"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Also: http://www.ultimateprestige.com/
Site met info over alles
[ Voor 68% gewijzigd door Asskicker op 06-02-2010 22:07 ]
Toevallig op de playstation3? samen met ene walletje-w?SgtCaffran schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:49:
Mensen van de pre-order krijgen nog 6 leuke extra's ook he!
Vandaag trouwens echt een leuke pot gespeeld, bijna 10 minuten lang met een vriend in een Bradley gezeten als defense. We hadden halverwege wel de tweede 'area' verloren maar toen bij de botteneck van 2 naar 3 (ene kant van de weg rivier andere kant berg) hielden we ze de hele tijd tegen tot we gewonnen hadden. Steeds terug trekken en repareren en alle vijandige voertuigen tegen houden. Echt tof!
Want ik heb ook zoiets meegemaakt vanmiddag alleen weet ik de persoon niet meer
Vond in de Beta trouwens het 2e sniper wapen lekkerder spelen als in deze demo. In de lijst met aanpassingen stond ook dat ze de damage van het wapen naar beneden gebracht hadden. Naar mijn mening net wat teveel. In de beta was het lekkerste wapen naar mijn mening het 4e wapen wat je kan selecteren (niet in de demo beschikbaar) maar dat zien we in de retail versie wel

Wat is ongeveer jullie score per minuut? Ben wel benieuwd of ik een beetje op niveau zit of stiekem gewoon heel goed ben
Damn die site is erg handig. staan helemooie maps op van alle maps die er al bekend zijn.asskicker2 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:51:
exclusive prone, lol
Also: http://www.ultimateprestige.com/
Site met info over alles
bijvoorbeeld zoiets:

Misschien handig om dit soort maps als link naar een plaatje in de topic start te zetten. Als er vraag naar is dan wil ik de maps wel even in photoshop bij elkaar zetten.

De Kills vielen nog mee maar zoals je ziet (19-0) Maar buiten de pins hier ook nog erg veel spot assists en gewone assists. zoals begrijpelijk is de vijand niet verder gekomen dan een paar keer in de buurt van een m-com.
(bar slechte weapon stats trouwens)
Uitslag
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Zonder dat er een attacker bij in de buurt kwam verloren we objectives.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dan kan volgens mij wel ja. Daarom moet je ook altijd met bijvoorbeeld granaten uitkijken bij je eigen MCOMS. ik let er zelf ook altijd op dat ik geen granaat of c4 of wat dan ook in de buurt van mijn MCOM laat ontploffencheiron schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 23:49:
Klopt het eigenlijk dat je met C4 je eigen stations op kan blazen? In de beta kwam ik dat een paar keer tegen, maar vanmiddag ook in de demo; een sniper loopt een beetje rond het station, rent naar buiten, ontploffing en "objective is under attack".
Zonder dat er een attacker bij in de buurt kwam verloren we objectives.
Het feit dat je je eigen MCOMS kan beschadigen is ook wat hachelijk, want ik heb nu al meerdere potjes gezien waarin een teammate als Defender de MCOMS ging opblazen (niet per ongeluk dusHogader schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 23:51:
[...]
Dan kan volgens mij wel ja. Daarom moet je ook altijd met bijvoorbeeld granaten uitkijken bij je eigen MCOMS. ik let er zelf ook altijd op dat ik geen granaat of c4 of wat dan ook in de buurt van mijn MCOM laat ontploffen
Mwa, zie het als een effectieve manier om die snipers van die berg af te krijgen. Krijg zelf ook steeds meer de neiging om die eerste 2 op te blazen.Propane schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:00:
[...]
Het feit dat je je eigen MCOMS kan beschadigen is ook wat hachelijk, want ik heb nu al meerdere potjes gezien waarin een teammate als Defender de MCOMS ging opblazen (niet per ongeluk dus).
ik ga echt niet betalen voor iets wat gratis is.SoaDmaggot schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:08:
[...]
Ik heb al een aantal keer in dit topic uitgelegd hoe je voor 2 pond een key kan krijgen, lees even een aantal pagina's terug.
Het is niet gratis.. als het goed is moet je je game pre-orderen of betaald lid zijn van een aantal sites.icegodd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:11:
ik ga echt niet betalen voor iets wat gratis is.
Er blijven dan slechts een paar keys over voor de paupers die een Beta of Demo zalvend vinden werken voor al hun eerdere illegale download.
Tja, en als ze het dan bij elk punt doen is het iets minder grappig. Zet dan in ieder geval friendly fire aan zodat ik de vuile verrader kan afmakenLukosje schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:06:
[...]
Mwa, zie het als een effectieve manier om die snipers van die berg af te krijgen. Krijg zelf ook steeds meer de neiging om die eerste 2 op te blazen.
De PC versie is misschien niet gratis, maar de PS3 versie wel. Die heb ik vanavond nog gedownload en kon gelijk spelen...neliz schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:40:
[...]Het is niet gratis..
Denk ook niet dat EA/Dice dat erg waardeert.Stewie! schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:47:
De beta keys zijn wel (volledig) gratis. Dat er partijen zijn die er geld voor vragen is iets anders
Je hebt op dit moment twee opties om aan een beta sleutel te komen. Via een partij als Fileplay of via een pre-order.
< dit stukje webruimte is te huur >
de grap ontgaat me even ....
misschien moet ik eerst koffie gaan drinken.
EDIT: by the way ; ik kreeg laatst zo de pest in van die snipers, dat ik ook maar een M24 gepakt heb en ben gaan 'counter-snipen'. Het stelt echt niks voor he, dat snipen ? IMHO ...
Ik kreeg vrij snel een T88 en die waardeer ik ook wel. Klopt het dat je met dat wapen veel meer rekening moet houden met bullet-drop dan met de M24 ? Bij die jongens achter de rotsen op de heuvel moet ik een stukje boven de kopjes mikken. Er steekt meestal wel een stukje hoofd of geweerloop uit, dus ik volg ze gewoon als ze zich verplaatsen en zodra ze hun hoofd uitsteken : BANG! Als er een lijk of zes ligt, is de lol er dan blijkbaar vanaf ... als ze je niet gauw kunnen spotten geven ze al snel op.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat prone ook maar iets toevoegt aan snipers ; knielend zijn ze al zo stabiel als een huis.
Prone lijkt me wel heel nuttig (en logisch) voor de light/heavy machineguns, ik bedoel : waarom zit die bipod eronder ?! Juist .. alleen Rambo en Chuck Norris schieten vanuit de heup met HMG's ...
[ Voor 68% gewijzigd door Goner op 07-02-2010 11:33 ]
Most score by:neliz schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 22:29:
Gisteren nog een leuk potje als defender
[afbeelding]
[RPG]
0 kills, 3 shots fired?
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Ja.. af en toe even je plek verlaten om met de RPG een vijandelijke tank te bestoken. Als zij zich concentreren op mijn RPG letten ze niet op gasten die dichterbij zijnExPlanE schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:13:
[...]
Most score by:
[RPG]
0 kills, 3 shots fired?
Je was zeker het UAV mannetje?neliz schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:42:
[...]
Ja.. af en toe even je plek verlaten om met de RPG een vijandelijke tank te bestoken. Als zij zich concentreren op mijn RPG letten ze niet op gasten die dichterbij zijn
Tierelier
Het zou ook raar zijn om voor beta tests geld te vragen. Daar zit overigens wel een interessant punt: de meeste spelers beschouwen de beta als demo ipv als onaf te testen product.Stewie! schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:47:
De beta keys zijn wel (volledig) gratis. Dat er partijen zijn die er geld voor vragen is iets anders
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Vroeg me idem af, aangezien een collega van me (succesvolAwsom schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:27:
Zijn er nog websites die bij een pre-order een betakey geven? Zit nog te twijfelen of ik deze ga halen/pre-orderen. Ik ben de (veel) snelle(re) actie van COD gewend. En als ik pre-order haal ik AC2 en Napoleon : Total war meteen bij dezelfde winkelHeb battlefield altijd al (best wel) traag gevonden, vraag me af of ik dit spel leuk ga vinden of niet ..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Jammer dat ik die http://www.ultimateprestige.com/ niet kan benaderen. Met Battlefield mailadres (regged BF2 met dat adres, werkt ook op de EA sites en dergelijke) laat hij mij niet toe

Maar goed, heel veel info is ook hier in dit topic wel te vinden, waarvoor dank...
Denk dat dit weer een game gaat worden die we ook met de clan gaan spelen, bf2 en cod4 waren de laatste, mw2 laten we liggen door het gebrek aan dedicated servers enzo.
"Mekker, blaat"
Als Defense? knap!
andere server.. switch een keer tussen klassen en hij staat er tussen.Dutch_Razor schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:40:
Nu heb ik de Type 88 geunlockt als sniper, maar hoe kan ik die nu equippen? In het hoofdmenu staat ie er mooi bij, maar ingame kan ik alleen de M24 selecteren
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Komt het er dus wel in , in de pc versie?asskicker2 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:51:
exclusive prone, lol
Right, in de beta is in geen velden of wegen prone te bekennen dus zullen ze het vast wel in de gold status nog even erin pleuren. Is het teminste lekker doorgetest enzo.yannickmerckx schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:13:
[...]
Komt het er dus wel in , in de pc versie?
Maar hij heeft wel 5 kogels meer per magazijn, dus minder kans dat je net bij een finishing shot eerst moet herladen. Ik vind hem in ieder geval wel prettig schieten.Murk schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:08:
die unlock na de type 88 is zo nutteloos.. de rate of fire is gelijk aan de m24 en de accu en dmg zijn zelfs minder
Meer kogels per magazijn en meer kogels uberhaupt. Voordeel is dus dat je meer door kan schieten. Damage maakt niet veel uit, of je hebt een headshot of je hebt twee body shots nodig. In het zeldzame geval dat iemand net iets minder health heeft maar niet met 1 schot met een SVD dood te schieten is, dan kan een M24 handig zijn.Murk schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:08:
die unlock na de type 88 is zo nutteloos.. de rate of fire is gelijk aan de m24 en de accu en dmg zijn zelfs minder
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In Bad Company 1 zat geen prone, dus zal hier met zekerheid ook niet in zitten. Overigens wordt dat ook continue gecommuniceerd vanuit EA.yannickmerckx schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:13:
[...]
Komt het er dus wel in , in de pc versie?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Is dan ook gewoon lame.maxietheboss schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:51:
De nieuwste zeur-rage, whinen omdat mensen met c4 + extra c4 m-com stations opblazen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik wil alleen echt die mensen wurgen die als defender met C4 MCOMs opblazen. Damn die zijn zielig, geen discussie mogelijk.
(Ben ook blij dat de benodigde hoeveelheid C4 in retail verdubbeld gaat worden)
Anoniem: 163694
De demo bevalt mij wel maar deze map vind ik niet zo leuk , de map in de Beta was wel weer stukken beter vind ik.
als je ermee suicide dan is het uiterst lame. als jij je buggy zover krijgt dan is het nog altijd een fout van de enemy. zker als jij de buggy tegen A wilt plaatsen in het begin.Tsurany schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:41:
Nee je dropt ze op een buggy of een ander voertuig en zodra je er bent blaas je jezelf en die buggy op. Je kan zelfs zodra je aan de rand van de kuil bent bij de eerste B van de buggy springen, die schiet dan door en beland dan bij de mcom.
weet ik, heb het zelf ook een keer gedaan. Maar ik verbaasde me eigen toen dat het enemy team daar gewoon geen rekening mee hield. Ook wist ik dus gewoon dat als ze wisten dat ik zo kon rijden en op mij begonnen te schieten dan was ik allang dood geweest voor ik het bereikteTsurany schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:48:
Bij A kan je ook zo door de deur naar binnen rijden bij de Mcom.
Weet iemand verder of (en hoe) je de game kunt starten zonder de intro filmpjes van EA / Dice etc?
Dit vind ik dus ook. Op het einde van en map als die pijpleiding zo "lelijk" ontploft vliegt er ook wel is een helikopter voorbij. Maar dat is dat kleine ding en de normale helikopter dan lelijk. Alles is gekarteld etc. En ook hoe die pijpleiding explodeerd is gewoon zelfde als vroeger in call of duty 1.amahusu schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:45:
ligt het nou aan mij of ziet de ps3 versie er niet uit? Ik had wat filmpjes op internet gezien van de gameplay en qua gfx zag dat er prima uit. Nu ik de demo op de ps3 heb gespeeld moet ik toch bekennen dat ik enigzins teleurgesteld ben. Graphics zijn niet echt van deze tijd en ik zie overal lelijke kartelrandjes. Of ligt dit aan de demo?
Ook als defense als de map begint. Dan kun je in dat grote gebouw mooi sniperen. Als je dan op die heuvel kijkt met een ingezoomde sniper zien die bomen er ook wel zo slecht uit.
Ik vind het ook zo dat de sneeuwmap in MW2 er ook niet zo mooi uitziet. En daar zien de andere mappen er wel gewoon goed uit. Dus hopelijk zien de normale mappen er wel beter uit!
ja, en als je pech hebt rijd je zo door het huis en vlieg je er aan de andere kant weer uitTsurany schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:48:
Bij A kan je ook zo door de deur naar binnen rijden bij de Mcom.
thank god dat ik wel een roadkill er bij kreeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb zelf niet gekeken maar de vraag is moet het meer geheugen gebruiken? Want ligt daar meer performance? Als er niet meer dan 1-2GB aan data is wat geladen hoeft te worden dan is het natuurlijk niet nodig om meer te laden.Bor de Wollef schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:36:
Wat mij opvalt is dat BFBC2 bij mij lang niet al het beschikbare geheugen gebruikt. Valt meer mensen dit op? Misschien dat daar nog wat optimalisaties zijn te behalen.
Helpt het weggooien van de bestanden niet? In BF2 werkte dat wel.Weet iemand verder of (en hoe) je de game kunt starten zonder de intro filmpjes van EA / Dice etc?
weggooien ging niet, maar je kon de bestanden wel vervangen door andere 0 byte grote .bik files er in te zetten.Tsurany schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:11:
Helpt het weggooien van de bestanden niet? In BF2 werkte dat wel.
Ik heb soms uren geen CTD's, en soms kan ik geen 10m gamen zonder alles weer op te moeten starten. Ik ga je tip eens testen, kijken of het werkt!neliz schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:54:
Ik merk net dat ik alleen CTD's krijg ik als ik via de normale shortcut (dus BFUpdater) de game run.. draai ik via een apparte shortcut naar de game.exe dan heb ik geen CTD's
EDIT- Kreeg na 10 minuten meteen een crash...na een explosie, zoals vaker.
[ Voor 8% gewijzigd door ToeingTheLine op 07-02-2010 19:32 ]
Life is what you others make it.
Dat is waar maar door meer in geheugen te laden hoeft er minder (ook tussen maps bv) van trage schijven te komen. Op dit moment gebruikt de demo net 2 GB lijkt het.Tsurany schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:11:
[...]
Ik heb zelf niet gekeken maar de vraag is moet het meer geheugen gebruiken? Want ligt daar meer performance? Als er niet meer dan 1-2GB aan data is wat geladen hoeft te worden dan is het natuurlijk niet nodig om meer te laden.
En de hele demo is 1.5 GB... hoe wil het spel in godsnaam meer gebruiken dan dat het groot is?Bor de Wollef schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:29:
[...]
Dat is waar maar door meer in geheugen te laden hoeft er minder (ook tussen maps bv) van trage schijven te komen. Op dit moment gebruikt de demo net 2 GB lijkt het.
Textures extracten in het geheugen bijvoorbeeld? Size on disk zegt echt niets over size in memory.SgtCaffran schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:42:
[...]
En de hele demo is 1.5 GB... hoe wil het spel in godsnaam meer gebruiken dan dat het groot is?
Indeed, dat zeker.Bor de Wollef schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:47:
[...]
Textures extracten in het geheugen bijvoorbeeld? Size on disk zegt echt niets over size in memory.
Laden tussen maps snap ik sowieso niet echt goed. Het is gewoon dezelfde map steeds.Bor de Wollef schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:29:
[...]
Dat is waar maar door meer in geheugen te laden hoeft er minder (ook tussen maps bv) van trage schijven te komen. Op dit moment gebruikt de demo net 2 GB lijkt het.
Net weer geknifed, 3 kogels in hem met PKM, hij met 1 snelle steek mij dood. Blijf het raar vinden, waarom is een knife instant kill en kogels niet? 2 kogels in je lijf is pijnlijker dan een mes die half blijft hangen in je kevlar.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Het is dezelfde map echter compleet gereset wat betreft schade en omgeving.Tsurany schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:59:
[...]
Indeed, dat zeker.
[...]
Laden tussen maps snap ik sowieso niet echt goed. Het is gewoon dezelfde map steeds.
Net squad van 3 man gepwned. Eerst vanaf afstand 2 doodgeschoten bij de haven, 1 iemand verstopte zich doen achter de containers terwijl de andere 2 respawnden. Ik omgelopen, stonden ze vlak bij elkaar. 1 in z'n rug neergeschoten, toen nade afgevuurd waardoor 1 dood was en 1 half en die nog afgemaakt met geweer. Hehe 5 kills omdat ze te noob waren op te letten.
27 kills en 11 deaths, Gold Squad Pin, Ace Pin en nog een stuk of 20 andere pins.
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 07-02-2010 20:17 ]
Is mij ook opgevallen. Bij mij is ongeveer 2 van de 6GB in gebruik. Volgens mij wordt de GPU ook niet volledig gebruikt. Bij MW2 hoor ik de fan echt toeren maken, maar bij BFBC2 niet. Eerder werd er geloof ik aangegeven dat deze spel geen port is van de console versie, maar volgens mij is dat wel het geval. De beta is ten iedere geval erg slecht geoptimaliseerd. De CPU wordt niet goed benut evenals de GPU en het geheugen. Andere spellen gaan hier denk ik beter mee om.Bor de Wollef schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:36:
Wat mij opvalt is dat BFBC2 bij mij lang niet al het beschikbare geheugen gebruikt. Valt meer mensen dit op? Misschien dat daar nog wat optimalisaties zijn te behalen.
< dit stukje webruimte is te huur >
je schiet 2 kogels met een XM8 in iemand, daarna nog 1 met het pistool en toch knifed hij je in 1x. Veel te overpowerd wapen wat je veel te snel kan pakken en wat veel te veel damage doet.
[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 07-02-2010 20:54 ]
Ik heb hem nog niet en ik krijg pas over een paar miljoen de volgende vehicle unlock
als het goed is kan je er 1 tegelijk op de grond hebben liggen. de mijne verdwijnt namelijk als ik de volgende neergooi.Bor de Wollef schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:01:
Hoe veel ammo en health packs kun je eigenlijk tegelijkertijd deployen? Soms lijkt dit 1 te zijn en in andere gevallen blijven er meerdere liggen.
Bij mij normaliter ook maar af en toe blijft de vorige ook liggen, vandaar dat ik het vroeg. Als ik een medpack in de hand heb heal ik zo te zien trouwens andere spelers niet?Hogader schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:05:
[...]
als het goed is kan je er 1 tegelijk op de grond hebben liggen. de mijne verdwijnt namelijk als ik de volgende neergooi.
Anoniem: 89184

Zie je erg veel. Sommige mensen doen dat als "tactiek" tegen C4 quads (niet dat het helpt). Anderen doen het gewoon om het spel te verpesten lijkt het wel. Ik heb zelfs spelers gezien die alle MCOM sites opbliezen om de laatste over te laten om vervolgens naar het winnende team te switchenAnoniem: 89184 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:10:
Arght, ze moeten echt de friendly fire uitzetten op de MCOM sites. De laatste tijd teamplayers die met C4 de eigen MCOM sites opblazen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 07-02-2010 21:12 ]
Voordat het spel helemaal gestart is en alle servers geupdate heeft ben je gauw alweer 2 min. verder...
Ook last van een andere bug, heb ik hier nog niet zien langs komen volgens mij.
Ik spawn als medic, ik ga dood, wordt gerevived en dan ben ik in een keer assault?
En dat kniven moet idd anders, het is gelukkig niet zo tergend als bij MW2 maar evengoed compleet overpowered.
Waarom niet een paar keer bashen met je wapen? In plaats van hup 1 steek en je bent dood.
Oh en nog even over dat DTS vs. DD verhaal, ik heb meerdere malen dvd's getest die DTS en DD geluidssporen op het schijfje hebben staan en een A/B vergelijking gedaan op mijn Marantz SR-14 en B&W 803 speakers.
Mischien ligt het aan mij maar verschillen waren niet tot nauwelijks waarneembaar.
Serieus je gaat het verschil echt niet merken, en uncharted vergelijken met BC2 is al helemaal scheef aangezien het verschillende spellen zijn.
Ik vindt de geluidseffecten in BC2 trouwens wel heel goed, beste tot nog toe eigenlijk.
Dat is geen bug. Iemand anders heeft jouw kit gepakt terwijl je op de grond lagJerronimo schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:27:
Krijg nu ook constant CTD vooral als ik in een tank zit is het hopeloos, en opnieuw opstarten duurt veel te lang.
Voordat het spel helemaal gestart is en alle servers geupdate heeft ben je gauw alweer 2 min. verder...
Ik spawn als medic, ik ga dood, wordt gerevived en dan ben ik in een keer assault?
En dat kniven moet idd anders, het is gelukkig niet zo tergend als bij MW2 maar evengoed compleet overpowered.
Waarom niet een paar keer bashen met je wapen? In plaats van hup 1 steek en je bent dood.
Oh en nog even over dat DTS vs. DD verhaal, ik heb meerdere malen dvd's getest die DTS en DD geluidssporen op het schijfje hebben staan en een A/B vergelijking gedaan op mijn Marantz SR-14 en B&W 803 speakers.
Mischien ligt het aan mij maar verschillen waren niet tot nauwelijks waarneembaar.
Serieus je gaat het verschil echt niet merken, en uncharted vergelijken met BC2 is al helemaal scheef aangezien het verschillende spellen zijn.
Ik vindt de geluidseffecten in BC2 trouwens wel heel goed, beste tot nog toe eigenlijk.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Daarom maak ik ook bijna alleen gebruik van de server "history". Die lijst met tientallen servers refreshed echt vele malen sneller. Nu nog een mogelijkheid om de latency te zien (in de server browser en ingame).Voordat het spel helemaal gestart is en alle servers geupdate heeft ben je gauw alweer 2 min. verder...
[ Voor 46% gewijzigd door Bor op 07-02-2010 21:38 ]
God i love the fact we have admins in the fully released game. Zulke teamverneukers zullen dan dus waarschijnlijk een one way kick van de server krijgen.Bor de Wollef schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:11:
[...]
Zie je erg veel. Sommige mensen doen dat als "tactiek" tegen C4 quads (niet dat het helpt). Anderen doen het gewoon om het spel te verpesten lijkt het wel. Ik heb zelfs spelers gezien die alle MCOM sites opbliezen om de laatste over te laten om vervolgens naar het winnende team te switchen
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Als iemand jou kit pakt om je te reviven is dat heel goed mogelijk.Jerronimo schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:27:
DTS heeft veel meer ruimte voor kwalitatief beter geluid maar dan moet dat wel door de makers toegepast worden en je apparatuur moet van voldoende kwaliteit zijn om dat te onderscheiden.Oh en nog even over dat DTS vs. DD verhaal, ik heb meerdere malen dvd's getest die DTS en DD geluidssporen op het schijfje hebben staan en een A/B vergelijking gedaan op mijn Marantz SR-14 en B&W 803 speakers.
Mwah reken daar niet teveel op. Je moet natuurlijk wel weten of dat een ongelukje was of niet en zo duidelijk is dat niet te achterhalen.Hogader schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:43:
[...]
God i love the fact we have admins in the fully released game. Zulke teamverneukers zullen dan dus waarschijnlijk een one way kick van de server krijgen.
Probeer zelf eens te mikken met een geweer dat aardig wat weegt en dan zo'n scope erop. Dat is vrij lastig om het gigantisch stabiel te krijgen. Bovendien is dit spel ook niet voor kinderen die voor het eerst een muis vast hebben. Sorry maar een beetje moeite mag nog wel in het spel zitten hoor. Snipers zijn al vrij sterk in dit spel.SePtiCTaNk schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:59:
Gisteren geen ctd's gehad, vandaag al twee. Ik moet erg wennen aan de gameplay, de snelheid, de controls, het niet kunnen pronen (speel alleen BF2 online de laatste drie jaar). Het aimen met de sniper rifle vind ik beroerd, krijg er nauwelijks vat op. Óf maak het zo dat het stabiel is, óf maak het zo dat je het voor korte tijd stabiel kan maken (d.m.v. een andere knop in te drukken).
Ik denk dat als iemand er 1 opblaast van zijn eigen team en die persoon wil dan de ander ook opblazen. dan lijkt het met toch best duidelijk en zal een kick toch echt wel komen.Tsurany schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:04:
Mwah reken daar niet teveel op. Je moet natuurlijk wel weten of dat een ongelukje was of niet en zo duidelijk is dat niet te achterhalen.
Bedenk wel dat veel mensen kicken voor een veel minder erge reden dan dit.
In veel gevallen is het zowiezo wel duidelijk. Het valt echt wel op als er een speler doodleuk meerdere payloads C4 op de MCOM staat te gooien, vervolgens achteruit loopt, het spul tot ontploffing brengt en door rent naar de volgende.Hogader schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:06:
[...]
Ik denk dat als iemand er 1 opblaast van zijn eigen team en die persoon wil dan de ander ook opblazen. dan lijkt het met toch best duidelijk en zal een kick toch echt wel komen.
Bedenk wel dat veel mensen kicken voor een veel minder erge reden dan dit.
Oplossingen:
- Geen damage van eigen team aan MCOM
- Grote penalty (bv 10.000 xp) bij vernietigen eigen MCOM
- Handmatige bans voor dit soort pipo's.
Ik heb geen behoefte aan schieten en mikken irl. Dit is een game, kom op. Zoals ik al aangaf, ik speel alleen BF2, en daar heb je niet te maken met instabiliteit.Tsurany schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:04:
[...]Probeer zelf eens te mikken met een geweer dat aardig wat weegt en dan zo'n scope erop. Dat is vrij lastig om het gigantisch stabiel te krijgen.
Kind? Ik heb bijna 1200 uur in BF2 zitten en ben een full-bird met ruim 200kBovendien is dit spel ook niet voor kinderen die voor het eerst een muis vast hebben. Sorry maar een beetje moeite mag nog wel in het spel zitten hoor. Snipers zijn al vrij sterk in dit spel.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
http://screenshot.xfire.c...0d93460abcfe279b19a28.png
'... and firing from the prone.'
Als ik C4 op een tank hang, dan zweeft dat erachter, alsof ik dat misgegooid heb
[ Voor 21% gewijzigd door Spaiker op 07-02-2010 22:51 ]
Drive it like you stole it.
Dus? Dan moet het opeens wel gigantisch stabiel zijn?SePtiCTaNk schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:46:
[...]
Ik heb geen behoefte aan schieten en mikken irl. Dit is een game, kom op.
Snipen in BF2 is dan ook gigantisch makkelijk en absoluut niet realistisch of uitdagend te noemen.Zoals ik al aangaf, ik speel alleen BF2, en daar heb je niet te maken met instabiliteit.
Lijkt mij dat je met zoveel uren spelen wel genoeg ervaring hebt om te kunnen mikken met een sniper?Kind? Ik heb bijna 1200 uur in BF2 zitten en ben een full-bird met ruim 200kIk gaf mijn eerste indruk van BC2, dus doe maar ff chill
Of ze moeten dat nog aanpassen of er komt daadwerkelijk prone in. Vrees het eerste aangezien ze al heel lang melden dat er geen prone komt.Spaiker schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:50:
Als prone = liggen, dan wat is dit:
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 07-02-2010 22:54 ]
Wikipedia: Prone positionSpaiker schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:50:
Als prone = liggen, dan wat is dit:
Het is een nuttige tool die je kunt gebruiken als je vlakbij een vijand bent en je geen kogels wilt verspillen en snel van hem af wilt zijn. Als je het mes in BC2 gaat afzwakken heeft het geen nut meer. Dan knive je iemand, hij gaat niet dood, draait zich om en schiet een granaat in je gezicht of iets dergelijks.
^ ditPropane schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:06:
Tsurany, het valt me een beetje op dat je erg veel 'kritiek' zit te leveren op dingen in het spel (meer zit te zeiken eerlijk gezegd) maar opmerkingen van anderen over bijv. wapens weg wuift zonder echt argument. De opmerking "Dit spel is niet voor kinderen die voor het eerst een muis vast houden" lijkt dan ook meer toepasselijk op jou zelf dan op anderen. Uit een van je posts blijkt bijvoorbeeld dat je niet goed tegen knivers kunt.... Heb jij wel eens eerder een FPS gedaan? In 80% of meer van de shooters zit wel een melee wapen dat je als one-shot one-kill wapen kunt gebruiken. Denk aan Halo met een melee in de rug, Gears of War met de kettingzaag, Counterstrike mes in de rug etc etc.
Het is een nuttige tool die je kunt gebruiken als je vlakbij een vijand bent en je geen kogels wilt verspillen en snel van hem af wilt zijn. Als je het mes in BC2 gaat afzwakken heeft het geen nut meer. Dan knive je iemand, hij gaat niet dood, draait zich om en schiet een granaat in je gezicht of iets dergelijks.
[ Voor 8% gewijzigd door roodbwoy op 07-02-2010 23:11 ]
Was een beetje retorisch bedoelt maar ok
Drive it like you stole it.
Waarom denk je dat ze in oorlogssituaties weinig gebruik maken van messen maar vooral vertrouwen op vuurwapens? Een mes in de rug kan ik nog mee inkomen, dat kan goed als stealth kill, maar iemand frontaal aanvallen met een mes slaat toch gewoon echt nergens op? Dat is imo gewoon een gameplay fout. In BF2 viel het mee, daar moest je apart switchen naar een mes om aan te vallen. Nu is het zodra je dichtbij bent effe op knopje rammen en hopla one hit kill. Het is niet realistisch en ik zie niet hoe het een gameplay toevoeging kan zijn. Zeker niet als je ondertussen nog 3 kogels kan incasseren terwijl je op iemand af rent.Propane schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:06:
Tsurany, het valt me een beetje op dat je erg veel 'kritiek' zit te leveren op dingen in het spel (meer zit te zeiken eerlijk gezegd) maar opmerkingen van anderen over bijv. wapens weg wuift zonder echt argument. De opmerking "Dit spel is niet voor kinderen die voor het eerst een muis vast houden" lijkt dan ook meer toepasselijk op jou zelf dan op anderen. Uit een van je posts blijkt bijvoorbeeld dat je niet goed tegen knivers kunt.... Heb jij wel eens eerder een FPS gedaan? In 80% of meer van de shooters zit wel een melee wapen dat je als one-shot one-kill wapen kunt gebruiken. Denk aan Halo met een melee in de rug, Gears of War met de kettingzaag, Counterstrike mes in de rug etc etc.
Ik heb namelijk nog wel eens ooit dat ik ploteseling naast een enemy sta (komen allebei om het hoekje ofzo) en dat hij dan snel een rpg of granade launcher afschiet. Erg spijtig schiet hij dat ding 1m naast me en dus 2m naast hem. Ik ben dan dood en in de killcam zie ik dat hij nog 19% health over heeft ofzo. Ik vind het jammer dat de suicidal range van die dingen gewoon iets te klein is imo. het zou eigenlijk iets meer damage moeten doen aan de gebruiker ervan.
Als je gaat beginnen met vergelijkingen met hoe het 'in het echie' is.... daar zijn ook geen respawns. Bam, dan ben je uitgepraat als je het op die manier gaat doen. Het mes is erg handig in verschillende situaties in deze game. Zoals je eerder een post schreef over hoe je 5 kills maakte doordat een squad niet stond op te letten.... moet je je eens voorstellen wat voor rush het geeft als je ze van achteren benaderd en stuk voor stuk kunt kniven? Dat had ik laatst namelijk. Veel effectiever dan ze aanvallen met guns blazing.Tsurany schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:47:
[...]
Waarom denk je dat ze in oorlogssituaties weinig gebruik maken van messen maar vooral vertrouwen op vuurwapens? Een mes in de rug kan ik nog mee inkomen, dat kan goed als stealth kill, maar iemand frontaal aanvallen met een mes slaat toch gewoon echt nergens op? Dat is imo gewoon een gameplay fout. In BF2 viel het mee, daar moest je apart switchen naar een mes om aan te vallen. Nu is het zodra je dichtbij bent effe op knopje rammen en hopla one hit kill. Het is niet realistisch en ik zie niet hoe het een gameplay toevoeging kan zijn. Zeker niet als je ondertussen nog 3 kogels kan incasseren terwijl je op iemand af rent.
Maar goed, mijn post ging er voornamelijk om hoe jij je eigen opmerkingen met hand en tand verdedigd en opmerkingen van anderen zonder echte argumenten weg wuift. En nee, hoe het in het echt gaat is geen argument. Bad Company is een andere weg ingeslagen dan BF2, dus daarmee vergelijken is ook niet echt nuttig. Nu zal ik wel aan het zeiken zijn, maar ik lees dit topic voornamelijk mee en ik kan maar een bepaalde hoeveelheid nonsens posts verwerken voor ik er een reactie op moet geven
Daarom vermeld ik er bij dat ik het ook geen gameplay toevoeging vind. Ik vind dat in zulke games zoveel mogelijk realisme moet worden nagestreefd (het wilt immers oorlogsimulatie zijn) tenzij het daarmee de gameplay negatief beïnvloed.Propane schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:01:
[...]
Als je gaat beginnen met vergelijkingen met hoe het 'in het echie' is.... daar zijn ook geen respawns. Bam, dan ben je uitgepraat als je het op die manier gaat doen.
True in dit spel zou het veel makkelijker zijn om het op die manier te doen. Echter vind ik het niet normaal dat zoiets zou kunnen. Met een mes hoef je enkel wat te zwaaien en je hebt al kills, dat vind ik zelf geen fijne manier van spelen omdat ik het vrij belachelijk vind. Ik zie dat die mening hier nergens gedeeld wordt en dat eigenlijk iedereen de knife wel een toevoeging vind. Waar ik mee zit is dat het gewoon van de zotte is dat een simpele zwaai met het mes meer schade kan doen dan een headshot met een pistool.Het mes is erg handig in verschillende situaties in deze game. Zoals je eerder een post schreef over hoe je 5 kills maakte doordat een squad niet stond op te letten.... moet je je eens voorstellen wat voor rush het geeft als je ze van achteren benaderd en stuk voor stuk kunt kniven? Dat had ik laatst namelijk. Veel effectiever dan ze aanvallen met guns blazing.
Het is voor mij wel een argument in een spel dat een oorlogsimulatie wilt zijn. 'Realisme tenzij' lijkt mij toch een aardig motto. Ja wel een sniper die niet 100% stabiel is, nee geen wind waardoor je echt een getrainde professional moet zijn.Maar goed, mijn post ging er voornamelijk om hoe jij je eigen opmerkingen met hand en tand verdedigd en opmerkingen van anderen zonder echte argumenten weg wuift. En nee, hoe het in het echt gaat is geen argument.
Moet een argument perse interessant zijn of mag het ook gewoon inhoudelijk kloppen?Bad Company is een andere weg ingeslagen dan BF2, dus daarmee vergelijken is ook niet echt nuttig. Nu zal ik wel aan het zeiken zijn, maar ik lees dit topic voornamelijk mee en ik kan maar een bepaalde hoeveelheid nonsens posts verwerken voor ik er een reactie op moet geven. Ik wil je in ieder geval vriendelijk verzoeken om iets minder stellig andere meningen aan de kant te zetten tenzij je een beetje interessante argumenten hebt
.
Tja meer damage aan de gebruiker zou een oneerlijke verdeling van damage betekenen wat erg onrealistisch zou zijn. Enkel in RPG's zou je dat terug zien, niet in shooters. Je kan niet zeggen oh dat wapen doet meer schade bij jou omdat je hem zelf af vuurt, zo werkt dat niet. Het grote probleem is dat de range van de granade launcher zo klein is dat hij praktisch als shotgun is te gebruiken en je hem maar een klein stukje van je af hoeft te vuren om geen damage te krijgen.Hogader schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:48:
Er is wel iets wat ik kwijt wil en vind dat het iets verbeterd kan worden.
Ik heb namelijk nog wel eens ooit dat ik ploteseling naast een enemy sta (komen allebei om het hoekje ofzo) en dat hij dan snel een rpg of granade launcher afschiet. Erg spijtig schiet hij dat ding 1m naast me en dus 2m naast hem. Ik ben dan dood en in de killcam zie ik dat hij nog 19% health over heeft ofzo. Ik vind het jammer dat de suicidal range van die dingen gewoon iets te klein is imo. het zou eigenlijk iets meer damage moeten doen aan de gebruiker ervan.
Hebben ze natuurlijk gedaan omdat ze niet het gezeik van BF2 wilden waar het niet voor niets de noob tube werd genoemd, je hoefde toen amper te mikken. Ergens in de buurt van de vijand was goed genoeg. Later in een patch is het bereik flink teruggeschroefd.
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 08-02-2010 00:29 ]
Als je recht voor een tegenstander staat en je jast heel veel kogels in hem en hij blijft vrolijk door rennen en knifed jou recht in je gezicht dan is dat best frustrerend.
Dit komt bij mij het meeste voor met die poep LMG wapens van de medics, het zou en moet eigenlijk niet kunnen.
XboxLive: Dave 130R
Dat is niet alleen bij BC2 zo, maar ook andere games, jammer genoeg. Dus het zal wel geen bug, maar een feature zijn. Ik ken die frustraties en heb dat ook wel eens gehad. Vaak is lag dan de oorzaak, waarvan inmiddels ook wel bekend mag zijn dat daar aan gewerkt gaat worden.Earzz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:29:
Ik heb al veel eerder in het topic vermeld dat het knifen te gemakkelijk is, Tsurany heeft een punt hier.
Als je recht voor een tegenstander staat en je jast heel veel kogels in hem en hij blijft vrolijk door rennen en knifed jou recht in je gezicht dan is dat best frustrerend.
Dit komt bij mij het meeste voor met die poep LMG wapens van de medics, het zou en moet eigenlijk niet kunnen.
Moet er wel bij zeggen, ik had er laatst 2 mooie kills mee, maar dat was omdat die twee totaal niet op stonden te letten bij wat ze aan het doen waren. Zij richtten zich voornamelijk op iedereen in en om het huis (bij die afgrond, met hekje). Ik sloop naar ze toe en sloeg toen van achteren met het mes toe. Dat is dan echt niet lame spelen, maar gewoon strategisch goed, of juist slecht / onoplettend van de ander.
Dit topic is gesloten.
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.