[Multi] Battlefield Bad Company 2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 49.022 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:25

aex351

I am the one

Dit spel is eerder een arcade shooter. Wil je iets realistischer dan denk ik dat Operation Flashpoint beter is. Ik ben van mening dat ze de mes niet moeten afzwakken. Het is juist goed zo. Stel het kost 2 steken. Na de eerste steek dan heeft die persoon het echt wel door en begint die vol op je te schieten. Ze mogen van mij wel de wapens wat krachtiger maken.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat niet normaal? Als iemand mij in m'n arm steekt dan schiet ik wel op hem ja. Tenzij je de kans krijgt direct zijn keep open te snijden of hem op een vitale plek zoals het hart te maken zal een mes niet geweldig veel schade doen. Niet meer schade dan een kogel die met een veel grotere kracht aan komt zetten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:13

kronolith

[EDIT]

(jarig!)
Haha had net wel een strakke actie 8) Ik knifede een deur open, stond er blijkbaar iemand achter... Kill er bij :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

SePtiCTaNk schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:59:
Het aimen met de sniper rifle vind ik beroerd, krijg er nauwelijks vat op. Óf maak het zo dat het stabiel is, óf maak het zo dat je het voor korte tijd stabiel kan maken (d.m.v. een andere knop in te drukken).
Huh ?? Sniper rifle is al zo vast als een huis ... ? Ik vind het in vergelijking met CoD, waar je je adem in moet houden om 'm stil te krijgen, echt kinderlijk eenvoudig. Alleen vind ik er geen ruk aan, dat snipen ... :O
Spaiker schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:50:
Als prone = liggen, dan wat is dit:
http://screenshot.xfire.c...0d93460abcfe279b19a28.png
'... and firing from the prone.'
Tsja, heb ik me ook al eens afgevraagd ... die bipods zijn voor de sier.

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 08-02-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

kronolith schreef op maandag 08 februari 2010 @ 07:51:
Haha had net wel een strakke actie 8) Ik knifede een deur open, stond er blijkbaar iemand achter... Kill er bij :D _/-\o_
Dat heb ik al een paar keer gehad..

Door de matige collision detection zie ik soms een arm door een muur steken.. het werkt dus ook de andere kant op.. ik kan knife kills maken door muren heen!

blijkbaar is het mest niet sterk genoeg om de muur te beschadigen (in de destruction engine) maar je hit wordt nog wel geregistreerd. Ook hout blijkt zeer transparant in deze situaties.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:39
Ik had van het weekend dat mijn teamgenoten dood waren, en ik dus even in leven moest blijven zodat ze op mij konden spawnen (de loopafstanden van de basis naar objectives is soms wat overdreven). DUs ik plant mijzelf in een huisje neer, met mijn rug tegen een muurtje aan, aimend op de deur en roep "kom maar, je kunt veilig op mij spawnen".

Een seconde later kijk ik achterom, is de muur eruit geblazen en staan er 3 tegenstanders naar mij te staren :D

Ik blijf het echt te leuk vinden dat je bijna elk rondje wel iets anders mee maakt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is dat iets van BF ; spawnen op team mates ?! Dus gewoon klikken op de mini-map ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:39
Goner schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:51:
Is dat iets van BF ; spawnen op team mates ?! Dus gewoon klikken op de mini-map ??
Als je dood gaat kom je in een menu'tje met je de namen van je squadgenoten en de basis. Je kunt dan inderdaad klikken om op een (levende!) squadgenoten te spawnen. Je ziet dan ook waar hij is op de map, en als je over de naam gaat zie je vanaf 3rd person view wat die persoon aan het doen is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:58:
Als je dood gaat kom je in een menu'tje met je de namen van je squadgenoten en de basis. Je kunt dan inderdaad klikken om op een (levende!) squadgenoten te spawnen. Je ziet dan ook waar hij is op de map, en als je over de naam gaat zie je vanaf 3rd person view wat die persoon aan het doen is.
Hmmm, dit wist ik niet! :) Handig! :) Dan kom je zeker weer in de actie terug, hahaha. :)

Is het trouwens misschien een idee, om een FAQ met daarbij tips & tricks te maken? :)

Ik heb trouwens de poll van een paar dagen terug gesloten, met ruime meerderheid is er gekozen voor een GoT-clan!

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=350738&layout=6

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 08-02-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:58:
Als je dood gaat kom je in een menu'tje met je de namen van je squadgenoten en de basis
Ah, alleen squad-mates, geen team-mates ... dan moet je dus een squad joinen aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 16:09
Goner schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:22:
[...]

Ah, alleen squad-mates, geen team-mates ... dan moet je dus een squad joinen aan het begin.
Je kan gedurende het hele spel een squad joinen of beginnen.
Als je dood bent naast de minimap zit een schuifbalk voor squads.
Als je hierop klikt schuift deze uit en zie je de squad opties.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:58
Goner schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:12:
[...]Huh ?? Sniper rifle is al zo vast als een huis ... ? Ik vind het in vergelijking met CoD, waar je je adem in moet houden om 'm stil te krijgen, echt kinderlijk eenvoudig. Alleen vind ik er geen ruk aan, dat snipen ... :O
Ik speel geen COD, heb de afgelopen jaren alleen BF2 online gespeeld. Voor mij is dit dus iets nieuws waar ik meer aan moet wennen dan ik verwacht had. Dat een-paar-seconden-de-adem-inhouden had ik wel een aardige tussenoplossing gevonden.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:10
In BF2 kon je alleen op de squad leader spawnen waarmee het dus heel erg belangrijk was dat diegene beschikbaar was op bepaalde momenten. Het kunnen spawnen op elk member van de squad is een goede verbetering en kan tactisch een enorm voordeel opleveren.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Clipping of collision detection ... ik weet het niet, maar gisteren iets moois meegemaakt. Ik loop achter die rare tank (BM3M ofzo) aan en voordat ik het in de gaten heb, loop ik zo die tank in 8)

Als schietend en mee optrekend met de tank geniet ik van de bescherming van deze tank en niemand kan me raken. Uiteraard moest ik om te kunnen schieten wel weer even de tank 'uitlopen'. Het eindigde trouwens toen de tank werd opgeblazen en ik al clippend in de tank zat :o
Ik ga er vanuit dat dit met de uiteindelijke versie wel verholpen zal zijn, maar er is duidelijk nog eea aan armen door muren enz te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Laatst online: 15:58
JohnnyV76 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:33:
In BF2 kon je alleen op de squad leader spawnen waarmee het dus heel erg belangrijk was dat diegene beschikbaar was op bepaalde momenten. Het kunnen spawnen op elk member van de squad is een goede verbetering en kan tactisch een enorm voordeel opleveren.
True, mooie verbetering. Dit komt het aanvallen ten goede, want iedereen kan aanvallen. Zoals nu bij BF2 moet de squadleader zich enigszins defensief opstellen, dat is met het kunnen spawnen op alle members niet meer nodig.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dispenzer schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:36:
Clipping of collision detection ... ik weet het niet, maar gisteren iets moois meegemaakt. Ik loop achter die rare tank (BM3M ofzo) aan en voordat ik het in de gaten heb, loop ik zo die tank in
Yep, al meer meegemaakt met voertuigen die opeens achteruit steken terwijl ik zit te repararen. Rare ervaring ... dat meelopen is geen gek idee, zou je van binnen kunnen repareren ? ;)

Over repareren gesproken ; ik zie dat de MCOMs een health-indicator hebben net als voertuigen, maar repareren kan niet ?? Jammer ...
Nogal! Zou ze beseffen wat ze aanricht met dit filmpje onder de testosteron-brigade ?!
Ben overigens wel eerder tegen vrouwelijke gamers aangelopen in oa Air Warrior, Enemy Territory:Quake Wars (vooral als medics!), maar dat er zulke fraaie exemplaren tussen zitten ...

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 08-02-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

GJtje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:12:
[...]

Ik heb trouwens de poll van een paar dagen terug gesloten, met ruime meerderheid is er gekozen voor een GoT-clan!

[afbeelding]
Nice! Ik speel nu elke dag met de vaste vier personen, wie zien helaas niemand anders op Mumble verschijnen.. maar met meer man spelen zou natuurlijk nog leuker zijn!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Voor de Steam gebruikers: http://steamcommunity.com/groups/GoTBC2

Jagermeister en ik zijn bezig om een TS te maken voor deeltje drie, we proberen deze zsm online te zetten.
Mocht je nog tips weten voor in de TS, laat het weten in het topic, of in een DM naar een van ons twee.

[ Voor 61% gewijzigd door CH4OS op 08-02-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
GJtje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:11:

Jagermeister en ik zijn bezig om een TS te maken voor deeltje drie, we proberen deze zsm online te zetten.
Mocht je nog tips weten voor in de TS, laat het weten in het topic, of in een DM naar een van ons twee.
Nice, 1e member is een feit :P Me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:41
Bananenspin schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:17:
[...]

Nice! Ik speel nu elke dag met de vaste vier personen, wie zien helaas niemand anders op Mumble verschijnen.. maar met meer man spelen zou natuurlijk nog leuker zijn!
Kan iemand mij dan misschien de Mumble gegevens doorsturen?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

I have 1 friend in this group! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Earzz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:24:
Kan iemand mij dan misschien de Mumble gegevens doorsturen?
Het liefste hier in het topic, of (ook) in een DM naar mij, dan kunnen wij deze gegevens ook opnemen in de TS voor deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
neliz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:30:
[...]

I have 1 friend in this group! :D
_O- joh, en nooit online :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

ik ben level 11.. jij nog niet dacht ik? :D

(zaterdag tot 3:00 uur wezen knallen, gisteren de hele dag.. tiet zat dacht ik zo)

[ Voor 18% gewijzigd door neliz op 08-02-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
neliz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:38:
[...]

ik ben level 11.. jij nog niet dacht ik? :D
*burp* ik heb al 1000+ uur online erop zitten met BF2, heb geen haast! :9

Waarom krijg ik nooit een uitnodiging dan :P?

[ Voor 9% gewijzigd door peakaboo op 08-02-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

peakaboo schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:38:

Waarom krijg ik nooit een uitnodiging dan :P?
OMdat het buddy systeem sjaak is.. :/

dubbelklikken op de friends.. soms start iets.. vaak niets.. dus dan is het Remy een server opzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
neliz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:40:
[...]

OMdat het buddy systeem sjaak is.. :/

dubbelklikken op de friends.. soms start iets.. vaak niets.. dus dan is het Remy een server opzoeken...
Je ken ook steam en xfire gebruiken maat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Bad Company 2 begint anders dan verwacht

spoiler:
De singleplayermodus van Battlefield: Bad Company 2 begint in de Tweede Wereldoorlog. Dit blijkt uit een recent uitgekomen certificaat van het Entertainment Software Rating Board, de organisatie die in de Verenigde Staten games van leeftijdskeuringen voorziet.

In het certificaat staat beschreven dat de game begint op een Japans eiland ten tijde van de Tweede Wereldoorlog. Hoeveel levels van de campagne deze setting gebruiken is nog niet duidelijk. Na de Tweede Wereldoorlog speelt de game zich in de hedendaagse tijd af en bezoeken spelers onder andere besneeuwde gebieden, jungles en woestijnen.

Battlefield: Bad Company 2 komt op 5 maart uit. Het eerste deel was gericht op de singleplayer en viel vooral op door de vele grappen die de diverse personages in de game maakten. Bad Company 2 probeert meer balans te krijgen tussen de single- en multiplayer. De multiplayermodus draait vooral om samenwerken met het gehele squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

peakaboo schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:45:
Je ken ook steam en xfire gebruiken maat :P
Heb ik vaak uit staan... had laatst CTD's toen ik status updates kreeg van jouw xfire.. te lui om het dan weer aan te zetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

peakaboo schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:38:
[...]

Heb nu rank 11 en alle unlocks, de next unlock is iets met een tank die dan sneller reload maar dat is dan gelijk 20000k score dat je dan nodig hebt ;)
En ja heb ook veel uren @ BF2, 3900 uur totaal met twee accounts :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

Ben wel benieuwd naar de single player mode, hoop zo even wat ervaring te krijgen met het vliegen van heli's en dergelijke. Tot nu toe nog weinig geluk gehad er eentje te pakken... Als infanterist zuig ik heel hard, maar met heli's lukt het altijd wel... Da's eigenlijk het enige waar ik BFBC voor zou spelen.... Hmmm... ;)

Oh, even kleine opmerking erbij: Single player mode natuurlijk alleen om te oefenen, verder boeit SP me ook niet echt moet ik zeggen. Maar wil niet dat anderen slachtoffer worden van mijn oefenmissies, en ik uitgemaakt word voor dork, n00b, twat en wat nog meer langskomt... ;) Pas als ik een beetje goed gevoel heb dat ik een heli onder controle heb ga ik wel weer MP

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 115939 op 08-02-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Singleplayer kan me echt niet boeien. Wordt weer zo'n door patriottisme doorwenkte ervaring net als MW2. Daar heb ik het na missie 1 al afgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Omnyakom1 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:03:
Singleplayer kan me echt niet boeien. Wordt weer zo'n door patriottisme doorwenkte ervaring net als MW2. Daar heb ik het na missie 1 al afgezet.
BC niet gespeeld neem ik aan? daar was weinig patriotisme te bespeuren.. meer een "fuck the US Army". één van je eerste missies waar je in aanraking komt met een pantserwagen en een paar huisjes vind ik nog steeds een fantastische ervaring.. misschien niet het bombastische niveau van de MoH D-Day strand landing, maar wel ééntje van "woah, heb ik dat zojuist overleefd?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Ik heb dit weekend uitgebreid de demo gespeeld (PS3) en ben vooral onder de indruk van de physics engine en het dynamische spelverloop. Dat laatste zat altijd al in de Battlefield reeks natuurlijk. Vooral de vehicle combat is echt superstrak! Infantery is jammergenoeg iets minder. Komt vooral door het gebrek aan 'Oomph' in de rifles, smg's en lmg's. Heb af en toe echt het idee dat ik aan het paintballen ben. Krijg niet echt het gevoel dat de kogels keihard inslaan bij mij of mijn slachtoffers. De hitregistratie is nou ook niet je van het. Jammer dat ze dit nooit helemaal in de vingers krijgen bij DICE. Desalniettemin al heel wat leuke potjes gehad en ga hem zeker halen op de releasedag. Ben benieuwd naar de andere mappen!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

zekers de slechste niet.. alleen die stem O.o
GJtje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:11:

Je kunt in steam toch ook non-steam spellen toevoegen? Dus als ik zeg maar mijn non-steam versie van BC2 toevoeg dan kan ik ook steam ingame gebruiken als ik bc2 spel? Dan lijkt het me wel flex, vind steam een stuk handiger dan xfire, en kan ik ook gelijk die group joinen :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Wat de fak dit was echt te genaaid, ik gooi een nade en hij kaatste terug op een onzichtbaar hek :? Suicide en "epic fail"... FFFFFUUU

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Murk schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:20:
Wat de fak dit was echt te genaaid, ik gooi een nade en hij kaatste terug op een onzichtbaar hek :? Suicide en "epic fail"... FFFFFUUU
Gisteren spawnde ik op iemand die boven op de pipes liep..

je spawned altijd achter iemand.... op het moment dat ik spawn draait hij zich net om zodat zijn "achter" zich boven het water bevind....

Ffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LXA53XBoWc7XlxXCamBGXnN3/full.jpg

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Jij bent dan ook een raar en vies mannetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:51

Stewie!

Keen must die!

Okay :'(

Ontopic: jammer dat er geen statistieken bekend zijn hoeveel vrouwelijke gamers BC2 spelen. Die stats zijn makkelijk te genereren op bijvoorbeeld de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Stewie! schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:31:
[...]

[...]

Okay :'(

Ontopic: jammer dat er geen statistieken bekend zijn hoeveel vrouwelijke gamers BC2 spelen. Die stats zijn makkelijk te genereren op bijvoorbeeld de Xbox.
En dan, kom je erachter dat het zoiets is:

Afbeeldingslocatie: http://www.des08102.co.cc/~05005056/images/fat_gamer_girl.jpg

of jij moet er natuurlijk op vallen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Waar gaat dit over Afbeeldingslocatie: http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/bonkau2.gif...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 22:27
peakaboo schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:47:
[...]

En dan, kom je erachter dat het zoiets is:

[afbeelding]

of jij moet er natuurlijk op vallen he :P
Als je erop valt heb je in ieder geval een zachte landing. Maar even OT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Haha, wat een gelul hier in het BC2 topic...
Om even mee te praten, dat meisje is niet verkeerd! :D
Refererend naar het YouTube-meisje, niet dat geval hierboven... :P

Vandaag weer een tijdje BC2 gespeeld, en het wordt steeds leuker, begin aardig handig te worden in het tracer-darten van helicopters, echt prachtig om te doen.. :)

Ook het Teamwork wordt steeds beter op XBL. Vandaag een vijandelijke heli gepikt, en een teammate spawnt samen met mij in de heli. Telkens al waren we bijna kapot, gingen we helemaal terug naar het 1e spawnpoint van de attackers, daar de heli gemaakt en weer terug. Echt geweldig. Al probeer je dat meestal te doen, kaapt de teammate je heli voor je neus weg... Dat is echt heel vervelend!

[ Voor 4% gewijzigd door The Great HooD op 08-02-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Murk schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:05:
Je kunt in steam toch ook non-steam spellen toevoegen? Dus als ik zeg maar mijn non-steam versie van BC2 toevoeg dan kan ik ook steam ingame gebruiken als ik bc2 spel? Dan lijkt het me wel flex, vind steam een stuk handiger dan xfire, en kan ik ook gelijk die group joinen :)
Misschien is het dan handiger (of het werken zal weet ik niet) om je key binnen Steam te activeren. Dan heb je hetzelfde, volgens mij kan je anders namelijk geen mensen uitnodigen vanuit Steam. Group joinen kan ook gewoon door de webpagina te bezoeken met een browser en dan vanuit de browser ingelogd zitten... ;)

Had vanavond trouwens weer, was aanvallende groep en dírect bij het spawnen in de lucht te snel gaan vallen en dan val je dood neer, je kan er dan écht totaal niets aan doen, kost je 20 minpunten dus en 2 tickets. :(

@Hierboven: dat meisje is zeker niet verkeerd, speelt vast en zeker op de PC, aangezien ze het over videolag heeft. :) So there, 'wij' lekker wél en jullie lekker niet! :)

* CH4OS ziet het al voor zich: "Afgeschoten door een meisje!! :') ", lol

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 08-02-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Niet online
als je op spatie ramt dan gaat je parachute gewoon uit, en kan je een veilige landing maken. Heb die bug ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 12:34

Decennia

VECTORHEAD

Ik heb d eBeta op de PC gedownload, maar ik heb een probleem. Hij start het spel gewoon op in Windowed mode, zie het filmpje en het menu. Als ik dan op het schermpje click op iets, bijvoorbeeld gewoon op het hoofd van dat mannetje krijg ik een Black screen die niet meer weggaat.

Heb em goed geinstalleerd en heb de nieuwste driver van Nvidia.

Ik heb een Dual-core 2.6 Ghz.
Nvidia GT220
4 GB RAM
1080p monitor met ook de resolutie op 1080p.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

GJtje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:15:
[...]
Misschien is het dan handiger (of het werken zal weet ik niet) om je key binnen Steam te activeren. Dan heb je hetzelfde, volgens mij kan je anders namelijk geen mensen uitnodigen vanuit Steam. Group joinen kan ook gewoon door de webpagina te bezoeken met een browser en dan vanuit de browser ingelogd zitten... ;)
Dat lijkt mij niet echt mogelijk nee, maar ik zie niet in waarom ik geen andere mensen kan uitnodigen? Ik heb steam al langer dan vandaag en heb er ook wat anders gekocht in het verleden. Maar goed uitnodigen hoef ik ook niet, zolang ik maar een got-bc2 groupie kan worden :P
Had vanavond trouwens weer, was aanvallende groep en dírect bij het spawnen in de lucht te snel gaan vallen en dan val je dood neer, je kan er dan écht totaal niets aan doen, kost je 20 minpunten dus en 2 tickets. :(
Schijnt dat je dat krijgt als je tijdens het op Ready klikken een wasd-toets ingedrukt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Decennia schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:26:
Ik heb d eBeta op de PC gedownload, maar ik heb een probleem. Hij start het spel gewoon op in Windowed mode, zie het filmpje en het menu. Als ik dan op het schermpje click op iets, bijvoorbeeld gewoon op het hoofd van dat mannetje krijg ik een Black screen die niet meer weggaat.

Heb em goed geinstalleerd en heb de nieuwste driver van Nvidia.

Ik heb een Dual-core 2.6 Ghz.
Nvidia GT220
4 GB RAM
1080p monitor met ook de resolutie op 1080p.
Een zwart scherm, ok. Zwart als in dat je beeldscherm geen signaal krijgt, of dat alle pixels wel branden maar met de kleur zwart?

Dat hij eerst in windowed gaat is normaal, ik herken het althans en moet ook eerst op dat window klikken. Dan wordt het scherm heel even zwart bij mij (maar dus "geen signaal"-zwart). Hoelang heb je gewacht tot hij verder ging? En je kan niet meer naar windows, oftewel je pc crasht? Dan kun je eens in je logboeken kijken wat het veroorzaakt, in configuratiescherm -> systeembeheer
Bor de Wollef schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:36:

Daarom maak ik ook bijna alleen gebruik van de server "history". Die lijst met tientallen servers refreshed echt vele malen sneller. Nu nog een mogelijkheid om de latency te zien (in de server browser en ingame).
Is alleen balen dat standaard de hele lijst geopend wordt. Dat zou een checkbox moeten zijn, "automatically retrieve server list", imho.

edit: GVD weer een ctd midden in een lekker spel. Weet iemand of je punten er dan nog wel bij komen of dat dit alleen aan het einde van de ronde gebeurt? Ik vergeet altijd hoeveel ik had dus kan het niet checken...

[ Voor 6% gewijzigd door Murk op 08-02-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Ik zit nu op rank 4 pas en heb toch al een flink aantal uurtjes zitten spelen.
Misschien ben ik niet actief genoeg bezig ofzo, lol.

Vind tot nu toe engineer het leukst spelen.
Ook medic vind ik leuk om te spelen, maar heb ik eigenlijk nog niet zo veel gedaan.

Die unlocks die nu op 20000000 punten staan zijn dan ook bedoeld om niet te unlocken tijdens de beta?

[ Voor 74% gewijzigd door dartbord op 08-02-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:30

nFo

Demo gespeeld PS3, leuke game.
Alleen online multi schooter is niet echt wat voor mij, maar quad rijden was wel lachen.
Met een UAV een Apache heli neer geschoten lol. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel je zonder verder merkbare lag, schiet je op iemand die naar de heli rent. Hij zit in de heli, stijgt een meter of 2 op en valt dan dood neer en dan krijg je opeens je kill. Terwijl er verder 0,0 lag merkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59
Als passagier in zo'n russische APC ben je ook flink dodelijk. Dan niet dat boordkanon, maar ik doel op schieten vanuit de zijkant. Helaas realiseert de bestuurder zich dit vaak niet en rijdt hij recht op zijn doel af. Hij zou juist een beetje dwars moeten gaan staan.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt vrij goed ja, zeker als de bestuurder wat langzamer rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorlox
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02-2022

vorlox

I cna ytpe 300 wrods pre miute

Shit shit gekocht zodat ik meteen op Beta kon....STOM STOM ik vind BF 1942 nog beter..
Het lijkt erop of alles van hetzelfde spul is gemaakt.....en nu kan ik het ook niet, maar ik shiet niet eens raak als ik achter iemand sta en hem / haar een nekschot geef...

49 euries weggegooid vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 17-06 12:34

Decennia

VECTORHEAD

@Murk.

Ik heb het al gefixt. Gewoon in de settings code full screen=false gedaan. speel em in windowed mode maar tog met fullscreen haha. Bedankt voor de moeite =D

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rare bug. Ik zag een enemy nadat ik net een andere had doodgeschoten. Hij schoot mij neer en ik schoot niet terug omdat ik aan het reloaden was. Ik was gewoon te voet, tank schiet hem neer en ik krijg de kill. Tsurany - T90 - enemy.

Ze mogen wat mij betreft de mortar strike wel uit het spel halen. Je bent al sniper, hebt al een enorme kill range, bent al veilig en dan ook nog een mortar strike? Wel heel aantrekkelijk om dan sniper te gaan. Denk dat het verwijderen daarvan zorgt voor een stuk minder snipers.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 08-02-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
ik krijg zojuist van EA een beta key gestuurd.

hij is vergeven.

[ Voor 26% gewijzigd door madmaus op 08-02-2010 20:56 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
madmaus schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:51:
ik krijg zojuist van EA een beta key gestuurd.

degene die mij als eerste een DM stuurt krijgt hem.
gestuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
en hij is al weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
vorlox schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:31:
Shit shit gekocht zodat ik meteen op Beta kon....STOM STOM ik vind BF 1942 nog beter..
Het lijkt erop of alles van hetzelfde spul is gemaakt.....en nu kan ik het ook niet, maar ik shiet niet eens raak als ik achter iemand sta en hem / haar een nekschot geef...

49 euries weggegooid vrees ik.
Hoelang heb je gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 23-04 22:49
HV5U-PSFG-RXQM-U9RW

alstublieft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 22:27
Tsurany schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:33:
Rare bug. Ik zag een enemy nadat ik net een andere had doodgeschoten. Hij schoot mij neer en ik schoot niet terug omdat ik aan het reloaden was. Ik was gewoon te voet, tank schiet hem neer en ik krijg de kill. Tsurany - T90 - enemy.
Ik had eerst 2 roadkills met een BMDA gehaald. Ofja roadkills waren het niet want ik gebruikte de kogels als bombardement op de enemy MCOM en ik vernietigde toen een gebouw en kreeg iets van 570 punten ervoor. meerdere kills, maar 2 ervan werden opgemerkt als roadkill XD. Mijn voertuig stond gewoon lekker stil van afstand aant schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Inderdaad, een nieuwe sloot gratis EA keys zijn vanavond verstuurd, de mijne is ook naar een mede tweaker gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:54

HugoBoss1985

Xenotech

Ik heb een tijd met de steam account van iemand anders de Bad Company 2 Beta gespeeld.
Nu heb ik zelf een Beta key, en het spel is dus al aanwezig op mijn schijf.
Hoe krijg ik het nou voor elkaar om het spel via mijn eigen steam account te spelen?

Ik kan het spel wel opstarten via verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Iemand die een key wilt?
DM maar.

[ Voor 9% gewijzigd door Dorest0rm op 08-02-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe account maken als dat via de Steam versie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Verstuurd!

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ik erger me groen en geel aan attackers die niet weten wat "rush" betekent. Gaan er lekker bij zitten, nemen onderwijl een bak koffie terwijl ze rustig eens gaan kijken waar ze eens zullen gaan schieten. RENNEN KRENGEN! Roep ik dan. Maar ze denken zeker dat ik het niet tegen hun heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:57

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Beta Key
BTVK-SYHM-CAXA-MLYK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
Die tracer gun blijft geweldig. Plakken die hap en knallen maar. Super grappig.
Ook flink wat mensen omgelegd met knifes en vanuit de heli als gunner. De piloot deed het het erg goed, vaak aan de grond gezet en gerepareerd. Blijft vermakelijk.

Toch jammer dat er geen updates komen, geen andere maps of gamemodes.

[ Voor 93% gewijzigd door Sypher op 08-02-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Iemand enig idee hoe ik in steam de beta werkend krijg, of moet ik de installer gebruiken die je overal kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 12:38

Sorbo

Uw hulp in huis!

Beide hier geposte keys al vergeven zo te zien?

Heeft iemand misschien nog een key over voor een arme lurker? Stuur anders even een DMmetje als je er eentje kunt missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Great HooD schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:19:
Iemand enig idee hoe ik in steam de beta werkend krijg, of moet ik de installer gebruiken die je overal kan vinden?
Steam beta is afaik enkel als je een preorder hebt geplaatst. Met een serial moet je de installer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:47

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nvm

[ Voor 95% gewijzigd door TepelStreeltje op 08-02-2010 22:32 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
En deel 3 is er: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 3, gelieve in dat topic verder te posten.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 08-02-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:20
Spaiker schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:11:
[...]

Was een beetje retorisch bedoelt maar ok :)
En ik maar denken dat prone bukken is ipv liggen 8)7 Heb vandaag toch nog key kunnen bemachtigen( mailtje van EA :Y) ) dus begrijp het nu wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Moet deze niet dicht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe een topic report en wacht op een modje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:16:
Doe een topic report en wacht op een modje.
Is al gedaan, toen ik berichtte over deel 3. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Een bureau bij Dice 8) Gepost door Demize99 op Twitter
Afbeeldingslocatie: http://i614.photobucket.com/albums/tt227/heromilkshake/uo9.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Omnyakom1 op 09-02-2010 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
De hoogste tijd voor een nieuw deeltje: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 3

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.