SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ben er net achter gekomen dat dit eigenlijk niet mag, dat vragen naar een beta key.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:30:
Is er iemand die een Beta key over heeft? ik loop nu als 5 dagen te zoeken >:O
Zo ja, stuur me dan een berichtje
[Edit] is dit illigaal op dit forum?
Dus negeer mijn berichten. Behalve als je me er echt een wil geven :3
Ik had dat bericht wel gemist, als ik een topic open begin ik meestal op de laatste pagina te lezen. En ik ben nieuw op tweakers.GJtje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:37:
[...]
Je kan de waarschuwing niet gemist hebben, ook staat het in de topic start dat het vragen om keys niet gewenst is. Ook zijn er in het topic al diverse tips gegeven waarmee je ook een key kan krijgen. Hint: zoek eens in dit topic op fileplay.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 17:39 ]
Ah, welkom op GoT dan in ieder geval!Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:37:
Ik had dat bericht wel gemist, als ik een topic open begin ik meestal op de laatste pagina te lezen. En ik ben nieuw op tweakers.
< dit stukje webruimte is te huur >
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Net nog gespot door geen GoT'er
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 04-02-2010 18:55 ]
en nee ik ben geen full-time, ik speel vooral medic en engineer of een recon met shotgun
[ Voor 68% gewijzigd door maxietheboss op 04-02-2010 19:04 ]
Je krijgt trouwens in een redelijk goede rond wel veel pins, had er net weer een stuk of 7 bij

Dat vind ik ook, zelfs iets te veel, vroeger bij Battlefield 2142 vond ik het echt dat je iets bereikt had met een badge of pin, nu hoef je er maar heel weinig voor te doen. Dat mogen ze wel iets terug schroeven.Zingo schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:19:
Die Saigo is inderdaad eng lekker in close combat. Assault sowieso. DAn nog in combinatie met een knive, en je zit helemaal lekker.
Je krijgt trouwens in een redelijk goede rond wel veel pins, had er net weer een stuk of 7 bij
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Het spel is al geupdate. Ik vind het ten iedere geval niet lekker spelen zo. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er last van heb of iedereen is zo in de ban van dit spel dat ze het maar negeren. Ook op de server van Multiplay merk ik het.Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:34:
Ja klopt als je die gedownload hebt dan zou een deel verholpen moeten zijn. Verder zou ik servers van i3d of Multiplay aanraden, die staan in respectievelijk Nederland en Engeland. Als je er dan nog last van hebt ligt het niet aan jou.
Wie heeft een keer tijdens een ronde geen mensen voorbij zien flitsen? (PC)
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen spijt van mijn pre-order, heb juist zin in meer maps!
Soms stuk of 30 in een rondeZingo schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:19:
klopt.Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:59:
[...]
Soms stuk of 30 in een rondeKrijg je heerlijk 3x dezelfde pin
bij een kill streak van 14 krijg je dus 2x de pin voor 7.
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Heb zeer weinig to geen lag. en al helemaal nooit mensen voorbij zien flitsen na de patch (PC)aex351 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:46:
[...]
Wie heeft een keer tijdens een ronde geen mensen voorbij zien flitsen? (PC)
Moet zeggen dat een 4vs4 een stuk interessanter kan zijn dan een 8vs8 ...
Not just an innocent bystander
Begrijp er niets van. Hoe kan ik controleren of het spel goed is geupdate? Zou het zonde vinden om weer 1,5GB te moeten downloaden.Hogader schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:21:
[...]
Heb zeer weinig to geen lag. en al helemaal nooit mensen voorbij zien flitsen na de patch (PC)
Als bij jou de updater niks nieuws instaleert en je gewoon alle servers in kan dan is hij goed geupdate en ligt daar het probleem zker nietaex351 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:04:
[...]
Begrijp er niets van. Hoe kan ik controleren of het spel goed is geupdate? Zou het zonde vinden om weer 1,5GB te moeten downloaden.
Update is volgens mij puur client side en niet server side.Hogader schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:06:
[...]
Als bij jou de updater niks nieuws installeert en je gewoon alle servers in kan dan is hij goed geupdate en ligt daar het probleem zeker niet.
Je moet opletten dat je de updater als admin draait - anders update de game niet correct. Daarnaast laat de beta je met een oude versie nog in alle servers; patching is niet verplicht dus.Hogader schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:06:
[...]
Als bij jou de updater niks nieuws instaleert en je gewoon alle servers in kan dan is hij goed geupdate en ligt daar het probleem zker niet
Er zijn al 5 server patches geweestTsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:13:
[...]
Update is volgens mij puur client side en niet server side.
Ik heb met steam nog geen patch voorbij zien komen. Ik ben benieuwd wat er veranderd is.Stewie! schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:18:
[...]
Je moet opletten dat je de updater als admin draait - anders update de game niet correct. Daarnaast laat de beta je met een oude versie nog in alle servers; patching is niet verplicht dus.
Maar andere updates neem ik aan? Althans voor of na de client update, ik kon alle servers bezoeken. Dus daar heeft het geen impact op gehad afaik. Niet als met de meeste patches dat een oudere versie niet op nieuwe servers werkt.
Of ik moet het gewoon gemist hebben.
Tja op zich is dat niet zo raar, aangezien je altijd beheerdersrechten moet hebben voor het installeren van software. Of ik vat deze zin even niet.Stewie! schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:18:
Je moet opletten dat je de updater als admin draait - anders update de game niet correct.
Dan vind ik dit, ook voor een beta, een flinke fail van EA, ik vind het jammer dat EA er nu voor de beta zo voor gekozen heeft, al hoop ik niet dat dit bij de uiteindelijke productie versie van BC2 dit niet het geval is, want dat zuo betekenen dat ik 50 euro weggooi.Daarnaast laat de beta je met een oude versie nog in alle servers; patching is niet verplicht dus.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Een reboot?Murk schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:29:
Hm was jetzt? Had een crash naar desktop en als ik probeer het weer op te starten gebeurt er niks
Ik ben nog gewoon een vette Noob maar daar kan het spel niets aan doen.
Zoals hier al wel vaker gezegd is is hier al veel meer samenwerking te vinden dan dat ik in MW2 ooit heb gezien.
Zo word ik plotseling zomaar gerevived en loop ik zelf achter een tank aan om hem steeds te repareren
Als dan op het laatst tevoorschijn komt YOUR TEAM WON, dan heb je tenminste een idee dat je daar aan bijgedragen hebt.
En wat die pins betreft, die krijg je idd makkelijk. Zelfs ik had er een keer 4
Ohja en lag had ik ook toen er 2 heli's in de lucht hingen, maar dan ook alleen dat die heli's dus even stil hingen en vervolgens voorbij zoefden. Op de grond had ik er geen enkele last van.
[ Voor 15% gewijzigd door Scavy op 04-02-2010 23:07 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Werkt ook met LMG van de medic.
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 04-02-2010 23:14 ]
Edit: ben iemand die vooral vanaf 16u - 19u speelt en 14 - 19 op woensdag, in weekends of vrije dagen is dit meestal wel langer.
[ Voor 18% gewijzigd door Thorchy op 04-02-2010 23:12 ]
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
komt volgens mij echt door het feit dat ik de ene keer met een paar welgemikte schoten op iemands hoofd een kill maak, en de andere keer een volle clip nodig heb en die gast nog vrolijk naar mij toe wandelt terwijl ik reload om een mes in mijn gezicht te planten..
lag issues? netcoding issues?
[ Voor 3% gewijzigd door roodbwoy op 04-02-2010 23:29 ]
Ben ik niet de enige die deze indruk ook heeft.roodbwoy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:28:
hmmm.. toch blijft de hit-registratie vaag... het ene potje domineer ik en sta ik of boven aan of heb zelfs pin voor beste speler, andere potjes maak ik haast geen kills...
Er zijn wel lag issues bekend inderdaad en onlangs (zoals ik schijnbaar vaker moet aankaarten) door een programmeur van Dice bevestigd. Ook performance issues worden dan aangepakt.lag issues? netcoding issues?
D'r is trouwens ook een remote server admin tool in de maak!
NOFI, maar ehh... Kut voor je...partyondude schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:16:
Ik heb net m'n eerste CTD gehad in deze game.

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 05-02-2010 00:23 ]
Wij maken zelf ook een tool voor onze klanten - echter betekend dit niet dat de dedicated server vrij wordt gegeven heGJtje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:50:
[...]
Ben ik niet de enige die deze indruk ook heeft.
[...]
Er zijn wel lag issues bekend inderdaad en onlangs (zoals ik schijnbaar vaker moet aankaarten) door een programmeur van Dice bevestigd. Ook performance issues worden dan aangepakt.
D'r is trouwens ook een remote server admin tool in de maak!Hopelijk word het dan toch mogelijk om zélf een dedicated server te draaien, waarbij je deze tool eventueel kan gebruiken, voor remote server administration.
Er zijn maar twee redenen waarom je niet met een nieuwe patch op oude servers komt:Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:27:
[...]
Maar andere updates neem ik aan? Althans voor of na de client update, ik kon alle servers bezoeken. Dus daar heeft het geen impact op gehad afaik. Niet als met de meeste patches dat een oudere versie niet op nieuwe servers werkt.
Of ik moet het gewoon gemist hebben.
- omdat de ontwikkelaar je wilt dwingen te patchen
- omdat een nieuw protocol wordt geimplementeerd
Die tweede gebeurd vrijwel nooit na releases. Die eerste gebeurd constant.
Mja ik weet dat jullie (i3d toch?) die tools ook zelf ontwikkelen en zo. Gaat deze tool, waar ik naar verwijs, ook werken op jullie servers?Stewie! schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:23:
Wij maken zelf ook een tool voor onze klanten
Wel jammer dat dedicated server niet vrij gegeven word.echter betekend dit niet dat de dedicated server vrij wordt gegeven he
Enlighten us please...omdat een nieuw protocol wordt geimplementeerd
Ja die tools zijn universeel.GJtje schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:25:
[...]
Mja ik weet dat jullie (i3d toch?) die tools ook zelf ontwikkelen en zo. Gaat deze tool, waar ik naar verwijs, ook werken op jullie servers?
[...]
Wel jammer dat dedicated server niet vrij gegeven word.
[...]
Enlighten us please...Ben wel benieuwd.
Nieuwe protocollen: BF2 had het met een bepaalde patch, toen werd een nieuwe versie van een gamespy library gebruikt.
Nee, en heb hier ook weinig anderen over gehoord eigenlijk. Is het gezien de vele problemen die je hebt met het spel niet handig om het eens bij iets anders dan het spel te zoeken? Het komt namelijk niet over als iets wat aan het spel ligt.Murk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:29:
Verdomme me pc bleef alweer hangen. Herkent iemand dit? het beeld wordt zwart en je hoort de laatste 0,1 seconde geluid steeds herhalen.
Ik herken het als een niet stabiel pc na een cpu overclock, dan kan het ook voorkomen als je aan het gamen bent.Murk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:29:
Verdomme me pc bleef alweer hangen. Herkent iemand dit? het beeld wordt zwart en je hoort de laatste 0,1 seconde geluid steeds herhalen.
Maar dat zal het wel niet zijn toch?
[ Voor 22% gewijzigd door Kw4kje op 05-02-2010 02:57 ]
Ik zit te kijken naar een nieuw systeem, waarschijnlijk wordt het dit:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Cooler Master Extreme Power Plus 500W | € 48,96 | € 48,96 |
1 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 88,85 | € 88,85 |
1 | Gigabyte GA-P55M-UD2 | € 89,10 | € 89,10 |
1 | Intel Xeon X3440 | € 189,- | € 189,- |
1 | Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E (Game Edition) | € 239,95 | € 239,95 |
Importeren | Totaal | € 655,86 |
Iemand met een gelijkwaardige setup? Wil namelijk zeker weten of ik BF:BC2 straks op 1920x1080 @ Advanced settings kan spelen.
En het liefst met medium tot high settings met fraps kan recorden. Alvast bedankt (:
Ja, haddik onder vista elke keer na 10min gamen. Khad dit bij mijn nieuwe PC toentertijd met mijn 4850. Onder XP werkte alles ok.Murk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:29:
Nu heb ik dit weer met mijn 5850. Maar nu gebeurt het eens in de 3 dagen ofzow. Superirritant, kweet niet waaraan het ligt. Kheb tenminste geen strepen.
Het geluid viel voor iedereen tegelijk weg (zat in een teamspeak met een deel van de mensen) geluid van teamspeak deed het wel nog gewoon. Ook was er een plopje dat je normaal hoort als je je headphone aansluit voordat het geluid verdween.
Same here... maar dat was ook in BF2 al zo na patch 1.4 volgens mij. Het lijkt of ze een soort random factor hebben ingebouwd. Voor 1.4 kon ik met een AK van medium tot long range met een paar kogels kills maken en ook op close range met full auto kon je soms 3 / 4 man neerhalen maar de volgende keer lig je rustig in korte burtsts te knallen maar raak je niks.roodbwoy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:28:
hmmm.. toch blijft de hit-registratie vaag... het ene potje domineer ik en sta ik of boven aan of heb zelfs pin voor beste speler, andere potjes maak ik haast geen kills...
Datzelfde dus hier.. ene moment zie je in de verte een sniper oid liggen en schiet je een paar keer met je LMG van medic en gaat ie neer en het volgende moment rent iemand voor je de bosjes uit en schiet je in zn rug waarna hij zich omdraait en je in 2 seconden met een SCAR om ligt.
De discussie omtrent het prone gebeuren is al tig keer gedaan maar het blijft toch wel de grootste frustratie. Iedereen herkent het wel... je loopt ergens en wordt geraakt maar je weet niet waar vandaan. Je rent (al dan niet gehurkt) naar een bosje of een huisje maar je wordt weer geraakt. Nadat je dood bent al hurkend zie je via de kill cam een enemy shooter op een bergje. Met prone had je weg kunnen duiken en langzaam uit je dekking kunnen kijken waar de schoten vandaan komen. Zoals je het in het echt wellicht ook zou doen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hit registratie schijnt nog verbeterd te gaan worden. Zoiets meen ik gelezen te hebben op het forum van EA. Er was nog een nieuwere versie, maar die was niet stable. Toen hebben ze ervoor gekozen om de Bèta een oudere versie te laten zijn, waar dan helaas nog niet de nieuwste verbeteringen in zaten. Een onstabiele Bèta kan natuurlijk niet...roodbwoy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:28:
komt volgens mij echt door het feit dat ik de ene keer met een paar welgemikte schoten op iemands hoofd een kill maak, en de andere keer een volle clip nodig heb en die gast nog vrolijk naar mij toe wandelt terwijl ik reload om een mes in mijn gezicht te planten..
lag issues? netcoding issues?
Verwacht zelf dat ze over een tijdje met een patch komen waarin dit en andere bugs gefixed worden (voor zover ze de oorzaak weten).
Ja, bekend.JohnnyV76 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:25:
het volgende moment rent iemand voor je de bosjes uit en schiet je in zn rug waarna hij zich omdraait en je in 2 seconden met een SCAR om ligt.
Het ergste is dat als je de killcam ziet, z'n health op 100% staat !?! En je ziet dat je 'm geraakt hebt door dat oplichtende x-je.
Dat blijven hangen zie ik wel eens ; iemand die op de plaatst holt ? Als je op ze schiet gebeurt er niks, waarschijnlijk zijn ze niet eens (meer) waar jij schiet.aex351 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:46:
Het lijkt echt op lag. Dus mensen die ineens blijven hangen en vervolgens naar voren flitsen.
Maar de rest eromheen beweegt gewoon, dus als er iemand lagt is het de ander.
[ Voor 46% gewijzigd door Goner op 05-02-2010 09:05 ]
Ben ik blij met de PS3 zeg, is toch wel een stukkie goed koper en crashed nietLittle_captain schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 02:58:
ff iets anders tussendoor.
Ik zit te kijken naar een nieuw systeem, waarschijnlijk wordt het dit:
# Product Prijs Subtotaal 1 Cooler Master Extreme Power Plus 500W € 48,96 € 48,96 1 Corsair CMV4GX3M2A1333C9 € 88,85 € 88,85 1 Gigabyte GA-P55M-UD2 € 89,10 € 89,10 1 Intel Xeon X3440 € 189,- € 189,- 1 Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E (Game Edition) € 239,95 € 239,95 Importeren Totaal € 655,86
Iemand met een gelijkwaardige setup? Wil namelijk zeker weten of ik BF:BC2 straks op 1920x1080 @ Advanced settings kan spelen.
En het liefst met medium tot high settings met fraps kan recorden. Alvast bedankt (:
Ik heb MAG en gister de BFBC2 demo gespeeld, ik dacht dat BC2 zo enorm mooi zou zijn, ik vond MAG na dat ik die na de BC2 demo starte toch echt wel mooier... terwijl er over MAG gezegt wordt dat de graphics tegen vallen
op welke resolutie draait bad company 2?
is dat full-hd of is het maar hd-read?
ik heb de demo gespeeld maar de graphics vielen mij zwaar tegen.
cod mw2 ziet er nog beter uit.
Lees dit topic!NL_Scratch schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:46:
hoi,
op welke resolutie draait bad company 2?
is dat full-hd of is het maar hd-read?
Dat is een persoonlijk mening. Je zult weinig mensen vinden die het hierover met je eens zijn.ik heb de demo gespeeld maar de graphics vielen mij zwaar tegen.
cod mw2 ziet er nog beter uit.
[ Voor 7% gewijzigd door neliz op 05-02-2010 09:55 ]
Verder krijg je er gewoon veel omdat er veel meer pins zijn. Krijg er zelf in een goede ronde vaak wel rond de 15 of meer. Het aantal assist pins schiet vaak uit de klauwen, maar ook de pins voor 7 kills met een AR
ja oke ik zag dat het op 1280x720 draaide.neliz schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:54:
[...]
Lees dit topic!
[...]
Dat is een persoonlijk mening. Je zult weinig mensen vinden die het hierover met je eens zijn.
Maar ik speel bc2 op een full-hd tv en ik zie z'n klein helicoptertje overvliegen. Deze helicopter ziet er gigantisch blokkerig uit. ook gebouwen hebben allemaal kartel randjes terwijl ze in mw2 veel minder gekarteld zijn.
Hopenlijk word het in de echte versie beter. Vind de sneeuwmap er nou niet echt goed uitzien.
Kortom de beta valt mij qua graphics zeker tegen. Maar de gameplay is geweldig!
[ Voor 6% gewijzigd door NL_Scratch op 05-02-2010 10:02 ]
lol geweldige gameplay, geen lag o.i.d. laat maar komen die game !
PSN Headless_Pumpkin
Om eerlijk te zijn denk ik dat het aan je eigen hardware / settings ligt. Draai zelf op 1900x1200 en ik vind het er prachtig uit zien. (4870 X2)NL_Scratch schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:01:
[...]
ja oke ik zag dat het op 1280x720 draaide.
Maar ik speel bc2 op een full-hd tv en ik zie z'n klein helicoptertje overvliegen. Deze helicopter ziet er gigantisch blokkerig uit. ook gebouwen hebben allemaal kartel randjes terwijl ze in mw2 veel minder gekarteld zijn
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hij draait op een Fisher Price doosJohnnyV76 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:25:
Om eerlijk te zijn denk ik dat het aan je eigen hardware / settings ligt. Draai zelf op 1900x1200 en ik vind het er prachtig uit zien. (4870 X2)
[ Voor 6% gewijzigd door neliz op 05-02-2010 10:26 ]
ik speel hem op de ps3.JohnnyV76 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:25:
[...]
Om eerlijk te zijn denk ik dat het aan je eigen hardware / settings ligt. Draai zelf op 1900x1200 en ik vind het er prachtig uit zien. (4870 X2)
Hier is alles dus vrij blokkerig. Maar de sneeuwmap valt mij ook tegen.
de woestijnmappen lijken mij ook mooier:)
greetz
http://www.fileplay.net/keys
Zijn er nog een aantal te krijgen. Wel eerst registreren.
Edit:
Hoor net van iemand dat het niet werkt? Dat je 'member of subscriber' moet zijn?
[ Voor 28% gewijzigd door ExPlanE op 05-02-2010 10:42 ]
klopt, voor een key moet je een betalende member zijn.ExPlanE schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:37:
Voor diegene zonder keys:
http://www.fileplay.net/keys
Zijn er nog een aantal te krijgen. Wel eerst registreren.
Edit:
Hoor net van iemand dat het niet werkt? Dat je 'member of subscriber' moet zijn?
Precies ook wat ik er van verwacht!F350-maniac schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:25:
gister de demo op de ps3 gespeeld, helemaal goed hoor
lol geweldige gameplay, geen lag o.i.d. laat maar komen die game !
Nadeel vind ik wel is dat je als team samenwerkt (gewoon een beetje normaal spelen, met verschillende kits) je dan echt ontzettend gemakkelijk wint..
Ook is het wel makkelijk om vijanden van redelijk ver kapot te schieten
edit:
Potjes duren trouwens ook maar kort! Wacht eigenlijk op het "gebruikelijke" vlaggen veroveren, zoals in BF2
[ Voor 10% gewijzigd door Nap op 05-02-2010 11:17 ]
Tx to: @internetofshit
Klopt, kost je 2 GBP. Even registreren, key binnenhengelen en direct je abbo beëindigen. Kost je vrij weinig.NL_Scratch schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:50:
[...]
klopt, voor een key moet je een betalende member zijn.
Ligt echt aan je team. Heb gisteren een potje gehad van 5 min maar ook één welke richting een half uur ging, PS3.Nap schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:09:
[...]
Potjes duren trouwens ook maar kort! Wacht eigenlijk op het "gebruikelijke" vlaggen veroveren, zoals in BF2
PSN id: GG--77
Nou dat de cpu instabiel is lijkt me niet, heb er IntelBurnTest overheen gegooid en die werd gewoon afgemaakt, en de temps kwamen niet boven de 60 (en dat zegt wat met intelburntestKw4kje schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 02:49:
[...]
Ik herken het als een niet stabiel pc na een cpu overclock, dan kan het ook voorkomen als je aan het gamen bent.
Maar dat zal het wel niet zijn toch?
dat is echt heel verschillend idd ik heb redelijk lange potjes gespeeld (10-15 min ofzo) in ieder geval lang genoeg om 13x gedood te worden haha ja echt super k/d ratioGG---77 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:26:
[...]
Ligt echt aan je team. Heb gisteren een potje gehad van 5 min maar ook één welke richting een half uur ging, PS3.
PSN Headless_Pumpkin
DOS memtest eens goed laten lopen. dit soort lock-ups wijzen echt op een fout.Murk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:37:
Nou dat de cpu instabiel is lijkt me niet, heb er IntelBurnTest overheen gegooid en die werd gewoon afgemaakt, en de temps kwamen niet boven de 60 (en dat zegt wat met intelburntest). Kan het ook komen door een GPU overclock? Want dat heb ik ook gedaan dmv ati Overdrive, maar ik denk dat die ingebouwde test niet zo denderend is en dat dit het wel eens kan veroorzaken.
Verwijderd
A dual core is a lot _less_ powerful than the 360 or the PS3, people need to realize that
Zal een kwestie van wennen zijn maar het zal zeker nu en dan een frustratie moment opleveren.
Wanneer dan? Ik merk dat snipers ook perfect snipen in crouch en gezien de level structuur zijn er meer dan genoeg plekken om onopgemerkt te spotten. Het enige argument dat je zou kunnen toevoegen is een verlies aan accuratesse voor andere klassen, maar dat wordt al gecompenseerd door duidelijkere stats en de toevoeging van scopes voor alle klassen.JohnnyV76 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:52:
Oei.. Dice heeft gereageerd op de commentaren over de beta.... prone blijft eruit
Zal een kwestie van wennen zijn maar het zal zeker nu en dan een frustratie moment opleveren.
Het was hiervoor nooit de bedoeling dat een medic/support met een standaardwapen betere accuraatheid heeft dan een standaard sniper.
Trouwens, was het hier al voorbij gekomen dat de uiteindelijke release betere textures heeft voor terrein dat nu het geval is? infanterie is nu al belachelijk gedetailleerd en ik hoop dat ze hier in de buurt kunnen komen met hun terein gezien de mogelijkheden van de engine.
[ Voor 15% gewijzigd door neliz op 05-02-2010 13:25 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Is al oud nieuws, in het topic is het ook al eerder genoemd.JohnnyV76 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:52:
Oei.. Dice heeft gereageerd op de commentaren over de beta.... prone blijft eruit
Ja, maar dat hou je toch wel, of je in prone zit of niet, zeker wat die frustraties betreft. Het pronen an sich raak je vrij snel aan gewent, is mijn ervaring.Zal een kwestie van wennen zijn maar het zal zeker nu en dan een frustratie moment opleveren.
Verwijderd
Dat is natuurlijk grote klets, je kunt die CPU's niet eens vergelijken. Waarom denk je trouwens dat die post zo betrouwbaar is?
Omdat jij niet weet wie Repi isVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:53:
Dat is natuurlijk grote klets, je kunt die CPU's niet eens vergelijken. Waarom denk je trouwens dat die post zo betrouwbaar is?

Pagina 8:
http://www.slideshare.net...-of-a-game-engine-2478448
"Dual Core is min spec (slow!)"
Pagina 18 beschrijft hij de huidige threading structuur van hun engine. Een Dual core is eingelijk niet genoeg voor hun engine aangezien deze juist erg parallel is en de rest van hun hardware specs beginnen met 6 "threads." op de console.
repi = Johan Anderson = Frostbite Software Architect / Rendering Architect, hij bepaald hoe de DICE games er uit zien de afgelopen en komende jaren.
In gerelateerd nieuws heeft 1943 zojuist de 1 miljoen verkopen verbroken.
[ Voor 53% gewijzigd door neliz op 05-02-2010 14:17 ]
Heb al een paar keer gemeld dat ik op iemand schiet, ik zie dat ik ze flink raak, vervolgens schiet diegene mij af en in de killcam zie ik dat hij al hollend nog op 100% health zit ... maar ik (en nu jij) ben blijkbaar de enige ?Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:15:
Hebben jullie trouwens ook al hackers gezien? 30 kogels in hun lijf en dan presteren ze het nog om je te kniven.....
Prone voor snipers is inderdaad totaal overbodig. Staand of geknield zijn ze toch al zo stabiel als een rots. Heeft BF nooit de 'hold breath' gehad om je scope stil te houden, zoals bijv. in CoD ?? Dat maakt het tenminste nog een _beetje_ een uitdaging ...
[ Voor 21% gewijzigd door Goner op 05-02-2010 14:20 ]
Verwijderd
Ik weet/wist echt wel van wie die post kwam, gaat er mij om dat ook hij niet deze twee CPU's met elkaar kan vergelijken, het gaat om het totaal plaatje. Een Cell in een high end gaming pc zou BC2 ook niet kunnen draaien op high ofzow. En ik denk dat de PS3/360 gewoon op medium/low draaien @ 30FPS, met misschien 720p als het meezit.neliz schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:08:
[...]
Omdat jij niet weet wie Repi is![]()
Pagina 8:
http://www.slideshare.net...-of-a-game-engine-2478448
"Dual Core is min spec (slow!)"
Pagina 18 beschrijft hij de huidige threading structuur van hun engine. Een Dual core is eingelijk niet genoeg voor hun engine aangezien deze juist erg parallel is en de rest van hun hardware specs beginnen met 6 "threads." op de console.
repi = Johan Anderson = Frostbite Software Architect / Rendering Architect, hij bepaald hoe de DICE games er uit zien de afgelopen en komende jaren.
In gerelateerd nieuws heeft 1943 zojuist de 1 miljoen verkopen verbroken.
Oftewel, zoals jij daar copy & paste doet van zijn uitspraak, het is gewoon geoptimaliseerd voor die consoles, en niet voor een dual core. Dat betekent niet dat een dual core trager is dan een Cell of triple core CPU van de 360.
Hij naait zichzelf met die post, daarom hebben jullie dus zon slechte performance!!!!
- Toetsen blijven hangen. Soms als ik aan het strafen ben en ik laat de toets los, blijft hij oneindig strafen tot ik de toets weer indruk. Eerst dacht ik dat de batterijen van m'n draadloze toetsenbord op raakten, maar ook m'n bedrade versie van hetzelfde toetsenbord heeft het. Gaat om een Comfort Curve 2000. Misschien nog meer mensen die dit hebben (heb het volgens mij nog niet voorbij zien komen)?
- Niet kunnen sprinten. Lijkt te komen doordat een wapen selectie toets blijft plakken zoals hierboven.
- Emplaced guns die de ene keer wel door een tank kapot kunnen worden geschoten en de andere keer niet. Lijkt wat random.
Verder al voor cheater uitgemaakt omdat ik vanaf het hoge huis achter het eerste punt A iemand neerschoot die helemaal op de achterste heuvel van de attackers zat. Nu al mensen die bij elk lucky shot roepen dat iemand cheat.... vond het in CS:S al strontvervelend, beloofd nog weinig goeds voor de full game
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 14:30 ]
Accuratesse was nooit het probleem. Het gaat om het kunnen schuilen, het is namelijk erg frustrerend om dood te gaan omdat je felrode baret boven een nét iets te laag object uitsteekt. Als je kon gaan liggen was dit geen probleem.neliz schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:24:
[...]
Wanneer dan? Ik merk dat snipers ook perfect snipen in crouch en gezien de level structuur zijn er meer dan genoeg plekken om onopgemerkt te spotten. Het enige argument dat je zou kunnen toevoegen is een verlies aan accuratesse voor andere klassen, maar dat wordt al gecompenseerd door duidelijkere stats en de toevoeging van scopes voor alle klassen.
Het was hiervoor nooit de bedoeling dat een medic/support met een standaardwapen betere accuraatheid heeft dan een standaard sniper.
Trouwens, was het hier al voorbij gekomen dat de uiteindelijke release betere textures heeft voor terrein dat nu het geval is? infanterie is nu al belachelijk gedetailleerd en ik hoop dat ze hier in de buurt kunnen komen met hun terein gezien de mogelijkheden van de engine.
Natuurlijk bestaan er dan nog objecten waar je je niet geheel achter kunt verschuilen, maar dan weet je in ieder geval dat het fysiek onmogelijk is om je nog lager te houden.
Dat blijven hangen heb ik ook al paar keer meegemaakt, weet niet waar het aan ligt maar als het gebeurde en ik starte BF:BC2 opnieuw op dan was het bij mij altijd weg.Propane schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:26:
Na een aardig aantal uurtjes in de beta enkel nog deze bugs tegen gekomen;
- Toetsen blijven hangen. Soms als ik aan het strafen ben en ik laat de toets los, blijft hij oneindig strafen tot ik de toets weer indruk. Eerst dacht ik dat de batterijen van m'n draadloze toetsenbord op raakten, maar ook m'n bedrade versie van hetzelfde toetsenbord heeft het. Gaat om een Comfort Curve 2000. Misschien nog meer mensen die dit hebben (heb het volgens mij nog niet voorbij zien komen)?
Verder al voor cheater uitgemaakt omdat ik vanaf het hoge huis achter het eerste punt A iemand neerschoot die helemaal op de achterste heuvel van de attackers zat. Nu al mensen die bij elk lucky shot roepen dat iemand cheat.... vond het in CS:S al strontvervelend, beloofd nog weinig goeds voor de full game.
Ik snipe zelf ook regelmatig(vooral als me broertje/vrienden er niet zijn om samen mee te spelen) en ben er redelijk goed in geworden vind ik zelf en schiet nu op grootte afstand bijna altijd headshots, bij MW2 werd ik ook wel eens voor cheater uitgemaakt maar in BF:BC2 nog nooit (:
Tja, maar aangezien ik ook veel video render voor mijn werk kan het wel uit, en het ziet er straks toch flink wat mooier uit dan op consoles (:Jelleh schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:58:
[...]
Ben ik blij met de PS3 zeg, is toch wel een stukkie goed koper en crashed niet
Ik heb MAG en gister de BFBC2 demo gespeeld, ik dacht dat BC2 zo enorm mooi zou zijn, ik vond MAG na dat ik die na de BC2 demo starte toch echt wel mooier... terwijl er over MAG gezegt wordt dat de graphics tegen vallen
Over beta keys gesproken, er is een gratis manier om gegarandeerd een key te krijgen via steam. Ik had voor een vriend BF:BC2 betaald via CC over Steam, hij kreeg de key installeerde de game etc. Werd hij 2 dagen later gehacked, aangezien BF:BC2 het enige spel was op dat account hebben we besloten om mijn geld terug te vragen(Hij wist zijn geheime vraag ook niet meer

In ieder geval, hij heeft toen een gewone beta client gedownload en kan nu spelen met de EA account wat de cd key van Steam had, werkt perfect en heeft dus uiteindelijk niks gekost.
Dit refunden kan alleen bij games die nog als pre order staan en gaat dus niet lukken als BF:BC2 straks uit is!
[ Voor 31% gewijzigd door DefLite op 05-02-2010 14:39 ]
Verwijderd
als mensen me willen toevoegen voor wat teamwork op de ps3: gen1ux
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Het is wel te spelen, en ik heb me er mee vermaakt. Ik hoop dat het door de beta komt, want ik ben aan het twijfelen of ik hem koop.
Ik heb trouwens nog 2 beta keys over, de eerste 2 die mij een DM sturen krijgen hem!
Dit ?Propane schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:26:
- Toetsen blijven hangen.
Sometimes you keep moving even after you have released a key
* Noted. We have reproduced it at the DICE office too.
* As a side note: this never happened to a single developer during the past 6 months' worth of testing. Strange.
zie http://forums.electronica...osed-beta-bug-status.html
Niet om lullig te doen, maar hoe zou je _niet_ goed kunnen zijn in snipen in dit spel ?? Je staart door een 12xzoom scope die zo te zien vast staat op een statief ...Little_captain schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:32:
Ik snipe zelf ook regelmatig .... en ben er redelijk goed in geworden vind ik zelf
[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 05-02-2010 15:11 ]
Ikzelf heb een hekel aan snipen dus in zoverre zou ik blij moeten zijn dat er geen prone is maar zonder prone gaan ze gewoon nog verder af zitten.Sagaris schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:24:
Zijn het trouwens dezelfden die klagen over en de hoeveelheid snipers en het gemis van prone?
Iedereen verbind prone gaan altijd met snipen maar zoals ik zei heb ik een hekel aan snipen dus daar is het me niet om te doen. Het is gewoon dom dat je achter een stenen muur zit en beschoten wordt je precies met je hoofd erbovenuit steekt en alsnog gesniped kan worden. Voor mij is prone belangrijk om in dekking te gaan van enemy fire, bij te healen en vervolgens terug te gaan schieten of naar een veiligere plek te rennen.
Zonder prone ben je een makkelijker doelwit voor snipers en ik denk ook dat het snipen in de hand werkt. Ze zitten te ver om te kunnen raken en je kunt jezelf niet achter een stenen muurtje verstoppen.
Ah thx, dat dus inderdaad. Ik heb het nu om de haverklap lijkt het welGoner schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:07:
[...]
Dit ?
* As a side note: this never happened to a single developer during the past 6 months' worth of testing. Strange.
Waarschijnlijk niet en zulke servers ga ik ook weren om op te spelen. Ben zelf geen sniper maar een limiet zoals ik ken uit operation flashpoint 2 weerhoud me sneller van het spelen.H3llSiNG schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:38:
Voor de mensen hier die BFBC2 servers beheren: Is het in de server console mogelijk een limiet aan snipers in te stellen? Dit zou echt mooi zijn, telkens als ik attacker speel zit de helft van mijn team op die heuvel te kampen. Meer als 3-5 snipers per team is gewoon niet nodig omdat anders de teamplay compleet weg valt.
Je zult mij terug zien in servers waar de admins zulke "campende snipers die niet meedoen met de game en alleen voor eigen gewin gaan" gewoon een enkeltje kick uit de server geven. Verder zal ik vooral conquest spelen aangezien je daar die snipers gewoon kan flanken en ze in de rug kan knifen.
In dat verband kunnen het dus goed dezelfden zijn die klagen over snipers en het gemis van prone ; ikzelf in ieder geval.JohnnyV76 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:35:
Zonder prone ben je een makkelijker doelwit voor snipers ..
Maar ik vind prone in nog veel meer omstandigheden handig (en logisch) ...
Dat is toch wel een enorme bug of niet
A lot of people are asking about server administration. What's up there?
A little background
Since the Frostbite engine had not yet been used for any PC titles, there had been no need for advanced server administration tools. BFBC2 PC changed that however.
There was a sort of "server console" thing, but it was intended for developer use only. Something easier to use and more stable was necessary when we came closer to release it to the PC users.
So what are we doing?
We are creating a separate command console, which is stable, and where the commands will not change. This will be the Remote Administration interface for BFBC2 PC. BF2 console commands have been a good source of inspiration
The Remote Administration interface is accessible over a network port on the game server.
While we ensure that there is a solid administration interface, we are not creating any fancy tools. Why not? Because the community will do a much better job! RSPs have already been using the interface for weeks, and several people are working on user friendly tools. We will continue to improve the protocol with functions that are necessary to make good tools.
When Closed Beta Server R5 (yes, we have already patched the game servers 3 times. I love our new patching system) is released, the RSPs will be allowed to expose the Remote Administration interface on their servers to the public... and we will publish the FULL protocol specification. You have my word on that.
Stay tuned.
Verwijderd
As another sidenote: in BF2 gebeurde me dit ook om de haverklap. Dus het verbaasd mij enigszins dat ze dit niet zagen aankomen, maar goed.Goner schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:07:
Overigens vind ik de game weer echt een Battlefield sfeer hebben. En die destruction 2.0 is heel gaaf gedaan. Ik ben fan
Verwijderd
Ook ik had dit probleem. Rete irritant. Leek vooral voor te komen met zeer extreme lag issue's (alsof de input bleef hangen). Sinds de laatste update geen last meer van gehad.Goner schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:07:
[...]
Dit ?
[...]
Alleen... waarom heeft de xbox360 geen anti-aliasing?!?! Echt...
Alles draait super soepel hier, geen framedrops, etc, en dat in 1680x1050 (bijna full HD) op 60fps!!!
Dice moet ECHT Anti Aliasing toevoegen, ook bij hogere resoluties... maak het desnoods een selecteerbare optie in het menu ofzo, voor mensen die per-se altijd 60fps willen draaien...
Dice: Anti-Aliasing op consoles plz!...
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Maar gewoon om als je geraakt word en je weet niet waarvandaan dat je dus plat kunt gaan liggen zodat je geen makkelijk doelwit meer bent.
En het niet zijwaarts kunnen bewegen terwijl je rent mis ik ook.
Dit topic is gesloten.
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.