Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-05 14:27
Voor het eerst character op level 100 gekregen, Vindicator met 2H ranged weapon. Maar holy shit, het farmen van legendaries gaat erg langzaam. Ultimate gaat erg traag door gebrek aan damage. Ik moet nog veel optimaliseren, Devotions naar het hoogste level krijgen en de nodige gear vinden. Ik heb er ruim 50 uur over gedaan om level 100 te worden, en pas nu begint het farmen voor legendaries.

Ik denk dat ik eerder een nieuwe character ga levelen, dit keer een Death Knight (Soldier + Necromancer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-05 17:43
Xanthian schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:58:
Voor het eerst character op level 100 gekregen, Vindicator met 2H ranged weapon. Maar holy shit, het farmen van legendaries gaat erg langzaam. Ultimate gaat erg traag door gebrek aan damage. Ik moet nog veel optimaliseren, Devotions naar het hoogste level krijgen en de nodige gear vinden. Ik heb er ruim 50 uur over gedaan om level 100 te worden, en pas nu begint het farmen voor legendaries.

Ik denk dat ik eerder een nieuwe character ga levelen, dit keer een Death Knight (Soldier + Necromancer).
Daar liep ik ook tegen aan, kort geleden. Heb mijn eerste char op 100 gekregen (een Warder), heb max devotion en loop nu in Ashes of Malmouth op Ultimate tegen mijn grens aan qua survivability. Zou ik eigenlijk moeten gaan grinden voor gear, maar de motivatie om nieuwe chars uit te proberen was te groot. Inmiddels huppelen er een level 76 Cabalist en een level 30-ish Mage Hunter rond. Zeer verslavend spel, met deze build diversity. Ik zie mezelf dit nog jaren spelen.

Vanavond Forgotten Gods uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-05 12:14
Mensen, dit moet ik echt even kwijt. Al jaren heb ik last van een niet-smooth-runnen van Grim Dawn (en Titan Quest daarvoor), zelfs met een beefy PC die het makkelijk, makkelijk moet trekken. Het is me altijd opgevallen dat ondanks zeer hoge FPS en overspecced PC en medium settings de game nooit echt de indruk wekt ECHT smooth te lopen. Nu viel het me op dat als ik stilsta, dat de animaties van de monsters om me heen -wel- met hoge fps gebeuren. Maar zodra ik begin te lopen, gaat het van schok....schok.....schokschok...

Eindeloos gezoek en getweak, maar nu de fix gevonden: overgeschakeld van full-screen naar windowed borderless. Ik zou bij god niet weten waar dat goed voor is of wat de logica daarvan is, maar de game loopt nu smooth as butter, en by the gods, wat is dat heerlijk rustig voor de ogen.

Hopelijk kan ik hier iemand mee helpen ! ;-)

NB: dit is geen fix voor de FPS drops in bepaalde gebieden zoals voorbij Fort Ikon, zelfs met alles op low. Dit heeft te maken met de engine-limitations die weliswaar multicore support, maar toch erg veel op 1 core laat neerkomen. De enige echte oplossing is: hoge Ghz er tegenaan kwakken (vandaar dat ik destijds voor een i5-6600K met overclock koos - en dat probleem is inderdaad weg).

En jeetjemina, wat zijn die twee expansions gaaf. Ik had niet gedacht dat ik het zo ontzettend leuk zou vinden, want ik had eigenlijk niet echt heel veel op met de lore/sfeer van de aetherials... maar ze hebben zichzelf echt overtroffen vind ik. Het is echt een prachtige game nu geworden, in de grote traditie van D2, Titanquest, Dungeon siege... Prachtige game. Mijn 'whirlwinder' is zojuist level 88 geworden (hardcore, jaja) en het wordt eigenlijk alleen maar leuker. Op weg naar ultimate :D

[ Voor 16% gewijzigd door Znorkus op 19-06-2019 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05 16:23
Fijn dat je nu goed kunt spelen, maar eerlijk gezegd kan ik geen reden bedenken waarom je ooit niet windowed borderless zou gaan spelen. Vooral als je meerdere schermen hebt is dit ideaal, omdat je op het ene scherm het spel draait en op het andere direct iets op internet kan opzoeken of wat ik vaak doe mijn build page opzetten van https://www.grimtools.com/calc/ zodat ik niet steeds onder het spelen hoef te bedenken wat mijn volgende punt ook al weer zou zijn.

Dus elke game die het ondersteund heb ik altijd in Windows bordeless draaien :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Znorkus schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 02:31:
Mensen, dit moet ik echt even kwijt. Al jaren heb ik last van een niet-smooth-runnen van Grim Dawn (en Titan Quest daarvoor), zelfs met een beefy PC die het makkelijk, makkelijk moet trekken. Het is me altijd opgevallen dat ondanks zeer hoge FPS en overspecced PC en medium settings de game nooit echt de indruk wekt ECHT smooth te lopen. Nu viel het me op dat als ik stilsta, dat de animaties van de monsters om me heen -wel- met hoge fps gebeuren. Maar zodra ik begin te lopen, gaat het van schok....schok.....schokschok...

Eindeloos gezoek en getweak, maar nu de fix gevonden: overgeschakeld van full-screen naar windowed borderless. Ik zou bij god niet weten waar dat goed voor is of wat de logica daarvan is, maar de game loopt nu smooth as butter, en by the gods, wat is dat heerlijk rustig voor de ogen.

Hopelijk kan ik hier iemand mee helpen ! ;-)

NB: dit is geen fix voor de FPS drops in bepaalde gebieden zoals voorbij Fort Ikon, zelfs met alles op low. Dit heeft te maken met de engine-limitations die weliswaar multicore support, maar toch erg veel op 1 core laat neerkomen. De enige echte oplossing is: hoge Ghz er tegenaan kwakken (vandaar dat ik destijds voor een i5-6600K met overclock koos - en dat probleem is inderdaad weg).

En jeetjemina, wat zijn die twee expansions gaaf. Ik had niet gedacht dat ik het zo ontzettend leuk zou vinden, want ik had eigenlijk niet echt heel veel op met de lore/sfeer van de aetherials... maar ze hebben zichzelf echt overtroffen vind ik. Het is echt een prachtige game nu geworden, in de grote traditie van D2, Titanquest, Dungeon siege... Prachtige game. Mijn 'whirlwinder' is zojuist level 88 geworden (hardcore, jaja) en het wordt eigenlijk alleen maar leuker. Op weg naar ultimate :D
Het is ook aan te raden om de 64-bit variant te spelen, die draait bij mij een heeeel stuk soepeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cakebp
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-04 13:14
Heb dit een tijd geleden gespeeld en de eerste expansion gekocht toentertijd. Lees nu dat er een nieuwe expansion is en ben eigenlijk wel weer hyped om het op te pakken. Is het aan te raden om op nieuw te beginnen?

Ik had een build opgezocht, hiermee ramde ik het spel heel eenvoudig door door simpelweg een knop te gebruiken. Persoonlijk vond ik dit niet heel erg bijzonder en raakte ik snel uitgekeken op deze build. Heeft iemand tips? Leuke builds?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Omdat de Diablo 4 announcement me zin deed krijgen in meer diablo maar ik diablo 3 echt wel -helemaal- beugespeeld ben na zoveel seizoenen heb ik vorige week toch maar Grim Dawn een kans gegeven.
Eerst via de minder legale weg, maar 2 dagen later toch maar de base game + eerste expansion op steam gekocht :D.
Blijkt dat ze sinds de release in 2016 nooit gestopt zijn met verder ontwikkelen. Op max quality ziet dit spel er dan ook waanzinnig goed uit. Zou mensen zo kunnen wijsmaken dat het de D4 alphaversie is ofzo :p

Met name deze patchnotes van 3 maand geleden zijn wel relevant voor bepaalde klachten die ik hierboven lees:
With this patch, you can now toggle Deferred Rendering under the Video Options.
Deferred Rendering utilizes additional graphics memory to reduce total draw calls per frame by around 30% or more. This should result in a decent performance increase, especially at high video settings. Complex scenes, such as Devil’s Crossing and parts of Fort Ikon, should see the largest gains.

With Deferred Rendering also come additional video setting levels: Very High for Reflections and Particles. With Particles set to Very High, you can enjoy awesome lighting effects on various spells and abilities that will make combat at night and in undergrounds especially dynamic!

[ Voor 44% gewijzigd door boe2 op 14-11-2019 14:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
En de laatste DLC Forgotten Gods, is ook echt aan te raden! Vooral als je van retaliation builds houdt, de nieuwe class Oathkeeper weet daar goed op in te spelen, maar wat ik van vele andere hoor is dat hij ook erg goed mixed met andere classes.
Ergens dit jaar komt er nog een andere grote (gratis) update aan.
Sinds een week of 2 ben ik druk bezig met het levelen van een Oathkeeper + Demolitionist, die zich dus vooral focust op retaliation. Hier en daar ga ik nog wel eens dood als ik niet oplet, maar over het algemeen wals ik overal zonder problemen overheen, en meestal hoef ik niet eens aan te vallen om de monster dood te laten gaan.
Sinds de optie van Deferred Rendering is het spel bij mij erg goed speelbaar geworden, daarvoor had ik nogal eens last van microfreezes/stutters maar dat is nu verleden tijd en ik kan zonder problemen alles op high/ultra settings spelen.

De laatste grote update heeft ook een aantal handige QoL features toegevoegd die alles wat fijner maken:
- Item filter, dus je kan precies aangeven wat jij wel/niet zichtbaar wil hebben als een monster/kist items laat vallen. Zo zie ik nu alleen maar items vallen die retaliation hebben, en als ze iets voor mijn class hebben.
- Je kan nu bij shops/smith/stash/devotion tab zoeken op termen
- Automatisch oppakken van ingredients

Het grote nadeel van dit spel is, te veel leuke class combinaties. Ik heb nu +/- 1000 uur in het spel zitten, maar nog nooit uitgespeeld... Het gebeurd te vaak dat ik lvl50 ben en dan een leuke item vindt of een leuke build ergens zie, en dat ik dan weer opnieuw start...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Remy!!!! schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:32:

Het grote nadeel van dit spel is, te veel leuke class combinaties. Ik heb nu +/- 1000 uur in het spel zitten, maar nog nooit uitgespeeld... Het gebeurd te vaak dat ik lvl50 ben en dan een leuke item vindt of een leuke build ergens zie, en dat ik dan weer opnieuw start...
Waar voor je geld. Altijd goed! :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 09:41
Zelf op hardcore begonnen. Net normal uitgespeeld en lvl 60. Nu op naar Elite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Tijdens de steam sale ook de Forgotten Gods uitbreiding gekocht en een hardcore character aangemaakt. De nieuwe class is erg tof en de nieuwe uitbreiding ook. Inmiddels level 30 met alle punten nog in de Oathkeeper :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:07

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ruim een jaar geleden Grim Dawn plus de eerste uitbreiding gekocht. Eigenlijk nooit echt gespeeld. Nu de tweede uitbreiding en de beide Loyalist DLC's erbij gehaald en toch maar begonnen met het spel.

Nieuw karakter aangemaakt. Inquisitor/Arcanist (Mage Hunter) en nu net op level 22 gekregen. En het speelt geweldig moet ik zeggen.

Ik speelde eigenlijk alleen nog maar MMO's maar daar ben ik nu wel op uitgekeken. Vandaar dat ik nu met GD ben begonnen. In het verleden wel Diablo 3 en Sacred 1 & 2 gespeeld maar GD bevalt me beter. Helemaal met het multiclass verhaal.

Edit:

Zo weer even verder gespeeld en net level 30 aangetikt. Spel is behoorlijk verslavend.
Ook de Illusionist gevonden dus Elys ziet er iets beter uit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mrbUEvianmBTcJWMDuuuyk9f/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door SandsOfArrakis op 14-01-2020 20:18 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 20:15
boe2 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:16:
Omdat de Diablo 4 announcement me zin deed krijgen in meer diablo maar ik diablo 3 echt wel -helemaal- beugespeeld ben na zoveel seizoenen heb ik vorige week toch maar Grim Dawn een kans gegeven.
Eerst via de minder legale weg, maar 2 dagen later toch maar de base game + eerste expansion op steam gekocht :D.
Blijkt dat ze sinds de release in 2016 nooit gestopt zijn met verder ontwikkelen. Op max quality ziet dit spel er dan ook waanzinnig goed uit. Zou mensen zo kunnen wijsmaken dat het de D4 alphaversie is ofzo :p

Met name deze patchnotes van 3 maand geleden zijn wel relevant voor bepaalde klachten die ik hierboven lees:

[...]
Mede dankzij de XBox versie die ze aan het ontwikkelen zijn. Om aan de eisen van MS te voldoen voor toelating op de XBox is er het nodige geoptimaliseerd. Hopelijk kunnen we eind april op de XBox aan de gang, ben Diablo 3 ver beu nu na al die jaren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 12:22
SandsOfArrakis schreef op zondag 12 januari 2020 @ 17:32:
Ruim een jaar geleden Grim Dawn plus de eerste uitbreiding gekocht. Eigenlijk nooit echt gespeeld. Nu de tweede uitbreiding en de beide Loyalist DLC's erbij gehaald en toch maar begonnen met het spel.

Nieuw karakter aangemaakt. Inquisitor/Arcanist (Mage Hunter) en nu net op level 22 gekregen. En het speelt geweldig moet ik zeggen.

Ik speelde eigenlijk alleen nog maar MMO's maar daar ben ik nu wel op uitgekeken. Vandaar dat ik nu met GD ben begonnen. In het verleden wel Diablo 3 en Sacred 1 & 2 gespeeld maar GD bevalt me beter. Helemaal met het multiclass verhaal.

Edit:

Zo weer even verder gespeeld en net level 30 aangetikt. Spel is behoorlijk verslavend.
Ook de Illusionist gevonden dus Elys ziet er iets beter uit :)

[Afbeelding]
Leuke combo heb je gekozen, kun je veel mee endgame.

Heb vorige week de content van de laatste patch doorlopen. Helaas dat dit de laatste content update was, ze hebben het goed gedaan met deze game.

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 20:07

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Metalbuster schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:04:
[...]
Leuke combo heb je gekozen, kun je veel mee endgame.

Heb vorige week de content van de laatste patch doorlopen. Helaas dat dit de laatste content update was, ze hebben het goed gedaan met deze game.
Ik heb in de tussentijd meerdere karakters aangemaakt. Met als 2 favorieten een level 51 Purifier (met 2 pistolen) en een level 43 Conjurer (dual wield met veel Shaman skills en een Raven als pet plus een aantal Occulist buffs). Die twee slopen, niet normaal meer :o

Ik heb met mijn level 51 net het originele verhaal voltooid, en net begonnen met de eerste uitbreiding. Ik ben benieuwd :)

Edit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zUZAUoJd042h9x5eouTtS157/full.jpg Mijn dual wielding Conjurer :) Mogelijk dankzij de Bladesworn Talisman die ik heb lopen craften :) Tof dat recepten die droppen gedeeld worden met al je karakters :)

[ Voor 15% gewijzigd door SandsOfArrakis op 13-02-2020 19:21 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 12:22
SandsOfArrakis schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:08:
[...]

Ik heb in de tussentijd meerdere karakters aangemaakt. Met als 2 favorieten een level 51 Purifier (met 2 pistolen) en een level 43 Conjurer (dual wield met veel Shaman skills en een Raven als pet plus een aantal Occulist buffs). Die twee slopen, niet normaal meer :o

Ik heb met mijn level 51 net het originele verhaal voltooid, en net begonnen met de eerste uitbreiding. Ik ben benieuwd :)

Edit :)

[Afbeelding] Mijn dual wielding Conjurer :) Mogelijk dankzij de Bladesworn Talisman die ik heb lopen craften :) Tof dat recepten die droppen gedeeld worden met al je karakters :)
Ik heb een Conjurer als volledige pet-build, speel ik nu mee op hardcore.
Nou ja, eigenlijk heb ik inmiddels bijna alle mogelijke builds. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:33
Afbeeldingslocatie: https://forums.crateentertainment.com/uploads/default/optimized/2X/8/896907e5a9c528943478afc2a5bf835ac44de7d3_2_690x388.png
Recentelijk de mod "Reign of Terror" gedownload en geïnstalleerd. De makers hebben de complete Diablo 2 (inclusief Lord of Destruction) game nagebouwd in Grim Dawn + Ashes of Malmouth + Forgotten Gods uitbreidingen! _/-\o_

Super gaaf en nostalgisch om in een moderne aRPG engine als Grim Dawn het oude Diablo II gevoel weer terug te krijgen. :) Vooral de D2 muziek brengt weer heerlijke herinneringen naar boven. O+

Voor de liefhebbers: https://forums.crateenter...mod-reign-of-terror/35347

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 15:33

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Hm hopelijk leest iemand hier nog mee, maar ik zit vast en ook met Google's help kom ik hier even niet uit.

Ik ben bezig met secrets of the lost, shade of elnadrin. Dit is een cave van meerdere levels maar ik kan die shade niet vinden en bij level 5 heb ik een skeleton key nodig.

Nu vond ik deze:
https://www.reddit.com/r/...ive_of_fates_untold_do_i/

Maar ik snap niet zo goed wat daar bedoelt wordt. Iemand hier die me even op weg kan helpen hiermee? In het kort:
Waar vind ik die baas Shade of Elnadrin?
en
Hoe krijg ik een skeleton key om level 5 binnen te gaan?

Tx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 20:11
Shade of Elnadrin: https://www.grimtools.com/map/monsters/247

Skeleton Key die krijg je met een blueprint bij deze quest: https://grimdawn.gamepedia.com/Descent_into_Torment

Steps of Torment heeft 5 levels en om de 4e en 5e level te kunnen betreden heb je een skeleton key nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door Games op 12-06-2020 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

maw, ik kan het niet doen totdat ik die quest krijg van die dude Kalderos, die er nu niet staat? Die schijnt dus eerst ergens anders te staan maar dan geeft tie dus die quest niet.

Edit:
Oke die ghost is Kalderos, ik heb em eindelijk. Was even zoeken tx!

[ Voor 17% gewijzigd door InflatableMouse op 12-06-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 09:41
@InflatableMouse klopt, die steps of torment is ook een roguelike endgame dungeon. 1x dood daarbinnen en je kan weer opnieuw beginnen (nieuwe skeleton key nodig)

Zelf gisteren op lvl 65 doodgegaan op hardcore. (pet build)

Nu maar weer eens een char spelen op softcore, hardcore was me net iets te.... hardcore ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ja maar ik ging niet dood, gelukkig. Dat was de eerste Dungeon op veteran en ik speel sindsdien niet meer anders. Ondertussen bijna 60 en samen met een vriend van me op elite begonnen terwijl ik de storyline op veteran door speel.

Na Diablo 3 aantal andere arpg's maar geen enkele deed me wat, Grim Dawn vinkt alle vakjes aan, zeg maar.

Ik mis eigenlijk maar 1 ding uit Diablo 3, was ook eigenlijk het meest vermakelijke uit het hele spel. ... TREASURE GOBLIIIIN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Er zijn wel enemies die er op lijken, maar die zijn statisch en rennen niet weg.

Monster Totems now spawn randomly around the world. Activate them to trigger waves of dangerous spawns. Vanquish all the foes to be showered with rewards!

En natuurlijk als je nemesis status hebt met een enemy faction, dan loopt er ook een nemesis rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

He.

Aangezien ik begonnen was aan d2, maar dat toch echt te oud is.
Ben ol voor het eerst dit spel door aan het lopen.
Op zich prima, mooie graphics, verschillende uitziende lvls.

Alleen ik mis iets denk ik.
ik ben ondertussen een lvl 35 warrior.
Maar ik heb blijkbaar maar 4 skills, en maar 2 skills nodig ?
Ik heb een cadence mep onder lmb, en onder de rechtermuis een aoe mep.
En dat zijn eigenlijk de enige 2 die ik gebruik. de rest is allemaal passief

er is nog een soort "ren naar die gast en beuk hem" welke ik af en toe gebruik.
En nog een skill die een shockwave projecteert, maar die is sucky.

In D3 had ik op dit punt meerdere heel verschillende skills en nog meer verschillende runes.
In POE heb ik er zowie zo een dozijn, Zelfs in d2 had ik nu al meer opties.

Mis ik iets ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
heuveltje schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:07:
He.

Aangezien ik begonnen was aan d2, maar dat toch echt te oud is.
Ben ol voor het eerst dit spel door aan het lopen.
Op zich prima, mooie graphics, verschillende uitziende lvls.

Alleen ik mis iets denk ik.
ik ben ondertussen een lvl 35 warrior.
Maar ik heb blijkbaar maar 4 skills, en maar 2 skills nodig ?
Ik heb een cadence mep onder lmb, en onder de rechtermuis een aoe mep.
En dat zijn eigenlijk de enige 2 die ik gebruik. de rest is allemaal passief

er is nog een soort "ren naar die gast en beuk hem" welke ik af en toe gebruik.
En nog een skill die een shockwave projecteert, maar die is sucky.

In D3 had ik op dit punt meerdere heel verschillende skills en nog meer verschillende runes.
In POE heb ik er zowie zo een dozijn, Zelfs in d2 had ik nu al meer opties.

Mis ik iets ?
Ik denk dat je een soldier bedoelt ipv warrior? Dat is inderdaad een redelijk passieve class. Maar je kan ook een 2e mastery kiezen (vanaf lvl 10). Daarmee kan je dus nog genoeg variatie aan je build toevoegen.

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 22:14
Sinds kort is Grim Dawn ook (eindelijk) uit op de xbox! Na wat kleine opstart problemen en een goede update speelt het heerlijk weg op de console! Voor rpg liefhebbers een aanrader!

Wellicht goed om bij de topic naam ook even xbox toe te voegen

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-05 15:15
Rambie schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:01:
Sinds kort is Grim Dawn ook (eindelijk) uit op de xbox! Na wat kleine opstart problemen en een goede update speelt het heerlijk weg op de console! Voor rpg liefhebbers een aanrader!

Wellicht goed om bij de topic naam ook even xbox toe te voegen
Had er wel oren naar maar ik hoor dat deze maar op 1080p draait op de series X, klopt dat?

• Rambie
PepieNL schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:54:
[...]

Had er wel oren naar maar ik hoor dat deze maar op 1080p draait op de series X, klopt dat?
Ja dat klopt idd maar moet zeggen dat het zeker niet onderdoet voor diablo 2 en op het grafische niveau zit van diablo 3. Crate kennende gaan ze nog wel kijken naar 4k ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Games
Net de dev stream gekeken op Twitch.

Grim Dawn krijgt een 3rd expansion and een 10th mastery!!!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRdPosvob537hYF_9Axl2GvVV8E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nf7Db9fl54PCTOL1QMha7dm4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door Games op 29-08-2023 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20:25
Games schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:56:
Net de dev stream gekeken op Twitch.

Grim Dawn krijgt een 3rd expansion and een 10th mastery!!![Afbeelding]
Supervet dat er nog een expansion komt! Die ga ik zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
https://www.grimdawn.com/guide/about/fangs-of-asterkarn/

Trek across the glorious snowy peaks of Asterkarn, delve into frozen caverns, and explore ancient forest valleys and breathtaking hot springs as you seek to purge the corruption tainting this idyllic landscape. Parlay with the Kurn tribes and aid them in rekindling old alliances as you contend with the darker side of their bloody history. Uncover hundreds of new items and create wondrous potions customized to your needs.

(Fangs of Asterkarn requires the Ashes of Malmouth and Forgotten Gods Expansions, and the base game)

The Fangs of Asterkarn expansion is coming in 2024 and will be available for purchase on Steam, GoG and the Humble Store

Grim Dawn’s third expansion features another massive addition to the game’s world for you to explore, filled with new lore, mighty opponents, and exciting ways to empower your new, and existing, builds. The main campaign is once more a viable endgame stomping ground with the introduction of the Ascendant mode, a modifier on top of Ultimate difficulty that will test the mettle of the strongest character builds.

For a quick overview of Fangs of Asterkarn features, see below:

Key Features
  • Conquer the Ascendant Game Mode – turn the campaign world into a challenge worthy of ascendant demigods, with every dungeon and boss encounter sure to test your limits.
  • A Transformative 10th Mastery – become a frenzied force of destruction upon the battlefield capable of shapeshifting into vicious beastlike forms. The new Berserker mastery brings the total number of mastery combinations to an astounding 45!
  • A New Chapter of Cairn Unfolds – journey West into the rugged wilderness of Asterkarn and contend with the mighty Kurn. Discover the dark legacy that continues to haunt these nomadic people and again drives them East, towards renewed conflict.
  • New Environments – trek across the glorious snowy peaks of Asterkarn, delve into frozen caverns, and explore ancient forest valleys and breathtaking hot springs as you seek to purge the corruption tainting this idyllic landscape.
  • Potion Customization – alter your potions to suit your playstyle. Turn them into powerful tonics that restore your character’s vitality, or have them provide powerful unique buffs and effects.
  • Affix Transmutation – reroll your rare and magic items to perfect your equipment.
  • Crucible Expanded – delve deeper into the Crucible’s challenges with thirty additional waves (requires the Crucible DLC).
  • The Shattered Realm Grows – discover new regions and boss arenas being slowly consumed within the Shattered Realm’s unstable infinity.
  • Discover Hundreds of New Items – a veritable vault of treasures awaits you with hundreds of new Monster Infrequents, Epic items, and unique Legendary items!
  • Awaken Epic Items – unleash the true potential of many Epic items to turn them into powerful implements worthy of Legends!
  • Two Factions – parlay with the Kurn tribes and aid them in rekindling old alliances as you contend with the darker side of their bloody history.
  • Tackle New Foes – test your mettle against new super bosses and additional Nemesis bosses for old factions. Five new hero monster archetypes populate the entirety of Cairn alongside older additions.
  • Two New Rogue-Like Dungeons – two new roguelike dungeons will be introduced with free content updates for the Fangs of Asterkarn expansion.
  • New Mastery
Berserker
Berserkers are the brutal unflinching defenders of Asterkarn that have embraced the beast god Mogdrogen’s gifts to shapeshift into ferocious beastlike forms. They harness the bitter unforgiving winds of Asterkarn to infuse their weapons and shatter their foes. When they are not assuming their wereforms, Berserkers bring down their prey in savage dual weapon combat, but any weapon can prove deadly in their capable hands, or talons

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 20:12
Uuh afgelopen weekend dit spel "ontdekt". Iemand enig idee waar het weekend is gebleven? Kan niet meer stoppen haha.

Ik zocht een leuke ARPG. Hoe kan ik deze nou gemist hebben...
PoE vond ik leuk, tot het te complex werd en je complete boekwerken moet gaan bijhouden..
Diablo 4 is het ook (nog) niet.. 3 was wel ok en 2 is best oud :P.

Maar Grim Dawn is gewoon echt leuk! Niet mega complex, geen boekwerk nodig maar gewoon leuke builds maken waar je niet voor gestudeerd hoeft te hebben :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20:25
Diversity schreef op zondag 14 januari 2024 @ 22:28:
Uuh afgelopen weekend dit spel "ontdekt". Iemand enig idee waar het weekend is gebleven? Kan niet meer stoppen haha.

PoE vond ik leuk, tot het te complex werd en je complete boekwerken moet gaan bijhouden..

Maar Grim Dawn is gewoon echt leuk! Niet mega complex, geen boekwerk nodig maar gewoon leuke builds maken waar je niet voor gestudeerd hoeft te hebben :P.
De enige Arpg die ik echt tof vond. Na de bittere nasmaak van D4 de nieuwe expansion maar eens proberen! Grim dawn levert gewoon wat Diablo 3 en 4 niet kunnen: lol hebben en creativiteit kwijt kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 08:54
Diversity schreef op zondag 14 januari 2024 @ 22:28:

Ik ben ook weer begonnen vorige week. Het enige wat D4 beter doet dan Grim Dawn zijn de graphics en dat is echt het enige. Grim Dawn biedt uren en uren plezier. Ik speel Cabalist dit keer (necromancer + occultist) en ik zie gewoon hoeveel beter petsclasses kunnen zijn in vergelijking met D4. En dit jaar een nieuwe expansion met een 10de mastery de shapeshifter. Heb ik ook heel veel zin in. :)

p.s. Ik speel op de xbox en de controller besturing werkt prima. Ben heel blij dat ze hem op de Xbox hebben uitgegeven. Het is geport door 1 medewerker van Crate Entertainment destijds. Chapeau. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kaasje123 op 16-01-2024 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mensen die nog een leuke ARPG zoeken voor eens tussendoor kunnen nu heel goedkoop deze game op de kop tikken.maar €5,- nu

Al jaren veel goeie dingen over gehoord maar nu dan toch ook maar eens proberen denk ik :)

https://store.steampowered.com/app/219990/Grim_Dawn/

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
Ricmaniac schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:19:
Mensen die nog een leuke ARPG zoeken voor eens tussendoor kunnen nu heel goedkoop deze game op de kop tikken.maar €5,- nu

Al jaren veel goeie dingen over gehoord maar nu dan toch ook maar eens proberen denk ik :)

https://store.steampowered.com/app/219990/Grim_Dawn/
Het is wel een vermakelijk spel idd :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCJsRlDR2RN6v0D3ECXxwnpprmI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T8fP0bEJ8wtudBtHcG5aUuyX.png?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Remy!!!! schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:59:
[...]

Het is wel een vermakelijk spel idd :+
[Afbeelding]
Holy shit dat zijn heel wat uurtjes hahah. kijk er naar uit het binnekort eens te proberen :D

Nog aanraders voor beginner class? (wel ervaring met arpg's)

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 05-09-2024 12:37 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:02
5 euro is crimineel weinig voor dit spel. Zelf al erg vele uurtjes erin gestopt en kan dit altijd weer spelen.

• Remy!!!!
  • Nu online
Ricmaniac schreef op donderdag 5 september 2024 @ 12:37:
[...]

Holy shit dat zijn heel wat uurtjes hahah. kijk er naar uit het binnekort eens te proberen :D

Nog aanraders voor beginner class? (wel ervaring met arpg's)
Ik ben altijd wel fan van retaliation achtige builds, dus Oathkeeper in combinatie met bijvoorbeeld een soldier.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste