Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:03
Mede-auteur:
  • CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

Battlefield: Bad Company 2 Deel 2
Inhoud

Battlefield: Bad Company 2 is de titel van de nieuwste game in de Battlefield reeks. Het spel wordt, zoals het voorgaande deel, ontwikkeld door DICE en wordt uitgegeven door EA. De game maakt gebruik van de Frostbite 1.5 engine (Destruction 2.0) waarmee het mogelijk is om verwoestbare omgevingen op het scherm te toveren. De game zal ook een singleplayer optie met verhaallijn bevatten. Daarnaast is er uiteraard de mogelijkheid om de strijd online aan te gaan. Battlefield: Bad Company 2 is ontwikkeld voor de PC, Xbox360 en de Playstation 3.

Releasedatum: 3 maart 2010

Gordon Van Dyke, van DICE, heeft de systeemeisen van Battlefield Bad Company 2 op de Battlefield Blog vrijgegeven.

Battlefield Bad Company 2 ligt vanaf 5 maart 2010 in de winkels voor PlayStation 3, Xbox 360 en pc.

Minimaal:
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz;
Geheugen: 2GB;
Grafische kaart: GeForce 7800 GT / ATI X1900;
Grafisch geheugen: 256MB;
Besturingssysteem: Windows XP;
Vrije schijfruimte: 15GB voor digitale versie, 10GB voor disc-versie, 10 GB voor digitale versie.

Aanbevolen:
Processor: Quadcore;
Geheugen: 2GB;
Grafische kaart: GeForce GTX 260;
Grafisch geheugen: 512MB;
Besturingssysteem: Windows Vista or Windows 7;
Vrije schijfruimte: 15GB voor digitale versie, 10GB voor disc-versie, 10 GB voor digitale versie.

Op dit moment is er nog niet veel bekend over de singleplayer. Dit is wat ik heb kunnen vinden op de officiële site van Battlefield Bad Company 2:
quote:
From dense jungles to snow-torn mountains, the intense single player campaign follows a more experienced and mature 'B' Company on a daring new mission in an attempt to stave off a new World War.
Official Singleplayer Trailer

Singleplayer Gameplay

Onderstaande heb ik uit het topic van het eerste deel gehaald, omdat er momenteel dus vrij weinig bekend is over de single player. Mocht iemand meer info hebben, dan hoor ik het graag. Voor nu dus waarschijnlijk info die niet klopt voor deze versie van BF:BC:

"We have nothing, and we're prepared to lose it all

Welcome to the 222nd Army battalion, B-company. This is where the Army rakes together all the insubordinates, hellraisers and troublemakers that won’t fit in any other unit. When the Rangers and Deltas are too expensive to waste, these guys are the first ones in.

They’re called “Bad Company”; a mismatched bunch of rejects selected to serve their country as cannon fodder. This isn’t the kind of outfit a lot of soldiers would join voluntarily. Getting transferred to “the B” is a punishment and a way for the generals to put all their rotten eggs in one basket.

No one starts out in Bad Company. But for some, this is where they end up.

Preston Marlowe

Preston Marlowe is de nieuweling van de groep, en zal worden bestuurd door de speler. Zoals bij bijna elke nieuweling zal Preston Marlowe allerlei klusjes voor de andere moeten opknappen.

Haggard

George Haggard is een man die altijd problemen veroorzaakt. Zijn passie is dingen opblazen en hij heeft een zuidelijk accent.

Sweetwater

Sweetwater is de slimste van de vier en wordt beschouwd als Haggard's jongere broer.

Sergeant Redford

Sergeant Redford, ook wel Sarge genoemd, is de man die de groep samen houdt. In veel trailers is hij de persoon die aan het schreeuwen is tegen George Haggard.

Multiplayer ondersteunt tot 32 spelers. Voor de Xbox360 en de Playstation 3 is het aantal spelers beperkt tot 24. Een nieuwe modus genaamd "Rush" zal verschijnen met een aanvallers tegen verdedigers scenario. Deze modus is in feite hetzelfde als "Gold Rush" in BF:BC deel 1. In dit speltype moet één team twee objectives verdedigen, terwijl het andere team deze probeert te vernietigen. Zodra de objectives worden vernietigd, zal het slagveld zich verplaatsen naar een ander deel van de map. Dit deel van de map is niet toegankelijk tot de eerste objectives zijn vernietigd. Het aanvallende team heeft een beperkte hoeveelheid respawns dit tegen over het verdedigende team dat er oneindig heeft.

Multiplayer biedt de mogelijkheid van een online Ranking systeem. Hierbij is het tevens mogelijk diverse wapens te unlocken.
quote:
Excellence in the battlefield is rewarded with an extensive range of pins, insignias and stars to unlock along with 50 dedicated ranks to achieve. Variety also extends into the range of customizable kits weapons and vehicles available. With 4 distinct character classes, and weapons, gadgets and specializations players have over 15000 kit variations to discover and master players will be able to fine-tune their preferred fighting style to give them the edge in combat.

• Assault
  • Medic
  • Engineer
  • Recon
    quote:
    15000+ kit variations, 46 weapons, 15 gadgets and 13 character specializations.
    Squad Gameplay
    quote:
    Team up with 3 other players and fight together to unlock special awards and achievements in 2 squad-specific game modes.
Voel je vrij om mij van een beschrijving van de diverse classes te voorzien. :)
De voertuigen zijn nog niet bevestigd, maar uit screenshots en de BETA blijkt dat de volgende voertuigen er in iedergeval inzitten:

Landvoertuigen
  • Cav
  • ATV (Quad)
  • Humvee
  • Vodnik
Apc's
  • M3A3 (Bradley)
  • BMP3
Tanks
  • M1A2 (Abrams)
  • T90
Helicopters
  • AH64 (Apache)
  • MI28
  • AH60 (Black Hawk)
  • UAV
Zeevoertuigen
  • PBLB
  • Jetski
Bovenstaande is verre van volledig of klopt wellicht niet eens. Input is dus zeer welkom.

Een grote blijk van waardering gaat uit naar Hogader, die deze afbeeldingen gemaakt heeft!

Mortar Strike
The mortar strike allows player to call in mortar barrages from off map batteries that will suppress and area and cause huge destruction.
  • The mortars use anti-personnel warheads, and so are largely ineffective against armoured targets, but will tear through buildings and infantry causing huge damage.
Motion Sensor
Using miniaturised motion sensing technology, the recon class is able to throw a limited lifetime sensor that will reveal all hostiles on the minimap.
  • This can be used to aid a team-mate's advance, showing him the layout of enemy positions, or can also be helpful to alert the sniper if he has decided to hole up for a while.
UAV Recon
On several areas of the map there is a UAV control unit. Get behind the unit and control a mini helicopter that can call in hell fire attacks. After reaching a certain level, you will have the possibility to use a mini gun.

Bovenstaande is verre van volledig of klopt zelfs niet eens. Input is dus zeer welkom.

Rush
Een oude bekende uit Bad Company. Twee teams vechten om crates.
Het aanvallende team moet de crates armen, de verdedigers moeten dit verhinderen
Het speelt zich af in grote maps maar omdat de gevechten zich afspelen bij de crates
zijn de gevechten toch heel intens!

Squad Rush
Dit is een variant op Rush. Zoals de naam al aangeeft gaat het hier om squad vs squad
In plaats van 12 vs 12 is het hier dus 4 vs 4.
Ook hier gaat het om crates die kapot gemaakt moeten worden.

Squad TeamDeathMatch
In deze gamemode vecht je met jou squad tegen 3 andere squads (4vs4vs4vs4)
De squad die het eerst een bepaalde score haalt wint.
De gevechten spelen zich af op kleinere maps met 1 voertuig.
Dit voertuig is het middelpunt van belangstelling. Zorg dat je squad deze in bezit krijgt!
Dat geeft een voordeel ten opzichte van de 3 andere squads.

Conquest
Conquest draait om allemaal om de vlaggen / tickets!
Hoe meer vlaggen / tickets jou team in bezit heeft hoe sneller het health-balkje van je tegenstander
leeg raakt.

Deze zijn uiteraard ook speelbaar in Hardcore-varianten!

Wat biedt de hardcore variant ten op zichte van de standaard variant:
• Wapen damage is realistischer
• Friendly Fire is aan
• Geen Killcam
• Geen HUD (crosshair, mini-map,enemy icons)

Er zullen 16 (multiplayer) maps in deze game zitten. Hieronder een overzicht van welke kaarten er momenteel bekend zijn:

Als iemand weet welke maps er nog meer in zullen zitten, kom maar op. Sommige plaatjes hebben een spelfout, dit is bekend, het is echter niet door een van ons gemaakt en word ook nog eens extern gehost, hier kunnen we niets aan doen.

Op 28 januari is de PC Beta van start gegaan. De map die gespeeld kan worden is "Port Valdez". De Beta zal een maand in beslag nemen. In deze maand zal DICE het spel proberen te fine tunen voordat hij Gold gaat.

Doe je mee aan de Beta en wil je feedback aan de devs leveren, ga dan naar het volgende forum:

Handig tooltje voor de deelnemers aan de Beta:

Op het moment van schrijven worden er zo nu en dan nog steeds Beta keys uitgedeeld. Hou het topic in de gaten als je er nog geen hebt.

PC-spelers
GoT-naam
Steam-naam
BC2-naam (ingame)
GJtje
GJtje
[NL]CptChaos
jagermeister
<nvt>
jagermeister-NL-
Rynji
Timon_NL
Rynji.
partyondude
<nvt>
-{MoaC}-PoD
Phyxion
Phyxion
Phyxion
Spaiker
Spaiker13
Spaiker
Lukosje
<nvt>
Lukos
Crazymonkey
invisble_man_0804
=DmgC= TheCrazyOne
Dorest0rm
Dorest0rm
Dorest0rm
Tito129
Tito_nl
Tito_nl
Dragonm8
Dragonm8
Dragonm8
izealia
glum44f
res1ght
neliz
neliz
neliz
Valar
<nvt>
-GQ- Valar
Dutch Lion
DutchLionNL
[DB] Dutch Lion
Bananenspin
Bananenspin
Bananenspin
Murk
<nvt>
murK
H3llSiNG
<nvt>
Mr-Teriyaki
Suicyder
<nvt>
Suicyder
Earzz
<nvt>
Retro
beuker19
<nvt>
Killerbeuker
X360-spelers
GoT-naam
XBL-naam
BC2-naam (ingame)
neliz
Neliz2k
neliz
The Great HooD
The Great HooD
The Great HooD
Werewolf_789
Werewolf789
Werewolf789
PS3-spelers
GoT-naam
PSN-naam
BC2-naam (ingame)

Zou je ook een notatie in de spelers tabel willen? Laat dan een berichtje achter (hetzij in het topic, danwel door GJtje te DM'en) met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden.
Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.

Uiteraard zijn in dit topic ook Spielerij beleid en uiteraard ook het algemeen beleid van kracht.

Heb je een verbetering gevonden, of iets wat gewoon écht in deze topic start thuis hoort? Laat het weten in het topic of stuur Jagermeister of GJtje een DM.

* Speciale dank aan Crazymonkey voor het hosten van de afbeeldingen :)

CH4OS wijzigde deze reactie 07-02-2010 23:06 (80%)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• jagermeister
quote:
Crazymonkey schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:38:
Als je wil kan ik wel de afbeeldingen hosten ;)
Lijkt me prima! :)

Jammer dat de laatste berichten uit het vorige topic niet meegenomen worden, so here goes again:

Ik hoop alleen wel dat men wat gaat doen tegen dat vreselijke campen. Ik snap best dat het een strategie is, maar geef een ander ook eens de kans te spawnen. Vaak word ik ook geschoten, zonder dat ik de ander zie. Dan volg ik de richting wel, maar zie ik nog niets. Dan krijg je nog een kogel in je donder, ben je dood en zie je de ander zitten middels de killcam, maar het blijft irritant om iemand dan pas te zien. En nee, dat ligt niet aan mij, want ik kijk écht goed uit mijn doppen nu, dus kom niet aanzetten dat het aan mijn skills zouden liggen.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• jagermeister
Ok mensen, ik zou het waarderen als jullie mij van wat input voor de start post kunnen voorzien. Ik heb geen tijd en zin om alles uit te zoeken.

Contact mij via PB, maar dan moet ik het eerst wel aan kunnen zetten. Waar en hoe doe je dat?

quote:
jagermeister schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:58:
Ok mensen, ik zou het waarderen als jullie mij van wat input voor de start post kunnen voorzien. Ik heb geen tijd en zin om alles uit te zoeken.

Contact mij via PB, maar dan moet ik het eerst wel aan kunnen zetten. Waar en hoe doe je dat?
In je voorkeuren, kopje getiteld 'Direct messages' aanvinken.
quote:
Awsom schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:02:
De I3D website heeft het zwaar met het weggeven van keys.. ik kom er niet op ..
Dat is jammer voor je, misschien lukt het beter op een later tijdstip?

CH4OS wijzigde deze reactie 30-01-2010 15:03 (28%)

quote:
stephandijkhuis schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:04:
mannen, ik draai maar 10-15 fps in de game... iemand enige ervaring hiermee ?
Mijn glazen bol doet het ook niet, kan jij daar even naar kijken? Oftewel: meer informatie alsjeblieft, want hier kunnen we niks mee. Na de patch is er voor de PC versie iig weinig lag te vinden, waardoor het dus ergens anders aan moet liggen. Wat heb je daarvoor zoal zélf geprobeerd?
quote:
SpeedKill schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:06:
Probeer:
- Nieuwe nVidia drivers (beta), biedt ondersteuning voor BFBC2
En voor ATi kaarten dan? ;) Ervan uitgaan dat het aan nVidia drivers ligt is dus erg kort door de bocht.
quote:
- Forceer DX9 vanuit je settings.ini in Documenten>BFBC2Beta
Hoe doe je dit? Ben hier wel benieuwd naar, om te zien of er grafisch (veel) verschil is of niet.
quote:
Bij WinXP met Dual/Quadcore blijkt -fullproc ook te helpen, deze heb ik zelf echter niet getest.
Neem aan dat dit als switch achter de snelkoppeling moet?

CH4OS wijzigde deze reactie 30-01-2010 15:08 (39%)

• jagermeister
quote:
-Mike- schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:59:
http://ohlawl.com/liseda.html
Misschien dat linkje nog in de OP erbij gooien zolang we in de beta zitten? :)
Ga ik doen.
quote:
Izealia schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:59:
even een opmerkingkje, moet de titel niet zijn Bad Company 2 Deel 2?
Oops... foutje
quote:
GJtje schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:02:
[...]
In je voorkeuren, kopje getiteld 'Direct messages' aanvinken.
Ga ik doen. bedankt.

quote:
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:14:
Moet een ATI 5850 GPU niet voldoende zijn om BF BC 2 voluit te draaien op je PC? (i.c.m. een SSD en een Intel i7 860) Of is BF BC 2 grafisch zó zwaar dat de huidige generatie videokaarten niet eens voldoet? Ik weet nog met BF2 dat het in het begin ook niet lekker liep op een 6600 gt en daarna redelijk op een 6800 gS
Ik speel met het volgende:
E8400 @ stock
ATi 4850 512MB
4GB RAM
Geen SSD
1680*1050 (max van mijn Samsung 2253BW)

Alles op high en gaat vloeiend, dus ik denk dat er bij jou wat niet goed zit... :)

• jagermeister
quote:
PromoX schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:18:
[...]

Gefixt.

Overigens is er ook de mogelijkheid om in het editscherm anderen toe te voegen als mede-auteur. Op die manier hoef je niet in je eentje de TS onderhouden :).
Ah.. bedankt.

Goed idee trouwens.

Wie mij wil helpen met het editten van de TS, stuur even een DM, dan voeg ik je toe! :)

• jagermeister
quote:
Bor de Wollef schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:55:
Ik lees net op het Steam forum dat de +fullproc volgens Dice niet zou bestaan. De code zou helemaal niets doen ingame.
Ik heb een quad core en ik merk er inderdaad geen ruk van. Zou dus best eens kunnen kloppen.

quote:
Zethian schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:01:
Schijnt dat I3D het nu anders gaat doen. In plaats van z'n pagina, moet nu iedereen eerst 25 forum berichten hebben voor die de beta topic kan zien. Om daar een key te krijgen.

Niet z'n goede zet. Als je ziet hoeveel spammers er nu zitten.

Gaat Tweakers ook nog keys uitdelen of niet ?
Waarom geen goede zet? Het scheelt bij I3D vast en zeker in andere dingen, zoals de serverload, waar zelfs hier erover geklaagd werd.
quote:
Jeffrey0416 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:42:
Ik heb ook bagger FPS op een gtx 280.. begon te twijfelen aan me kaart maar crysis trekt die ook makkelijk dus het is gewoon een gare beta
Leuk, die conclusie van je, maar ik heb nergens last van in FPS gesproken dan, dus het ligt niet aan de beta, als het daar aan lag, had iedereen het toch? ;) Doorzoek je PC dus gewoon naar wat de traagheid veroorzaakt.

CH4OS wijzigde deze reactie 30-01-2010 17:05 (30%)

quote:
Bor de Wollef schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:05:
Met vervuiling door spam als keerzijde. Ik ben nooit zo voor beta key give-aways gezien mensen gewoon een demo verwachten ipv een beta. Ik verwacht dat vrijwel niemand van de deelnemers ook echt bug reports zal insturen.
Aan de andere kant, je kan vaak ook een spamfilter installeren voor forum software, dus waarom niet? :) En dat men tegenwoordig liever een beta uitbrengt dan een demo: een beta klinkt hip, iedereen wil dan mee doen. Ook wekt het de indruk (en vaak is het ook zo) dat het nog openstaat voor suggesties en verbeteringen. Bij een demo heb je (ik in ieder geval) dat gevoel vele malen minder.

PromoX wijzigde deze reactie 30-01-2010 18:51 (28%)

quote:
Crazymonkey schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 21:50:
Jep op de G15 ook. Meestal een Ping van 60 ~ 90 op de servers van I3D.net.
Ik zie hem geloof ik niet en heb een G15 v2 (die met oranje tekens). Moet je hem eerst activeren of zo?

quote:
Goner schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:09:
Yep, belachelijk dat je niet kan liggen ... ook verre van realistisch ; echte mannen zoeken geen dekking ?! Het ontbreken van 'lean' vind ik persoonlijk ook een misser in een shooter.
Ik mis het leanen eigenlijk niet, het voegt wat realisme toe, dat ben ik met je eens, maar veel zal ik het in-game toch niet gebruiken.

Wel goed dat je het zegt, want wat jij ook noemt, maakt nog maar eens pijnlijk duidelijk hoe (slecht) een console -> PC port kan uitpakken.
Net als dat rennen, ik wil hem net zoals in MW2 alleen aan of uit hoeven te zetten, niet actief te houden!
Dat dat op een console kan, best en vooral zo houden dan. Op de PC met muis en toetsenbord is dat gewoon irritant.

Weet niet of deze al gepost was, maar op de website is ook een nieuwe gameplay trailer, van de kaart die in de beta zit:

Wel grappig, je ziet in het filmpje dat de bom bij plek A is geactiveerd, maar in-game zie je dat (nog) helemaal niet (op de PC althans).

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 00:05 (37%)

quote:
Stewie! schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:17:
Zijn hier veel Xbox360 spelers?
Om hier gelijk op in te haken, is het misschien een idee om een spelers tabel (per platform uiteraard) te maken? :)
quote:
*O* *O* * Stewie! is jarig *O* *O*
Gefeliciteerd! Krijgen we nu taart? :+
quote:
Spaiker schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:25:
Ik weet niet, maar wat voor soort maps gaan er komen? en hoeveel?
Staat allemaal in de topic start. Oftewel: lees de draad voordat je blaat!

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 00:29 (26%)

quote:
Patriot schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:36:
Wat bedoel je? "Charge set at Alpha"? Want dat komt ook gewoon in beeld als ik speel hoor.
Ik bedoel die zin ja, die zie ik op de PC-versie niet. Of is dit misschien een instelling?
quote:
Spaiker schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:32:
Scuser moi, ik dacht meer aan details, zoals open maps, of meer close combat e.d. ..
Had specifieker moeten vragen :X
ik lees! wel hoor.
Maakt niet uit... ;) Er is bij mij althans weinig info bekend, alleen wat namen en wat er in de TS staat. Mocht je (of iemand anders natuurlijk!) informatie hebben gevonden, laat het even weten.

Maar ik denk dat het qua opzet hetzelfde is als Modern Warfare 2: verschillende kaarten die geschikt zijn voor de verschillende spel modi, aangezien er maar 8 komen.
quote:
Stewie! schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:36:
Zijn de mappen nog niet bekend dan?
Zo niet dan denk ik niet dat ik die mag publiceren.
Wat ik over de kaarten heb kunnen vinden, heb ik in de TS gezet, ik weet alleen niet of er inmiddels meer bekend is. Er staan er nu een stuk of 5 in geloof ik.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 00:51 (67%)

quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:41:
No offence maar game modes is al niet correct en het aantal mappen lijkt me nu geen feit maar speculatie. Oh en twee mappen zijn verkeerd geschreven, tekst komt niet overeen met het plaatje.
Jagermeister en ik staan vast en zeker open voor verbeteringen.
De tekst onder het plaatje zal ik even aanpassen. :)

Stuur me anders een DM over de spel modi, dan pas ik dat z.s.m. aan.

EDIT: Titels onder de afbeeldingen gecorrigeerd, kan ze eventueel ook weglaten, maar vond het netter om het er onder zetten.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 01:00 (12%)

quote:
Goner schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:59:
Ik normaal ook niet, tenzij ik een camper/sniper weet te verrassen, die wil nog wel 's een mes in hun rug duwen omdat ik een hekel aan ze heb ... maar dit gebeurde gewoon, ik liep als recon en dan heb je alleen een sniper rifle, da's niks op korte afstand dus ik haalde maar uit naar die goser die me bestormde met m'n mes.
Als sniper heb je ook de M9 ook op zak (is standaard bij elke class), maar die is mijns inziens weer voor very close range... :) En de knife natuurlijk helemaal... ;)

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 01:03 (8%)

quote:
StrikeEagle schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:16:
Btw, een bug die ik ontdekte was dat een kamaraad van mij in de stationary gun zat en voor mij zag het eruit of ie er 10+ meter vanaf stond.
Ik had vanavond ook zoiets geloof ik. Maar dan met die raket lanceerder. Zag hem draaien en doen, zonder dat er iemand echt fysiek mee bezig was (zo leek het althans). Ik zag ook staan 'Press E to use', maar dat is meer een algemeen iets geloof ik.

quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:45:
Zoveel mensen werken er niet en de beta is net uit, ze moeten gigantisch veel commentaar doorlezen. Als ze dan ook nog moeten verwerken/beoordelen en dan nog feedback leveren... veel werk hoor.
En daarbij, EA heeft nou eenmaal geen goede reputatie als het om support gaat. :')

quote:
Zethian schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:31:
Is er eigenlijk een manier om in BC2 te zien wat je FPS is ?.
Want ik heb soms meer het gevoel dat ik last van lag heb, dan dat me FPS echt slecht is.
Fraps, WeGame en Taksi (open source) zouden dit moeten kunnen.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 10:38 (11%)

quote:
HugoBoss1985 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:48:
Als je via Steam preorderd, hoe snel heb je de beta key dan binnen?
Zijn er nog andere (Nederlandse) alternatieven met fijne betalingsmethodes waar ik de key dan ook gelijk krijg?
Zo gauw als de betaling binnen is, krijg je toegang. Ik heb met PayPal betaald (rekening wél gekoppeld trouwens) en kreeg direct toegang. De combinatie Steam + Click and Buy heb ik geen ervaring mee. Met PayPal en Click and Buy is het dus zeker mogelijk om te betalen richting Steam.

• jagermeister
quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:34:
[...]
Zo gauw als de betaling binnen is, krijg je toegang. Ik heb met PayPal betaald (rekening wél gekoppeld trouwens) en kreeg direct toegang. De combinatie Steam + Click and Buy heb ik geen ervaring mee. Met PayPal en Click and Buy is het dus zeker mogelijk om te betalen richting Steam.
Ja, en anders zou je nog in je kennissenkring kunnen zoeken naar iemand waarvan je ff zijn/haar creditcard mag lenen. Geef je die persoon gewoon contant het geld. Zelf heb ik speciaal voor dit soort dingen een credit card. Verder gebruik ik hem amper.

• jagermeister
Stewie: Van harte nog!

Ik heb trouwens wel een vraagje voor de devs. "Komt er in een later stadium nog iets van een map editor?" Ik vind het namelijk altijd wel leuk om zelf maps te bouwen. Ook zou het een aanwinst zijn voor de modding community.

• jagermeister
quote:
OCTheEagle schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:08:
Mwah, als ik zo BF BC2 speel heb ik maar een paar opmerkingen:
- Bij de key-bindings kun je slechts één toets aan een actie koppelen, maak hier twee van zoals in BF2.
- Het compleet prone kunnen gaan zit niet in het spel en is naar mijn mening een gemis.
- Je moet de crouch knop ingedrukt houden, waarom kun je niet gewoon met 1 druk op de knop switchen tussen crouch en standup?

Voor derest is het een dijk van een spel en ik hoop dat ze de lag wel oplossen in de final build daar dit ervoor zorgde dat Battlefield Bad Company 1 bij mij snel de kast weer inging.
Helemaal mee eens, behalve dat prone gedeelte dan. Ik mis het niet zo. Houdt de actie lekker gaande nu.

Laatste punt wat je noemt zou inderdaad wel handig zijn. Gewoon crouch vast zetten bij een druk op de knop.
Verder vind ik het met het aantal bugs eigenlijk wel meevallen. Hier en daar een paar verbeterpuntjes en dan hebben we weer een knaller van een BF game.

Ik heb een spelers-tabel in de TS toegevoegd, als er meer mensen zijn, die er in willen komen te staan, stuur dan een berichtje (mag in het topic of mij even een DM sturen) met daarin de volgende gegevens: GoT-naam, Steam / PSN / XBOX naam, uiteraard je ingame naam en op welk platform dat je speelt.
quote:
Jerronimo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:22:
Van mij mogen ze dat prone gebeuren helemaal weglaten, mis het totaal niet.
Had in MW2 al zo'n hekel aan gasten die als een debiel beginnen te springen en te pronen als je ze aan het afschieten bent.
Inkopper: omdat je anders zoveel naast schiet? :+

Maar crouch en prone zorgt er (iig bij MW2) voor dat je net even wat accurater schiet (is mijn ervaring). Ik ga er daarom eigenlijk ook vanuit dat dit bij BC2 ook het geval is.

Voor mensen die wél een key hebben maar het downloaden van de beta lukt niet echt: EA is bezig met mirrors, ze hebben er al een heleboel inmiddels en zijn zoekende naar meer: bron.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 13:37 (62%)

quote:
Crazymonkey schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:38:
Als je wordt dood geschoten en gemediced krijg je wel een extra dead -.-
Geloof dat ik er te lang heb uit gelegen... Gemediced? Je bedoelt CPR (hartmassage)?

• jagermeister
Zo, weer een aantal aanpassingen aan startpost toegevoegd :)

• jagermeister
quote:
Crazymonkey schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:00:
Oke de website is af xD Is nog basic. But you get the point ;)
http://cm-productions.nl/got.php
Ah cool! :) Toevallig al met GJ'tje afgesproken dat dit ook in de startpost komt?

• jagermeister
quote:
skullsplitter schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:03:
-Teveel lens-blur voor snipers
-Te trage RPG
-Beroerde performance (al is dat een kwestie van een paar keer de sliders op en neer gooien, eerste keer high verneukte de framerate, toen naar low, prima framerate, en toen weer terug en alles liep als een zonnetje?)
-Geen Fire Select? Alleen full auto?
-Commando's via Q gaan me te willekeurig, waarom dat menu van BF2 aanpassen?
-Geen prone
-Alweer zware verschillen tussen de verschillende wapens: als groentje maak je geen schijn van kans tegen een XM-8 bijvoorbeeld...

Nu snap ik dat dit BC2 is en niet BF3 (die mag mij betreft ook snel komen, mits meer BF2 dan BC), maar als PC gamer vind ik dit echt een gemis.
huh.. werkt dat al dan?

Lens-blur is inderdaad iets te.

• jagermeister
quote:
Crazymonkey schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:10:
[...]

Nope moet het grafisch nog maken ;) Maar is goed ;)
Top, ik zal het toevoegen. Overigens wel handig als men ook het platform er bij kan vermelden ;)

• jagermeister
quote:
Phyxion schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:14:
[...]
PC Only uiteraard, gezien Steam erbij staat.
Ok :)

quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:03:
[...]
Ah cool! :) Toevallig al met GJ'tje afgesproken dat dit ook in de startpost komt?
Nou ik heb zelf in de TS al een spelers lijst gezet, lijkt me makkelijker dan een aparte pagina?

Wellicht is het ook handiger als mensen zit op 1 manier aanmelden voor de spelerslijst, dit voorkomt dubbel werk!

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 14:56 (16%)

• jagermeister
Wat een jankerds zitten er trouwens op het officiële Beta forum:

http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/3827.page

Echt gewoon eisen en dreigen met cancellen pre-order enzo. :/

• jagermeister
quote:
-Mike- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:12:
[...]

Viel me ook al op ja, kon er wel om lachen :')
Ja, ik ook wel. Trieste ventjes op internet soms. :')

Als je het niks vindt, move on zou ik zeggen. Ga je weer lekker CoD spelen. Het is een Beta, dus ik denk niet dat ze nog dingen gaan toevoegen, zoals prone en weet ik wat nog meer. Denk dat ze gewoon een concept hebben waar ze niet of nauwelijks van af gaan wijken. Beta is om problemen te tacklen. Niet om het spel radicaal te veranderen.

Edit: Het schijnt dat sommige Hypernia servers de hardcore mode draaien. (nevermind.. lijkt een hoax bericht te zijn :( )

Bron: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/382108.page

jagermeister wijzigde deze reactie 31-01-2010 16:23 (13%)

quote:
peakaboo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:26:
Zou kunnen, maar naar mijn mening laat EA/Dice dan wel kansen liggen... Als ze luisteren naar het grote publiek en horen dat 95% graag prone zou willen zien bijv, ben je beter af om het nog te implementeren... Scoor je punten mee, meer mensen tevreden. Wat de precieze bedoeling is van de beta weet ik niet precies, weet ook niet of ze dat wel naar buiten brengen. Ik zelf denk idd om op zoek te gaan naar bugs e.d.
EA en luisteren naar nu klanten, dat vind ik wel een hele goede. :') Al maak je wel, zoals velen anderen al gedaan hebben, wel een punt. Prone moet er gewoon bij idd. :) Alsof IW heeft geluisterd naar de community, dat doet men dus niet meer, want men wil geld en zo min mogelijk tijd steken in ontwikkeling van een game. Anders had in CoD:MW2 heus wel dedicated servers gezeten. ;)
quote:
Gisteren nog even gespeeld, ben toch niet helemaal happy. Het speelt een beetje traag zeg maar, weet niet of dat aan de beta ligt of dat het lagg is of iets anders, maar het voelt gewoon traag aan... Ik mis dat directe gevoel wat je bij COD dan wel weer hebt, terwijl ik geen COD fan ben, integendeel... BF2 was in dat opzicht ook beter, gewoon soepeler qua movement... Prone zat wel in BF2, nu niet, tja ik vind het echt slecht en vraag me dan ook af waarom ze in godsnaam zoiets eruit laten... Snipers liggen 99% van de tijd, niet gehurkt 8)7
Ga er maar van uit dat die traagheid aan de BETA ligt. En anders kan je voor de snelheid CoD spelen, die heb je immers ook. ;) :)
quote:
Ik had hoge verwachtingen van dit spel, ze zijn half waar gemaakt. Het geluid is echt fantastisch en maakt een hoop goed. De sfeer is ook prima, daar niet van. Maar ik mis nog het ''yeah this rocks'' gevoel... Maargoed, als dit hem dan toch niet gaat worden uiteindelijk, kunnen we uitkijken naar BF3, alleen duurt dat weer een tijdje :X
Jammer dat je al je conclusies trekt na het spelen van een beta en niet eerst iemand de kans geeft tot een volledig spel uit is.
quote:
Je HTML-code is niet valid, daarom is de layout niet goed.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 16:35 (14%)

• jagermeister
quote:
peakaboo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:26:
[...]

Zou kunnen, maar naar mijn mening laat EA/Dice dan wel kansen liggen... Als ze luisteren naar het grote publiek en horen dat 95% graag prone zou willen zien bijv, ben je beter af om het nog te implementeren... Scoor je punten mee, meer mensen tevreden. Wat de precieze bedoeling is van de beta weet ik niet precies, weet ook niet of ze dat wel naar buiten brengen. Ik zelf denk idd om op zoek te gaan naar bugs e.d.

Gisteren nog even gespeeld, ben toch niet helemaal happy. Het speelt een beetje traag zeg maar, weet niet of dat aan de beta ligt of dat het lagg is of iets anders, maar het voelt gewoon traag aan... Ik mis dat directe gevoel wat je bij COD dan wel weer hebt, terwijl ik geen COD fan ben, integendeel... BF2 was in dat opzicht ook beter, gewoon soepeler qua movement... Prone zat wel in BF2, nu niet, tja ik vind het echt slecht en vraag me dan ook af waarom ze in godsnaam zoiets eruit laten... Snipers liggen 99% van de tijd, niet gehurkt 8)7

Ik had hoge verwachtingen van dit spel, ze zijn half waar gemaakt. Het geluid is echt fantastisch en maakt een hoop goed. De sfeer is ook prima, daar niet van. Maar ik mis nog het ''yeah this rocks'' gevoel... Maargoed, als dit hem dan toch niet gaat worden uiteindelijk, kunnen we uitkijken naar BF3, alleen duurt dat weer een tijdje :X
Misschien laten ze wel kansen liggen, maar persoonlijk denk ik dat ze dat voor lief nemen. De game is gericht op het grote publiek en daardoor is het wat meer arcade achtig dan we van Battlefield gewend zijn. It's all about the money.

De game voelt inderdaad wat traag aan ja. Vooral het rennen. Alsof je door drijfzand rent ofzo. Hoop ook dat ze daar nog iets aan doen.

Mij boeit dat hele prone gebeuren niet zo. Zou leuk zijn als het kon, maar ik vind het geen must. Als ze het dan toevoegen, laten ze het dan aan de hardcore mode toevoegen.

• jagermeister
quote:
kronolith schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:21:
[...]

Ja inderdaad. Ik stoor me er ook niet aan dat het er niet inzit. En inderdaad wat je zegt: bij alle games waar je prone kan steken delen door muren heen. Wees blij dat dat nu niet kan, scheelt weer een paar deaths!
Niet helemaal waar. Er zijn ook games waarbij je simpelweg niet prone kan als er objecten in de weg staan / liggen. Volgens mij is dat in Arma II het geval.

• jagermeister
OMG!! Zo simpel :/

http://www.wegame.com/watch/bfbc-2-c4-bravo-rush/
http://www.wegame.com/watch/alpha-c4-crate-rush/

Hoop dat ze hier iets aan doen.

jagermeister wijzigde deze reactie 31-01-2010 18:06 (42%)

• jagermeister
quote:
Hogader schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:06:
[...]

In battlefield 2142 had je een buggy en die gebruikte ik ook vaak als bomb truck. Gewoon volplakken met RDX en op een tank of walker afrijden. vlak ervoor eruit springen en dan opblazen. vaak een dubble kill zonder zelf dood te gaan.

Dat dit nu ook lekker kan daar houd ik wel van.

In sommige servers in 2142 werd dit als regel voort verboden dus denk nou niet dat je dit op iedere server zult gaan zien in de final game
Tegen een tank gebruiken, tot daar aan toe, maar meteen de objectives in 20 seconden spelen wegblazen... :N

• jagermeister
quote:
yannickmerckx schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:10:
Ik stel voor om even een poll te houden over het prone gebeuren. Ik ben wel benieuwd wat men er van denkt....

Maar kijk naar bf2 , in het begin kon je al sprintent niet herladen , later na patch 1.xx kon dat wel.
Misschien dat het dus nog komt.

Maar geen prone voelt bij mij als een beperking aan ....
Op het officiële forum loopt er al een niet zo officiële poll over.

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/375259.page

De meesten willen dus prone :)

• jagermeister
Even creatief geweest :P

• jagermeister
quote:
yannickmerckx schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:21:
[...]

Jagermeister. Je download voor je costum bf2 map werkt niet.... zou hem wel eens willen spelen :p .
Klopt. Die werkt al jaren niet meer. Ik heb die map zelfs niet eens meer geloof ik. :)

• jagermeister
quote:
Kan allebei (nog) niet, volgens mij.

• jagermeister
Ik heb trouwens niemand nog gehoord over het feit dat je nu bij alle members van je squad kunt spawnen ipv alleen bij de squad leader. Is er uberhaupt wel een squad leader?

Voor wat meer tactische gameplay zou ik het leuker vinden als je alleen bij de squad leader kunt spawnen. Dan wordt ie meer 'beschermd' en zal ie (als het een goede is) wat voorzichtiger zijn.

• jagermeister
quote:
neliz schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:52:
[...]

Degene die squad attack en defend orders kan geven? (voor de bonuspunten)
Ik heb nog geen order voorbij zien komen. Maar kan aan mij liggen. Hoe werkt dat dan? Zelfde als BF2? Dus rechter muisknop op map?
quote:
misschien wel leuke in normale conquest maps, maar in Rush werkt het erg goed als je heel snel als attacker units vlak achter de linies kunt spawnen.
Daar heb je misschien wel gelijk in, alleen het wordt wel makkelijker zo. Waarschijnlijk is dit dan juist het principe van Rush. :P

• jagermeister
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:55:
Vervelende was juist dat je altijd moest oppassen dat de squad leader niet dood ging, zeker als je met twee, drie man lekker aan het spelen was, dan was het altijd lastig. Dit is juist heerlijk.
Dat maakte het IMHO wel een stuk uitdagender. Maar goed... hoe het nu is, is het ook wel geinig. Je zit in no-time weer middenin de actie.

De wapens zijn toegevoegd aan de TS, ze zijn klikbaar, voor ietsjes groter. Onze dank gaat uit naar Hogader, die deze afbeeldingen gemaakt en waar nodig verbouwd heeft voor dit topic.

• jagermeister
quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:16:
De wapens zijn toegevoegd aan de TS, ze zijn klikbaar, voor ietsjes groter. Onze dank gaat uit naar Hogader, die deze afbeeldingen gemaakt en waar nodig verbouwd heeft voor dit topic.
Netjes! Flinke TS is het aan het worden. :)

Overigens voor de mensen die een (te) lage frame rate hebben:

In de gamesettings.ini Sound Systems 1 veranderen naar Sound Systems 2

Zorgt ervoor dat het geluid hardware versterkt word i.p.v. software. Zelf nog niet geprobeerd, maar klinkt plausibel dat dit performance winst gaat geven.

Edit: Voor de gene hierboven. In game browser is nog niet af. Was een known issue geloof ik.

jagermeister wijzigde deze reactie 31-01-2010 22:49 (6%)

quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:25:
Misschien de unlock volgorde erin zitten en bij welke rank? Want een groot deel is niet direct bruikbaar.
Ik wil ze best op volgorde zetten, alleen is dat moeilijk uit de code op te maken, om dat ook nog eens uit te gaan zoeken is een boel werk.
quote:
Tevens zou ik ze een stuk verkleinen want dit is enorm chaotisch zo.
Verkleinen is geen probleem, alleen verlies je dan misschien de leesbaarheid. Misschien een idee om in deel 3 van deze topic reeks de startpost uit te splitsen naar meerdere posts, dan word het beter leesbaar denk ik.
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:46:
Netjes! Flinke TS is het aan het worden. :)
Nou inderdaad, het word echt veel code om doorheen te zwoegen intussen.
quote:
Overigens voor de mensen die een (te) lage frame rate hebben:

In de gamesettings.ini Sound Systems 1 veranderen naar Sound Systems 2

Zorgt ervoor dat het geluid hardware versterkt word i.p.v. software. Zelf nog niet geprobeerd, maar klinkt plausibel dat dit performance winst gaat geven.
Weet je ook waar deze file te vinden is? Ik kom hem zo 1 2 3 niet tegen in de applicatie-map binnen Steam.
quote:
Edit: Voor de gene hierboven. In game browser is nog niet af. Was een known issue geloof ik.
Ik dacht dat met de patch de serverlijst-crashes (naar desktop) gefixed waren? Of er verder naar de serverbrowser gekeken is weet ik niet.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 22:52 (40%)

• jagermeister
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:48:
Zal bijna niks schelen, geluid softwarematig afhandelen kost je niks qua snelheid. Of je nou onboard gebruikt of een echte geluidskaart, scheelt in performance niet.

En mijn idee was ook geen plaatjes maar enkel de stats, dit lijkt leuk maar is erg onoverzichtelijk naar mijn mening.
Ik las dat iemand zo'n 15 frames p/s winst boekte. Het is het proberen waard...toch?

@GJtje: Je kunt ze toch gewoon verkleinen. Ze zijn klikbaar, dus als men het niet kan lezen, dan moeten ze maar ff klikken :)

quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:48:
En mijn idee was ook geen plaatjes maar enkel de stats, dit lijkt leuk maar is erg onoverzichtelijk naar mijn mening.
Alleen weet je dan weer lastig welk geweer dat is qua looks. Heb ook geprobeerd de overzichtelijkheid te bewaren, is me nu nog niet echt gelukt. Er zal vast wel wat op bedacht gaan worden.
Misschien dat ik het ga opsplitsen en twee geweren per rij ga weergeven, met een klikbare link naar de grotere, zoals dat nu ook het geval is (al word ie dan niet veel groter).

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 23:11 (35%)

• jagermeister
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:11:
[...]

De ping is bij mij nooit ingevuld en ook ingame kan ik geen ping zien terwijl ik regelmatig merk dat ik op slechte (bv USA) servers terecht kom met gigantische lag.

Doet die configurator tool uit de TS het zowel met de steam als non-steam versie trouwens?

Voor de rest nog een tip voor de TS: sorteer de wapens op type, dus pistolen bij elkaar, rifles bij elkaar etc.
Ga dan gewoon naar de i3d AMS servers. Weet je iig dat je ping goed is.

Voor wat betreft die tool. Geen id of ie het met de Steam versie doet. De non-steam versie werkt het wel bij.

jagermeister wijzigde deze reactie 31-01-2010 23:18 (8%)

quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:11:
Voor de rest nog een tip voor de TS: sorteer de wapens op type, dus pistolen bij elkaar, rifles bij elkaar etc.
Binnen de wapens per klasse bedoel je? Anders is het overzicht helemaal snel zoek. ;)

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 23:17 (8%)

quote:
Lukosje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:19:
Zou die serverlijst centraal bijgehouden worden ofzo? Zou wellicht een reden kunnen zijn waarom de serverfiles niet vrijgegeven worden (niet per se, maar toch...)
Om zélf een server te kunnen draaien bedoel je? Denk het niet, ik denk dat dat meer te maken heeft met het (ver)huren van gameservers. ;)

• jagermeister
quote:
Sypher schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:41:
[...]

Die 6 ladingen krijg je als je recon wordt en de "C4 upgrade" neemt. Works like a charm. Beetje lullige tactiek maar het is wel effectief.

Er overheen langs lopen is voor ammo vaak zelfs al genoeg. Medic duurt wel wat langer.
Zeker lullig. Ik voorzie dat dit de aanvallende partij een enorm voordeel gaat geven (als de massa er achter is dat dit kan). Hoewel, beetje mijnen rond de CP points verspreiden en ze halen het nooit met de quad. >:)

• jagermeister
Sterker nog, je kunt de UAV ook vol plakken met C4 en dan gewoon op de krat storten en boem.

• jagermeister
quote:
Dan moet je eens jullie software / drivers en instellingen gaan vergelijken.
En hoe heet wordt je gfx kaart, dat soort dingen. :)

jagermeister wijzigde deze reactie 01-02-2010 15:06 (10%)

quote:
[inkopper] Damn, dat jij dat zo klein kan zien :+ [/inkopper]

Overigens weet ik mijn FPS niet, het gaat in ieder geval vloeiend (ik denk rond de 40fps @ 1680*1050 full detail, geen AA / FSAA of AF), met een iets minder snelsysteem.
Wellicht dat deze game meer behoefte heeft aan werkgeheugen?

• jagermeister
quote:
Omnyakom1 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:53:
Jezus, wat loopt er dom folk rond op het EA forum zeg. Ze zeggen dat er geen verschil is tussen 24 fps en 60. Ik heb het maar opgegeven het ze duidelijk te maken dat het een fuckin mythe is maar tevergeefs. Wordt je gewoon zwaar depressief van.

;(
Ja, ik merk toch duidelijk verschil tussen 25 fps en 60 fps. :)

quote:
partyondude schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:33:
Wat zijn trouwens de grootste voordelen en verschillen als je deze game met directx11 kan spelen?
Ik denk niet dat de verschillen drastisch zullen zijn, dat is met DX9 vs DX10 ook niet, dus zal dat met DX10 en DX11 ook niet het geval zijn.

quote:
bones schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:39:
dat is mega onzin man, het menselijk oog ziet niet eens dat verschil. 8)7
Er is wel degelijk verschil te merken tussen 24 FPS of meer hoor. :) Vanaf 60 is het totaal niet meer bij te houden voor het oog en is het een algehele vloeiende beweging, bij mij althans, dus verklaar je maar nader. :) Beetje ononderbouwd iets zeggen kan iedereen. ;)
quote:
partyondude schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:53:
Trouwens, bij mij doet m'n G15 schermpje het sinds gisteren niet meer in deze game, meer mensen last van?
Bij mij doet ie het helemaal niet? Ik heb een G15v2.

Overigens zojuist gelezen dat 16 multiplayer maps komen in BF:BC2! (bron)
En er gaan ook performance + lag verbeteringen komen voor (iig) de PC-versie, woei! :) (bron)
En over de quad + C4 truuk: dit is een feature, geen bug, helaas pindakaas! :( (bron)

Leuke M16 gameplay montage:

CH4OS wijzigde deze reactie 01-02-2010 21:12 (48%)

• jagermeister
Ik knife ook regelmatig. Vooral leuk als je midden in de enemy base spawnt en de chaos er vanaf druipt. Je kunt dan al stekend rondrennen en dan duurt het soms wel ff voordat ze doorhebben dat jij daar als een bezetene aan het het tekeer gaan bent. Helemaal leuk als je ook nog eens een shotgun in je klauwtjes hebt :P

Een hele squad van achteren besluipen en ze allemaal neer knifen is ook lachen.. 8)

Edit: 16 MP maps? Vet! Waarschijnlijk gewoon 8 maps en 8 maps die gebaseerd zijn op de eerst 8. Dus conquest maps zullen anders van opzet zijn, dan de Rush maps, maar toch zijn het dezelfde maps. If you know what I mean. Als het echt 16 verschillende zijn, dan d:)b voor Dice.

Nog even over die Quad + C4. Ze zeggen dus dat het een feature is en geen bug, dat is natuurlijk ook zo. Hetgeen hij schrijft wil niet persé zeggen dat ze er niks aan zullen doen. ;)

jagermeister wijzigde deze reactie 01-02-2010 21:16 (44%)

quote:
wsLy schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:11:
Waar ik me een beetje aan irriteer is dat je niet kunt zien hoeveel health je nog hebt en hoelang een ronde nog duurt.... Vooral dat laatste..
Ik weet niet, maar dat zie je in het echt ook niet en wat maakt het uit? Als je bloed in je scherm ziet weet je ook voldoende hoor. En als je dood bent, val je vanzelf om, je hoeft dus nergens meer naar om te kijken, handig toch? Ik zie dus de meerwaarde totaal niet.
quote:
En waar ik vaker last van heb is dat als ik een server join ik mijn unlocks niet heb en geen punten krijg als ik iemand neerschiet, ik zie ook geen punten bij andere mensen in de server. Iemand hier ook last van?
Zoals vaker gezegd, als je géén punten scoort, dan zit je niet op een ranked server en heb je dus ook je unlocks niet tot je beschikking. Dus ja: iedereen heeft daar 'last' van, het zit zo in de game namelijk. :)

quote:
FiRePaTH schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:19:
Hoe kunnen sommige mensen een machine-gun hebben bij een UAV (die mini chopper)? Ik heb zelf alle keys geprobeerd (xbox360), maar ik kan alleen laser geleide raketten schieten...?!?!
Die mini chopper is trouwens met een M24 wel makkelijk neer te halen als recon zijnde, twee kogels en klaar. :)
quote:
Ook nog steeds deze vraag: Kan je op een G3 / M14 scopes zetten?
Volgens mij kan dat op bijna elk geweer.

• jagermeister
quote:
roodbwoy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:58:
[...]

volgens mij heeft DICE al meerdere malen bevestigd dat prone niet ingame komt ;)
Klopt, maar stel dat ze het toch overwegen, dan alleen als er een limiet aan het aantal snipers per team wordt gesteld. Mogen ze nu trouwens ook wel doen. Nog steeds kom ik op servers waar ik zo'n 7 man naast elkaar zie zitten snipen. Haalt heel de actie uit de game.

Dus max 4 snipers per 16 man ofzo.

jagermeister wijzigde deze reactie 02-02-2010 11:02 (3%)

quote:
neliz schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:15:
Ik vind de balans persoonlijk uitmuntend. als je als assault niet de mcoms kunt opblazen is dit te wijten aan slechte teamplay. word je als verdedigers overrompeld is precies hetzelfde het geval.. geen communicatie, geen organisatie en je wordt verslagen door misschien slechts 1 squad van flankende spelers.
In het verlengde hiervan: het valt me op dat ik ongeveer 50-50 speel qua wins / losses. Iemand die ook deze ervaring heeft?

• jagermeister
quote:
riffey#4 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:36:
Ik heb net geprobeerd met de joystick een heli te vliegen. Dat was met de oudere Battlefields nooit een probleem. Ik heb een 3-assige joystick.
Met BC2 heb ik het probleem dat de "yaw" verkeerd om werkt. Pitch en roll gaan goed. Het spel detecteert wel welke as ik toewijs aan yaw, maar het lijkt niet te zien welke kant op. Als ik de joystick naar rechts draai, gaat het toestel naar links. Meer mensen last van, en een oplossing?
Joystick omdraaien? :')

Zonder dollen: Zit er geen optie in het menu om te inverten? Of kun je niet gewoon zelf per actie een beweging toekennen, zoals dat wel met het toetsenbord kan.

jagermeister wijzigde deze reactie 02-02-2010 16:52 (12%)

quote:
PatrickvdV. schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:23:
Hier nog een beta key, had hem achter de hand gehouden voor een maat maar die is al voorzien. Veel plezier!

GJ74-V6PA-UVPT-NR6F
Mocht iemand hem willen gebruiken: Ik heb hem in gebruik.

quote:
Goner schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:28:
Op modded servers wel hoor ... ik speel niet anders : CoD:WaW met BRM (en daar zitten ook maar 1 a 2 snipers in een team)
Als men een vergelijking doet met CoD, dan word daar meestal CoD4: Modern Warfare of CoD: Modern Warfare 2 mee bedoeld. CoD:WaW is IMO schapen en koeien vergelijken. Het is (in mijn ogen) een totaal andere subgenre, welke dus ook een ander publiek trekt.

Zijn die beta keys ook nog steeds gaande? Mijn collega wil ook dolgraag spelen, maar heeft (nog) geen key en de key die in dit topic eerder vanavond werd gegeven, was al verbruikt (jammer dat niemand dat eerder aangaf).

CH4OS wijzigde deze reactie 02-02-2010 21:41 (18%)

quote:
Duke Towner schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:04:
Iemand een idee wat dat cijfer achter je naam eigenlijk inhoud? Wanneer ik tab druk en die scores bekijk, zie ik bij mij altijd een nummer staan (3 of 4) en bijna nooit bij iemand anders. Hooguit bij een enkele.
Dat is je rank geloof ik.
quote:
TK38 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:05:
Hoe zijn jullie aan de beta code gekomen (PC). Als ik via de EA site een code probeer te bemachtigen. Dan krijg ik een verificatie failure. Maar ik kan wel gewoon bij EA inloggen met mijn account?
Dus account en email zijn bekend??
Ik kreeg hem bij mijn (Steam) preorder, sommigen via een beta key give-away.

CH4OS wijzigde deze reactie 02-02-2010 22:09 (37%)

• jagermeister
Verdomme, nu heb ik dus ook dat ie continu terug naar desktop crasht als ze mijn tank opblazen. Is geloof ik een bekend probleem, maar had er zelden tot geen last van. Tot vandaag dus. :(

• jagermeister
quote:
Murk schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:40:
Net in een tank, groot alarm want we werden neergeschoten.. health ging naar 0... en toen zag ik mijn desktop :(
Ja, volgens mij hebben ze iets gesloopt, want ik had hier tot vandaag weinig last van. Het gebeurde weleens, maar nu gebeurt het iedere keer als mijn tank of apc wordt opgeblazen.

offtopic:
Ik probeer nu BF2: Euro Forces toe te voegen aan mijn veteran profiel, maar dat lukt alsmaar niet.
Moet je dan een kaart hebben gespeeld (online) welke in Euro Forces zit, aangezien deze melding erbij staat:
Make sure you have played an online match for BF2 and each of the expansions before adding your game.
offtopic:
Ik heb, toen ik BF2 speelde, ook regelmatig een potje online gespeeld, anders zal ik hem weer uit het stof moeten halen vrees ik... :)

CH4OS wijzigde deze reactie 03-02-2010 00:36 (7%)

• jagermeister
Ik zag vandaag servers met 35 en 36 man. Bug?

• jagermeister
quote:
Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:58:
Dat Epic Fail vind ik zo stom, hoe vaak is het wel niet een bug of iets doms, vind het echt zo kinderachtig als ze zelf hun zaakjes niet op orde hebben.
Vergeet niet dat het een beta is. ;)

• jagermeister
quote:
Descriptor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
[...]

Was echt geweldig gisteren >:)

UAV of Quad vol gooien met C4... naar de zijkant van het gebouw rijden en BOEM :*)
Position A/B destroyed :)

Zo gingen die potjes wel heel snel. Binnen 1 minuut konden we al naar de 2de fase van de map.
Het zal me niet verbazen dat je straks geen C4 op voertuigen kunt plakken of dat het geen damage doet bij een defending point.
C4 op voertuigen moet blijven :)

Lachen om een tank van de vijand vol te plakken en dan 2 man in zien stappen. Wachten tot ze in de hectiek belanden en er engineers omheen staan om hem te repairen... dan... BOEM... 4 of 5 kills :)

quote:
Descriptor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
Het zal me niet verbazen dat je straks geen C4 op voertuigen kunt plakken of dat het geen damage doet bij een defending point.
Dat gaat dus niet gebeuren, zo postte ik al eerder een Twit van een Dice ontwikkelaar, die dus al verklaarde dat dit niet gaat gebeuren onder het mom van "It's not a bug, it's a feature".
En waarom zou het er uit moeten? Omdat je het lame vind? Denk je dat 'ze' er in een echte oorlog daar aan denken? ;)

• jagermeister
quote:
H3llSiNG schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:49:
Voor de startpost:

Ingame naam : Mr-Teriyaki
Systeem : PC
Je staat er bij ;)

• jagermeister
quote:
Stewie! schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:42:
[...]

Xbox en PS3 is 24 players
PC = 32 players.
Ik heb gisteren servers gezien met 36 players. i3d onder andere. Bug of niet?

Weet iemand trouwens of die 16 maps, allemaal een andere setting hebben of dat 8 maps een variant zijn op de 8 als eerst aangekondigde maps?

jagermeister wijzigde deze reactie 03-02-2010 14:10 (22%)

• jagermeister
quote:
Stewie! schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:12:
[...]

Bug - is de engine niet op berrekend.
Leek mij ook :)

32 spelers is overigens meer dan zat in deze map. Met meer spelers wordt het een zooitje en dat is het soms eigenlijk al.

jagermeister wijzigde deze reactie 03-02-2010 14:19 (26%)

quote:
The Great HooD schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:07:
Daarom ben ik een voorstander van een GoT squad/clan...
Als hier veel animo voor is, wil ik eventueel een deel van mijn webspace beschikbaar stellen voor een (eventuele) website of zo. :)

Over teamverband gesproken, eergisteren met een engineer in een tank gezeten... Was echt geweldig! Als tank gerepareerd moest worden, reedt hij deze achteruit, uit het zicht van de vijand, repareren en weer terug rijden als hij eenmaal gerepareerd had, heb hierdoor best veel kills en een hoge killstreak behaald, dus zeggen dat de spelers eigenlijk maar hersenloos zijn, dat valt reuze mee, ze zijn alleen zeldzaam.

En als je kijkt naar bijvoorbeeld deze serverstats @ i3d of deze serverstats @ i3d, dan valt het wel op, dat de bezetting om 15u opeens drastisch stijgt, op het moment dat de scholen uit zijn. Misschien ben ik dan iets te voorbarig met mijn conclusie, dat dan voornamelijk schoolgaande kinderen ook vooral de beta spelen? Lijkt me niet dat er in die leeftijdscategorie spelertjes zijn die wel teamplay willen doen e.d.?

CH4OS wijzigde deze reactie 03-02-2010 21:07 (61%)

quote:
The Great HooD schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:04:
Dat zou wel echt heel tof zijn, miss ook een idee om gelijk alle platformen maar erin te gooien.

Dus een PS3 clan, een X360 Clan en een PC-Clan...
Eerst maar is even kijken of er überhaupt animo is voor een GoT clan, daarna eventueel uitsplitsen. De PS3'ers kunnen sinds vandaag pas aan de slag met de demo en zoals in de spelerslijst te zien is, zijn er ook niet echt veel X360 spelers.

EDIT om dat meetbaar te maken:

Poll: Moet er een GoT-clan komen in BC2?
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

CH4OS wijzigde deze reactie 03-02-2010 21:11 (29%)

Afgezien van wat ik eerder postte... Blijkt ook wel dat er best veel mensen zijn die niet kijken hoe de teamverdeling is. Net een paar potjes gedaan, waarbij het steeds 9 tegen 13 man was... Geloof me, dat is géén pretje als je in het team zit met 9 spelers. :( Ben nu wel mooi opweg naar L4. Had ook een insigne vrij gespeelt, dan krijg je gewoon 5000 punten er ineens bij (weet even niet meer welke). :)
quote:
Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:30:
Waarom zou ik dan wel voor een ander mijn leven wagen?
Omdat, als je de aanvallende partij bent, geen ticket verliest en dus de kans vergroot dat het aanvallende team wint?

CH4OS wijzigde deze reactie 03-02-2010 22:30 (46%)

quote:
Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:33:
Hoewel ik die ondankbare honden nog steeds elke keer revive.
Ik ben altijd wel dankbaar, alleen gaat de game me soms net wat te snel om te typen, is daar geen key voor aan te maken of zo, dat ie dan automatisch "Thank you" zegt in het team?

quote:
Murk schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 00:18:
Net zo'n succesvolle als die in BF2? Nou goed, niet geschoten .. :)
Weet niet precies waar je op doelt, maar als dat de mogelijke clan is: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. ;)

• jagermeister
Knifen is leuk, maar inderdaad te makkelijk nu. Ik heb nog niet zoveel speel uurtjes in deze game zitten, maar zag dat ik toch al 29 dog tags heb verzameld. Vroeger ging dat echt niet zo makkelijk.

• jagermeister
quote:
Patriot schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:37:
[...]

Zeker weten dat dat komt doordat het makkelijker is? Ik doe het tegenwoordig ook, maar dat is eigenlijk vrij nieuw voor mij. Ik doe het omdat ik het anderen zag doen. Was het vroeger ook echt zo dat je snel naar je knife greep en lukte het dan niet, of probeerde je het ook niet?

Het is een beetje een kip-en-ei verhaal, maar misschien doen veel meer mensen het omdat iedereen het zag en dacht: "Laat ik dat ook eens proberen", en vervolgens merkte dat het best wel werkte. Dat zegt niets over het gemak, alleen oover de hoeveelheid mensen die het proberen en hoe vaak ze het proberen.

Ik heb in ieder geval zelf wel het idee dat ik het vaker doe dan voorheen, maar dat is omdat ik het voorheen *nooit* gebruikte. Ik zag het überhaupt niet als mogelijk alternatief en bleef altijd stug schieten.
Ik vind het persoonlijk wel makkelijker dan in bijvoorbeeld BF2. Als ik nu dicht op een enemy sta, hoef ik alleen maar op mijn scroll wieltje te drukken en de knife actie is uitgevoerd. Voorheen moest je eerst je mes selecteren en dan op de linker muisknop rammen. Kost meer tijd en vaak was ik dan al afgemaakt :P

quote:
Little_captain schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:56:
Voor fileplay moet je wel betalen helaas :<( 2$ per maand/20$ per jaar).
Ehh, dan doe je toch echt wat niet goed. Fileplay kent twee soorten abonnementen, gratis en betaalde abonnementen. Ook met een gratis account kun je een beta key krijgen. De gratis accounts noemen zij 'Member accounts', betaalde accounts heten 'Subscriber accounts'.
quote:
maarten-dd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:42:
Minpunt is vooral grafisch. De framerates zijn soms echt bagger.
Zoals ik eerder heb gepost: een programmeur die met de PC versie bezig is, heeft op zijn twitter pagina gezegd, dat er lag en performance verbeteringen nog gaan komen. Ik zie daarom de discussie waarde niet (meer) om hier nog over te gaan babbelen, het is al erkent door een programmeur van de game zelf.
quote:
En zie veel bugs die BF2 ook had:
- hapering wanneer je dood bent naar het algemene scherm
- soms trage interface
Dit zijn dingen waar ik ook wel mee zit. Ook soms een vage killcam, waardoor je soms gewoon niet de info krijgt die je juist wilt hebben, zoals bijvoorbeeld de locatie van je moordenaar.
Als de cam op de borst van de speler zit, heb je daar gewoon geen info aan. Ook niet als diegene bijvoorbeeld je af heeft geschoten met een machine geweer of de TOW-launcher.
quote:
- grafisch toch minder dan verwacht, het speelt soms minder vloeiend. Terwijl ik andere games die grafisch veel vragen makkelijk kan draaien. (ati XFX 5770xxx)
Ik vind het grafisch zo slecht nog niet. Als je grafisch gaat vergelijken met bijvoorbeeld MW2, dan zie je dat BC2 echt wel beter is. Mocht je dan alsnog niet tevreden zijn met de graphics die BC2 biedt, ga dan Far Cry 2 of Crysis en zo spelen.
quote:
Ik heb dan ook mijn twijfels of ze dan ook alle bugs en problemen kunnen verhelpen.
Tja, een spel is nooit bugvrij, dus ook als de game in productie is, zullen er altijd bugs blijven bestaan. Ik snap dan ook niet dat mensen (altijd) maar verwachten dat een stuk software bij release bugvrij moet zijn.
quote:
Anders zit je elke keer met updates (gebruik steam) dus daar zal ik zelf minder van merken.
Maar het zou jammer zijn als de release veel bugs heeft die BF2 ook had bij eerste release.
Dat is dus het verlengde van bovenstaande, updates zul je dus ook altijd blijven houden.

Als je een hardcopy besteld hebt, zou het mij niet verbazen als je de key gewoon in Steam kan activeren.
Dan download Steam de updates dus voor je en hoef je zelfs het schijfje niet meer in de DVD speler te stoppen: die kan je dan mooi heel houden. :)

CH4OS wijzigde deze reactie 04-02-2010 12:48 (9%)

quote:
DrumandBass schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:25:
Echt waarom zitten er uberhaupt snipers in die games van nu... :O
Een game als deze is een weerspiegeling van de werkelijkheid. In de werkelijkheid bestaan ze toch ook? :)

Ik ben het met je eens, dat dit wel iets té is en naar mijn mening zijn er ook zeker oplossingen voor.
Bijv. elke class maximaal 1 maal in een squad.
quote:
Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:44:
i3d of Multiplay, je mag t best proberen maar ik beloof je een shotgun in het gezicht ;)
Hoogmoed komt voor de val. Heb het niet zo op mensen die claimen zo goed te zijn, iets met eigendunk en zo, maar dat ben ik persoonlijk. :)

CH4OS wijzigde deze reactie 04-02-2010 15:43 (27%)

quote:
PepijnPoels schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:30:
Is er iemand die een Beta key over heeft? ik loop nu als 5 dagen te zoeken >:O
Zo ja, stuur me dan een berichtje
[Edit] is dit illigaal op dit forum?
Je kan de waarschuwing niet gemist hebben, ook staat het in de topic start dat het vragen om keys niet gewenst is. Ook zijn er in het topic al diverse tips gegeven waarmee je ook een key kan krijgen. Hint: zoek eens in dit topic op fileplay.
quote:
Zethian schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:36:
Ik schaam me gewoon kapot als Sniper. Waren er ook nog verstandige snipers die wel ergens anders zaten of ?
Als ik in een dergelijke situatie terecht kom, ga ik er zo snel mogelijk weg. Dit om te voorkomen dat ik het loodje leg terwijl de andere partij jaagt op deze campers, vervolgens probeer ik een plekje in de buurt te vinden, om hen weer af te kunnen schieten.

* GJtje speelt ook voornamelijk als sniper.

CH4OS wijzigde deze reactie 04-02-2010 17:39 (34%)

quote:
PepijnPoels schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:37:
Ik had dat bericht wel gemist, als ik een topic open begin ik meestal op de laatste pagina te lezen. En ik ben nieuw op tweakers.
Ah, welkom op GoT dan in ieder geval! :) Maar als je reageert, het zij via de Quick React danwel via de uitgebreidere reageer functie, staat de waarschuwing altijd (iets) boven het grote veld waar je je bericht kan typen, vandaar. :)

quote:
Stewie! schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:18:
Je moet opletten dat je de updater als admin draait - anders update de game niet correct.
Tja op zich is dat niet zo raar, aangezien je altijd beheerdersrechten moet hebben voor het installeren van software. Of ik vat deze zin even niet.
quote:
Daarnaast laat de beta je met een oude versie nog in alle servers; patching is niet verplicht dus.
Dan vind ik dit, ook voor een beta, een flinke fail van EA, ik vind het jammer dat EA er nu voor de beta zo voor gekozen heeft, al hoop ik niet dat dit bij de uiteindelijke productie versie van BC2 dit niet het geval is, want dat zuo betekenen dat ik 50 euro weggooi.

quote:
roodbwoy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:28:
hmmm.. toch blijft de hit-registratie vaag... het ene potje domineer ik en sta ik of boven aan of heb zelfs pin voor beste speler, andere potjes maak ik haast geen kills...
Ben ik niet de enige die deze indruk ook heeft.
quote:
lag issues? netcoding issues?
Er zijn wel lag issues bekend inderdaad en onlangs (zoals ik schijnbaar vaker moet aankaarten) door een programmeur van Dice bevestigd. Ook performance issues worden dan aangepakt.

D'r is trouwens ook een remote server admin tool in de maak! :) Hopelijk word het dan toch mogelijk om zélf een dedicated server te draaien, waarbij je deze tool eventueel kan gebruiken, voor remote server administration. :)
quote:
partyondude schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:16:
Ik heb net m'n eerste CTD gehad in deze game.
NOFI, maar ehh... Kut voor je... :/ En nu? Vergaat de wereld? :+

CH4OS wijzigde deze reactie 05-02-2010 00:23 (30%)

quote:
Stewie! schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:23:
Wij maken zelf ook een tool voor onze klanten
Mja ik weet dat jullie (i3d toch?) die tools ook zelf ontwikkelen en zo. Gaat deze tool, waar ik naar verwijs, ook werken op jullie servers?
quote:
echter betekend dit niet dat de dedicated server vrij wordt gegeven he :)
Wel jammer dat dedicated server niet vrij gegeven word. :(
quote:
omdat een nieuw protocol wordt geimplementeerd
Enlighten us please... :) Ben wel benieuwd.

quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:52:
Oei.. Dice heeft gereageerd op de commentaren over de beta.... prone blijft eruit :(
Is al oud nieuws, in het topic is het ook al eerder genoemd.
quote:
Zal een kwestie van wennen zijn maar het zal zeker nu en dan een frustratie moment opleveren.
Ja, maar dat hou je toch wel, of je in prone zit of niet, zeker wat die frustraties betreft. Het pronen an sich raak je vrij snel aan gewent, is mijn ervaring.

• jagermeister
Net weer ff een paar hele vette potjes. Zat op een server waar lekker werd samengewerkt. Beetje rushen met je squad en anderen die lekker naar voren stormen. Medic packs rondstrooien, beetje reviven, gerevived worden.

2 goede medics in een squad is echt lachen. Dan own je de boel echt. Goed op elkaar letten en riviven als de anderen worden neergeknald. Die andere medic in mijn squad lette op zijn beurt ook goed op mij en de anderen. We hebben zo zeker dik een kwartier zonder in de base te moeten spawnen, door kunnen breken. Weerstand was heavy, maar doordat we elkaar iedere keer overeind hielpen, toch telkens een paar meter winnen. Heerlijk! d:)b

Zag net BTW dat ik al aan de 62 dogtags zit. Ben trouwens net ook op de hoogst haalbare rang aanbelandt. Jammer, dit smaakt naar meer :P

• jagermeister
quote:
bram1984 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:55:
[...]

Ik heb een Harman/Kardon HD surround set, dus daar ligt 't niet aan. Heb er hier niet op gelet, maar vuur in BC1 is een wapen in 'n huis af. Net alsof je in een tunnel staat. Dus fenomenaal? Nee.
Schiet jij eens met een wapen in een leegstaand huis en kom dan hier eens vertellen hoe dat klinkt? ;)

spoiler:
juist... als in een tunnel

• jagermeister
quote:
Stalllone schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:55:
[...]

Ik vind dat geweldig klinken :D

Het herladen van het "standaard" sniperrifle, dat klinkt daarom ook mooi :o ! (en nee, ben geen sniper, etc etc) Moet je beetje mee oppassen hier als je het woord sniper gebruikt :P
Ach... da's nog de nieuwigheid bij de meesten. Straks komt iedereen er achter dat echt tactisch teamwork vele malen leuker is. ;)

Pagina: 1 2

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True