3 moest ik het zelf nog allemaal uitzoeken.

Enige kritieke punt: het is weinig afwisselend, teveel herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
Bah mn order bij mediaoffer is nog niet verzonden.....

Bij iemand anders wel al?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:13

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik moest idd ook even afstappen van het idee "dit is gewoon fallout 3, wat stom" en mij laten meeslepen in de nieuwe omgeving, nieuwe items en nieuwe quests.

Het is duidelijk geen mod, want het is veel te uitgebreid, ik ben nog niet eens new vegas in geweest en ik zit al op 6 uur played

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 10:56

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Mattie112 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:53:
Bah mn order bij mediaoffer is nog niet verzonden.....

Bij iemand anders wel al?
Nee, de mijne bij mediaoffer ook niet. Normaal doe ik geen preorders om te voorkomen dat iedereen hem zo haalt in de winkel en ik zit te wachten op een doos die niet komt, maar mediaoffer leek in de reviews altijd een dag voor of op de dag zelf te versturen. Ik hoop dus ook echt heel erg dat ze het vandaag op de bus doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Mja, had mn order geplaatst op 06-09 dus ga er eigenlijk toch wel vanuit.

Hoewel er nu een levertijd van +5 dg staat :(

Naja afwachten maar ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Mattie112 op 22-10-2010 14:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

Bol.com heeft 'm gisteren verstuurd: "Verzonden op: 21-10-2010".
Volgens Track&Trace: "22.10.2010: Chauffeur is onderweg" :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
pff ik weet dat het fallout is maar ik krijg toch elke keer weer vet de creeps met die rad scorpions etc, vind de rest van de game te mooi om te laten liggen maar persoonlijk had ik wel zonder deze bepaalde creatures gekund :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

Brons

Fail!

De monsters horen bij de lore maar ze hadden van mij ook wel weg mogen blijven. Vanaf deel 1 vond ik eigenlijk al dat het spel heel goed zou kunnen met alleen mensen en/of ghouls.

[ Voor 3% gewijzigd door Brons op 22-10-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 13:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm. Ik krijg 'm als het goed is zo binnen (360 versie), maar de verhalen over de bugs maken me wat bang. Misschien wacht ik wel even met beginnen tot de patch er is of zo.

Geen zin om 10+ uur bezig te zijn en dan ineens corrupte saves te krijgen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 11:35
Zojuist Mediaoffer gebeld, alle PC versies worden vandaag verstuurd. Over de console versies heb ik niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
BIJNA WEEKEND! (Sorry) Kan niet wachten om straks hardcore the falloutten, en tegelijk blizzcon te kijken. OH en de bloody mess perk = awesome. Als dit spel ooit een coop mode zoals borderlands krijgt zal ik niet meer buiten te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColinZ
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-03 13:30
Net een paar uur gespeeld, en moet zeggen dat het een klein beetje tegenvalt. De sfeer in nv haalt het bij lange na niet bij die van fo3. Voor de rest is het gewoon een erg goed spel.

PS: valt me op dat het een erg zwaar spel is voor op de pc. Heb een hier een i7-920 + GTX275, maar spelen op ultra high met een reso van 1680×1050 is er niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Romeo schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:19:
Zojuist Mediaoffer gebeld, alle PC versies worden vandaag verstuurd. Over de console versies heb ik niks gehoord.
Wilde net gaan bellen maar toen zag ik een mailtje:D
1 X Fallout: New Vegas - PC 1 verzonden 34,95 34,95
JIPPIE :D

laat de download nog even lopen wil toch echt dit weekend alvast spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:21
ColinZ schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:27:
Net een paar uur gespeeld, en moet zeggen dat het een klein beetje tegenvalt. De sfeer in nv haalt het bij lange na niet bij die van fo3. Voor de rest is het gewoon een erg goed spel.

PS: valt me op dat het een erg zwaar spel is voor op de pc. Heb een hier een i7-920 + GTX275, maar spelen op ultra high met een reso van 1680×1050 is er niet bij..
Gek genoeg is Ultra High bij mij op dezelfde reso wel mogelijk met een i5-750 en GTX260 :s De GTX260 is wel licht overclockt btw.

Ben het er helemaal mee eens dat de moeilijkheidsgraad hoger ligt. Lopend naar een dorp in de buurt en een Giant Radscorpion tegenkomen is niet leuk :p

Heb ook wat moeite met in het spel komen. Het beginnen in de Vault en een compleet vreemde wereld binnen komen is een boeiender begin dan een neergeshoten postbode. Wel zijn een hoop zaken wat beter vind ik; niet alle wildlife valt je zonder meer aan, meer wapens (en customizable), DPS stats, veel meer nut met alle troep in de wereld (kan je stuff van maken) en ook bijvoorbeeld de iron sights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Patch heb ik ook geïnstalleerd maar uiteraard geeft het nog geen verbeteringen voor de nvidia users :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 15:26
Hier had ik ook problemen met performance(op een 1055T en een 5850 OC edition), nadat ik deze fix had toegepast schoot de performance ineens omhoog van 20-40 met lagere settings naar bijna constant 60 op ultra.

Deze game schijnt trouwens wel geoptimaliseerd te zijn voor dualcores, maar er wordt hier maar 1 core belast :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Een verhaal maken is niet zo makkelijk.
Fallout 3,had een sfeer ,die niet benaderd word door dit deel.
Ik zie het dan ook niet als uitbreiding van,maar als totaal nieuwe game.

En dat verhaal is opzich ,hoewel het die sfeer mist,best leuk om te spelen.
Ben een uurtje bezig geweest en het is vernieuwd.De grafics zijn toch weer verbeterd,duidelijk.
Mischien dat xbox360 versie niet zo tof is,maar op de pc ziet het er prachtig uit.

De game draaid vloeind ,alle instellingen hoog,1600x900 op een medium pc.(Cpu=2 x 2945 MHZ . Gpu= &ati 56xx , Ram=2GB ddr2)
Dus je hebt geen nieuwe pc nodig.
Waar je fallout 3 mee speelde is nog goed genoeg.

Ik vind het trouwens ook opmerkelijk hoeveel uren je er mee bezig kan zijn.
Steam houd dat bij.Trouwens een goede zet dit onder steam uit te brengen.
Automatisch meteen gepatcht toen ik begon te spelen.
Niet dat je eerst weer moet stoppen, patch zoeken & downloaden & instaleren,weer op starten.
:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Silvin schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:00:
[...]

Ben het er helemaal mee eens dat de moeilijkheidsgraad hoger ligt. Lopend naar een dorp in de buurt en een Giant Radscorpion tegenkomen is niet leuk :p
Met een bepalde perk kan je te zien krijgen wat de DT (damage threshold) van levende wezens in de wereld zijn.
Die DT is een nieuwe statistiek voor velen (die niet de originele F1 & F2 hebben gespeeld) en zorgt ook voor wat verwarring.
Armor heeft een DT en houdt alle dmg onder die DT tegen , en dit per shot/aanval. Dit betekend dat je 10 shots kan afvuren en geen dmg doen. Voor de creatures / enemies met hoge DT aan te pakken neem je dan ook beter armor piercing bullets.
Als speler kan je ook armor hebben die een hoge DT heeft en dus ook van dit voordeel genieten.

Je ziet dat je geen damage doet door het rode schildje dat naast hun levensbar te staan komt na een attack. Omgekeerd komt er bij jou een schild te staan in de kleur van je interface.
Hope this helps !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffiappie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:44:
Ik heb 1 ding te zeggen zo ver over New Vegas. GodDAMN its hard. Das echt geen kinderspel O.o, misschien moet ik toch maar op very easy gaan spelen. Die vijanden weten wel van wanten zeg.
Ook eerste wat mij opviel, fallout 3 kon ik prima op hard spelen, maar hier schijt ik 7 kleuren stront op normal. :P

Owjah boys, goodluck met scorpioenen aan het begin van het spel en ! doe vooral aan specializen aan 1 soort type wapen. Overigens adviseer ik iedereen die in Guns doorgroeit Asap Iets met Fullauto te zoeken. Zonder AP zijn meeste rifles useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Voor degenen die besteld hebben bij GameMania:

De tshirts zijn al wel binnen, echter schijnen er wat logistieke problemen te zijn rond de DLC coupons (dus het Classic plus Caravan pakketje), die zijn er nog niet en worden pas op z'n vroegst morgen in de winkel verwacht.

Tenminste, dat was het verhaal bij mijn filiaal ;)

[ Voor 6% gewijzigd door mindcrash op 22-10-2010 16:49 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die radio? Ik hoor elk uur dezelfde liedjes..
Vooral die 'johnny' en 'big iron' liedjes irriteer ik me aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:49

nFo

Adramalech schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:18:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die radio? Ik hoor elk uur dezelfde liedjes..
Vooral die 'johnny' en 'big iron' liedjes irriteer ik me aan. :(
Zet je de radio uit in je pipboy of een andere zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Elke zender draait uiteindelijk dezelfde liedjes, radio uit inderdaad het beste, maar ik ben even aan het kijken of ik mijn eigen radio zender kan maken in de g.e.c.k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
ff vraagje over die fix, zit ong rond de 60 fps ultra high (hd5850)(i7) en kan het spel dus goed spelen, alleen heb ik soms toch wel drops, is die fix misschien nog nodig of hadden de mensen met problemen al vanaf het begin een onspeelbare fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 16:28

Player1S

Probably out in the dark

heb het spel zelf nog niet gespeeld maar wat ik zo las zit er idd weinig muziek in. Beetje jammer, was in FO3 ook al. GTA deed dat toch net een tikkeltje beter.

Overigens, heeft iemand de CE al binnen? Zo ja, is deze klein genoeg om door een brievenbus gedrukt te worden of?? Ben pas morgenvroeg thuis dus of hij ligt bij de buren of ze proberen het morgen nog een keer :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Die gaat zeker en vast niet door je brievenbus gaan hoor , vrij groot pakketje, zie enkele pagina's terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Gammro schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:17:
Hier had ik ook problemen met performance(op een 1055T en een 5850 OC edition), nadat ik deze fix had toegepast schoot de performance ineens omhoog van 20-40 met lagere settings naar bijna constant 60 op ultra.

Deze game schijnt trouwens wel geoptimaliseerd te zijn voor dualcores, maar er wordt hier maar 1 core belast :S
Thanks dit heeft echt enorm geholpen, eindelijk kan ik normaal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Voor de Xbox 360 versie is ook een patch uit. Weet niet wat deze fixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Heb hem voor de PS3. 1 keer gehad dat hij vastliep (bij laadscherm bleef hij laden). Vind het een toffe game, ben alleen nog niet zo ver. Af en toe heb ik een schokje, maar na een tijd merk je het niet meer.

Heb wel een vraag:

Ow wacht, hoe zet ik iets in spoiler tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zo, ik begin er ook aan, en ben meteen voor hardcore gegaan: 't is nagenoeg dezelfde game als FO3 dus de controls en gameplay zitten wel al in m'n vingers

Helaas: eerst wat debuggen. Ik haal maximum 20 FPS :( Blijkbaar zijn er veel mensen met FPS problemen. Proc affinity maakt geen verschil. Ik probeer eerst de allernieuwste drivers, anders ga ik voor de dll-patch die blijkbaar succesvol is.
FerdiV schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:46:
Heb hem voor de PS3. 1 keer gehad dat hij vastliep (bij laadscherm bleef hij laden). Vind het een toffe game, ben alleen nog niet zo ver. Af en toe heb ik een schokje, maar na een tijd merk je het niet meer.

Heb wel een vraag:

Ow wacht, hoe zet ik iets in spoiler tags?
Je zet er <spoiler></spoiler> omheen (maar dan met vierkante haakjes).

[ Voor 36% gewijzigd door YellowOnline op 22-10-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dank u. Mijn vraag:

spoiler:
In Goodsprings hebben ze het steeds over ene Ringo. Waar vind ik hem? In Goodsprings zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Sipio schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:46:
ff vraagje over die fix, zit ong rond de 60 fps ultra high (hd5850)(i7) en kan het spel dus goed spelen, alleen heb ik soms toch wel drops, is die fix misschien nog nodig of hadden de mensen met problemen al vanaf het begin een onspeelbare fps?
Hier had ik ook regelmatig de 60 FPS, maar met name rond NPC's had ik enorme drops. Je kan altijd proberen of het er beter door gaat lopen :) Het is een nieuwe file in je directory, en kan dus zo verwijderd worden als het niet werkt of de prestaties vermindert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

YellowOnline schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:50:
Zo, ik begin er ook aan, en ben meteen voor hardcore gegaan: 't is nagenoeg dezelfde game als FO3 dus de controls en gameplay zitten wel al in m'n vingers

Helaas: eerst wat debuggen. Ik haal maximum 20 FPS :( Blijkbaar zijn er veel mensen met FPS problemen. Proc affinity maakt geen verschil. Ik probeer eerst de allernieuwste drivers, anders ga ik voor de dll-patch die blijkbaar succesvol is.

[...]

Je zet er <spoiler></spoiler> omheen (maar dan met vierkante haakjes).
Yup, die fix doet z'n werk. 60FPS nu. Zucht, ik kan me niet meer herinneren wanneer ik laatst een game zonder bugs had bij release :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een stomme vraag hoe zet ik de hardcore mode aan.

hij is shaded bij mij dus kan hem niet aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:41:
ff een stomme vraag hoe zet ik de hardcore mode aan.

hij is shaded bij mij dus kan hem niet aanklikken
Dat wordt je vanzelf gevraagd bij de dokter op een gegeven moment, tot dan is hij inderdaad greyed out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColinZ
Ik heb ook die patch geprobeerd, maar lijkt geen effect te hebben.
Toch gewoon het .dll bestandje in falloutNV map zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:39
FerdiV schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:07:
Dank u. Mijn vraag:

spoiler:
In Goodsprings hebben ze het steeds over ene Ringo. Waar vind ik hem? In Goodsprings zelf?
spoiler:
Als je even praat met dat meisje in die bar zegt ze dat hij verstopt zit in het oude benzine station op dat heuveltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

ColinZ schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:28:
Ik heb ook die patch geprobeerd, maar lijkt geen effect te hebben.
Toch gewoon het .dll bestandje in falloutNV map zetten?
Zowel bij de gamefiles in My Documents als in de steamapps\falloutnv map deed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Voor de Hardcore mensen onder ons. Ik heb een tijdje geleden al MR.house uitgeschakeld en nu moet ik Hulpjes verzamelen, allemaal leuk en aardig maar hun missies zijn vreselijk saai, moet ik het echt doen of kan ik gewoon beginnen met de Battle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 00:11
pingkiller schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:29:
Gister even zitten spelen, vond het spel eigenlijk niet zo geweldig. Voornamelijk omdat het zo erg op FO3 lijkt. FO3 vond ik leuk omdat het een nieuwe omgeving was, een echte nieuwe game. Het was leuk om te wereld te verkennen voor de eerste keer. In FO:NV zit natuurlijk nieuwe content, maar de sfeer is(in het begin althans) precies hetzelfde als in FO:3. Krijg er heel erg een been there/done that gevoel bij. Het is totaal niet verniewend...denk dat ik na zo'n 12-13 jaar gamen eigenlijk alleen nog echt vernieuwende games kan waarderen.
DIt beschrijft precies mijn gevoel nu. Verder begon Fallout 3 leuker, eerst geboren worden, opgroeien in een vault en dan aankomen in een stadje waar ze for all sakes een atoombom worshippen. In deze game begint het allemaal wat minder origineel, ik hoop dat ik al gaande meer onder de indruk raak. Verder is de game nog wel erg leuk, maar het blaast me zeker niet omver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-10 17:28

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

YellowOnline schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:38:
[...]

Zowel bij de gamefiles in My Documents als in de steamapps\falloutnv map deed ik.
Die d3d9.dll moet je in de map Fallout New Vegas gooien.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
PHiXioN schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:03:
[...]

DIt beschrijft precies mijn gevoel nu. Verder begon Fallout 3 leuker, eerst geboren worden, opgroeien in een vault en dan aankomen in een stadje waar ze for all sakes een atoombom worshippen. In deze game begint het allemaal wat minder origineel, ik hoop dat ik al gaande meer onder de indruk raak. Verder is de game nog wel erg leuk, maar het blaast me zeker niet omver.
Ja, ben het er wel mee eens. Daarom krijgt de game ook nergens zo'n hoge score als FO3. Ach, het is wel een vermakelijke game waar ik een tijdje zoet mee ben. Voldoende voor mij, wat anders :P Als GT5 begin november zou komen had ik hem niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColinZ
Patch lijkt te werken, alleen wordt mijn gtx275 na de patch als een 7900GS waargenomen :P
Naja, verder niet echt boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03
spoiler:
Ik heb net G.I. Blues (geniale Elvis verwijzing overigens daar bij de Kings met the King ;)) afgerond en ben voor een paar opties terecht gekomen als reward. De "hoofdbedoeling" van de questline is volgens mij er voor zorgen dat je the strip op mag, echter slotmachine en blackjack junk die ik ben had ik de 2k caps om binnen te mogen komen al bij elkaar verzameld en laten zien om naar binnen te gaan aangezien ik naarstig op zoek was naar de NCR hideout en hoopte dat die daar zat.

Welke optie is nu het handigst om te kiezen, want ik hoef nu natuurlijk niet meer elke keer te laten zien dat ik zwem in het geld. Zijn er voordelen te behalen door bij the kings te gaan? Of kan ik beter voor het geld gaan?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em toch maar gehaald, en kreeg er zowaar de Caravan Pack code bij! Zonder dat ik hem had ge-preordered. Volgens mij was dit een foutje aangezien de medewerkster (beetje een dom wicht) ook zei dat ik hem 'morgen gerust terug mocht brengen als ik hem niet leuk vond...'. Gaat lekker werken met een Steam code. ;)

In ieder geval, eerste indruk is echt heel goed! Ik vind de sfeer persoonlijk een heel stuk beter dan Fallout 3. Het geluid speelt daarbij ook een grote rol. Lekkere wind op de achtergrond en daarnaast klinken de wapens ook een heel stuk beter.

Wel is de performance een beetje bagger. Als er veel mensen op het scherm gaan bewegen zakt de FPS in elkaar. Dat gebeurde dus niet bij Fallout 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
FerdiV schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:36:
[...]

Ja, ben het er wel mee eens. Daarom krijgt de game ook nergens zo'n hoge score als FO3. Ach, het is wel een vermakelijke game waar ik een tijdje zoet mee ben. Voldoende voor mij, wat anders :P Als GT5 begin november zou komen had ik hem niet gehaald.
Ik ben nu al wat uurtjes verder maar eerlijk gezegd kom ik er nog niet echt in. De missies zijn opzich wel leuk en gevarieerd maar toch hmm. Vooral het rondlopen rond Vegas is slecht afgemaakt, lange stukken open asfalt met hier en daar een huisje. De binnensteden zijn vaak kapotgeschoten en niet echt boeiend om in te gaan verkennen.

De moeilijkheid vind ik toch hier en daar vreemd, ben nu level 15 maar ik kwam een zwerm van die bijen tegen, na 8 keer loaden ben ik er met een grote boog omheen gelopen (bij de ingang van Vault 22) want die krengen zijn niet kapot te krijgen en ze zijn zo snel dat ze je na 3 steken al om zeep hebben geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb een leuke bug ontdekt: na herladen zakt m'n framerate naar 10 FPS. Game heropstarten en laden geeft geen probleem. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03
Megamind schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:31:
[...]

Ik ben nu al wat uurtjes verder maar eerlijk gezegd kom ik er nog niet echt in. De missies zijn opzich wel leuk en gevarieerd maar toch hmm. Vooral het rondlopen rond Vegas is slecht afgemaakt, lange stukken open asfalt met hier en daar een huisje.
Nevada is niet zoveel te doen hoor in het echt, is ook een grote zandbak met hier en daar een weg ;) (http://maps.google.com/?i....769801,1.630096&t=h&z=10) Dus wat dat betreft klopt de map wel ;)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
mattttt schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:18:
spoiler:
Ik heb net G.I. Blues (geniale Elvis verwijzing overigens daar bij de Kings met the King ;)) afgerond en ben voor een paar opties terecht gekomen als reward. De "hoofdbedoeling" van de questline is volgens mij er voor zorgen dat je the strip op mag, echter slotmachine en blackjack junk die ik ben had ik de 2k caps om binnen te mogen komen al bij elkaar verzameld en laten zien om naar binnen te gaan aangezien ik naarstig op zoek was naar de NCR hideout en hoopte dat die daar zat.

Welke optie is nu het handigst om te kiezen, want ik hoef nu natuurlijk niet meer elke keer te laten zien dat ik zwem in het geld. Zijn er voordelen te behalen door bij the kings te gaan? Of kan ik beter voor het geld gaan?
spoiler:
eeHeb die missie ook al een tijd geleden gedaan maar nog geen keuze gemaakt.
Heb in Freeside een nep paspoort gekocht waarmee ik gewoon de strip op kan zonder te bewijzen dat ik geld heb koste maar 500.
De gast die het verkoopt zit denk ik in een winkel ten noorden van de Kings. Ik geloof dat hij het pas verkoopt als je navraagt omdat het uiteraard illegaal is.

spoiler:
Btw Toen ik voor het eerst in Freeside was was ik hier met Boone als partner. Later ging ik hier nog eens naartoe met Cass en zei begon gewoon op de Kings te schieten enz. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattttt schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:18:
spoiler:

spoiler:
Als je 2k optie kiest hoef je het maar 1 keer te doen. Kleine tip, ga vault 34 looten, in de armory ligt 3k aan spullen. Wel eerst steampacks stockpilen en voordat je fullrun, een trial doet. Monstertjes killen heeft geen zin, je hebt daar niet genoeg kogels voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Best grappig: ik zat vorige week in Las Vegas en nu speel ik een spel dat zich er afspeelt :+

Voor de hardcore spelers: ik denk dat ik toch eens op zoek ga naar een UI mod die H20/FOD/SLP/RAD laat zien zonder dat ik altijd naar m'n Pip-Boy moet.

[ Voor 45% gewijzigd door YellowOnline op 23-10-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren is er ook een patch voor de ps3. Het spel heeft zich sindsdien al 2 keer automagisch uitgeschakeld zodat ik in het ps3 menu terugkeer. Beetje jammer maar neem het op de koop toe; het speelt wel weer lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 18:49

Distortion

Bottle to Throttle

YellowOnline schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:11:

Voor de hardcore spelers: ik denk dat ik toch eens op zoek ga naar een UI mod die H20/FOD/SLP/RAD laat zien zonder dat ik altijd naar m'n Pip-Boy moet.
Van 0-200 ben je nog veilig. Zodra je er hier over komt wordt je gewaarschuwd in je hud. Dit geldt voor alles.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microgranules
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:31

Microgranules

Hier staat niets zinnigs

New Vegas heb ik binnen gekregen :D Had 'm ook bij Mediaoffer bestelt, en vond het net in de brievenbus. Ik ga gelijk spelen :)

Hebben anderen die bij Mediaoffer bestelt hebben het onderhand ook binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:21
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:09:
[...]

Met een bepalde perk kan je te zien krijgen wat de DT (damage threshold) van levende wezens in de wereld zijn.
Die DT is een nieuwe statistiek voor velen (die niet de originele F1 & F2 hebben gespeeld) en zorgt ook voor wat verwarring.
Armor heeft een DT en houdt alle dmg onder die DT tegen , en dit per shot/aanval. Dit betekend dat je 10 shots kan afvuren en geen dmg doen. Voor de creatures / enemies met hoge DT aan te pakken neem je dan ook beter armor piercing bullets.
Als speler kan je ook armor hebben die een hoge DT heeft en dus ook van dit voordeel genieten.

Je ziet dat je geen damage doet door het rode schildje dat naast hun levensbar te staan komt na een attack. Omgekeerd komt er bij jou een schild te staan in de kleur van je interface.
Hope this helps !
Bedankt voor je uitleg. Heb wel ervaring met Fallout 1 & 2 maar moest toch even kijken wat dat schildje inhield :) Had ook nog geen armour piercing bullets. Overigens vind ik dat DT systeem wel mooi, maakt het allemaal wat tactischer.

Heb sowieso het gevoel dat NV net wat meer RPG is dan FO3.

Maargoed, ben nu een weekendje op vakantie en moet het doen met dit topic. Dus posten tweakers, zorg dat m'n Fallouttine op peil blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Danny666 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:04:
[...]

Die d3d9.dll moet je in de map Fallout New Vegas gooien.
Meer mensen bij wie die crasht na dit gedaan te hebben? Als je 'm er weer uit haalt doet die het weer maar zou zo leuk zijn als die ook werkt. Best wel veel last van frame drops..

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Op: http://www.newvegasnexus.com/ staan al bergen diverse mods ect. 8)

Gister de game ontvangen, geen codes erbij voor de dlc. :')
Maar goed ik had ze al gevonden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Microgranules schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:35:
New Vegas heb ik binnen gekregen :D Had 'm ook bij Mediaoffer bestelt, en vond het net in de brievenbus. Ik ga gelijk spelen :)

Hebben anderen die bij Mediaoffer bestelt hebben het onderhand ook binnen?
Yups *O* De postbode was hier, thankgod, vroeg.

Heb net mijn eerste paar uur erop zitten.

Wat een enorm tof spel. Ik vind het stukken leuker dan FO3 en ik heb er ook meer een FO1/2-gevoel bij dan FO3, persoonlijk. Which is a good thing :Y

Het is wel nogal makkelijk (op hard), maar dat was FO3 ook. Maar daar komen vast nog wat mods voor.

spoiler:
Oh, en in mijn eerste uur spelen kwam ik een Alpha Male Deathclaw tegen. Holy crap :D

Ik had trouwens wel een enorme Pazaak-deja vu toen ik Caravan speelde. Al vind ik Caravan leuker dan Pazaak, maar ik weet nog niet wat voor kaarten je ervoor kan krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 23-10-2010 16:03 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Heb mijne van mediaoffer ook ontvangen!

ga lekker de rest van de middag/avond fallout spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:43
spoiler:
Kan je nou alleen de brotherhood of steel quest afronden door ze op te blazen, of is er nog een andere manier?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Zou er iemand al een Caravan (flash)game hebben gemaakt? Ik vindt het namelijk een erg vermakelijk kaartspelletje wat ik ook wel eens gewoon zo zou willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow shit vanmorgen om 6 uur uit de nachtdienst gekomen en vannacht mag ik er nog 1
lang leve de 5 ploegen.
maar helaas fallout heeft er wederom voor gezorgt dat ik NU nog maar even mijn oogjes dicht moet gaan doen.

wat een heerlijk spel.

Wel heb ik het idee dat ik minder sp aan het begin kreeg om mijn stats in te stellen.
wel heerlijk die hardcore mode vroeger altijd mods voor nodig gehad,
Nu hoop ik natuurlijk dat er ooit een expansion komt waar de auto in terug komt of de apc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hm zojuist mn eerste crash gehad.
Was opzich niks bijzonders aan het doen

spoiler:
Beetje schieten op die escaped convicts in Primm

Gelukkig pas ervoor nog gesaved maar hoop niet dat het vaker gebeurt ;(
(lang leve de F5=>quick save optie!)

btw: komen je save-games nou automatisch in de steam cloud?
Fallout zegt "xxx/1000 available" maar als ik bij steam kijk (properties => updates) zegt ie "0bytes/100mb gebruikt"........

[ Voor 0% gewijzigd door Mattie112 op 23-10-2010 17:24 . Reden: hoe kom ik nou weer bij pivet...... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mattie112 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:10:
btw: komen je save-games nou automatisch in de steam cloud?
Fallout zegt "xxx/1000 available" maar als ik bij steam kijk (properties => updates) zegt ie "0bytes/100mb gebruikt"........
Ik geloof dat er problemen waren met de cloud, dus de laatste patch heeft dat (tijdelijk) uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
pingkiller schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:22:
spoiler:
Kan je nou alleen de brotherhood of steel quest afronden door ze op te blazen, of is er nog een andere manier?
spoiler:
Denk het wel. Ik zou wel eerst nog even alle quests voor de Brotherhood baas doen. Je vangt flink wat geld met de zooi die je loot tijdens zijn missies. En je kunt zijn missies combineren met andere missies, Ik ben zelf gestopt met de hoofd quest line omdat deze vaak in de weg kwam van side quests (en dan bedoel ik de kill missies van de hoofd quest lijn). Als je iemand killed en je hebt nog een paar open quests van die persoon zijn die immers gefailed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mij echt op hoeveel mensen een crash ondervinden.
Ik heb er nu ook al 6 gehad,in totaal.
Ook valt het mij op dat er onafgemaakte texture`s zijn.
En ontbrekende texture`s.
Wat dat betrefd niks nieuws onder de zon,maar toch jammer.
Je wilt doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik crash ook minstens 1x/uur en af en toe spawnen er NPCs waar ik niet meet kan interageren en zelfs doorheen loop.

Trouwens: waarom blijft Legion op geel staan en mij niet aanvallen terwijl ik nochtans vilified ben? En waarom is stelen van hen bad karma? :s

[ Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 23-10-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
spoiler:
Ik moet nogsteeds een keuze maken wat ik met mijn Platina Chip ga doen, ga ik Mr House doodmaken of eerst met iedereen praten? Ik wil het liefst vriendjes met de NCR blijven, maar als ik die gekke robot ga helpen dan werkt dat tegen mij, als ik Caesar ga helpen dan nemen zij over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Nou, uitgespeeld. Moet zeggen dat het laatste stuk vrij lastig is omdat je radar niet echt meer je objectives laat zien.
Ik hoopte ook op een groot gevecht met de hulp van de factions die mij zouden joinen, maar op een of andere manier heb ik alles gesoloed...geen vette battle op het einde dus.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
spoiler: title
Ik heb hulp nodig, heb t gegoogled maar t wil niet...
Ik heb yes man gekilld de eerste keer dat ik em zag, maar heb wel mr house gekilld, en nu zou ik yes man moeten opzoeken om hem in t mainframe te zetten, maar ja hij is dus dood... Iemand een idee?

[ Voor 56% gewijzigd door maffiappie op 23-10-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Hierboven: Misschien met de console (~) resurrecten? :?
YellowOnline schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:56:
En waarom is stelen van hen bad karma? :s
Omdat karma los staat van je faction-verhoudingen. Of je nou steelt van Kahns of de Followers, het is beiden bad karma.
Zou je dat willen spoileren? Thanks :)

Overigens, ik had begrepen dat je
spoiler:
niet meer verder kon spelen, net als in FO3

Klopt dat?
spoiler:
Dus je moet de laatste savegame weer laden om verder te spelen?
Gezien 'uitspelen' een nogal groot woord is met dit soort spelen :P

Ikzelf heb er nu een flinke dag gamen opzitten. Het is echt genieten!

Overigens geen crashes (noch op PC noch op laptop) en ook geen bugs tegengekomen. Maar ik heb pas 1 dag gespeeld natuurlijk.

[ Voor 63% gewijzigd door anandus op 23-10-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Na de laatste missie krijg je de credits, je kan dan inderdaad niet meer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De missie: ''I put a spell on you'' is bugged.

Zelfs al doe je de missie volledig correct dan nog gaat hij verkeerd.
Zorg er dus voor dat je saves maakt aan het begin van deze missie.

Spoiler betreffende de bug:

spoiler:
Tijdens de missie kom je erachter dat the Legion een spion in de NCR heeft welke een bom op de monorail geplaatst heeft. Je gaat naar de monorail en defused de bom en gaat dan naar de Quest giver om de quest te beëindigen. Maar daarna kun je geen gebruik meer maken van de monorail omdat deze opgeblazen is :S en de NCR bewakers bij de monorail zullen op je schieten mocht je in de buurt komen.
Dus ook al defuse je de bom en haalt de bom weg de monorail zal toch kapot gaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

anandus schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:16:
Ikzelf heb er nu een flinke dag gamen opzitten. Het is echt genieten!
Dag is nog niet gedaan :+

Wil iemand de naam posten van de laatste missie zodat ik weet wanneer ik tijdelijk moet stoppen en enkel nog sidequests moet doen?

* YellowOnline zit na 15 uur nog maar in Novac.

Ik denk dat dat wel (bewust) redelijk traag is.

Wat modden betreft: ee, goeie UI mod die me Time/RAD/SLP/FOD/H2O geeft heb ik nog niet gevonden :( Wel deze mod die de verrekijker laat doen wat de naam zegt: http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34715.

[ Voor 20% gewijzigd door YellowOnline op 23-10-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowOnline schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:05:
[...]

Wil iemand de naam posten van de laatste missie zodat ik weet wanneer ik tijdelijk moet stoppen en enkel nog sidequests moet doen?
je krijgt een waarschuwing voordat je de laatste quest doet. kun je ja of nee klikken.

even een vraagje over één van de laatste quest,

spoiler:
Ik moet de generators van hoover dam vernietigen, maar de quesst pijl blijft in een hoek wijzen waar ik niets kan doen.
ben 26 keer rond geweest in die dam maar vind nergens een manier om de generators te slopen?
iemand die het wel weet?

GEVONDEN !! een verdieping hoger zat een simpele switch !! :D
dank u :)

ben even de naam kwijt van die quest maar hij voelt wel vreemd aan.

spoiler:
in één van de voorlaatste quest stuurt yes-man je naar een huisje waar je een switch of zo iets moet omhalen.
ik was niet vijandig met de NCR maar voordat ik aan kwam werd me gewaarschuwd niet in de buurt van het huisje te komen.
ik wachte even tot het nacht was en sloop er toen heen, ging naar binnen en 4 NCR soldaten werden wakker.
ik leg ze alle 4 om met een hoop kabaal, zet de switch om en loop naar buiten.
waar doodleuk de NCR soldaten me groeten en voorbij lopen.
beetje raar

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

pingkiller schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:25:
Nou, uitgespeeld. Moet zeggen dat het laatste stuk vrij lastig is omdat je radar niet echt meer je objectives laat zien.
Ik hoopte ook op een groot gevecht met de hulp van de factions die mij zouden joinen, maar op een of andere manier heb ik alles gesoloed...geen vette battle op het einde dus.
Ik ben wel benieuwd hoe je de game speelt dan ?

spoiler:
Als pisolen paultje leg je iedereen om die een te lange quest heeft.
En alle side quests...uuhhh ja lekker belangrijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FNV vind ik toch wel wat tegenvallen :'(
de map is groot,soms té groot als je naar een nieuw plek moet...zouden er echt geen auto's/motoren het overleeft hebben? :+

over de map gesproken, erg veel variatie zoals bij FO3 is er helaas niet :'(
herinnert zich iemand nog de kanibalen familie in FO3? heb ik in FNV nog niet gevonden helaas.

tevens lijkt het allemaal niet echt soepel te draaien op mijn pc, en het is zeker niet één van de zwakste :|

oja, heeft iemand ook een dejavu gevoel gehad toen ie de vault binnenstapte?
ik dacht écht....tjeez....hier was ik in mijn vorige leven een bewoner :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
nFo schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:47:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoe je de game speelt dan ?

Als pisolen paultje leg je iedereen om die een te lange quest heeft.
En alle side quests...uuhhh ja lekker belangrijk. ;)
Weinig side quests gedaan inderdaad maar heb maar één keer tijdens de mainquest de -schiet-ze-allemaal-kapot optie gekozen.
Het is spel is vrij makkelijk als je eerst guns naar 100 gooit en dan medicine naar 75 ofzo. Als je dan ook nog de perks kiest waarmee je in vats meer accuracy krijgt own je alles zo. Zodra je een sniper wapen hebt kan je een groot deel vanaf afstand one-shotten(op normal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Mountain Radio is echt geweldig. Heerlijk hoe die mutants helemaal uit hun dank gaan. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:42:
FNV vind ik toch wel wat tegenvallen :'(
de map is groot,soms té groot als je naar een nieuw plek moet...zouden er echt geen auto's/motoren het overleeft hebben? :+

over de map gesproken, erg veel variatie zoals bij FO3 is er helaas niet :'(
herinnert zich iemand nog de kanibalen familie in FO3? heb ik in FNV nog niet gevonden helaas.

tevens lijkt het allemaal niet echt soepel te draaien op mijn pc, en het is zeker niet één van de zwakste :|

oja, heeft iemand ook een dejavu gevoel gehad toen ie de vault binnenstapte?
ik dacht écht....tjeez....hier was ik in mijn vorige leven een bewoner :+
Er is al een fix uit voor de performance problemen. Google er maar op en je zult het vinden.

@Pingkiller
Ja je hoeft guns geeneens op 100 te hebben en ook geen vats te gebruiken.
Ik loop nu al een tijdje rond met een leuke sniper rifle die ik van de Gun Runners heb en daarme 1 shot je gewoon Fiends en de meeste Legions.

Ik heb trouwens het gevoel dat een quest bij mij gebugged is.
Ik zal zo vaag mogelijk zodat ik niets spoil

Ik zit in een plek ten zuiden van Vegas. Een meid daar heeft heeft een quest om een vent met de naam White te vinden (of ergens in die richting). Daarnaast heeft ze ook nog het gespreks topic dat ene Anders verdwenen is en als ik doorvraag zegt ze dat ik een bepaald persoon moet vragen want hij weet er meer van. Ik ga dan naar de persoon maar hij heeft de vermissing niet als topic.

Is dit nu een quest of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:05:
[...]
* YellowOnline zit na 15 uur nog maar in Novac.

Ik denk dat dat wel (bewust) redelijk traag is.
Volgens mij valt het wel mee.
Ben net gestopt na mijn eerste dag (tja, moet toch een keer slapen ;) ), zo'n 14 uur gespeeld, en ben ook in Novac bezig, dus blijkbaar is het niet abnormaal traag :P

Echt een ge-wel-dig spel so far. De humor is ook echt genieten :)
De comprehension-perk is met die magazines trouwens heel erg handig, zeg.

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 24-10-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

ED-E is een verwarrende missie -.-

[ Voor 59% gewijzigd door YellowOnline op 24-10-2010 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je op z'n vroegst in het spel een sniper rifle of een scope voor een andere rifle vinden, ben nu na 7 uur in novac maar ben nog niks tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Ben gisteren ook begonnen maar het valt me nu alweer op hoe verschrikkelijk sterk die (giant)radscorpions zijn. Aan het begin moet je echt niet denken even een giant radscorpion te kunnen killen met je simpele rifle, gewoon wegrennen voor hij jou ziet! :P.

Misschien een tip voor de beginners:
spoiler:
In de cave bij goodsprings kom je na een paar coyotes te hebben bevochten een laser pistol tegen, kan erg handig zijn als je nog niet zo ver bent in het spel

Toch weet ik niet of ik er net zoveel plezier aan gaan beleven als met F3. Bij F3 wist ik toen ik het kocht eigenlijk niet helemaal hoe het spel in elkaar zou zitten: Is het een RPG of toch meer een FPS?, uiteindelijk bleek het een hele vette mix te zijn. Bij New Vegas wist ik gewoon wat te verwachten en daarom voelt het ook meer als DLC aan. De wapens, voorwerpen, etc. die ook in F3 worden gebruikt dragen daar ook aan bij. Maar het zal toch wel weer één tijdverslindende bezigheid gaan worden :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Heb er nou zo'n 3-4 uur opzitten maar kom toch wel wat vreemds tegen mbt dat nieuwe 'karma' systeem.

spoiler:
Ik had een goede relatie met Goodspring en met die convits uit NCRCF een 'neutral'.
Voor die gasten @ NCRCF moest ik een trader(welke eingelijk guard is) uit de weg ruimen.
En voor goodspring moest ik met Rino wat powdergang members killen :)

Ik begon dus voor goodspring. Daardoor werdt mn relatie met de powderdudes 'vilifeid' waardoor ze op me gaan schieten (ookal had ik die trader gezegt dat ie op moest donderen :p)

Wel een beetje vreemd, ik los wat zaken op en toch schieten ze dan op me. Kan ook onmogelijk bij die eddie komen om te zeggen dat ik die missie completed heb.

Anyway ik hoop dat ze later mijn acties 'vergeten' waardoor ik alsnog die quest kan doen :)
Iemand die weet of dat zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

I-Heine-I schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 09:43:
Misschien een tip voor de beginners:
spoiler:
In de cave bij goodsprings kom je na een paar coyotes te hebben bevochten een laser pistol tegen, kan erg handig zijn als je nog niet zo ver bent in het spel
spoiler:
Er is ook een laser pistol te vinden in het huis van de Doc in Goodsprings. Je mag zijn hele huis legaal leegroven.

Ik ben erg tevreden met dit spel. Ik vind het een stuk leuker dan FO3. Wat mij echter tegenvalt is dat het zo lineair is. Ze dwingen je in het begin haast om verder te gaan met de main quest, als je de andere kant opgaat kom je een invisible wall tegen (Death Claws). FO3 gaf mij het gevoel dat ik echt overal heen kon lopen en dingen kon doen, dat gevoel heb ik hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 09:11:
Waar kan je op z'n vroegst in het spel een sniper rifle of een scope voor een andere rifle vinden, ben nu na 7 uur in novac maar ben nog niks tegen gekomen?
Ik had nagenoeg meteen een sniper rifle :o Natuurlijk: het word je niet zomaar in de schoot geworpen: je moet een bestaand geweer modden dmv. een scope te kopen bij een handelaar.
Brons schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:48:
[...]

spoiler:
Er is ook een laser pistol te vinden in het huis van de Doc in Goodsprings. Je mag zijn hele huis legaal leegroven.

Ik ben erg tevreden met dit spel. Ik vind het een stuk leuker dan FO3. Wat mij echter tegenvalt is dat het zo lineair is. Ze dwingen je in het begin haast om verder te gaan met de main quest, als je de andere kant opgaat kom je een invisible wall tegen (Death Claws). FO3 gaf mij het gevoel dat ik echt overal heen kon lopen en dingen kon doen, dat gevoel heb ik hier niet.
Dat je level niet hoog genoeg is om een bepaald gebied te doorkruisen is nog iets anders dan lineaire gameplay vind ik - dat is toch typisch iets voor RPGs. Ik herinner me ooit, toen ik nog WoW speelde, als low-level character de Western Plaguelands binnen te vallen en dat liep ook erg slecht af :+

[ Voor 50% gewijzigd door YellowOnline op 24-10-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
YellowOnline schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:52:
[...]

Ik had nagenoeg meteen een sniper rifle :o Natuurlijk: het word je niet zomaar in de schoot geworpen: je moet een bestaand geweer modden dmv. een scope te kopen bij een handelaar.

[...]

Dat je level niet hoog genoeg is om een bepaald gebied te doorkruisen is nog iets anders dan lineaire gameplay vind ik - dat is toch typisch iets voor RPGs. Ik herinner me ooit, toen ik nog WoW speelde, als low-level character de Western Plaguelands binnen te vallen en dat liep ook erg slecht af :+
Waar heb je dat scopeje vandaan dan ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Goh, ik had die nagenoeg meteen zoals ik zei. Ik heb die waarschijnlijk in Goodsprings gekocht in de kruidenierszaak of in de bar.

Screenshot van het geweer (nou ja, de specs en mods):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G4XiHl7Mgpk8oKSxECb9bpLb/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

YellowOnline schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:52:
Ze geven je maar twee opties in het begin van het spel: de main quest volgen of tegen een horde death claws vechten. Het lijkt mij duidelijk dat er gekozen is om je een bepaalde richting op te sturen zonder andere opties te geven. In FO3 (1 en 2 ook) kon je gewoon andere gebieden ontdekken en daar quests doen zonder de MQ te volgen. Dat is in het begin van NV geen optie.

Maar dit is maar een klein minpunt want ik vind het wel een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt wel echt als een minpunt, want bij FO3 kon je juist gewoon overal heen, op een paar gebieden na (DC ruins etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Brons schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:16:
[...]

Ze geven je maar twee opties in het begin van het spel: de main quest volgen of tegen een horde death claws vechten. Het lijkt mij duidelijk dat er gekozen is om je een bepaalde richting op te sturen zonder andere opties te geven. In FO3 (1 en 2 ook) kon je gewoon andere gebieden ontdekken en daar quests doen zonder de MQ te volgen. Dat is in het begin van NV geen optie.

Maar dit is maar een klein minpunt want ik vind het wel een goed spel.
Gaat het over de Deathclaws in de quarry bij Sloan? Daar kan je gewoon omheen stappen.

Terzijde:

spoiler:
ED-E als partner is wel lachen met dat overwinningsmuziekje telkens je een hit hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik ben al vrij ver, maar ben nog een Deathclaw tegen gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
YellowOnline schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:13:
Goh, ik had die nagenoeg meteen zoals ik zei. Ik heb die waarschijnlijk in Goodsprings gekocht in de kruidenierszaak of in de bar.

Screenshot van het geweer (nou ja, de specs en mods):

[afbeelding]
Dat ding is niets vergeleken met een echte sniper rifle ;). Een van de eerste mogelijkheden om die te krijgen heb je geloof ik in Novac, er zijn twee snipers die afwisselend de wacht houden in de dinokop *hint*hint*.
YellowOnline schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:30:
[...]
Terzijde:

spoiler:
ED-E als partner is wel lachen met dat overwinningsmuziekje telkens je een hit hebt :+
spoiler:
Ik had ED-E ook als companion, maar nadat ik hem een tijdje had laten wachten toen ik even in m'n eentje wat quests wilde doen, ging hij terug naar Primm. Dat is niet zo'n ramp, maar toen ik hem weer terug wilde halen in Primm stapte ik het gebouw binnen van die Mojave Express ofzo en was ED-E opeens vijandig tegen iedereen daar (Boone, m'n andere companion, en die twee Nash figuren die die boel runnen). Erg vervelend. Resultaat; ED-E in schrootonderdelen op de vloer (die Boone is goed met guns) en quest gefailed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

YellowOnline schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:30:
[...]

Gaat het over de Deathclaws in de quarry bij Sloan? Daar kan je gewoon omheen stappen.
Dan moet ik dat gemist hebben. Gebruik je dan een stealth boy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Propane schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:58:
[...]
Dat ding is niets vergeleken met een echte sniper rifle ;). Een van de eerste mogelijkheden om die te krijgen heb je geloof ik in Novac, er zijn twee snipers die afwisselend de wacht houden in de dinokop *hint*hint*.
Jaa, varmint rifle is karig geweertje :P.

spoiler:
Je bedoelt gewoon 1 door de kop knallen ? Want die Boone heb ik als companion samen met ED-E, heerlijk team. ED-E doet het spotten met zon extra perk die je krijgt, en dan spot ik ze zelf met me binocular (perk die je krijgt met Boone) en boone schiet ze af :P. Maar ik wil zelf ook headshotjes maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brons schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:12:
[...]

Dan moet ik dat gemist hebben. Gebruik je dan een stealth boy?
Ik ben niet heel ver gelopen, maar ben toen naar rechts naar
spoiler:
Hidden Valley en Black Mountain (en zo kan je volgens mij verder doorsteken naar REPCONN HQ, etc).
gegaan, dat ging zonder problemen, zonder stealthboy. Ik weet ook niet precies hoever noordelijk die deathclaws horen te zitten?
Al kwam ik de eerste keer een Deathclaw Alpha Male tegen, dat was minder :P

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 24-10-2010 13:31 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste