Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:59
quote:
Seroczynski schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:11:
[...]

Tering, 13.5k DPS. Ik ben level 55 en heb 3-3.5k DPS met mijn Druid (build staat een pagina, maybe twee terug) :o
Maar jij hebt dan volgens mij pets die de DPS doen, niet? :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14:35
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:13:
[...]

Maar jij hebt dan volgens mij pets die de DPS doen, niet? :)
Nee :'( Panetti's Replicating Missiles is mijn main-damage skill.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Angeloonie
quote:
Seroczynski schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:18:
[...]

Nee :'( Panetti's Replicating Missiles is mijn main-damage skill.
Dan haak ik af, geen idee hoe het verschil zo hoog kan zijn. Heb je wel allemaal level 50 gear?

• Seroczynski
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:20:
[...]

Dan haak ik af, geen idee hoe het verschil zo hoog kan zijn. Heb je wel allemaal level 50 gear?
Nee, zit ook nog redelijk wat 35ish gear bij, voornamelijk voor resistances e.d. Op zich kom ik redelijk goed door Elite heen.. Heb wat DPS ingeleverd voor survivability (speel HC) maar schrik wel even als ik zie hoeveel DPS jij doet.

Ik weet dat ik nog wat kan gaining door het e.e.a. aan +damage te verbeteren, heb nu +lighting/electrocute, +aether en +cold/frostburn. Zou ik waarschijnlijk ff moeten focussen op één type, maar dat kan ik niet zo 1,2,3 omgooien :)

• Zarhrezz
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:28
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:20:
[...]

Voor de missile (en bijna alle 'magic spells') is weapon damage niet of nauwelijks relevant. Een wapen met +40% elemental damage en 1-2 damage is dan vele malen beter dan een 100-120 damage wapen met maar 10% elemental damage.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Angeloonie
quote:
Seroczynski schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:24:
[...]

Nee, zit ook nog redelijk wat 35ish gear bij, voornamelijk voor resistances e.d. Op zich kom ik redelijk goed door Elite heen.. Heb wat DPS ingeleverd voor survivability (speel HC) maar schrik wel even als ik zie hoeveel DPS jij doet.

Ik weet dat ik nog wat kan gaining door het e.e.a. aan +damage te verbeteren, heb nu +lighting/electrocute, +aether en +cold/frostburn. Zou ik waarschijnlijk ff moeten focussen op één type, maar dat kan ik niet zo 1,2,3 omgooien :)
Dat is dan het verschil, ik heb weinig op survivability gefocussed eigenlijk, tot level 50 enkel op DPS gelet en de rest zal wel. Nu wel wat meer door goede level 50 drops met zowel +#element damage en +#element resistance :)
En idd lijkt het mij beter om te beperken tot 2/3 elementen. Ik doe enkel Fire en Chaos (en physical natuurlijk)

• Zarhrezz
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:28:
En idd lijkt het mij beter om te beperken tot 2/3 elementen. Ik doe enkel Fire en Chaos (en physical natuurlijk)
Op m'n Warlock doe ik dat ook; elemental + aether (want missile is damage dealer). Elemental is natuurlijk een tri-element, maar goed, da's de basis van de skill.

Op m'n Trickster wil ik het anders doen; alles op Pierce damage. Tegen pierce-resistant enemies is dat tricky, maar daar zou het pierce-resist aura moeten helpen, in combinatie met Devotion voor nog meer debuff op pierce resist.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Angeloonie
Lol. dropte net een 2e Deviltongue van een Shrine :D
Had hem niet per sé nodig, maar nu 2x Deviltongue is echt ziek. 4k DPS erbij, nu 20.5k op level 60 :D

[Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 15-04-2016 23:20]

• Loei123
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15:23
hey cool, een Grim Dawn topic!

Ik heb nu een een Deviltongue gekregen van een kameraad van mij!
Zeer blij mee, heb ook een dual wield Pyromancer, nu lvl 67 met 21k DPS :)

• Angeloonie
quote:
Loei123 schreef op maandag 18 april 2016 @ 08:21:
hey cool, een Grim Dawn topic!

Ik heb nu een een Deviltongue gekregen van een kameraad van mij!
Zeer blij mee, heb ook een dual wield Pyromancer, nu lvl 67 met 21k DPS :)
Nice :) Dat is op zich wel handig aan multiplayer :+

Ik zit nu op level 65 met 26k DPS.
Gisteren op Elite de Steps of Torment geprobeerd. Ging op zich makkelijk, de Kill Room ging zonder problemen en tot aan de boss was het niet spannend.
Maar die boss.. FFS wat een eikel :(

Heeft 2 stun attacks die enorm veel damage doen, en is nog eens supersnel wanneer hij onzichtbaar is (en dus ook nog onzichtbaar/onraakbaar).

Heb misschien 1/3 van zijn leven eraf gekregen toen hij mij afmaakte met een stun attack en daarna de bliksem op mijn kop.. Echt onmogelijk om daar tegen te vechten en volledig uit verhouding met de rest.

• Loei123
Ik heb daar gisteren ook 2 of 3 niveaus van gedaan, tot aan de boss met de shrine.
Veel HP die boss, maar omdat hij zo traag is eigenlijk weinig moeite mee gehad.
Maar zoals gezegd, dit is de boss tot aan de Shrine, en niet verder.
Niveau 2 of 3 staat de shrine bij een boss. Dit is niveau "Misery".

• Angeloonie
quote:
Loei123 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:33:
Ik heb daar gisteren ook 2 of 3 niveaus van gedaan, tot aan de boss met de shrine.
Veel HP die boss, maar omdat hij zo traag is eigenlijk weinig moeite mee gehad.
Maar zoals gezegd, dit is de boss tot aan de Shrine, en niet verder.
Niveau 2 of 3 staat de shrine bij een boss. Dit is niveau "Misery".
Dat is eigenlijk nog niet de SoT in mijn ogen :+

De boss die ik bedoel is de boss op niveau 5: http://grimdawn.wikia.com/wiki/Alkamos,_Lord_Executioner

Echt een pokkegastje is dat -O-

• Loei123
Heb je gelijk in!
De SoT beginnen natuurlijk pas na de poort met de Skeleton Key.
Dat wou ik nog samen met mijn kameraad doen dus na die shrine (waar ik het eigenlijk voor deed) ben ik er maar mee gestopt.

Heb nu eindelijk 1 devotion point in Ulzuin's Torch! :D

• Zarhrezz
Ik ben een beetje aan het klooien met een 2e build, een Trickster. In vergelijking met Warlock is dat erg gear afhankelijk voor m'n eigen damage. Daarnaast zorgt de Briarthorn ervoor dat je eigen damage sowieso als 'leuk voor een beetje erbij' voelt...gebruik je je hoogste damage power (Shadow Strike), ram je iets naar half HPs. Komt je Briarthorn erbij staan, 1-shot die 3-4 enemies tegelijk -O-
Nu level 20, dus hopelijk gaat dit nog veranderen met betere gear, maar vooralsnog is de snelste manier de Briarthorn op aggressive en rustig achter 'em aan lopen. Gezien de Nightblade skills verwacht ik wel dat je later zelf aanzienlijk damage kan gaan doen (hoge Shadow Strike, Night's Chill, Execution). Shadow Strike is wel weer leuk...doet me heel erg denken aan Titan Quest Phantom Strike en dat was dik lachen; invis gaan, enorm harde hit waardoor de rag-dolls de lucht in geslingerd werden en de uitdaging was dan de rest van de pack te slopen voordat de eerste bodies weer neerkwamen })

<GOT> Zarhrezz#2885

• Loei123
Is een pet op hogere lvls nog de moeite waard?
Ik kan eventueel nog investeren in een Hellhound.

• Angeloonie
Heeft iemand trouwens ervaring met het maken van een kopie van je character? Ik wil graag met een andere build spelen maar heb geen zin om nog meer Aether Shards e.d. te gaan zoeken om het daarna weer terug te zetten naar wat het daarvoor was als het niet bevalt.
Met een backup kan ik die gewoon weer terugzetten en kost het me niets, Schijtirritant dat het ook mats kost ipv enkel Iron. Die mats farmen is doodsimpel, maar het kost gewoon tijd en dat stop ik liever in echt spelen :P

In TQ kon dit namelijk, gewoon copy maken van je character (even naam wijzigen) en dan weer terugzetten als het niet bevalt. :)

• Neles7
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09:54
quote:
Angeloonie schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:33:
Heeft iemand trouwens ervaring met het maken van een kopie van je character? Ik wil graag met een andere build spelen maar heb geen zin om nog meer Aether Shards e.d. te gaan zoeken om het daarna weer terug te zetten naar wat het daarvoor was als het niet bevalt.
Met een backup kan ik die gewoon weer terugzetten en kost het me niets, Schijtirritant dat het ook mats kost ipv enkel Iron. Die mats farmen is doodsimpel, maar het kost gewoon tijd en dat stop ik liever in echt spelen :P

In TQ kon dit namelijk, gewoon copy maken van je character (even naam wijzigen) en dan weer terugzetten als het niet bevalt. :)
Het is mogelijk. Heb het zelf nog nooit gedaan.
Ik weet dat er zoiets is als het GD Sidekick Project waar ze ook verwijzen naar High level blank characters for testing purposes.

Wellicht heb je hier iets aan?

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Games
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:12
quote:
Angeloonie schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:33:

Hier kan je wat info daarover vinden:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=20752

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 30-03 13:22
Pyromancer heeft overduidelijk het meest DPS of kun je het hoogst krijgen. Binnenkort ook maar eentje beginnen, heb nu een blademaster met zo'n 19k dps, maar is toch moeilijker dan distance builds.

• Angeloonie
Gisteren flink doorgestampt en nu level 77 :)
Merk wel dat ik qua DPS in verhouding achteruit aan het gaan ben, het gaat niet meer zo rap omhoog als de monster HP. Ik one-shot alle witte mobs nog wel maar vooral bosses zijn nu behoorlijk lange gevechten.

Heb mijn save kunnen backuppen (wel gekut met cloud save uitzetten enzo), en een andere build geprobeerd, en zoals verwacht beviel dat niet en dus weer teruggezet :+

• willemvh
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 05-11-2019
hey jongens,

al lange tijd GD speler & lurker. Toch maar eens posten sinds de topic terug leven krijgt :)
Ik speel op dit moment met een pet build maar kom toch serieus wat dps tekort. Iemand enige tips ?

Ook zit mijn stash BOMVOL sinds ik alles wil bijhouden. Ik zie op GD forums dat er 3 (!) tools zijn om je stash te exporten en offline te "manipuleren". Nu heeft er iemand ervaring met een van de tools ? Weet namelijk niet welke te nemen....

• Loei123
Nog lekker aan het spelen, lvl 69 inmiddels.

Ik ben nu lekker aan het dual pistollen met de Marauder's Talisman.
Ik heb nog een vrij goede two handed rifle en kom soms nog wel leuke off-hands tegen, maar niks komt in de buurt van het dual wielden.

Ligt het aan mij of zijn off-hands en two handed rifles een beetje overbodig als dual wielding Pyromancer?

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 01-04 22:00
De aangekondigde changes en content klinkt toch wel erg goed zeg :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Loei123
Link?

• Loei123
Top!
Alleen webpage blocked, thuis maar even checken dan :P

• Angeloonie
quote:
Loei123 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:52:
Top!
Alleen webpage blocked, thuis maar even checken dan :P
quote:
Grim Misadventure #95: Secrets of the Three
Welcome back to Grim Misadventures. First, a brief update on the modding tools: we are currently in the final stretch of testing as we work on resolving some new bugs. The modding tools are on track for their release later this month!

Along with the modding tools are coming several fixes to game issues, as well as some tech improvements. Chief among them is a feature that’s been on our wish-list for Devotion for a long time. With v1.0.0.3, you can look forward to a major change to the activation chances of Celestial Powers that allows them to scale with the cooldown of the assigned skill. This means that skills with longer cooldowns (ex. Doombolt) will have up to a 100% chance to trigger a Celestial Power where previously they may have had the same 15% chance of activating as a spammable ability. Overall, a huge boon to builds based around cooldown abilities.

Following the modding tools update, you can look forward to the Hidden Path, which is an upcoming free content update for Grim Dawn, featuring new lore, new bosses and a new dungeon. With this update are also three new Monster Infrequents, four new Epic items and two new Legendary items.

http://www.grimdawn.com/forums/attachment.php?attachmentid=10546&stc=1&d=1460989473

How do you earn these new treasures? By following the path of the three Witch Gods: Bysmiel, Dreeg and Solael. What secrets will you unveil? What knowledge do the Three keep?

Bysmiel
http://www.grimdawn.com/forums/attachment.php?attachmentid=10547&stc=1&d=1460989476

Dreeg
http://www.grimdawn.com/forums/attachment.php?attachmentid=10548&stc=1&d=1460989478

Solael
http://www.grimdawn.com/forums/attachment.php?attachmentid=10549&stc=1&d=1460989483

Like knowing what is coming up next for Grim Dawn? Check back on 05/02/2016 for the next Grim Misadventure.

• Loei123
Bedankt Angeloonie!
Ziet er erg goed uit :)

• Neles7
Ziet er goed uit :D perfect voor als D3 weer gaat vervelen.

• Renquin
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23-01 20:57
Zo, eerste keer uitgespeeld (na een hele hoop chars door de jaren heen t/m act 3 gelvl'd te hebben.
Ben nu lvl 46, alles gedaan op Veteran op de laatste 2 bosses na, dat lukte me gewoonweg niet :(

Blijft een geniaal spel, maar eens kijken wat nu te doen om op lvl 70 te komen en of ik nog nieuwe dingen/stukken spel tegen ga komen ^_^

Want a cookie?!

• Metalbuster
quote:
Renquin schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:53:
Zo, eerste keer uitgespeeld (na een hele hoop chars door de jaren heen t/m act 3 gelvl'd te hebben.
Ben nu lvl 46, alles gedaan op Veteran op de laatste 2 bosses na, dat lukte me gewoonweg niet :(

Blijft een geniaal spel, maar eens kijken wat nu te doen om op lvl 70 te komen en of ik nog nieuwe dingen/stukken spel tegen ga komen ^_^
Met welke class?

• Renquin
quote:
Volledig Arcanist atm.
Volgende build:
http://grimcalc.com/build/Y9qsEO
Wel zo squishy als mogelijk, maar ach.

Want a cookie?!

• Metalbuster
quote:
Renquin schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:00:
[...]

Volledig Arcanist atm.
Volgende build:
http://grimcalc.com/build/Y9qsEO
Wel zo squishy als mogelijk, maar ach.
Maiven's sphere of protection gaat je een stuk helpen met conversion in een later stadium. Voor de beste build zou ik hem later combineren met Occultist.

• Renquin
quote:
Metalbuster schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:09:
[...]

Maiven's sphere of protection gaat je een stuk helpen met conversion in een later stadium. Voor de beste build zou ik hem later combineren met Occultist.
Dank voor de tip, weet nog niet zo goed waar ik heen wil met deze build. Was een uitprobeersel nadat ik een vriend van me er mee zag spelen in co-op.
Moet zeggen dat het alles vrij gemakkelijk wegblaast.

Want a cookie?!

• Loei123
Gisteren mijn eerste Nemesis gevonden!
Ik ben doodgegaan tot mijn XP balk leeg was, en toen nog door gegaan :P

Uiteindelijk wel te pakken gekregen maar dus erg vaak doodgegaan door een (imo cheesy) oneshot lightening aanval, en dat met 73% lightening resistance..

Helaas was de loot het ook niet waard :/

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14:54

Roshnak

PSN: Roshgill

Zit er ook iets van End Game content in deze game zoals D3?

Ben opzich wel geïnteresseerd in deze game maar als er geen End Game in zit, weet ik het nog niet.

• Zarhrezz
Geen idee over de end-game bij dit spel, zover ben ik nog niet.

Net 25 met m'n 2e build. Ten opzichte van ranged caster is een melee pierce build een stuk lastiger, veel meer gear dependant. Gisteren op 25 een quest-kill op een 29 boss maar opgegeven, pet gaat te snel kapot en zelf ga ik ook te snel neer zonder dat m'n damage zodanig is dat het met hit-and-run te doen is. Pets zijn OP tegen dingen max 1 level hoger, bij een groter verschil gaan ze hard achteruit in survivability.

Pneumic gisteren maar eens op de Logitech G13 achter een macro gezet (elke 5500 ms repeat), dat werkt wel lekker...komende levels maar wat meer punten erin voor meer on-activation healing.

Hoewel het een stuk moeizamer gaat (+4-6 levels was op Warlock doorgaans geen probleem, met Trickster is +2-3 al lastig) vind ik het wel een leukere build. In plaats van spam-missile-en-cast-shield-als-HPs-snel-droppen ben ik nu veel meer bezig met positioning en bv. Shadow Strike op back-rank ranged enemies...het is veel tactischer en daarmee meer involved.

<GOT> Zarhrezz#2885

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 01-04 14:25

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

quote:
Roshnak schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:02:
Zit er ook iets van End Game content in deze game zoals D3?

Ben opzich wel geïnteresseerd in deze game maar als er geen End Game in zit, weet ik het nog niet.
Muah D3 heeft meer end-game dan Grim Dawn. In GD speel je altijd dezelfde maps (routes kunnen wel veranderen door obstakels) waarbij D3 meer variëteit heeft. GD heeft 3 difficulties (normals, elite, ultimate) tegenover D3 met de welbekende tiers of monsterlevels. Geen idee hoe het zit met achievements e.d. (die boeien me niets zo). Ik heb het spel uitgespeeld op normal toen ik op level 45 zat. Ik probeer nu Veteran mode en zit nu op lvl 50. Ik zit al weken op lvl 50. Ik merk dat het me niet meer boeit. Moet ik weer diezelfde bosses, maps en de hele quest rambam opnieuw doen... nee. lvl 80? Het zal wel. Het nadeel is dus dat ik maar 1 onbruikbare legendary heb gekregen en daarmee de end-game niet echt gezien heb.

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:13
Ik ben nog bezig met m'n eerste character in Grim Dawn sinds de officiële release. Het is een 2H Warder die het aardig doet (op Veteran) maar toch wel af en toe z'n meerdere vindt in een zware boss. Ik geloof dat hij nu level 29 of 30 is ofzo.

Wanneer ik het einde bereikt heb met dit character wil ik het eens proberen met een ranged / spell caster. Juist omdat de speel-ervaring dan anders is dan met dit melee-character.

Tot nu toe vind ik GD erg fijn spelen, maar ik denk dat het na 2x helemaal door spelen door vaste maps niet uitnodigt om er langer in door te spelen. Bij D3 heb ik ook niet de behoefte om met hetzelfde character maar door te blijven grinden om telkens weer 1% sterker te worden en dan tegen weer iets zwaardere monsters dezelfde gevechten te blijven doen. Het ontdekken van iets nieuws vind ik leuker dan iets wat bekend is steeds meer te beheersen en daar steeds beter in te worden.

• Zarhrezz
quote:
FloydRaalte schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:55:
Muah D3 heeft meer end-game dan Grim Dawn. In GD speel je altijd dezelfde maps (routes kunnen wel veranderen door obstakels) waarbij D3 meer variëteit heeft. GD heeft 3 difficulties (normals, elite, ultimate) tegenover D3 met de welbekende tiers of monsterlevels. Geen idee hoe het zit met achievements e.d. (die boeien me niets zo). Ik heb het spel uitgespeeld op normal toen ik op level 45 zat. Ik probeer nu Veteran mode en zit nu op lvl 50. Ik zit al weken op lvl 50. Ik merk dat het me niet meer boeit. Moet ik weer diezelfde bosses, maps en de hele quest rambam opnieuw doen... nee. lvl 80? Het zal wel. Het nadeel is dus dat ik maar 1 onbruikbare legendary heb gekregen en daarmee de end-game niet echt gezien heb.
Dit is wel herkenbaar ja. Ik heb direct Veteran gedaan, maar waar je bij D3 jaren geleden de difficulties unlockt hebt, is het hier old-skool per karakter de hele riedel een aantal keer door. Op zich kun je bij latere play-throughs volgens mij wel wat short-cuts nemen (direct de brug in Devil's Crossing bouwen en de quest-line verder negeren).

De eerste play-through was erg leuk; erg veel lore en secrets om te vinden en dat voegt wat toe. Ik probeer nu met een tweede build er wat sneller doorheen te gaan maar daar merk je toch dat je tegen monster scaling aan gaat lopen; als je te snel gaat, worden monsters gewoon te hoog level om voortgang te maken, waardoor je maar gedwongen quests gaat doen voor de bonus XP Vervolgens kom je bij een shrine waar je de component nog niet voor hebt en moet je helemaal naar een begin area terug om te farmen....wat totaal gaan XP meer oplevert omdat de monsters te laag level zijn. Dat zijn toch kleine puntjes die het net niet zijn.

[Voor 7% gewijzigd door Zarhrezz op 21-04-2016 13:00]

<GOT> Zarhrezz#2885

• bstard
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23-09-2019

bstard

---------------

quote:
Metalbuster schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:20:
Pyromancer heeft overduidelijk het meest DPS of kun je het hoogst krijgen. Binnenkort ook maar eentje beginnen, heb nu een blademaster met zo'n 19k dps, maar is toch moeilijker dan distance builds.
Klopt wel denk ik, mijn Pyro tikt soms over de 50k heen, maar realiseer je dat deze getallen onderling tussen classes niet heel erg vergelijkbaar zijn. Het zijn geen netto getallen, maar potentiele. AOE, resistances, procs, wel niet moeten bewegen, dat maakt het geheel wat onoverzichtelijk. Leuk om te zien dat je meer of minder DPS zou kunnen doen met andere items/builds, dat wel.

Spel ligt wel al even stil bij mij, wacht wel op die nieuwe dungeon. Het is echt zo'n titel die ik dan weken non stop kan doen, en daarna paar maanden niet naar om kijk. Maargoed, al tegen de 1000 uur op steam, geld er wel uit al hehe.

[Voor 14% gewijzigd door bstard op 22-04-2016 15:16]

Blub

• Zarhrezz
quote:
bstard schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:14:
Klopt wel denk ik, mijn Pyro tikt soms over de 50k heen, maar realiseer je dat deze getallen onderling tussen classes niet heel erg vergelijkbaar zijn. Het zijn geen netto getallen, maar potentiele. AOE, resistances, procs, wel niet moeten bewegen, dat maakt het geheel wat onoverzichtelijk. Leuk om te zien dat je meer of minder DPS zou kunnen doen met andere items/builds, dat wel.

Spel ligt wel al even stil bij mij, wacht wel op die nieuwe dungeon. Het is echt zo'n titel die ik dan weken non stop kan doen, en daarna paar maanden niet naar om kijk. Maargoed, al tegen de 1000 uur op steam, geld er wel uit al hehe.
DPS vind ik inderdaad nog minder zeggen dan de paper DPS van D3. Ik heb het idee dat resistance debuff hier nogal belangrijk is en ook bv. pierce is een verhaal apart (omdat armor absorb genegeerd wordt).

<GOT> Zarhrezz#2885

• bstard
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23-09-2019

bstard

---------------

quote:
Zarhrezz schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:25:
[...]

DPS vind ik inderdaad nog minder zeggen dan de paper DPS van D3. Ik heb het idee dat resistance debuff hier nogal belangrijk is en ook bv. pierce is een verhaal apart (omdat armor absorb genegeerd wordt).
Bv die missles van Arcanist, die proccen dan en splitten alle kanten op. Raakt zo'n ding iets dan is het dps, anders niets. Zo ook met een hoop Pyro skills als je op de pistol toer gaat met aoe procs: staat er een kudde ongelukkige demons voor je neus dan hoge dps, anders nauwelijks iets.

Blub

• Zarhrezz
quote:
bstard schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:28:
Bv die missles van Arcanist, die proccen dan en splitten alle kanten op. Raakt zo'n ding iets dan is het dps, anders niets. Zo ook met een hoop Pyro skills als je op de pistol toer gaat met aoe procs: staat er een kudde ongelukkige demons voor je neus dan hoge dps, anders nauwelijks iets.
Eerste wat ik met missile gedaan heb is inderdaad de pierce en de extra missiles maximaliseren...op packs is dat enorm veel extra DPS. Die setup / skill is minder goed tegen elites. Wat zegt het DPS nummertje? Vrijwel niets, want die is weapon based en de missile niet.

Voor m'n pierce build zegt de DPS ook niet heel veel omdat de Briarthorne er niet in zit en de spike damage komt van een skill die ongeveer 10x m'n regular damage doet door een flat damage number vanuit de skill.

<GOT> Zarhrezz#2885

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 24-03 11:31

hexta

M-Stinos

Ik heb nog steeds niet de Rampage scroll gevonden om mijn savage af te maken :(
En ik heb nog 3 dread skull onderdelen nodig. Waar zou ik het beste kunnen gaan farmen?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Zarhrezz
Ik zit met m'n Trickster nu aan het eind van Veteran, brick-walled op Thalonis op level 44...ik ga te snel dood om de on-death healing te compenseren :/

Gisteren zat ik toevallig ook naar de '100% chance when you crit' powers te kijken. Wat ik me afvraag: welke powers zijn er die de enemy DA reduceren? Voor Nightblade is er Blade Trap (-35% enemy DA) en nadat ik wat meer gelezen heb over hoe crits werken in GD, hoe meer ik het idee heb dat deze skill mandatory is als je 'chance on crit' powers gebruikt. Tegen bosses zag ik gewoon een 0% crit in m'n stat scherm...dan schiet het niet op met de Constellation debuffs natuurlijk.

Is er trouwens iemand die echt snapt hoe het zit met 'basic attack replacers' (ik gebruik Savagery), de dual wield procs (BS, AQC, WD, Execute) en Constellation powers? Kan een Constellation power op Savagery triggeren als een van de dual wield procs afgaat?

Edit:
Hoe belangrijk zijn punten in de classes eigenlijk? Wil je echt naar de 50 of maakt dat niet zo uit? Ik zit nu deze Trickster setup te overwegen:
http://grimcalc.com/build/RaXY8r
Dit met Ghoulish Hunger op Savagery (40% van de attacks), Assassin's Mark op Quick Cut (20% vs max. 3 targets), Blades of Wrath op Whirling Death (20% vs max. 6 targets) en Living Shadow op Shears (20% van de attacks). Idee daarbij is maximale kans op recovery wanneer nodig, en maximale kans op area proc als er veel targets geraakt worden (dus veel AoE nodig).

[Voor 23% gewijzigd door Zarhrezz op 25-04-2016 15:30]

<GOT> Zarhrezz#2885

• SMD007
  • Laatst online: 13:05
quote:
Zarhrezz schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:24:
Ik zit met m'n Trickster nu aan het eind van Veteran, brick-walled op Thalonis op level 44...ik ga te snel dood om de on-death healing te compenseren :/

Gisteren zat ik toevallig ook naar de '100% chance when you crit' powers te kijken. Wat ik me afvraag: welke powers zijn er die de enemy DA reduceren? Voor Nightblade is er Blade Trap (-35% enemy DA) en nadat ik wat meer gelezen heb over hoe crits werken in GD, hoe meer ik het idee heb dat deze skill mandatory is als je 'chance on crit' powers gebruikt. Tegen bosses zag ik gewoon een 0% crit in m'n stat scherm...dan schiet het niet op met de Constellation debuffs natuurlijk.

Is er trouwens iemand die echt snapt hoe het zit met 'basic attack replacers' (ik gebruik Savagery), de dual wield procs (BS, AQC, WD, Execute) en Constellation powers? Kan een Constellation power op Savagery triggeren als een van de dual wield procs afgaat?

Edit:
Hoe belangrijk zijn punten in de classes eigenlijk? Wil je echt naar de 50 of maakt dat niet zo uit? Ik zit nu deze Trickster setup te overwegen:
http://grimcalc.com/build/RaXY8r
Dit met Ghoulish Hunger op Savagery (40% van de attacks), Assassin's Mark op Quick Cut (20% vs max. 3 targets), Blades of Wrath op Whirling Death (20% vs max. 6 targets) en Living Shadow op Shears (20% van de attacks). Idee daarbij is maximale kans op recovery wanneer nodig, en maximale kans op area proc als er veel targets geraakt worden (dus veel AoE nodig).
Ik ben op dit moment ook met een trickster bezig dit is mijn tree http://grimcalc.com/build/2QqBvF ben lvl 61 en net op weg naar act 3 elite en ram overal zonder problemen doorheen vooral de totem uit de shaman tree geeft je een bak regen waardoor ik al vrijwel geen potions meer nodig heb dus ook survival is totaal geen probleem. Hopelijk heb je iets aan mijn tree. In de tree zitten ook mijn huidige devotions verwerkt btw. Ik wil uiteindelijk de Unknown soldier nog compleet pakken.

[Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 25-04-2016 17:23]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• hexta

hexta

M-Stinos

kan niemand even snel een rampage voor me craften? ik heb geld en supplies :$

• Neles7
quote:
hexta schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:46:
kan niemand even snel een rampage voor me craften? ik heb geld en supplies :$
Spreek me maar aan op steam als je online bent. Craft ik hem wel als het nog nodig is :)

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
Neles7 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:39:
[...]

Spreek me maar aan op steam als je online bent. Craft ik hem wel als het nog nodig is :)
top :D ik loop je alleen volgens mij altijd net mis :P

• willemvh
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 05-11-2019
ik kijk vnvd of ik een recipe heb ervoor

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hexta

hexta

M-Stinos

Ik heb hem :D met dank aan neles _O_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 26-03 18:56
Heb hem sinds gisteravond binnen. Ben Melee focus 2h maar wilde toch wat ander dan Soldier, shaman leek me een leuke optie! Alleen ik twijfel nu erg met Demolition. Iemand hier een high lvl shaman en mij kan helpen met mijn keuze?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Metalbuster
Modtools is uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neles7
Binnekort zal Diablo wel weer gaan vervelen en met mod tools moet Grim Dawn heel interessant gaan worden :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Metalbuster
quote:
Neles7 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:09:
Binnekort zal Diablo wel weer gaan vervelen en met mod tools moet Grim Dawn heel interessant gaan worden :D
Zeker, bij TQ liep dat aardig.

Hoop wel dat de originele makers nog veel content uitbrengen. Er is nog zoveel ruimte op de worldmap, zeker naar beneden en naar rechts.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maikelbeerkens
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 30-03 22:01
ik ben sinds kort ook begonnen aan het spel.
Ben nu lvl 53 Sorcerer, wat betreft dmg doe ik genoeg, alleen ik moet heel erg oppassen met mijn health.
Ben nu bezig om de ingredienten bijeen te vinden voor een maraurder's talisman te kunnen maken.
Maar dit gaat nog wel even duren.

Heeft iemand toevallig hier de ingredienten voor om dit voor mij te kunnen maken? of zelfs een plunderer's talisman?

• 170074
  • Registratie: april 2020
  • Niet online
Ik ontdekte net (op level 40) dat je components kan completen terwijl ze al op equipment zitten. Stuk handiger dan het item vernietigen (salvage).

[Voor 4% gewijzigd door 170074 op 21-05-2016 15:31]

• lordfalco
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-05-2019
hebbne jullie een tip voor classes/builds voor beginners van dit spel? ik heb niet altijd een evne goed beeld wat bij elkaar past.

• Floydian
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 14:57
Ben ook pas begonnen met het spelen van Grim Dawn. Eerst zelf wat begonnen met wat aan klooien, daarna toch maar gezocht naar een leuke spell caster build.

Heb een leuke albrecht's aether ray sorceress build gevonden waarmee ik nu aan het eind van act 3 ben. In het begin een beetje lastig om voldoende energy regeneration op te bouwen. Een beetje met bommen en lasers smijten, erg leuk ;)

http://grimdawn.com/forums/showthread.php?t=30239

Zag trouwens ook dat er een klokje in de UI verborgen zit, met shift click verschijnt er een digitale klok boven in het beeld. Toch wel handig om de tijd een beetje in de gaten te kunnen houden.

[Voor 18% gewijzigd door Floydian op 25-05-2016 12:55. Reden: Klokje]

• weszz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 26-03 18:56
quote:
lordfalco schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:40:
hebbne jullie een tip voor classes/builds voor beginners van dit spel? ik heb niet altijd een evne goed beeld wat bij elkaar past.
Shaman + Warrior. Brute combo! Volg een guide nu en die werkt echt goed:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=36239

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• 4th
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:29

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• winandus
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 25-03 22:42
Heeft iemand de DLC al gespeeld? En wat zijn de ervaringen?

• Seroczynski
quote:
winandus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:29:
Heeft iemand de DLC al gespeeld? En wat zijn de ervaringen?
Ik heb hem wel aangeschaft maar nog geen tijd gehad. Ik vraag me sowieso af in hoeverre het verstandig is om met een HC character de DLC te gaan spelen. Iemand die hier wat meer over weet te vertellen?

• SMD007
DLC wel gekocht maar nog niet gedaan. Ander vraagje er was eerder ook al eens een gratis uitbreiding waar vind ik die area's?

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Games
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:12
quote:
SMD007 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:22:
DLC wel gekocht maar nog niet gedaan. Ander vraagje er was eerder ook al eens een gratis uitbreiding waar vind ik die area's?
"The Hidden Path" het eerste gedeelte daarvan vindt je in Lower Crossing.

spoiler:
Helemaal rechts aanhouden

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• SMD007
quote:
Games schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

"The Hidden Path" het eerste gedeelte daarvan vindt je in Lower Crossing.

spoiler:
Helemaal rechts aanhouden
Thx vanavond maar eens op onderzoek uit

• dannydeko
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14:52
Onlangs ook begonnen met Grim Dawn. Ben nu een level 55 Trickster (shaman+nightblade).

Wat ik me wel afvroeg: Droppen legendaries enkel op bepaalde difficulties en in bepaalde acts? Zo was dat in Titan Quest namelijk wel zo. Ik wil bijvoorbeeld een Divinesteel Shoulderguard farmen, maar heb dus geen flauw idee waar ik dat zou moeten doen.

• squaddie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:33
quote:
Seroczynski schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:02:
[...]

Ik heb hem wel aangeschaft maar nog geen tijd gehad. Ik vraag me sowieso af in hoeverre het verstandig is om met een HC character de DLC te gaan spelen. Iemand die hier wat meer over weet te vertellen?
De crusible bestaat feitelijk uit 10 waves die moet zien te overleven, hierna krijg je de kans om door te gaan met een moeilijkere set van 10 waves of te kiezen voor je loot en daarmee stopt de crusible. Bij wave 50 en 100 zit een checkpoint zodat je op dat niveau weer kan instappen. Meerdere boss chars in een wave zijn geen uitzondering als je hoger in de waves komt.

Ik heb een paar rondjes gespeeld en tot dus ver lijken de waves niet random te zijn en zou je met een SC char ervaring opdoen voordat je met de HC char aan de gang gaat. Het blijft altijd een risico want ook in crusible is het dood = dood.
quote:
dannydeko schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:11:
Onlangs ook begonnen met Grim Dawn. Ben nu een level 55 Trickster (shaman+nightblade).

Wat ik me wel afvroeg: Droppen legendaries enkel op bepaalde difficulties en in bepaalde acts? Zo was dat in Titan Quest namelijk wel zo. Ik wil bijvoorbeeld een Divinesteel Shoulderguard farmen, maar heb dus geen flauw idee waar ik dat zou moeten doen.
Legendaries beginnen pas te droppen vanaf level 50, verder zijn er zo ver ik weet geen restricties voor de drops.

[Voor 23% gewijzigd door squaddie op 12-08-2016 18:27]

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• dannydeko
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14:52
quote:
squaddie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:11:

[...]

Legendaries beginnen pas te droppen vanaf level 50, verder zijn er zo ver ik weet geen restricties voor de drops.
Dat is niet helemaal waar, kreeg mijn 1e al rond level 37. Maar je kan ze idd wel pas vanaf level 50 aan.

Maar vroeg me dus af of ik bepaalde acts en/of difficulties kon farmen voor bepaalde legendaries, maar alles is dus blijkbaar random.

• 4th
Gister met 4 man groep de Challenger van wave 1 tot 150 gedaan (met 3x reset naar 130 met extra spawn voor extra kist). Daarna met dezelfde groep van 1 naar 100 op Gladiator (+2 resets).

Bij Challenger heb je 1 goede tank en 1 ranged damage nodig met redelijke resistences. Op Gladiator wil je hoge resistences hebben, hierin kregen de 2 mix het wat moeilijker en werd het wanneer ze down gingen een gevecht met de bonustimer (de 2 mix waren een Arcanist van level 81 en een Blademaster van 76).

Gemiddelde drops waren bij het bereiken van de 150 in Challenger 2 paars, 1 blueprint en 1-2 Ancient Hearts/Blood/Manticore Eye/Tainted Brain Matter.
Dit was in wave 100 Gladiator hetzelfde.

Hierna met de tank nog een duo run gedaan van de 80-130 op Gladiator en haalden we rond wave 11x de timer niet, wilde eigenlijk op 120 stoppen maar moesten toen door naar 130 voor de 10x bonus. Ging met Conjurer stuk of 3-4x down vanaf 110 tot 130. Werd veel klemgezet tussen de mobs of slowed waardoor ik niet meer weg kon komen. Pets gingen ook down vanaf wave 100. De Retaliation Battlemage sleepte het uiteindelijk naar de 130 met nog 1 sec op de timer over voor de bonus timer van 10x, toen snel cashen en was ongeveer zelfde drop.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• Neles7
Is het ook de moeite waard? Ben een beetje uit GD dus heb geen idee hoe de loot in ultimate zich verhoud tot die loot wat je daar hebt gevonden.

• 4th
quote:
Neles7 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:54:
Is het ook de moeite waard? Ben een beetje uit GD dus heb geen idee hoe de loot in ultimate zich verhoud tot die loot wat je daar hebt gevonden.
Ben zelf maandje geleden gestart samen met enkele die herstart zijn en farmen nu rustig als groep een aantal sets bij elkaar in weekje, zitten op de SG ts, kom gezellig een keer langs zou ik zeggen.

• Neles7
quote:
4th schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Ben zelf maandje geleden gestart samen met enkele die herstart zijn en farmen nu rustig als groep een aantal sets bij elkaar in weekje, zitten op de SG ts, kom gezellig een keer langs zou ik zeggen.
Doe ik zeker als ik GD weer opstart :)

• Br3wmaster
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10:39
Zal GD ook weer is installeren. Al een hele lange tijd niet meer gespeeld dus zal wel weer vanaf lvl 1 beginnen haha. Spelen er hier nog mensen HC ? :)

PSN: edwinboon1988 | Diablo3 Profile

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:44

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Had niet verwacht dat ik GD echt leuk zou vinden maar na een Crucible boost en zeer snelle gang naar 70+ en benodigde loot (maar vernaggelde talents/2de spec :P) toch een zwaar OP 'Battlemage' met retaliation set. Ondanks mijn F-up een totaal speelbaar ventje en zelfs Ultimate waardig.

Diablo 3 was niets meer dan hoppa naar 70 en rifts in... Zeker nu met seasons... (S7 atm..)

Ik vermaak me wel.

Het grootste punt voor mij is offline spelen... Als je dan een keertje ergens in een hotel zit is D3 meestal onspeelbaar over wifi (waarom geen idee) en 'always online..', GD kan gewoon gespeeld worden zonder problemen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• stingray2012
  • Laatst online: 00:01

stingray2012

<GoT>Stingray

Gister ook eens begonnen aan Grim, moet zeggen bevalt prima. Pas lev18 soldaat, maar idd even wat anders als D3. Speelt lekker weg, Hier ben ik nog wel even zoet mee :D Zit lekker te klieren met de skill trees, van het meeste snap ik nog geen reet, maar al doende leert men. :o

Battle.net tag

• 4th
quote:
stingray2012 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:14:
Gister ook eens begonnen aan Grim, moet zeggen bevalt prima. Pas lev18 soldaat, maar idd even wat anders als D3. Speelt lekker weg, Hier ben ik nog wel even zoet mee :D Zit lekker te klieren met de skill trees, van het meeste snap ik nog geen reet, maar al doende leert men. :o
Skill tree (op mastery point na) kan je resetten, let vooral op met je attribute points (physique, cunning en spirit) die kan je niet resetten en bepaalde builds hebben alles in physique nodig :P

• Ngangatar
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 29-03 23:07
Verleden week begonnen aan GD. Leuk om te spelen en een verademing na 800 Paragon levels ofzo in Diablo 3 te hebben behaald. Dit is geen commentaar op D3, het is gewoon weer eens wat anders.

Een Shaman/Occultist gemaakt met 3 pets (Helhound, BriarThorn en eentje met poison via een item) welke tot op level 44 in ieder geval makkelijk spelen. Ik kwam er alleen pas op lvl 30 achter dat ik een berg devotion points te verdelen had, toen ging het plots nog een heel stuk makkelijker :).

WimmelSan

• stingray2012
  • Laatst online: 00:01

stingray2012

<GoT>Stingray

Lev 69 pyromancer/occul nu bijna de magische 70. Vermaak me er prima mee. Vooral de dual pistol build is top lekker knallen veel shit op het scherm blijft leuk. Hopelijk komt er binnenkort een nieuw hoofdstuk bij er is nog ruimte genoeg op de map :+

Battle.net tag

• 4th
Uit het misadventures topic (http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=46250):

Grim Misadventures return with the latest on what’s coming your way in Grim Dawn. Last time, we left you with a little preview of what’s still on the horizon with our upcoming free updates: v1.0.0.6 and v1.0.0.7. Today we’re going to dig a little deeper into what’s in store for you with v1.0.0.6, which we expect to release no later than early-October.

As we mentioned back in GM#100, v1.0.0.6 is focused on bringing your more options when hunting for endgame loot. This comes in many forms:

1) Refined relative balance of Legendary Rings
Many of the Legendary Rings currently do not offer much in terms of much-needed resistances. This places a disproportionate value upon those that do fill in that gap. As such, we took a look at all of the Legendary Rings and made sure that all of them provide some degree of survivability.

2) Adjusted several Rare Affixes
Similarly to the rings, not all Rare quality affixes are competitive for Ultimate difficulty. We did another pass on those to add more resistance gearing options at higher level (~50+).

3) Revised all level 55+ Epic Item Sets
As the game balance continued to be refined, many of these item sets began to lag behind. Rather than providing a viable stepping stone to Legendary items, they were generally looked over. With 1.0.0.6, high level Epic Item sets should not only be more competitive for max level, they may even open up some new build opportunities.

4) Added 7 new Legendary Sets
Just in case all of the above was not enough, we’ve gone ahead and created 28 new Legendary items for you to hunt down and add to your collection. These items fall into 7 sets designed to support builds that are not already supported by the existing Legendary set selection.

In total, v1.0.0.6 will bring you 28 all new Legendary items, and over 90 revised Epic Items, which should greatly spice up what you may be looking for when gearing out your max level characters!

As is standard procedure here at Crate, we’re not stopping there. V1.0.0.7 will come before the end of the year with a brand new Aetherial themed roguelike dungeon, absolutely brimming with lore, monster infrequents and new dangers to discover.

Beyond that...I hear rumors of a certain expansion that’s actively in development.

Like knowing what is coming up next for Grim Dawn? Check back on 09/26/2016 for our next development update!

• KoudeKoffie
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 14:19
Gisteren gedownload, even een uurtje gespeeld en eerste indruk is erg goed.
Ben benieuwd hoeveel uurtjes ik me hiermee ga vermaken. :)

• Br3wmaster
Gister maar weer is gedownload en een conjur class gemaakt. Hardcore veteran en tot nu toe is het easy peasie met deze build.

• Br3wmaster
Tot 2 keer toe in Act II mijn Hardcore Veteran Conjurer verloren haha. Probeer het dit keer is met een andere klas. Nog Tweakers die dit actief spelen trouwens? co-op lijkt me ook wel is leuk

• SpeciesXX
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 14:36
Heb het een tijdje intensief gespeeld, en het is echt wel een leuke en toffee game waar je heel wat uren in kwijt kan als je wilt.

Maar merk dat ik toch snel uitgekeken raak op de game. Weet niet precies waarom, want het lijkt best veel op D2 wat ik vroeger Jaren achter elkaar gespeeld heb. Al vond ik D2 beter, maar dat is wellicht ook nostalgie :).

• Loei123
Ik heb zelf na 125 uur een nieuwe poging gewaagd afgelopen weekend.
Toen ik bij de eerste lvl up zag dat er geen nieuwe classes o.i.d. bij waren gekomen zakte mijn interesse weer af...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 11:44
quote:
Loei123 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:24:
Ik heb zelf na 125 uur een nieuwe poging gewaagd afgelopen weekend.
Toen ik bij de eerste lvl up zag dat er geen nieuwe classes o.i.d. bij waren gekomen zakte mijn interesse weer af...
Eind van het jaar komen er nieuwe dingen aan ;)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• 4th
quote:
Dhrax schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:32:
[...]

Eind van het jaar komen er nieuwe dingen aan ;)
Het is bijna zover :)

"Grim Dawn: Ashes of Malmouth is coming October 2017!

The next chapter of Grim Dawn's epic story will soon begin..."

[Voor 30% gewijzigd door 4th op 20-09-2017 09:28]

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 01-04 22:00
Alweer veeeeeel te lang geleden dat ik Grim Dawn heb gespeeld, wordt wel weer eens tijd :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Zarhrezz
Hmm...zal je altijd zien, net nu ik pre-order Destiny 2 zwaar aan het overwegen ben.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:13
Ik heb recentelijk 3 verschillende vrienden/kennissen overtuigd om ook Grim Dawn aan te schaffen en die zijn allemaal enthousiast aan het spelen. :)

• tntkiller
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 23:28
http://www.grimdawn.com/forums/attachment.php?attachmentid=15673&stc=1&d=1506196122

Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08:26
quote:
Ik snap het plaatje niet helemaal.
Is links nou wat er bij komt?

• NL-RaVeR
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 10:15
Lijkt me wel ja. Anders wordt de wereld gehalveerd XD.

Zodra de uitbreiding uit komt ga ik de game ook weer oppakken. Altijd goed mee kunnen vermaken en zeker in co-op een gave game.

Desktop/Server/Notebook | Steam

• Xanthian
quote:
NL-RaVeR schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:37:
Lijkt me wel ja. Anders wordt de wereld gehalveerd XD.

Zodra de uitbreiding uit komt ga ik de game ook weer oppakken. Altijd goed mee kunnen vermaken en zeker in co-op een gave game.
Ik speel hem nu ook Coop met iemand. Hij speelt een Firestrike build en ik speel een soldier met taunt een veel verdediging. Wat betraft werkt het best goed maar we hebben dan ook nog maar net de Warden verslagen.

• NL-RaVeR
Gaaf. Ik speelde een nightblade (hit-and-run) build en een vriend van mij een shaman. Ben nu bezig met een arcanist voor een missle dps build. Die heeft veel dmg, maar is ook aardig squeezy. Mochten meer mensen gaan spelen als de uitbreiding komt, misschien kunnen we dan een clubje van 4 man vormen?

• Xanthian
Enig nadeel is wel dat de uitbreiding komt rond de nieuwe patch van Diablo 3 en daar wacht ik ook op.
Waarschijnlijk ga ik dan eerst een maand Diablo spelen en keer daarna hier terug. Tenzij de patch van Diablo later komt dan verwacht.

• NL-RaVeR
En ook komt eind van oktober Destiny 2 op pc uit wat mij weer bezig gaat houden... first world problems 8)7

• Zarhrezz
Heh, same. Destiny 2 heb ik inmiddels pre-ordered maar S12 D3 ga ik ook zeker doen. Komende maand is duimen draaien...dan weer teveel te doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• 4th
11 oktober is het zover!

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True