Show je Apple topic |
![]() |
Het topic |
Wij Apple-eigenaren zijn trots op onze setups. We pimpen ons bureau (...of waar we ook werken) niet alleen met een shiny iMac, een stoere Mac Pro of een vintage G3, maar doen er ook nog eens alles aan om de juiste accessoires, de coolste gadgets en net dat kleine detail extra te regelen dat onze werkplek maakt tot één om jaloers op te zijn. Herken jij je hierin? Grijp dan snel je camera en post je set-up hier (nadat je de regels gelezen hebt). |
De regels |
Het "show je Apple computer" is een luchtig topic, maar in de Huiskamer ben je hier vooralsnog niet. Houd je daarom aan de volgende regels, dan blijft het gezellig en hoeven de moderators niet telkens je berichten te trashen: • Ga niet offtopic. Dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Dat betekent niet dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. • Maak thumbnails. Gebruik eerst een programma als Photoshop, The Gimp, EasyCrop of een ander programma om een kleinere versie (max. 640 breed) van je foto te maken. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien. Dit doe je op de volgende manier: [url=URL_Orginele_plaatje_van_Desktop][afbeelding][/url] • Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen. Meestal vinden mensen het interessant te weten wat voor randapperatuur er te zien is, of het fijn werkt zo en hoe je toch in godsnaam je bureau zo smerig hebt gekregen |
Vorige delen: |
Het grote "Show je Apple computer" topic Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 2 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 3 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 4 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 5 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 6 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 7 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 8 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 9 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 10 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 11 Met dank aan MadMark, Alpha-Sphere, SyS_ErroR, Maximus, dawuss, NiTroXiuS, JottemJ en Spinvis voor hun inzet voor de vorige delen. |
En dan mijn nieuwe setup:

iMac G5 17'' onderwijs model zonder drive/modem 40gb en 512mb (was 230€ en moet nog worden geupgrade)
Wat zie je niet:
Veel, MacBook, Clamshell green, iMac G4 en Cube

iMac G5 17'' onderwijs model zonder drive/modem 40gb en 512mb (was 230€ en moet nog worden geupgrade)
Wat zie je niet:
Veel, MacBook, Clamshell green, iMac G4 en Cube
Eigenlijk is die inderdaad verboden, maar ik heb even geen fijnere muismat.
Daarbij gebruik ik de muis rechts

Zullen we eens een andere afbeelding voor de openingspost gebruiken? De huidige staat niet strak en is best pauper.
Volgens mij is die vrouw vrij strak gevormd hoor, plus ook nog eens een Apple tattoo 
http://tomsblog.it/robertobuonanno/files/apple_tattoo.jpg
http://tomsblog.it/robertobuonanno/files/apple_tattoo.jpg
Ben het met Cubix eens, er mag wel weer iets anders komen te staan bij voorkeur iets strak van ontwerp. Al is de huidige dame ook onmiskenbaar strak gevormd
Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West
Oh gossie, een Windows muismat. Wat sneu dat men daar meteen zo triest over moet doen. Come on, hoe oud ben je nou.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Anoniem: 248577
Anoniem: 262990 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:50:
Doe eens een voorstel!

Apple store New York. Ten eerst is dit een foto van Apple in the 'Big Apple' en verder symboliseert de glazen constructie met de 'Apple' in het midden ook nog eens transparantie, zo van 'iedereen mag me zien' en daar gaat dit topic ook weer over: het laten zien van je eigen Apple opstelling aan anderen
Anoniem: 282664
Als het dan toch een vrouw moet zijn:
http://incredimazing.com/...93d21aa53/sexymacbabe.jpg
Of weer met een tattoo:
http://kickskirt.files.wo...justine-apple-tattoo1.jpg
De glazen apple store is ook wel een mooie afbeelding
Zoiets dus:
http://incredimazing.com/...93d21aa53/sexymacbabe.jpg
Of weer met een tattoo:
http://kickskirt.files.wo...justine-apple-tattoo1.jpg
De glazen apple store is ook wel een mooie afbeelding
Zoiets dus:

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 282664 op 18-10-2009 14:25 . Reden: afbeelding toegevoegd ]
Opmerken dattie er ligt, wat is daar 'triest doen' aan? Het is gewoon een grappig detail. Neem het niet zo serieus op.VincentG schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:05:
Oh gossie, een Windows muismat. Wat sneu dat men daar meteen zo triest over moet doen. Come on, hoe oud ben je nou.
Me 2!Anoniem: 297049 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:30:
Die eerste kent iedereen al, dus ik stem voor de Apple Store in NY!
Mja, maar een hoop doen alsof ze het serieus erg vinden als ze een Mac zien met iets van bijv Windows of Microsoft.bas r schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:35:
[...]
Opmerken dattie er ligt, wat is daar 'triest doen' aan? Het is gewoon een grappig detail. Neem het niet zo serieus op.
Anyway, vind huidige afbeelding in openingspost niet verkeerd, maar NY Apple Store is ook een mooie 'startafbeelding'.
Oh oh Mr. B, oh oh!
HOUWNOUEENSSOPPP! Met dat irritante 'ow jij hebt iets van Microsoft, jij hoort niet thuis in dit topic'. Ga lekker koekjes bakken ofzo.
Anoniem: 297049
ipowermaccube;
De afbeelding is zo mooi ja, maar er staat nog steeds "afbeelding[/url]]" na de afbeelding...
De afbeelding is zo mooi ja, maar er staat nog steeds "afbeelding[/url]]" na de afbeelding...
Ziet er mooi uit, het mocht wel ietsje breder maarrrr het is echt
[ Voor 76% gewijzigd door filenox op 18-10-2009 17:59 ]
Anoniem: 285276
Ik zit nu niet thuis. Ben op vakantie, en eerlijk heb ik NOG geen Mac. Ga waarschijnlijk een Apple Macbook Pro 13 kopen.Anoniem: 279364 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:09:
Get started dan Applemacbookpro!
Ben jij toevallig familie van Syltheboy?Anoniem: 285276 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:15:
[...]Ik zit nu niet thuis. Ben op vakantie, en eerlijk heb ik NOG geen Mac. Ga waarschijnlijk een Apple Macbook Pro 13 kopen.

http://farm3.static.flick...84381635_eb206b1f40_o.jpg

http://farm3.static.flick...00704084_17b7a1939f_o.jpg
[ Voor 12% gewijzigd door Ramquin op 18-10-2009 19:34 ]
Er vielen mij bepaalde overeenkomsten op.Anoniem: 285276 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:34:
[...]Familie van Syltheboy ? Hoezo ?

Ziet er mooi uitRamquin schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:33:
[...]
Ben jij toevallig familie van Syltheboy?
[afbeelding]
[afbeelding]
Die katana's zullen je trouwens wel een rib uit je lijf gekost hebben?
Macbook Pro 15"
Nog nooit va Syl gehoord?
Maar het was als grapje bedoelt dus laten we er niet verder op ingaan.
Voor een echte Nihonto zou ik maar al te graag een rib uit mn lijf geven!Catz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:26:
[...]Die katana's zullen je trouwens wel een rib uit je lijf gekost hebben?
Aangezien bedragen van $30.000+ geen uitzonderingen zijn zou dat economisch ook geen slechte deal zijn.

De mijne is een moderne productie katana, dus wel koolstofstaal, differentiële harding etc. maar er worden bij de productie veel meer machines gebruikt (zoals bijvoorbeeld bij de polijsting). Dan kom je op eindbedragen van rond de 300 euro, maar de kwaliteit is dan ook absoluut niet te vergelijken met "het echte spul".
laten we hopen dat je geen gelijk hebt (mischien is het een klasgenoot van syl?)Ramquin schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:33:
[...]
Ben jij toevallig familie van Syltheboy?
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 269706
ik vond die foto van iJustine met een Apple achter op haar schouder ook wel leuk.
maar de huidige foto is ook leuk.
maar de huidige foto is ook leuk.
Ik ben wat dat betreft ook wel een voorstander van iJustine!
Staat de TS nog open voor inzendingen?

[ Voor 62% gewijzigd door Ramquin op 19-10-2009 00:30 ]
Geile chick maar ze is zo stront irritant

Deze is beterRamquin schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:09:
[afbeelding]
Anoniem: 285276
Ik ken die hele Syltheboy niet ? Maar genoeg 
Wel gaaf die katana's op je bureau
! Ramquin !
Wel gaaf die katana's op je bureau
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 285276 op 19-10-2009 08:44 ]
Zouden we misschien ontopic kunnen gaan? Als we per 20 posts maar een setup te zien krijgen is het snel over met dit topic. Als jullie met elkaar willen babbelen, kun je beter iets als IRC, ICQ, MSN, e-mail, DM gebruiken.
Dus, back ontopic en foto's posten van je setup
Dus, back ontopic en foto's posten van je setup
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
geloof me dat je het 10 minuten eerder moet wilde zien heb de oude laptop opzij geschoven en alles een beetje netjes gemaakt
gisteren stonden er toevallig een 15'' mpb en 13'' mpb + 12'' packard bell maar daar geen foto van gemaakt nog even wachten tot de laptop die voor garantie terug is terug is en dan maken we nog een setup foto en dan is het afwachten tot de laptops verkocht worden en de mpb's alles overnemen
Ik ben ook voor iJustin!!!!111!oneoneone oh, wacht...Ramquin schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:09:
Pics!
Bureau setup al eens gepost:

File/Timemachine Server op zolder:

Power Mac G4 2x 450Mhz gigabit ethernet
1,5 GB RAM
4x 1TB WD greenpower aan RocketRaid 2210 SATA controller
Haalt ongeveer 60MB per sec in RAID5
[ Voor 4% gewijzigd door justinb81 op 19-10-2009 21:19 ]
Nieuwe rage? Show je Apple + Katana?

Natuurlijk is dat niet zo efficient werken, dus die staat normaal ergens anders.

- Mac Pro Early 2009 (1x 2,66Ghz Nehalem, 3GB, Radeon 4870)
- HP LP2475W 24" H-IPS monitor via DisplayPort
- Wacom Intuos4 M
- iPhone 1G 8GB
- MacBook Pro Core Duo (2,16Ghz, 2GB, ATI 1600 256MB)
Natuurlijk is dat niet zo efficient werken, dus die staat normaal ergens anders.
- Mac Pro Early 2009 (1x 2,66Ghz Nehalem, 3GB, Radeon 4870)
- HP LP2475W 24" H-IPS monitor via DisplayPort
- Wacom Intuos4 M
- iPhone 1G 8GB
- MacBook Pro Core Duo (2,16Ghz, 2GB, ATI 1600 256MB)
De Practical Pro van CAS/Hanwei?MortalPiso schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 23:47:
Nieuwe rage? Show je Apple + Katana?
Mooie setup!
Ik kijk vaak op dit forum, maar ik post hier nooit. Ik vind dit topic wel een mooie om daar verandering in te brengen.
Mijn opstelling:

Wat u ziet vlnr:
- Lekker geluid links
- Logitech mx revolution dock
- Iphone dock met iphone 3g 16 GB
- Cinema display
- Apple slim keyboard
- Logitech mx revolution mouse
- Macbook pro unibody15,4 inch, 2,53 Ghz, 4Gb ram, 500 GB HD
- Artemide Tolomeo (lamp)
- Lekker geluid rechts
- Erg oude laptop die fungeert als Printerserver (mijn Oki 3200 wordt niet ondersteund door apple
)
Mijn opstelling:

Wat u ziet vlnr:
- Lekker geluid links
- Logitech mx revolution dock
- Iphone dock met iphone 3g 16 GB
- Cinema display
- Apple slim keyboard
- Logitech mx revolution mouse
- Macbook pro unibody15,4 inch, 2,53 Ghz, 4Gb ram, 500 GB HD
- Artemide Tolomeo (lamp)
- Lekker geluid rechts
- Erg oude laptop die fungeert als Printerserver (mijn Oki 3200 wordt niet ondersteund door apple
Mooie setup maar wat ik me afvraag.. waarom zet je, je MBP niet ietjes schuin en gebruik die als extern beeldscherm?
Scientia potentia est
Inderdaad een goede vraag @ martijn--g.
Ik zie bijna alleen maar dichtgeklapte noteboeks wanneer er een ACD is aangesloten.
Mijn MBP gebruik ik als 2de scherm voor ICQ/MSN/mail venster, ideaal.
Ik zie bijna alleen maar dichtgeklapte noteboeks wanneer er een ACD is aangesloten.
Mijn MBP gebruik ik als 2de scherm voor ICQ/MSN/mail venster, ideaal.
Anoniem: 274892
voor anderen kan ik natuurlijk niet spreken maar ikzelf vind het nogal storend dat je dan gebonden bent aan de maximale resolutie van je macbook, dat ziet er niet al te strak uit op een 22" scherm.martijn--g schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:13:
Mooie setup maar wat ik me afvraag.. waarom zet je, je MBP niet ietjes schuin en gebruik die als extern beeldscherm?
mijn studentenvertrek:

-MacBook 4,1 de 2,4Ghz versie.
-Asus 22" monitor
-Logitech G5
-1,5 TB externe hdd van Samsung.
edit: audio set is van trust uit het stenen tijdperk en is mooi weggewerkt achter mijn bank
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 274892 op 20-10-2009 14:57 ]
Dat kun je toch instellen?Anoniem: 274892 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:54:
[...]
voor anderen kan ik natuurlijk niet spreken maar ikzelf vind het nogal storend dat je dan gebonden bent aan de maximale resolutie van je macbook, dat ziet er niet al te strak uit op een 22" scherm.
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Anoniem: 297049
Ik zit hier achter een 20" scherm met een resolutie van 1680x1050, en een 13" MacBook met een resolutie van 1280x800. Beide schermen gebruiken dus hun maximale resolutie, en het werk heel fijn met op mijn MacBook minder serieuze dingen als MSN, iTunes, Tweetie, Transmission en wat GeekTool-scripts, en op mijn grote scherm mijn dock en serieuzere programma's als Safari, Mail, Things, Coda etc.Anoniem: 274892 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:54:
[...]
voor anderen kan ik natuurlijk niet spreken maar ikzelf vind het nogal storend dat je dan gebonden bent aan de maximale resolutie van je macbook, dat ziet er niet al te strak uit op een 22" scherm.
Doe ik wel eens, als ik in bijvoorbeeld Final Cut Pro aan het editen ben gebruik ik het scherm van de macbook als outputscherm. Normaal gesproken vind ik het echter niet heel handig. Ik werk veel met spaces, en dan gaat wanneer je wisselt van space ook het beeld van de macbook naar de andere space (eigenlijk nog niet echt onderzoek naar gedaan of daar mogelijk een simpele remedie voor is). Dat vind ik nogal onhandigmartijn--g schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:13:
foutje
[ Voor 98% gewijzigd door Jeebus op 21-10-2009 11:42 . Reden: verkeerde topic ]
o.k mijn spulletje. De apparatuur is mooi, het hok zelf is een rommeltje. Maar dat gaat op korte termijn veranderen.

Mac: http://specs.tweak.to/17613
Windowsbak: http://specs.tweak.to/13950
Deze windows bak staat meer te stoffen dan zijn werk te doen, terwijl het geen misselijke bak is.
En het bureau.... nou daar heeft Napoleon nog achter gezeten. Best wel treurig met zo' n mooie iMac erop.
Enja, ik weet het... geen commentaar op dat Microsoft en Landesk certificaat. Werk gerelateerd.

Mac: http://specs.tweak.to/17613
Windowsbak: http://specs.tweak.to/13950
Deze windows bak staat meer te stoffen dan zijn werk te doen, terwijl het geen misselijke bak is.
En het bureau.... nou daar heeft Napoleon nog achter gezeten. Best wel treurig met zo' n mooie iMac erop.
Enja, ik weet het... geen commentaar op dat Microsoft en Landesk certificaat. Werk gerelateerd.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Dat klopt niet helemaal, heb een full-HD 24" scherm en mijn 15.4" MBP, en ze draaien allebei op de eigen resolutie, werkt primaAnoniem: 274892 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:54:
[...]
Anoniem: 274892
hmm dan moet ik met mijn macbook maar eens naar de boer terug. Als ik de resolutie wil veranderen in een andere mode dan clamshell dan knippert hij een paar keer en weigert dienst te doen... en ja ik heb mirror displays dan uitstaan 
heeft het misschien te maken met het feit dat ik een gma x3100 heb ipv een mooie nvidea?
oh en @ okselfris
heeft het misschien te maken met het feit dat ik een gma x3100 heb ipv een mooie nvidea?
oh en @ okselfris
*watertand*Lite-On Blu-ray reader iHOS104
Sum, ik bezit zelf de late macbook van '07 en deze is dus ook in bezit van een intel GMA X3100. Deze laat perfect toe op een 20" widescreen mijn native resolutie af te beelden (1680x1050) als mijn macbook in clamshellmodus is. Net zo goed werkt hij als mijn macbook als 2e kleiner scherm wordt gebruikt.
Het zou dus moeten lukken
Veel sterkte.
Het zou dus moeten lukken
Veel sterkte.
Battle.net: NagaByrd#2844
wat een achtergrond.. sc Heerenveen..
voor de rest mooi spul.
voor de rest mooi spul.

Ik heb mijn nieuwe Macbook Pro nog helemaal niet laten zien hier. En voordat het topic straks wordt overgenomen door de nieuwe iMac's laat ik mijn appels nog even zien.
Wat zien we?
- iMac early 2008 2,4 Ghz, 4GB
- Macbook Pro 13,3", standaard model
- iPhone 2G 8GB
- Echt TW Steel horloge
- Nep TW Steel horloge
- Logitech Harmony
Wat horen we niet?
- De muziek die draadloos afspeelt via de Airport Express. Ideaal dat ding!
No Shame, only Fame!
Eigenlijk draag ik altijd de echte, maar ik heb de neppe destijds gekocht in Spanje (€5lowfi schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:24:
Echt TW steel horloge is voor zondags?
No Shame, only Fame!
Mijn werkplek:

- MacBook Pro 13-inch & HP w2228h (22-inch)
- Wireless Keyboard & Mighty Mouse
- WD My Book (750 GB)
- Lege iPhone dock (iPhone maakt de foto)

- MacBook Pro 13-inch & HP w2228h (22-inch)
- Wireless Keyboard & Mighty Mouse
- WD My Book (750 GB)
- Lege iPhone dock (iPhone maakt de foto)
Anoniem: 109556
Gok niet dat ze zulke meubels bij de Ikea hebben. Zal je toch naar de duurdere design winkel moeten of zelf iets fabriceren.
Maak er zelf een?Anoniem: 244289 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:08:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een dergelijk bureau, heeft iemand een idee waar zoiets (voor niet al te veel geld; student) te koop is?
[afbeelding]
paar plankjes hout, zaagje, van die afdekstrips, duveltjes en je hebt voor minder dan de ikea prijs een tafel!
En veel vrije tijd… maar ach je bent student he
Is dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79859098 of dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49862766 niet wat voor je?
[ Voor 35% gewijzigd door syltheboy op 21-10-2009 19:42 ]
Terwijl die in Cuijck woontdaanieo schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:12:
wat een achtergrond.. sc Heerenveen..
voor de rest mooi spul.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hoezo, kan iemand die in Cuijk woont geen mooi apparatuur hebben? ik vond die nieuwe iMac net zo mooi staan. En wat heb ik een berg apparatuur verkocht nadat ik over ben gegaan naar Mac, puur om voor dat ding plaats te maken. of bedoel je dat niet?
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Het was gericht op je SC Heerenveen wallpaper, niet op je apparatuur.OkselFris schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:40:
Hoezo, kan iemand die in Cuijk woont geen mooi apparatuur hebben? ik vond die nieuwe iMac net zo mooi staan. En wat heb ik een berg apparatuur verkocht nadat ik over ben gegaan naar Mac, puur om voor dat ding plaats te maken. of bedoel je dat niet?aha tja import hé.
Kan prima.. ik woon vanaf volgende maand ook in Cuijk en neem een iMac en MBP meeOkselFris schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:40:
[...]
Hoezo, kan iemand die in Cuijk woont geen mooi apparatuur hebben?
Weet je niet!G-PHREAK schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:48:
[...]
Kan prima.. ik woon vanaf volgende maand ook in Cuijk en neem een iMac en MBP mee
Dat zou kunnen maar dan kocht ik gelijk weer een nieuwesyltheboy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:14:
[...]
Weet je niet!Ze kunnen altijd nog gestolen worden.
Waar blijft die nieuwe iMac!!!!!! Anyone!?
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Anoniem: 276510
Geen nieuwe Imac of macbook, mar wel een romantische avond..

Extra in beeld
HDJ-1000 ♥ om niet de hele straat wakker te houden..

Extra in beeld
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 276510 op 21-10-2009 23:15 ]
Anoniem: 276510 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:14:
Geen nieuwe Imac of macbook, mar wel een romantische avond..
[afbeelding]
Extra in beeld
Haal die lelijke sticker eens van je macbook af! 
En van je printer!
En van je printer!
Met de komst van de 27" iMac moet dit topic maar een naamverandering krijgen... van Het grote "Show je Apple computer" topic, naar Het "Show je grote Apple computer" topic...
Nice setups btw
Valt me op dat veel mensen een mstand gebruiken. Ikzelf gebruik een doosje van een goedkope tray bier
Maar dat durf ik niet te laten zien
Nice setups btw
Ik vind je 2e toetsenbord wel op een rare plaats staanAnoniem: 314044 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:41:
Room is ready, La office
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie hier Wout's nieuwe desks!
U ziet:
Samsung laserprinter
WD 250 GB elements
Bestellingenbak
Sennheiser HD 437
Logitech X-530
Samsung Speakers, Samsung versterker
Logitech G15
Philips phone
Apple Keyboard met nummeriek
Mstand
Belkin Rockstar
Samsung 24,5'' ( Samsung 24,5B )
Logitech G5
Logitech G9
Netgear Router

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 23-10-2009 09:42 ]
Ik denk dat de meesten wachten op de quadcoreUnderworld schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:45:
Waar blijft die nieuwe iMac!!!!!! Anyone!?
Nou, dat denk ik niet!Fusajiro_x schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:59:
[...]
Ik denk dat de meesten wachten op de quadcore
Anoniem: 323399
Hier is mijn desktop:
http://twitpic.com/lv3bm
U ziet:
MacBook Pro 15" (2,4 GHz Intel Core 2 Duo Processor)
HP (w2448hc) 24" Widescreen Display
IKEA Bureaulamp
http://twitpic.com/lv3bm
U ziet:
MacBook Pro 15" (2,4 GHz Intel Core 2 Duo Processor)
HP (w2448hc) 24" Widescreen Display
IKEA Bureaulamp
DKVOkselFris schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:15:
o.k mijn spulletje. De apparatuur is mooi, het hok zelf is een rommeltje. Maar dat gaat op korte termijn veranderen.
Ook ff een bijdrage van mij
Gister me 27" ingepikt bij Macme. Wat een fijne machine. Op de foto's ook nog me "oude" 20" die in de verkoop gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Flaterik op 23-10-2009 15:43 ]
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Grrrr.. ff opnieuw uploaden... moment
[ Voor 116% gewijzigd door Flaterik op 23-10-2009 15:39 ]
Plaatjes werken niet
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Hier ook niet.. tinypic.com is een goed alternatief
Anoniem: 276510
Echt mooi...
*Toch maar meer gaan werken =)
Waar heb je trouwens dat datumklokje gehaald?
*Toch maar meer gaan werken =)
Waar heb je trouwens dat datumklokje gehaald?
Wat gaaf zeg die 27" iMacFlaterik schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:33:
Ook ff een bijdrage van mijGister me 27" ingepikt bij Macme. Wat een fijne machine. Op de foto's ook nog me "oude" 20" die in de verkoop gaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In december komt er hier ook een te staan!
Wat een mooi apparaat!
[ Voor 11% gewijzigd door Ramquin op 23-10-2009 15:58 ]
Hij bevalt tot nu toe ook erg goed 
Wat een monster. De muis is trouwens wel ff wennen hoor want ligt anders in de hand en klikt wat anders. Mis ook de expose functie. Verder is het scherm prachtig en geweldig voor ontwerpen. Zit nu een magazine te maken in InDesign en eerder vandaag een website in Photoshop/Dreamweaver.. Wat een ruimte overal en heerlijk switchen tussen de applicaties.
Datum klokje heb ik ooit in een kerstpakket gekregen maar het is volgens mij gewoon te koop bij winkels als Expo. Fabrikant in PT, vermoed ik zo
Wat een monster. De muis is trouwens wel ff wennen hoor want ligt anders in de hand en klikt wat anders. Mis ook de expose functie. Verder is het scherm prachtig en geweldig voor ontwerpen. Zit nu een magazine te maken in InDesign en eerder vandaag een website in Photoshop/Dreamweaver.. Wat een ruimte overal en heerlijk switchen tussen de applicaties.
Datum klokje heb ik ooit in een kerstpakket gekregen maar het is volgens mij gewoon te koop bij winkels als Expo. Fabrikant in PT, vermoed ik zo
Anoniem: 316988
Ik heb ook een 27" besteld, volgende week geleverd!
Maar heb hem dus nog niet in het echt gezien.....
Het verschil met een 20" leek me enorm, (ik heb nu ook een 20") maar zo op de foto te zien vind ik het wel meevallen.
Ik kan niet wachten!

....hoe bevalt de Magic Mouse je??
Maar heb hem dus nog niet in het echt gezien.....
Het verschil met een 20" leek me enorm, (ik heb nu ook een 20") maar zo op de foto te zien vind ik het wel meevallen.
Ik kan niet wachten!
....hoe bevalt de Magic Mouse je??
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 316988 op 23-10-2009 17:32 ]
Zou er eigenlijk nog wel een 24" bij willen zien. In eerste instantie zou je ook niet zeggen dat het om 20" en 27" gaat, maar vanuit een ander hoek zie je dat de 27" aanzienlijk breder is (mede vanwege 16:9 ipv 16:10).
Als ik mijn 2x 17" zou vervangen door een 24", komt het qua formaat en resolutie nog aardig overeen met wat ik nu heb. Heb dan enkel nog wat meer verticale werkruimte.
Ziet er iig wel sexy uit met alu achterkant.
Als ik mijn 2x 17" zou vervangen door een 24", komt het qua formaat en resolutie nog aardig overeen met wat ik nu heb. Heb dan enkel nog wat meer verticale werkruimte.
Ziet er iig wel sexy uit met alu achterkant.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32759447#32759447">topicstart</a> voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32759447#32759447">topicstart</a> voordat je hier post.