Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:52
Net even de woede van een flink aantal snipers op mijn hals gehaald. Er werd weer eens alleen maar gecamped door een groep snipers van 6 personen. Allemaal natuurlijk op de camp rots. Ik pakte dus een assautl kit met smoke grenade. ging tussne die gasten staan en dropte ammo box en ging toen de hele tijd smoke voor ze neer schieten. Hierdoor konden hun niks zien en werden ze 10x zo snel afgeknald zonder zelf iets te killen. Op een gegeven moment was de rots mooi sniper vrij. Ben dus zelf even objective B op gaan blazen maar zag tot mijn verbazing dat de rots ineens weer crouded was. De rest van de ronde toen maar weer lekker resupply punten gepakt door smoke te knallen en uiteindelijk eindigde ik zelfs hoger als al die snipers (zonder kill en 1 death).

Ondertussen dus flink wat ook over de chat gepraat en kreeg een aantal chagerijnige snipers terug. Echter ook wat andere teamleden en enemys die vonden dat ik goed werk verrichte (van de enemys kan ik het wel verwachten) allemaal dus ook met de reden dat ik hierdoor die campende snipers die geen hol voor het team willen betekenen, genoeg had geirriteerd.

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:03
http://www.fileplay.net/keys hebben geen beta key meer. zijn ergens nog een lijst met sites voor een key???

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-08 16:42

Murk

Is this thing on?

quote:
neliz schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:39:
[...]

DOS memtest eens goed laten lopen. dit soort lock-ups wijzen echt op een fout.
Memtest86 (v4) gedaan en gaf geen fouten aan... :| Ik heb mijn geheugen desondanks maar teruggezet naar de originele snelheid en timings en nu kijken hoe het zich houdt. (shit voltage staat nog op 1.7 ipv 1.5, brb 8)7 )

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• kaos001
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
Heb de demo even gisteren gespeeld op de PS3 en hij valt me erg tegen.
Ben een vertrouwde MW2 speler en natuurlijk valt dit spel hiermee niet te vergelijken omdat de opzet anders is.
Toch ben ik niet te spreken over het gevoel wat de game op mij overbrengt.

- Graphics zijn ronduit slecht (anti-alias, sprites all over)
- Movement is ietwat traag
- Loop soms dik een minuut rond zonder iemand te zien

Kan wel even doorgaan, maar dit spel gaat er bij mij niet inkomen. Als dit spel 3 jaar geleden was uitgebracht had ik het ook geloofd.

Conclusie : Gedateerd. Dat is naar mijn mening de beste benaming voor deze productie van Dice. Had beter van ze verwacht.
Nu moet er wel gezegd worden dat MW2 een behoorlijk standaard heeft neergezet en eigenlijk geen enkele gamestudio hier aan kan tippen op het moment.

Soundcloud

• PeterSelie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 15:17

PeterSelie

Meh? Statshoer!

quote:
icegodd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:24:
http://www.fileplay.net/keys hebben geen beta key meer. zijn ergens nog een lijst met sites voor een key???
Geen public keys nee. Registreer je als betalende gebruiker (2 pond eenmalig, direct je abonnement van een maand opzeggen en done) en je hebt een key :)

• Hogader
quote:
kaos- schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:30:
Heb de demo even gisteren gespeeld op de PS3 en hij valt me erg tegen.
Ben een vertrouwde MW2 speler en natuurlijk valt dit spel hiermee niet te vergelijken omdat de opzet anders is.
Toch ben ik niet te spreken over het gevoel wat de game op mij overbrengt.

- Graphics zijn ronduit slecht (anti-alias, sprites all over)
- Movement is ietwat traag
- Loop soms dik een minuut rond zonder iemand te zien

Kan wel even doorgaan, maar dit spel gaat er bij mij niet inkomen. Als dit spel 3 jaar geleden was uitgebracht had ik het ook geloofd.

Conclusie : Gedateerd. Dat is naar mijn mening de beste benaming voor deze productie van Dice. Had beter van ze verwacht.
Nu moet er wel gezegd worden dat MW2 een behoorlijk standaard heeft neergezet en eigenlijk geen enkele gamestudio hier aan kan tippen op het moment.
Op de ps3 heeft mw2 misschien een behoorlijk standaard neergezet maar op de pc is het net een game die 15 jaar geleden uit had horen komen. Loopt niet naar behoren door foute systemen en de bugs en programeer fouten lijken wel van iemand die net met een programmeer opleiding begint.

Battlefield is gewoon 100X zo tactischer en realistischer dan cod. Het komt dus ook voor dat je soms een tijdje niemand ziet (echter ligt dat bij de gamemode rush in mijn ogen toch best wel aan jezelf)

Graphics kan ik niet over oordelen, maar op de pc zijn ze gewoon beter dan mw2 op de pc is. MW2 is niet voor niks een engine uit cod4.

• Worran
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
ook net de ps3 demo geprobeerd , en helaas ook een beetje teleurgesteld

-soms sta je naast de enemy te schieten

-had ietsje sneller gemogen

-rpg is kansloos tegen schopper

-richten is tot nu toe niet erg gemakkelijk (gewenning ik weet het)

-op een of andere manier loop ik die enemy altijd voorbij? lijkt wel of het gezichtsveld na links en rechts erg beperkt is

mijn mening tot nu toe :P

always under construction

• NL_Scratch
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14:40
Ik zit ongeveer 1m van de tv af (32" lg full-HD)
Met call of duty mw2 ziet alles er goed uit. Mooie scherpe rande en realistische omgeving.
Toen ik de demo opstarte van BC viel mij direct tegen dat het geluid Dolby digital was en geen DTS zoals uncharted2:(
Multiplayer game gejoind en begonnen met spelen. Wat mij direct opviel is dat alles blokkerig is. Lijntjes zijn gekarteld en bomen zijn eerder vierkant dan mooi afgewerkt.

Wanneer ik inzoem met een sniper van behoorlijk afstand op een boom dan ziet die boom er gewoon NIET uit. Jammer van de 1280x720 resolutie van het spel...Ik hoop echt dat de volledige game met de woestijnmappen er beter uitzien. Anders vind ik dit spel geen 60/65 euro waard.

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Worran schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:00:

Euhh.. aimen? :+

je kan ook gewoon doorlopen :Y

Jep, daar hebben ze tanks voor uitgevonden

tsja..

-op een of andere manier loop ik die enemy altijd voorbij? lijkt wel of het gezichtsveld na links en rechts erg beperkt is
uit uwen doppen kieken 8)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Worran
  • Niet online
quote:
ik bedoelde eigenlijk naast de enemy , je staat naast elkaar te schieten :P

wel grappig

always under construction

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
quote:
FiRePaTH schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:55:
Speel het nu al een paar dagen en de xbox360 demo speelt nog steeds erg lekker! :)

Alleen... waarom heeft de xbox360 geen anti-aliasing?!?! Echt...

Alles draait super soepel hier, geen framedrops, etc, en dat in 1680x1050 (bijna full HD) op 60fps!!!

Dice moet ECHT Anti Aliasing toevoegen, ook bij hogere resoluties... maak het desnoods een selecteerbare optie in het menu ofzo, voor mensen die per-se altijd 60fps willen draaien...

Dice: Anti-Aliasing op consoles plz!...
1680x1050 met de 360 versie?

• bartaa
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13-08 22:15

bartaa

Battlefield

quote:
SoaDmaggot schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:31:
[...]

Geen public keys nee. Registreer je als betalende gebruiker (2 pond eenmalig, direct je abonnement van een maand opzeggen en done) en je hebt een key :)
gewoon elk uur even checken:

We will be releasing more every hour so check back soon!

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:57
Ik wil graag even reageren op de mensen die hier het spel zitten af te zeiken en aan het vergelijken zijn met MW2.

Het gaat om 2 totaal verschillende spellen, plus het feit dat BF BC 2 nog BETA fase is, dus waar gaat het over???

Lekker appels met peren vergelijken.

Ik heb alle Call Of Duty's gekocht en gespeeld, behalve MW 2.
Veel beter (Ik vind het zelfs beroerder, wat betreft het online gedeelte.) dan MW 1 vind ik het niet.
Oké, wat meer wapens en gadgets enzo...

Geen dedicated servers!!! EPIC FAIL!!!

Mensen die zeuren dat BF BC 2 BETA er gedateerd uitziet moeten zichzelf eens achter de oren krabben...
MW 2 is ook gedateerd.
Vergelijk het qua graphics en physics eens met games als Farcry 2, GTA 4 en BF BC 2 BETA.

MW 2 kan nog een puntje zuigen aan geluidsniveau van BF BC 2 BETA

MW2 komt bij mij niet in huis, BF BC 2 koop ik op de dag van de release.

Hou jullie gelul over MW2 lekker achterwege in dit topic!!!

Peace.

HugoBoss1985 wijzigde deze reactie 05-02-2010 18:55 (15%)

Coolermaster CM 690 III - Corsair HX1200 V2 - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 4,9 1,305v - Gelid Phantom - 16gb G-skill CL15 3000 - Gigabyte Vega 56 OC - Samsung 970 Evo 1tb - Windows 10 Pro 64

• Omnyakom1
  • Laatst online: 12:32
Hugo, iedereen mag zijn mening geven. Dat jij dat als gezeik beschouwd is jou probleem.

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

quote:
Omnyakom1 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:00:
Hugo, iedereen mag zijn mening geven. Dat jij dat als gezeik beschouwd is jou probleem.
Dat jij zijn gezeik als probleem beschouwd gooit jou in hetzelfde hokje als jij hem in duwt. Ik zie niets anders dan Hugo zijn persoonlijke mening, iets waar hij evenals degeen waarop hij 'rant' evengoed recht toe heeft.

PeterSelie wijzigde deze reactie 05-02-2010 19:02 (9%)

• DefLite
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 04-08 18:28

DefLite

Why so serious?

Nieuwe fan made trailer, maar wel leuk om te zien (:

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:57
quote:
SoaDmaggot schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:02:
[...]

Dat jij zijn gezeik als probleem beschouwd gooit jou in hetzelfde hokje als jij hem in duwt. Ik zie niets anders dan Hugo zijn persoonlijke mening, iets waar hij evenals degeen waarop hij 'rant' evengoed recht toe heeft.
/offtopic

Verhalen over MW2 horen niet in dit topic thuis, vind ik.

Ik geef dus inderdaad mijn mening.

Zowieso is het dik offtopic, dus of of die luitjes daar recht op hebben in dit topic is aan Tweakers.
Persoonlijk zou ik reacties m.b.t. MW2 of Pacman of Doom 95 direct uit dit topic verwijderen.

/ontopic

Ik kan me herinneren dat mijn pa niet erg kon wennen aan BF2 (Hij speelt veel Day Of Defeat.) omdat het spel zoveel mogelijkheden heeft.
Aan BF2 zijn we nu allemaal wel gewend.

Ik moet zeggen dat het met BF BC 2 Beta nog even goed puzzelen is hoe alles werkt, ik vind het zeer uitgebreid allemaal!

HugoBoss1985 wijzigde deze reactie 05-02-2010 19:13 (40%)

Coolermaster CM 690 III - Corsair HX1200 V2 - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 4,9 1,305v - Gelid Phantom - 16gb G-skill CL15 3000 - Gigabyte Vega 56 OC - Samsung 970 Evo 1tb - Windows 10 Pro 64

• Jerronimo
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-07 16:21
quote:
NL_Scratch schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:05:
Toen ik de demo opstarte van BC viel mij direct tegen dat het geluid Dolby digital was en geen DTS zoals uncharted2:(
Ja en jij gaat me vertellen dat je dat verschil gaat merken?
Dacht het niet.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:50

Goner

What can I do you for ?

quote:
Hogader schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:03:
Net even de woede van een flink aantal snipers op mijn hals gehaald.
Mooie actie _/-\o_

had het maar gefilmd ...
quote:
Hogader schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:44:
Battlefield is gewoon 100X zo tactischer en realistischer dan cod.
Mwaah ... welke CoD, welk speltype ?? Wel eens Search & Destroy of War gespeeld ?

Goner wijzigde deze reactie 05-02-2010 19:23 (36%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Hogader
quote:
Goner schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:20:
[...]

Mooie actie _/-\o_

had het maar gefilmd ...

[...]

Mwaah ... welke CoD, welk speltype ?? Wel eens Search & Destroy of War gespeeld ?
Ja had fraps niet aanstaan. Maar ik heb het voornamelijk over de nieuwste cod namelijk mw2. En het enigste wat ik daar ook speel is SnD gewoon omdat dat nog enigzins tactisch is.

• beuker19
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21-08 01:58

beuker19

Killerbeuker is so OP

quote:
Net even de woede van een flink aantal snipers op mijn hals gehaald. Er werd weer eens alleen maar gecamped door een groep snipers van 6 personen. Allemaal natuurlijk op de camp rots. Ik pakte dus een assautl kit met smoke grenade. ging tussne die gasten staan en dropte ammo box en ging toen de hele tijd smoke voor ze neer schieten. Hierdoor konden hun niks zien en werden ze 10x zo snel afgeknald zonder zelf iets te killen. Op een gegeven moment was de rots mooi sniper vrij. Ben dus zelf even objective B op gaan blazen maar zag tot mijn verbazing dat de rots ineens weer crouded was. De rest van de ronde toen maar weer lekker resupply punten gepakt door smoke te knallen en uiteindelijk eindigde ik zelfs hoger als al die snipers (zonder kill en 1 death).

Ondertussen dus flink wat ook over de chat gepraat en kreeg een aantal chagerijnige snipers terug. Echter ook wat andere teamleden en enemys die vonden dat ik goed werk verrichte (van de enemys kan ik het wel verwachten) allemaal dus ook met de reden dat ik hierdoor die campende snipers die geen hol voor het team willen betekenen, genoeg had geirriteerd.
Master _/-\o_

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

quote:
Goner schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:20:
[...]

Ik ben een CoD fan, begrijp me niet verkeerd. Maar in public games is BF wat dat betreft wellicht net een beetje meer tactisch, al was het alleen maar om de onderverdeling in squads.

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-08 10:43

Phyxion

_/-\o_

quote:
Worran schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:00:

Stilhangende heli schiet je wel kapot hoor, of je richt wel erg slecht, verder zijn daar tanks voor :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• FoggyFreek
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 01-08 18:00

FoggyFreek

i'm a lama again !

Vergeet ook niet de Tracer Dart. Als je die op welke vehicle dan ook maar schiet locken raketten op dat target. Erg eenvoudig en spectaculair! :)
http://www.youtube.com/watch?v=DqJn1WmuTRE

Check filmpje trouwens, mooie samenvatting van een aantal flinke 'battlefield' momenten...
http://www.youtube.com/watch?v=eEFfX9NnwJ0

-- Altijd blijven prutsen --

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Even een vervolg op het lag probleem. Vandaag heb ik het spel opgestart als administrator en de instellingen weer terug gezet op medium met AA en AF op 2x en de resolutie op 1680x1050. Heb hierna een lag vrij kunnen spelen op een UK server. Of het probleem opgelost is weet ik niet. Maar het probleem ligt denkt ik dus niet aan de framerate. Ik twijfel nu of ik deze spel zal kopen. Dit omdat de beta toch niet helemaal lekker loopt. In hoeverre denken de ontwikkelaars de prestaties nog te kunnen verbeteren in 30 dagen. Ik denk op dit moment niet veel.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Murk

Murk

Is this thing on?

Nee nee nee nee NEE hou nou eens op BC2tje van me... ik waag weer een poging om te spelen... en na 15 minuten weer CTD :(

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Ik zou wel stingers willen hebben tegen helis.

En het zou een heel stuk taktischer zijn als al die restricties met waar je mag komen en met cliffen worden weggehaald. Er is weinig taktiek gezien dat je alleen recht naar voren kan aanvallen.

• AquaSheep
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online
Stingers zouden veel te overpowered zijn tegen helis. Je hoeft maar een paar seconden te locken en je schiet die dingen dan al neer. Trouwens een goedgemikt schot met een rocketlauncher is al genoeg om een heli uit de lucht te halen of je gebruikt de machinegun van de voertuigen.

• 4Real
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-08 16:57
Alle uberskills die ik nu haal worden die bewaard voor als ik straks het spel voor de x360 koop :?

• Sissors
  • Nu online
Rocket launcher doet geen drol tenzij heli piloot stil hangt. En het hangt allemaal af van flares, damage, etc. Er zijn zat spellen met stingers waar ze niet overpowered zijn, dus waarom hier wel? Vooral gezien hoeveelheid raketten die je al moet schieten op tanks, kunnen ze ook helis veel te veel stingers laten overleven.

Het is gewoon kut dat als jij rondloopt je niks tegen helis kan doen. En meeste machinegeweren kunnen niet ver genoeg omhoog schieten.

• SileX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 30-07 15:35
quote:
FoggyFreek schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:17:

Check filmpje trouwens, mooie samenvatting van een aantal flinke 'battlefield' momenten...
http://www.youtube.com/watch?v=eEFfX9NnwJ0
Leuke video, maar hoe krijg je de machine geweer op de UAV ?

• flessuh
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:50

flessuh

Set sail for fail!

quote:
furby-killer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:21:
Rocket launcher doet geen drol tenzij heli piloot stil hangt. En het hangt allemaal af van flares, damage, etc. Er zijn zat spellen met stingers waar ze niet overpowered zijn, dus waarom hier wel? Vooral gezien hoeveelheid raketten die je al moet schieten op tanks, kunnen ze ook helis veel te veel stingers laten overleven.

Het is gewoon kut dat als jij rondloopt je niks tegen helis kan doen. En meeste machinegeweren kunnen niet ver genoeg omhoog schieten.
als de heli stilhangt en je kan een beetje snipen is 1 kogel ook voldoende, gewoon piloot er uit tikken en je krijgt de gunner er gratis bij aangezien deze het 99.9% van de tijd niet doorheeft dat zn piloot weg is >:)

verder zijn ook de mg's bij de base handig (in huis bij B-bom) om de heli neer te halen. helaas worden deze heel vaak opgeblazen :(

https://www.dutchsolarboat.com

• Hogader
Net ook weer een heerlijk rondje, had op een gegeven moment 4 kills met 1 magazijn van mijn F2000. Eindigde met 28-9 en 17 pins. Lekker goed teamwork leveren en zo zorgen dat je sneaky achter de vijand boms kan planten is altijd leuk

• Murk

Murk

Is this thing on?

Eindelijk eindelijk. Gewoon 3 potjes achter elkaar kunnen doen :D

3e potje was a-relaxt. Wel dik gewonnen hoor... was defense, en heb lange tijd met de mounted machinegun de berg van snipers schoon gehouden. Uiteindelijk kwamen ze niet eens voorbij de eerste 2 objectives _O- _O- Dit was echt een schoolvoorbeeld hoe campen (bij attackers uiteraard) zorgt dat je gegarandeerd verliest. Desalniettemin ging het verder erg lekker.. I'm pretty hooked 8)

Murk wijzigde deze reactie 05-02-2010 22:15 (12%)

• FoggyFreek

FoggyFreek

i'm a lama again !

quote:
AquaSheep schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:11:
Stingers zouden veel te overpowered zijn tegen helis. Je hoeft maar een paar seconden te locken en je schiet die dingen dan al neer. Trouwens een goedgemikt schot met een rocketlauncher is al genoeg om een heli uit de lucht te halen of je gebruikt de machinegun van de voertuigen.
Tracer darts! Deze fungeren als lockables op alles, dus ook choppers!

• FoggyFreek

FoggyFreek

i'm a lama again !

quote:
SileX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:40:
[...]

Leuke video, maar hoe krijg je de machine geweer op de UAV ?
Kies de PERK helemaal rechts bij je kit selectie. ( als je die unlocked hebt)

• V9 Ghost
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-05 19:57
quote:
FoggyFreek schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:21:
[...]

Tracer darts! Deze fungeren als lockables op alles, dus ook choppers!
Ja heel leuk die tracer darts, maar zo traag als wat net als de rockets.
Het schiet gewoon niet op om een helikopter te proberen te marken of met een RPG te raken als ze continu in beweging zijn.

Verder toch een geweldige game, staat al gepreordert.

• Fox
  • Niet online
quote:
FoggyFreek schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:24:
[...]

Kies de PERK helemaal rechts bij je kit selectie. ( als je die unlocked hebt)
Is die niet voor iedereen gelocked op +100 miljoen punten? Zover ik weet zijn momenteel alleen Radar, Warhead en Armor beschikbaar voor voertuigen.

• Hogader
quote:
V9 Ghost schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:30:
[...]

Ja heel leuk die tracer darts, maar zo traag als wat net als de rockets.
Het schiet gewoon niet op om een helikopter te proberen te marken of met een RPG te raken als ze continu in beweging zijn.

Verder toch een geweldige game, staat al gepreordert.
Practice makes perfect. Lukte mij in het begin ook voor geen meter maar tegenwoordig markeer ik vele apaches en black hawks met tracers, waarna mijn teammates het gelijk voor me afmaken.

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 26-04-2016
Vanmiddag potje op PS3 gedaan, maar gelijk maar terug naar COD, graphics zien er echt slecht uit op PS3, helemaal geen anti aliasing lijkt het wel. Ook reageert ie heeel langzaam.... misschien voor pc proberen, maar iig niet voor PS3

• V9 Ghost
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-05 19:57
quote:
Hogader schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:55:
[...]

Practice makes perfect. Lukte mij in het begin ook voor geen meter maar tegenwoordig markeer ik vele apaches en black hawks met tracers, waarna mijn teammates het gelijk voor me afmaken.
Ik weet het :) de game voelt in beweging en aimen toch best anders dan BF2.
Wat is trouwens het bereik van die darts? (kan je een tank aan de andere kant van de map marken?)

• Hogader
quote:
V9 Ghost schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:19:
[...]

Ik weet het :) de game voelt in beweging en aimen toch best anders dan BF2.
Wat is trouwens het bereik van die darts? (kan je een tank aan de andere kant van de map marken?)
Na een afstand van ongeveer 150m zullen die darts ietsjes gaan dalen en moet je er iets boven richten maar ik heb toch al wel targets op >400m weten te raken. Andere kant van de map is beetje overdreven

EDIT:
Net ook weer dikke hits met tracer alleen begrepen mijn teammates niet dat ze dan super makkelijk zon tank of apc neer kunnen knallen. Bleef maar zeggen over chat dat op elke vehicle van de enemy een tracer zat geplakt.

Hogader wijzigde deze reactie 05-02-2010 23:28 (18%)

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:40
Net 5 minuutjes de PS3 demo gedaan. Ik had een beetje het idee dat ik in mijn eentje tegen een team bezig was?

- Ik vind het geluid matig.
- Grafisch niet bijzonder.
- Dat gewiebel van je wapen vind ik nog steeds geen gezicht.
- Geen prone (jaja, wist ik al, maar toch, waarom kan je dan wel springen???)
- Véél te lage damage. Ik stond op een gegeven moment tegenover een tegenstander, en we stonden een beetje heen en weer te springen omdat hij een pistool had, en ik een sniper rifle. Ondanks dat we elkaar raakten, gebeurde er niet zoveel.

Ik weet dat 5 minuten véél te kort is om te oordelen, en zal dan ook dit weekend nog wat spelen, maar ik laat de aanschaf volledig van de SP afhangen.

• Dorest0rm
  • Laatst online: 03-07 11:59
Ik kwam dit trouwens tegen toen ik met Mcaffee scande vannacht, iemand anders dit al gezien?

Of is dit meer iets voor een punkbuster topic?

Dorest0rm wijzigde deze reactie 05-02-2010 23:58 (42%)

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

.. edit: plaatjes werken wel

Overigens lijkt me dit eerder een false positive.
Zoeken levert ook vaak nuttige informatie, die je sneller vindt dan dat wij antwoorden: http://www.google.nl/sear...punkbuster+artemis+mcafee

PeterSelie wijzigde deze reactie 05-02-2010 23:59 (196%)

• Dorest0rm
quote:
SoaDmaggot schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:57:
.. edit: plaatjes werken wel

Overigens lijkt me dit eerder een false positive.
Zoeken levert ook vaak nuttige informatie, die je sneller vindt dan dat wij antwoorden: http://www.google.nl/sear...punkbuster+artemis+mcafee
Ik zie het :)
False positive dacht ik ook al aan aangezien ik zelf niet veel merkte, vroeg me af of anderen het gezien hadden :p

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

quote:
Dorest0rm schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:01:
[...]

Ik zie het :)
False positive dacht ik ook al aan aangezien ik zelf niet veel merkte, vroeg me af of anderen het gezien hadden :p
Ik heb hier met AVG in ieder geval nergens last van :)

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
quote:
bram1984 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:43:
Net 5 minuutjes de PS3 demo gedaan. Ik had een beetje het idee dat ik in mijn eentje tegen een team bezig was?

Zie ik ook vaker op de 360, mensen die prob. van MW2 afkomen en niet begrijpen wat teamwork is. Gevalletje van bad timing...

- Ik vind het geluid matig. :D , hiervan verscheen er toch een glimlach op mijn gezicht, ik weet niet met wat voor boxen jij speelt maar het geluid van de BC serie is echt fenomenaal. Je weet toch dat het geluid van je tv helemaal niks voorsteld? :P
- Grafisch niet bijzonder. Verschillende meningen, kijk is naar de achtergrond bijvoorbeeld, toch een mooi plaatje, ik geef wel toe dat de AA wel wat beter kan, al is 60 fps toch wel goed gedaan hoor!
- Dat gewiebel van je wapen vind ik nog steeds geen gezicht. Beetje mierenneukerij niet? Je doet het er wel om... :P
- Geen prone (jaja, wist ik al, maar toch, waarom kan je dan wel springen???) Omdat prone misschien de volledige snelheid uit het spel haalt, ze hebben het roer bij de BF BC serie iets omgegooid, snelheid is gewoon wat sneller, mede om mee te komen met CoD. Moet je je trouwens eens voorstellen wat er zou gebeuren als al die *** snipers ook nog eens konden liggen...
- Véél te lage damage. Ik stond op een gegeven moment tegenover een tegenstander, en we stonden een beetje heen en weer te springen omdat hij een pistool had, en ik een sniper rifle. Ondanks dat we elkaar raakten, gebeurde er niet zoveel. Knifen? Damage is idd iets te laag, maar wordt wss nog wel getweaked, ook al is 1 headshot ook voldoende hoor...

Ik weet dat 5 minuten véél te kort is om te oordelen, en zal dan ook dit weekend nog wat spelen, maar ik laat de aanschaf volledig van de SP afhangen. SP is leuk, maar BC2 haal je toch echt voor de MP!

• Sir.roYa
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-08 15:45
Hoe is de USAS? Iemand al bekend mee? Dat wapen ken ik nog uit SOF2. Dat was het ultieme noobwapen:D

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:40
quote:
Ik heb een Harman/Kardon HD surround set, dus daar ligt 't niet aan. Heb er hier niet op gelet, maar vuur in BC1 is een wapen in 'n huis af. Net alsof je in een tunnel staat. Dus fenomenaal? Nee.

• Masterkale1
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22:21
Het geluid is zeker niet goed te noemen. Veel geluid komt stereo binnen met een dikke echo. Positie geluiden zoals voetstappen en kogels zijn lastig te horen.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: SVS SB13ultra, subdude HD - Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC X7500

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16-08 16:12
Net weer ff een paar hele vette potjes. Zat op een server waar lekker werd samengewerkt. Beetje rushen met je squad en anderen die lekker naar voren stormen. Medic packs rondstrooien, beetje reviven, gerevived worden.

2 goede medics in een squad is echt lachen. Dan own je de boel echt. Goed op elkaar letten en riviven als de anderen worden neergeknald. Die andere medic in mijn squad lette op zijn beurt ook goed op mij en de anderen. We hebben zo zeker dik een kwartier zonder in de base te moeten spawnen, door kunnen breken. Weerstand was heavy, maar doordat we elkaar iedere keer overeind hielpen, toch telkens een paar meter winnen. Heerlijk! d:)b

Zag net BTW dat ik al aan de 62 dogtags zit. Ben trouwens net ook op de hoogst haalbare rang aanbelandt. Jammer, dit smaakt naar meer :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• jagermeister
quote:
bram1984 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:55:
[...]

Ik heb een Harman/Kardon HD surround set, dus daar ligt 't niet aan. Heb er hier niet op gelet, maar vuur in BC1 is een wapen in 'n huis af. Net alsof je in een tunnel staat. Dus fenomenaal? Nee.
Schiet jij eens met een wapen in een leegstaand huis en kom dan hier eens vertellen hoe dat klinkt? ;)

spoiler:
juist... als in een tunnel

• Dutchie!
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 04-07 09:33
quote:
jagermeister schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:50:
[...]

Schiet jij eens met een wapen in een leegstaand huis en kom dan hier eens vertellen hoe dat klinkt? ;)

spoiler:
juist... als in een tunnel
Ik vind dat geweldig klinken :D

Het herladen van het "standaard" sniperrifle, dat klinkt daarom ook mooi :o ! (en nee, ben geen sniper, etc etc) Moet je beetje mee oppassen hier als je het woord sniper gebruikt :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• jagermeister
quote:
Stalllone schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:55:
[...]

Ik vind dat geweldig klinken :D

Het herladen van het "standaard" sniperrifle, dat klinkt daarom ook mooi :o ! (en nee, ben geen sniper, etc etc) Moet je beetje mee oppassen hier als je het woord sniper gebruikt :P
Ach... da's nog de nieuwigheid bij de meesten. Straks komt iedereen er achter dat echt tactisch teamwork vele malen leuker is. ;)

• Dutchie!
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 04-07 09:33
Tging even om het geluid, dat het zeker wel goed klinkt :)

Overgens merk je nu al heel goed dat het winnende team (grotendeels) samen werkt. Squads worden gevormd, tanks worden gefixt, mensen worden geheald etc :) en als het andere team dat niet doet, is de ronde binnen een kleine 10minuten ook gewoon voorbij.

Pas ook voor het eerst te maken gehad met een C4 Buddy. Dat is echt niet leuk zeg. Zit je daar als verdediger, medic, bij de frontlinie (de betonnen muur, alles neermaaien wat er langs komt :P ) Is het ineens boem en we zijn punt A kwijt. En dat gewoon binnen de eerste minuut. Toch hebben de aanvallers niet gewonnen want ze konden B niet opblazen >:) we zijn massal B gaan verdedigen. Dat was dan wel weer tof. :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• The Great HooD
quote:
bram1984 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:55:
[...]

Gevalletje van teveel MW2 (?) gespeeld...
Je kan over een aantal dingen zeiken in de BC serie maar over het geluid moet je echt niet gaan beginnen...

Kom op zeg...!

• Tito129
  • Laatst online: 22:29
quote:
Hogader schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:26:
[...]

Na een afstand van ongeveer 150m zullen die darts ietsjes gaan dalen en moet je er iets boven richten maar ik heb toch al wel targets op >400m weten te raken. Andere kant van de map is beetje overdreven

EDIT:
Net ook weer dikke hits met tracer alleen begrepen mijn teammates niet dat ze dan super makkelijk zon tank of apc neer kunnen knallen. Bleef maar zeggen over chat dat op elke vehicle van de enemy een tracer zat geplakt.
Ik ben er zelf nog niet achter hoe je een tracer aanbrengt, moet je daar recon voor zijn?
enige die ik nog niet gespeeld en unlocked heb. Ben meer van het teamwork..

• The Great HooD
Tracer dart kan je bij alle classes gebruiken, ook bij de recon. Wat je moet doen om het te unlocken daar heb ik geen idee van, ik weet wel dat het als sec. weapon wordt gebruikt, in alle classes!

• Maus|IA2
  • Laatst online: 06-11-2011

Maus|IA2

USA Sucks!

quote:
The Great HooD schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:07:
[...]

Gevalletje van teveel MW2 (?) gespeeld...
Je kan over een aantal dingen zeiken in de BC serie maar over het geluid moet je echt niet gaan beginnen...

Kom op zeg...!
Hier ben ik het wel mee eens. Het geluid van Battefield Bad Company 1 en 2 is echt geweldig! Hier ook met een surround set, en het klinkt net alsof je er zelf tussen staat. Denk dat er maar weinig spellen zijn die aan dit geluid kunnen tippen.

• woytek
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 11-08 18:10
Tracer: als je deze unlocked selecteer je hem als pistool. Je hebt dus geen pistool meer om op terug te vallen als je in een vuurgevecht zit.

Je pakt je tracer en schiet op een tank, je kan gewoon op de tank mikken want de tracer vliegt in een rechte lijn (geen bullet drop). Wanneer je de tank getraced hebt dan kan je inzoomen met je RPG (of die andere) en zie je een vierkantje dat langzaamaan in een dubbel vierkantje veranderd. Dit 'locken' kan je ook doen vanachter een obstakel of cover. Wanneer je gelocked bent, dan schiet je je raket over het obstakel heen en de raket volgt de tank.

Kijk echter uit, het is niet zo dat de raket obstakels ontwijkt, als ie een muurtje raakt omdat de tank daarachter rijd dan doe je dus geen schade!

Overigens nog een opmerking over de tracer:

Ik zou eigenlijk liever zien dat deze al begint te locken terwijl je de RPG vast hebt, nu betekend het per definitie dat je niet unzoomed kan schieten met de RPG wanneer je de tracer gebruikt. Zelf schiet ik juist graag unzoomed en vind ik dit dus erg jammer.

flickr | webdesign

• Tito129
  • Laatst online: 22:29
quote:
woytek schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:00:
Tracer: als je deze unlocked selecteer je hem als pistool. Je hebt dus geen pistool meer om op terug te vallen als je in een vuurgevecht zit.
Hmm ik heb hem nog niet gezien bij me secundaire.. misschien toch is recon gaan spelen. misschien zit die daar in de unlock. Want dat maakt het tanks en vooral apache killen een stuk aangenamer.
Vooral die apache is heel irri.

• Jelleh
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-07 10:39
quote:
Ja kan als je zo'n vga/dvi stekker hebt, maar dat is dan je console setting, het spel zal die resolutie niet draaien, geloof zelfs dat de xbox360 in games maar max 720p doet...

• jagermeister
quote:
Tito129 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:08:
[...]

Hmm ik heb hem nog niet gezien bij me secundaire.. misschien toch is recon gaan spelen. misschien zit die daar in de unlock. Want dat maakt het tanks en vooral apache killen een stuk aangenamer.
Vooral die apache is heel irri.
Ik kreeg hem vannacht. Volgens mij is het een van de laatste unlocks. Ik kreeg hem bij de overgang naar de laatste of een na laatste rang.

• Oakley
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11-04-2014

Oakley

Kei liev!

quote:
jagermeister schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 02:00:
[...]
Ach... da's nog de nieuwigheid bij de meesten. Straks komt iedereen er achter dat echt tactisch teamwork vele malen leuker is. ;)
Helemaal mee eens! Ik begon ook met de sniper, beetje de map verkennen..begrijpen wat nu eigenlijk de bedoeling is van het spel. Maar nu speel ik voornamelijk engineer en medic. Het is gewoon gaaf als het hele team als één man staat de verdedigen (aanvallen ook natuurlijk) en dat elke linie gecovered wordt. De paniek die uitbreekt als er zo'n tank aan komt rijden en de opluchting als iemand het voor elkaar heeft gekregen om er een baal C4 op te plakken. Yep, vermaak me prima met dit spel. _/-\o_

• jagermeister
Yup, had gisterenavond en vannacht echt weer van die "damn-dit-is-vet-momenten"!

Vraagje aan Stewie: Het schijnt dat sommige van de Hypernia servers in Chigago de Beta in hardcore mode draaien. Het schijnt een handmatige setting te zijn. Kun jij niet regelen dat een i3d server ook ff de hardcore mode gaat draaien? :P

• madmaus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14-06 12:08
Even over de dart tracer.
Ik lees op andere fora dat je deze per level unlockt. Waarschijnlijk level 10 of 11.
kan iemand dat bevestigen of ontkennen?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Tcd
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Dit spel moet nog zoveel getweaked worden: met name de default wapens van assault (aek en xm8). Beetje meer damage kan geen kwaad, Ik heb vaak dat ik één magazijn nodig heb om een enemy (point blank, van redelijk dichtbij) te killen en dat terwijl met de engi 09A rifle lijkt of daarmee makkelijker te killen is.

En laten ze eerst de server browser een keer fixen :P Bij BF2 hadden ze daar ook al moeite mee.

vernieuwde specs

• NL_Scratch
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14:40
quote:
Jerronimo schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:12:
[...]

Ja en jij gaat me vertellen dat je dat verschil gaat merken?
Dacht het niet.
Ja dat merk je dus wel.
Bassen zullen zeker dieper zijn en het is gewoon mooier. Als je een super goed spel wilt uitbrengen qua graphics dan kun je toch ook wel gewoon het beste geluid erin doen?
Zelfde als uncharted2 wat een super geluid zit in dat spel.

Maargoed niet dat Dolby digital niet goed is, helemaal niet het klink klinkt super, maar DTS geeft wel een meerwaarde.

• Suicyder
  • Laatst online: 20:22
quote:
madmaus schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:35:
Even over de dart tracer.
Ik lees op andere fora dat je deze per level unlockt. Waarschijnlijk level 10 of 11.
kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
Ik heb hem sinds ik lvl 11 ben. De M1A1 heb ik sinds ik lvl 10 ben.
Dus bij deze bevestigd

• mrFoce
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17:43
quote:

Er is niets mis met snipen. Ik speel bijna alle classes even vaak en als ik zo'n actie als jou zou aanschouwen, denk ik niet van: ow, jij bent zo cool (dat je er nog over opschept haha), maar eerder van: die snipers (dat het er teveel zijn ala, maar sommige kunnen nog geen headshot maken op 10 meter afstand) zitten er voor een reden. Snipers op die rots schakelen hoofdzakelijk andere snipers uit. Dit is weer gunstig voor het aanvallende team. Die kunnen zich dan op andere dingen focussen. Dat jij als 'niet' sniper hun vervolgens gaat irriteren, zorgt er alleen maar voor dat jouw hele team 'weer' 1 man minder heeft. Dus wie houdt je nou echt voor de gek? Jouw acties zijn slecht voor het hele team. Zou er niet zo trots op zijn in ieder geval |:(

• Tcd
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Leuk zo'n team met 6 a 7 snipers bij defenders die bijna allemaal zitten te campen om een heli te krijgen. 8)7 Binnen enkele minuten had de enemy de M-COM sites opgeblazen.

Tcd wijzigde deze reactie 06-02-2010 13:53 (24%)

vernieuwde specs

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 08:01

Hu9o

Schokkend

is al bekend of na de beta iedereen weer bij level 1 begint?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Omnyakom1
  • Laatst online: 12:32
Is toch logisch :').

• jagermeister
Er zijn weer wat namen van maps bekend geworden. Heb geen officiële bron, maar het zal vast wel kloppen.

Namen + Laadschermen van de 10 MP mappen (tot nu toe bekend):

• Hogader
quote:
mrFoce schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:52:
[...]

Er is niets mis met snipen. Ik speel bijna alle classes even vaak en als ik zo'n actie als jou zou aanschouwen, denk ik niet van: ow, jij bent zo cool (dat je er nog over opschept haha), maar eerder van: die snipers (dat het er teveel zijn ala, maar sommige kunnen nog geen headshot maken op 10 meter afstand) zitten er voor een reden. Snipers op die rots schakelen hoofdzakelijk andere snipers uit. Dit is weer gunstig voor het aanvallende team. Die kunnen zich dan op andere dingen focussen. Dat jij als 'niet' sniper hun vervolgens gaat irriteren, zorgt er alleen maar voor dat jouw hele team 'weer' 1 man minder heeft. Dus wie houdt je nou echt voor de gek? Jouw acties zijn slecht voor het hele team. Zou er niet zo trots op zijn in ieder geval |:(
Het is gewoon zo dat wanneer je meer dan 6 snipers in je team allemaal op die rotsen willen zitten naast elkaar dat je dan 99/100 keer verliest zonder ook maar verder te komen dan de eerste checkpoint.
Het uitschakelen van andere snipers doen ze vaak ook niet want dat kost ze iets meer moeite (zitten verder weg). Het enige wat ze misschien nog uitschakelen zijn de mensen die jij ook simpel kan uitschakelen als iedereen gewoon gaat aanvallen.

Ik ben ze alleen gaan "fucken" omdat ze het toen begonnen te leren dat snipen op een rotsje er gewoon voor zorgt dat je het hele team laat verliezen. Sommige echter leerde het nooit.
Zoals iemand al eerder zei, dat hij ook begon met de sniper om de map te leren kennen, maar nu al met een andere kit speelt gewoon omdat dit helpt om te winnen (niet dat een sniper niet meehelpt om te winnen, als hij dan ook maar wil winnen)

Denk bijvoorbeeld ook dat die snipers de enige met C4 zijn. Met c4 blaas je een MCOM binnen no-time op. Als die snipers dus echt "druk" uitoefenden op de enemy en c4 gingen planten dan kan je makkelijk winnen. Ik irriteer ze dus ook alleen maar omdat het egoistische "cod" spelers zijn die alleen voor eigen gewin willen gaan.

• lennartje
  • Laatst online: 29-07-2014
Een assault kan ook C4 krijgen, als je een shotgun kiest (die zo slecht nog niet zijn trouwens).

Ik ben begonnen met sniper (en was dit al van plan). Heb alles geunlocked en ben toen maar iets anders gaan spelen (assault voornamelijk), omdat het niet echt veel opschoot als sniper en er veel teveel waren. Misschien dat ik het weer eens oppak na de beta.

• Decennia
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 02-08 11:58

Decennia

VECTORHEAD

Speel de demo kapot op de xbox. Top spel.
JAmmer dat ik geen key meer kan krijgen voor de PC, heb em liever op dat platform.
Dus iemand nog met een key ? :$.
BTW, er zijn teveel snipers. iedereen speelt sniper. Ik vind vooral de engineer klasse en recon ( ja ik hou ook van sniperen :P) het leukste om mee te spelen. Bij deze 2 klassen heb je veel tactische technieken.

Gegroet!

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15-08 17:02
Ik blijf erbij dat de registratie van de kogels soms gewoon bagger is. Soms sta ik achter een vijand, ik schiet er een complete clip doorheen van 30 kogels (in bursts) vervolgens draait de vijand zich om en met een paar kogels lig ik achterover.

Het voelt een beetje als het volgende:

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:33

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

quote:
Want? De levels zijn nu gemaxed op een fixed niveau. Je zou ook kunnen denken dat de beta testers hun stats mogen houden als tegenprestatie voor de beta test. Er is afaik nog geen officieel statement uitgegeven maar "logisch toch" is het niet.

Frontpagemoderatie Forum

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 04-08 11:33
quote:
Bor de Wollef schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:06:
[...]

Want? De levels zijn nu gemaxed op een fixed niveau. Je zou ook kunnen denken dat de beta testers hun stats mogen houden als tegenprestatie voor de beta test. Er is afaik nog geen officieel statement uitgegeven maar "logisch toch" is het niet.
Op de ps3 beta was dat iig niet.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Donnie

AKA DonCorleone

Denk ook niet dat je in de full game straks zo makkelijk al deze wapens/unlocks haalt, zal best wel wat meer tegenover staan. het is natuurlijk ook niet eerlijk voor degene die niet mee gedaan hebben dan heh, die joinen de eerste dag een server en zien al mannetjes lopen die level 11 zijn :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• PeterSelie

PeterSelie

Meh? Statshoer!

quote:
Decennia schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:14:
Speel de demo kapot op de xbox. Top spel.
JAmmer dat ik geen key meer kan krijgen voor de PC, heb em liever op dat platform.
Dus iemand nog met een key ? :$.
BTW, er zijn teveel snipers. iedereen speelt sniper. Ik vind vooral de engineer klasse en recon ( ja ik hou ook van sniperen :P) het leukste om mee te spelen. Bij deze 2 klassen heb je veel tactische technieken.
Ik heb al een aantal keer in dit topic uitgelegd hoe je voor 2 pond een key kan krijgen, lees even een aantal pagina's terug. :)

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Aan de andere kant. Waarom niet. We hebben die unlocks eerlijk behaald. Degene die nu de beta spelen hebben hoe dan ook een voorsprong op de rest. Stel dat iedereen weer bij 0 moet beginnen. Dan zullen degene die het spel al een maand spelen dat zo weer inhalen en dat gaat dan over de rug van de nieuwkomers die het spel eerst moeten leren spelen.

< dit stukje webruimte is te huur >

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

quote:
OCTheEagle schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:02:
Ik blijf erbij dat de registratie van de kogels soms gewoon bagger is. Soms sta ik achter een vijand, ik schiet er een complete clip doorheen van 30 kogels (in bursts) vervolgens draait de vijand zich om en met een paar kogels lig ik achterover.

Het voelt een beetje als het volgende:
[afbeelding]
Haha, mooi gevonden! :P

Zo voelt het inderdaad wel eens. Heb 't ook. Sta je op iemand te schieten, maar kogels raken niet, of onvoldoende. Vervolgens wordt je gespot en ben je binnen luttele seconden dood. Als ik me niet vergis wordt ook dit in een volgende patch verholpen/aangepast. Ben benieuwd hoe het dan speelt...

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 14-08 13:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

quote:
Hogader schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:15:
[...]

Het is gewoon zo dat wanneer je meer dan 6 snipers in je team allemaal op die rotsen willen zitten naast elkaar dat je dan 99/100 keer verliest zonder ook maar verder te komen dan de eerste checkpoint.
Het uitschakelen van andere snipers doen ze vaak ook niet want dat kost ze iets meer moeite (zitten verder weg). Het enige wat ze misschien nog uitschakelen zijn de mensen die jij ook simpel kan uitschakelen als iedereen gewoon gaat aanvallen.

Ik ben ze alleen gaan "fucken" omdat ze het toen begonnen te leren dat snipen op een rotsje er gewoon voor zorgt dat je het hele team laat verliezen. Sommige echter leerde het nooit.
Zoals iemand al eerder zei, dat hij ook begon met de sniper om de map te leren kennen, maar nu al met een andere kit speelt gewoon omdat dit helpt om te winnen (niet dat een sniper niet meehelpt om te winnen, als hij dan ook maar wil winnen)

Denk bijvoorbeeld ook dat die snipers de enige met C4 zijn. Met c4 blaas je een MCOM binnen no-time op. Als die snipers dus echt "druk" uitoefenden op de enemy en c4 gingen planten dan kan je makkelijk winnen. Ik irriteer ze dus ook alleen maar omdat het egoistische "cod" spelers zijn die alleen voor eigen gewin willen gaan.
Snipers zijn niet de enigen met C4, hooguit in de standaard opstelling is dat zo. Anderen gaan frustreren vind ik net zo ergerlijk, ook al werken die mensen niet direct mee aan de overwinning van het team. Je hebt niet alle 16 spelers van één zijde nodig om de objectives te overmeesteren, dat red je met 5 man ook wel. Het gaat erom dat die 5 man wel goed moeten samenwerken, want anders lukt het niet. De keren dat je enkel verliest omdat er 6 snipers op een heuveltje zitten zijn op één hand te tellen, meestal is het gewoon een gebrek aan teamplay binnen het team.

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• Dorest0rm
quote:
Hu9o schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:52:
is al bekend of na de beta iedereen weer bij level 1 begint?
Was ook bij de 2142 beta.

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22-07 18:21
Je begint weer bij level 1, en vind het knap als je er een maand over doet om op rang 11 te komen (deed er zelf 10-15 uur over...).

Een van de devs heeft dat gezegd op twitter. CBA om het op te zoeken

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:41

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Donnie schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:06:
Denk ook niet dat je in de full game straks zo makkelijk al deze wapens/unlocks haalt, zal best wel wat meer tegenover staan. het is natuurlijk ook niet eerlijk voor degene die niet mee gedaan hebben dan heh, die joinen de eerste dag een server en zien al mannetjes lopen die level 11 zijn :P
Als ze de eerste dag van de release al een server joinen hebben ze gepreordered dus ook beta kunnen spelen.
quote:
ExPlanE schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:23:
[...]

Zo voelt het inderdaad wel eens. Heb 't ook. Sta je op iemand te schieten, maar kogels raken niet, of onvoldoende. Vervolgens wordt je gespot en ben je binnen luttele seconden dood. Als ik me niet vergis wordt ook dit in een volgende patch verholpen/aangepast. Ben benieuwd hoe het dan speelt...
Ja dat zouden ze in BF2 ook doen.

Wat betreft de snipers die je de hele tijd op brokeback mountain vind.. gewoon een ammo kistje droppen en dan smoke blijven schieten totdat ze niks meer zien en er weg gaan. (mits je in hetzelfde team zit)

Murk wijzigde deze reactie 06-02-2010 18:07 (39%)

• movo.
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 27-01-2018
update BFBC2 zichzelf of moet je dat zelf doen? Al een paar keer (van de week) op MCE update gedrukt maar alleen de eerste keer moest ik updaten.

• lennartje
quote:
Murk schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:04:
Wat betreft de snipers die je de hele tijd op brokeback mountain vind.. gewoon een ammo kistje droppen en dan smoke blijven schieten totdat ze niks meer zien en er weg gaan. (mits je in hetzelfde team zit)
Als ik even geen zin heb, gooi ik daar een ammo box, haal ik de punten binnen en bestook ik zelf nog even het terein met 40mm grenades.

Vooral die punten van de ammo box kunnen erg hoog oplopen :)

• 4Real
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-08 16:57
Wat nog eerlijk zou zijn is dat de mensen die de beta of demo hebben gespeeld al op level 2 beginnen ipv vanaf rank 0.

• Metian
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-08 17:27

Metian

Nibbles

Maakt veel uit Rank 0 of Rank 2. Die heb je in een kleine dag makkelijk gehaald.

iPhone X × BattleTag Metian#2962 × Verdere informatie is verloren gegaan.

• Sissors
  • Nu online
Weet iemand of er nog een normale K/D/assists/HS/etc scherm komt voor de stand ipv alleen de score? Voordeel is wel dat je waarschijnlijk wat minder mensen hebben die zich te druk maken over hun k/d ratio, maar ik vind het ook wel interesant om te zien.

• woytek
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 11-08 18:10
Mensen van de pre-order krijgen nog 6 leuke extra's ook he!

Vandaag trouwens echt een leuke pot gespeeld, bijna 10 minuten lang met een vriend in een Bradley gezeten als defense. We hadden halverwege wel de tweede 'area' verloren maar toen bij de botteneck van 2 naar 3 (ene kant van de weg rivier andere kant berg) hielden we ze de hele tijd tegen tot we gewonnen hadden. Steeds terug trekken en repareren en alle vijandige voertuigen tegen houden. Echt tof!

flickr | webdesign

• lennartje
quote:
woytek schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:49:
Mensen van de pre-order krijgen nog 6 leuke extra's ook he!
Je bedoelt de limited-edition? Dat zijn gewoon unlocks, waarvoor je dan niet hoeft te levelen. Valt eigenlijk wel tegen.

• Hogader
quote:
lennartje schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:03:
[...]
Je bedoelt de limited-edition? Dat zijn gewoon unlocks, waarvoor je dan niet hoeft te levelen. Valt eigenlijk wel tegen.
Ik heb pre-order gedaan, maar ik wilde wel graag een doosje dus heb zelf de normale versie en ook een beta key erbij gekregen dusja niet iedereen heeft dat.

@Murk
Dit had ik gister al gepost, werkt als een trein

EDIT:
Volgens mij kunnen bepaalde awards neit vrij gespeeld worden in de beta. Zo had ik net mijn 50ste combat efficiency pin gehaald. daar is ook een (ander ding erboven) van als je die 50 hebt maar die heb ik niet gekregen

Hogader wijzigde deze reactie 06-02-2010 19:13 (19%)

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

quote:
movo. schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:11:
update BFBC2 zichzelf of moet je dat zelf doen? Al een paar keer (van de week) op MCE update gedrukt maar alleen de eerste keer moest ik updaten.
Tot nu toe is er volgens mij inderdaad 1 update geweest. Dit was om de lag en een aantal server problemen te patchen. Maar als het goed is checkt de game automatisch op updates en download deze zodra die er zijn. Zelfde idee als BFH. ;)
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True