Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NL-RaVeR
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 10:15
Nog een week te gaan :D. Heb wel zin in de uitbreiding en gelukkig ruim voor de Destiny 2 launch :+

Desktop/Server/Notebook | Steam

• Desutoroiya
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 13:52
Ik heb er wel zin aan. Ik vind necromancer wel in mijn straatje passen, als de keuze er is neem ik deze class altijd

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• tntkiller
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 23:28
launch livestream met giveaways.. nu bezig..

32 minuten tot release

https://www.twitch.tv/crateentertainment

Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's

• Drumatiko
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online

Drumatiko

(⌐■_■)

Kan niet wachten! *O*

| "Never memorize something that you can look up" | Diablo 4 discord: https://discord.gg/KdNZPJX |

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11:44
quote:
Wat zijn je eerste bevindingen ?

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Drumatiko
  • Nu online

Drumatiko

(⌐■_■)

quote:
Dhrax schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:50:
[...]

Wat zijn je eerste bevindingen ?
Ik was gisteravond nog niet zo ver gekomen, maar de Necromancer speelt wel lekker. Heb nu al 5 skeletten en een groter beest achter me aan hobbelen die alles kort en klein slaan. Omdat ik opnieuw ben begonnen heb ik nog niet de nieuwe content gezien. Voor de tweede mastery zit ik te twijfelen aan shaman en nightblade.

Alleen al voor de hogere level-cap, nieuwe items, en extra sterrenbeelden zou ik het al aanschaffen (daarnaast heb zoveel plezier met dit spel dat ik de ontwikkelaar wel €18 extra gun).

| "Never memorize something that you can look up" | Diablo 4 discord: https://discord.gg/KdNZPJX |

• Dhrax
  • Laatst online: 11:44
quote:
Drumatiko schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:58:
[...]
Alleen al voor de hogere level-cap, nieuwe items, en extra sterrenbeelden zou ik het al aanschaffen (daarnaast heb zoveel plezier met dit spel dat ik de ontwikkelaar wel €18 extra gun).
Precies, 18 EUR is een heel schappelijke prijs :)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08:26
Ik zit nog zwaar te twijfelen hoe ik mijn Inquisitor ga bouwen.
Eigenlijk wil ik het wel combineren met de Demolitionist, vooral focussen op fire.

• 4th
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:29
Gister verder gegaan op ultimate in nieuwe acts met de pokemon master build, rond 10 ergens 87,5 bereikt en redelijk veel bosses gekilled, leuke fights en toch nog uitdagend met goed gegearde lvl 85.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• NL-RaVeR
Gisteren ook begonnen aan Grim Dawn Ashes of Malmouth. Een nieuwe character aangemaakt en Inquisitor geselecteerd. Speel een dual pistol build (glass canon) en tot zover werkt de regel "Offensive is the best defensive" nog vrij goed. Nu level 21 en nog geen 2de class gekozen, al denk ik dat ik straks wel soldier als 2de class ga selecteren om mijn defense wat op te krikken.

Tot zover dus nog weinig gezien van de uitbreiding, maar 1 van de 2 nieuwe classes bevalt me iig erg goed :)

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:25
Zo mijn Deathknight is al weer level 50
Necro - Soldier

https://s1.postimg.org/1pvixj24wf/2017-10-15_230815.jpg

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,GTX 1660 Super ,Crucial BX200 240GB, WD 1TB SSD,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

• Desutoroiya
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 13:52
Ik speel als Cabalist (Necromancer - Occultist) Summon build.

Ondertussen level 40. Je loopt wat rond en jou minions maken alles af :)

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• NL-RaVeR
Mijn Inquisitor is nu level 24, maar die werd me toch iets te squishy nu (glass cannon build). Ook maar begonnen met een Necromancer en die is inmiddels level 30. Man o man wat komt daar bakken met damage uit zonder ook maar iets te doen. Heb nog geen 2de class gekozen, maar als ik merk dat ik teveel dmg ga krijgen pak ik soldier erbij. Vanavond weer lekker verder :)

• ravw
quote:
NL-RaVeR schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:44:
Mijn Inquisitor is nu level 24, maar die werd me toch iets te squishy nu (glass cannon build). Ook maar begonnen met een Necromancer en die is inmiddels level 30. Man o man wat komt daar bakken met damage uit zonder ook maar iets te doen. Heb nog geen 2de class gekozen, maar als ik merk dat ik teveel dmg ga krijgen pak ik soldier erbij. Vanavond weer lekker verder :)
hoe heb jij je punten verdeelt en welke skills gebruik je ?

ik zit nu met mijn death knight op level 51 maar ik kom niet meer door elite heen , om de havenklap dood

terwijl normaal is een makkelijk ...

ik ben nu ook een gunner aan het maken van Inquisitor / Demolist (purifier)

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,GTX 1660 Super ,Crucial BX200 240GB, WD 1TB SSD,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

• NL-RaVeR
Bij attributes alles in Physique gegooid (nu op 490, goed voor 2500 HP). Skills en Devotion als volgt:
https://tweakers.net/ext/f/VOqbKTFAWQx4QCZFVwox25gd/medium.png
https://tweakers.net/ext/f/02RV4P0qHYQ5VjPgfLZIwwZj/medium.png

Komt er eigenlijk op neer dat mijn skeletons de dmg doen en mobs "blokeren" en de Blight Fiend tankt de monsters. Ondertussen stuur ik de pets aan en doe ik wat hit en run :), maar ik kan opzicht wel aardig wat hits hebben. Maargoed, level 30 is geen level 50...

[Voor 24% gewijzigd door NL-RaVeR op 16-10-2017 22:45]

• Odysseus87
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 26-03 12:26
Mijn cabalist (necro + Occulist) is inmiddels lvl 52. Heb de base game completed en ben nu met de DLC content bezig. Als ik dit afheb dan kan ik opnieuw beginnen met expert.

(speel op veteran niveau trouwens)

het spel is met mijn build redelijk makkelijk, zorg voor een lading %pet dmg op je gear en je pets killen alles. Ik loop alleen rond om te looten en af en toe te debuffen / cursen.

Heb ongeveer 280% bonus pet dmg.

[Voor 4% gewijzigd door Odysseus87 op 17-10-2017 11:58]

• Oyxl
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 26-03 09:31
Ik ben Necromancer + Arcanist gerold (Spellbinder geloof ik) en Necro is wel erg OP hoor. Het meeste sterft voor het uberhaupt door heeft dat het leeft. Arcanist heb ik voor m'n Frost Nova (Flash Freeze) en wat passieve boni die zowel voor dmg als survival van belang kunnen zijn.

Nu nog lvl 35.

• NL-RaVeR
Ik ben inmiddels level 42 en nog steeds geen 2de class gekozen. Skeletons en Blight Fiend zijn nu maxed out en blazen over het algemeen alles op. Kwa gear spec ik alles op armor/resistances en zit nu net over de 5k HP. Devotion stop ik zoveel mogelijk in pet bonusses.

Gaat nog steeds prima en bevalt ook nog steeds erg goed :)

• Drumatiko
  • Nu online

Drumatiko

(⌐■_■)

De combinatie Necro + Occulist = Cabalist is overigens erg sterk. Vanavond zal ik even de link naar de build posten welke ik gebruik. Door de mobs te debuffen met die occulist skill snijd je leger er als een malle doorheen, daarnaast lijken de skeletten een stuk langer in leven te blijven door die occulust heal-skill. Zit op het moment rond de lvl60.

Edit: zie: http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=56793

[Voor 10% gewijzigd door Drumatiko op 19-10-2017 18:58]

• NL-RaVeR
Inmiddels nog even lekker door gegaan op Elite met mijn pure Necromancer. Inmiddels level 64 bereikt en de game ook op elite uitgespeeld (zonder de laatste act). Nu lekker door de uitbreiding aan het wandelen en merk dat me minions (skeletons/zombie) snel dood gaan van alle zooi die er op de grond ligt. Maakt het wel lastiger, omdat mijn eigen melee damage (draag one-hand + shield) nog geen deuk in een pakje boter slaat.

XP gaat nu ook niet meer zo rap merk ik. Ben al snel een hele avond bezig voor hooguit 2 levels erbij. Meer mensen die daar "last" van hebben?

• Games
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:12
Als je wilt dat je skeletons sterker zijn in zoals dps als in langer leven, dan zal ik adviseren om occultist als tweede mastery erbij te nemen. Zie deze thread met flink wat tips: http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=56793

Post anders eens je build met behulp van http://www.grimtools.com Je kan dan je character uploaden, zodat al je gear, devotions etc erin staan.

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• NL-RaVeR
Inmiddels paar weken verder. Nodige aanpassingen in mijn character gemaakt. 51/55 Devotion punten te pakken en daar mijn pets (skeletons) flink sterker mee gemaakt. Game inmiddels ook uitgespeeld op Veteran en Elite en nu bezig in Ultimate op level 80. Haal nog ongeveer 1 a 1,5 level per avond dus hoop voor het einde van het jaar nog level 100 te bereiken :D

En inderdaad, Occulist is een goede combi voor de Necromancer. Nu ben ik dus een Cabbalist :)

• Metalbuster
  • Laatst online: 30-03 13:22
Ik koop de uitbreiding wel als hij in de aanbieding is op Steam, vind het nu iets te duur voor een uitbreiding van dit formaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BramSd
  • Laatst online: 30-03 11:50
Game is nu op Steam met 75% korting te koop. Ik heb ook maar eens in de buidel getast.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:59
Wil wil binnenkort met AoM starten, ik denk dat ik geen oude save meer heb staan dus zal opnieuw moeten beginnen.

Ik had de laatste keer met dual pistols gespeeld, dus ik wil eigenlijk wat anders. Ik ben normaal niet echt van mages oid, en melee lijkt mij vrij saai. Iemand een suggestie voor een leuke build?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• NL-RaVeR
Necromancer Pet build? Dat eventueel combineren met ranged class? De Necromancer (nieuw in de uitbreiding) vindt ikzelf iig een erg gave class om mee te spelen.

Er is overigens ook bekend dat er een 2de uitbreiding gaat volgen :o
quote:
In the Forgotten Gods expansion, you will journey beyond the bounds of the Erulan Empire, traversing burning sands, lush oases and volcanic wastes to reach the sun beaten ruins of a city with secrets that should never have been disturbed. The flames of a forgotten god have been rekindled, sending ripples through the Eldritch realm and sowing terror even among the Witch Gods themselves.
http://www.grimdawn.com/forums/attachment.php?attachmentid=18197&stc=1&d=1520260519
bron: http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=68923

[Voor 75% gewijzigd door NL-RaVeR op 23-04-2018 15:55]

• Angeloonie
quote:
NL-RaVeR schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:50:
Necromancer Pet build? Dat eventueel combineren met ranged class? De Necromancer (nieuw in de uitbreiding) vindt ikzelf iig een erg gave class om mee te spelen.

Er is overigens ook bekend dat er een 2de uitbreiding gaat volgen :o

[...]

[afbeelding]
bron: http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=68923
Ohja helemaal die nieuwe class vergeten! Ga ik dat gewoon proberen. Kan altijd opnieuw beginnen als het niet bevalt :P

En mooi die 2e expansion. Tegen de tijd dat ik klaar ben met de replay kan ik meteen door :+

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 06:36
Heb eigenlijk wel eens zin om dit spel te proberen. Ben fan van PoE en speel dat elke nieuwe league maar nu wachtend op de volgende league zag ik dit voorbij komen. Wel eerder over gehoord maar nooit aandacht aan gegeven maar lees toch veel positieve reacties dus waarom niet.

Nu heb ik de super aanbieding gemist op steam dus dat is zonde en dit wetende betaal ik natuurlijk liever niet de volle mep. Komt deze aanbieding wel vaker voorbij of weet iemand anders een goede deal? Is het ook aan te raden meteen de expansion erbij te doen?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:13
quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:40:
Heb eigenlijk wel eens zin om dit spel te proberen. Ben fan van PoE en speel dat elke nieuwe league maar nu wachtend op de volgende league zag ik dit voorbij komen. Wel eerder over gehoord maar nooit aandacht aan gegeven maar lees toch veel positieve reacties dus waarom niet.

Nu heb ik de super aanbieding gemist op steam dus dat is zonde en dit wetende betaal ik natuurlijk liever niet de volle mep. Komt deze aanbieding wel vaker voorbij of weet iemand anders een goede deal? Is het ook aan te raden meteen de expansion erbij te doen?
Als je PoE leuk vindt dan zul je Grim Dawn absoluut ook leuk vinden!

Op dit moment is de GD basis game zowel op Steam als op GOG €24,99, hoewel je er bij GOG nog €4,70 tegoed voor terug krijgt (voor een volgende aankoop op GOG) zodat het netto op GOG iets boven de €20 uitkomt. Dat vind ik overigens de game wel waard maar als je echt wil wachten op een aanbieding dan moet je gewoon ff geduld hebben. Zal vast wel weer eens langskomen in een aanbiedingsronde.

Ikzelf heb pas recentelijk met m'n eerste character in de basis game het einde gehaald (op Normal). Er is genoeg te doen, dus het is zeker niet noodzakelijk om meteen de expansion(s) erbij te kopen. Dat kan later altijd nog wel eens.

• Angeloonie
Ben inmiddels level 29 met een Cabalist (Necro/Occultist). Meteen op Veteran begonnen en weet eigenlijk niet eens of er nu echt verschil is :P Gaat iig prima, 1x dood tot nu toe en dat was doordat ik afgeleid was.

Het levelen ging echt bizar snel, niet normaal. Nu even wat langzamer maar van 10 naar 20 vloog er doorheen. Speelt best geinig, al die skeletten om je heen. Enige dat was lastig is is dat je DPS niet relevant is, dus is even anders denken dan puur naar dmg stats kijken.

• Tchite
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 20-03 15:23
Ik ben deze week ook begonnen. Level 18 nu met een Warlock, sterf wel veel... Die skills moet ik wel nog een uitdokteren. Blijkbaar is die Warlock wel niet de makkelijkste combinatie

• NL-RaVeR
XP gaat inderdaad nog vrij rap aan het begin. Ik ben inmiddels level 87 met mijn Necromancer, maar kost me bijna een volle avond om een level up te gaan.

• JohnnyV76
Verveelde me een beetje dus nog wat rond gezocht en de basis versie voor 12 euro gekocht. Paar uurtjes gespeeld maar moet zeggen dat het erg leuk is. Lijkt ergens tussen D3 en PoE te zitten. Nu snel weer verder spelen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• JohnnyV76
Ben nu level 29 en vermaak me goed. Heeft het voordelen om nu al de expansion te kopen? Andere (betere) loot wellicht?
Nog even gegoogled en zo te lezen maakt het niet uit en kun je prima wachten tot na de 1e playthrough.

[Voor 31% gewijzigd door JohnnyV76 op 30-04-2018 12:32]

• NL-RaVeR
Los van de 2 extra classes die je erbij krijgt, maakt het volgens mij niks uit. De story line van de uitbreiding kun je ook pas spelen nadat je de main story hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnnyV76
haha... kreeg gisteravond ergens een skeleton key (als ik me niet vergis) dus ik gebruik hem meteen op de bijpassende deur maar kennelijk ga je dan een instance in die best een tijdje duurt. Kon niet meer weg riften dus moest het wel afmaken. Paar pittige gevechten maar overleefd en een berg loot. Zonde dat ik al met volle bags erin ging maja. Volgens keer wel even kijken of ik tijd heb voordat ik er weer in ga.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:23:
haha... kreeg gisteravond ergens een skeleton key (als ik me niet vergis) dus ik gebruik hem meteen op de bijpassende deur maar kennelijk ga je dan een instance in die best een tijdje duurt. Kon niet meer weg riften dus moest het wel afmaken. Paar pittige gevechten maar overleefd en een berg loot. Zonde dat ik al met volle bags erin ging maja. Volgens keer wel even kijken of ik tijd heb voordat ik er weer in ga.
Deuren met Skeleton Keys zijn idd maar tijdelijk open enn je mag er ook niet meer uit, dus idd tassen leeg en anders desnoods troep er uit gooien als je vol zit :P

Heb zelf level 60 aangetikt met mijn Cabalist. Speelt echt fijn, de minions rammen overal doorheen, zit nu geloof ik op +450% pet damage.
Vond gisteren ook Legendary gloves die ik uiteindelijk in de build ook moet hebben, de Bonescavenger's Deathgrips, met voor pets +40% all dmg, +60% vitality dmg en +6% speed :D Paste perfect in de build. Je krijgt soms nog een extra pet erbij ook. Heb ook vrij weinig moeite met bosses, er waren maar een paar die echt lastig waren, en dat waren voornamelijk de bosses die enkel op mij focusten ipv op de minions (in de nieuwe act zaten die vooral).

Heb inmiddels 4 stash tabs vol met spul zitten, 3 met epics, 1 met components. Ga ook een 2e character starten binnenkort en dan kan ik die meteen gaan gearen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnnyV76
Het is wel raadzaam om reputation op te bouwen bij de faction denk ik? Kon een wapen kopen wat een flinke boost gaf en mobs meteen een stuk makkelijker werden. Zo erg dat ik maar geswitched ben naar Veteran en dat gaat tot nu toe ook prima.

• Tchite
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 20-03 15:23
Eens je level 100 bent, valt er dan nog iets te beleven in het spel? Buiten een nieuw character beginnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnnyV76
quote:
Tchite schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:14:
Eens je level 100 bent, valt er dan nog iets te beleven in het spel? Buiten een nieuw character beginnen.
Volgens mij is de endgame niet echt heel spannend in GD en gaat t meer om de 'journey' dan de 'destination'. Heb ondertussen de expansion ook gekocht en nu aan t eind van normal. Wel een paar keer diep in een dungeon of andere instance dood gegaan en dan moet je weer een heel stuk overnieuw doen of een nieuwe skeleton key maken. Misschien maar even Veteran uitzetten, normal uitspelen en dan kijken hoe t op elite gaat. Wat ik begreep is dat de betere loot van Elite de moeite waard is t.o.v normal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 09:54
Recent Grim Dawn ook maar weer opgestart en vermaak me weer prima. Meteen maar even een item filter geïnstalleerd. Maakt het een stuk makkelijker om items te bekijken :D

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15:36

Esumontere

Ik spreek nooit de waarheid.

Momenteel zijn Grim Dawn en de uitbreiding in de aanbieding in de Humble store, het basisspel kost nu 6.24 en de uitbreiding 14.39. Goede reden voor mij om het eens te proberen!

Computers zijn saai. Een flipperkast bouwen is veel gaver!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnnyV76
Hey... @Neles7 ook aan t vreemdgaan ;)

Ben nu lvl80 met een fire strike build. Nu in Malmouth op elite heb ik t toch best moeilijk af en toe. Wat ik wel irritant vind is dat je in sommige instances dus ergens op t eind kunt doodgaan en niet meer terug kan komen om de boss te verslaan. Heb nu iets van 32k tooltip DPS. Moet omhoog natuurlijk maar daar heb ik betere gear voor nodig. Wat zou beter zijn... in elite farmen of naar ultimate gaan en daar doorheen spleen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neles7
quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:47:
Hey... @Neles7 ook aan t vreemdgaan ;)

Ben nu lvl80 met een fire strike build. Nu in Malmouth op elite heb ik t toch best moeilijk af en toe. Wat ik wel irritant vind is dat je in sommige instances dus ergens op t eind kunt doodgaan en niet meer terug kan komen om de boss te verslaan. Heb nu iets van 32k tooltip DPS. Moet omhoog natuurlijk maar daar heb ik betere gear voor nodig. Wat zou beter zijn... in elite farmen of naar ultimate gaan en daar doorheen spleen?
Vreemdgaan wil ik het niet noemen. Even iets tussendoor spelen tot 3.3 begint.Plus heb de AOM expansion ooit gekocht maar nog niet door die content gespeeld :+

Ik zou denken dat Ultimate betere rewards geeft dus als je ultimate aan kunt dat farmen. Ben nu lv47 met mijn pyromancer met zo'n 10k tooltip atm. Pin me hier niet op vast maar ik dacht dat A1 elite/ultimate makkelijker was als act 5 dat ik gelezen had.

Edit:
Log is neer eindelijk de expansion verkennen. Nu lvl 50 met 12225 tooltip log was een eitje iig :)

[Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 26-05-2018 01:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
quote:
Neles7 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:00:
[...]
Pin me hier niet op vast maar ik dacht dat A1 elite/ultimate makkelijker was als act 5 dat ik gelezen had.
Yep

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15:36

Esumontere

Ik spreek nooit de waarheid.

Ik heb inmiddels een level 23 elementalist (shaman/necro combinatie) en dat werkt momenteel behoorlijk goed. Lekker burst dps met een hoop minions. Heeft iemand nog tips om het constellations systeem te begrijpen?

Computers zijn saai. Een flipperkast bouwen is veel gaver!!

• Deadsmell
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 16-03 08:56
Na jaren lang vrijwel exclusief D3 spelen, heb ik voor de afwisseling GD aangeschaft en dit spel greep me echt vanaf het eerste moment. Wat een heerlijke sfeer en variëteit! Inmiddels ben ik een level 26 arcanist en ga ik op normal veteran op een redelijk rap tempo door de content heen. Ik volg wel een build guide voor een full arcanist, om in het eerste potje geen onhandige keuzes te maken.

Alles is tot nu redelijk helder, behalve hoeveel punten ik moet investeren in spirit, cunning en physique. Ik probeer niet alles in spirit en cunning te pompen, omdat ik ook een paar klappen wil kunnen incasseren. Is er een soort aanbevolen verdeling?

Ik heb nog niets van de dlc geïnstalleerd. Ik ben wel van plan om dat in de toekomst te gaan spelen. Is het verstandig om het nu al aan te schaffen, in verband met items die ik niet mag missen of andere zaken?

• Neles7
@Deadsmell al tijd geen GD meer gespeeld maar iirc cunning/spirit enkel voor gear rest in phys. Betreft expansion dit begint na het verslaan van act 4 dus je mist niet heel veel in het begin.

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:14
Bij de expansion zitten wel 2 extra masteries/classes.

• diknmuis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 31-03 20:28
Ik steek meestal heel veel in physique. Heb ook eens ergens gehoord dat je lvl x 100 je minimum HP moet zijn om het spel door te komen, weet niet of dit waar is ....

iRacing Profiel

• Odysseus87
Deadsmell schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:49:
Na jaren lang vrijwel exclusief D3 spelen, heb ik voor de afwisseling GD aangeschaft en dit spel greep me echt vanaf het eerste moment. Wat een heerlijke sfeer en variëteit! Inmiddels ben ik een level 26 arcanist en ga ik op normal veteran op een redelijk rap tempo door de content heen. Ik volg wel een build guide voor een full arcanist, om in het eerste potje geen onhandige keuzes te maken.

Alles is tot nu redelijk helder, behalve hoeveel punten ik moet investeren in spirit, cunning en physique. Ik probeer niet alles in spirit en cunning te pompen, omdat ik ook een paar klappen wil kunnen incasseren. Is er een soort aanbevolen verdeling?

Ik heb nog niets van de dlc geïnstalleerd. Ik ben wel van plan om dat in de toekomst te gaan spelen. Is het verstandig om het nu al aan te schaffen, in verband met items die ik niet mag missen of andere zaken?
Meeste meta builds gebruiken 100% physical build voor de HP. Je kunt genoeg spirit / cunning halen via je masteries (arcanist) + je tweede mastery. Daarom is het ook wel belangrijk dat je er eigenlijk twee kiest.

• Deadsmell
Baelrog schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:21:
[...]

Meeste meta builds gebruiken 100% physical build voor de HP. Je kunt genoeg spirit / cunning halen via je masteries (arcanist) + je tweede mastery. Daarom is het ook wel belangrijk dat je er eigenlijk twee kiest.
Bizar, dat had ik niet verwacht! Maar check, dank voor de tips allen!

• Odysseus87
Deadsmell schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 00:21:
[...]

Bizar, dat had ik niet verwacht! Maar check, dank voor de tips allen!
Geen probleem, mocht je tips ofzo willen PM me maar. Ben echt geen super pro ofzo maar wel 150 uur ofzo het spel al gespeeld. Probeer zelf sinds kort hardcore nu

• Deadsmell
Baelrog schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:24:
[...]

Geen probleem, mocht je tips ofzo willen PM me maar. Ben echt geen super pro ofzo maar wel 150 uur ofzo het spel al gespeeld. Probeer zelf sinds kort hardcore nu
Thanks! Heb ook het nodige hc gespeeld in andere games, maar bij deze lijkt me dat een flinke uitdaging bij boss fights. De Warden was pittig, met mijn niet goed gespecte Arcanist. ;)

• Odysseus87
Deadsmell schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:43:
[...]

Thanks! Heb ook het nodige hc gespeeld in andere games, maar bij deze lijkt me dat een flinke uitdaging bij boss fights. De Warden was pittig, met mijn niet goed gespecte Arcanist. ;)
ja als je googled op 'grimdawn builds' kom je op de officiele forums uit, ik zou daar een arcanist beginners build zoeken. Dan krijg je er goede devotion path bij en welke skills.

• Games
Hyped!! Kan niet wachten totdat hij geleased wordt

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• Angeloonie
FFUUUU net van de week Grim Dawn er af gegooid ivm schijfruimte :(

En nu bedenk ik mij net dat ik niet 100% zeker weet of cloud saving aan stond.. Fuck..

• Games
@Angeloonie Als het goed is, zou je saves er nog op moeten staan. Ik had ooit ergens gelezen dat als je Grim Dawn uninstalled, je save files nog blijven, omdat die in een anderen map staan.

Probeer deze guide eens: http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=20752

Je kan met een nieuwe character, nadat je de Warden hebt verslagen al beginnen met Forgotten Gods expansion. Je hoeft dus niet perse vanilla en Ashes of Malmouth uitgespeeld te hebben.

• SMD007
  • Laatst online: 13:05
Sinds een week of 2 ook weer druk met Grim Dawn net gisteren de Ashes of Malmouth uitgespeeld. wel leuk stukje om door heen te lopen, maar damn wat zijn die area's huge en de portals soms ver uit elkaar.

Aan de andere kant wel leuk om al die nieuwe area's verkennen, had echt paar keer het idee verdwaald te zijn!
Ik heb echt ook zin in de nieuwe DLC die cyclone skill ziet er zoooo gaaf uit van de nieuwe class samen met de skill dat je mobs allemaal naar je toetrekt en dan er doorheen cyclonen ik zie het al helemaal voor me zit te denken aan 2H weapon en als 2de class de shaman.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Remy!!!!
Whoop! 27 maart kom de 2e uitbreiding uit _/-\o_

• Odysseus87
en goedkoop! 15,99$ (zou ook wel rond de 15€ gaan worden). Ik had eerder 25-30 verwacht. Insta buy voor mij, wat een heerlijk spel!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
Hopelijk komt de XBO versie niet veel later, ben wel toe aan een alternatief voor Diablo op de console (PoE boeit me niet lang).

Zijn de totems zinvol als je een Shaman kiest? Zit aan een Shaman te denken als basis en in WoW maakte ik veel gebruik van totems.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Games
Sowieso insta buy! :)

• Remy!!!!

• SMD007
morgen de expension! ik heb er in elk geval zin in! Ik ga direct voor de nieuwe class en de skill Eye of Reckoning skill gebruiken lijkt me erg vet om te cyclonen

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Odysseus87
Nog 3 uurtjes !

• Lekker Ventje
Voor de PC wel maar van de XBO is nog steeds niets bekend over de releasedatum terwijl het al wel een jaar bekend is dat de game naar de XBO komt als GOTY editie. Ben ondertussen aan wat anders toe dan Diablo 3.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• ravw
MMMMMM heerlijk die nieuwe DLC _/-\o_

Echt weer een mooie stukje werk doet me een beetje denken aan Titan quest met die torren _/-\o_
Ook wel een beetje D2 act 2 gevoel
Hier gaan heel wat uurtjes inzitten

[Voor 22% gewijzigd door ravw op 27-03-2019 23:42]

• Odysseus87
Lekker Ventje schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:06:
[...]

Voor de PC wel maar van de XBO is nog steeds niets bekend over de releasedatum terwijl het al wel een jaar bekend is dat de game naar de XBO komt als GOTY editie. Ben ondertussen aan wat anders toe dan Diablo 3.
In de stream voor de release hebben ze dit jaar gezegd als datum voor de xbox. Ze moeten nog wat laatste dingetjes coderen en dan zou het klaar zijn.

Na de xbox release kijken ze voor een eventuele ps4 / switch release.

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10:23

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ravw schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:57:

Echt weer een mooie stukje werk doet me een beetje denken aan Titan quest met die torren _/-\o_
Helemaal eens. Het speelt meteen weer heerlijk weg, mooie omgevingen, iets minder duister door al het zand maar misschien komt dat nog. Prachtig spel!

Steam || Diablo 3

• SMD007
Het speelt heerlijk weer volledig opnieuw begonnen met een Demo & Oathbreaker class combo.
Ik cyclone heerlijk rond en doe lekker veel fire dmg.
Het is ook wel leuk om te zien dat ik nu zoveel energy verbruik dat ik ook energy potjes gebruik. Dat is echt voor het eerst volgens mij heb wel eens een paar andere builds gehad die energy hungry waren, maar nooit zo extreem als dit cyclonen. Brengt ook weer nieuwe uitdaging mee want hoe zorg je dat je meer energy regen krijgt zodat je de hoge cost kan counteren.

Ik vind de nieuwe class en de skills die hij heeft in elk geval helemaal super! heb de nieuwe area's zelf nog niet gezien, omdat zoals ik zei ik opnieuw begonnen ben, maar hoor daar over het algemeen ook wel positieve berichten over ben dus benieuwd!

• Lekker Ventje
Baelrog schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 07:25:
[...]

In de stream voor de release hebben ze dit jaar gezegd als datum voor de xbox. Ze moeten nog wat laatste dingetjes coderen en dan zou het klaar zijn.

Na de xbox release kijken ze voor een eventuele ps4 / switch release.
Bedankt.
Hopelijk betekent dat niet dat we nog tot de herfst moeten wachten want er is niet veel anders aan arpg's te spelen (turn based bevalt me niet en de grafische stijl van PoE is het niet helemaal voor mij.).

• ravw
:X :X

https://i.postimg.cc/1zBNww69/READY.jpg

>:) >:)

_/-\o_ _/-\o_

Echt heel VET!! Super deze DLC ik vertel niets maar die eindbaas is echt .........

en volgens mij geen 1 keer dood gegaan ( new char begonnen (only Oathkeeper)

[Voor 71% gewijzigd door ravw op 29-03-2019 04:51]

• Metalbuster
ravw schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:57:

Trailer lijkt inderdaad op Titan Quest, veel mooiere gebieden dan het origineel. Eens even uit proberen in de toekomst.

• ravw
Metalbuster schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:10:
[...]

Trailer lijkt inderdaad op Titan Quest, veel mooiere gebieden dan het origineel. Eens even uit proberen in de toekomst.
zo als je kan zien en lezen boven je , heb hem al uit , ze hebben heel erg veel gekeken naar de oude TQ en D2 Act 2 Je komt best wel herkenning punten tegen :-)

maar hij is echt super , niet alleen zand hoor , er komen ook gebieden w\aar je door wat grimmigere dingen loopt _/-\o_ :D

[Voor 3% gewijzigd door ravw op 29-03-2019 12:40]

• Metalbuster
ravw schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:10:
[...]

zo als je kan zien en lezen boven je , heb hem al uit , ze hebben heel erg veel gekeken naar de oude TQ en D2 Act 2 Je komt best wel herkenning punten tegen :-)

maar hij is echt super , niet alleen zand hoor , er komen ook gebieden w\aar je door wat grimmigere dingen loopt _/-\o_ :D
Ik heb alleen nog het origineel gespeeld. Ik had altijd een overpowered Pyromancher die wellicht nog in de cloud van Steam zit. Als ik Ashes en de laatste uitbreiding koop kan ik dan direct beginnen?

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Metalbuster schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:42:
[...]

Ik heb alleen nog het origineel gespeeld. Ik had altijd een overpowered Pyromancher die wellicht nog in de cloud van Steam zit. Als ik Ashes en de laatste uitbreiding koop kan ik dan direct beginnen?
Ashes moet je, voor zover ik weet, het origineel eerst uit spelen. Voor Forgotten Gods is dat niet nodig. In het kasteel voor de eindbaas in het origineel staat een NPC die je kan aanspreken en je kan teleporten naar het begin van FG.

Steam || Diablo 3

• ravw
l0n3w012ph schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:00:
[...]

Ashes moet je, voor zover ik weet, het origineel eerst uit spelen. Voor Forgotten Gods is dat niet nodig. In het kasteel voor de eindbaas in het origineel staat een NPC die je kan aanspreken en je kan teleporten naar het begin van FG.
Inderdaad vlak voor de Walden of net na Walden ... er komt vlak naast die man die Scrap vraagt in het begin een NPC te staan die je een portal geeft nar het nieuwe gebied ...

https://i.postimg.cc/4yd7W9qC/20190330201113-1.jpg

Ik was ook beginnen aan een nieuwe spel , en had dus voor dat FG uitkwam al een gelevelt char staan van 7 ( zonder punten verdeelt dus ik had gelijk een redelijk goede Oathkeeper waar ik nu mee rond loopt op level 50 al .. ( word een paladin )

heb de eerste story al uit nu met een level hoger bezig

[Voor 7% gewijzigd door ravw op 30-03-2019 20:13]

• Angeloonie
Gisteren gekocht en geprobeerd.. Zowel bestaande character als nieuwe character wilden de game niet laten starten. Laadscherm liep "vast".. :/ Meteen maar refund aangevraagd.

Zou dit komen doordat ik een "cheat" stash gebruikt heb om items te krijgen?

• Neles7
Angeloonie schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:16:
Gisteren gekocht en geprobeerd.. Zowel bestaande character als nieuwe character wilden de game niet laten starten. Laadscherm liep "vast".. :/ Meteen maar refund aangevraagd.

GD zelf als even niet gespeeld maar van wat ik heb meegekregen is de game nu default 64bit IPV 32bit. Wellicht heb je dus extensions/cheats actief die nog 32bit zijn? Dat kan een reden zijn dat de game crasht.

• Angeloonie
Neles7 schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:55:
[...]

GD zelf als even niet gespeeld maar van wat ik heb meegekregen is de game nu default 64bit IPV 32bit. Wellicht heb je dus extensions/cheats actief die nog 32bit zijn? Dat kan een reden zijn dat de game crasht.
Ik kon bij opstarten kiezen voor 64/32, beiden gaven zelfde issue.

De cheat is overigens niets meer dan het vervangen van de "Stash" save met een andere save..

• Metalbuster
Ik heb Grim Dawn op steam, werkt het als ik Forgotten Gods via Gog.com koop?
De game is €5 goedkoper daar.
Angeloonie schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:16:

Lijkt mij niet, hoewel ik het niet weet voor FG maar Ashes draait bij mij wel met 'cheat' stash. Wellicht dat je chars gesaved zijn met mods oid die zorgen voor een crash?
Even een empty stash in je saves gooien en kijken wat er gebeurt. Steam cloud uitzetten zowel in steam als in-game en even je Steam saves plakken naar je 'local' saves en kijken of het werkt.

[Voor 100% gewijzigd door Metalbuster op 01-04-2019 13:14]

• Angeloonie
Metalbuster schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:09:
Ik heb Grim Dawn op steam, werkt het als ik Forgotten Gods via Gog.com koop?
De game is €5 goedkoper daar.

[...]

Lijkt mij niet, hoewel ik het niet weet voor FG maar Ashes draait bij mij wel met 'cheat' stash. Wellicht dat je chars gesaved zijn met mods oid die zorgen voor een crash?
Nope.. Enige cheats die ik gebruikt heb is een save file met daarin alle items, dus het vervangen van de stash files. Heb dit met Ashes gedaan toen ik die ging spelen..

Weet niet of ik zo'n zin heb om FG helemaal vanaf 0 te gaan spelen :P

• retlaw
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 01-04 15:34

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zo, gisteren ook FG aangeschaft. Vanavond lekker gamen dus :). Ik begin vanaf scratch met een nieuw karakter, uiteraard een Oath Keeper. Ben erg benieuwd, heb er zin in!

Battle.net || Strava

• Angeloonie
Gisteren uiteindelijk ook maar alle saves weggegooid. Vervolgens kwam ik er achter dat ik Cloud Saving uit had staan, deze aangezet en blijkbaar had ik nog wat charaters in de cloud staan. Begin dus niet volledig vanaf 0 nu :)

Nu net mijn 1e stappen gezet in FG. Maar vind het maar vreemd dat je je bij een cult móet gaan aansluiten. Wil dit eigenlijk niet, maar ontkom er dus niet aan..

Speel op Veteran dus misschien mijn eigen schuld, maar hoe krijg ik de enemies een beetje fatsoenlijk snel dood? :P Ben puur Oath Keeper aan het doen, en die basic attack is een beetje meh. Ik moet het vooral hebben van die ene passive met iets van 25% chance to activate on attack, die doet alle damage zowat. Heb ook die shield throw en die stormram skill maar beiden doen weinig.. En mijn schild heeft wel de hoogste dmg mogelijk. :P

• SMD007
Vooral zonder startup gear is Oathkeeper schijnbaar een lastige class waarvan de damage pas laat op gang komt. Ikzelf speel voornamelijk met startup gear en heb dat probleem dus niet zozeer wat vooral een leuke skill is om vooral in het begin voor te gaan is Eye of Reckoning (EoR) deze merkte ik doet vooral aan het begin best wel aardig en ook constante damage.

Ik lees ook dat als je vanaf scratch begint je het beste pas aan de nieuwe DLC area's kan beginnen wanneer je in Homestead bent aangekomen er vanuit gaande dat je zo snel mogelijk die nieuwe area wilt doen.
Ikzelf speel het ook gewoon als act 6 of te wel doe eerst alle andere content en dan als laatste door de nieuwe area heen.

• ravw
ach het is te doen hoor

https://i.postimg.cc/L6gFYPXX/20190403171916-1.jpg
https://i.postimg.cc/wj5PLQd6/20190403171938-1.jpg
https://i.postimg.cc/NFrCM14v/20190403171951-1.jpg

met deze 10 levels lager heb ik hem uitgespeeld ( geen 1 keer dood gegaan , wel veel op BLOCK EN DtL

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 10:36
Ik vind vooral het audiovisuele plaatje nogal tegenvallen bij grim Dawn. Gameplay is oké, grafisch is het redelijk , maar de animaties en vooral het geluid vind ik erg slecht en breekt voor mij de immersie. Is dat in deze DLC verbeterd?

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / Nvidia GeForce GTX 1070-TI

• Angeloonie
Visgek82 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:43:
Ik vind vooral het audiovisuele plaatje nogal tegenvallen bij grim Dawn. Gameplay is oké, grafisch is het redelijk , maar de animaties en vooral het geluid vind ik erg slecht en breekt voor mij de immersie. Is dat in deze DLC verbeterd?
Nee.

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 10:36
Okay, bedankt. dan slaan we deze over :)

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / Nvidia GeForce GTX 1070-TI

• Metalbuster
Nog niet begonnen aan de 2 uitbreidingen, wilde eerst nog een keer met mijn pyro wat bosses dood maken. Echter nu zag ik een extreem sterke boss (skull op map) is dit nieuw? In plaats van paars was deze boss rood, kreeg hem maar niet neer.

Zit rond de 100k dps met deze char, speelde vroeger altijd met een vriend (blocker), maar met bosses gaat hp toch aardig had met mijn huidige setup.

• reddevil
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20-03 08:47
Da's een nemesis... krijg je als je "max" (of min, ligt er aan hoe je 't bekijkt) rep hebt... vast dat je de beasts nemesis tegen het lijf liep... meteen de lastigste :)

• Odysseus87
Visgek82 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:43:
In tegenstelling tot wat @Angeloonie heeft gezegd.. jawel!

alle melee skills hebben animatie updates gekregen. 2h, dual wield of 1h + shield alle animaties zijn veranderd, staat ook in de patch notes van de DLC..

• MiAnVaSa
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01-04 20:34
Heb deze game aangekocht op GOG. Staat bij subs Nederlands. Maar als ik bij de instelling gaat van de subs staan er verschillende talen uitgezonderd het Nederlands.

Na opzoek werk is er een community die deze vertaald hebben. Je plaats de GOG\Grim Dawn\localization en je kan de taal veranderen in Nederlands.

Ik kan zelfs nog steeds niet kiezen naar Nederlands. Wat doe ik verkeerd of wat zie ik over het hoofd?

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hier staat wel een fix, maar ik vind hem maar tricky...

https://steamcommunity.co...ons/0/343785574523334333/

Steam || Diablo 3

• MiAnVaSa
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01-04 20:34
Bedankt!

Maar kan wel andere talen installeren en gebruiken. Behalve het NL staat er niet tussen.

• Angeloonie
Baelrog schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:52:
[...]

In tegenstelling tot wat @Angeloonie heeft gezegd.. jawel!

alle melee skills hebben animatie updates gekregen. 2h, dual wield of 1h + shield alle animaties zijn veranderd, staat ook in de patch notes van de DLC..
Sorry, maar als dat een verbetering is.. Nee.. niet echt :P Heb er werkelijk niets van gemerkt tijdens het spelen, voelde gewoon zoals altijd eigenlijk.

Het is nog steeds wat houterig allemaal, deze update heeft dat simpelweg niet veranderd. Ook het geluid is afgezien van nieuwe geluiden nog gewoon hetzelfde.

Inmiddels FG uitgespeeld.. Vond er maar weinig aan. Sowieso wel een beetje de issue met Grim Dawn IMO. Vind de hele setting/lore (dark ages stijl, veel te veel cults etc.) eigenlijk niet interessant, dus dat trekt mij niet. Dus dan moet ik het van de gameplay hebben, en hoewel die goed is, voegt de Oathkeeper eigenlijk maar weinig echt unieks toe om het voor mij nieuw leven in te blazen.

Hoop nog altijd op een TQ2, dus gewoon weer in de Griekse mythologie, dat blijft toch mijn favoriet.

• Metalbuster
Angeloonie schreef op maandag 8 april 2019 @ 09:35:
[...]

Sorry, maar als dat een verbetering is.. Nee.. niet echt :P Heb er werkelijk niets van gemerkt tijdens het spelen, voelde gewoon zoals altijd eigenlijk.

Het is nog steeds wat houterig allemaal, deze update heeft dat simpelweg niet veranderd. Ook het geluid is afgezien van nieuwe geluiden nog gewoon hetzelfde.

Inmiddels FG uitgespeeld.. Vond er maar weinig aan. Sowieso wel een beetje de issue met Grim Dawn IMO. Vind de hele setting/lore (dark ages stijl, veel te veel cults etc.) eigenlijk niet interessant, dus dat trekt mij niet. Dus dan moet ik het van de gameplay hebben, en hoewel die goed is, voegt de Oathkeeper eigenlijk maar weinig echt unieks toe om het voor mij nieuw leven in te blazen.

Hoop nog altijd op een TQ2, dus gewoon weer in de Griekse mythologie, dat blijft toch mijn favoriet.
Eens.

De wereld van TQ is ook gewoon mooier door de setting, dat maakt een groot verschil voor mij.

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-03 09:30
Ben laatst ook begonnen met GD, echter vind ik build diversity een beetje te groot..
Zijn er wat leuke starter builds of templates waarmee ik uit de voeten kan?

Soundcloud!

• SMD007
Je kan weinig fout doen. Ook gezien het feit dat je alles behalve je class keuze(s) kan respeccen zou ik gewoon zeggen begin met iets dat je leuk lijkt. Als je echt een build aangereikt wilt krijgen geef dan in elk geval aan wat je precies wilt. Melee - Ranged - Caster - Pets.

Voor de meeste keuze verwijs ik je echter door naar het officiële forum deze staat echt boordevol builds
http://www.grimdawn.com/forums/forumdisplay.php?f=17

Ikzelf heb 36 char aangemaakt en elke build combo die mogelijk is gemaakt (je kiest 2 classes je zou ook voor single class kunnen gaan en dus nog meer builds, maar dat vind ik persoonlijk niet heel leuk) ik wissel gewoon een beetje af met builds en speel waar ik op dat moment zin in heb... als ik niets weet pik ik er random 1tje uit :)

[Voor 27% gewijzigd door SMD007 op 11-04-2019 11:08]

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True