Ik heb vanmiddag mijn notebook teruggekregen van Sony, na afgelopen dinsdag naar Engeland verscheept te zijn via DHL. Dit kwam door het rare hoge piepgeluid van een of ander onderdeel onder de kap. (cpu whine) Vervolgens kreeg ik dat ding dus al vandaag(!) terug, 3 dagen later.
En het probleem is ook gefikst
. Ik hoor iig geen rare piep meer, alleen het zachte gezoem van de fan bij de processor, en geen morse codes.
Op het kaartje staat ook bij gerepareerde onderdelen; Anders: Sony fix for noise.
Ze kennen het probleem dus zeer zeker wel en hebben er ook een oplossing voor.
Iedereen die hier hetzelfde probleem heeft raad ik dus aan om even met de Vaio helpdesk te bellen, de acties die ze eerst aanraden even te checken (audio drivers updaten en de mic disablen) en als dat dan niet helpt hem ter reparatie laten opsturen. Binnen een week heb je hem weer terug zonder piep. Ze komen dat ding gewoon ophalen op je werk en weer afleveren op dezelfde plek. Het laatste overigens zonder het te laten weten.
En het probleem is ook gefikst
Op het kaartje staat ook bij gerepareerde onderdelen; Anders: Sony fix for noise.
Ze kennen het probleem dus zeer zeker wel en hebben er ook een oplossing voor.
Iedereen die hier hetzelfde probleem heeft raad ik dus aan om even met de Vaio helpdesk te bellen, de acties die ze eerst aanraden even te checken (audio drivers updaten en de mic disablen) en als dat dan niet helpt hem ter reparatie laten opsturen. Binnen een week heb je hem weer terug zonder piep. Ze komen dat ding gewoon ophalen op je werk en weer afleveren op dezelfde plek. Het laatste overigens zonder het te laten weten.