Ligt het aan mij of is dit spel veel te makkelijk (en dan heb ik het niet over hoe sterk de vijanden zijn). Ik heb inmiddels na 14 uur spelen 12.000 caps. Heb genoeg kogels voor alle wapens, speech checks en die dingen haal ik meestal altijd wel. Ik denk dat ik de game binnekort maar eens op hardcore ga zetten, want genoeg geld hebben voor alles is voor mij niet zo leuk ( Ik hou er juist van om geld te kort te komen en met moeite een stimpack of 2 te kunnen kopen, zoals bij Fallout 3 op het begin als je maar weinig uit de Vault meeneemt.)
Het enige moeilijke aan dit spel is met een laag level tegen een deathclaw vechten en zorgen dat je niet ruzie met alle facties krijgt (Dat is wel zwaar moeilijk, moest ik van de NCR sympathie opwekken met de Kings vragen zij vervolgens de NCR om te leggen).
Voor de rest wel een ontzettend leuke game.
EDIT:
Snap eigenlijk niet waarom iedereen over crashes en bugs praat. Ik ben er zelf nog 0 tegen gekomen. Oke 1x zat er een convict vast in een muur en een keer een schorpioen in een steen. Wel is het spel een paar keer "vast gelopen" en kon ik de dashboard (360 speler hier) niet openen. Oplossing was 15 seconden wachten tot de omgeving geladen was. Dat is jammer, maar geen crash. Is ook een tip van mij. Als ie crasht na het laden van een nieuw gebied, dan is dat geen crash, wacht eventjes.
Af en toe heb ik wel gehad dat ik schoot of mijn pipboy opende en het spel niet of veel later pas reageerde.
[
Voor 26% gewijzigd door
Mithrildor op 25-10-2010 18:49
]