Net even de woede van een flink aantal snipers op mijn hals gehaald. Er werd weer eens alleen maar gecamped door een groep snipers van 6 personen. Allemaal natuurlijk op de camp rots. Ik pakte dus een assautl kit met smoke grenade. ging tussne die gasten staan en dropte ammo box en ging toen de hele tijd smoke voor ze neer schieten. Hierdoor konden hun niks zien en werden ze 10x zo snel afgeknald zonder zelf iets te killen. Op een gegeven moment was de rots mooi sniper vrij. Ben dus zelf even objective B op gaan blazen maar zag tot mijn verbazing dat de rots ineens weer crouded was. De rest van de ronde toen maar weer lekker resupply punten gepakt door smoke te knallen en uiteindelijk eindigde ik zelfs hoger als al die snipers (zonder kill en 1 death).
Ondertussen dus flink wat ook over de chat gepraat en kreeg een aantal chagerijnige snipers terug. Echter ook wat andere teamleden en enemys die vonden dat ik goed werk verrichte (van de enemys kan ik het wel verwachten) allemaal dus ook met de reden dat ik hierdoor die campende snipers die geen hol voor het team willen betekenen, genoeg had geirriteerd.
Ondertussen dus flink wat ook over de chat gepraat en kreeg een aantal chagerijnige snipers terug. Echter ook wat andere teamleden en enemys die vonden dat ik goed werk verrichte (van de enemys kan ik het wel verwachten) allemaal dus ook met de reden dat ik hierdoor die campende snipers die geen hol voor het team willen betekenen, genoeg had geirriteerd.