Na jaren lang vrijwel exclusief D3 spelen, heb ik voor de afwisseling GD aangeschaft en dit spel greep me echt vanaf het eerste moment. Wat een heerlijke sfeer en variëteit! Inmiddels ben ik een level 26 arcanist en ga ik op normal veteran op een redelijk rap tempo door de content heen. Ik volg wel een build guide voor een full arcanist, om in het eerste potje geen onhandige keuzes te maken.
Alles is tot nu redelijk helder, behalve hoeveel punten ik moet investeren in spirit, cunning en physique. Ik probeer niet alles in spirit en cunning te pompen, omdat ik ook een paar klappen wil kunnen incasseren. Is er een soort aanbevolen verdeling?
Ik heb nog niets van de dlc geïnstalleerd. Ik ben wel van plan om dat in de toekomst te gaan spelen. Is het verstandig om het nu al aan te schaffen, in verband met items die ik niet mag missen of andere zaken?
Alles is tot nu redelijk helder, behalve hoeveel punten ik moet investeren in spirit, cunning en physique. Ik probeer niet alles in spirit en cunning te pompen, omdat ik ook een paar klappen wil kunnen incasseren. Is er een soort aanbevolen verdeling?
Ik heb nog niets van de dlc geïnstalleerd. Ik ben wel van plan om dat in de toekomst te gaan spelen. Is het verstandig om het nu al aan te schaffen, in verband met items die ik niet mag missen of andere zaken?

Mijn dual wielding Conjurer

:strip_exif()/f/image/Nf7Db9fl54PCTOL1QMha7dm4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/T8fP0bEJ8wtudBtHcG5aUuyX.png?f=fotoalbum_large)