[Multi] Battlefield Bad Company 2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 49.130 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:57:
... anders twijfel ik of ik het wel wil spelen. Teamwork is echt ver te zoeken, meer dan 'samen vijand doodmaken' is het toch niet.
Niet eens samen, alleen is voor een hoop volk ook OK ...
M'n aanvankelijke enthousiasme begint een beetje af te koelen ... kijk, ik heb een gezin en een baan (ja, m'n eigen schuld) en ik kan niet elke middag/avond/nacht uuuuuren achter de PC kruipen. Het effect is dus dat iedereen zowat alle sniper rifles, 12xzoom scopes, doelzoekende raketten en one-shot-one-kill wapens al heeft vrijgespeeld en mij in zo'n hoog tempo afknalt dat ik nauwelijks iets kan vrijspelen.
In een team kan ik als middelmatige speler nog wat 'leunen' op de rest en aardig meekomen, maar hier dus niet.
Verder erger ik me echt groen en geel aan snipers, echt 4 van de 5 deaths is een sniper. Vanavond werd ik zelfs vanuit de heuvels met zo'n XM8 - toch niet een echt accuraat wapen - in 3 hits afgeknald. En ik zat half achter een muur ... dan vraag ik me toch af wat er gebeurt.

Misschien maar terug naar de modded/realism/crouch-only servers ... nieuwe STALKER is er ook bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:44
Lizardz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:04:
Ik wordt best vaak gerevived door teammates, dat viel me juist in het begin erg op dat veel mensen dat doen.
Wil je veel punten verdienen is medic nog wel de beste klasse om te nemen. Samen met die Health Boost perk en een squad die goed aanvalt (en dus gewond raakt) is het flink kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neliz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:42:
[...]

Je klinkt als iemand die graag een sniper is! :D
Sagaris schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:40:
Goede mentaliteit! Ik krijg meteen zin om je te reviven als je naast me ligt.
Oh snipen vind ik leuk om te doen maar ik ben ook heel vaak iets anders. Nee ik ben dat gedoe gewoon echt zat. Ik heb afgelopen uren enorm veel medic gespeeld, constant reviven en dergelijken. Maar niemand die ook maar enige moeite doet als ik dood ben. Nooit een medic in de buurt of iemand die mijn kit op pakt, zelfs al is het enorm rustig en is de enemy al dood. Waarom zou ik dan wel voor een ander mijn leven wagen?
partyondude schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:55:
[...]
Als jij in leuk teamverband wilt knallen en spelen, is dat dus wel een oplossing. Dat is mijn ervaring iig in de clan waar ik speel.
Daarnaast ben je als clan tactisch natuurlijk enorm in het voordeel, omdat we gebruik maken van teamspeak.
Ja maar ik wil gewoon kunnen gamen wanneer ik wil. Bij een clan word je vaak verwacht voor trainingen en wars en daar heb ik geen zin in.
d_star schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:11:
[...]
Tsurany! Jou kwam ik net tegen in een i3d-server! Je hielp me nog om zeep met een welgeplaatste UAV-kill :| ;) Tenzij je onder een andere nick speelt...
That would be me dan. Als je ergens mijn nick ziet dan ben ik het, ben de enige die deze nick gebruikt. Maar jij hebt toch niet daarna mijn UAV gesloopt he? Dat zou ik dan minder aardig vinden :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Bij een GoT-Clan zal dat nog reuze meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zal ik ook best wel langs komen denk ik :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:30:

[...]

That would be me dan. Als je ergens mijn nick ziet dan ben ik het, ben de enige die deze nick gebruikt. Maar jij hebt toch niet daarna mijn UAV gesloopt he? Dat zou ik dan minder aardig vinden :P
Ach welnee, ik heb me geloof ik gerust nog een keer dood laten maken geloof ik ;) Was op zich best een lekkere pot, ware het niet dat we terug werden gedrongen tot het laatste deel van de map. Toch als defense nog gewonnen..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:21

Oh snipen vind ik leuk om te doen maar ik ben ook heel vaak iets anders. Nee ik ben dat gedoe gewoon echt zat. Ik heb afgelopen uren enorm veel medic gespeeld, constant reviven en dergelijken. Maar niemand die ook maar enige moeite doet als ik dood ben. Nooit een medic in de buurt of iemand die mijn kit op pakt, zelfs al is het enorm rustig en is de enemy al dood. Waarom zou ik dan wel voor een ander mijn leven wagen?
Tja als er nooit een medic in de buurt zit dan doen niet alleen hun iets fout maar jij ook. ik loop altijd in een groep van mensen. dan is er altijd wel 1 persoon die revived als je doodvalt recht naast ze. als ik eens een keer alleen loop en dan niet gerevived wordt dan blame ik daar me eigen voor. had ik maar meer als een team moeten spelen.

Ik vind het wel jammer dat de med kit niet meer een assault rifle is maar een lmg. Als de game dadelijk echt uit is dan zoek ik iig weer een clan op waar ik lekker mee kan gamen, maar ook wars mee kan spelen. Bij wars of trainingen zie je tenminste echt goede teamwork en daar houd ik wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Kadett schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:13:
[...]

Wil je veel punten verdienen is medic nog wel de beste klasse om te nemen. Samen met die Health Boost perk en een squad die goed aanvalt (en dus gewond raakt) is het flink kassa.
Ik had laatst een keer dat ik vloekte toen iemand me telkens revived, ik was bezig om een tank kapot te knallen met een launcher, maar ik had geen ammo meer en er was ook niemand die ammo dropte, dus toen ik dood ging dacht ik mooi zodalijk pak ik hem.....weer gerived.....en weer revived! @#!@# Ga weg ik wil dood! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogader schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:44:
[...]

Tja als er nooit een medic in de buurt zit dan doen niet alleen hun iets fout maar jij ook. ik loop altijd in een groep van mensen. dan is er altijd wel 1 persoon die revived als je doodvalt recht naast ze. als ik eens een keer alleen loop en dan niet gerevived wordt dan blame ik daar me eigen voor. had ik maar meer als een team moeten spelen.
Ik zit met 10 man bij elkaar, ik als enige medic. Dan is het toch niet mijn schuld? Helemaal bij het verdedigen van objectives, lopen genoeg anderen rond maar die zijn assault, sniper of engineer.

Start net potje, attackers, 7 snipers op de heuvel, 2 er naast. Meteen weer gedisconnect, dat schiet echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Goner:

Neem gewoon een T90 en het probleem is opgelost. Ik eindig meestal als 1e dmv de T90 MBT.
Zo unlock je dan ook je wapens met de kit die je dan gebruikt in je tank.

Btw volgens xfire ligt mijn FPS gemiddeld rond de 30FPS (23-50). Dit is voor mij zeer speelbaar, maar is 30FPS voldoende aan standaard of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan unlock je volgens mij bijna enkel vehicle points, je kan beter met die klasse gewoon rondrennen en kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:14:
Dan unlock je volgens mij bijna enkel vehicle points, je kan beter met die klasse gewoon rondrennen en kills maken.
Nee hoor, kreeg zonet nog een T88 LMG in m'n T90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan komt dat denk ik door de badges enzo, want kills en dergelijken tellen volgens mij niet mee aan die score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:16:
Dan komt dat denk ik door de badges enzo, want kills en dergelijken tellen volgens mij niet mee aan die score.
Maakt me nie uit waar het door komt, ik krijg iig al mijn unlocks op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Afgezien van wat ik eerder postte... Blijkt ook wel dat er best veel mensen zijn die niet kijken hoe de teamverdeling is. Net een paar potjes gedaan, waarbij het steeds 9 tegen 13 man was... Geloof me, dat is géén pretje als je in het team zit met 9 spelers. :( Ben nu wel mooi opweg naar L4. Had ook een insigne vrij gespeelt, dan krijg je gewoon 5000 punten er ineens bij (weet even niet meer welke). :)
Waarom zou ik dan wel voor een ander mijn leven wagen?
Omdat, als je de aanvallende partij bent, geen ticket verliest en dus de kans vergroot dat het aanvallende team wint?

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 03-02-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar dat maakt me nog minder uit :P
Hoewel ik die ondankbare honden nog steeds elke keer revive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:33:
Hoewel ik die ondankbare honden nog steeds elke keer revive.
Ik ben altijd wel dankbaar, alleen gaat de game me soms net wat te snel om te typen, is daar geen key voor aan te maken of zo, dat ie dan automatisch "Thank you" zegt in het team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Daarvoor is de ty uitgevonden, 4 toets aanslagen :)

Al moet ik zeggen dat ik dat soms in JO zei, maar eigenlijk nooit hier. Behalve omdat ik de toetsen steeds vergeet om te chatten ook omdat het hectischer is en je niet even in dekking kan liggen, nog geen eens gebukt ergens blijven als je wat wilt tikken. En sowieso vind ik het overbodig tenzij de medic iets heel speciaals ervoor heeft gedaan, het is zijn taak (in JO was ik 90% van de tijd medic).

Heb nu ook iemand anders zijn tracer dart in actie gezien. Schoot hem op een tank, daarna kon hij vanuit dekking gewoon RPG omhoog schieten en de tank raken, zag er erg handig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
GJtje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:40:
[...]
Ik ben altijd wel dankbaar, alleen gaat de game me soms net wat te snel om te typen, is daar geen key voor aan te maken of zo, dat ie dan automatisch "Thank you" zegt in het team?
In die goede oude tijd dat het menu bij Q nog op een leuke manier werkt kon je via snel muist bewegen en Q inhouden gewoon je personage thnx laten roepen of iets anders

je kon ook roepen om een medic of supplies wat gewoon veel handiger werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ben ik trouwens de enige die altijd het haasje is en eenvoudig geknifed word?
De medic guns hebben echt nul komma nul power close range, iedere keer sprint iemand eenvoudig op me af en knifed me dan terwijl ik tig kogels in m jaag.
Best frustrerend, zeker als je nagenoeg nooit gerevived word en als het gebeurd is het op de verkeerde momenten.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
ik vind het iig heel jammer dat knifen nu voort arcade is en net als in cod geen skills meer vereist. In de oude battlefields 2142 en 2 moest je tenminste eerst je knife selecteren voordat je er kills mee kon maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hogader schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:09:
[...]

In die goede oude tijd dat het menu bij Q nog op een leuke manier werkt kon je via snel muist bewegen en Q inhouden gewoon je personage thnx laten roepen of iets anders

je kon ook roepen om een medic of supplies wat gewoon veel handiger werkte
Ja dat klopt, maar BC:2 is geen opvolger van BF2 makker ;) BF3 wel, dus daar zullen vast meer overeenkomsten in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
peakaboo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:16:
[...]

Ja dat klopt, maar BC:2 is geen opvolger van BF2 makker ;) BF3 wel, dus daar zullen vast meer overeenkomsten in zitten...
2142 was ook geen opvolger. Ik wil er alleen mee zeggen dat het nu niet gebeurd omdat dit spel ook op de console verschijnt. en ze dus de moeite niet hebben genomen om deze feature er extra voor de pc in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hogader schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:18:
[...]

2142 was ook geen opvolger. Ik wil er alleen mee zeggen dat het nu niet gebeurd omdat dit spel ook op de console verschijnt. en ze dus de moeite niet hebben genomen om deze feature er extra voor de pc in te zetten.
Te verwachten toch? Ik verbaas me er niet over dus... Is gewoon weer een van de console gepoorte game met wat toevoegingen... BF3 wordt (hopelijk) een pure PC shooter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Het is de 4e... bij deze mensen... Ps3 zou hij vandaag voor moeten uitkomen de Demo dan...

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

GJtje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:09:
[...]
Eerst maar is even kijken of er überhaupt animo is voor een GoT clan, daarna eventueel uitsplitsen. De PS3'ers kunnen sinds vandaag pas aan de slag met de demo en zoals in de spelerslijst te zien is, zijn er ook niet echt veel X360 spelers.

EDIT om dat meetbaar te maken:

Poll: Moet er een GoT-clan komen in BC2?
Ja
Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Net zo'n succesvolle als die in BF2? Nou goed, niet geschoten .. :)

En mijn mening wat betreft het teamwork en revival verhaal... Het is nog een totaal nieuw spel, je kunt niet verwachten dat iedereen in teamverband werkt. Ik zie de teamworkers er wel tussen zitten hoor, die achter me aan komen met een medic kistje of een ammo kist. En vice versa, als ik assault ben drop ik vaak genoeg mijn ammo kist bij iemand van mijn team.

Dit kost gewoon wat tijd voordat mensen dit zullen gaan leren. Kraak daarvoor aub niet het spel af.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Murk schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 00:18:
Weet niet precies waar je op doelt, maar als dat de mogelijke clan is: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Knifen is leuk, maar inderdaad te makkelijk nu. Ik heb nog niet zoveel speel uurtjes in deze game zitten, maar zag dat ik toch al 29 dog tags heb verzameld. Vroeger ging dat echt niet zo makkelijk.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:05:
Knifen is leuk, maar inderdaad te makkelijk nu. Ik heb nog niet zoveel speel uurtjes in deze game zitten, maar zag dat ik toch al 29 dog tags heb verzameld. Vroeger ging dat echt niet zo makkelijk.
Ik vind dat juist precies andersom :) . Vroeger (bad company 1) leek het 'knifen' een stuk sneller te gaan, en ook altijd raak. Nu heb ik vaak (op de xbox) dat ik mis zit, of dat hij niet in een keer dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 17:35

Patriot

Fulltime #whatpulsert

jagermeister schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:05:
Zeker weten dat dat komt doordat het makkelijker is? Ik doe het tegenwoordig ook, maar dat is eigenlijk vrij nieuw voor mij. Ik doe het omdat ik het anderen zag doen. Was het vroeger ook echt zo dat je snel naar je knife greep en lukte het dan niet, of probeerde je het ook niet?

Het is een beetje een kip-en-ei verhaal, maar misschien doen veel meer mensen het omdat iedereen het zag en dacht: "Laat ik dat ook eens proberen", en vervolgens merkte dat het best wel werkte. Dat zegt niets over het gemak, alleen oover de hoeveelheid mensen die het proberen en hoe vaak ze het proberen.

Ik heb in ieder geval zelf wel het idee dat ik het vaker doe dan voorheen, maar dat is omdat ik het voorheen *nooit* gebruikte. Ik zag het überhaupt niet als mogelijk alternatief en bleef altijd stug schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Centropy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 00:05:
Het is de 4e... bij deze mensen... Ps3 zou hij vandaag voor moeten uitkomen de Demo dan...
Waarschijnlijk begin van de avond net zoals op de pc/360.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 15-09 14:02
Wat zijn de systeemeisen om het spel op 1920*1200 te spelen?
Ik speel altijd op deze resolutie (zonder AA en AF) en zoveel mogelijk settings op max, is mijn C2D @ 4GHz en 4GB ram icm 4870 1GB voldoende?

Op een lagere resolutie begin ik er liever niet aan en om te upgraden is het nog te vroeg volgens mijn upgradepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resolutie is geen probleem, je moet eventueel wat settings verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:04

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

[...]
En mijn mening wat betreft het teamwork en revival verhaal... Het is nog een totaal nieuw spel, je kunt niet verwachten dat iedereen in teamverband werkt. Ik zie de teamworkers er wel tussen zitten hoor, die achter me aan komen met een medic kistje of een ammo kist. En vice versa, als ik assault ben drop ik vaak genoeg mijn ammo kist bij iemand van mijn team.

Dit kost gewoon wat tijd voordat mensen dit zullen gaan leren. Kraak daarvoor aub niet het spel af.
Ik als "ervaren" BF2 Speler. Ben het hier ook mee eens. Ik ben gewend om met de medic en ammo hub rond te gaan lopen. En aangezien reveiven meer punten oplevert dan iemand overhoop schieten, Ben ik altijd medic ;) Ik sprint dan ook vaak heel het battlefield over om mensen in nood te helpen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hogader schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:15:
In de oude battlefields 2142 en 2 moest je tenminste eerst je knife selecteren voordat je er kills mee kon maken
In CoD voerde je ook de melee-attack uit met het wapen dat je vasthad ; heb wel mensen met een Panzerfaust ge-bashed ;)
Vind de optie in WaW om een bajonet op je rifle te kunnen zetten ook handig.

Iets heel anders : wordt er in jullie ervaring veel gecheat ?? Ik maak soms vreemde dingen mee, maar ja dit is m'n eerste BF.
Ik schiet op iemand, raak 'm een paar keer maar hij knalt me af. In de killcam (nou ja, killcam, je ziet wie je killer is niet de kill) zie ik dat hij op 100% health zit ?! En nee, er was geen tijd om te healen, hij is geen medic, hij is in beweging en al een eindje op pad van waar hij me neerschoot.
Ik ben al 's neergeschoten met een XM8 van een afstand vanwaar normaal alleen sniper-rifles effectief zijn.
En heb soms het idee dat ik constant met een tag rondloop, want waar ik ook zit, er is altijd wel zo'n helderziende knifer die me feilloos weet te vinden.

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 04-02-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkooeenn1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 21:15
Goner schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:15:
[...]

In CoD voerde je ook de melee-attack uit met het wapen dat je vasthad ; heb wel mensen met een Panzerfaust ge-bashed ;)
Vind de optie in WaW om een bajonet op je rifle te kunnen zetten ook handig.

Iets heel anders : wordt er in jullie ervaring veel gecheat ?? Ik maak soms vreemde dingen mee, maar ja dit is m'n eerste BF.
Ik schiet op iemand, raak 'm een paar keer maar hij knalt me af. In de killcam (nou ja, killcam, je ziet wie je killer is niet de kill) zie ik dat hij op 100% health zit ?! En nee, er was geen tijd om te healen, hij is geen medic, hij is in beweging en al een eindje op pad van waar hij me neerschoot.
Ik ben al 's neergeschoten met een XM8 van een afstand vanwaar normaal alleen sniper-rifles effectief zijn.
En heb soms het idee dat ik constant met een tag rondloop, want waar ik ook zit, er is altijd wel zo'n helderziende knifer die me feilloos weet te vinden.
Ik denk dat je er nog wel van uit kan gaan dat er nog geen cheat software is. Bad company 2 is een hele ander game dan bf2 en bf2142, dus die aimbots werken waarschijnlijk niet met een kleine aanpassing. Ze zullen iets totaal nieuws moeten schrijven en dat duurt wel even voordat dat klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04

DefLite

Why so serious?

Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:14:
Nu is iemand van een parachute neerschieten ook wel heel erg laf.
Mja maar als al je vijanden de berg niet af komen...

In ieder geval bedankt allemaal voor het commentaar, ik ga nog wel meer filmpjes maken maar dan pas als hele game uit is. Zal ik sowieso jullie kritiek in meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

http://www.fileplay.net/ Nieuwe beta keys in 10 minuten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Voor fileplay moet je wel betalen helaas :<( 2$ per maand/20$ per jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

Nee. ik heb keys gratis gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Ah ja mijn bad, zat bij subscriben ipv member worden te kijken, dat is inderdaad gratis.Of toch niet, heb daar accountje geregistreerd(moet nog een key voor een vriend hebben) maar dan krijg ik
Your key for BF: Bad Company 2 Beta

Commiserations, little_captain!

Unfortunately you have not been accepted onto the BF: Bad Company 2 Beta programme.

Reason: You must be a member of the Subscriber group to access this programme.
En als ik dan kijk naar dat beta programme dan moet ik toch echt gaan betalen.

[ Voor 48% gewijzigd door DefLite op 04-02-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Ik kan vanweg de NDA waaraan ik gebonden ben helaas niet teveel meepraten, maar mocht je me ingame tegenkomen, zeg dan eventjes hoi :)

CTJohanR

Ik ben het er echter wel me eens dat er teveel no-lifers met te goede wapens rondlopen, vooral als de attackers teveel snipers met mortars hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Welke NDA, op de Beta van PC zit toch helemaal geen NDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Patriot schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:37:
[...]

Zeker weten dat dat komt doordat het makkelijker is? Ik doe het tegenwoordig ook, maar dat is eigenlijk vrij nieuw voor mij. Ik doe het omdat ik het anderen zag doen. Was het vroeger ook echt zo dat je snel naar je knife greep en lukte het dan niet, of probeerde je het ook niet?

Het is een beetje een kip-en-ei verhaal, maar misschien doen veel meer mensen het omdat iedereen het zag en dacht: "Laat ik dat ook eens proberen", en vervolgens merkte dat het best wel werkte. Dat zegt niets over het gemak, alleen oover de hoeveelheid mensen die het proberen en hoe vaak ze het proberen.

Ik heb in ieder geval zelf wel het idee dat ik het vaker doe dan voorheen, maar dat is omdat ik het voorheen *nooit* gebruikte. Ik zag het überhaupt niet als mogelijk alternatief en bleef altijd stug schieten.
Ik vind het persoonlijk wel makkelijker dan in bijvoorbeeld BF2. Als ik nu dicht op een enemy sta, hoef ik alleen maar op mijn scroll wieltje te drukken en de knife actie is uitgevoerd. Voorheen moest je eerst je mes selecteren en dan op de linker muisknop rammen. Kost meer tijd en vaak was ik dan al afgemaakt :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:09:
@ Goner:

Neem gewoon een T90 en het probleem is opgelost. Ik eindig meestal als 1e dmv de T90 MBT.
Zo unlock je dan ook je wapens met de kit die je dan gebruikt in je tank.

Btw volgens xfire ligt mijn FPS gemiddeld rond de 30FPS (23-50). Dit is voor mij zeer speelbaar, maar is 30FPS voldoende aan standaard of?
als je fps gelijk of hoger staat dan je refresh rate krijg je vloeiend beeld, zonder merkbare lag, dit is dus te laag. Maar als je er geen last van hebt, maakt het niet uit. Maar een getraind oog gaat het wel irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
neliz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:52:
[...]

Waarschijnlijk begin van de avond net zoals op de pc/360.
Dus vanavond komt de demo uit voor pc ? ( en ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Die demo, komt die gewoon in de EU store beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36

aex351

I am the one

Heb via Fileplay een gratis beta sleutel kunnen krijgen. Nu kan ik mooi even het spel uit testen. Ik kreeg in het begin ook de melding te zien dat ik geen betalende gebruiker ben en daarom geen toegang krijg tot het beta programma . Na een paar keer proberen kreeg ik toch een sleutel. Volgens mij waren de eerste 10 minuten gereserveerd voor betalende gebruikers gevolgd door het beschikbaar stellen van een beperkt aantal van de beschikbare sleutels voor de normale gebruikers. De sleutels voor de normale gebruikers zijn nu op.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat uurtjes spelen raak ik toch steeds positiever over de BETA.

toch zijn er wat dingen die ik jammer vind.
Minpunt is vooral grafisch. De framerates zijn soms echt bagger.
En zie veel bugs die BF2 ook had:
- hapering wanneer je dood bent naar het algemene scherm
- soms trage interface
- grafisch toch minder dan verwacht, het speelt soms minder vloeiend. Terwijl ik andere games die grafisch veel vragen makkelijk kan draaien. (ati XFX 5770xxx)

Ik snap dat het een beta is, maar over een Maand zou hij officieel uitkomen.
Ik heb dan ook mijn twijfels of ze dan ook alle bugs en problemen kunnen verhelpen.
Anders zit je elke keer met updates (gebruik steam) dus daar zal ik zelf minder van merken.
Maar het zou jammer zijn als de release veel bugs heeft die BF2 ook had bij eerste release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 06:54
[...]

In de tijd van BF2 is er een clan ontstaan uit de GoT community. HuT-Gaming.
We bestaan nog steeds, hebben alleen niet verschrikkelijk veel wars gespeeld, maar wel de gezelligheid behouden die er altijd was.
Een deel zal BF:BC2 gaan spelen, een deel niet. We'll see.

Voordeel vind ik dat als je met bekenden speelt je veel makkelijker over gaat op teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Little_captain schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:56:
Voor fileplay moet je wel betalen helaas :<( 2$ per maand/20$ per jaar).
Ehh, dan doe je toch echt wat niet goed. Fileplay kent twee soorten abonnementen, gratis en betaalde abonnementen. Ook met een gratis account kun je een beta key krijgen. De gratis accounts noemen zij 'Member accounts', betaalde accounts heten 'Subscriber accounts'.
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:42:
Minpunt is vooral grafisch. De framerates zijn soms echt bagger.
Zoals ik eerder heb gepost: een programmeur die met de PC versie bezig is, heeft op zijn twitter pagina gezegd, dat er lag en performance verbeteringen nog gaan komen. Ik zie daarom de discussie waarde niet (meer) om hier nog over te gaan babbelen, het is al erkent door een programmeur van de game zelf.
En zie veel bugs die BF2 ook had:
- hapering wanneer je dood bent naar het algemene scherm
- soms trage interface
Dit zijn dingen waar ik ook wel mee zit. Ook soms een vage killcam, waardoor je soms gewoon niet de info krijgt die je juist wilt hebben, zoals bijvoorbeeld de locatie van je moordenaar.
Als de cam op de borst van de speler zit, heb je daar gewoon geen info aan. Ook niet als diegene bijvoorbeeld je af heeft geschoten met een machine geweer of de TOW-launcher.
- grafisch toch minder dan verwacht, het speelt soms minder vloeiend. Terwijl ik andere games die grafisch veel vragen makkelijk kan draaien. (ati XFX 5770xxx)
Ik vind het grafisch zo slecht nog niet. Als je grafisch gaat vergelijken met bijvoorbeeld MW2, dan zie je dat BC2 echt wel beter is. Mocht je dan alsnog niet tevreden zijn met de graphics die BC2 biedt, ga dan Far Cry 2 of Crysis en zo spelen.
Ik heb dan ook mijn twijfels of ze dan ook alle bugs en problemen kunnen verhelpen.
Tja, een spel is nooit bugvrij, dus ook als de game in productie is, zullen er altijd bugs blijven bestaan. Ik snap dan ook niet dat mensen (altijd) maar verwachten dat een stuk software bij release bugvrij moet zijn.
Anders zit je elke keer met updates (gebruik steam) dus daar zal ik zelf minder van merken.
Maar het zou jammer zijn als de release veel bugs heeft die BF2 ook had bij eerste release.
Dat is dus het verlengde van bovenstaande, updates zul je dus ook altijd blijven houden.

Als je een hardcopy besteld hebt, zou het mij niet verbazen als je de key gewoon in Steam kan activeren.
Dan download Steam de updates dus voor je en hoef je zelfs het schijfje niet meer in de DVD speler te stoppen: die kan je dan mooi heel houden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 04-02-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Geengrenzuh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:48:
[...]

hahah vet! Dat is het het ultieme battlefield gevoel. Samen met een maatje allebei spec ops en dan behind enemy lines van die rotgeintjes uithalen! :)
? Huh .... beetje raar met een klasse die niet bestaat en het is niet mogelijk om achter de linies te komen, tenzij je hier bedoeld dat je achterblijf op al verloren terrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Heb ik het nou goed als ik zeg dat de BETA 28 februari afgelopen is en 3 maart het spel uitkomt?

En nog een verbeterpuntje, ze mogen granaten wel wat meer gewicht geven. Het lijkt nu alsof ik zwarte balonnen weggooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Dispenzer schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:45:
[...]

? Huh .... beetje raar met een klasse die niet bestaat en het is niet mogelijk om achter de linies te komen, tenzij je hier bedoeld dat je achterblijf op al verloren terrein.
Spec-Ops refereert naar de klasse in BF2 en je kunt wel degelijk je achter de spawn van de verdeding cq aanval verplaatsen.
Sagaris schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:10:
Heb ik het nou goed als ik zeg dat de BETA 28 februari afgelopen is en 3 maart het spel uitkomt?
inderdata

[ Voor 20% gewijzigd door neliz op 04-02-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Dispenzer schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:45:
[...]

Waarschijnlijk bedoelt hij Engineer, met een 'silencer' op het geweer van deze klasse. Door deze silencer wordt het al gauw een Spec Ops genoemd.. :P

Over Behind Enemy Lines, het is wel degelijk mogelijk om BEL te komen, gewoon helemaal omlopen, niet gezien worden en dan achter hen, hen te bekogelen...
Dit is zeker lachen, beter ben je met 4 man, een Engi, een Medic en een Assault, een beetje goed team is zo unbeatable...!

EDIT: Je was me net voor :P

[ Voor 2% gewijzigd door The Great HooD op 04-02-2010 13:23 . Reden: Woordenboek installeren voor FireFox :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje mensen rapen dus als ze spawnen ipv gewoon de objectives in te nemen. Lachen joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
^

Heb je hem weer...

Het is misschien de bedoeling om de crates te slopen maar daar is dan niet alles mee gezegt, een beetje support mag ook wel.
Ik ben niet hier een sniper die ergens op een heuvel zit mensen neer te schieten, nee wij zijn hier met zijn allen bezig om de objectives te klaren, en dat hoeft niet perse te zijn dat ik ook de objectives moet killen.

Jij snapt het zelf ook niet helemaal vrees ik, met ze allen er heen rennen om die kist kapot te maken werkt NIET, het is handiger om bepaalde sqauds BEL te zetten en zo mensen te killen...
Zodat ANDEREN de gelegenheid krijgen om de kist kapot te maken, mensen zoals jij!

Dus niet denken dat jij als enigste zo goed bezig bent omdat jij de kisten aan het armen bent, wij helpen wel degelijk mee, maar dan indirect!

Realise that...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:40
plant dan c4 op die kratjes, net zo frustrerend als baserapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg niet dat je niet helpt, ik zeg dat je dan in principe aan het spawnrapen bent. Mensen aanvallen terwijl ze spawnen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:38:
Ik zeg niet dat je niet helpt, ik zeg dat je dan in principe aan het spawnrapen bent. Mensen aanvallen terwijl ze spawnen daar.
Ook al kill je de gasten niet die daar spawnen, het is altijd nog de makkelijkste manier om de stationary wapens en snipers daar af te maken.

Je bent echt een azijnzeiker he?

Want voordat je daar een counter voor op wil zetten. Zie het als een "uncap-able base" in BF2. de vijand loopt daar en jij spawned daar. Hier is niets aan te doen op fatsoenlijk verdedigen na. In mijn opinie inherent aan het spel-type Rush of een keerzijde van het niet agressor zijn..

[ Voor 3% gewijzigd door neliz op 04-02-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het in BF2 niet zo dat de vijand gewoon niet op een uncappable base hoorde te komen? Dat werd op enorm veel servers gewoon niet gewaardeerd omdat je mensen die spawnen aanvalt terwijl je daar verder niks kan innemen.
Kan je me wel een azijnzeiker noemen maar ik ga graag voor eerlijke gameplay en zie spawnrapen daar niet echt onder vallen en dat is dus basicly wat je doet als je behind enemy lines zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

It's all about tactics. Een beetje lame soms, maar ja... als het nu helpt om de objective te halen, waarom niet?

En als het je niet bevalt, dan moet je even mekkeren bij EA Support of ze spawn protection erin willen breien. Of je team base defense op orde brengen. Of... gewoon wegblijven uiteraard. Succes!

[ Voor 13% gewijzigd door Jejking op 04-02-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:48:
Was het in BF2 niet zo dat de vijand gewoon niet op een uncappable base hoorde te komen? Dat werd op enorm veel servers gewoon niet gewaardeerd omdat je mensen die spawnen aanvalt terwijl je daar verder niks kan innemen.
Juist.. en DAT is het verschil.. je komt niet op een uncappable base! Als er een vijand BEL is, betekend dit dat je team faalt.
Kan je me wel een azijnzeiker noemen maar ik ga graag voor eerlijke gameplay en zie spawnrapen daar niet echt onder vallen en dat is dus basicly wat je doet als je behind enemy lines zit.
Dus bij jou is "eerlijke" gameplay twee facties die recht tegenover elkaar staan.. een beetje zoals Pong. Maar als de vijand van 360 graden komt.. ter land, ter zee en in de lucht.. is het niet eerlijk meer? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:48:
In de oude battlefields werd je idd vaak gekicked als jij aan baserapen was (in een uncapable base mensen afcampen) echter bij deze rush mode ben jij niet ineen uncapable base en dus is het geen baserapen meer maar tactical gameplay. als die gasten allemaal in een squad zaten en bij squad members spawnden hadden ze zowiezo nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neliz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:52:
[...]
Dus bij jou is "eerlijke" gameplay twee facties die recht tegenover elkaar staan.. een beetje zoals Pong. Maar als de vijand van 360 graden komt.. ter land, ter zee en in de lucht.. is het niet eerlijk meer? :/
Selectief lezen doe je goed. Ze mogen wat mij betreft van alle kanten aanvallen, maar dan wel het punt aanvallen. Om gewoon te gaan campen en mensen aan te vallen die net gespawned zijn vind ik een laffe manier van spelen.
Hogader schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:56:
[...]
In de oude battlefields werd je idd vaak gekicked als jij aan baserapen was (in een uncapable base mensen afcampen) echter bij deze rush mode ben jij niet ineen uncapable base en dus is het geen baserapen meer maar tactical gameplay. als die gasten allemaal in een squad zaten en bij squad members spawnden hadden ze zowiezo nergens last van.
Je bent niet in een uncapable base maar je bent wel de spawn aan het rapen.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 04-02-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Net even voor het eerst gespeeld. Mijn eerste indruk is matig postief. Sommige in-game menu's zijn traag en niet duidelijk. Zo is er een knop die je alleen je favorieten servers en geschiedenis laat zien, maar ergens anders verstopt is er een knop die hetzelfde laat zien plus server browser. In het spel zelf valt mij op dat het bijna een compleet magazijn kost om iemand neer te schieten. Het spel is zeer hectisch. Niemand heeft het overzicht en zo kan je ook ongestoord achter de vijandige linie komen.

Verder presteert het spel slecht qua framerate en dus speelbaarheid. Ik las dat de ontwikkelaar hiervan op de hoogte is. Toch twijfel ik of de definitieve versie zoveel beter zal. MW2, alles op high, speelt gewoon goed. Het maakt nu ook niet uit of ik de instellingen op low of medium (default) heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

The Great HooD schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:22:
[...]

Waarschijnlijk bedoelt hij Engineer, met een 'silencer' op het geweer van deze klasse. Door deze silencer wordt het al gauw een Spec Ops genoemd.. :P
Precies, ik refereerde aan BF2 inderdaad. En baserapen is niet wat ik bedoel. Sorry voor de verwarring. :) In de conquest mode gaat het om vlaggen cappen. Dat is minder lineair dan de game-mode uit de demo geloof ik. (Vnvnd kan ik hem checken - PS3)

Edit: En een spawn point ben je niet aan het rapen als je een vlag capped lijkt me...

[ Voor 7% gewijzigd door Geengrenzuh op 04-02-2010 14:10 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

dankje! *O*
Ze mogen wat mij betreft van alle kanten aanvallen, maar dan wel het punt aanvallen. Om gewoon te gaan campen en mensen aan te vallen die net gespawned zijn vind ik een laffe manier van spelen.
hoeveel mensen kun je afmaken als je daar "camped" .. 1 of 2 voordat je zelf wordt omgelegd? het is echt geen issue in de games die ik heb gespeeld aangezien maar een zeer kleine hoeveelheid spelers daar spawned en iedereen reageert op het moment dat er een quad naast één van onze gebouwen staat geparkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neliz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:14:
[...]

hoeveel mensen kun je afmaken als je daar "camped" .. 1 of 2 voordat je zelf wordt omgelegd? het is echt geen issue in de games die ik heb gespeeld aangezien maar een zeer kleine hoeveelheid spelers daar spawned en iedereen reageert op het moment dat er een quad naast één van onze gebouwen staat geparkeerd.
Hangt er vanaf met hoeveel je bent en hoe goed je bent. Als ik er met nog een medic zou staan en nog iemand dan kan ik het toch goed volhouden hoor. Gaat ook niet om hoe effectief het is, zelf heb ik er niet veel last van, gaat er om dat ik zo'n manier van spelen als laf beschouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
^
Jij kan denk ik maar beter stoppen met gamen, als iets jou tegenzit is het al laf... (Ik refereer hier naar eerdere dingen die je aanhaalt in dit topic, zoals het knifen...)
De bedoeling van het spel is objectives destroyen en dus feitelijk de tegenstander ook, ik geef toe dat spawnkillen inderdaad heel laf is, maar de manier die ik schets heeft feitelijk helemaal niets met spawnkillen te maken..., campen is trouwens bijna onmogelijk geworden in het spel door de killcam, daardoor zult u altijd moeten blijven bewegen...
In BF is het oorlog, en in oorlog is alles geoorloofd, zolang jij maar aan de winnende kant staat!

[ Voor 10% gewijzigd door The Great HooD op 04-02-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daar ben ik het dus niet mee eens, het is een game en geen oorlog. Of is op die manier een wallhack ook geoorloofd? Nee ik vind het een leuk spel maar een aantal dingen vind ik een laffe manier van scoren. Knifen vind ik laf maar daar heb ik zelf niet al te veel last van, die krijgen een shotgun in hun gezicht. Maar spawnkillen is gewoon iets waar je als tegenstander niks aan kan doen. Je spawned en hup er staat iemand in de bosjes met een machine geweer je op te wachten. Nee als iemand dan zegt dat hij dat met plezier doet dan zeg ik dat ik t een laffe manier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik ga vanavond beginnen met dit spel denk ik, dat mensen killen terwijl ze spawnen lijkt me erg leuk om te doen, alleen daarom zou ik het spel al gaan spelen. Hopelijk raken veel mensen daardoor geiriteerd. :+

Op welke servers speel jij Tsurany ?

[ Voor 8% gewijzigd door bones op 04-02-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de gameplay in BC2 al laf vind, wat vond je dan van BF2 @ wake island 2007? (als je bf2 gespeeld hebt).
J10>carrier>32 players spawn @ carrier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Voor de PS3 Owners... HIJ IS ER! check de store!

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:36:
Als je de gameplay in BC2 al laf vind, wat vond je dan van BF2 @ wake island 2007? (als je bf2 gespeeld hebt).
J10>carrier>32 players spawn @ carrier....
BF2 zo'n 650 uur gespeeld en Wake bijna 150 uur. Dat was idd wel een ramp maar daar zelf geen last van gehad. Was altijd tank/jeep pakken en van punt naar punt racen om vlaggen te cappen.
bones schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:34:
Op welke servers speel jij Tsurany ?
i3d of Multiplay, je mag t best proberen maar ik beloof je een shotgun in het gezicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Centropy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:41:
Voor de PS3 Owners... HIJ IS ER! check de store!
Afbeeldingslocatie: http://www.johnnygoodtimes.com/cheering%20kids.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Laatst online: 14-09 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2nj9g6s.png

Gaat lekker zeg :(

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

AWEsome!!!

Not :/

Echt waarom zitten er uberhaupt snipers in die games van nu... :O

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
DrumandBass schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:25:
Echt waarom zitten er uberhaupt snipers in die games van nu... :O
Een game als deze is een weerspiegeling van de werkelijkheid. In de werkelijkheid bestaan ze toch ook? :)

Ik ben het met je eens, dat dit wel iets té is en naar mijn mening zijn er ook zeker oplossingen voor.
Bijv. elke class maximaal 1 maal in een squad.
Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:44:
i3d of Multiplay, je mag t best proberen maar ik beloof je een shotgun in het gezicht ;)
Hoogmoed komt voor de val. Heb het niet zo op mensen die claimen zo goed te zijn, iets met eigendunk en zo, maar dat ben ik persoonlijk. :)

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 04-02-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Laatst online: 15-09 17:35

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:30:
En daar ben ik het dus niet mee eens, het is een game en geen oorlog. Of is op die manier een wallhack ook geoorloofd? Nee ik vind het een leuk spel maar een aantal dingen vind ik een laffe manier van scoren. Knifen vind ik laf maar daar heb ik zelf niet al te veel last van, die krijgen een shotgun in hun gezicht. Maar spawnkillen is gewoon iets waar je als tegenstander niks aan kan doen. Je spawned en hup er staat iemand in de bosjes met een machine geweer je op te wachten. Nee als iemand dan zegt dat hij dat met plezier doet dan zeg ik dat ik t een laffe manier vind.
Oh kom op, jij vind alles wat een ander ook maar een klein voordeel geeft al laf. Spawnkillen was laf te noemen als het voordeel niet zo enorm verwaarloosbaar was. Het is amper uit te voeren door de grote hoeveelheden mogelijke spawnlocaties, en het is al helemaal niet vol te houden omdat na drie kills iedereen je door heeft.

Voor iemand die wél kan inzien dat het maar een game betreft, vind ik het bijzonder jammer dat je niet kunt inzien dat je in sommige situaties in het nadeel bent als je je niet weet aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap hem wel, het kan op je zenuwen werken, maargoed, dan ga je toch gewoon naar een andere server of je pakt een T90 ofzow...

Btw, heb zelf de pc-versie, maar op wat voor FPS draaien de 360/PS3 versie ongeveer? en resolutie/settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Heftige discussies :Y

Spawnkillen, wie doet het niet. Wat moet je ook anders doen als je een punt moet veroveren en daar spawnen de vijanden? Je kan kwalijk even 360 graden draaien en de vijand zodoende een "eerlijke" kans geven om jou ook neer te schieten :P . Als verdedigende partij in de rush mode wordt je constant gekilled zodra je spawnt, hetzij door een helikopter die FIRE AT WILL doet, hetzij door een tank die vlak bij je staat, hetzij door een vijand te voet. Als de attackers echter geen moeite doen om het punt ook daadwerkelijk te veroveren maar alleen maar kills willen opstrijken wordt het een ander verhaal.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 06:54
Mja.... ik zat net in een Defender team en ze zijn niet bij ons punt gekomen, veel sniper inderdaad en die kregen constant nades en mortars op hun hoofd en eigenwijs sniper blijven.

Het zou denk ik goed zijn voor de balance om max 4 of 5 per kit te kunnen. Puur om ervoor te zorgen dat er wat meer samenspel in komt met de prutsers. Echter vind ik ook dat men moet kunnen doen wat ze willen en als dit het effect is jammer dan. Ik speel het spel uiteindelijk toch samen met bekenden, komt het wel goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:57:
Btw, heb zelf de pc-versie, maar op wat voor FPS draaien de 360/PS3 versie ongeveer? en resolutie/settings?
volgens mij is de target 30fps.
PS3/360 doen 1280x720 geen AA. En settings.. zeker minder. PS3 versie is de basis van de game. Volgens de ontwikkelaar was het 't makkelijkst om met het langzaamste systeem te beginnen om het porten daarna te vergemakkelijken.

[ Voor 25% gewijzigd door neliz op 04-02-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik geniet op dit moment meer van de AvP Demo. Waarom? fps.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Lijkt wel of dat de game was waar ik net in zat

enemy team was eigenlijk totaal niet aant aanvallen. dus een hoge killstreak en hoge k/d halen was een makkie. Gewoon iedereen die WEL probeerde aan te vallen neermaaien. als ze 1 voor 1 komen is het simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Elk rondje dat ik speel, pas ik steeds mijn klasse aan hoe de ronde loopt. Meestal speel ik dus met elke klasse in een ronde. Afhankelijke van hoe goed/slecht het gaat.

Gaat het goed, wissel ik minder van klasse omdat het niet nodig is. Speelt je team slecht dan verwissel ik steeds naar wat nodig is.

Logisch toch :) (xbox360speler).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Stalllone schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:08:
Elk rondje dat ik speel, pas ik steeds mijn klasse aan hoe de ronde loopt. Meestal speel ik dus met elke klasse in een ronde. Afhankelijke van hoe goed/slecht het gaat.

Gaat het goed, wissel ik minder van klasse omdat het niet nodig is. Speelt je team slecht dan verwissel ik steeds naar wat nodig is.

Logisch toch :) (xbox360speler).
Ik speel eigenlijk voornamelijk met 1 class namelijk een F2000 met Red Dot. Kan ermee overweg op iedere afstand dus no problem hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GJtje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:41:
[...]
Hoogmoed komt voor de val. Heb het niet zo op mensen die claimen zo goed te zijn, iets met eigendunk en zo, maar dat ben ik persoonlijk. :)
Ach als iemand je uitdaagt om je te komen spawnkillen... als ik nou het hele topic loop te zeggen hoe goed ik ben oke maar dit al direct eigendunk noemen :P
Murk schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:00:
Heftige discussies :Y

Spawnkillen, wie doet het niet. Wat moet je ook anders doen als je een punt moet veroveren en daar spawnen de vijanden? Je kan kwalijk even 360 graden draaien en de vijand zodoende een "eerlijke" kans geven om jou ook neer te schieten :P . Als verdedigende partij in de rush mode wordt je constant gekilled zodra je spawnt, hetzij door een helikopter die FIRE AT WILL doet, hetzij door een tank die vlak bij je staat, hetzij door een vijand te voet. Als de attackers echter geen moeite doen om het punt ook daadwerkelijk te veroveren maar alleen maar kills willen opstrijken wordt het een ander verhaal.
Precies, dat eerste oke, ik snap dat als ik toevallig voor iemand spawn hij me geen kans gaat geven. Het is de intentie die er achter zit. Spawnkillen om makkelijk kills te maken vind ik wel slap.
neliz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:03:
[...]

volgens mij is de target 30fps.
PS3/360 doen 1280x720 geen AA. En settings.. zeker minder. PS3 versie is de basis van de game. Volgens de ontwikkelaar was het 't makkelijkst om met het langzaamste systeem te beginnen om het porten daarna te vergemakkelijken.
Was dat ook niet gelijk het limiet? Dacht dat in ieder geval de 360 ook meestal max 30fps had. Spellen waren of 30fps gelimiteerd of 60.
Hogader schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:10:
[...]

Ik speel eigenlijk voornamelijk met 1 class namelijk een F2000 met Red Dot. Kan ermee overweg op iedere afstand dus no problem hiermee.
Waar het hem om gaat is wat er op dat moment in het team nodig is. Is er bijna geen medic of engineer kan je beter naar die class switchen.

Speel zelf nu veel medic met shotgun, tis die full auto shotgun (naam kwijt) met dan de shotgun upgrade (enige upgrade die je in de 2e kolom vind), ammo upgrade en dan het laatste pistool, M1911 dacht ik. Maak vaak nog long range kills d'r mee.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 04-02-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
Ok, ik ga zelf wel een beta key zoeken :)

[ Voor 53% gewijzigd door Jovas op 04-02-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoe schiet je dan die snipers weg met 40mm nade? Ik neem aan dat je het van afstand moet doen, maar ook laatst weer potje zat helft van tegenstanders te snipen en zaten wij rond ene M-COM station met 10 man ofzo, wat meds en riflemen. We lieten zo ongeveer constante barrage van 40mm nades op ze vallen, maar hiel geen drol, dingen miste allemaal, en als ze een keertje raken respawnen ze 10 seconde later.
Ik ben het met je eens, dat dit wel iets té is en naar mijn mening zijn er ook zeker oplossingen voor.
Bijv. elke class maximaal 1 maal in een squad.
Wat is het toch met zulke nep limieten? Zodat alleen maar 1 iemand een overpowered klasse kan gebruiken per squad? Dat is toch geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10-2020
Mijn mening over dat spawnkillen. Ikzelf vind het niet laf, dat is niet het goede woord. Ik vind zelf dat je gewoon niet mag spawnen op een plek waar de vijand je ziet. dat moet gewoon zo in het spel ingebouwd zijn. Je moet de kans krijgen om uberhaubt cover te zoeken, 360 graden te kunnen draaien. als de tegenstander binnen een bepaalde afstand is van het spawnpunt, dan mag niemand op dat punt spawnen.

knifen is ook niet laf, gewoon om je heen kijken en blijven bewegen. waarom mag iemand je wel met een shotgun neermaaien van dichtbij, maar niet met een knife? Ik heb de beta zelf niet, maar de knife radius mag inderdaad niet groot zijn, je moet dat mes wel in een speler moeten steken. en niet zoals bij mw2 dat je met die ene perk van mijlenver iemand kan knifen.

en over dat snipen, ik snap echt niet wat die 10 snipers op 1 heuvel leuk vinden aan dat snipen. Je zit mekaar dan toch alleen maar in de weg :?

mvg, Maldar

[ Voor 8% gewijzigd door Maldar op 04-02-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 15-09 19:40
knife radius is ook niet groot, vijand moet voor je neus staan om een kil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:23:
[...]

als je fps gelijk of hoger staat dan je refresh rate krijg je vloeiend beeld, zonder merkbare lag, dit is dus te laag. Maar als je er geen last van hebt, maakt het niet uit. Maar een getraind oog gaat het wel irriteren.
Waarom hebben die consoles daar geen last van dan? LCD's zijn toch 60hz, en hier word verteld dat de console versies 720p@ 30fps hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Het spel loopt nu vast bij het ophalen van de serverlijst. Er is geen annuleer knop. Daarnet op een Multiplay server gespeeld. Volgens mij had die server een ping van 15, maar ik zag sommige mensen echt over spelveld flitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die een Beta key over heeft? ik loop nu als 5 dagen te zoeken >:O
Zo ja, stuur me dan een berichtje
[Edit] is dit illigaal op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:58:
Hoe schiet je dan die snipers weg met 40mm nade? Ik neem aan dat je het van afstand moet doen, maar ook laatst weer potje zat helft van tegenstanders te snipen en zaten wij rond ene M-COM station met 10 man ofzo, wat meds en riflemen. We lieten zo ongeveer constante barrage van 40mm nades op ze vallen, maar hiel geen drol, dingen miste allemaal, en als ze een keertje raken respawnen ze 10 seconde later.
Veel oefenen, vooral lange afstand en omhoog is erg lastig. Je moet op een aardig afstandje staan want de granaat moet weer aan het dalen zijn voor hij inslaat. Dus hoog mikken en van ver. En de radius van de granaat is ook vrij krap.
Maldar schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:59:
en over dat snipen, ik snap echt niet wat die 10 snipers op 1 heuvel leuk vinden aan dat snipen. Je zit mekaar dan toch alleen maar in de weg :?
Denk dat voor die mensen 2 kills en 0 deaths leuker is dan 5 kills en 3 deaths.
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:18:
[...]

Waarom hebben die consoles daar geen last van dan? LCD's zijn toch 60hz, en hier word verteld dat de console versies 720p@ 30fps hebben.
Dat past juist precies. Mooie 2:1 verhouding. Beeld kan 2x verversen per frame, dus je krijgt keurig 2 dezelfde frames achter elkaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 04-02-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Ik schaam me gewoon kapot als Sniper. Waren er ook nog verstandige snipers die wel ergens anders zaten of ?.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:30:
Is er iemand die een Beta key over heeft? ik loop nu als 5 dagen te zoeken >:O
Zo ja, stuur me dan een berichtje
[Edit] is dit illigaal op dit forum?
Je kan de waarschuwing niet gemist hebben, ook staat het in de topic start dat het vragen om keys niet gewenst is. Ook zijn er in het topic al diverse tips gegeven waarmee je ook een key kan krijgen. Hint: zoek eens in dit topic op fileplay.
Zethian schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:36:
Ik schaam me gewoon kapot als Sniper. Waren er ook nog verstandige snipers die wel ergens anders zaten of ?
Als ik in een dergelijke situatie terecht kom, ga ik er zo snel mogelijk weg. Dit om te voorkomen dat ik het loodje leg terwijl de andere partij jaagt op deze campers, vervolgens probeer ik een plekje in de buurt te vinden, om hen weer af te kunnen schieten.

* CH4OS speelt ook voornamelijk als sniper.

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 04-02-2010 17:39 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.