echt niet, nu doet ie het zeker
Mag ik vragen waar je die AluWizz stand vandaan heb? Waar zijn deze te koop? Ziet er erg nice uit!Wat je ziet:
MacBook Pro 13 inch late 2009 4GB 2.53 Ghz 500GB,
AluWizz Alustand (net zo mooi als de m-stand vind ik maar de helft goedkoper)
Apple Keyboard
Apple Magic Mouse
xBox 360 (the first edition)
Samsung SyncMaster 2494 (bijna 25 inch)
Medion 640Gb HD (Time Machine)
Anoniem: 258155
Bij de iFactors shop in Rotterdamstefan_ajax schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:53:
[...]
Mag ik vragen waar je die AluWizz stand vandaan heb? Waar zijn deze te koop? Ziet er erg nice uit!
Oke,dit is 'm ofniet: http://www.ifactors.nl/ca...16_9051&products_id=26766Anoniem: 258155 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:20:
[...]
Bij de iFactors shop in Rotterdam
Dat is een Griffin Elevatorstefan_ajax schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:28:
[...]
Oke,dit is 'm ofniet: http://www.ifactors.nl/ca...16_9051&products_id=26766
Ja mja, andere zie ik niet zo snel op die site staan.. En als ik google op AluWizz komt er niks uit..
[ Voor 10% gewijzigd door stefan_ajax op 27-01-2010 19:55 ]
Zoek eens op Artwizz Alustand.stefan_ajax schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:54:
[...]
Ja mja, andere zie ik niet zo snel op die site staan.. En als ik google op AluWizz komt er niks uit..
Hier voor €29.95.
[ Voor 18% gewijzigd door S_Chief op 27-01-2010 20:18 ]
Anoniem: 258155
Dat is hem, excuses voor de foute merknaam. En ik heb hem in de winkel gekocht niet in de online webshop.SChief schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:17:
[...]
Zoek eens op Artwizz Alustand.
Hier voor €29.95.
Ben hier een alu laptop stand tegen gekomen, waar je de Macbook verticaal in plaatst, maar heb het hele topic al doorgeklikt en kan nergens de foto meer vinden met de link welke stand dit nu was. Iemand nog enig idee?
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Volgens mij had ik een andere gezien, maar dit is ook al heel mooi. Bedankt!
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Deze bedoel je denk ik:Joepv schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:09:
Volgens mij had ik een andere gezien, maar dit is ook al heel mooi. Bedankt!
http://www.powersupportus...how/macbook-docking-stand
Daar moet je nog even 2 maanden opwachtenZpAz schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:02:
Zo waar blijven de foto's van de eigenaren met een iPad
Hoezo? Ik heb er al één.souljah1h schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:06:
[...]
Daar moet je nog even 2 maanden opwachten
http://www.youtube.com/watch?v=IN6hizvOY5U

Na al een tijdje hier op het forum rond te hebben gekeken, heb ik me vandaag maar eens aangemeld.
Vanmiddag bij de MediaMarkt een MacBook Pro gekocht, wilde er graag een voor de wintersport hebben en kon deze aanbieding niet links laten liggen. Had Apple afgelopen woensdag nu maar die i5 voor de MPB geintroduceerd
Wat je ziet
1. Iphone 3G 8GB
2. iMac 3.06Ghz Core 2 Duo, 4GB, 1TB
3. Time Capsule 1TB
4. MacBook Pro, 2.66 Ghz Core 2 Duo, 4GB, 320 GB
Wat je niet ziet
Alles wat niet van Apple is...
Wat je ziet als je heel goed oplet
Een geprojecteerd Apple logo boven de iMac
Wat zijn dat voor boxen die je daar hebt staan?QueNL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:45:toon volledige bericht
Na al een tijdje hier op het forum rond te hebben gekeken, heb ik me vandaag maar eens aangemeld.
Vanmiddag bij de MediaMarkt een MacBook Pro gekocht, wilde er graag een voor de wintersport hebben en kon deze aanbieding niet links laten liggen. Had Apple afgelopen woensdag nu maar die i5 voor de MPB geintroduceerd![]()
![]()
Wat je ziet
1. Iphone 3G 8GB
2. iMac 3.06Ghz Core 2 Duo, 4GB, 1TB
3. Time Capsule 1TB
4. MacBook Pro, 2.66 Ghz Core 2 Duo, 4GB, 320 GB
Wat je niet ziet
Alles wat niet van Apple is...
Wat je ziet als je heel goed oplet
Een geprojecteerd Apple logo boven de iMac
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Anoniem: 26121
Zijn die voorwerpen op de Time Capsule niet funest voor het draadloze signaal?QueNL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:45:
3. Time Capsule 1TB
roflAnoniem: 26121 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:50:
[...]
Zijn die voorwerpen op de Time Capsule niet funest voor het draadloze signaal?
Die signalen gaan daar wel doorheen hoor
De mijne staat aan de andere kant van mijn huis in een afgesloten meterkast. Geen enkel probleem
Creative Labs I-Trigue 3300 2.1 speakersetSephone schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:48:
[...]
Wat zijn dat voor boxen die je daar hebt staan?
nieuws: Creative Labs I-Trigue 3300 2.1 speakersetreview
Dat weet ik niet, heb ze net verhuist omdat ik links mijn MPB wilde neerzetten. Maar ik verwacht van niet, zo slim zal Apple toch wel zijn dat hun eigen producten niet voor draadloze conflicten zorgenAnoniem: 26121 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:50:
[...]
Zijn die voorwerpen op de Time Capsule niet funest voor het draadloze signaal?
Anoniem: 26121
Mja, ik doel ook niet op conflicten, maar simpelweg op het natuurkundige idee dat (metalen) voorwerpen radiogolven kunnen verstorenQueNL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:04:
[...]
Dat weet ik niet, heb ze net verhuist omdat ik links mijn MPB wilde neerzetten. Maar ik verwacht van niet, zo slim zal Apple toch wel zijn dat hun eigen producten niet voor draadloze conflicten zorgen
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 26121 op 29-01-2010 20:02 . Reden: quote gesloopt, quote gefikst ]
Belastingontduiker die je bent! Je hebt zeker geen BTW betaald?QueNL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:45:
...Vanmiddag bij de MediaMarkt een MacBook Pro gekocht...
lol, vuile pikkediefiRaptor schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:25:
[...]
Belastingontduiker die je bent! Je hebt zeker geen BTW betaald?
gele waas? Ik zou eerder blauw zeggen afgaande op de foto.
Launching containers into space
Crosspostje

MacBook 3.1 met bluetooth keyboard
2,2 gHz, 4gb, 500gb hdd.
Illyama ProLite 22" TFT
WaCom A5 tablet (al erg oud)
WD MyPassport 1TB Firewire externe hdd

MacBook 3.1 met bluetooth keyboard
2,2 gHz, 4gb, 500gb hdd.
Illyama ProLite 22" TFT
WaCom A5 tablet (al erg oud)
WD MyPassport 1TB Firewire externe hdd
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Anoniem: 288755
Dat blauwe ligt aan de cameraWhieee schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:54:
gele waas? Ik zou eerder blauw zeggen afgaande op de foto.
Anoniem: 335939
Dope ingelijste poster
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 335939 op 30-01-2010 20:34 ]
Mijn spulletje:

Niet op de foto staan mijn iPod Touch 32Gb en mijn in aantocht zijnde nieuwe mac-mini.

Niet op de foto staan mijn iPod Touch 32Gb en mijn in aantocht zijnde nieuwe mac-mini.
[ Voor 39% gewijzigd door Martijn-V4 op 30-01-2010 20:43 ]
Een beetje cable management zou het er echt goed uit laten zien. 
Tipje: http://unclutterer.com/category/cable-clutter/
[ Voor 29% gewijzigd door cornelixnootje1 op 30-01-2010 22:23 ]
I couldn't care less. Dat moge duidelijk zijn op de foto ;-) Mijn hele huis kan nog wel een hoop "magement" gebruiken. Ben alleen de laaste 3 jaar bijna niet thuis geweest, dit jaar ook nog maar twee maanden en dan weer in december weer eens thuis. Deze dingen hebben prio 0.cornelixnootje1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:21:
[ Voor 26% gewijzigd door Martijn-V4 op 30-01-2010 23:06 ]
Wat voor Mini heb je nu en doe je hem eventueel weg?Martijn-V4 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:42:
Mijn spulletje:
[afbeelding]
Is dat overigens een 20" ACD of een 23", op de foto, afgaande op de 15" MBP lijkt het een 20" te zijn?
Het is een 2.0 GHz Core 2 Duo met 2Gb geheugen en een 120 gb harddisk.En nee ik doe hem niet weg, als de nieuwe hier van de week is ga ik hier een media center van maken, gaat hopelijk goed werken samen met mijn ReadyNAS. Het is inderdaad een 20" ACD,
Waarom hebben mensen een Mac én een MacBook?
Moet je dan niet alles syncen om het zo up to date te houden op beide machines?
Ik heb zelf een iMac met MobileMe en twijfel een beetje tussen een MacBook Pro 13" voor erbij of een iPad voor erbij.
Ik wil geen slowchat creëren, maar graag even helderheid waarom je een MBP erbíj zou moeten!
Ik heb zelf een iMac met MobileMe en twijfel een beetje tussen een MacBook Pro 13" voor erbij of een iPad voor erbij.
Ik wil geen slowchat creëren, maar graag even helderheid waarom je een MBP erbíj zou moeten!
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Staan een hoop leuke dingen bij!cornelixnootje1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:21:
Ik heb een paar keer doorgeklikt en kwam uit bij de zogenoemde "Cable Drops", heeft iemand daar ervaringen mee? Lijkt me ideaal.

[ Voor 26% gewijzigd door Ramquin op 31-01-2010 00:34 ]
*Mompelt iets over "dirty mind" en "joy forever".*
Als ik aan het varen ben (en dat gebeurt nogal eens een keer, dit jaar ruim 6 maanden) dan heb ik over het algemeen geen zin om mijn hele zooi los te knopen en in te pakken. Een MacBook stop ik zo in de tas (externe hdd'tje erbij) en dan ben ik er klaar voor.THE_BASE schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:16:
Voor het up2date houden van de documenten verdeeld over de 2 machines heb ik een afp share op mijn nas waar al het spul staat dat op beide machines actueeel moet zijn. En als ik voor langere tijd weg ga heb ik een rsync script gemaakt dat een complete inhaalslag maakt tussen de machine die ik meeneem en de machine die thuis blijft.
En ach ik heb er de centjes voor, twee macs zijn altijd mooier dan een mac. En een mac is al mooi, kun je nagaan ....
Heb hier vier van die pakjes besteld en ze zijn simpelweg ideaalRamquin schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:18:
[...]
Staan een hoop leuke dingen bij!
Ik heb een paar keer doorgeklikt en kwam uit bij de zogenoemde "Cable Drops", heeft iemand daar ervaringen mee? Lijkt me ideaal.![]()
[afbeelding]
Ik heb hier een iMac en een MacbookPro, maar ik vind het zelf heel handig. Ik gebruik mijn Macbook voor op school, en was dus wel "noodzaak". Ik vind het zelf echt ideaal, alle instellingen zijn op beide machines hetzelfde, maar toch ook wel weer naar wat ik zelf fijn vind op school e.d. (denk aan Wi-Fi instellingen, maar ook muis die gevoeliger is vanwege klein vlak op je tafel waar je op kan bewegenTHE_BASE schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:16:
[ Voor 41% gewijzigd door Bloemstukje op 31-01-2010 12:26 ]
gewoon nee.
Je kan toch via mobile me syncen?Ik zou voor een Pro 13 inch gaan, heb je veel meer mee. En je kan via skype ook nog eens bellen. Je mist alleen de 3G.THE_BASE schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:16:
Ik zelf heb een iPhone en een MacbookPro 15 inch, maar die iPad sla ik toch mooi over.
Met veel plezier de werkplekken bekeken van mac fans. Nu de mijne ook maar eens gepost.

Wat je ziet:
Macbook pro 2,26 Ghz 2 GB 2009
Rain design M stand
Benq V2400W lcd monitor
Jamo i300 luidsprekers
Iphone 3G 8gb in i300 craddle.
HTC X7500 agenda in craddle.
Draadloos toetsenbord en macally muis
Wat je niet ziet:
Brother dcp 135c printer
Jamo subwoofer
iPad (gaat m'n x7500 vervangen zodra die leverbaar is)

Wat je ziet:
Macbook pro 2,26 Ghz 2 GB 2009
Rain design M stand
Benq V2400W lcd monitor
Jamo i300 luidsprekers
Wat je niet ziet:
Brother dcp 135c printer
Jamo subwoofer
iPad (gaat m'n x7500 vervangen zodra die leverbaar is)
[ Voor 111% gewijzigd door palmeg op 31-01-2010 13:52 ]
Anoniem: 317160
Leuk om een keer iemand te zien die ook een BenQ v2400w aan z'n Macbook (pro) hangt! Ben je er tevreden over? Ik ben er zelf erg over te spreken. Het is geen cinema display, maar wel een erg goede in zijn prijsklasse wat mij betreft.palmeg schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:22:
Met veel plezier de werkplekken bekeken van mac fans. Nu de mijne ook maar eens gepost.
*SNIP*
Wat je ziet:
Macbook pro 2,26 Ghz 2 GB 2010
Rain design M stand
Benq V2400W lcd monitor
Jamo i300 luidsprekers
Wat je niet ziet:
Brother dcp 135c printer
Jamo subwoofer
Edit: Plaatje doet het nu wel.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 317160 op 31-01-2010 13:49 ]
Ik heb mijn Macbook voornamelijk erbij voor school en om gewoon ergens anders een computer te hebben, denk aan woonkamer, eetkamer enz.THE_BASE schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:16:
In mijn kamer zit ik gewoon altijd op mijn iMac. (zoals nu
Voor de rest worden Mail, iCal, bladwijzers en dock synchroon gehouden door MobileMe en bestanden die ik graag altijd wil hebben staan in de iDisk. Zo staat het ook meteen in m'n iPhone.
No Shame, only Fame!
Hierbij onze opstelling.
Macbook Pro (Vandaag gekocht, dus nieuw)

Samen met zijn grote broer (iMac):

Totaalplaatje:

U ziet:
iMac 2,0 Ghz, 4GB Ram en 250 GB HDD (Late 07 model)
MacBook Pro 13 inch, 2.53 Ghz, 4GB Ram en 250 GB HDD (Vandaag nieuw
)
HP Deskjet F2480
Logitech MX1000
JBL Creature II White
Assassins Creed II Ezio figuur
U ziet niet:
iPhone 3GS 16GB
iPod Touch 8GB (1e generatie)
Macbook Pro (Vandaag gekocht, dus nieuw)

Samen met zijn grote broer (iMac):

Totaalplaatje:

U ziet:
iMac 2,0 Ghz, 4GB Ram en 250 GB HDD (Late 07 model)
MacBook Pro 13 inch, 2.53 Ghz, 4GB Ram en 250 GB HDD (Vandaag nieuw
HP Deskjet F2480
Logitech MX1000
JBL Creature II White
Assassins Creed II Ezio figuur
U ziet niet:
iPhone 3GS 16GB
iPod Touch 8GB (1e generatie)
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Persoonlijk vind ik ze te onpraktisch omdat er maar 1 kabel doorheen kan.Ramquin schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:18:
[...]
Ik heb een paar keer doorgeklikt en kwam uit bij de zogenoemde "Cable Drops", heeft iemand daar ervaringen mee? Lijkt me ideaal.![]()
[afbeelding]
Ik gebruik al tijden el-cheapo clips:

Clip aan je bureau klikken, kabels er doorheen, et voila!
Er kunnen wel 2 kabels door hoorPassenger schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:47:
[...]
Persoonlijk vind ik ze te onpraktisch omdat er maar 1 kabel doorheen kan.
[afbeelding]
gewoon nee.
Dat vind ik op zich ook nog wel slim gevonden!Passenger schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:47:
[...]
[[url=""]afbeelding[/url]]
Mijn bureau is echter iig voor die clips te dik en ik vind het niet echt een nadeel dat er niet heel veel kabels door iedere "drop" kan.
Ik heb deze middag er een pakketje van besteld, dus ik verwacht ze ergens deze week.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramquin op 31-01-2010 22:43 ]
Ah, als het bureau te dik is dan gaat het inderdaad niet werken nee. Ben benieuwd hoe ze je bevallen!Ramquin schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:42:
[...]
Dat vind ik op zich ook nog wel slim gevonden!
Mijn bureau is echter iig voor die clips te dik en ik vind het niet echt een nadeel dat er niet heel veel kabels door iedere "drop" kan.
Ik heb deze middag er een pakketje van besteld, dus ik verwacht ze ergens deze week.
Anoniem: 343201

Wat zie je:
Om te beginnen het lelijkste gordijn ever created, interesseert me ook niet zoveel dus vandaar
13,3" MacBook 2,0 ghz. 2gb ram, 160 gb HD.
Logitech wireless keyboard & muis
Pioneer analoge versterker
B&W DM110i, worden gebruikt als monitors
Creative Gigaworks T20 2.0 setje om na het masteren op andere speakers dan de B&W's te kunnen luisteren.
CME Midi-Keyboard
Anoniem: 296470
Waar koop je die precies?Ramquin schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:18:
[...]
[afbeelding]
Voor de mensen de cable drops willen hebben maar geen zin hebben om ze online te bestellen.
Ik zag ze 2 weken geleden bij de machouse hangen, weet de prijs niet meer precies.
Ik zag ze 2 weken geleden bij de machouse hangen, weet de prijs niet meer precies.
En een nederlandse shop: http://www.iphonecompleet...nele-kabelclips-p-87.html
Die dingen zijn inderdaad heel prima! Zelf gebruik ik van die tafelkleed-clipjes die je bij de Blokker kunt halen.Passenger schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:47:
[...]
[afbeelding]

Kosten geen drol en je kunt er prima een aantal kabels mee vastmaken aan tafels en buizen
Het lastige hiervan vind ik dat je het ook op tafel zit liggen.. Stuk ijzer op je tafel niet echt mooiuruviel359 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:37:
[...]
Die dingen zijn inderdaad heel prima! Zelf gebruik ik van die tafelkleed-clipjes die je bij de Blokker kunt halen.
[afbeelding]
Kosten geen drol en je kunt er prima een aantal kabels mee vastmaken aan tafels en buizen
A Soldiers manual and a pair of boots.
Anoniem: 336780

Visible on photo
Macbook Unibody 2,26 , 4 GB ram
iPhone 3Gs 16 GB
Lowkey iMac stand
Apple Wireless keyboard (x2)
iPod touch 2G 8 GB
Mighty Mouse
iMac 20" 2,66 ghz 4 GB
Not visible
Magic Mouse
extern 'schermpje' LG LH5000 42"
Anoniem: 279364
PFFFF... zit je niet heel dicht op die B&W's?Anoniem: 343201 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 04:01:
[afbeelding]
Wat zie je:
Om te beginnen het lelijkste gordijn ever created, interesseert me ook niet zoveel dus vandaar
13,3" MacBook 2,0 ghz. 2gb ram, 160 gb HD.
Logitech wireless keyboard & muis
Pioneer analoge versterker
B&W DM110i, worden gebruikt als monitors
Creative Gigaworks T20 2.0 setje om na het masteren op andere speakers dan de B&W's te kunnen luisteren.
CME Midi-Keyboard
Anoniem: 343201
Heb geen speaker stands op het moment en dit is de enige manier waarop ik in een perfecte driehoek kan zitten. (Afstand tussen de 2 speakers moet hetzelfde zijn als de afstand van mijn oren tot de speakers). Gaat prima zo, voordeel is dat ik geen last heb van acoustische vervorming door de rest van de kamer. Kan ze zo met laag volume prima gebruiken als monitors.Anoniem: 279364 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:49:
[...]
PFFFF... zit je niet heel dicht op die B&W's?
Anoniem: 329090
Sinds een week in bezit van mijn nieuwe iMac, tijd voor een plaatje (niet zo'n beste kwaliteit, genomen met de iPhone...)

Wat je ziet:
- iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 8GB (4x 2gb)
- Wireless Magic Mouse
- Wireless keyboard without Numpad
- Time Capsule 1TB Hard Drive
Wat je niet ziet
- iPhone 3GS 16GB
- Logitech Z5 speakers
- Mini DisplayPort to VGA Adapter
- 2e 24" IIYAMA LCD scherm
Tot nu toe geen problemen met de iMac, draait als een tierelier!

Wat je ziet:
- Wireless Magic Mouse
Wat je niet ziet
- iPhone 3GS 16GB
- Logitech Z5 speakers
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 329090 op 02-02-2010 13:16 ]
Anoniem: 320583
@ Vike32
Erg mooie setup
Ik snap dat je kunt kiezen tussen 2x 4 GB en 4x 2 GB, maar scheelt dat nou zoveel in snelheid??
Want het scheelt namelijk wél veel geld
Erg mooie setup
Ik snap dat je kunt kiezen tussen 2x 4 GB en 4x 2 GB, maar scheelt dat nou zoveel in snelheid??
Anoniem: 315035
Nee, maar als je 2*4 GB pakt, heb je evt. nog 2 vrije slots om nog meer geheugen in te doen. Dus je kan dan meer dan 8 GB in totaal.
Na heel lang mee kijken in dit topic nu dan toch ook mijn setup maar eens showen:

Wat je ziet:
- Macbook pro 15" 2.66 ghz, 4GB , 9400/9600 nvidea, 320gb sept 09
- Griffin Elevator
- Logitech MX revolution
- Logitech VX nano
- Apple wireless keyboard
- Creative Inspire 6700 6.1
- Gigabyte 5140 case als media center met Ubuntu (Zotac 9300 wifi, E3200, 2 GB) met daarop 19" Acer AL1916W
- iPhone 3G 16 GB op iphone dock
- Laadstation voor me Revolution
Wat je niet ziet:
- Sony alpha 200 waar de foto's mee geschoten zijn.

Wat je ziet:
- Macbook pro 15" 2.66 ghz, 4GB , 9400/9600 nvidea, 320gb sept 09
- Griffin Elevator
- Logitech MX revolution
- Logitech VX nano
- Apple wireless keyboard
- Creative Inspire 6700 6.1
- Gigabyte 5140 case als media center met Ubuntu (Zotac 9300 wifi, E3200, 2 GB) met daarop 19" Acer AL1916W
- iPhone 3G 16 GB op iphone dock
- Laadstation voor me Revolution
Wat je niet ziet:
- Sony alpha 200 waar de foto's mee geschoten zijn.
For what it's worth.... ik heb van iemand die er wel verstand van heeft (ik dus niet...) begrepen dat het beter is om je geheugen te verdelen over de 4 cores ipv 2x4 gb te plaatsen. Wellicht kan iemand met een technische achtergrond daar meer over zeggen.Anoniem: 320583 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:03:
@ Vike32
Erg mooie setup![]()
Van m'n vader heb ik dat ook gehoord. Hoe meer geheugenbankjes, hoe sneller je Mac wordt.Anoniem: 329090 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:05:
[...]
For what it's worth.... ik heb van iemand die er wel verstand van heeft (ik dus niet...) begrepen dat het beter is om je geheugen te verdelen over de 4 cores ipv 2x4 gb te plaatsen. Wellicht kan iemand met een technische achtergrond daar meer over zeggen.
Maar er zit nog maar steeds een geheugen controller in ? Of zeg ik nu wat stom's ? Overigens is het logischer om 2x4 te kopen dan 4x 2 , van 2x4 kun je makkelijker naar 4x4 dan dat je dat doet met 4x2 en dat is ook wel een groot voordeelsyltheboy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:10:
[...]
Van m'n vader heb ik dat ook gehoord. Hoe meer geheugenbankjes, hoe sneller je Mac wordt.![]()
Nee hoor, kijk maar naar de knipoogjes in het bericht boven je.Megajr schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:42:
[...]
Maar er zit nog maar steeds een geheugen controller in ? Of zeg ik nu wat stom's ? Overigens is het logischer om 2x4 te kopen dan 4x 2 , van 2x4 kun je makkelijker naar 4x4 dan dat je dat doet met 4x2 en dat is ook wel een groot voordeel
Anoniem: 279364
B&Wtjes blijven vette speakers!Anoniem: 343201 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:32:
[...]
Heb geen speaker stands op het moment en dit is de enige manier waarop ik in een perfecte driehoek kan zitten. (Afstand tussen de 2 speakers moet hetzelfde zijn als de afstand van mijn oren tot de speakers). Gaat prima zo, voordeel is dat ik geen last heb van acoustische vervorming door de rest van de kamer. Kan ze zo met laag volume prima gebruiken als monitors.
Anoniem: 117098
Verhuisd, dus nieuwe setup 

u ziet:
MBP 17" uit 2007 (2,4GHz, 4GB, Intel SSD + 500GB HDD in SuperDrive bay)
Apple wireless keyboard (old skool)
Wacom Bamboo Pen & Touch
Logitech VX Revolution
iPhone 3G in Sena hoesje
Canton Plus GX speakers met Proton amp
Digitenne ontvanger
Grundig TVtje
Ikea bureaulamp en touch lampje
alles op een Ikea meubel met TV houder

u ziet:
Wacom Bamboo Pen & Touch
Logitech VX Revolution
iPhone 3G in Sena hoesje
Digitenne ontvanger
Grundig TVtje
Blijft 1 van de mooiste apple laptops ooit, hoop dat je er nog vele jaren plezier van hebt.Anoniem: 117098 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:18:
u ziet:
Wacom Bamboo Pen & Touch
Logitech VX Revolution
iPhone 3G in Sena hoesje
Digitenne ontvanger
Grundig TVtje
De 15" vind ik net wat mooier qua looks, daar zit het power knopje mooi in het midden van de speakers, ipv zo vreemd alsof het een uitgerekte 15" is (doordat dat knopje naar links staat zeg maar).dolby schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:45:
[...]
Blijft 1 van de mooiste apple laptops ooit, hoop dat je er nog vele jaren plezier van hebt.
nice, de specs van die MBP zijn alles behalve 2007 zeg!Anoniem: 117098 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:18:toon volledige bericht
[afbeelding]
u ziet:
Wacom Bamboo Pen & Touch
Logitech VX Revolution
iPhone 3G in Sena hoesje
Digitenne ontvanger
Grundig TVtje
De binnen kant is gelijk aan die van een 15" alleen het scherm is groter. Knopje zit daarom op zelfde plek als de 15" als je het zou uitmeten natuurlijk ;-)ZpAz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:14:
[...]
De 15" vind ik net wat mooier qua looks, daar zit het power knopje mooi in het midden van de speakers, ipv zo vreemd alsof het een uitgerekte 15" is (doordat dat knopje naar links staat zeg maar).
A Soldiers manual and a pair of boots.
Anoniem: 117098
Thanks, hij is nu wel helemaal "opt-out"andries.t.net schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:56:
[...]
nice, de specs van die MBP zijn alles behalve 2007 zeg!
Wisten jullie trouwens dat de 17" (toen nog PowerBook) de eerste was zoals die serie is vormgegeven? Hij heeft namelijk een tijdje naast de 15" PowerBook Titanium in de notebooklijn gezeten, samen met de 12" PowerBook. Pas toen de Titanium eruit ging kwam de 15".
@ To_Tall: de binnenkant zit echt propvol tot aan de rand en heeft een specifiek moederbord t.o.v. de 15"
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 117098 op 03-02-2010 18:14 ]
Nice! Maar... What about die telefoon? Zie ik een antenne? Is dat een mobieltje?Anoniem: 329090 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:04:toon volledige bericht
Sinds een week in bezit van mijn nieuwe iMac, tijd voor een plaatje (niet zo'n beste kwaliteit, genomen met de iPhone...)
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
- Wireless Magic Mouse
Wat je niet ziet
- iPhone 3GS 16GB
- Logitech Z5 speakers
Geen antenne, gewoon een Philips Dec. Heb ik al jaren (serie van 2), niks bijzondersautoreverse schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:26:
[...]
Nice! Maar... What about die telefoon? Zie ik een antenne? Is dat een mobieltje?
Na tijden lang naar jullie kamers gekeken te hebben zal ik de mijne maar eens posten! Zeker nu ik sinds kort een trotse bezitter van een Macbook Pro 15' ben 

Klik voor vergroting!
Wat je ziet:
- Macbook Pro 15' late 2009
- Apple iPhone 3G 8GB
- Acer Easystore H340 (2TB)
- Zyxel 100 mbp/s switch -> wil ik een gigabit switch voor in de plaats zetten
- Logitech Z-5500
- Samsung Syncmaster T260HD (gebruik ik als TV)
- Samsung 2333HD -> rechter monitor
- Samsung 226BW -> linker monitor
- Logitech G15
- Logitech MX Revolution
Wat je niet ziet:
- Mijn oude Windows (7) desktop, ook redelijk toe aan vervanging. Wellicht een iMac
- Xbox 360
- PS3
- Klein oud rammelTVtje boven op de kast voor me bed. Boven mijn bureau zit mijn bed namelijk.
- Apple Magic Mouse (krijg ik als het goed is morgen binnen)
Wat wil ik nog veranderen:
- Airport Express erbij voor 802.11n netwerkje voor mezelf en me zusje
- Gigabit switch voor betere communicatie tussen server, PC en consoles
- Een all in one printer kopen

Klik voor vergroting!
Wat je ziet:
- Macbook Pro 15' late 2009
- Apple iPhone 3G 8GB
- Acer Easystore H340 (2TB)
- Zyxel 100 mbp/s switch -> wil ik een gigabit switch voor in de plaats zetten
- Logitech Z-5500
- Samsung Syncmaster T260HD (gebruik ik als TV)
- Samsung 2333HD -> rechter monitor
- Samsung 226BW -> linker monitor
- Logitech G15
- Logitech MX Revolution
Wat je niet ziet:
- Mijn oude Windows (7) desktop, ook redelijk toe aan vervanging. Wellicht een iMac
- Xbox 360
- PS3
- Klein oud rammelTVtje boven op de kast voor me bed. Boven mijn bureau zit mijn bed namelijk.
- Apple Magic Mouse (krijg ik als het goed is morgen binnen)
Wat wil ik nog veranderen:
- Airport Express erbij voor 802.11n netwerkje voor mezelf en me zusje
- Gigabit switch voor betere communicatie tussen server, PC en consoles
- Een all in one printer kopen
Het ziet er wel leuk uit. Typisch het bureau van een switcher. 
Volgend jaar staat daar vast een imac. Of (mijn voorkeur) een Apple Monitor aan je MacBook.
Volgend jaar staat daar vast een imac. Of (mijn voorkeur) een Apple Monitor aan je MacBook.
Switcher switcher mja mja, ik ben geen Windows hater ofzo maar ik heb de Macbook genomen gewoon vanwege de kwaliteit. Ofwel afwerking, snelheid, goed OS etc. Maar eigenlijk bevalt het me zo goed dat ik best wel een iMac zou willen in de toekomst
Anoniem: 343711
Als m'n eerste post, maar meteen mijn setupje. Niet veel spannends 

Wat je ziet:
iPhone 3GS
Wacom Bamboo Fun Medium
Een deuzige siemens telefoon
1TB externe HD
24" iMac + Magic Mouse + Wilreless toetsenbord
Wat je niet ziet:
26" samsung LCD tv
Xbox 360
Camerazooi
Wat er nog komt:
2de scherm, ben nog opzoek naar een goedkope 24" (iemand nog tips?)
Een MBP na de zomervakantie.
Een andere wallpaper...

Wat je ziet:
iPhone 3GS
Wacom Bamboo Fun Medium
1TB externe HD
Wat je niet ziet:
26" samsung LCD tv
Xbox 360
Camerazooi
Wat er nog komt:
Een andere wallpaper...
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 343711 op 03-02-2010 21:24 ]
Hopenlijk gaat hij dan niet posten in msn smilies.....fr3z schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:16:
Over een half jaar praat je wel anders over Windhoos. (6)
Mijn ex appeltje

Op de afgesleten spatiebalk was hij na een half jaar nog steeds in nieuwstaat
Maar in het voorjaar koop ik een Mac Mini om toch dat Mac gevoel te hebben
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Wallpapers moet je op Interfacelift.com zijn, voor goede 24" schermen zou ik kijken bij Dell. Weet alleen niet of ze goedkoop zijn, maar ze mistaan in ieder geval niet bij Mac's.
Welke ICT opleiding als ik vragen mag?Touchdomex schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:26:toon volledige bericht
[...]
Hopenlijk gaat hij dan niet posten in msn smilies.....
Mijn ex appeltjeWeg moeten doen want school werkt puur en alleen met Windows(dat noemt zich een ICT opleiding
) en ik had moeten upgraden om windows netjes te draaien en daar had ik geen geld voor
Dus moeten afwegen voor een goedkopere puur windowslaptop of heeeeeel hard sparen.... Dat laatste is dus niet gelukt
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de afgesleten spatiebalk was hij na een half jaar nog steeds in nieuwstaat![]()
Maar in het voorjaar koop ik een Mac Mini om toch dat Mac gevoel te hebbenOf keihard doorsparen voor een iMac
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Bedrijfskundige ICT in aan de Hanzeaerofreak schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:31:
[...]
Welke ICT opleiding als ik vragen mag?

[ Voor 14% gewijzigd door Touchdomex op 03-02-2010 21:34 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je kan windows installeren op je MacBook 
Zelf doe ik Technische Informatica met een MBP, het is niet altijd makkelijk, maar het werkt

Zelf doe ik Technische Informatica met een MBP, het is niet altijd makkelijk, maar het werkt
[ Voor 52% gewijzigd door aerofreak op 03-02-2010 21:36 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ja maar niet normaal op een werkbare schijf van 120GB naast OSX

Ja achteraf domme beslissing geweest maar daarom ook de Mini
Anoniem: 254094
De meeste opleidingen zijn dan ook niet meer dan Microsoft-opleidingen. Ik ben daar altijd heel gemakkelijk in: Niemand kan mij verplichten om iets te kopen waar ik geen behoefte aan heb. Ik koop en ik gebruik het product dat ik graag wil gebruiken. Zijn ze het er niet mee eens? Dan zorgen ze er zelf maar voor dat ik dat product in bezit krijg waarvan zij willen dat ik het gebruik.Touchdomex schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:26:
Weg moeten doen want school werkt puur en alleen met Windows(dat noemt zich een ICT opleiding)
Bij mijn eigen opleiding heb ik ook altijd gewoon screenshots van Ubuntu en OpenOffice.org in mijn huiswerk geplaatst als er werd gevraagd hoe je de schermbeveiliging moet aanpassen of hoe je voettekst moet instellen. Het is toch gewoon belachelijk dat je je MacBook of Linux-systeem zou moeten verkopen om vervolgens een Windows-systeem te kopen?
Het is niet verplicht om Windows te gebruiken, het word aangeraden. Maar wat het wel is dat er verwacht word dat je genoeg kennis hebt van je OS om dezelfde dingen als in de handleidingen beschreven staat te kunnen uitvoeren. In dit geval volledig in de terminal dingen aanpassen en kunnen programmerenAnoniem: 254094 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:57:
[...]
De meeste opleidingen zijn dan ook niet meer dan Microsoft-opleidingen. Ik ben daar altijd heel gemakkelijk in: Niemand kan mij verplichten om iets te kopen waar ik geen behoefte aan heb. Ik koop en ik gebruik het product dat ik graag wil gebruiken. Zijn ze het er niet mee eens? Dan zorgen ze er zelf maar voor dat ik dat product in bezit krijg waarvan zij willen dat ik het gebruik.
Bij mijn eigen opleiding heb ik ook altijd gewoon screenshots van Ubuntu en OpenOffice.org in mijn huiswerk geplaatst als er werd gevraagd hoe je de schermbeveiliging moet aanpassen of hoe je voettekst moet instellen. Het is toch gewoon belachelijk dat je je MacBook of Linux-systeem zou moeten verkopen om vervolgens een Windows-systeem te kopen?
Mooie setup! Lekker strak daar houd ik van. Ookal zie je dat misschien niet 1-2-3 terug in mijn setupAnoniem: 343711 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:23:toon volledige bericht
[afbeelding]
Wat je ziet:
iPhone 3GS
Wacom Bamboo Fun Medium
1TB externe HD
Wat je niet ziet:
26" samsung LCD tv
Xbox 360
Camerazooi
Wat er nog komt:
Een andere wallpaper...
Apple 24" LED Cinema Screen! Like me (a), duur maar geen haar op m'n hoofd die spijt van de aankoop heeft!Anoniem: 343711 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:23:toon volledige bericht
[afbeelding]
Wat je ziet:
iPhone 3GS
Wacom Bamboo Fun Medium
1TB externe HD
Wat je niet ziet:
26" samsung LCD tv
Xbox 360
Camerazooi
Wat er nog komt:
Een andere wallpaper...
Ik heb ook een ICT opleiding gedaan, maar dat ging prima met een witte MacBook (beter dan de Acer/HP-bakken van de studiegenoten zelfsTouchdomex schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:26:
[...]
Mijn ex appeltjeWeg moeten doen want school werkt puur en alleen met Windows(dat noemt zich een ICT opleiding
)
Voor ± €200,- maak je daar toch een MacBook van met 500GB harddisk en 4GB geheugen? Beide zelf te vervangen zonder je garantie te laten vervallen.Touchdomex schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:36:
[...]
Ja maar niet normaal op een werkbare schijf van 120GB naast OSXDat zit met 10 minuten vol
Daarnaast had ik 2GB ram wat voor OSX genoeg is maar voor windows en bepaalde apps echt te weinig is
![]()
Ja achteraf domme beslissing geweest maar daarom ook de Mini
Had geen 200 euro liggen....lackaday schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:08:
[...]
Voor ± €200,- maak je daar toch een MacBook van met 500GB harddisk en 4GB geheugen? Beide zelf te vervangen zonder je garantie te laten vervallen.

Niet lullig bedoeld maar kunnen we niet beter on topic blijven en je condoleren met je verlies?
Hoezo verlies...Nickalicious schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:15:
Niet lullig bedoeld maar kunnen we niet beter on topic blijven en je condoleren met je verlies?
Anoniem: 343711
Er stond goedkoopSpinvis schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:28:
[...]
Apple 24" LED Cinema Screen! Like me (a), duur maar geen haar op m'n hoofd die spijt van de aankoop heeft!
En dus verder in Het grote "show je Apple computer" topic Deel 13
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32759447#32759447">topicstart</a> voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32759447#32759447">topicstart</a> voordat je hier post.