Ehh, dan doe je toch echt wat niet goed. Fileplay kent twee soorten abonnementen, gratis en betaalde abonnementen. Ook met een gratis account kun je een beta key krijgen. De gratis accounts noemen zij 'Member accounts', betaalde accounts heten 'Subscriber accounts'.
Zoals ik eerder heb gepost: een programmeur die met de PC versie bezig is, heeft op zijn twitter pagina gezegd, dat er lag en performance verbeteringen nog gaan komen. Ik zie daarom de discussie waarde niet (meer) om hier nog over te gaan babbelen, het is al erkent door een programmeur van de game zelf.
En zie veel bugs die BF2 ook had:
- hapering wanneer je dood bent naar het algemene scherm
- soms trage interface
Dit zijn dingen waar ik ook wel mee zit. Ook soms een vage killcam, waardoor je soms gewoon niet de info krijgt die je juist wilt hebben, zoals bijvoorbeeld de locatie van je moordenaar.
Als de cam op de borst van de speler zit, heb je daar gewoon geen info aan. Ook niet als diegene bijvoorbeeld je af heeft geschoten met een machine geweer of de TOW-launcher.
- grafisch toch minder dan verwacht, het speelt soms minder vloeiend. Terwijl ik andere games die grafisch veel vragen makkelijk kan draaien. (ati XFX 5770xxx)
Ik vind het grafisch zo slecht nog niet. Als je grafisch gaat vergelijken met bijvoorbeeld MW2, dan zie je dat BC2 echt wel beter is. Mocht je dan alsnog niet tevreden zijn met de graphics die BC2 biedt, ga dan Far Cry 2 of Crysis en zo spelen.
Ik heb dan ook mijn twijfels of ze dan ook alle bugs en problemen kunnen verhelpen.
Tja, een spel is nooit bugvrij, dus ook als de game in productie is, zullen er altijd bugs blijven bestaan. Ik snap dan ook niet dat mensen (altijd) maar verwachten dat een stuk software bij release bugvrij moet zijn.
Anders zit je elke keer met updates (gebruik steam) dus daar zal ik zelf minder van merken.
Maar het zou jammer zijn als de release veel bugs heeft die BF2 ook had bij eerste release.
Dat is dus het verlengde van bovenstaande, updates zul je dus ook altijd blijven houden.
Als je een hardcopy besteld hebt, zou het mij niet verbazen als je de key gewoon in Steam kan activeren.
Dan download Steam de updates dus voor je en hoef je zelfs het schijfje niet meer in de DVD speler te stoppen: die kan je dan mooi heel houden.
[
Voor 9% gewijzigd door
CH4OS op 04-02-2010 12:48
]