Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Kan hem niet in de beta unlocken in ieder geval.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:54

Goner

What can I do you for ?

quote:
Omnyakom1 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:20:
Ik vind trouwens wel goed dat er geen prone inzit, jullie?
Nee, vind het bezopen dat het er niet inzit ...
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:59:
Ook zou het een aanwinst zijn voor de modding community.
Yep !!!
Ben ook heel benieuwd daar modding plannen. Heel de CoD gemeenschap had z'n hoop gericht op BFBC2 na het plotseling aankondigen (tijdens pre-order fase?) van IW dat er geen dedicated/modded server support in MW2 zou komen.

Goner wijzigde deze reactie 31-01-2010 12:45 (48%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-09 12:38

Phyxion

_/-\o_

quote:
Goner schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:42:
[...]

Nee, vind het bezopen dat het er niet inzit ...
Vond ik eerst ook, maar ik mis het nu eigenlijk totaal niet meer.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Mooist zou zijn als je gewoon kon gaan liggen maar dat het effe zou duren waardoor je gewoon niet kan mikken in tussen tijd. Kan je wel nog sluipen maar het constant rennen, duiken, opstaan en weer doorgaan zit er dan niet meer in.

• Spaiker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-09 18:28
Ik zou zeggen, post het op de forums, wat ik raar vind is dat als je schiet met de rpg, dat de raket pas vertrekt als de scope naar beneden gaat, en dat is bijna 1-2 sec later waardoor de aim een beetje wordt vern**kt.

Drive it like you stole it.

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 03-09 10:49
Mwah, als ik zo BF BC2 speel heb ik maar een paar opmerkingen:
- Bij de key-bindings kun je slechts één toets aan een actie koppelen, maak hier twee van zoals in BF2.
- Het compleet prone kunnen gaan zit niet in het spel en is naar mijn mening een gemis.
- Je moet de crouch knop ingedrukt houden, waarom kun je niet gewoon met 1 druk op de knop switchen tussen crouch en standup?

Voor derest is het een dijk van een spel en ik hoop dat ze de lag wel oplossen in de final build daar dit ervoor zorgde dat Battlefield Bad Company 1 bij mij snel de kast weer inging.

• Metian
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:01

Metian

Nibbles

quote:
OCTheEagle schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:08:
- Bij de key-bindings kun je slechts één toets aan een actie koppelen, maak hier twee van zoals in BF2.
- Het compleet prone kunnen gaan zit niet in het spel en is naar mijn mening een gemis.
- Je moet de crouch knop ingedrukt houden, waarom kun je niet gewoon met 1 druk op de knop switchen tussen crouch en standup?

Voor derest is het een dijk van een spel en ik hoop dat ze de lag wel oplossen in de final build daar dit ervoor zorgde dat Battlefield Bad Company 1 bij mij snel de kast weer inging.
In PC beta. Heb ik inmiddels al de oplossing voor het inhouden van crouch. Wanneer je 'crouch' gebruikt, open de 'chat' met J of K. Dan blijft de crouch hangen, en kan je de key los laten.

Zal alleen niet gek lang duren voor die bug er uit is. Ben ik bang.

iPhone X × BattleTag Metian#2962 × Verdere informatie is verloren gegaan.

• Crazymonkey
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:20

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Ook een bug ontdekt. De ranks van mij en mijn squad members van 1 t/m 50 in 1 seconden.En dit de hele tijd op nieuw :P

Crazymonkey wijzigde deze reactie 31-01-2010 13:14 (13%)

• Metian

Metian

Nibbles

Leuke bug. Krijg je dan ook alle unlocks etc ?.

• yannickmerckx
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 04-09 15:49
iemand een idée hoe de prestaties zijn met crossfire?(Ik draai hd4850 512mb + hd4870 512mb )

• Jerronimo
  • Laatst online: 08-07 16:21
Van mij mogen ze dat prone gebeuren helemaal weglaten, mis het totaal niet.
Had in MW2 al zo'n hekel aan gasten die als een debiel beginnen te springen en te pronen als je ze aan het afschieten bent.

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-09 15:50
quote:

Helemaal mee eens, behalve dat prone gedeelte dan. Ik mis het niet zo. Houdt de actie lekker gaande nu.

Laatste punt wat je noemt zou inderdaad wel handig zijn. Gewoon crouch vast zetten bij een druk op de knop.
Verder vind ik het met het aantal bugs eigenlijk wel meevallen. Hier en daar een paar verbeterpuntjes en dan hebben we weer een knaller van een BF game.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Leftblank
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12:18
quote:
Zethian schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:11:
[...]

In PC beta. Heb ik inmiddels al de oplossing voor het inhouden van crouch. Wanneer je 'crouch' gebruikt, open de 'chat' met J of K. Dan blijft de crouch hangen, en kan je de key los laten.

Zal alleen niet gek lang duren voor die bug er uit is. Ben ik bang.
Dat zou best wel eens geen bug kunnen zijn; BF2 reageert op dezelfde manier wanneer je bijv. aan 't lopen bent en de chat opent. Het nadeel is wel dat je een reeele kans hebt de chat met wasd te spammen zodra je een tegenstander voor je neus hebt staan :+
Ik heb een spelers-tabel in de TS toegevoegd, als er meer mensen zijn, die er in willen komen te staan, stuur dan een berichtje (mag in het topic of mij even een DM sturen) met daarin de volgende gegevens: GoT-naam, Steam / PSN / XBOX naam, uiteraard je ingame naam en op welk platform dat je speelt.
quote:
Jerronimo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:22:
Van mij mogen ze dat prone gebeuren helemaal weglaten, mis het totaal niet.
Had in MW2 al zo'n hekel aan gasten die als een debiel beginnen te springen en te pronen als je ze aan het afschieten bent.
Inkopper: omdat je anders zoveel naast schiet? :+

Maar crouch en prone zorgt er (iig bij MW2) voor dat je net even wat accurater schiet (is mijn ervaring). Ik ga er daarom eigenlijk ook vanuit dat dit bij BC2 ook het geval is.

Voor mensen die wél een key hebben maar het downloaden van de beta lukt niet echt: EA is bezig met mirrors, ze hebben er al een heleboel inmiddels en zijn zoekende naar meer: bron.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 13:37 (62%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• yannickmerckx
quote:

Jah ik zou die prone ook missen denk ik ( heb geen key , maar maakt niet uit ^^ ) Dat was het typische aan bf2.
Als je iemand tegen kwam liggen en schieten. Erg jammer dus dat het er niet meer in zit ! Zo voelt het spel ook beperkender aan denk ik. Tegen over bf2 dat je echt een onbeperkt gevoel gaf ( vondt ik.)

Misschien een poll houden over wie prone mist en wie niet ? :P

• Metian

Metian

Nibbles

quote:
Leftblank schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:23:
[...]

Dat zou best wel eens geen bug kunnen zijn; BF2 reageert op dezelfde manier wanneer je bijv. aan 't lopen bent en de chat opent. Het nadeel is wel dat je een reeele kans hebt de chat met wasd te spammen zodra je een tegenstander voor je neus hebt staan :+
Ah. Dacht dat ook in BF2 een bug was. Haha, ja die momenten ken ik dat er in eens wwwwsssaaaddddd stond.... Haha.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:54

Goner

What can I do you for ?

quote:
Jerronimo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:22:
Ik vind gaan liggen (liefst ergens achter) een normale reactie als er op je geschoten wordt, springen lijkt me iets minder normaal. :+

Goner wijzigde deze reactie 31-01-2010 13:35 (3%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11:38

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nog een bug: wanneer je een award krijgt en je gaat op dit moment of vlak hierna dood krijg je hem nog een keer inclusief de bijbehorende punten.

Weet iemand of de stats na de beta gereset worden of dat je het huidige level en unlocks blijft houden?

Hoe vaker ik speel hoe leuker ik het spel vind. Met de nodige fixes, performance optimizations en goede andere maps + support kan dit zeker een topper worden!

Bor wijzigde deze reactie 31-01-2010 13:35 (48%)

Frontpagemoderatie Forum

• Crazymonkey

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Als je wordt dood geschoten en gemediced krijg je wel een extra dead -.-

• Bor

Bor

Wat mij ook opvalt is dat de grafische instellingen bijna niets uit lijken te maken voor de performance maar ook optisch niet. Het verschil tussen high en medium lijkt niet erg groot, in veel gevallen zie ik het al spelend niet eens.

Frontpagemoderatie Forum

quote:
Crazymonkey schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:38:
Als je wordt dood geschoten en gemediced krijg je wel een extra dead -.-
Geloof dat ik er te lang heb uit gelegen... Gemediced? Je bedoelt CPR (hartmassage)?

• jagermeister
Zo, weer een aantal aanpassingen aan startpost toegevoegd :)

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:22:
[...]
Helemaal mee eens, behalve dat prone gedeelte dan. Ik mis het niet zo. Houdt de actie lekker gaande nu.

Laatste punt wat je noemt zou inderdaad wel handig zijn. Gewoon crouch vast zetten bij een druk op de knop.
Verder vind ik het met het aantal bugs eigenlijk wel meevallen. Hier en daar een paar verbeterpuntjes en dan hebben we weer een knaller van een BF game.
Gelukkig heb ik een toets op mijn toetsenbord die gewoon een key ingedrukt kan houden ;) Nee ik mis toggle niet echt, zo erg is het toch niet om 1 toets extra ingedrukt te houden?

• Crazymonkey

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Oke de website is af xD Is nog basic. But you get the point ;)
http://cm-productions.nl/got.php

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 31-08 22:53
Dat er een ticket afgaat terwijl je gerevived wordt stoort mij ook mateloos, misschien dat ze dat nog gaan fixen.
Over dat prone gebeuren: Vind het geen gemis. Zou er alleen maar voor zorgen dat snipers helemaal onzichtbaar zijn als ze onder een bosje gaan liggen... Ook haalt het dan nog meer tempo uit de gameplay.

Ik heb overigens nog wat vraagjes voor je Stewie voor de devs (Gefeliciteerd btw :P):

Was de PS3 beta in een verder stadium dan deze beta? Er zijn een aantal dingen die mij dat doen denken.
Zullen ze het in de retail versie mogelijk maken om sensitivity van voertuigen afzonderlijk aan te passen als in BF2? (Sensitvity voor grondvoertuigen, luchtvoertuigen etc.)
Wanneer verwachten ze dat de eerste retail patch klaar is? Neem aan dat ze alle feedback die deze beta gegeven wordt niet op tijd kunnen verwerken in de retail versie

• skullsplitter
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-08 19:28

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

-Teveel lens-blur voor snipers
-Te trage RPG
-Beroerde performance (al is dat een kwestie van een paar keer de sliders op en neer gooien, eerste keer high verneukte de framerate, toen naar low, prima framerate, en toen weer terug en alles liep als een zonnetje?)
-Geen Fire Select? Alleen full auto?
-Commando's via Q gaan me te willekeurig, waarom dat menu van BF2 aanpassen?
-Geen prone
-Alweer zware verschillen tussen de verschillende wapens: als groentje maak je geen schijn van kans tegen een XM-8 bijvoorbeeld...

Nu snap ik dat dit BC2 is en niet BF3 (die mag mij betreft ook snel komen, mits meer BF2 dan BC), maar als PC gamer vind ik dit echt een gemis.

www.avpnews.com

• jagermeister
quote:
Crazymonkey schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:00:
Ah cool! :) Toevallig al met GJ'tje afgesproken dat dit ook in de startpost komt?

• Tcd
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Worden de stats ook gereset als de game final gaat? Hopelijk van wel anders hebben de beta players door al hun unlocks een aardig voordeel.

vernieuwde specs

• jagermeister
quote:
skullsplitter schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:03:
-Teveel lens-blur voor snipers
-Te trage RPG
-Beroerde performance (al is dat een kwestie van een paar keer de sliders op en neer gooien, eerste keer high verneukte de framerate, toen naar low, prima framerate, en toen weer terug en alles liep als een zonnetje?)
-Geen Fire Select? Alleen full auto?
-Commando's via Q gaan me te willekeurig, waarom dat menu van BF2 aanpassen?
-Geen prone
-Alweer zware verschillen tussen de verschillende wapens: als groentje maak je geen schijn van kans tegen een XM-8 bijvoorbeeld...

Nu snap ik dat dit BC2 is en niet BF3 (die mag mij betreft ook snel komen, mits meer BF2 dan BC), maar als PC gamer vind ik dit echt een gemis.
huh.. werkt dat al dan?

Lens-blur is inderdaad iets te.

• Spaiker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-09 18:28
quote:
Tcd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:04:
Worden de stats ook gereset als de game final gaat? Hopelijk van wel anders hebben de beta players door al hun unlocks een aardig voordeel.
Vroeg ik me ook af, ookal ben ik een betaspeler :)

Drive it like you stole it.

• Crazymonkey

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:03:
[...]
Ah cool! :) Toevallig al met GJ'tje afgesproken dat dit ook in de startpost komt?
Nope moet het grafisch nog maken ;) Maar is goed ;)

• jagermeister
quote:
Crazymonkey schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:10:
[...]

Nope moet het grafisch nog maken ;) Maar is goed ;)
Top, ik zal het toevoegen. Overigens wel handig als men ook het platform er bij kan vermelden ;)

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:05:
[...]
huh.. werkt dat al dan?

Lens-blur is inderdaad iets te.
Q werkt niet.
quote:
skullsplitter schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:03:
-Teveel lens-blur voor snipers <- Agreed.
-Te trage RPG <- Beta is voor balance en gameplay tweaks.
-Beroerde performance (al is dat een kwestie van een paar keer de sliders op en neer gooien, eerste keer high verneukte de framerate, toen naar low, prima framerate, en toen weer terug en alles liep als een zonnetje?) <- Is al aangegeven dat het een beta is en dat de final beter zal draaien.
-Geen Fire Select? Alleen full auto? <- Beta, komt vast wel in final.
-Commando's via Q gaan me te willekeurig, waarom dat menu van BF2 aanpassen? <- Werkt nog niet.
-Geen prone <- Speel meer en ik denk dat je het niet zal missen.
-Alweer zware verschillen tussen de verschillende wapens: als groentje maak je geen schijn van kans tegen een XM-8 bijvoorbeeld... <- Zoveel hoef je niet te spelen om unlocks te krijgen, dat is geen ramp.

Zie hierboven.
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:11:
[...]
Top, ik zal het toevoegen. Overigens wel handig als men ook het platform er bij kan vermelden ;)
PC Only uiteraard, gezien Steam erbij staat.

Phyxion wijzigde deze reactie 31-01-2010 14:15 (9%)

• jagermeister
quote:
Phyxion schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:14:
[...]
PC Only uiteraard, gezien Steam erbij staat.
Ok :)

• lennartje
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 29-07-2014
quote:
Goner schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:32:
[...]

Ik vind gaan liggen (liefst ergens achter) een normale reactie als er op je geschoten wordt, springen lijkt me iets minder normaal. :+
Precies. Nog vervelender is als je onder vuur genomen wordt en de stenen (of wat dan ook) voor je zijn te laag om je crouchend te kunnen coveren. Dan ben je eigenlijk zo goed als dood (tenzij je al zag waar die ander vandaan kwam).
Als je dan prone zou kunnen, heb je nog een kans om te bekijken waar het vuur vandaan kwam.

• yannickmerckx
quote:
lennartje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:26:
[...]
Precies. Nog vervelender is als je onder vuur genomen wordt en de stenen (of wat dan ook) voor je zijn te laag om je crouchend te kunnen coveren. Dan ben je eigenlijk zo goed als dood (tenzij je al zag waar die ander vandaan kwam).
Als je dan prone zou kunnen, heb je nog een kans om te bekijken waar het vuur vandaan kwam.
Hellemaal met eens. Ik hoop dat DICE hier nog iets aan doet.
Maar ze moeten natuurlijk wel merken dat de speler dit wil.... :z

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12:14
Crouch moet te togglen zijn en prone moet er inderdaad aan toegevoegd worden. Ik moet aan de bovenkant van een heuvel kunnen liggen en vandaar schieten op tegenstanders, nu moet je dan rechtopstaan, kan je net zo goed groot neon bord boven je hangen waar je bent.

En dat je snel kan levelen is geen excuus dat beginnende wapens doelloos zijn, dan hadden ze net zo goed niet toegevoegd kunnen worden. Hoe zit het trouwens met engineers en latere wapens, zitten engineers altijd vast een SMGs met silencers die doelloos zijn voor langere afstanden en nagenoeg geen schade doen? Ik wil gewoon een AR (zonder nade launcher dan).

• AquaSheep
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15-09 23:55
Dat prone weg is, is alleen vervelend als je net niet genoeg cover hebt voor crouch. Maar in het algemeen is het juist goed vind ik dat prone weg is. Stel je voor dat al die snipers prone kunnen gaan, je kunt ze bijna niet meer raken of zien met de redelijk dichte bebossingen in de map.
Voor de rest is het wel een leuk spel. Je hebt met bad company 2 echt het epische gevoel dat je oorlog zit te voeren.

• Metian

Metian

Nibbles

De prone is voor mij geen gemis. Vind het eigenlijk wel beter om het niet te hebben, minder gezeur dat mensen meteen duiken wanneer ze onder vuur komen te liggen.

quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:03:
[...]
Nou ik heb zelf in de TS al een spelers lijst gezet, lijkt me makkelijker dan een aparte pagina?

Wellicht is het ook handiger als mensen zit op 1 manier aanmelden voor de spelerslijst, dit voorkomt dubbel werk!

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 14:56 (16%)

• Gunner0616
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22-07 15:44
Hoezo Q werkt niet? Ik kan toch echt mensen/tanks spotten met Q?

• crinoc
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 05-02-2011
quote:
Ik heb bfbc2 .nl domeinnaam, misschien leuk GoT - Bad Company 2 website? :)
Hij word nu nog doorgelinkt.

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
quote:
Gunner0616 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:54:
Hoezo Q werkt niet? Ik kan toch echt mensen/tanks spotten met Q?
Q werkt idd en wel alleen om te spotten. ik wil het liefst zon menu zoals in Bf2142 en ook bf2 hebt. waarbij je kan kiezen tussen ammo needed etc, veel accurater en handiger.
quote:
furby-killer schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:38:
Hoe zit het trouwens met engineers en latere wapens, zitten engineers altijd vast een SMGs met silencers die doelloos zijn voor langere afstanden en nagenoeg geen schade doen? Ik wil gewoon een AR (zonder nade launcher dan).
De eigen wapens van de engineers zijn altijd een silenced SMG, maar de global unlocks kunnen ze ook gebruiken, zijn nu nog maar twee shotguns en de WW2 Thompson maar dat worden er later natuurlijk meer.

• roodbwoy
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18-08 23:09

roodbwoy

Senile Developer

Heb nog wat gameplay opgenomen en geexporteerd naar 1080p

http://www.youtube.com/watch?v=m1LhyC4CmrE

specs: Win7 32bit
Q9650 Quadcore 3.0Ghz
NVIDIA GeForce 9800 GTX+ (512mb)
4GB Ram

settings: medium: 30-40FPS wanneer ik opneem met fraps, 40-70FPS normaal.

roodbwoy wijzigde deze reactie 31-01-2010 15:38 (18%)

• Realtec
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07-09 13:09

Realtec

Less is more

quote:
Beter maak je gewoon rijen van 3 kolommen en dan elke speler op 1 rij dan is het veel overzichterlijker

BF2 Stats BFBC2 Stats

• Lizardz
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 27-08 21:22
2 vragen:

1. hoe laat je de game je Custom class onthouden? Ik bedoel dat bijv XM8 als wapen, Grenade launcher als gadget en M911 als pistol. Steeds als ik de game af sluit moet ik dat opnieuw instellen.

2. Kan je het scoreboard ook zo instellen dat je Kills, Deaths, assists en dan evt ook nog point kan zien? Ik vind het echt irritant dat je alleen je points ziet.

• jagermeister
Wat een jankerds zitten er trouwens op het officiële Beta forum:

http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/3827.page

Echt gewoon eisen en dreigen met cancellen pre-order enzo. :/

• -Mike-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 04-09 14:32
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:09:
Wat een jankerds zitten er trouwens op het officiële Beta forum:

http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/3827.page

Echt gewoon eisen en dreigen met cancellen pre-order enzo. :/
Viel me ook al op ja, kon er wel om lachen :')

• jagermeister
quote:
-Mike- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:12:
[...]

Viel me ook al op ja, kon er wel om lachen :')
Ja, ik ook wel. Trieste ventjes op internet soms. :')

Als je het niks vindt, move on zou ik zeggen. Ga je weer lekker CoD spelen. Het is een Beta, dus ik denk niet dat ze nog dingen gaan toevoegen, zoals prone en weet ik wat nog meer. Denk dat ze gewoon een concept hebben waar ze niet of nauwelijks van af gaan wijken. Beta is om problemen te tacklen. Niet om het spel radicaal te veranderen.

Edit: Het schijnt dat sommige Hypernia servers de hardcore mode draaien. (nevermind.. lijkt een hoax bericht te zijn :( )

Bron: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/382108.page

jagermeister wijzigde deze reactie 31-01-2010 16:23 (13%)

• Hogader
  • Nu online
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:16:
[...]

Als je het niks vindt, move on zou ik zeggen. Ga je weer lekker CoD spelen. Het is een Beta, dus ik denk niet dat ze nog dingen gaan toevoegen, zoals prone en weet ik wat nog meer. Denk dat ze gewoon een concept hebben waar ze niet of nauwelijks van af gaan wijken. Beta is om problemen te tacklen. Niet om het spel radicaal te veranderen.
Het enige wat ze denk ik nog veranderen zullen de bugs zijn. Misschien veranderen ze dat niet maar hebben ze gewoon een patch op de launch day klaar liggen. Zo snel kan het namelijk gewoon niet meer veranderd worden. Er moet immers nog "gedrukt" en verscheept worden.

• peakaboo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:16:
[...]

Zou kunnen, maar naar mijn mening laat EA/Dice dan wel kansen liggen... Als ze luisteren naar het grote publiek en horen dat 95% graag prone zou willen zien bijv, ben je beter af om het nog te implementeren... Scoor je punten mee, meer mensen tevreden. Wat de precieze bedoeling is van de beta weet ik niet precies, weet ook niet of ze dat wel naar buiten brengen. Ik zelf denk idd om op zoek te gaan naar bugs e.d.

Gisteren nog even gespeeld, ben toch niet helemaal happy. Het speelt een beetje traag zeg maar, weet niet of dat aan de beta ligt of dat het lagg is of iets anders, maar het voelt gewoon traag aan... Ik mis dat directe gevoel wat je bij COD dan wel weer hebt, terwijl ik geen COD fan ben, integendeel... BF2 was in dat opzicht ook beter, gewoon soepeler qua movement... Prone zat wel in BF2, nu niet, tja ik vind het echt slecht en vraag me dan ook af waarom ze in godsnaam zoiets eruit laten... Snipers liggen 99% van de tijd, niet gehurkt 8)7

Ik had hoge verwachtingen van dit spel, ze zijn half waar gemaakt. Het geluid is echt fantastisch en maakt een hoop goed. De sfeer is ook prima, daar niet van. Maar ik mis nog het ''yeah this rocks'' gevoel... Maargoed, als dit hem dan toch niet gaat worden uiteindelijk, kunnen we uitkijken naar BF3, alleen duurt dat weer een tijdje :X

• Crazymonkey

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

quote:
Realtec schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:59:
[...]

Beter maak je gewoon rijen van 3 kolommen en dan elke speler op 1 rij dan is het veel overzichterlijker
Heb ik geprobeerd http://cm-productions.nl/got2.php maar komt er niet zo mooi uit..... :'(
quote:
peakaboo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:26:
Zou kunnen, maar naar mijn mening laat EA/Dice dan wel kansen liggen... Als ze luisteren naar het grote publiek en horen dat 95% graag prone zou willen zien bijv, ben je beter af om het nog te implementeren... Scoor je punten mee, meer mensen tevreden. Wat de precieze bedoeling is van de beta weet ik niet precies, weet ook niet of ze dat wel naar buiten brengen. Ik zelf denk idd om op zoek te gaan naar bugs e.d.
EA en luisteren naar nu klanten, dat vind ik wel een hele goede. :') Al maak je wel, zoals velen anderen al gedaan hebben, wel een punt. Prone moet er gewoon bij idd. :) Alsof IW heeft geluisterd naar de community, dat doet men dus niet meer, want men wil geld en zo min mogelijk tijd steken in ontwikkeling van een game. Anders had in CoD:MW2 heus wel dedicated servers gezeten. ;)
quote:
Gisteren nog even gespeeld, ben toch niet helemaal happy. Het speelt een beetje traag zeg maar, weet niet of dat aan de beta ligt of dat het lagg is of iets anders, maar het voelt gewoon traag aan... Ik mis dat directe gevoel wat je bij COD dan wel weer hebt, terwijl ik geen COD fan ben, integendeel... BF2 was in dat opzicht ook beter, gewoon soepeler qua movement... Prone zat wel in BF2, nu niet, tja ik vind het echt slecht en vraag me dan ook af waarom ze in godsnaam zoiets eruit laten... Snipers liggen 99% van de tijd, niet gehurkt 8)7
Ga er maar van uit dat die traagheid aan de BETA ligt. En anders kan je voor de snelheid CoD spelen, die heb je immers ook. ;) :)
quote:
Ik had hoge verwachtingen van dit spel, ze zijn half waar gemaakt. Het geluid is echt fantastisch en maakt een hoop goed. De sfeer is ook prima, daar niet van. Maar ik mis nog het ''yeah this rocks'' gevoel... Maargoed, als dit hem dan toch niet gaat worden uiteindelijk, kunnen we uitkijken naar BF3, alleen duurt dat weer een tijdje :X
Jammer dat je al je conclusies trekt na het spelen van een beta en niet eerst iemand de kans geeft tot een volledig spel uit is.
quote:
Je HTML-code is niet valid, daarom is de layout niet goed.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 16:35 (14%)

• peakaboo
  • Niet online
quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:30:
[...]
EA en luisteren naar nu klanten, dat vind ik wel een hele goede. :') Al maak je wel, zoals velen anderen al gedaan hebben, wel een punt. Prone moet er gewoon bij idd. :)
[...]
Ga er maar van uit dat die traagheid aan de BETA ligt. En anders kan je voor de snelheid CoD spelen, die heb je immers ook. ;) :)
[...]
Jammer dat je al je conclusies trekt na het spelen van een beta en niet eerst iemand de kans geeft tot een volledig spel uit is.
Ja ik ken EA ook al langer... zelfde met ubisoft en FPS games... Support is gewoon brak.
Edit: Over IW wil ik het niet eens hebben :r :+

Ik denk ook wel dat de beta wat log is, maar we kunnen het helaas nog niet vergelijken met de full game :P Klopt, COD is voor mij gewoon een niet-nadenken-schiet-en-ren-je-rot-game en soms wel leuk voor de afwisseling.

Nou ik trek geen eindconclusie... maar aan de hand van de BETA kun je wel al wat uitspraken doen. Echter is het nog geen garantie voor het volledige spel, zoals ik al zei. En don't get me wrong, want ik heb hem al gepre-orderd en wacht er nogsteeds met smart op. Alleen is het iets gezakt nu door het uitblijven van features. Maar dit is slechts een BETA met 1 map, er zijn nog een aantal andere (game) modes in de full game, dus laten we dat eerst lekker afwachten en tot die tijd de BETA van BC2 spelen en MW2 ;)

• jagermeister
quote:
[...]

Misschien laten ze wel kansen liggen, maar persoonlijk denk ik dat ze dat voor lief nemen. De game is gericht op het grote publiek en daardoor is het wat meer arcade achtig dan we van Battlefield gewend zijn. It's all about the money.

De game voelt inderdaad wat traag aan ja. Vooral het rennen. Alsof je door drijfzand rent ofzo. Hoop ook dat ze daar nog iets aan doen.

Mij boeit dat hele prone gebeuren niet zo. Zou leuk zijn als het kon, maar ik vind het geen must. Als ze het dan toevoegen, laten ze het dan aan de hardcore mode toevoegen.

• Leftblank
quote:
Crazymonkey schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:27:
[...]

Heb ik geprobeerd http://cm-productions.nl/got2.php maar komt er niet zo mooi uit..... :'(
Gebruik dan een tr per speler, aap :+

Qua pronen moet ik me aansluiten bij bovenstaande speler, al gok ik dat door het pronen je ook meer gemotiveerd wordt om niet te gaan campen; je valt nou eenmaal een stuk meer op als je gehurkt bent ipv op de grond ligt. Dit past dan ook wel weer bij de caps die steeds verschuiven e.d. en houdt 't leuk voor 't grote publiek.

Leftblank wijzigde deze reactie 31-01-2010 17:08 (39%)

• ExPlanE
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

quote:
[...]

Zou kunnen, maar naar mijn mening laat EA/Dice dan wel kansen liggen... Als ze luisteren naar het grote publiek en horen dat 95% graag prone zou willen zien bijv, ben je beter af om het nog te implementeren... Scoor je punten mee, meer mensen tevreden.
Als 95% prone wil zien, maar in-game werkt het niet (niemand weet hoe het uitgewerkt wordt, want we kunnen het niet testen) dan is DICE verantwoordelijk. Ze moeten wel zorgen dat de game goed is. En als prone niet werkt, jammer dan. Tis niet altijd het beste om blindelings achter het publiek aan te gaan. Het moet wel goed gemaakt worden, en het moet ook überhaupt kunnen. Ook gezien de tijd die ze er nog voor hebben.

Wat mij betreft laten ze het lekker weg. Dat liever in elk geval dan dat 't niet gaat werken. Ben beetje bang dat het wat 'snelheid' uit het spel gaat halen (als staan/liggen bijv. lang duurt). Of misschien dat lichaamsdelen (benen etc.) door muren heen steken. Is altijd erg jammer... Mis prone overigens ook niet echt.

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:50

kronolith

[EDIT]

quote:
Ja inderdaad. Ik stoor me er ook niet aan dat het er niet inzit. En inderdaad wat je zegt: bij alle games waar je prone kan steken delen door muren heen. Wees blij dat dat nu niet kan, scheelt weer een paar deaths!

• flessuh
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 12:13

flessuh

Set sail for fail!

quote:
net ook ff ingevuld, maar bij steam naam mn steam nick gedaan, niet mn account naam :P

steam account is zelfde als GoT naam

/ontopic
De beta bevalt me wel, hoewel sommige rondes wat flauw worden omdat de aanvallers met de tanks vanaf de heuvel schieten tot ze de punten kapot hebben...
Ook bij de overige punten zijn de gebouwen redelijk makkelijk te slopen, beetje jammer soms

flessuh wijzigde deze reactie 31-01-2010 17:28 (27%)

https://www.dutchsolarboat.com

• jagermeister
quote:
kronolith schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:21:
[...]

Ja inderdaad. Ik stoor me er ook niet aan dat het er niet inzit. En inderdaad wat je zegt: bij alle games waar je prone kan steken delen door muren heen. Wees blij dat dat nu niet kan, scheelt weer een paar deaths!
Niet helemaal waar. Er zijn ook games waarbij je simpelweg niet prone kan als er objecten in de weg staan / liggen. Volgens mij is dat in Arma II het geval.

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 06-09 19:43

Murk

Is this thing on?

Van harte Stewie :P

Kan niet wachten om het te spelen, stomme 5870 kaart komt maar niet :'(

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:50

kronolith

[EDIT]

quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:29:
[...]
Niet helemaal waar. Er zijn ook games waarbij je simpelweg niet prone kan als er objecten in de weg staan / liggen. Volgens mij is dat in Arma II het geval.
Uitzonderingen bevestigen de regel :+

• jagermeister
OMG!! Zo simpel :/

http://www.wegame.com/watch/bfbc-2-c4-bravo-rush/
http://www.wegame.com/watch/alpha-c4-crate-rush/

Hoop dat ze hier iets aan doen.

jagermeister wijzigde deze reactie 31-01-2010 18:06 (42%)

• Hogader
  • Nu online
quote:
In battlefield 2142 had je een buggy en die gebruikte ik ook vaak als bomb truck. Gewoon volplakken met RDX en op een tank of walker afrijden. vlak ervoor eruit springen en dan opblazen. vaak een dubble kill zonder zelf dood te gaan.

Dat dit nu ook lekker kan daar houd ik wel van.

In sommige servers in 2142 werd dit als regel voort verboden dus denk nou niet dat je dit op iedere server zult gaan zien in de final game (het was ook simpel tegen te houden door op die buggys te knallen)

Hogader wijzigde deze reactie 31-01-2010 18:07 (5%)

• jagermeister
quote:
Hogader schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:06:
[...]

In battlefield 2142 had je een buggy en die gebruikte ik ook vaak als bomb truck. Gewoon volplakken met RDX en op een tank of walker afrijden. vlak ervoor eruit springen en dan opblazen. vaak een dubble kill zonder zelf dood te gaan.

Dat dit nu ook lekker kan daar houd ik wel van.

In sommige servers in 2142 werd dit als regel voort verboden dus denk nou niet dat je dit op iedere server zult gaan zien in de final game
Tegen een tank gebruiken, tot daar aan toe, maar meteen de objectives in 20 seconden spelen wegblazen... :N

• Hogader
  • Nu online
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:08:
[...]
Tegen een tank gebruiken, tot daar aan toe, maar meteen de objectives in 20 seconden spelen wegblazen... :N
ja dat zou wel aangepast kunnen worden idd. ik vind btw zowiezo dat het best lame is om met tanks of zon dingen die objectives neer te halen zonder dat je er ooit in de buurt bent geweest.
het perse moeten opblazen door op e te drukken als je er naast staat is imo veel mooier.

Achja ik ga wss toch wel conquest spelen ipv rush

• yannickmerckx
Ik stel voor om even een poll te houden over het prone gebeuren. Ik ben wel benieuwd wat men er van denkt....

Maar kijk naar bf2 , in het begin kon je al sprintent niet herladen , later na patch 1.xx kon dat wel.
Misschien dat het dus nog komt.

Maar geen prone voelt bij mij als een beperking aan ....

• jagermeister
quote:
yannickmerckx schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:10:
Ik stel voor om even een poll te houden over het prone gebeuren. Ik ben wel benieuwd wat men er van denkt....

Maar kijk naar bf2 , in het begin kon je al sprintent niet herladen , later na patch 1.xx kon dat wel.
Misschien dat het dus nog komt.

Maar geen prone voelt bij mij als een beperking aan ....
Op het officiële forum loopt er al een niet zo officiële poll over.

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/375259.page

De meesten willen dus prone :)

Maar ook zo raar dat mensen het hele spel afschrijven en de pre-order cancellen omdat ze perse prone willen.

• yannickmerckx
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:19:
Maar ook zo raar dat mensen het hele spel afschrijven en de pre-order cancellen omdat ze perse prone willen.
Idd , das is belachelijk dat je daarom het game afkeurt. Maar het is natuurlijk leuker (vind ik) als het erin zou zitten.
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:17:
[...]
Op het officiële forum loopt er al een niet zo officiële poll over.

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/375259.page

De meesten willen dus prone :)
Jagermeister. Je download voor je costum bf2 map werkt niet.... zou hem wel eens willen spelen :p .

yannickmerckx wijzigde deze reactie 31-01-2010 18:22 (35%)

• reemprive
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-08 13:53
Prone hoeft van mij niet zo, vind het in mw2 ook behoorlijk irritant. Mensen die constant in prone gaan bij een gevecht of mensen die in prone in een ingang liggen te campen. Ik prone overigens praktisch nooit, om die reden.

Origin: Distinctiv3 YT

• yannickmerckx
quote:
reemprive schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:24:
Prone hoeft van mij niet zo, vind het in mw2 ook behoorlijk irritant. Mensen die constant in prone gaan bij een gevecht of mensen die in prone in een ingang liggen te campen. Ik prone overigens praktisch nooit, om die reden.
Maar prone is zo typisch BF2 . Dus ik denk dat vooral de mensen die hem op pc spelen het gaan missen.
Maar prone is niet hetzelfde als prone. Zolang ze het realistisch houden, en dus kijken hoe lang het daadwerkelijk duurt tot je van rennend naar liggend kan en daarna ook verbeterde accuaracy hebt. Dat is namelijk wel meer dan een seconde.

• yannickmerckx
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:26:
Maar prone is niet hetzelfde als prone. Zolang ze het realistisch houden, en dus kijken hoe lang het daadwerkelijk duurt tot je van rennend naar liggend kan en daarna ook verbeterde accuaracy hebt. Dat is namelijk wel meer dan een seconde.
Jah dat ze het realistisch houden ben ik 100% mee eens. Maar bevoorbeeld voor snipers , is het nogal onhandig dat je niet kan liggen.

• reemprive
Dat zou inderdaad beter zijn, niet zoals in de COD reeks waar je in een fractie van een seconde naar prone kan gaan.

• jagermeister
Even creatief geweest :P

• Omnyakom1
  • Laatst online: 04:54
Ik vn
indt de game goed. Prone mis ik niet echt maar ik hoop dat de engine in de final release beter uitziet en loopt. Niet iedereen heeft een super quadcore met 8 gb ddr3 en SLI/CF. De game moet voor de mainstream ook speelbaar blijven.

Het spel veegt de vloer aan met mijn GTX260 en 4 GHZ dual.
Oja en de FOV mag ook drastisch hoger. Die RPG ziet-er-niet-uit.

• jagermeister
quote:
yannickmerckx schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:21:
[...]

Jagermeister. Je download voor je costum bf2 map werkt niet.... zou hem wel eens willen spelen :p .
Klopt. Die werkt al jaren niet meer. Ik heb die map zelfs niet eens meer geloof ik. :)

• Hogader
  • Nu online
quote:
Omnyakom1 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:39:
Ik vn
indt de game goed. Prone mis ik niet echt maar ik hoop dat de engine in de final release beter uitziet en loopt. Niet iedereen heeft een super quadcore met 8 gb ddr3 en SLI/CF. De game moet voor de mainstream ook speelbaar blijven.

Het spel veegt de vloer aan met mijn GTX260 en 4 GHZ dual.
Oja en de FOV mag ook drastisch hoger. Die RPG ziet-er-niet-uit.
Niet iedereen heeft een uber pc, maar mijn Q6600 @ 3.0Ghz en een 8800 GTS 640mb en 3gb ram draait het spel als een zonnetje. Nog niet eens de bepaalde tweaks of nieuwste drivers gedaan

EDIT:
oke ik draai dan niet op max en maar op resolutie van 1680x1050. en dan op medium.

Hogader wijzigde deze reactie 31-01-2010 18:48 (6%)

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 06-09 19:43

Murk

Is this thing on?

Mijn mening over geen prone.

positief:
- Geen prone maakt een shooter sneller omdat er minder plaatsen zijn waar spelers zich kunnen verstoppen
- aangezien je niet kunt liggen zul je sneller door de map bewegen dan wanneer je dat wel kan. (vind ik positief ivm campers)
- het is realistischer wat betreft cqc, veel spelers misbruiken het om bij cqc een kleiner doel te vormen dan wanneer ze zouden staan of hurken. En als jij in het echt eerst gaat liggen als je een vijand tegenover je hebt dan krijg je levensverlof. (je kan je amper bewegen als je ligt, de hoek waaronder je kan schieten is zo'n.. 20 graden links en rechts)

negatief:
- minder realistische zijde van niet kunnen liggen is dat je in een legersquad zit, en als er 1 ding is dat je leert in het leger is het liggen bij vuurgevechten op langere afstand (en überhaupt bij het dekking zoeken als hurken niet genoeg is)
- snipers moeten toch ECHT wel kunnen liggen
- Ik ben niet anders gewend in een army-game dan dat je kan liggen.. zal erg wennen worden

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• -Mike-
Huh, ik dacht dat er sowieso prone in de PC versie zou komen?
quote:
Bad Company 2 will not have prone

Forget prone, you'll have to just run around or stand still
Digital Illusions' David Goldfarb has updated his Twitter with word that "prone" will not be part of the game.
there will be no prone.. we tried it many times and decided it didn't feel right for the dynamic, destructible world we made
Yea, in a "realistic" destructable environment we really can't have something like the prone position. It's not like we can prone in real life, now can we?

This comes after the recent forum post by the community manager who stated that the PC version of the game would have several advantages over the console version, including... prone!
Prone- I don’t consider prone a real feature to get all excited about for the PC version, but I suppose people like you have proven me wrong. Regardless, as of right now prone is not going to be on the console version and I gave the reasons above.
Anyone that can imagine "prone" not being something that can work in a PC shooter? Hell, what have all those other devs been doing all these years
!
Sowieso ga ik er heel erg van balen als het niet gaat gebeuren..

• peakaboo
  • Niet online
Wat ik me dan afvraag, als ze geen prone kiezen, waarom dan wel crouch? Laat dat er dan ook uit? Waarom dan wel crouch en geen prone... Kom op, je moet je gewoon vrij kunnen bewegen...

• Omnyakom1
  • Laatst online: 04:54
quote:
Hogader schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:47:
[...]

Niet iedereen heeft een uber pc, maar mijn Q6600 @ 3.0Ghz en een 8800 GTS 640mb en 3gb ram draait het spel als een zonnetje. Nog niet eens de bepaalde tweaks of nieuwste drivers gedaan

EDIT:
oke ik draai dan niet op max en maar op resolutie van 1680x1050. en dan op medium.
daarom is het ook slecht geoptimized. Er zijn mensen op de fora die schreeuwen dat hun I7 GTX295 het niet trekt en mensen met een oude kaart wel probleemloos draaien.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
peakaboo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:01:
Wat ik me dan afvraag, als ze geen prone kiezen, waarom dan wel crouch? Laat dat er dan ook uit? Waarom dan wel crouch en geen prone... Kom op, je moet je gewoon vrij kunnen bewegen...
Prone haalt de snelheid uit de game, en echt missen doe je het niet er zijn ruim voldoende plaatsen waar je kan hiden.
quote:
Omnyakom1 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:02:
[...]

daarom is het ook slecht geoptimized. Er zijn mensen op de fora die schreeuwen dat hun I7 GTX295 het niet trekt en mensen met een oude kaart wel probleemloos draaien.
One word: BETA

• -Mike-
quote:
Phyxion schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:04:
[...]

Prone haalt de snelheid uit de game, en echt missen doe je het niet er zijn ruim voldoende plaatsen waar je kan hiden.

[...]

One word: BETA
Je "verneukt" wel de sniper class hiermee, een sniper hoort gewoon te kunnen liggen op de grond..

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
-Mike- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:07:
[...]

Je "verneukt" wel de sniper class hiermee, een sniper hoort gewoon te kunnen liggen op de grond..
Weet niet of je het spel al gespeeld hebt maar ik heb niet één keer gemerkt dat men niet meer kon snipen, sterker nog, je wordt als je niet oppast constant neergesniped.

• peakaboo
  • Niet online
quote:
-Mike- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:07:
[...]

Ja bedoel maar 8)7 En waarom snelheid uit de game? Moet het snel dan? Ze kiezen juist voor grote maps... En sniper moet juist in cover kunnen liggen en zo goed mogelijk uit het zicht, pronen helpt daarbij... Is een vorm van tactiek...

• ExPlanE
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

quote:
-Mike- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:58:
Huh, ik dacht dat er sowieso prone in de PC versie zou komen?

[...]
Blijkbaar hebben ze dus geprobeerd prone erin te stoppen. In voorgaande BF's zat het ook... Maar het is dus niet goed bevallen. Tis dan juist alleen maar slimmer om het weg te laten. Maar serieus, wie mist het? Je hebt zoveel beschutting om je heen aan bomen, muren, huizen etc. dat het liggen echt overbodig is geworden.

• Lizardz
  • Laatst online: 27-08 21:22
quote:
Lizardz schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:02:
2 vragen:

1. hoe laat je de game je Custom class onthouden? Ik bedoel dat bijv XM8 als wapen, Grenade launcher als gadget en M911 als pistol. Steeds als ik de game af sluit moet ik dat opnieuw instellen.

2. Kan je het scoreboard ook zo instellen dat je Kills, Deaths, assists en dan evt ook nog point kan zien? Ik vind het echt irritant dat je alleen je points ziet.
Iemand?

• jagermeister
quote:
Kan allebei (nog) niet, volgens mij.

• -Mike-
quote:
Phyxion schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:07:
[...]

Weet niet of je het spel al gespeeld hebt maar ik heb niet één keer gemerkt dat men niet meer kon snipen, sterker nog, je wordt als je niet oppast constant neergesniped.
Erm, ik heb vanaf het begin de beta op de PS3 gespeeld en nu de PC beta dus ja ik heb genoeg gespeeld om mijn conclusie te trekken.

Ik mis het, misschien is dat persoonlijk maar de polls op verschillende fora's liegen er niet om iedereen 80% wil prone.

-Mike- wijzigde deze reactie 31-01-2010 19:15 (12%)

• Hogader
  • Nu online
quote:
-Mike- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:14:
[...]

Ik mis het, misschien is dat persoonlijk maar de polls op verschillende fora's liegen er niet om iedereen 80% wil prone.
zulke polls boeien mij iig niet. het merendeel dat vote wil perse prone en gaat dus daarom perse voten, of wordt gek over dat prone gedoe en vote daarom. mij maakt het niet uit (mis het niet) en dus vote ik niet.

Het beeld van zon poll zegt dus helemaal niks

• CallmeGod
  • Laatst online: 15-09 20:36
ik vraag me af hoe ik die helicopter moet besturen, er zullen wel meer mensen hier last
van hebben. In battlefield 2142 was het een eitje maar nu kom ik naar boven met de W toets
maar vooruit lukt me echt niet. Moet je alleen de wsda gebruiken en de spatietoets met schieten?
heb al gekeken in de optie scherm maar kom er niet echt uit .

• Leftblank
quote:
martijn24 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:24:
ik vraag me af hoe ik die helicopter moet besturen, er zullen wel meer mensen hier last
van hebben. In battlefield 2142 was het een eitje maar nu kom ik naar boven met de W toets
maar vooruit lukt me echt niet. Moet je alleen de wsda gebruiken en de spatietoets met schieten?
heb al gekeken in de optie scherm maar kom er niet echt uit .
Je hebt in een heli echt je muis nodig (of pijltjes als je echt een tobo-fanaat bent) om je neus omhoog/omlaag te gooien en zo snelheid te krijgen en enemies te kunnen zien. Met w/s kun je enkel meer of minder accelereren en met a en d naar links/rechts draaien om je verticale as.

• -Mike-
quote:
Hogader schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:17:
[...]

zulke polls boeien mij iig niet. het merendeel dat vote wil perse prone en gaat dus daarom perse voten, of wordt gek over dat prone gedoe en vote daarom. mij maakt het niet uit (mis het niet) en dus vote ik niet.

Het beeld van zon poll zegt dus helemaal niks
Zo'n poll op een site als eventueel Combat-Testing word zoveel door de voters als Dice serieus genomen, dus ja dat is redelijk representatief aangezien ze ook willen weten waarom je vote.

• Bor

Bor

Ik hoop dat ze het ingame chatfilter ook gaan toepassen op clantags. In een potje kom ik de volgende namen tegen (natuurlijk met bijbehorende pubers met een te grote mond voor hun score): [AIDS],[FUCK],[RAPE] -O-
quote:
Kan niet in de beta.

Bor wijzigde deze reactie 31-01-2010 19:30 (26%)

Frontpagemoderatie Forum

Dat is niet echt een conclusie die je kan maken. Feit is dat ontevreden mensen gewoon sneller op een poll afkomen en meer van zich laten horen dan mensen die tevreden zijn.

Zit nu in een match met iemand die een stuk of 50 vraagtekens in z'n naam heeft, gruwelijk irritant.

Tsurany wijzigde deze reactie 31-01-2010 19:31 (23%)

• Bor

Bor

quote:
Een beta is in mijn ogen een "bijna klaar" product waar men nog wat fouten uit wil halen die niet door simpele testen naar voren zullen komen. Hoewel ik het een erg leuk spel vind kan ik niet zeggen dat deze versie ook maar in de buurt komt van iets stabiels. In een kwartier spelen kun je echt al een hele rij bugs aanwijzen viel mij op.

Ik hoorde overigens ook het gerucht dat de huidige beta oude code zou zijn van maanden terug. Geen idee of dat waar is overigens.
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:19:
De vraag is maar hoeveel mensen dat ook echt doen. In het merendeel zullen het pubers met een grote mond zijn die de game gewoon kopen. Neem de Modern Warfare 2 boycot als voorbeeld. Het merendeel van de mensen die toen het hardst schreeuwden hebben de game bij release direct gekocht zie ik om mij heen.

Het toevoegen van Prone is echt niet nodig met de huidige beschutting en omvallende bomen etc. Het zal alleen het aantal snipers maar laten toenemen wat absoluut ongewenst is gezien sommige servers ware sniper wars zijn geworden.

Bor wijzigde deze reactie 31-01-2010 19:35 (39%)

Frontpagemoderatie Forum

• reemprive
Ze mogen ook wel wat aan de damage doen, gisteren kreeg ik drie keer een hitmarker met een sniper voordat dezelfde persoon me neer schoot met een assaultrifle. Overigens, zijn die regenboog kleuren in de scope weg te krijgen? Ik las over iets als bloom, maar ik zie het niet in mijn settings.

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True