Correct, ik gebruik het ook vrij vaak... maar als ik daar wat wil bestellen, druk op PayPal, vraagt Paypal wel om creditcardgegevens? Terwijl het normaal van mn rekening wordt afgeschreven.DayteX schreef op maandag 29 maart 2010 @ 04:01:
[...]
Nee hoor,
Ik gebruik paypal regelmatig juist omdat ik geen creditcard hebt. Zo wordt het via hen rechtstreeks van mijn rekening afgeschreven. Handig als ik weer eens iets via ebay of uit de states bestel
Ik heb het net ff geprobeerd maar bij mij wordt niet om een creditcard gevraagd.
http://i44.tinypic.com/ff7hop.jpg
Je moet bij het betaalscherm gewoon het creditcard gedeelte overslaan en meteen inloggen bij paypal. Dan krijg je gewoon het betalingsscherm zoals in het bovenstaande plaatje.
Je moet bij het betaalscherm gewoon het creditcard gedeelte overslaan en meteen inloggen bij paypal. Dan krijg je gewoon het betalingsscherm zoals in het bovenstaande plaatje.
Bij veel paypal accounts gaat dat verkeerd
ik heb het zelf gelukkig niet maar mijn zus heeft er ook last van
gewoon nee.
'Vroeger' kreeg ik dat inderdaad ook altijd, maar nu krijg ik dit:Jeebus schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:16:
Ik heb het net ff geprobeerd maar bij mij wordt niet om een creditcard gevraagd.
http://localhostr.com/fil...010-03-29+at+11.26.56.png
Als je een directe betaling moet doen, moet je eerst je paypal opladen, dat houd in op hun site geld van jouw rekening afhalen. Dan heb je een soort van paypal tegoed. ik heb het ook moetne doen laatst.
Duurt wel erg lang, maar dan heof je iig geen creditcard te gebruiken. (bij mij duurde het anderhalve week terwijl het binnen 2 uur al van mijn bankrekening was afgeschreven).
@TUX2K:
Super vette sticker
Duurt wel erg lang, maar dan heof je iig geen creditcard te gebruiken. (bij mij duurde het anderhalve week terwijl het binnen 2 uur al van mijn bankrekening was afgeschreven).
@TUX2K:
Super vette sticker
Ik heb ooit mijn rekening als 'geverifieerde rekening' toegevoegd, dus normaal kon ik eerst 'betalen met paypal' en haalt paypal het achteraf van mijn rekening af.gepeterd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:35:
Als je een directe betaling moet doen, moet je eerst je paypal opladen, dat houd in op hun site geld van jouw rekening afhalen. Dan heb je een soort van paypal tegoed. ik heb het ook moetne doen laatst.
@TUX2K:
Super vette sticker
Mac Mini 2009
Wordt gebruikt als fileserver, downloadslaaf en Plex media center.

iMac 20"
Wordt voor vrijwel alles gebruikt. Jammer dat er max 3,5GB RAM inpast.

iMac 15"
Staat te wachten op een een Intel hart

MacBook
Werkstation van dinnetje.
Wordt gebruikt als fileserver, downloadslaaf en Plex media center.

iMac 20"
Wordt voor vrijwel alles gebruikt. Jammer dat er max 3,5GB RAM inpast.

iMac 15"

MacBook
Werkstation van dinnetje.

@hierboven
iMac 15"
Kan dat dan? Een bolletje met Intel? Zou errug vet zijn. Best design ever!
iMac 15"
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
KnoppenSpook schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:16:
@hierboven
iMac 15"
offtopic:
Het plan is om er een ION nettop in te stoppen. Probleem is de aansluiting van het scherm, welke dus vervangen moet worden. Ik weet alleen niet of de arm een 20" paneel kan houden. We'll see
Het plan is om er een ION nettop in te stoppen. Probleem is de aansluiting van het scherm, welke dus vervangen moet worden. Ik weet alleen niet of de arm een 20" paneel kan houden. We'll see
En dan wel Mac OS X draaien neem ik aan?zAo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:24:
[...]
offtopic:
Lijkt me een tof project. Ga je een log bijhouden op tweakers? Zou wel tof zijn om het te kunnen volgenzAo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:24:
[...]
offtopic:
Dat is een echt verzamelobject!
Niet zo mooi als de G4 cube, of het bolletje though, maar je ziet hem veel minder vaak.

Verwijderd
Zo'n toetsenbord zouden ze opnieuw moeten maken, aluminium met glass multi-touch trackpadSpinvis schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:23:
Van de week had ik een klant die deze Mac aan me wilde verkopen, op zich wel cool!
[afbeelding]
Ziet eruit als een Bose basmodule? Best een gaaf ding, kende dat model nog niet.Aloys schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:33:
Hoort dat linker ding er ook bij? Lijkt wel een mini prullenbak.
Goeiemorgen zeg.On January 7, 1997 Apple unveiled the limited edition Twentieth Anniversary Macintosh (often abbreviated "TAM") at the MacWorld Expo, San Francisco.
The Twentieth Anniversary Macintosh would go on sale in late spring of 1997 [3], at a price of $7,499.
[ Voor 49% gewijzigd door S_Chief op 30-03-2010 17:01 ]
1997 he, dat is al weer 13 jaar geleden (voor Win98 dus op de markt was), als ik me niet vergis was het de eerste desktop computer met een LCD scherm.SChief schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:52:
[...]
Ziet eruit als een Bose basmodule? Best een gaaf ding, kende dat model nog niet.
[...]
Goeiemorgen zeg.
En heb je hem gekocht?Spinvis schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:23:
Van de week had ik een klant die deze Mac aan me wilde verkopen, op zich wel cool!
[afbeelding]
Ik ben bijna klaar met mn hackintosh op basis van een G4 Cube, een Zotac ION A-E, een originele Apple 250GB 2,5" schijf (uit mn MBP) en een WD 2TB AERS. Staat as we speak 10.6 te installeren, binnenkort het resultaat
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Hackingtoshes zijn geen Macs die je hier hoeft/kunt/mag laten zien. Je MBP daar in tegen is meer dan welkombokkow schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:02:
Ik ben bijna klaar met mn hackintosh op basis van een G4 Cube, een Zotac ION A-E, een originele Apple 250GB 2,5" schijf (uit mn MBP) en een WD 2TB AERS. Staat as we speak 10.6 te installeren, binnenkort het resultaat
PhD i.o.
Correctie.. Het blijft een cube..Maximus schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:10:
[...]
Hackingtoshes zijn geen Macs die je hier hoeft/kunt/mag laten zien. Je MBP daar in tegen is meer dan welkom
Je ziet niet vanaf de buitenkant dat het geen 'originele' mac is.. sterker nog, ik denk dat veel mensen verbaast zouden opkijken als ze 10.5.x of 10.6x op een 'G4' Cube zouden zien draaien.Maximus schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:10:
[...]
Hackingtoshes zijn geen Macs die je hier hoeft/kunt/mag laten zien. Je MBP daar in tegen is meer dan welkom
Daar staan inderdaad een paar heel erg mooie setups tussen. Die Google HQ setup is misschien wel overkill
Toevallig geen setups van tweakers die daar tussen staan?
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Verwijderd
Volgens mij niet, maar die van Google is inderdaad overkill, misschien http://www.flickr.com/photos/timsamoff/536130402/ deze nog erger....Darkstar schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:33:
Daar staan inderdaad een paar heel erg mooie setups tussen. Die Google HQ setup is misschien wel overkill![]()
Hackingtosh of niet als iemand een mooi intel platform met een xeon in een g5 kast bouwt en er een mac osx op zet is het ook hackintosh maar zeker niet anders dan een orginele mac.Maximus schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:10:
[...]
Verwijderd
Kleine update: heb nu een ps3 in plaats van xbox360!! Gelijk MGS4 gekocht, heb ik te lang op gewacht!!

Wees blij dat hij weer wordt gebruikt waar hij voor bedoelt was en niet verbouwt wordt naar aquarium of tissue-doos wat me een factor 20 minder moeite zou kosten. Hoe dan ook, als mn set-up dalijk klaar is komt ie hier toch mooi tussen te staan hihiMaximus schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:10:
[...]

Middagje huiswerk met klasgenoot
Wat je ziet
PowerMac G4 1,25 GHZ DP MDD - 2 GB - 2x 120 GB
Samsung SyncMaster B2430
Apple Keyboard met NumPad + Wireless Mighty Mouse
Macbook 13" (geen Pro) Unibody 2,4 GHZ - 4 GB - 250 GB
Macbook 13" Unibody 2,26 GHZ - 2 GB - 250 GB
Magic Mouse
2 Blackberry's + nog een oldschool telefoon (raad maar welke)
Wat je niet ziet
Canon EOS 450D
in deze setup klik hebben ze het rechter scherm gekanteld, nu zou ik dit thuis ook willen maar ik kan heel moeilijk een scherm hier voor vinden, weet iemand hier een geschikt scherm?Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:15:
Niet offtopic dit, verre van: http://mac.appstorm.net/r...esome-stylish-mac-setups/
Er zijn een aantal Dell schermen die dit kunnen, vroeger konden ook een hoop Samsung schermen kantelen maar de huidige niet meer geloof ik. Even zoeken naar een Dell scherm zou ik doen als ik jou wasKeppie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:17:
[...]
in deze setup klik hebben ze het rechter scherm gekanteld, nu zou ik dit thuis ook willen maar ik kan heel moeilijk een scherm hier voor vinden, weet iemand hier een geschikt scherm?
Heyy, dat is mijn Macbook en BlackberryVolkan1984 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:51:
[afbeelding]
Middagje huiswerk met klasgenoot
Wat je ziet
PowerMac G4 1,25 GHZ DP MDD - 2 GB - 2x 120 GB
Samsung SyncMaster B2430
Apple Keyboard met NumPad + Wireless Mighty Mouse
Macbook 13" (geen Pro) Unibody 2,4 GHZ - 4 GB - 250 GB
Macbook 13" Unibody 2,26 GHZ - 2 GB - 250 GB
Magic Mouse
2 Blackberry's + nog een oldschool telefoon (raad maar welke)
Wat je niet ziet
Canon EOS 450D
Ik meen 2 setups van tweakers te herkennen, namelijk deze en deze. Maar ik kan me vergissenDarkstar schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:33:
Daar staan inderdaad een paar heel erg mooie setups tussen. Die Google HQ setup is misschien wel overkill![]()
Verder staan er een paar setups tussen die er eigenlijk niet thuishoren, sommige setups in dit topic dan weer wel.
Na een behoorlijke hoeveelheid nieuwe aankopen toch maar weer eens in dit topic posten!

Wat je een beetje ziet: Macbook Unibody (2,4Ghz, 4GB RAM), Iliyama 24" ProLite, Mighty Mouse, Wired Apple Keyboard, Samsung Story 1,5TB, iPhone 3G, Dealextreme houdertje, Senseo kopje.

Hier moet ooit een Mac Mini komen maar nu staat er bij wijze van server / mediacenter een Aleutia T1 + 1TB USB HDD met een 22" Samsung scherm en Behringer Truth B2030A studiomonitoren (een van de beste aankopen ooit!). Verder redelijk wat zooi en een printer (Canon MP210)
Al met al erg tevreden als student zijnde

Wat je een beetje ziet: Macbook Unibody (2,4Ghz, 4GB RAM), Iliyama 24" ProLite, Mighty Mouse, Wired Apple Keyboard, Samsung Story 1,5TB, iPhone 3G, Dealextreme houdertje, Senseo kopje.

Hier moet ooit een Mac Mini komen maar nu staat er bij wijze van server / mediacenter een Aleutia T1 + 1TB USB HDD met een 22" Samsung scherm en Behringer Truth B2030A studiomonitoren (een van de beste aankopen ooit!). Verder redelijk wat zooi en een printer (Canon MP210)
Al met al erg tevreden als student zijnde
Ik ben pas verhuist, dus bureau ziet er nog netjes uit
Wat je ziet:
- Apple iMac 27" 3.06GHz (najaar 2009) inc keyboard & magicmouse
- LaCie Desktop Hard Disk 2TB (als timemachine backup)
- Logitech Mouse MX Revolution Laser Cordless (alleen voor WoW want dan heb ik echt meer knoppen nodig)
- Logitech Z-3e (als ik me goed herinner)
- iPhone dock
- iPhone 3GS (niet zichtbaar, want daarmee heb ik de foto gemaakt)
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Tenzij je 'Tasse' in het Duits bedoeld zie ik geen tas op die foto
Geniaal kopje, waar heb je die vandaan ?
In België noemen ze een kopje een "tas"uruviel359 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:29:
[...]
NL != vlaams soms. Ik zal het nooit lerenuruviel359 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:29:
[...]
Ah ik ook niet blijkbaar
Zit al een tijdje op Tweakers en heb al een tijdje een Apple iMac, dus bij deze ook even mijn bureau! 

Wat zie je:
iMac 27'' 3,06GHz, 4gb, 1TB
Wacom Bamboo pen&touch A5 formaat
Apple wireless keyboard
Apple magic mouse
Zwart/glas Ikea bureau
Wat zie je niet:
Nikon D90 & Manfrotto 055XDB Statief (foto mee gemaakt)
Canon iX4000 A3 printer
Logitech Mx revolution (Magic mouse is voor de sier)
Creative Gigaworks T40 series 2 (nog in bestelling)

Wat zie je:
iMac 27'' 3,06GHz, 4gb, 1TB
Wacom Bamboo pen&touch A5 formaat
Apple wireless keyboard
Apple magic mouse
Zwart/glas Ikea bureau
Wat zie je niet:
Nikon D90 & Manfrotto 055XDB Statief (foto mee gemaakt)
Canon iX4000 A3 printer
Creative Gigaworks T40 series 2 (nog in bestelling)
[ Voor 4% gewijzigd door Nismod op 03-04-2010 13:29 ]
Verwijderd
Mooie foto's Nismod
Grappig dat je een Magic mouse voor de sier hebt
Ik wilde er ook 1 halen, maar de MX Revolution blijft toch echt de fijnste muis ever!
Mooie setup!
Grappig dat je een Magic mouse voor de sier hebt
Ik wilde er ook 1 halen, maar de MX Revolution blijft toch echt de fijnste muis ever!
Mooie setup!
Verwijderd
Nismod schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:28:

geld teveel ofzo?

Magic mouse kwam bij de iMac, en de MX gebruikte ik op mijn vorige pc
Dat bureau is heel mooi.
Alleen lijkt het me best vervelend om hem ook zo mooi en schoon te houden (op hout zie je stof minder snel).
Al geruime tijd mijn setup (student):

Naast mijn Apple MacBook Pro 13-inch, iPhone 3G en Wireless Keyboard zie je:
Monitor: HP w2228h
Muis: Logitech Marathon Mouse M705
Externe HD: WD My Book

Leuke setup!-elw00d schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:11:
Al geruime tijd mijn setup (student):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat een uit de kluiten gewassen XTand die je voor je macbook gebruikt?
Zou je misschien ook een linkje naar je wallpaper will posten? tia!
Nee, dat is een Rain (Design) mStand Past perfect bij de MacBook Unibody Pro-lijn. Heb hem zelf ooksajoku schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:25:
[...]
Mooi spul elw00d!
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut
Dank je.sajoku schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:25:
Leuke setup!
Zou je misschien ook een linkje naar je wallpaper will posten? tia!
Dat is de mStand, volgens mij is het design van de Xstand gejat van de mStand en niet andersom?!
- Wallpaper MacBook
- Wallpaper Monitor
Edit: Dank je JanHenk, je was me voor.
[ Voor 3% gewijzigd door -elw00d op 03-04-2010 17:37 ]

Wat je ziet
- MacPro3,1 - 2 x 2.8 GHz Xeon Quad-core, 10GB memory, 8800GT & GT 120
- Dell 1707FP x2
- Apple LED Cinema Display
- iPhone 3G
- MacMini2,1 - 1.83 GHz Core 2 Duo - 2GB memory
- MacBook1,1 - 1.83 GHz Core Duo - 1GB memory
- Mac OS X Server - Getting Started Guide voor Snow Leopard
- Glas martini met 3 olijfjes.
- MacMini3,1 Server - 2.53 GHz Core 2 Duo - 4GB memory
Zo!

Specs:
Mac Mini G4 1.42Ghz @ 10.5.8
1GB DDR
BenQ 24" TN-lcd panel, via DVI-D @ 1920x1080
Logitech wireless laser muis voor Mac
IBM Model M toetsenbord (October 1987)
Logitech redelijk-cheap 5.1 geluid
Ik ben niet zo heel Apple van 'het moet er allemaal prachtig strak en opgeruimd en passend uitzien',
maar dit is wel tijdelijk. Normaal staat op de plek van de mini mijn mbp van 3 jaar terug (eerste Santa Rosa model). Die heeft 4GB ram en een 0.5TB 7200RPM schijf, lekker vlot ook in 2010.

Specs:
1GB DDR
Ik ben niet zo heel Apple van 'het moet er allemaal prachtig strak en opgeruimd en passend uitzien',
maar dit is wel tijdelijk. Normaal staat op de plek van de mini mijn mbp van 3 jaar terug (eerste Santa Rosa model). Die heeft 4GB ram en een 0.5TB 7200RPM schijf, lekker vlot ook in 2010.
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroen op 03-04-2010 21:23 ]
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Mooi toetsenbord.... die heb je van je C64 afgehaald?...
Ik zie geen pc opgenoemd in het lijstje, gebruik je dus je IBM ratelplank via USB? En zo ja, hoe doe je de apple (of alt) toets?Jeroen schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:23:
Zo!
[afbeelding]
Specs:
1GB DDR
Hier stond achterhaalde informatie…
YepDigistorm schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:09:
[...]
Ik zie geen pc opgenoemd in het lijstje, gebruik je dus je IBM ratelplank via USB? En zo ja, hoe doe je de apple (of alt) toets?

System Preferences -> Keyboard -> Modifier keys
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Ja, waarom een nieuwe kopen als je er toch geen nodig hebt! Lekker tegen de consumptiemaatschappij in... 
Ik vind het tot nu to een van de meest realistische (lees dagelijkse) setups van allemaal. Ik durf te wedden dat 60% van de setups hier in hun dagelijkse leven niet zo netjes en opgeruimd door het leven gaan
.
Ik vind het tot nu to een van de meest realistische (lees dagelijkse) setups van allemaal. Ik durf te wedden dat 60% van de setups hier in hun dagelijkse leven niet zo netjes en opgeruimd door het leven gaan
Dat is niet het geval bij dat Model M toetsenbord die hij heeft. Het is niet dat hij die nog had liggen.drie schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:08:
Ja, waarom een nieuwe kopen als je er toch geen nodig hebt! Lekker tegen de consumptiemaatschappij in...
Model M toetsenbord is een heel goed toetsenbord. Schijnt geweldig te typen, maar is vooral bijna onverwoestbaar.
Het is dus niet een of ander oud versleten toetsenbord wat hij nog had liggen
Verwijderd
Mijn setup!
Vandaag even goed mijn kamer uitgeruimd.

Wat je ziet
Mac mini : 2,0GHz, 4GB DDR3, 320GB.
22" LG Flatron W2241S (verkocht)
BOSE Companion II
Eerst Generatie iPhone (in Dock) 8GB
iPhone 3GS (in Speakerdock) 16GB, White
HP PHotosmart C6380 All-in-One
Apple Alumium Keyboard Wired
Apple Magic Mouse
Steve Jobs
en nog wat spul
Wat je NIET ziet
MacBook 2,0GHz, 2GB, 320GB, SuperDrive (ligt op bed)
iPod shuffle 1G 512MB, iPod shuffle 2G 2GB, iPod shuffle 3G 4GB (2x Silver&Black)
AirPort Express
Vandaag even goed mijn kamer uitgeruimd.

Wat je ziet
Mac mini : 2,0GHz, 4GB DDR3, 320GB.
22" LG Flatron W2241S (verkocht)
BOSE Companion II
Eerst Generatie iPhone (in Dock) 8GB
iPhone 3GS (in Speakerdock) 16GB, White
HP PHotosmart C6380 All-in-One
Apple Alumium Keyboard Wired
Apple Magic Mouse
Steve Jobs
en nog wat spul
Wat je NIET ziet
MacBook 2,0GHz, 2GB, 320GB, SuperDrive (ligt op bed)
iPod shuffle 1G 512MB, iPod shuffle 2G 2GB, iPod shuffle 3G 4GB (2x Silver&Black)
AirPort Express
Verwijderd
aaah okéNismod schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:51:
[...]
Magic mouse kwam bij de iMac, en de MX gebruikte ik op mijn vorige pc
Verwijderd
Dat verhaal ken ik, iemand had er ongeveer 10 omdat hij ze zo fijn vond. Ze typen een beetje als een typemachine, heel zwaarThinkPadd schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:13:
[...]
Dat is niet het geval bij dat Model M toetsenbord die hij heeft. Het is niet dat hij die nog had liggen.
Model M toetsenbord is een heel goed toetsenbord. Schijnt geweldig te typen, maar is vooral bijna onverwoestbaar.
Het is dus niet een of ander oud versleten toetsenbord wat hij nog had liggen
@ i93 Jeffrey,
Welk scherm ga je nu gebruiken? Je geeft namelijk aan dat je LG-scherm is verkocht?
Welk scherm ga je nu gebruiken? Je geeft namelijk aan dat je LG-scherm is verkocht?
Verwijderd
Even een ander schermpje (Samsung LD190) , tot dat mijn DELL SP2309W binnen is!Volkan1984 schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:59:
@ i93 Jeffrey,
Verwijderd
Hier mijn werkkamer:

Wat je ziet:
- In Engeland aangeschafte MacBook pro 13 2.26 Voorzien van een 500GB 7200 rpm Hitachi Travelstar, 8GB Crucial Memory en een DeLock nano 8GB USB stick. In een BookArc
- Samsung P2450 Monitor via HDMI
- Wireless Apple toetsenbord
- Belkin bluetooth comfort mouse
- Twee USB powered boxjes van de Hema. Goedkoop en goed genoeg
- Foto van de kinders
- Radiografish klokje van de IKEA
- Oude Franse bakelieten telefoon (helaas niet werkend. o.a. vanwege ontbreken van een bel in het apparaat)
- Bureau, lamp en stoel (niet zichtbaar) van IKEA
- Deel van een foto van een van mijn veteraan motoren (in dit geval een 1923 Scott Squirrel)
- Een stel orchideeen
Verder niet te zien een iOmega Home Media Drive NAS voor mijn iTunes bibliotheek en Timemachine.
De oplettende kijker zal zien dat de computer op Windows 7 draait (via bootcamp). Met name vanwege mijn werk (SQL Server database developer) gebruik ik noodgedwongen veel Windows op de Mac.
Groeten,
Erik
Wat je ziet:
- In Engeland aangeschafte MacBook pro 13 2.26 Voorzien van een 500GB 7200 rpm Hitachi Travelstar, 8GB Crucial Memory en een DeLock nano 8GB USB stick. In een BookArc
- Samsung P2450 Monitor via HDMI
- Wireless Apple toetsenbord
- Belkin bluetooth comfort mouse
- Twee USB powered boxjes van de Hema. Goedkoop en goed genoeg
- Foto van de kinders
- Radiografish klokje van de IKEA
- Oude Franse bakelieten telefoon (helaas niet werkend. o.a. vanwege ontbreken van een bel in het apparaat)
- Bureau, lamp en stoel (niet zichtbaar) van IKEA
- Deel van een foto van een van mijn veteraan motoren (in dit geval een 1923 Scott Squirrel)
- Een stel orchideeen
Verder niet te zien een iOmega Home Media Drive NAS voor mijn iTunes bibliotheek en Timemachine.
De oplettende kijker zal zien dat de computer op Windows 7 draait (via bootcamp). Met name vanwege mijn werk (SQL Server database developer) gebruik ik noodgedwongen veel Windows op de Mac.
Groeten,
Erik
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 22:38 ]
Mooi zo'n retro telefoon

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Verwijderd
Die BookArc staat eigenlijk wel goed, je bespaard er een hoop ruimte mee op je bureauVerwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:19:
Hier mijn werkkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bokkow,bokkow schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:02:
Heb je ergens mooi bijgehouden hoe je dit allemaal gedaan hebt, het inbouwen en al?
Groet,
Verwijderd
We zien graag je foto's, maar dan zonder spam
[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 06-04-2010 20:28 ]
GoT FAQ aangaande spam en wervingVerwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:50:
Beste mensen,
Vandaag is *knip* online gegaan....
Tot ziens op *knip*
P.s. mijn thuis setupje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(reacties *knip* zijn welkom!)
[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 06-04-2010 20:46 ]
volgens de DWDD (waar er daarnet twee ipads in de uitzending waren) zijn er naar verwachting maar 30 in Nederland nu.
Wie heeft ze
Op OneMoreThing hadden ook al 5 hem ofzo. Was best wel interessant bij de Wereld Draait Door ;p.
Edit: Iemand nog tips voor dingen die je echt op je apple style bureau moet hebben? ;p. Muismatten? Mooie usbhubs? Hoop dat mijn iMac er zsm is, maar kan alvast zulke dingen bestellen ;p.
Dit is trouwens ook mooi zeg! De prijs alleen wat minder en zit vast ook voor geen meter.
Edit: Iemand nog tips voor dingen die je echt op je apple style bureau moet hebben? ;p. Muismatten? Mooie usbhubs? Hoop dat mijn iMac er zsm is, maar kan alvast zulke dingen bestellen ;p.
Dit is trouwens ook mooi zeg! De prijs alleen wat minder en zit vast ook voor geen meter.

[ Voor 65% gewijzigd door iMick op 06-04-2010 21:07 ]
+moet je er niet te lang achter zitten mbt RSI
IK OOK!Eoghlear schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:39:
[...]
Bokkow,
Heb je ergens mooi bijgehouden hoe je dit allemaal gedaan hebt, het inbouwen en al?
Groet,
Verwijderd
Ik heb er vandaag toevallig een in mijn handen gehad op mijn werk van een mevrouwtje wat net uit de US kwam.LtotheM schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:35:
[...]
volgens de DWDD (waar er daarnet twee ipads in de uitzending waren) zijn er naar verwachting maar 30 in Nederland nu.
Wie heeft ze?
Niet echt veel mee kunnen spelen ofzo..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 05:40 ]
Lading van die dingen op een rij, en een internet-cafe beginneniMick schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:57:
Op OneMoreThing hadden ook al 5 hem ofzo. Was best wel interessant bij de Wereld Draait Door ;p.
[afbeelding]
Enkel jammer dat iedereen al internet heeft dan mja
Die krukken zitten eigenlijk best lekker, mijn ouders hebben zeiMick schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:57:
[afbeelding]
http://www.klaasje.com
Oe interessant.. is dat een vanilla dvd?Eoghlear schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:39:
[...]
Bokkow,
Groet,
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Een beetje duur ook. Rond de 900 voor alleen het bureau. Dan nog 300 voor het krukje. En dan nog de iMacZpAz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:14:
[...]
Lading van die dingen op een rij, en een internet-cafe beginnen![]()
Enkel jammer dat iedereen al internet heeft dan mja
Mooizofotoklaasje schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:37:
[...]
Die krukken zitten eigenlijk best lekker, mijn ouders hebben ze
Maar iemand nog tips voor wat er echt op een Apple style bureau moet staan? Een mooie apple muismat? Of een iPod Touch Dock oid.
Kan helaas geen foto posten, want heb hem dus nog niet binnen. Maar als hij er is, zal ik zeker een foto posten ;p.
Eigenlijk moet er zo min mogelijk op een "Apple style bureau" staan..
Scientia potentia est
Doe maar een iPad, en maak dan een foto 
nja, eigenlijk hoort een iPad imho door het huis te slingeren, en ergens op een tafel te liggen ofzo.
nja, eigenlijk hoort een iPad imho door het huis te slingeren, en ergens op een tafel te liggen ofzo.
Verwijderd

Zo goed
5 april, had hem net opgehaald en isdaar voor de eerste keer aan het synchroniseren.
Heerlijke config.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:04:
[afbeelding]
Zo goed
5 april, had hem net opgehaald en isdaar voor de eerste keer aan het synchroniseren.
Hoe bevalt hij?
Verwijderd
T is echt zo een geweldig ding 
Echt, ik had hele hoge verwachtingen, en de iPad maakt ze bijna allemaal waar! Ik mis alleen nog multitasking en vensters minimaliateren naar het Dock.
Echt, ik had hele hoge verwachtingen, en de iPad maakt ze bijna allemaal waar! Ik mis alleen nog multitasking en vensters minimaliateren naar het Dock.
Mijn laatste plaatje was van jan '08, dus hij kan wel weer eens..

- MBP 15", early 2008
- iPhone 3G
- G-tech G-drive mini
- iSight
- Dell 24"
- Apple ramplank + Microsoft muisje

- MBP 15", early 2008
- iPhone 3G
- G-tech G-drive mini
- iSight
- Dell 24"
- Apple ramplank + Microsoft muisje
offtopic:
Van welke ontwerper is die barkruk?
Hoempapaaa Holladiejeej.
[b][message=33783527,noline]...
offtopic:
offtopic:
Lees dit eens door: http://www.onemorething.n...-damn-dit-vind-ik-zo-gaaf Staan meerdere ontwerpers genoemd
. Veel klonen e.d
Lees dit eens door: http://www.onemorething.n...-damn-dit-vind-ik-zo-gaaf Staan meerdere ontwerpers genoemd
Verder mooie setup hoor
Eoghlear schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:39:
[...]
Bokkow,
Groet,
Allereerst bedankt voor de interesse (ook via mailmikevdzanden schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:32:
[...]
IK OOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er een aantal foto's van gemaakt maar toen was ik al best wel een eindje opgeschoten, zeg maar gerust klaar voor assemblage, dessalnietemin redelijk interessant voor iedereen die iets dergelijks wil maken hoop ik. Maar dat past hier niet thuis en zal niet door iedereen worden gewaardeerd misschien (gezien de eerste reactie van een medetweaker die niet blij was met mn hackintosh eventueel in dit topic haha). Ik maak er wel een nieuw topic voor aan en miss doe ik dat vanavond nog. Hij is nu iig volledig functioneel en ik geniet van mn fileserver met wake on lan functionaliteit
Nee ook weer niet ik heb me gister een ACD 23" Alu opgedaan voor spotprijsje met een stroomvoorzienings defect (althans op het eerste oog, dat risico durf ik wel te lopen) daar ga ik eerst nog aan solderen/vervangen en dan ga ik eindelijk mn set-up hier posten
MBP zit altijd dicht, plus dat als 'ie open staat, hij maar half op m'n gezicht kan staan; iets wat wel zo praktisch is bij een webcamiMick schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:10:
[...]
offtopic:
Lees dit eens door: http://www.onemorething.n...-damn-dit-vind-ik-zo-gaaf Staan meerdere ontwerpers genoemd. Veel klonen e.d
Verder mooie setup hoor. Waarom een iSight gebruiken trouwens? Er zit er toch ook 1 ingebouwd? Of vind je het niet makkelijk dat hij altijd open moet staan?
offtopic:
Thanks voor de link!
Thanks voor de link!
Hoempapaaa Holladiejeej.
Azertyftw is jaloers!!!
Volgende laptop wordt zeker ook een apple
Alleen ff kijke of het de pro of de gewone macbook wordt
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Het zijn allebei schitterende laptops en ze verschillen niet eens zo heel veel van elkaar. De MacBook Pro schijnt wel een beter scherm te hebben en als extra heeft deze laptop een sd-gleuf.Azertyftw schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:53:
Azertyftw is jaloers!!!
Plus de Alu UniBody, wat voor velen juist de motivatie is om een MacbookPro te kopen.syltheboy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:00:
[...]
Het zijn allebei schitterende laptops en ze verschillen niet eens zo heel veel van elkaar. De MacBook Pro schijnt wel een beter scherm te hebben en als extra heeft deze laptop een sd-gleuf.
gewoon nee.
De nieuwe macbook is ook gewoon unibody hoor
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33406952#33406952">topicstart</a> voordat je hier post.~[/html]
~[html]• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33406952#33406952">topicstart</a> voordat je hier post.~[/html]