Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
http://hierzo.net/
(Mijn oude site, moet nog worden opgeruimd)
Sticker van etsy (happyhe) maar bij zoeken komt er nu ander uit:
http://www.etsy.com/listi...ags&includes%5B1%5D=title
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
MPB c2d 2.2. Gaat alweer een tijdje mee maar voldoet nogsteeds prima!

[ Voor 20% gewijzigd door Luuk op 16-04-2010 19:24 ]
Ramquin schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:35:
Gezellige keuken!
Dank
gepeterd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:59:
.. maar misschien is het leuk om ook een foto van je totale setup te laten zien.

Net voordat ik binnen kwam wandelenG-PHREAK schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:11:
Hier mijn Appeltje op de keukentafel met daarachter de Sony Vaio van de vriendin (wilde niet aan een Apple, onbegrijpelijk)
MPB c2d 2.2. Gaat alweer een tijdje mee maar voldoet nogsteeds prima!
Leuk spul hoor!
Als het goed is moet je die sticker er ook weer zonder iets achter te laten eraf kunnen halen.Rowin schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:41:
Wie gaat er nou een stikker op z'n MacBook (Pro) plakken! Doodzonde!
Er staat op die website:qless schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:44:
Sticker van etsy (happyhe) maar bij zoeken komt er nu ander uit:
http://www.etsy.com/listi...ags&includes%5B1%5D=title
- Leaves no residue when removed
Verwijderd
En een Palm Pre & Nexus One???fr3z schreef op zondag 18 april 2010 @ 09:24:
Je had toch ook nog een MBP Diotav?
De steun heb ik zelf geknutseld van een gejat idee
beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik maar .
http://www.elementcase.com/home/ipad.html
ik vond de $129,- een beetje veel, wat ik zelf voor Euro 5,- kan maken !
ook deze is in drie standen te zetten en de laagste maakt het makkelijker om te typen.
gemaakt van wat afval hout en een stuk 8mm rond verchroomd staal.
en nee, dit ga ik niet verkopen

Verwijderd
Dat typen lijkt me trouwens inderdaad fijner gaan zo schuin. En ook een heel stylish tafeltje heb je daar, lijkt er wel voor gemaakt
Eerst de plaatjes en dan de specs etc.

Wat zie je?
-Macbook Pro Late 2008 (4GB RAM, WD5000BEVT 500GB ipv 160GB default)
-24" Apple LED Cinema Display
-Griffin standaard voor Macbook
-Transformers USB hub
-Sandisk Firewire CF reader
-Apple Magic Mouse
-Apple Dock
-Apple Remote
-Wacom Intuos 4 Large
-Apple iPhone 3G 16GB
-Apple iPod 80GB 5.5G
-Synology DS409+ (4x 1.5TB) voor mn Timemachine backup + opslag
-Spyder 3 Elite (beeldcalibratie)
-Ikea lamp met Apple stickers
Zodra mn iMac binnen is komen er tzt wel nieuwe pics
érg gave setup!
En wat gaat er met het ACD gebeuren als de iMac in huis is, als ik vragen mag?aramdin schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:38:
Eindelijk besloten om ook een keer mee te doen, al zal mn setup soon veranderen door de aanschaf van een 27" iMac
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je?
-Macbook Pro Late 2008 (4GB RAM, WD5000BEVT 500GB ipv 160GB default)
-24" Apple LED Cinema Display
-Griffin standaard voor Macbook
-Transformers USB hub
-Sandisk Firewire CF reader
-Apple Magic Mouse
-Apple Dock
-Apple Remote
-Wacom Intuos 4 Large
-Apple iPhone 3G 16GB
-Apple iPod 80GB 5.5G
-Synology DS409+ (4x 1.5TB) voor mn Timemachine backup + opslag
-Spyder 3 Elite (beeldcalibratie)
-Ikea lamp met Apple stickers
Verder hele gave setup!!!
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
en ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je op de :D-toets drukt
@Ratjetoe92
Mn ACD gaat naar een maat van me, die wil hem ook graag op zn MBP aansluiten. Wilde hem eerst ernaast zetten, maar dat slaat nergens op, een 27" met een 24" ernaast.
Mag ik vragen waar je die wallpaper vandaan hebt, en of deze wellicht ergens online staat? Lijkt me erg prettig
Zoefff schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:34:
[...]
Mag ik vragen waar je die wallpaper vandaan hebt, en of deze wellicht ergens online staat? Lijkt me erg prettig
Beter kijken volgende keer
Ik denk dat als die krap genoeg zit, dus 0,0 speling heeft, dat dan de behuizing het mee versterkt. Anders lijkt me inderdaad dat er veel spanning op het glas komt.Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:16:
Is de rand van de iPad daar sterk genoeg voor, om zo schuin te staan? Het hele gewicht van de iPad hangt eraan, en daar komt de druk die jij erop geeft nog bij. Dit op een glazen oppervlak... maar wel erg mooi en creatief gedaan! Zelfdoenwantgoedkoper = +1
Dat typen lijkt me trouwens inderdaad fijner gaan zo schuin. En ook een heel stylish tafeltje heb je daar, lijkt er wel voor gemaaktTop zeg
Heb toch echt het topic doorgekeken op zoek naar een linkje. Met m'n neus, naar nu blijkt. Dank!
absrnd schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:08:
Nu al meer dan een week in huis, en heb ik mijn iMac al heel veel minder aan staan
De steun heb ik zelf geknutseld van een gejat idee
beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik maar .
http://www.elementcase.com/home/ipad.html
ik vond de $129,- een beetje veel, wat ik zelf voor Euro 5,- kan maken !
ook deze is in drie standen te zetten en de laagste maakt het makkelijker om te typen.
gemaakt van wat afval hout en een stuk 8mm rond verchroomd staal.
en nee, dit ga ik niet verkopen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen leuke ondertitel.
Verwijderd
Mooie setuparamdin schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:38:
Eindelijk besloten om ook een keer mee te doen, al zal mn setup soon veranderen door de aanschaf van een 27" iMac
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer krijg je je iMac 27''??
Daar heb je wel gelijk mee ja, het Dual-screenen is mooi, maar de iMac en LED Cinema zijn niet op dezelfde hoogte en een ander formaat.aramdin schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:21:
Mn ACD gaat naar een maat van me, die wil hem ook graag op zn MBP aansluiten. Wilde hem eerst ernaast zetten, maar dat slaat nergens op, een 27" met een 24" ernaast.
Je kan wel een Belkin Mini Displayport naar MiniDisplayport kopen en dan je iMac 27'' al 2de scherm voor je MacBook Pro gebruiken of je MacBook Pro als tweede scherm voor je iMac 27'' (wel handig voor Mail of iTunes ofzo).
Dat laatste kan niet, alleen de 27" imac kan als 2de scherm gebruikt worden.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:03:
Je kan wel een Belkin Mini Displayport naar MiniDisplayport kopen en dan je iMac 27'' al 2de scherm voor je MacBook Pro gebruiken of je MacBook Pro als tweede scherm voor je iMac 27'' (wel handig voor Mail of iTunes ofzo).
yep, had hem ook al gepost in het MBP topicRamquin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:34:
Iedereen deze al gezien?
http://www.youtube.com/wa...uwdwZI&feature=popt00us13
erg mooi docking station, plug n play
Dat is een super geniaal dingRamquin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:34:
Iedereen deze al gezien?
Maar toch weer vrij simpel, toch jammer dat je die kabels handmatig moet vastmaken.
Lekker kort.
Verwijderd
Ik weet niet (heb zelf geen iMac 27''), maar ik weet wel zeker dat je tijdens normaal Dual screenen bij Systeemvoorkeuren>Beeldschermen>Arrangements gewoon het scherm waar de Dock enz. in staat kan overslepen tussen de twee schermen, lijkt me gek als dat dan op de 27'' niet zou kunnen...dionys0s schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:01:
[...]
Dat laatste kan niet, alleen de 27" imac kan als 2de scherm gebruikt worden.

ik denk omdat de mini-displaypoort van de Macbook alleen een uitgang isVerwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:46:
[...]
Ik weet niet (heb zelf geen iMac 27''), maar ik weet wel zeker dat je tijdens normaal Dual screenen bij Systeemvoorkeuren>Beeldschermen>Arrangements gewoon het scherm waar de Dock enz. in staat kan overslepen tussen de twee schermen, lijkt me gek als dat dan op de 27'' niet zou kunnen...
Wauw, prachtig ideeRamquin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:34:
Iedereen deze al gezien?
En het is ivm andere apple docks nog betaalbaar ook, 50 euro als ik het goed zag
Ik krijg hem naar planning over 1.5 week, al kan dat maybe later worden ivm aswolk?
Mbt die dock, ziet er netjes uit, ik vraag me alleen af hoe het zit met de koeling van je macbook. Als je je scherm sluit kan er volgens mij vrij weinig lucht ontsnappen tussen de aanhechting van je scherm en de unibody, waar de uitlaat zit zeg maar. Blijf altijd een beetje skeptisch met die "gesloten" stands
foto zegt meer dan een linkRamquin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:34:
Iedereen deze al gezien?

je game door een Windows maar je werkt gezond met een Apple.THID schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:50:
Goh, ik word hebberig van dit topic, jammer dat het zulk duur spul is dat Apple en dat ik nog redelijk wat games speel
Verwijderd

Wat zie je?
- iMac 24'' 2.66 GHz Intel Core 2 Duo 4 GB werkgeheugen 640 GB hardeschijf
- Monster Beats by dr.dre (headphones & rode doos)
- MX Revolution
- iPod shuffle
- iPod nano
- iPod touch
- Apple Remote alluminimum
- Apple Keyboard (bedraad & wireless)
- KONIG Usb Hub
- meer troep...
Wat zie je niet?
- Alles wat de camera niet gezien heeft
Verwijderd
Ligt eraan waar je hem besteld hebt, als dat binnen NL is wordt het gewoon per busje vervoerd en zal je daar geen last van hebben.aramdin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:09:
@AppleFreek
Ik krijg hem naar planning over 1.5 week, al kan dat maybe later worden ivm aswolk?
[ Voor 41% gewijzigd door aramdin op 21-04-2010 16:41 ]
Oe, de Beats van Dr. Dre. Dat lijkt me zo'n goddelijke koptelefoon. Jammer dat ie wat aan de dure kant is.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:52:
Toen ik foto's maakte, dacht ik: laat ik ook meteen de rest fotograferen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je?
- iMac 24'' 2.66 GHz Intel Core 2 Duo 4 GB werkgeheugen 640 GB hardeschijf
- Monster Beats by dr.dre (headphones & rode doos)
- MX Revolution
- iPod shuffle
- iPod nano
- iPod touch
- Apple Remote alluminimum
- Apple Keyboard (bedraad & wireless)
- KONIG Usb Hub
- meer troep...
Wat zie je niet?
- Alles wat de camera niet gezien heeft
Daar zal vast wel een extreem rijke diepe bass in zitten?..
Verwijderd
Ik beloof je: Als je die dingen om je hoofd hebt gebonden, wil je nooit meer ergens anders naar luisteren!gepeterd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:08:
[...]
Oe, de Beats van Dr. Dre. Dat lijkt me zo'n goddelijke koptelefoon. Jammer dat ie wat aan de dure kant is.
Daar zal vast wel een extreem rijke diepe bass in zitten?..
De headphones trillen op je hoofd, als je het volume wat harder zet!
Echt serieus een goddelijke bas!!
is net zulke overpriced meuk als die skullcandy zooi.
hd555<3
die hench dock ziet er trouwens rete strak uit! ik wacht op de 15" versie.

Veel gekraak in je geluid.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Verwijderd
Powerhouse .NL lijkt mij erg nederlands, en als hij per vliegtuig komt: de vliegtuigen vliegen ook al weer
op mailamac.nl -->http://www.mailamac.nl/in...pageNr=1&productId=MSTANDclonedonkey schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:09:
Iemand misschien tussendoor een tip voor internet site/winkel waar ik voor een mooie prijs de Mstand kan krijgen ?
Ik heb hem daar ook vandaan. Levering is top net als de Mstand zelf.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 22-04-2010 09:39 ]
Thanks ! Mooie prijs daar. Gelijk bestellenQyx schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:38:
[...]
op mailamac.nl -->http://www.mailamac.nl/in...pageNr=1&productId=MSTAND
Ik heb hem daar ook vandaan. Levering is top net als de Mstand zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 22-04-2010 09:40 ]

Wat je ziet:
Apple iMac 20" | 2,4 GHz | 4 GB DDR2 | 128 MB DDR3 ATI RADEON | 250 GB HDD
Philips 22" [1680x1050] 220SW9
Logitech Z4 2.1
Apple Magic Mouse
Apple Keyboard
Sandisk Cruzer 16 GB Titanium
Apple iPod/iPhone Dock
Apple iPod Touch 2G
Wat je niet ziet:
Apple iPhone 3GS 32 GB White
Western Digital MyBook Studio 1,5 TB
Western Digital HDD 1 TB
Apple Remote (Aluminium)
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Echt- Monster Beats by dr.dre (headphones & rode doos)
Toen ik foto's zag, dacht ik: laat ik ook meteen maar eens vragen aan hoe je aan dat geld spul komt?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:52:
Toen ik foto's maakte, dacht ik: laat ik ook meteen de rest fotograferen!
...

Ouders hoogstwaarschijnlijk of erfgoedfilenox schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:35:
[...]
Toen ik foto's zag, dacht ik: laat ik ook meteen maar eens vragen aan hoe je aan dat geld spul komt?
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door synthic op 23-04-2010 00:19 ]
Hij kan toch ook gewoon een bijbaantje hebben en gespaard hebben?filenox schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:35:
[...]
Toen ik foto's zag, dacht ik: laat ik ook meteen maar eens vragen aan hoe je aan dat geld spul komt?
[afbeelding]
Verwijderd
Werken...filenox schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:35:
[...]
[afbeelding]
Het is een best moeilijk woord, maar door sommigen wordt het begrepen

Verwijderd
het antwoord is: werken
__
alhoewel
Het bedrade toetsenbord, de USB stick en de ipod shuffle heb ik wel gekregen, maar voor de rest heb ik gespaard. (het heeft dan ook wel een hele tijd geduurd).
Als je iets wilt, kun je het!
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 22:35 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:30:
Haha, ja idd werken
Als je iets wilt, kun je het!
MacNickBright komt (net als ik) uit 1994, we hebben allebei gewerkt voor onze Apple-stuffSick Nick schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:43:
Jullie doen nu alsof het allemaal stervensduur spul is, dat valt toch ook wel mee

ACD 30"
MacPro Quad 2.8 Xeon
6GB FB-Ram
Iets ATI achtigs voor het beeld
Beetje crappy foto's uit mijn E71
[ Voor 11% gewijzigd door Maximus op 24-04-2010 09:52 ]
PhD i.o.
Waar heb je die vandaan? Of is het een kerstpakket equivalent?
Heb de iMok gekregen van een kennis. Als ik 't wel heb heeft hij deze opgehaald bij MacHouse in Woerden. Gok overigens wel dat bijna elke MacStore deze wel moet hebben.Ramquin schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:49:
Ik wil ook een iMok!
Waar heb je die vandaan? Of is het een kerstpakket equivalent?
Zie hier de wallpaper
[ Voor 11% gewijzigd door Maximus op 24-04-2010 10:58 ]
PhD i.o.
@ Hierboven: Thx!
@ Hieronder:
Thx voor de herhaling.
[ Voor 30% gewijzigd door Djmaddox op 24-04-2010 11:27 ]
Djmaddox schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:54:
Heb je toevallig een linkje naar de achtergrond met die Ferrari?
Verwijderd
waar gebruik je, je Mac Pro voor?Maximus schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 08:45:
Zo en nu weer Mac's posten verdeurie.
FOTOS
ACD 30"
MacPro Quad 2.8 Xeon
6GB FB-Ram
Iets ATI achtigs voor het beeld
Beetje crappy foto's uit mijn E71
Op dit moment gebruik ik de Mac vooral voor het schrijven van mijn thesis. Daarnaast een beetje foto bewerking en verder internetten en muziek. Niet heavy-duty dingen. Heb de MacPro primair gekocht omdat ik een 30" ACD wilde voor de ruimte en daarbij heb ik een Mac gekocht. De uitbreidbaarheid van de MacPro was op dat moment meer wenselijk dan een MBP
Wie post de volgende Mac?
PhD i.o.

Wat zie je?
- iMac 27 inch i5
- iPod Touch 2G - 16GB
- 1TB Externe HD. (in LCPower behuizing).
- Rotzooi, want hij is voor de foto opgeruimd.
- iPod dockje. Moet hem namelijk nog bestellen.
Verwijderd

- Zichtbaar:
- Macbook pro 13" 2.66 Ghz // 2010 Editie, staande op een mStand by Rain.
- iPhone 3G, 1e serie, staande op een xStand by Just Mobile.
- Samsung Syncmaster T220.
- Harman/Kardon + JBL Cinema set.
- Logitech Mx518 Game mouse voor desktop // Logitech ?? Voor Macbook.
- Logitech G15, 1e Serie (Blue editie)
- Desktop: Intel C2Q Q9550 met allerlei hardware.
- Nikon D60 + lensen.

Verwijderd
Gejailbreakte iPhone...Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:00:
Sinds gister troste eigenaar van een Macbook, dus maar even laten zien he :)(+ de rest);
[afbeelding]
Verwijderd
Vind ik niet...
Gewoon netjes apps kopen, achtergrond komt nog (iPhone OS 4.0) en die thema's vind ik eigenlijk allemaal lelijk
Je jailbreakt niet alleen voor illegale apps..Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:15:
[...]
Vind ik niet...
Gewoon netjes apps kopen, achtergrond komt nog (iPhone OS 4.0) en die thema's vind ik eigenlijk allemaal lelijkAlleen tetheren zou voor mij een uitkomst zijn, maar zelfs daarvoor Jailbreak ik hem niet
Verwijderd
2.0Ghz Core2Duo
4GB DDR3 Ram
120GB Intern schijfje
4TB aan externe opslag
2 x Samsung T220 schermen
Apple tobo en Magic Mouse
Dell Studio 15:
2.13Ghz Core2Duo
4GB DDR2 Ram
500GB Intern schijfje
En nog een PS3

De Dell is een tikgeit, gebruik ik voor school. Programmeren en virtualisatie bijvoorbeeld, voor de rest doe ik alles op de Mini (die meer dan snel genoeg is btw).
Ik had eerst een MacBook Pro vorige generatie, die is verkocht. Gebruikte hem te weinig, dus iemand anders is er nu gelukkig mee
Ik heb toen via marktplaats goedkoop een macbook unibody kunnen scoren. Dit bevoel zo goed dat ik sinds vandaag de trotste eigenaar ben van een imac 21.5 inch.

Ziet er mooi uitbrickvansteen schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:15:
Na heel mijn leven windows gebruiker te zijn geweest heb ik een tijdje geleden de overstap naar mac gemaakt.
Ik heb toen via marktplaats goedkoop een macbook unibody kunnen scoren. Dit bevoel zo goed dat ik sinds vandaag de trotste eigenaar ben van een imac 21.5 inch.
[afbeelding]
Had je niet liever een ACD gehad? Ik vind het zelf altijd vervelend om op twee verschillende systemen te werken ivm bestanden overzetten enzo..
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Ik ze dus alles gewoon over met een usb stick. En ik kon deze imac kopen voor 700 euro, vond ik wel een goede deal.
Verwijderd
Het is een 13" 2,26-GHz MacBook Pro met 2gb geheugen en 160gb hdd. Niet echt bijzonder tussen al het 27" iMac geweld hier, maar toch een foto er van.

Verder op de foto nog een Magic Mouse, een universal dock en een 16gb iPhone 3gs
Op het verlanglijstje staan nog een ACD, toetsenbord en een dock
17 inch mat hi-res scherm (1920x1200)
2.4Ghz Core2Duo
4GB DDR2 Ram
160GB HDD
8600GT met 256MB DDR3
Hackintosh:
2.67Ghz Core2Quad
6GB DDR2 Ram
Ati HD4870 1Gb
Mac OS X 10.6.3 (vanilla)
Verder een Ipod Touch 3G 32 gig.
Ben sinds enkele weken trotse bezitter van een echte Mac, daarvoor al veel gespeeld met OS X op mijn Hackintosh. Moet zeggen dat het erg goed bevalt. (misschien nog een keer m'n Hackintosh door een iMac vervangen

en nog een close-up van mac en ipod

[ Voor 0% gewijzigd door vdkleijn op 25-04-2010 19:52 . Reden: correctie ]
Minimalisme ten topBonthouse schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:12:
[afbeelding]
Macbook Pro 13" Late 2009 met 2 HDD's, 250GB + 320GB
op een setje Cool Feet van Bluelounge
Magic Mouse met Steelseries glides op een Everglide Titan muismat
Glijdt die MM niet van je muismat af als je hem een zacht tikkie geeft?
De ideale oplossing voor dat soort dingen is Dropbox. Al helemaal als je dan bijvoorbeeld ChronoSync gebruikt om het elk uur naar dropbox te kopiëren. Heb je altijd overal dezelfde bestanden in de laatste versiebrickvansteen schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:35:
Ja daar zat ik ook tussen te twijfelen. maar wat ik op mijn laptop doe is vooral coden in php, javascript etc.
Ik ze dus alles gewoon over met een usb stick. En ik kon deze imac kopen voor 700 euro, vond ik wel een goede deal.
edit: Ik gebruik het bijvoorbeeld om elk uur mijn schoolbestanden naar Dropbox te syncen. Zodoende heb ik altijd online een backup staan van de bestanden waar ik mee aan het werken ben
Dropbox is trouwens slim genoeg om incremental (zo heet dat geloof ik) te updaten. Hij hoeft dus niet steeds bestanden van 2GB opnieuw te uploaden, maar past ze gewoon aan.
[ Voor 22% gewijzigd door sOid op 26-04-2010 13:18 ]
Verwijderd

Wat je ziet:
- iMac 27" I7, 8GB
- Macbook Pro 2.26, 2GB (Voor op de bank enzo...
- Digital persona u.are.u Fingerprint reader (Voor zelf ontwikkelde software, www.timeyourretail.nl)
- iPhone Dock (iPhone staat niet op de foto wat hij diende tijdelijk als camera)
- Pennen, rabobank readers, DVD's en de Bright 33
Wat je helaas niet kan niet:
- Philips 42PFL7404/12
- Xbox 360
- Playseat + xbox stuur
- Wii
- Gemini xpm 1200, Jamo x790
- Sony HDr-CX11 (HD camera)
Dit topic is gesloten.
~[html]• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33406952#33406952">topicstart</a> voordat je hier post.~[/html]