Na mijn 'repair' zou mijn nog geen maand oude Vaio F11Z weer stil moeten zijn, maar is dat
niet. Ze hebben mij aangeboden de laptop nogmaals op te halen voor reparatie, na instemming daarmee een week geen gehoor. Gisteren maar weer gemaild. Krijg ik te horen: bel maar. Dus ik net bellen en dit is wat ze zeggen:
Bij uw Sony Vaio is de case pad en de fan vervangen. De laptop was hierna conform onze normen. Als u zegt dat het probleem niet verholpen is, kan hij weer worden opgehaald door ons. Blijkt echter in ons repaircenter dat de normen niet overschreden worden, dan worden er transportkosten en kijk- en luistergeld in rekening gebracht (78,- EUR ofzo).
Nou ja, natuurlijk dat die lui zullen zeggen als ik 'em mee geef, dat er niks aan de hand is. En ik vertik om nog meer te betalen. De Vaio was duur genoeg en zou je kwaliteit van mogen verwachten.
Hij zei dat er alleen wat aan te doen was als Sony zou erkennen dat het een veelvuldig voorkomend probleem is en dat ik over een maand maar weer eens moest bellen.

Lekker dan.