Zarhrezz schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:04:
[...]
En daar loop ik op Veteran met voornamelijk 0% resists

Maar goed, ik moet waarschijnlijk ook eens wat gaan doen met socketing / enhancements en dat soort dingen.
Zijn er trouwens nog bepaalde constellations die eigenlijk altijd nuttig zijn? Tortoise lijkt me altijd goed en Ulo vind ik vooralsnog ook erg nuttig (de purge maakt veel elite / boss fights een stuk makkelijker). Zijn er andere constellations die altijd te overwegen zijn?
ik liep ook bijna heel vet rond met 0% maar tegen het einde ging ik het nut ervan wel zien. Er zijn een paar defense keuzes zoals tortoise die bijna altijd nuttig en ook een aantal build gerelateerd (kraken voor 2h builds). Ben er zelf ook nog niet helemaal uit welke je 'mandatory' zou verklaren.
Mijn lijstje met nuttige algemene
defensive devotions:
- Crane
- Empty Throne
- Tortoise
- Tree of Life
- Light of Emporion (1 punt; 10% Fire/Ice/Lightning)
- Dryad (1 punt Poison resist en +200 energy)
- Ulo the keeper of the waters
- Solem Watcher
- Behemoth
- Bat (Lifesteal)
- Ghoul (Lifesteal)
die geven je basicly resistance, life, life regen, etc. Let wel op overigens: Elemental Resistance is enkel Fire/Ice/Lightning. Alle andere zijn separate!
Seroczynski schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:04:
[...]
Build:
http://grimcalc.com/build/lryBwL
Zoals daar te zien is heb ik pas net de switch gemaakt van Arcanist naar Druid.
Devotion
Turtle Shell bound to Star Pact
Aetherfire bound to Panetti's Replicating Missile
Ghoulish Hunger bound to Mirror of Ereoctes
Giant's Blood bound to Void-Ward Aura
Main-attack skill: Panetti's Replicating Missile
Secondary skill: Olexra's Flash Freeze
[
afbeelding]
Screenshot van mijn buffed character in Elite.
Je kunt wat devotions gebruiken voor flat life zodat je wat meer leven hebt. Je kunt op normal/veteran in totaal 28 shrines vinden. En je hebt momenteel 'slechts' 19 punten in gebruik zo te zien.
Verder zou ik de resilient plating in je chest vervangen door een
Silk Swatch. Die kan eventueel ook in je shoulders/legs. Verder mis je nog een component op je head armor, ik zou daar voor
Sanctified Bone gaan.
Misschien is het een idee om je skills te respeccen zodat je overal op max zit (je verliest wel wat dmg) zodat wat meer punten in shaman kunt stoppen en eventueel de eerste summon van de shaman (Briarthorn) kunt nemen. Dan krijg iets als:
http://grimcalc.com/build/lryBwL
Voel je overigens vrij om me op steam toe te voegen, is soms wat makkelijker met vragen

Seroczynski schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:04:
[...]
Turtle Shell vind ik onmisbaar in Hardcore. Iemand tipte me laatst over Ghoul en Behemot en ik moet zeggen dat die mij wel aardig bevallen, alhoewel beide wellicht een overkill is voor een ranged character.
Sowieso zo veel mogelijk Components toevoegen aan je gear, mits je zeker weet dat je er nog even mee gaat rondlopen. Je kan Components en Gear later wel scheiden, maar dan moet je een keuze maken welke je behouden wil.
Gewoon als een gek toevoegen, later heb je er toch genoeg dat je er meestal wel meerdere van hebt (eventueel bij craften). Iron is geen issue voor het scheiden

Ik ben altijd van mening zoveel mogelijk gebruiken
[
Voor 13% gewijzigd door
Neles7 op 05-04-2016 15:19
]