Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 368.859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117098

andries.t.net schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:56:
[...]

nice, de specs van die MBP zijn alles behalve 2007 zeg!
Thanks, hij is nu wel helemaal "opt-out" :D Staat garant voor op z'n minst nog eens 2,5 jaar plezier.

Wisten jullie trouwens dat de 17" (toen nog PowerBook) de eerste was zoals die serie is vormgegeven? Hij heeft namelijk een tijdje naast de 15" PowerBook Titanium in de notebooklijn gezeten, samen met de 12" PowerBook. Pas toen de Titanium eruit ging kwam de 15".

@ To_Tall: de binnenkant zit echt propvol tot aan de rand en heeft een specifiek moederbord t.o.v. de 15" ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 117098 op 03-02-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:17
Anoniem: 329090 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:04:
Sinds een week in bezit van mijn nieuwe iMac, tijd voor een plaatje (niet zo'n beste kwaliteit, genomen met de iPhone...)

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet:

- iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 8GB (4x 2gb)
- Wireless Magic Mouse
- Wireless keyboard without Numpad
- Time Capsule 1TB Hard Drive

Wat je niet ziet

- iPhone 3GS 16GB
- Logitech Z5 speakers
- Mini DisplayPort to VGA Adapter
- 2e 24" IIYAMA LCD scherm

Tot nu toe geen problemen met de iMac, draait als een tierelier!
toon volledige bericht
Nice! Maar... What about die telefoon? Zie ik een antenne? Is dat een mobieltje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329090

autoreverse schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:26:
[...]

Nice! Maar... What about die telefoon? Zie ik een antenne? Is dat een mobieltje? :?
Geen antenne, gewoon een Philips Dec. Heb ik al jaren (serie van 2), niks bijzonders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-05 17:34

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Na tijden lang naar jullie kamers gekeken te hebben zal ik de mijne maar eens posten! Zeker nu ik sinds kort een trotse bezitter van een Macbook Pro 15' ben :)

Afbeeldingslocatie: http://i1010.photobucket.com/albums/af228/Nickaliciouz/th_DSCN0433.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1010.photobucket.com/albums/af228/Nickaliciouz/th_DSCN0434.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1010.photobucket.com/albums/af228/Nickaliciouz/th_DSCN0435.jpg

Klik voor vergroting!

Wat je ziet:
- Macbook Pro 15' late 2009
- Apple iPhone 3G 8GB
- Acer Easystore H340 (2TB)
- Zyxel 100 mbp/s switch -> wil ik een gigabit switch voor in de plaats zetten
- Logitech Z-5500
- Samsung Syncmaster T260HD (gebruik ik als TV)
- Samsung 2333HD -> rechter monitor
- Samsung 226BW -> linker monitor
- Logitech G15
- Logitech MX Revolution

Wat je niet ziet:
- Mijn oude Windows (7) desktop, ook redelijk toe aan vervanging. Wellicht een iMac
- Xbox 360
- PS3
- Klein oud rammelTVtje boven op de kast voor me bed. Boven mijn bureau zit mijn bed namelijk.
- Apple Magic Mouse (krijg ik als het goed is morgen binnen)

Wat wil ik nog veranderen:
- Airport Express erbij voor 802.11n netwerkje voor mezelf en me zusje
- Gigabit switch voor betere communicatie tussen server, PC en consoles
- Een all in one printer kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Het ziet er wel leuk uit. Typisch het bureau van een switcher. :+

Volgend jaar staat daar vast een imac. Of (mijn voorkeur) een Apple Monitor aan je MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Switcher switcher mja mja, ik ben geen Windows hater ofzo maar ik heb de Macbook genomen gewoon vanwege de kwaliteit. Ofwel afwerking, snelheid, goed OS etc. Maar eigenlijk bevalt het me zo goed dat ik best wel een iMac zou willen in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Over een half jaar praat je wel anders over Windhoos. (6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343711

Als m'n eerste post, maar meteen mijn setupje. Niet veel spannends :P

Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0702/DSC_0339.jpg

Wat je ziet:
iPhone 3GS
Wacom Bamboo Fun Medium
Een deuzige siemens telefoon
1TB externe HD
24" iMac + Magic Mouse + Wilreless toetsenbord

Wat je niet ziet:
26" samsung LCD tv
Xbox 360
Camerazooi

Wat er nog komt:
2de scherm, ben nog opzoek naar een goedkope 24" (iemand nog tips?)
Een MBP na de zomervakantie.
Een andere wallpaper...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 343711 op 03-02-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

fr3z schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:16:
Over een half jaar praat je wel anders over Windhoos. (6)
Hopenlijk gaat hij dan niet posten in msn smilies.....

Mijn ex appeltje :'( Weg moeten doen want school werkt puur en alleen met Windows(dat noemt zich een ICT opleiding :') ) en ik had moeten upgraden om windows netjes te draaien en daar had ik geen geld voor :'( Dus moeten afwegen voor een goedkopere puur windowslaptop of heeeeeel hard sparen.... Dat laatste is dus niet gelukt :'(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jUrnhleP7oNGAZY1pXgXvsM8/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3FJLrD4SxIVQj5T9039vwYyd/full.jpg

Op de afgesleten spatiebalk was hij na een half jaar nog steeds in nieuwstaat :o

Maar in het voorjaar koop ik een Mac Mini om toch dat Mac gevoel te hebben :9 Of keihard doorsparen voor een iMac :o

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Wallpapers moet je op Interfacelift.com zijn, voor goede 24" schermen zou ik kijken bij Dell. Weet alleen niet of ze goedkoop zijn, maar ze mistaan in ieder geval niet bij Mac's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:52

aerofreak

Steve Jobs

Touchdomex schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:26:
[...]

Hopenlijk gaat hij dan niet posten in msn smilies.....

Mijn ex appeltje :'( Weg moeten doen want school werkt puur en alleen met Windows(dat noemt zich een ICT opleiding :') ) en ik had moeten upgraden om windows netjes te draaien en daar had ik geen geld voor :'( Dus moeten afwegen voor een goedkopere puur windowslaptop of heeeeeel hard sparen.... Dat laatste is dus niet gelukt :'(

[afbeelding]

[afbeelding]

Op de afgesleten spatiebalk was hij na een half jaar nog steeds in nieuwstaat :o

Maar in het voorjaar koop ik een Mac Mini om toch dat Mac gevoel te hebben :9 Of keihard doorsparen voor een iMac :o
toon volledige bericht
Welke ICT opleiding als ik vragen mag?

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

aerofreak schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:31:
[...]

Welke ICT opleiding als ik vragen mag?
Bedrijfskundige ICT in aan de Hanze :+ Er zijn mensen die het kunnen met OSX. Maar echt ALLE handleidingen zijn geschreven voor Windows en wij moesten verplicht in de terminal werken :( Dat kon ik niet op OSX en had ik geen tijd om dat te leren + de normale stof :( Dus het was een keuze die ik heul snel heb moeten maken... achteraf had het prima gekund want nu heb ik wel het geld voor die upgrade.... :/

[ Voor 14% gewijzigd door Touchdomex op 03-02-2010 21:34 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:52

aerofreak

Steve Jobs

Je kan windows installeren op je MacBook O-)

Zelf doe ik Technische Informatica met een MBP, het is niet altijd makkelijk, maar het werkt 8)

[ Voor 52% gewijzigd door aerofreak op 03-02-2010 21:36 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

aerofreak schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:34:
Je kan windows installeren op je MacBook O-)
Ja maar niet normaal op een werkbare schijf van 120GB naast OSX :') Dat zit met 10 minuten vol :X Daarnaast had ik 2GB ram wat voor OSX genoeg is maar voor windows en bepaalde apps echt te weinig is :X

Ja achteraf domme beslissing geweest maar daarom ook de Mini ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254094

Weg moeten doen want school werkt puur en alleen met Windows(dat noemt zich een ICT opleiding :') )
De meeste opleidingen zijn dan ook niet meer dan Microsoft-opleidingen. Ik ben daar altijd heel gemakkelijk in: Niemand kan mij verplichten om iets te kopen waar ik geen behoefte aan heb. Ik koop en ik gebruik het product dat ik graag wil gebruiken. Zijn ze het er niet mee eens? Dan zorgen ze er zelf maar voor dat ik dat product in bezit krijg waarvan zij willen dat ik het gebruik.

Bij mijn eigen opleiding heb ik ook altijd gewoon screenshots van Ubuntu en OpenOffice.org in mijn huiswerk geplaatst als er werd gevraagd hoe je de schermbeveiliging moet aanpassen of hoe je voettekst moet instellen. Het is toch gewoon belachelijk dat je je MacBook of Linux-systeem zou moeten verkopen om vervolgens een Windows-systeem te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 254094 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:57:
[...]

De meeste opleidingen zijn dan ook niet meer dan Microsoft-opleidingen. Ik ben daar altijd heel gemakkelijk in: Niemand kan mij verplichten om iets te kopen waar ik geen behoefte aan heb. Ik koop en ik gebruik het product dat ik graag wil gebruiken. Zijn ze het er niet mee eens? Dan zorgen ze er zelf maar voor dat ik dat product in bezit krijg waarvan zij willen dat ik het gebruik.

Bij mijn eigen opleiding heb ik ook altijd gewoon screenshots van Ubuntu en OpenOffice.org in mijn huiswerk geplaatst als er werd gevraagd hoe je de schermbeveiliging moet aanpassen of hoe je voettekst moet instellen. Het is toch gewoon belachelijk dat je je MacBook of Linux-systeem zou moeten verkopen om vervolgens een Windows-systeem te kopen?
Het is niet verplicht om Windows te gebruiken, het word aangeraden. Maar wat het wel is dat er verwacht word dat je genoeg kennis hebt van je OS om dezelfde dingen als in de handleidingen beschreven staat te kunnen uitvoeren. In dit geval volledig in de terminal dingen aanpassen en kunnen programmeren :'( Ik kon nog niet eens programmeren laat staan alle codes die voor windows in je handleiding staan aangeschreven om te vormen naar OSX.... Dat is voor een beginner van OSX te lastig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Anoniem: 343711 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:23:

[afbeelding]

Wat je ziet:
iPhone 3GS
Wacom Bamboo Fun Medium
1TB externe HD

Wat je niet ziet:
26" samsung LCD tv
Xbox 360
Camerazooi

Wat er nog komt:
Een andere wallpaper...
toon volledige bericht
Mooie setup! Lekker strak daar houd ik van. Ookal zie je dat misschien niet 1-2-3 terug in mijn setup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Anoniem: 343711 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:23:

[afbeelding]

Wat je ziet:
iPhone 3GS
Wacom Bamboo Fun Medium
1TB externe HD

Wat je niet ziet:
26" samsung LCD tv
Xbox 360
Camerazooi

Wat er nog komt:
Een andere wallpaper...
toon volledige bericht
Apple 24" LED Cinema Screen! Like me (a), duur maar geen haar op m'n hoofd die spijt van de aankoop heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-05 09:00
[...]

Mijn ex appeltje :'( Weg moeten doen want school werkt puur en alleen met Windows(dat noemt zich een ICT opleiding :') )
Ik heb ook een ICT opleiding gedaan, maar dat ging prima met een witte MacBook (beter dan de Acer/HP-bakken van de studiegenoten zelfs :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-02 18:27
Touchdomex schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:36:
[...]

Ja maar niet normaal op een werkbare schijf van 120GB naast OSX :') Dat zit met 10 minuten vol :X Daarnaast had ik 2GB ram wat voor OSX genoeg is maar voor windows en bepaalde apps echt te weinig is :X

Ja achteraf domme beslissing geweest maar daarom ook de Mini ;)
Voor ± €200,- maak je daar toch een MacBook van met 500GB harddisk en 4GB geheugen? Beide zelf te vervangen zonder je garantie te laten vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

lackaday schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:08:
[...]

Voor ± €200,- maak je daar toch een MacBook van met 500GB harddisk en 4GB geheugen? Beide zelf te vervangen zonder je garantie te laten vervallen.
Had geen 200 euro liggen.... :/ Stond toen 50 rood :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Niet lullig bedoeld maar kunnen we niet beter on topic blijven en je condoleren met je verlies?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nickalicious schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:15:
Niet lullig bedoeld maar kunnen we niet beter on topic blijven en je condoleren met je verlies?:P
Hoezo verlies... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-05 13:55
Nu we ruim 1000 posts verder zijn:

Het grote "show je Apple computer" topic Deel 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343711

Spinvis schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:28:
[...]

Apple 24" LED Cinema Screen! Like me (a), duur maar geen haar op m'n hoofd die spijt van de aankoop heeft!
Er stond goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

I noticed... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32759447#32759447">topicstart</a> voordat je hier post.