Het grote "show je Apple computer" topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 352.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Igor92 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:59:
De nieuwe macbook is ook gewoon unibody hoor :)
Je snapt vast wel dat ik de Aluminium Unibody bedoel :P Maar ik zal het aanpassen ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMick schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:46:
Maar iemand nog tips voor wat er echt op een Apple style bureau moet staan? Een mooie apple muismat? Of een iPod Touch Dock oid.
Kan helaas geen foto posten, want heb hem dus nog niet binnen. Maar als hij er is, zal ik zeker een foto posten ;p.
Leuk, ik zou een Apple Universal Dock kopen, en dan je iPod Touch Adapter erop, gaatje boren in het bureau (heb ik zelf ook gedaan, ziet er erg 'clean' uit :D ) en je iPod erin. Misschien nog een Apple Remote voor Front Row op de iMac, of een goed speakersetje (weet niet wat je wil uitgeven, maar de B&W MM1 staan heel goed bij de iMac, zie ook: Speakerset die matched met je Mac Topic)
martijn--g schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:50:
Eigenlijk moet er zo min mogelijk op een "Apple style bureau" staan..
Ja, dat is wel zo, zorg gewoon dat het geen rommeltje word en zorg vooral voor een goed 'kabel-management'
Verder kun je je iMac natuurlijk aan de muur hangen met de Apple VESA Mount Adapter,
ziet er eeeeerg stylish uit ;) Link: http://store.apple.com/nl...TY1NDA5OQ&mco=MTM5NDAxMDQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
SanderPS3 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:00:
[...]

Je snapt vast wel dat ik de Aluminium Unibody bedoel :P Maar ik zal het aanpassen ;)
Ja daarom dat is ook weer mooi natuurlijk. Voor de looks maakt het me echter niet veel uit als het me een flinke dot duiten kan besparen (jonge student O-) ). Hoe is het verschil met stevigheid?

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uruviel359 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:17:
Na een behoorlijke hoeveelheid nieuwe aankopen toch maar weer eens in dit topic posten!

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je een beetje ziet: Macbook Unibody (2,4Ghz, 4GB RAM), Iliyama 24" ProLite, Mighty Mouse, Wired Apple Keyboard, Samsung Story 1,5TB, iPhone 3G, Dealextreme houdertje, Senseo kopje.

[afbeelding]

Hier moet ooit een Mac Mini komen maar nu staat er bij wijze van server / mediacenter een Aleutia T1 + 1TB USB HDD met een 22" Samsung scherm en Behringer Truth B2030A studiomonitoren (een van de beste aankopen ooit!). Verder redelijk wat zooi en een printer (Canon MP210) :+

Al met al erg tevreden als student zijnde :)
Mag ik vragen wat voor Bureau je hebt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:00:
T is echt zo een geweldig ding :P

Echt, ik had hele hoge verwachtingen, en de iPad maakt ze bijna allemaal waar! Ik mis alleen nog multitasking en vensters minimaliateren naar het Dock.
En na vanavond: Alsjeblieft ;) #OS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes :D Kan niet wachten om hem te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind van het weekend zal ik jullie even wat pics posten in dit forum met OS 4.0, hoop hem dan bemachtigd te hebben via Apple Developer status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:47:
Eind van het weekend zal ik jullie even wat pics posten in dit forum met OS 4.0, hoop hem dan bemachtigd te hebben via Apple Developer status.
Beetje Apple fan heeft allang screenshots gezien :>

Maareuh... on topic! Piccaaaaa's! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xkcd.nl/cwM/2010-04-09+22.11.51.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xkcd.nl/cwL/2010-04-09+22.12.31.jpg

/me luukvds heeft een jaren '70-avondje met Billy Joel erbij :+
u ziet: iMac C2D 20" / 2.4GHz / 250GB / 4GB RAM, AKAI AP-100 platenspeler, wat zooi, zonnebril, verdwaald pakje kauwgom
u ziet niet: iBook (in tas), HTC Magic (camera).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 16:09
Kon deze niet van jullie onthouden. Weet ook niet of hij al langs was gekomen, maar hij is niet van mij.
Afbeeldingslocatie: http://media1.break.com/dnet/media/2010/4/9/57%20I%20Finally%20Found%20A%20Use%20For%20It_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_Arie
  • Laatst online: 06:23
iPlant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:48
dood en doodzonde :'(

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

dennisje182 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:25:
Kon deze niet van jullie onthouden. Weet ook niet of hij al langs was gekomen, maar hij is niet van mij.
[afbeelding]
iGoGreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Afbeeldingslocatie: http://www.zoekje.be/burk.jpg
http://www.zoekje.be/bur.jpg
mijn werkplek rechts, en van me vriend links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
3 subwoofers :o ?

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 11-04-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Zie ik daar nou drie subwoofers staan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Wat?! 3 subwoofers?! 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 d:)b d:)b d:)b <+:) <+:)

[ Voor 59% gewijzigd door mcdronkz op 11-04-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_Arie
  • Laatst online: 06:23
Jullie buren boffen maar met jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, wat doe je precies voor werk? Ik denk iets met geluid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 13:07

Petuhr

FreeBSD

Zit dat niet heel erg irritant dicht bij elkaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Petuhr schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:59:
[...]

Zit dat niet heel erg irritant dicht bij elkaar ?
Ja wel wat inderdaad, misschien een keer anders indelen.
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:42:
Nee niet eens, is gewoon leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:42:
Ik hoop het niet, heb zelf ook een Z680 staan bij de mac maar voor werken met geluid (studiowerk etc) is die bende totaal ongeschikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hierbij mijn werkplekje op school.
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-WCY7P443-D.jpg

Wat zie je ?
- Macbook Pro 15inch 2,53GHz 250GB 4GB
- HP HDX 18 spec unknown... zware bak dat (letterlijk dan, en je moet eens die lader bekijken amai!)
- Logitech muizeke voor de HDX, zelf gebruik ik geen want ik ben sneller met mijn trackpad (ook in mijn 3D-programma!)
- Een pc op de achtergrond die al zijn tijd gehad heeft. Staat windows XP op met de look van windows 2000 hoe komen ze erbij, maar alle pc's liggen toch uit voor de moment, een of ander virus heeft het schoolnetwerk platgelegd, en tevens iedereen die harde schijven en USB-sticks aansloot "laten omvormen" naar mappen die je enkel kan openen via explore, wel enkel op een windows gniffel gniffel..
- Mac draait Solid Edge ST via Parallels, draait erg zoet, met uitzondering van wanneer windows vastloopt.
- Enkele USB-sticks.
-Schoolbord :z

[ Voor 196% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Is dat programma niet voor de Mac te krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.nl/files/52342756113361100657.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.nl/files/88068922415469641809.jpg

Zo ff gauw, u ziet :
MacBook Pro 2.8ghz
Apple Cinema

Gadgets :
iPhone 3G
iPod Touch (development)
Google Nexus One
iPad
Sony Reader Pocket edition

Verders heb ik nog een bak airport expresses, een airport extreme, nog een MBP (2.2ghz), een Macbook (laatste unibody), speakers onder het bureau, printertje ernaast. etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Primeur! De eerste met een iPad! ;)

Maar wat moet je eigenlijk met zoveel devices? Allemaal een functie, of gewoon voor de 'heb'?

[ Voor 58% gewijzigd door Marcusso op 12-04-2010 13:49 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

S2801 schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:48:
De primeur is alweer bijna een week geleden. O-)
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:04:
[afbeelding]

Zo goed :P

5 april, had hem net opgehaald en isdaar voor de eerste keer aan het synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2801 schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:48:

Maar wat moet je eigenlijk met zoveel devices? Allemaal een functie, of gewoon voor de 'heb'?
iPhone = telefoon
reader = boeken lezen
iPod = voor development
nexus = voor development (maar inmiddels ook wel beetje de vaste telefoon)
iPad = voor de heb, ff checken, ben er niet zo tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:56:
[...]
iPad = voor de heb, ff checken, ben er niet zo tevreden mee.
Mag ik vragen waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:00:
[...]

Mag ik vragen waarom niet?
Natuurlijk. Laat ik allereerst duidelijk maken dat ik geen voorstander ben van het appstore model. De hardware is mooi en goede executie, maar de appstore en de manier waarop apple deze leidt is mijn inziens niet goed voor de development community.

Het eerste waar ik tegen aan liep, na deze ipad vorige week zondag meegenomen te hebben uit san fran, is dat itunes op de ipad niet functioneerd momenteel. Apple sluit de eu momenteel uit. Apps zijn wel op te halen in desktop itunes.

Ik mis multitasking nogal. Switchen tussen welk muziekje je luisterd terwijl je een boek leest is een hassle.
Ik mis flash, het is zoeken naar websites die werken, ik persoonlijk vind dat apple hun plugin model moet aanpassen, in plaats dat de rest van de wereld hun websites moeten aanpassen (waar mogelijk, html5 vangt maar een heel klein gedeelte van Flash functionaliteit af).
Een groot deel van de US apps werken (logischerwijs) hier niet zonder vpn naar de US.
Apps crashen nogal weleens, enige oplossing is ipad restarten.
Video format support is erg klein, terwijl het ding natuurlijk makkelijk meer dingen zou kunnen draaien. Nu moet ik handbrake gebruiken voor conversie.
Het apparaat is snel, maar niet veel sneller dan mijn Nexus one.
Geo locatie is erg inaccuraat en werkt vaak niet.
Wifi zelfs met airports is zwak.
Geen Remote app.
Geen iTunes shared library support (dus alles syncen, en zelfs dan past niet alles).
Scherm vlekt als ik weet niet wat, dat kan echt wel beter.
Momenteel nog te weinig apps om volledige potentie te tonen, maar dat komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:08:
[...]

Natuurlijk. Laat ik allereerst duidelijk maken dat ik geen voorstander ben van het appstore model. De hardware is mooi en goede executie, maar de appstore en de manier waarop apple deze leidt is mijn inziens niet goed voor de development community.

Het eerste waar ik tegen aan liep, na deze ipad vorige week zondag meegenomen te hebben uit san fran, is dat itunes op de ipad niet functioneerd momenteel. Apple sluit de eu momenteel uit. Apps zijn wel op te halen in desktop itunes.

Ik mis multitasking nogal. Switchen tussen welk muziekje je luisterd terwijl je een boek leest is een hassle.
Ik mis flash, het is zoeken naar websites die werken, ik persoonlijk vind dat apple hun plugin model moet aanpassen, in plaats dat de rest van de wereld hun websites moeten aanpassen (waar mogelijk, html5 vangt maar een heel klein gedeelte van Flash functionaliteit af).
Een groot deel van de US apps werken (logischerwijs) hier niet zonder vpn naar de US.
Video format support is erg klein, terwijl het ding natuurlijk makkelijk meer dingen zou kunnen draaien. Nu moet ik handbrake gebruiken voor conversie.
Geen Remote app.
Geen iTunes shared library support (dus alles syncen, en zelfs dan past niet alles).
Momenteel nog te weinig apps om volledige potentie te tonen, maar dat komt nog wel.
Dat klinkt niet zo goed nee, alleen vind ik de App Store wel erg goed voor Development (anders zouden die milljoenen die ermee verdiend worden door Developers er niet zijn heh ;) ) Tsjaa, multi-tasking komt natuurlijk in OS 4.0 (in de herfst voor de iPad) en dat Apple Flash niet ondersteund ligt niet aan Apple, maar aan Adobe, want Flash is niet ontworpen voor Touch bediening en er zijn amper devices die ermee om kunnen gaan en een langer batterijgebruik hebben van drie uur...

Wel vervelend voor je dat ie niet bevalt, maar enkele dingen zullen wel verbeteren als de iPad naar Europa komt, en ondanks je verhaal zou ik hem graaag willen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou noem je wel allemaal dingen op die ook gelden voor de iPhone en iPod Touch die je hebt. Wat is daar nou het verschil tussen in jouw ogen en is de Nexus One een goed alternatief?

Wat voor rubberachtig ding zit er om die iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
[...]

Natuurlijk. ...

Lang verhaal

...

Om snel te wisselen tussen muziek kan je twee maal snel op de home knop drukken. Welliswaar krijg je dan een forward, backward, pauze/play buttons en volumeschuif, maar dat is voor het meeste wel voldoende denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
ppl schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:56:
[...]

Nou noem je wel allemaal dingen op die ook gelden voor de iPhone en iPod Touch die je hebt. Wat is daar nou het verschil tussen in jouw ogen en is de Nexus One een goed alternatief?

Wat voor rubberachtig ding zit er om die iPad?
Dat is de Apple case voor de iPad. Krijg mijn iPad morgen, dus dan zal ik mijn bureau weer opnieuw posten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DayteX schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:56:
[...]

Om snel te wisselen tussen muziek kan je twee maal snel op de home knop drukken. Welliswaar krijg je dan een forward, backward, pauze/play buttons en volumeschuif, maar dat is voor het meeste wel voldoende denk ik?
Als je met itunes speelt klopt dat. Maar met Pandora geld dat dan weer niet. En dat is een beetje mijn punt qua appstore en apple dominance. Als je geen multitasking doet en alleen je eigen apps allowed om het wel te doen, zou ik dat redelijk unfair noemen, richting de devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:26:
[...]
Tsjaa, multi-tasking komt natuurlijk in OS 4.0 (in de herfst voor de iPad) en dat Apple Flash niet ondersteund ligt niet aan Apple, maar aan Adobe, want Flash is niet ontworpen voor Touch bediening en er zijn amper devices die ermee om kunnen gaan en een langer batterijgebruik hebben van drie uur...
Sorry, ik zit op het apple <-> adobe verhaal met frontrow seats / neus er boven op, en dat is echt onzin & Klok/klepel. Flash heeft prima touch ondersteuning, en draait prima op de nexus. Qua batterij gebruik, vertel mij dat bij continue usage je iphone wel langer dan 3 uur meegaat ? Met 10.1 heeft Adobe een reusachtige stap gemaakt. De Nexus laat duidelijk zien dat het mogelijk is. De reden dat Flash er niet op komt is een heel andere, alleen zou apple dat je nooit eerlijk vertellen. Als apps op het web direct gaan concurreren met apps in je store en de tools waarmee ze gebouwd zijn niet van apple zijn...vind apple dat niet zo'n goede business decision. Maar de bs campagne die door apple tegen flash word gevoerd refereert daar dan weer niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DayteX schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:04:
Is dat programma niet voor de Mac te krijgen dan?
offtopic:

Nog niet. Maar er zijn al bekendmakingen gekomen dat hij binnenkort uitkomt. Zelf promoten ze hun programma op beurzen met solid edge via parallels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:48
[...]

Geen Remote app.
Aa, ik kan hem nu voor een prikje overnemen? ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Geen Remote app.
het is niet dat ik iets tegen je review heb, maar wat verwacht je ? (inzake itunes- apps in EU - US apps) Dat een product perfect werkt in een bepaald land terwijl het nog niet op de markt gebracht is in dat bepaalde land (ik spreek hier over België, weet niet hoe het er aan toegaat in Nederland.) Toch bedankt om die mooie foto te posten !

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:41:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zo ff gauw, u ziet :
MacBook Pro 2.8ghz
Apple Cinema

Gadgets :
iPhone 3G
iPod Touch (development)
Google Nexus One
iPad

Verders heb ik nog een bak airport expresses, een airport extreme, nog een MBP (2.2ghz), een Macbook (laatste unibody), speakers onder het bureau, printertje ernaast. etc.
nette set-up!
ook leuk om zo'n ipad voorbij te zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:41:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zo ff gauw, u ziet :
MacBook Pro 2.8ghz
Apple Cinema

Gadgets :
iPhone 3G
iPod Touch (development)
Google Nexus One
iPad

Ik vind die theekan met houder het mooiste van alles! Haha _/-\o_
Al zou zo´n ACD ook niet misstaan op mijn bureau!

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ratjetoe92 schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:18:
[...]

Ik vind die theekan met houder het mooiste van alles! Haha _/-\o_
Al zou zo´n ACD ook niet misstaan op mijn bureau!
Ja, dat was ik al helemaal vergeten in mijn post, ik zal het ff compleet maken met alles in image ;-)

Theewarmer - Bodum Bistro
Theekan - Bodum Assam
Theekop (dubbelwandig) - Bodum Pavina

Tafel lamp is de PH 3/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:26:
[...]

Sorry, ik zit op het apple <-> adobe verhaal met frontrow seats / neus er boven op, en dat is echt onzin & Klok/klepel. Flash heeft prima touch ondersteuning, en draait prima op de nexus. Qua batterij gebruik, vertel mij dat bij continue usage je iphone wel langer dan 3 uur meegaat ? Met 10.1 heeft Adobe een reusachtige stap gemaakt. De Nexus laat duidelijk zien dat het mogelijk is. De reden dat Flash er niet op komt is een heel andere, alleen zou apple dat je nooit eerlijk vertellen. Als apps op het web direct gaan concurreren met apps in je store en de tools waarmee ze gebouwd zijn niet van apple zijn...vind apple dat niet zo'n goede business decision. Maar de bs campagne die door apple tegen flash word gevoerd refereert daar dan weer niet aan.
Ik zat vandaag met een redelijke grijns op het gezicht toen ik zag dat Flash CS5 apps geëxporteerd kunnen worden naar ips :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wellicht is het handiger om de discussie over de iPad te vervolgen in [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 3 en dit topic te houden voor het posten van foto's van je Apple setup :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:26
Het werd eens tijd dat ik ook een plaatje post dus bij deze

27 inch i7 iMac
iPhone 3GS
iPad

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.nl/files/77032489664921974973.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wat is dat voor iPad houder?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Zeer mooie set-up inderdaad. Origineel en gedurfd dat je ook een vinylsticker op de voorkant van het Apple-logo durft te maken. Heb ze tot nu toe alleen nog maar voorbij zien komen op de achterzijde van Macbook(s) (pro's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
DayteX schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:16:
Zeer mooie set-up inderdaad. Origineel en gedurfd dat je ook een vinylsticker op de voorkant van het Apple-logo durft te maken. Heb ze tot nu toe alleen nog maar voorbij zien komen op de achterzijde van Macbook(s) (pro's)
Zit er ook alleen maar op omdat hij (als het goed is) makkelijk te verwijderen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Je gelooft het niet ;) een ouderwets houdertje om bijvoorbeeld een fotolijst op te zetten
3,99 euro bij de lokale blokker/marskramer/action werkt helemaal goed (word later wel vervangen door de iPad dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb via eBay al een iPad dock besteld. Maar vond dat er ook wel grappig uitzien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat houdertje is echt geniaal! Ik ga ook eerdaags even kijken voor zo een ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
cardwizard schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:46:

27 inch i7 iMac
iPhone 3GS
iPad

[afbeelding]
Droomsetup! mooi!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Even een snelle foto geschoten van m'n bureau..

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/dhhzt

Wat zie je:

- iMac 20" 2.4Ghz | 4GB Ram | 320 GB HDD | ATI Radeon 2600
- iPad 64GB
- iPhone 3G 8GB
- iPod touch 8GB
- Logitech Z-2300
- iPhone 3G dock
- Magic Mouse
- WD My Book Studio Edition

Wat zie je niet:

- MacBook white (die ligt tijdelijk bij m'n vriendin thuis zodat ze daar op kan studeren..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 14:08

27 inch i7 iMac
iPhone 3GS
iPad

[afbeelding]
Mooie setup, die imac blijft een machtig vet apparaat.
Zou je een linkje van die wallpaper kunnen sturen aub. Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen hoe jullie aan je iPad's zijn gekomen? Allemaal naar de States gevlogen? Ik had echt niet gedacht dat zoveel mensen er al een zouden hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Besteld bij Evan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik heb een paar iPads gekocht en doorverkocht zo was ik voor die van mij 400 euro kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:29

Releases

Ja maar!

Evan is een dude op Ebay, volg het import iPad topic anders. Staat genoeg over uitgelegd, hoe en wat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Dat kun je nalezen in het iPad (importeren) topic. Evans naam wordt daar vaak genoeg gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Allemaal verkapte 'Kijk mij een iPad hebben' posts! :P

Leuke setups wel, en zo'n iPad misstaat zeker niet. Jammer dat de release in Europa een maandje is uitgesteld anders zou je er snel veel meer zien verschijnen in dit topic!

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35

Pixeltje

Woo-woohoo!

Sinds mijn reis naar Suriname weer wat nieuw spul gekocht, dus hierbij wat foto's. Alvast nederige excuses voor de kwaliteit van de foto's, mijn camera is (samen met macbook en ipod) gestolen toen ik in Suriname was. Vandaar ook de nieuwe speeltjes dus 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RHJw53AK3hWUkMkqzSTUx4Io/thumb.jpg
Totaalplaatje^

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o0cS7CFAqy1TEz5o8BnQ73R2/thumb.jpg
Grote scherm

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8Vmsx2dqIwQUivQWjk3qVMek/thumb.jpg
Macbook pro.

Wat zie je?

Macbook Pro 13,3" (2,53/4GB ddr3 en 250GB HDD)
Samsung Synchmaster 2443 @ 1920*1200 (met zelfgefabriekt J. Walker behang)
Wat logitech randapparatuur
Lacie 2,5" portable schijf van 500GB met muziek/films
Nsd Powerball (techno, in linkeronderhoek)
Het onderste stukje van mijn Hertog-Jan vlag 8)

Wat staat er niet op de foto?
Nokia E71 (daar zijn de foto's mee gemaakt)
iPod 160GB (die staat muziek te spelen in het dock aan de andere kant van de kamer)
WD MyBook time-machine schijf

Linkje naar Walker wallpaper 1920*1200
De walker is in JPEG opgeslagen omdat de Tiff die ik zelf gerbuik 10MB is. Voor de liefhebber wel op de mail te zetten oid
Linkje naar VNV Nation wallpaper 1280*960

[ Voor 4% gewijzigd door Pixeltje op 14-04-2010 16:16 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkstar schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:51:
Allemaal verkapte 'Kijk mij een iPad hebben' posts! :P
Niet echt verkapt, maar dat is in dit topic logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:43:
Ik heb een paar iPads gekocht en doorverkocht zo was ik voor die van mij 400 euro kwijt ;)
Ok, cool ;) Voor zover ik lees, zie, kijk en hoor eigenlijk alleen goede reacties!
Ik zou er ook wel een willen hebben, maarja beetje duur op het moment (ben 15 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:57:
[...]

[...]

Ok, cool ;) Voor zover ik lees, zie, kijk en hoor eigenlijk alleen goede reacties!
Ik zou er ook wel een willen hebben, maarja beetje duur op het moment (ben 15 :P )
Leeftijd zegt niets hoor :P, ik had op mijn 15e al mijn eerste PC zelf betaald (eindelijk van die oudere pc's af :P ) en mijn eerste LCD TV zelf betaald :D

[ Voor 4% gewijzigd door Bloemstukje op 14-04-2010 19:08 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ja maar het is ook niet dat je nadat je die PC en LCD tv had gekocht nog eens even €500 uit je mouw kon schudden voor een iPad. :p

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/34zenw7.jpg

Zo, nieuwe speakerset dus nieuwe foto :P

Audioengine A5, actieve 2.0 set ipv een Logitech Z-680. Dit klinkt zoveel beter met muziek, echt top. Films kijk ik in de huiskamer en gamen doe ik niet. Dus was ondertussen wel tijd voor een betere sound :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:08:
[...]
Leeftijd zegt niets hoor :P, ik had op mijn 15e al mijn eerste PC (zelf betaald)
Weet ik, ik had op mijn dertiende mijn eerste iMac (zelf betaald)
AntraXxX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:04:
Ja maar het is ook niet dat je nadat je die PC en LCD tv had gekocht nog eens even €500 uit je mouw kon schudden voor een iPad. :p
Idd ;)
En daar zit het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
AntraXxX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:04:
Ik koop nooit iets tenzij ik meer dan het dubbele op mijn rekening heb staan ;) mijn tv en pc samen waren ongetwijfeld meer dan EUR500,- dus dat had heus wel gekund ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:55
-elw00d schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:11:
Al geruime tijd mijn setup (student):
[afbeelding]
Waarschijnlijk al vaker langsgekomen maar hoe heet deze macbook standaard ? En waar kan ik deze halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:53:
[...]

Waarschijnlijk al vaker langsgekomen maar hoe heet deze macbook standaard ? En waar kan ik deze halen ?
Rain Design mStand

http://www.raindesigninc.com/mstand.html

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Dat is hem idd, thanks ! Waar kan je deze het beste kopen ? Op hun eigen site krijg je namelijk nog eens 52$ verzendkosten wordt hij toch ineens dubbel zo duur !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loop eens een willekeurige APR binnen... vaak hebben ze ze daar wel op voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klikos
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-09 21:39
Hieronder mijn eerste macbook (3 weken oud).

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_2owG0HBo2zM/S8ciUlIrDoI/AAAAAAAAADw/3xAO7GyjCms/s400/DSC_0011.JPG
Wat zie je:

- Macbook steunend op mijn benen
- Gijs de Kat
- Samsung 40 inch lcd tv met Willem II - Ajax

Ben nog aan het sparen voor een 24 inch scherm. Daarnaast is de werkkamer tijdelijk in gebruik als opslag omdat ik sinds afgelopen weekend ben gaan samenwonen.

Door alle voorgaande foto's wel aardig wat inspiratie opgedaan. Zodra de werkkamer klaar is, wordt hij natuurlijk gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
A oke dacht dat het echt iets speciaals was wat alleen op internet te krijgen was. Weet iemand misschien een internet winkel in NL die ze verkoopt ?
En nog even een ander vraagje, ik wil de MBP af en toe aansluiten op mijn lcd monitor, dit wil ik dan met vga doen (desktop zit al via dvi en wil ik zo laten!) zijn hier verloopjes voor ? Ik vindt er namelijk wel eentje maar die is niet voor de nieuwe MBP's zover ik begrijp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
clonedonkey schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:37:
A oke dacht dat het echt iets speciaals was wat alleen op internet te krijgen was. Weet iemand misschien een internet winkel in NL die ze verkoopt ?
En nog even een ander vraagje, ik wil de MBP af en toe aansluiten op mijn lcd monitor, dit wil ik dan met vga doen (desktop zit al via dvi en wil ik zo laten!) zijn hier verloopjes voor ? Ik vindt er namelijk wel eentje maar die is niet voor de nieuwe MBP's zover ik begrijp !
de nieuwe MBP's zijn voorzien van digitale uitgangen. deze zijn niet VGA compatible.. je zou dus een coverter moeten kopen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:12:
[...]

de nieuwe MBP's zijn voorzien van digitale uitgangen. deze zijn niet VGA compatible.. je zou dus een coverter moeten kopen.
Dat zijn to gewoon mini displayport -> VGA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:37
Welke muismat heb je daar? Mijn Func Surface1030 begint een beetje te verslijten. Tijd voor een nieuwe dus...

27 inch i7 iMac
iPhone 3GS
iPad

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
rusman schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:48:
Welke muismat heb je daar? Mijn Func Surface1030 begint een beetje te verslijten. Tijd voor een nieuwe dus...
[...]
Ik kan niet precies zien welke het is, maar het zijn is in ieder geval ééntje van SteelSeries. Ik heb er zelf ook twee, een 4D (met plastic bovenzijde) en een 5L (met stoffen bovenzijde). Beide uitstekende matten!

Edit: martijn--g was me voor. :9

[ Voor 3% gewijzigd door JanHenk op 15-04-2010 18:01 ]

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er dan nog gegamed onder de Apple gebruikers :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-08 13:25
To_Tall schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:12:
[...]

:? Ik gebruik hier gewoon vrolijk zowel het Mini-DP -> VGA, als het Mini-DP -> DVI verloopstukje van Apple zelf. Werken allebei prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:51:
Wordt er dan nog gegamed onder de Apple gebruikers :p?
Sure, nu met bootcamp, zometeen gewoon onder OS X als steam for mac uitkomt :)

Daarbij is een degelijke muis met goede muismat ook gewoon nuttig bij echt werk als 3d modeleren, photoshop e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:31:
[...]

Sure, nu met bootcamp, zometeen gewoon onder OS X als steam for mac uitkomt :)

Daarbij is een degelijke muis met goede muismat ook gewoon nuttig bij echt werk als 3d modeleren, photoshop e.d.
Ikzelf speel wel ons COD4 op Bootcamp of Enemy Territory op OS X zelf maar het voelt gewoon een beetje raar aan vind ik.

Ligt waarschijnlijk voor een groot deel aan mijn Magic Mouse. Ook ben ik direct bezorgd als ik de fans van mijn MBP zo hard hoor blazen... Fans rond de ~3000 + CPU rond de 75 °C

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

klikos schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:35:

- Samsung 40 inch lcd tv met Willem II - Ajax
2-0 :D

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:36
Riep er iemand iPad?

Afbeeldingslocatie: http://diotav.nl/public/1504101iPad.jpg

Afbeeldingslocatie: http://diotav.nl/public/1504102iPad.jpg

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
Je zal het vast al wel eens gedaan hebben, maar misschien is het leuk om ook een foto van je totale setup te laten zien. Het ziet er erg strak uit en bevat wss vele leuke apple speeltjes die op deze foto's niet tot hun recht komen.
En als ik dan toch zo brutaal ben om hier iets over te zeggen, vraag ik ook gelijk, zou je wat specs mee willen posten :$

Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Schameloze crosspost, want ik heb een Mac! En niet zomaar een Mac, een echte iMac G5 1.8ghz, 1.25gb Ram, 80gb harddisk en superdrive!

Afbeeldingslocatie: http://i166.photobucket.com/albums/u91/sjieto/IMG_5473.jpg
(hoe ik er aan kom? Zie hier: [Repair] iMac G5 lekkende condensatoren fix )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:55
gepeterd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:59:
[...]

Je zal het vast al wel eens gedaan hebben, maar misschien is het leuk om ook een foto van je totale setup te laten zien. Het ziet er erg strak uit en bevat wss vele leuke apple speeltjes die op deze foto's niet tot hun recht komen.
En als ik dan toch zo brutaal ben om hier iets over te zeggen, vraag ik ook gelijk, zou je wat specs mee willen posten :$

Bedankt ;)
Misschien volgende keer zelf even zoeken in zijn post history, is heel makkelijk te vinden ;)

Specs: diotav in "Het grote "show je Apple computer" topic..."

Pics: diotav in "Het grote "show je Apple computer" topic..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 17:16
sebastius schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:13:
Schameloze crosspost, want ik heb een Mac! En niet zomaar een Mac, een echte iMac G5 1.8ghz, 1.25gb Ram, 80gb harddisk en superdrive!

[afbeelding]
(hoe ik er aan kom? Zie hier: [Repair] iMac G5 lekkende condensatoren fix )
Gefeliciteerd!
Mooie setup voor dagelijkse dingejtes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Diotav: Kun je misschien die wallpaper op je iPad sharen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
Tankiej schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:18:
[...]

Misschien volgende keer zelf even zoeken in zijn post history, is heel makkelijk te vinden ;)

Specs: diotav in "Het grote "show je Apple computer" topic..."

Pics: diotav in "Het grote "show je Apple computer" topic..."
Wist niet dat dat zo makkelijk kon, bedankt voor de tip d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:36
@marcootje123 .. wallpaper.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Netjes diotav. Maar dat ben ik gewend van je.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klikos
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-09 21:39
offtopic:
Hell Yeah! Leidseplein, here we come!

offtopic:
Edit: Lees net dat het de parkeerplaats van de arena wordt..

[ Voor 17% gewijzigd door klikos op 16-04-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Moejo schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:14:
[...]

:? Ik gebruik hier gewoon vrolijk zowel het Mini-DP -> VGA, als het Mini-DP -> DVI verloopstukje van Apple zelf. Werken allebei prima.
Welke gebruik je dan precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Die iPad ziet er strakjes uit moet ik eerlijk zeggen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:58
Zie ik daar een Mifi, ik begreep dat die dingen maar een paar uurtjes werkten op 1 accu lading. Hoe bevalt die in combinatie met de iPad?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]&#8226; Ga niet offtopic.
&#8226; Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
&#8226; Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
&#8226; Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33406952#33406952">topicstart</a> voordat je hier post.~[/html]