Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jerronimo
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-07 16:21
Mega vet spel! vooral de geluidseffecten zijn echt zeer goed gedaan.
Maar ben die sneeuw nu wel een beetje moe :) en die 4x4 TDM lijkt me pas echt vet, maar goed nog een maandje beta en dan kunnen we echt helemaal los.

Heb net voor de beta mijn systeem geupdated, AMD phenom x4 955, 4 gig intern en een 5850.
Loopt echt super soepel op 1680x1050 met alle settings maxed dus ook AA op 8 en AF op 16 _/-\o_
quote:
Crazymonkey schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 21:50:
Jep op de G15 ook. Meestal een Ping van 60 ~ 90 op de servers van I3D.net.
Ik zie hem geloof ik niet en heb een G15 v2 (die met oranje tekens). Moet je hem eerst activeren of zo?

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Leftblank
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:13
quote:
Goner schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:09:
[...]

Yep, belachelijk dat je niet kan liggen ... ook verre van realistisch ; echte mannen zoeken geen dekking ?! Het ontbreken van 'lean' vind ik persoonlijk ook een misser in een shooter.
Niet kunnen liggen is inderdaad erg jammer, waarom je 't leunen mist is mij overigens echt een raadsel, ik kan geen enkel scenario bedenken waarin dat nou echt handig zijn zijn: Battlefield is typisch een spel van gewoon rennen en sproeien, niet van stealthy stiekem door een huisje lopen :+

@Hieronder; BF2 heeft ook geen lean, dus wat dat betreft kan ik de vraag zo retour sturen; wel eens BF2 gespeeld? En sure, in clanverband is er enige taktiek mogelijk, verder is dat volstrekt afwezig op pubs.

Leftblank wijzigde deze reactie 30-01-2010 22:29 (15%)

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-10 21:53
quote:
Leftblank schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:20:
[...]

Niet kunnen liggen is inderdaad erg jammer, waarom je 't leunen mist is mij overigens echt een raadsel, ik kan geen enkel scenario bedenken waarin dat nou echt handig zijn zijn: Battlefield is typisch een spel van gewoon rennen en sproeien, niet van stealthy stiekem door een huisje lopen :+
je verward battlefield hier best wel met cod

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 09:23
Ik weet toch bijna zeker dat je de wind wel merkt?
Sneeuw stoof naar links en met die 2e sniper zie je je eigen kogel duidelijk gaan, omdat die scoped blijft voor 10kogels, en toen sloeg mijn kogel ook iets lager en iets naar links in van m'n aim.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

Nog nooit ook maar iets van gemerkt, zit er gewoon echt niet in. Pak een sniper, schiet en blijf ingezoomd, zie je precies waar de kogel neer komt.

• Metian
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15-10 10:33

Metian

Nibbles

Daarin tegen heb ik eigenlijk niks van de wind gemerkt. Denk eerlijk ook niet dat het echt een rol speelt. Anders zou het meteen een heel stuk moeilijker worden.

Enigste waar ik momenteel tegen aan loopt is dat me PC versie totaal niet lekker loopt. Alles op low.

Metian wijzigde deze reactie 30-01-2010 22:28 (24%)

iPhone X × BattleTag Metian#2962 × Verdere informatie is verloren gegaan.

quote:
Goner schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:09:
Yep, belachelijk dat je niet kan liggen ... ook verre van realistisch ; echte mannen zoeken geen dekking ?! Het ontbreken van 'lean' vind ik persoonlijk ook een misser in een shooter.
Ik mis het leanen eigenlijk niet, het voegt wat realisme toe, dat ben ik met je eens, maar veel zal ik het in-game toch niet gebruiken.

Wel goed dat je het zegt, want wat jij ook noemt, maakt nog maar eens pijnlijk duidelijk hoe (slecht) een console -> PC port kan uitpakken.
Net als dat rennen, ik wil hem net zoals in MW2 alleen aan of uit hoeven te zetten, niet actief te houden!
Dat dat op een console kan, best en vooral zo houden dan. Op de PC met muis en toetsenbord is dat gewoon irritant.

• Hogader
Ik wil btw wel even meehelpen voor de plaatjes van de wapens in de topic start. hier een voorbeeld:

Als de topic starter dit voor allemaal wil dan stuur maar even een DM

• Crazymonkey
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-10 16:54

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

quote:
GJtje schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:10:
[...]
Ik zie hem geloof ik niet en heb een G15 v2 (die met oranje tekens). Moet je hem eerst activeren of zo?
Heb ook een G15v2 gewoon even door de apps bladeren ;)

Op een later lvl unlock je x4 zoom. Dacht ik
Dan moet je dus wel 4x8 wapens, oftewel 32 wapens dus 32 plaatjes in de topicstart gaan zetten. En dan heb je enkel de main wapens, dan nog alle pistolen, launchers,... lijkt mij wat te veel.
quote:
Crazymonkey schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:27:
[...]

Op een later lvl unlock je x4 zoom. Dacht ik
Eerst 4x en daarna 12x zoom, moet je wel apart kiezen in je kit, kan niet on the fly wisselen.

Net getest, absoluut geen wind.

Tsurany wijzigde deze reactie 30-01-2010 22:31 (44%)

• Bolletje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15:04

Bolletje

Moderator Harde Waren / BBG-er
Volgens mij heb ik al een bug gevonden: ik doe nu vooral Recon met de M24. Nu kreeg ik de upgrade naar die 4x scope (zo'n driehoekje als aim en hij zoomt niet echt in). Ik vond het niet fijn werken en toen heb ik hem weer gedisabled. Maar wat blijkt nu, hij blijft er maar op zitten :s Hij staat duidelijk uitgeschakeld in het wapenmenu...

Trouwens de TS kan nog wel mooie tussenstukjes met alle kopjes gebruiken. Die wil ik wel maken, is daar animo voor?

Zoiets;
http://tweakers.net/ext/f/3pcVGxTMerYC1J0wT5L7Cybz/full.png

Of is dat niets aan?

Bolletje wijzigde deze reactie 30-01-2010 22:48 (26%)

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-10 09:58
hhmm wat een beperkingen allemaal , chopper kan niet hoog ,pov beprekt ,als je na dit spel Battlefield 2 opstart dan kan je pc weer heerlijk adem halen en wordt je weer door niks beperkt Wat een verschil. Maarja dit is dan ook een console spelletje en dan mag je ook niet meer verwachten.

Ik loop hier met een hele grote boog omheen en ga in hibernation tot Battlefield 3 maar dat zal ook ijdele hoop zijn dankzij de Mega dollars van de grote 2 [Microsoft,Sony] pc gaming is dood ... morsdood.

• Flythe
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
quote:
quote:
Hogader schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:22:
[...]

je verward battlefield hier best wel met cod
nee, leftblank en ik spelen noooit bf2 x). lean heb ik voor het laatste gezien in MoH:AA een jaar of 5 geleden, vind t ook niet echt in een shooter horen.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12:34

Goner

What can I do you for ?

quote:
Leftblank schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:20:
Battlefield is typisch een spel van gewoon rennen en sproeien, niet van stealthy stiekem door een huisje lopen
Nou, ik hoop het maar niet ... want dat maakt een FPS nou juist leuk voor mij. Dat gehol en gespring doet mij niets, ik speel het liever een beetje 'realistisch' (ja, weet het, het is een game)

Overigens zojuist m'n eerste dogtag gescoord!

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

quote:
maxers1973 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:34:
hhmm wat een beperkingen allemaal , chopper kan niet hoog ,pov beprekt ,als je na dit spel Battlefield 2 opstart dan kan je pc weer heerlijk adem halen en wordt je weer door niks beperkt Wat een verschil. Maarja dit is dan ook een console spelletje en dan mag je ook niet meer verwachten.

Ik loop hier met een hele grote boog omheen en ga in hibernation tot Battlefield 3 maar dat zal ook ijdele hoop zijn dankzij de Mega dollars van de grote 2 [Microsoft,Sony] pc gaming is dood ... morsdood.
Kthnxbye! Ga maar ergens anders huilen. Zeker als je met domme argumenten komt.
quote:
Flythe schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:34:
[...]
nee, leftblank en ik spelen noooit bf2 x). lean heb ik voor het laatste gezien in MoH:AA een jaar of 5 geleden, vind t ook niet echt in een shooter horen.
Misschien eens nieuwe tactieken zoeken, oogst je vast meer succes op het slagveld. Je moet wel heel raar spelen als je wilt beweren dat stealth en tactiek niet in BF2 zit. Dan heb je echt nooit Karkand gespeeld, hoewel ik dat raar vind met 100 en 50 uur. Vast enkel de grote mappen met voertuigen?
quote:
Goner schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:37:
[...]
Overigens zojuist m'n eerste dogtag gescoord!
Zag het staan in het menu, wat is het?

Tsurany wijzigde deze reactie 30-01-2010 22:40 (7%)

• RamO
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-10 21:46

RamO

The Alchemist of Happiness

Volgens mij zijn dat de dogtags van mensen die je geknifed hebt??

Floccinoccinihilipilification

• Leftblank
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:13
quote:
Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:39:
[...]
Misschien eens nieuwe tactieken zoeken, oogst je vast meer succes op het slagveld. Je moet wel heel raar spelen als je wilt beweren dat stealth en tactiek niet in BF2 zit. Dan heb je echt nooit Karkand gespeeld, hoewel ik dat raar vind met 100 en 50 uur. Vast enkel de grote mappen met voertuigen?
Als je onder stealth het cappen achterin de map terwijl je enemies niet opletten verstaat, dan is er genoeg te vinden, maar aangezien dit in Bad Company 2 niet meer mogelijk is valt deze optie ook redelijk weg. Het succes qua gameplay zit verder wel ok bij BF2 overigens, maar dank voor de suggestie :+.

Ik vermoed dat 't geheel wel wat tactischer zal worden zodra de maps bekend zijn bij iedereen en er serieus gespeeld wordt. Maar het blijft in de eerste plaats een shooter waarbij alles kapot kan; die uitdaging moet je niet onderschatten ;).
Niet alleen het cappen achterin de map, maar er was genoeg mogelijkheid om tactiek toe te passen en sneaky de vijand in de rug aan te vallen. Het was zeker niet alleen rennen en schieten.
quote:
RamO schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:53:
Volgens mij zijn dat de dogtags van mensen die je geknifed hebt??
Zou kunnen, knife zelf nooit.

• Phyxion
  • Laatst online: 16-10 17:26

Phyxion

_/-\o_

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:56:
Niet alleen het cappen achterin de map, maar er was genoeg mogelijkheid om tactiek toe te passen en sneaky de vijand in de rug aan te vallen. Het was zeker niet alleen rennen en schieten.

[...]

Behalve het achterin cappen (Wat ik sowieso nooit zo realistisch heb gevonden en ook niet voor een leuke gameplay zorgde (Iedereen ging de hele tijd de buitenste points cappen)), kan dat nog wel hoor :) Het is een beta en iedereen kloot wat aan nu :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Rynji
Opzich is het wel geinig om ruggetjes te knallen door om te lopen, alleen word er dan meestal een charge geplant en dan sta je daar paar honderd meter van de charges af, dus erg slim is het niet altijd.

• Metian

Metian

Nibbles

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:56:

[...]

Correct. Dog Tags krijgt men door iemand de killen met een mes.

• Hogader
quote:
Phyxion schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:02:
[...]

Behalve het achterin cappen (Wat ik sowieso nooit zo realistisch heb gevonden en ook niet voor een leuke gameplay zorgde (Iedereen ging de hele tijd de buitenste points cappen)), kan dat nog wel hoor :) Het is een beta en iedereen kloot wat aan nu :)
Dit is de rush game mode. uit de medals begrijp ik dat er iig ook nog conquest inzit en daar is het flags cappen die over de map verspreid zijn. ik denk dat het heir wel mogelijk is om de achterste vlag te cappen en zo die basis over te nemen

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-09 21:26
quote:

Jij verwacht dat een Beta meteen soepel draait waarbij alle mogelijkheden in het spel direct maximaal benut kunnen worden?

Ok |:(

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik speel het spel op zich prima (op de lag na dus soms, het schieten voelt gewoon echt niet oke aan) alles op high... Heb mijn GTX260 op hogere snelheden geklokt als een GTX280, en het speelt wel lekker op 1920x1060.. Alleen toch heb ik soms met name met rook enzo nog wat fps drops. Komt dit door dat mijn kaart eigenlijk gewoon te laf is schijnbaar voor dit spel? Of moeten ze daar nog wat aan doen..

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Hangt van je instellingen af he. Zeker op die resolutie.

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:34
Hier en daar zie ik al tig topics over FoV, waarbij een slordige 95% van de mensen wil dat het adjustable is of hoger wordt. DICE kan daar gewoon niet omheen, dus denk dat er wel een fix voor komt. Verder begin ik rush op deze map wel een beetje beu te worden. Al die snipers op die k*t heuvel... Er gebeurt geen flikker als je moet verdedigen. Geef mij maar weer Arica Harbor (PS3 beta map) :P

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:47

glashio

C64 > AMIGA > PC

Als je aim & impact vergelijkt met MW2, dan moet er nog een hoop gebeuren :)
Het genot van MW2 kwa pin-n-point an enemy, ik hoop dat ze het in the final kunnen benaderen.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 02:05

aex351

I am the one

Afgelopen maand wilde ik MW2 kopen tot ik erachter kwam dat het spel geen dedicated servers heeft.
BFBC2 lijkt mij ook een leuk spel. Nu zie ik dat ik op Steam en EA de beperkte editie kan kopen waardoor ik ook meteen toegang krijg tot de beta. Alleen bij beide aankopen krijg ik een virtueel product. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een fysiek product. Is er een andere manier om op korte termijn toegang te krijgen tot de beta?

< dit stukje webruimte is te huur >

• chibii
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 24-01-2014
koop de versie op steam nu en later de retail dan de key van retail verder verkopen :')

• Hogader
quote:
aex351 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:41:
Afgelopen maand wilde ik MW2 kopen tot ik erachter kwam dat het spel geen dedicated servers heeft.
BFBC2 lijkt mij ook een leuk spel. Nu zie ik dat ik op Steam en EA de beperkte editie kan kopen waardoor ik ook meteen toegang krijg tot de beta. Alleen bij beide aankopen krijg ik een virtueel product. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een fysiek product. Is er een andere manier om op korte termijn toegang te krijgen tot de beta?
12game.com verkoopt de gewone game en je krijgt een beta key, die krijg je alleen wel pas op maandag dan op zijn vroegst aangezien ze dan pas de orders doorkijken.

Je krijgt dan op de release mooi een dvd'tje met de game

• Hogader
quote:
glashio schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:38:
Als je aim & impact vergelijkt met MW2, dan moet er nog een hoop gebeuren :)
Het genot van MW2 kwa pin-n-point an enemy, ik hoop dat ze het in the final kunnen benaderen.
Ik hoop dat ze dat juist niet benaderen. Battlefield is en blijft nog altijd geen Call of Duty. In call of duty is het namelijk helemaal niet nodig om cover te zoeken als je 1 on 1 speelt. dit haalt een hoop fun eruit in mijn ogen. Bovendien is het daar vooral spray and pray. wat in battlefield gewoon bijna geen kills zal opleveren

• Omnyakom1
  • Laatst online: 10-10 20:56
quote:
DAMAGE schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:28:
Ik speel het spel op zich prima (op de lag na dus soms, het schieten voelt gewoon echt niet oke aan) alles op high... Heb mijn GTX260 op hogere snelheden geklokt als een GTX280, en het speelt wel lekker op 1920x1060.. Alleen toch heb ik soms met name met rook enzo nog wat fps drops. Komt dit door dat mijn kaart eigenlijk gewoon te laf is schijnbaar voor dit spel? Of moeten ze daar nog wat aan doen..
Nee hoor, precies hetzelfde hier. Echt bagger. Het mag dan wel een beta zijn maar maak het dan een beetje speelbaar man. Ik heb echt zware twijfels of het eindproduct optimalisatie zal bevatten, daar komt ook nog eens bovenop dat EA de uitgever is en ze een maand de tijd zebben. zucht*

Oja en de mensen die hem 'lekker' vinden draaien, de native 24 inch resolutie is ook de console output. Keiharde bewijs dat dit daarvoor geoptimaliseerd is.

• Omnyakom1
quote:

QFT

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sorry ik draai 1920x1080.... Typfoutje gemaakt zag ik

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Weet niet of deze al gepost was, maar op de website is ook een nieuwe gameplay trailer, van de kaart die in de beta zit:

Wel grappig, je ziet in het filmpje dat de bom bij plek A is geactiveerd, maar in-game zie je dat (nog) helemaal niet (op de PC althans).

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 00:05 (37%)

• -Mike-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18-10 23:41
Toen ik hem op mijn xbox360 speelde, was het echt no way zo smooth als in dat filmpje
quote:
Omnyakom1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:48:
[...]
Oja en de mensen die hem 'lekker' vinden draaien, de native 24 inch resolutie is ook de console output. Keiharde bewijs dat dit daarvoor geoptimaliseerd is.
Que?

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 02:05

aex351

I am the one

quote:
Hogader schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:44:
[...]
12game.com verkoopt de gewone game en je krijgt een beta key, die krijg je alleen wel pas op maandag dan op zijn vroegst aangezien ze dan pas de orders doorkijken.

Je krijgt dan op de release mooi een dvd'tje met de game
Eén nadeel. Het is niet de beperkte editie. Ik zie verder dat de beta gedownload kan worden via diverse websites. Op de website van EA is er een inschrijfformulier voor beta sleutels, maar ze geven geen garantie dat er ook daadwerkelijk een sleutel wordt verstrekt

< dit stukje webruimte is te huur >

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Zijn hier veel Xbox360 spelers?
Zijn er PC/xbox/ps3 spelers die vragen hebben voor de devs?

*O* *O* * Stewie! is jarig *O* *O*

Stewie! wijzigde deze reactie 31-01-2010 00:18 (21%)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

Gefeliciteerd Stewie!

En genoeg vragen voor de devs, kan zo een lijstje maken :P

• Jeffrey0416
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10-04-2018
quote:
Stewie! schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:17:

GEFELICITEERD JONGE :D *O* *O* _/-\o_

• Zonar109
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 26-03 12:45
Gefeliciteerd Stewie :)

• Spaiker
  • Laatst online: 12:56
Ik weet niet, maar wat voor soort maps gaan er komen? en hoeveel?

Congrats Stewie!

Drive it like you stole it.

quote:
Om hier gelijk op in te haken, is het misschien een idee om een spelers tabel (per platform uiteraard) te maken? :)
quote:
Gefeliciteerd! Krijgen we nu taart? :+
quote:
Spaiker schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:25:
Ik weet niet, maar wat voor soort maps gaan er komen? en hoeveel?
Staat allemaal in de topic start. Oftewel: lees de draad voordat je blaat!

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 00:29 (26%)

• Stewie!
  • Nu online
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:24:
Gefeliciteerd Stewie!

En genoeg vragen voor de devs, kan zo een lijstje maken :P
Leuk, ik zal zorgen dat ze beantwoord worden :)

GameBlocks Anti-Cheat

• Spaiker
  • Laatst online: 12:56
Scuser moi, ik dacht meer aan details, zoals open maps, of meer close combat e.d. ..
Had specifieker moeten vragen :X
ik lees! wel hoor.

- laat ook maar - vergeet dat ik dat ooit gepost heb :/

Spaiker wijzigde deze reactie 31-01-2010 00:34 (17%)

Drive it like you stole it.

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17-10 13:56

Patriot

Fulltime #whatpulsert

quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:00:
Wel grappig, je ziet in het filmpje dat de bom bij plek A is geactiveerd, maar in-game zie je dat (nog) helemaal niet (op de PC althans).
Wat bedoel je? "Charge set at Alpha"? Want dat komt ook gewoon in beeld als ik speel hoor.

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• Stewie!
  • Nu online
quote:
Spaiker schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:32:
Scuser moi, ik dacht meer aan details, zoals open maps, of meer close combat e.d. ..
ik lees! wel hoor.

- laat ook maar - vergeet dat ik dat ooit gepost heb :/
Zijn de mappen nog niet bekend dan?
Zo niet dan denk ik niet dat ik die mag publiceren.

GameBlocks Anti-Cheat

quote:
Patriot schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:36:
Wat bedoel je? "Charge set at Alpha"? Want dat komt ook gewoon in beeld als ik speel hoor.
Ik bedoel die zin ja, die zie ik op de PC-versie niet. Of is dit misschien een instelling?
quote:
Spaiker schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:32:
ik lees! wel hoor.
Maakt niet uit... ;) Er is bij mij althans weinig info bekend, alleen wat namen en wat er in de TS staat. Mocht je (of iemand anders natuurlijk!) informatie hebben gevonden, laat het even weten.

Maar ik denk dat het qua opzet hetzelfde is als Modern Warfare 2: verschillende kaarten die geschikt zijn voor de verschillende spel modi, aangezien er maar 8 komen.
quote:
Stewie! schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:36:
Wat ik over de kaarten heb kunnen vinden, heb ik in de TS gezet, ik weet alleen niet of er inmiddels meer bekend is. Er staan er nu een stuk of 5 in geloof ik.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 00:51 (67%)

quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:26:
Staat allemaal in de topic start. Oftewel: lees de draad voordat je blaat!
No offence maar game modes is al niet correct en het aantal mappen lijkt me nu geen feit maar speculatie. Oh en twee mappen zijn verkeerd geschreven, tekst komt niet overeen met het plaatje.

Vragen:
Waarom is er gekozen voor een LMG bij de medic classe?
Zal er ook een infantry only mode komen zoals bij Battlefield 2?
Zal het huidige aanbod aan anti air wapens nog uitgebreid worden?
Waarom is er geen commander modus meer?

Zullen vast wel meer komen maar het is nu laat en ik ben niet zo helder meer.
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:41:
No offence maar game modes is al niet correct en het aantal mappen lijkt me nu geen feit maar speculatie. Oh en twee mappen zijn verkeerd geschreven, tekst komt niet overeen met het plaatje.
Jagermeister en ik staan vast en zeker open voor verbeteringen.
De tekst onder het plaatje zal ik even aanpassen. :)

Stuur me anders een DM over de spel modi, dan pas ik dat z.s.m. aan.

EDIT: Titels onder de afbeeldingen gecorrigeerd, kan ze eventueel ook weglaten, maar vond het netter om het er onder zetten.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 01:00 (12%)

• Omnyakom1
quote:
Stewie! schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:36:
[...]

Zal de engine soepeler lopen in de Final Version op de PC?
Komt er een optie om je eigen ping te zien?
Krijgen we nog meer classes, voertuigen?
Wordt FOV aanpasbaar?

Omnyakom1 wijzigde deze reactie 31-01-2010 00:57 (3%)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Ik normaal ook niet, tenzij ik een camper/sniper weet te verrassen, die wil nog wel 's een mes in hun rug duwen omdat ik een hekel aan ze heb ... maar dit gebeurde gewoon, ik liep als recon en dan heb je alleen een sniper rifle, da's niks op korte afstand dus ik haalde maar uit naar die goser die me bestormde met m'n mes.

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Remz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-10 21:49
Eerste glitch ontdekt, meteen topic gemaakt op EA forum.

Iemand enig idee of de stats worden gereset na de beta? Zo niet dan blijf ik rustig door spelen om straks een paar ranks bij de release omhoog te gaan, ben inmiddels rank 11(hoogst haalbare in beta) en heb alle unlocks.
quote:
Goner schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:59:
Ik normaal ook niet, tenzij ik een camper/sniper weet te verrassen, die wil nog wel 's een mes in hun rug duwen omdat ik een hekel aan ze heb ... maar dit gebeurde gewoon, ik liep als recon en dan heb je alleen een sniper rifle, da's niks op korte afstand dus ik haalde maar uit naar die goser die me bestormde met m'n mes.
Als sniper heb je ook de M9 ook op zak (is standaard bij elke class), maar die is mijns inziens weer voor very close range... :) En de knife natuurlijk helemaal... ;)

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 01:03 (8%)

• Hogader
quote:
aex351 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:10:
[...]

Eén nadeel. Het is niet de beperkte editie. Ik zie verder dat de beta gedownload kan worden via diverse websites. Op de website van EA is er een inschrijfformulier voor beta sleutels, maar ze geven geen garantie dat er ook daadwerkelijk een sleutel wordt verstrekt
De limited edition geeft maar een aantal extra's die volgens mij ook allemaal ingame te verkrijgen zijn door ze te unlocken. dus echt extra vind ik het niet echt

• Hogader
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:41:
[...]

Vragen:
Waarom is er gekozen voor een LMG bij de medic classe?
Daar ben ik ook ontzetten benieuwd naar. ik was namelijk gewend dat de LMG de support class is (ammo box en lmg) en dat de Assault class de medic class was. (in wars was het gewoon een must om genoeg assault gasten te hebben)

• StrikeEagle
  • Laatst online: 17-11-2011
Zie hier veel mensen praten over lag, ik speel zelf op 2560x1600 en dan alles op high via advanced, en 16xAF etc, en merk geen lag/lage framerate ofzow. Misschien dat het aan mij ligt en niet beter weet maargoed, heb nergens last van. Dit op een i7 920/6GB ram/GTX275, die beta drivers dan en -fullproc (wat ook geen verschil maakte maargoed).

Verder vind ik BC2 een zeer vermakelijke game, al komt het wel console-achtig over, maargoed, ik schaf hem toch maar 'ns aan, en wacht dan ook op BF3. Heb 3000+ uur met BF2 (waarvan 90% F18/J10) @ tv2/battle.no omdat ik daar als president heb gediend sinds 2005.
Ga toch gezamenlijk met mijn clan wat servertjes huren bij i3d voor BF3, en misschien bc2 als het de clan bevalt:D

Btw, een bug die ik ontdekte was dat een kamaraad van mij in de stationary gun zat en voor mij zag het eruit of ie er 10+ meter vanaf stond.
quote:
StrikeEagle schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:16:
Btw, een bug die ik ontdekte was dat een kamaraad van mij in de stationary gun zat en voor mij zag het eruit of ie er 10+ meter vanaf stond.
Ik had vanavond ook zoiets geloof ik. Maar dan met die raket lanceerder. Zag hem draaien en doen, zonder dat er iemand echt fysiek mee bezig was (zo leek het althans). Ik zag ook staan 'Press E to use', maar dat is meer een algemeen iets geloof ik.

quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:01:
[...]
Als sniper heb je ook de M9 ook op zak (is standaard bij elke class), maar die is mijns inziens weer voor very close range... :) En de knife natuurlijk helemaal... ;)
Kan natuurlijk zelf kiezen welk pistool je wilt. Heb nu een die wat langzamer is maar flink wat meer damage doet, paar schoten en iemand is dood.
quote:
Hogader schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:27:
Ik wil btw wel even meehelpen voor de plaatjes van de wapens in de topic start. hier een voorbeeld:

[afbeelding]

Als de topic starter dit voor allemaal wil dan stuur maar even een DM
Nog even terugkomend hier op. Is het niet een idee om niet het hele plaatje te doen maar wel het balkje met de stats voor elk wapen? Dat kan wel interessant zijn. Hoewel je het ingame ook wel kan terugvinden.

• Deagle
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:50
Ik moet zeggen dat die handpistooltjes veel beter werken dan bij bf2. Maak er aardig wat kills me als ik moet reloaden met de 'main' gun.

• robvanderaart
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07-10 01:44
Heb trouwens een rare bug, als ik in het loading screen kom (als je een server joined) dan gaat mijn Windows volume ineens bijna helemaal omhoog (van de Wave). Ik heb al een re-install geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb trouwens een Creative X-Fi XtremeMusic.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Omnyakom1
Leest Dice die forums wel door? Ze hebben iig nog niet gereageerd, neem aan dat dit normaal is dat alle feedback eenzijdig wordt gegeven tijdens een beta?
Zoveel mensen werken er niet en de beta is net uit, ze moeten gigantisch veel commentaar doorlezen. Als ze dan ook nog moeten verwerken/beoordelen en dan nog feedback leveren... veel werk hoor.
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:45:
Zoveel mensen werken er niet en de beta is net uit, ze moeten gigantisch veel commentaar doorlezen. Als ze dan ook nog moeten verwerken/beoordelen en dan nog feedback leveren... veel werk hoor.
En daarbij, EA heeft nou eenmaal geen goede reputatie als het om support gaat. :')

• Masterkale1
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09-10 20:20
Op win7 loopt dit spel echt stukken beter dan op XP is mij opgevallen. Heb een 8400@ 4gig en 4890

Draai op 1920x1200 4x8x alles high bloom off en HSAO off wat het ook mag zijn.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: SVS SB13ultra, subdude HD - Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC X7500

• Syn3rgi
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-10 09:50
Gratz Stewie!

Damn deze game is best sick. Filmpje op de vorige pagina is alleen wel een stuk anders. Ik bedoel, loopt niet zo smooth als op de Xbox ( Pc zou ik niet weten, hoorde dat daar veel mensen een hoge ping hadden ? )

Anyways, snipen is dus zó tof hier zeg. Assault is ook kick ass, alleen snipe ik wel liever. Gewoon, die afstand, als je dan iemand killt voelt het gewoon goed :+

• DefLite
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16-10 22:18

DefLite

Why so serious?

Haha kwam net dit filmpje tegen.

Vind hem wel cool :p
Gewoon een kill uit een helikopter met een rocket launcher?

• StrikeEagle
  • Laatst online: 17-11-2011
Hoop wel trouwens dat Xfire bad company 2 beta gaat detecteren dmv een update ofzow soon, wel makkelijk voor communicatie en video's/screenshots.

• DefLite
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16-10 22:18

DefLite

Why so serious?

quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 02:42:
Gewoon een kill uit een helikopter met een rocket launcher?
Double kill ^^ Mwa vond het gewoon een stoer filmpje, echt zo'n BF moment imo.

@StrikeEagle
Ik weet wel zeker dat Xfire BC:BF2 gaat ondersteunen.

DefLite wijzigde deze reactie 31-01-2010 03:04 (12%)

• roodbwoy
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18-08 23:09

roodbwoy

Senile Developer

iemand nog wat tips te delen mbt de combat? ben zelf MW2 HC gewent :-) merk nu dat ik een heel magazijn moet gebruiken om iemand neer te krijgen, (en ja ik probeer op het hoofd te mikken maar de aim is nogal onvoorspelbaar)

• k4kl44s
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 06-09 15:29
quote:
roodbwoy schreef op zondag 31 januari 2010 @ 04:19:
iemand nog wat tips te delen mbt de combat? ben zelf MW2 HC gewent :-) merk nu dat ik een heel magazijn moet gebruiken om iemand neer te krijgen, (en ja ik probeer op het hoofd te mikken maar de aim is nogal onvoorspelbaar)
verschilt helemaal per wapen, ik krijg met het standaard assault weapon met kogels makkelijk een kill, als ik daarintegen een grenade naast een vijand schiet loopt hij rustig verder...

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
Little_captain schreef op zondag 31 januari 2010 @ 03:03:
[...]

Double kill ^^ Mwa vond het gewoon een stoer filmpje, echt zo'n BF moment imo.

@StrikeEagle
Ik weet wel zeker dat Xfire BC:BF2 gaat ondersteunen.
Zo speciaal is dat niet, je kan makkelijk triple kill krijgen met de RPG :)

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:

Het enige wat mij echt interesseert:
- Komt er in de final een optie om de FoV aan te passen? Ik vind de huidige FoV zeer ergerlijk.
- Worden de helikopters nog getweaked met het opstijgen? Het lijkt wel een raket namelijk :)
- Komt er ook nog een tweak voor de manier dat de kills gezien worden? Het is namelijk nu niet echt duidelijk wie je gekilled hebt door de onhandige positie.

• Lrod
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23-08 23:12
Ik hoop wel dat er een non-toggle aim optie komt in de full versie. Ik vind het erg kut spelen zo imo.. Ik hou veel liever m'n aim knop gewoon ingedrukt.

Ook hoop ik dat de Delete en Enter knoppen bindable worden.. Ik gebruik deze in ieder spel voor crouch en use (Ik beweeg met m'n arrow keys). :P

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15:10
Moet zeggen dat het spel steeds leuker wordt hoe meer je speelt. Je begint de wapens een beetje door te krijgen en je leert de belangrijke posities op de map kennen. Het geluid is soms wat over de top maar draagt zeker bij aan het gevoel dat je op een slagveld bezig bent. Soms wil je even goed luisteren of je iemand hoort lopen maar dan is er zoveel kabaal dat je niks kan onderscheiden.

Er zijn wel veel campende snipers... of snipende campers..... Iedereen mag natuurlijk doen wat ie wil maar als je een base moet aanvallen en objectives moet kapot maken dan helpt het niet echt om met 4 man op een heuvel te gaan liggen. Merk regelmatig dat ik alleen in vijandelijk gebied sta terwijl mn team amper de base uit is. Als je een beetje goede spelers om je heen hebt is het erg leuk.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Mnstrspeed
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 19:09

Mnstrspeed

Aw, Snap!

quote:
JohnnyV76 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:57:
...
Er zijn wel veel campende snipers... of snipende campers..... Iedereen mag natuurlijk doen wat ie wil maar als je een base moet aanvallen en objectives moet kapot maken dan helpt het niet echt om met 4 man op een heuvel te gaan liggen. Merk regelmatig dat ik alleen in vijandelijk gebied sta terwijl mn team amper de base uit is. Als je een beetje goede spelers om je heen hebt is het erg leuk.
Datzelfde gevoel heb ik ook bij mensen die bovenop die heuvel blijven staan met tanks.. Snap dat het een leuk plekje is om kills te maken, maar echt aanvallen kun je het niet noemen :/

Ehhh wat?

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Eigenlijk zou er gewoon een server moeten zijn waar GoT op joined maar door de waardeloze manier van history opslaan (Geen IP maar name) is dat onmogelijk.

• maxietheboss
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 15:12
Raar, gisteren haalde ik nog rond de 100fps, nu net 30fps max

• Metian

Metian

Nibbles

Is er eigenlijk een manier om in BC2 te zien wat je FPS is ?.
Want ik heb soms meer het gevoel dat ik last van lag heb, dan dat me FPS echt slecht is.

• Crazymonkey
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-10 16:54

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

quote:
Zethian schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:31:
Want ik heb soms meer het gevoel dat ik last van lag heb, dan dat me FPS echt slecht is.
Fraps ;)
quote:
Zethian schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:31:
Fraps, WeGame en Taksi (open source) zouden dit moeten kunnen.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 10:38 (11%)

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:25
Als fanatieke BF2 speler kan ik toch ook niet meer wachten om dit spel te spelen. :P
MW2 heb ik niet gekocht, en dit spel lijkt mij toch wel de investering waard.

Vandaar dat ik wil preorderen en wat vraagjes heb.

Ik wil hem vandaag nog kunnen spelen, dus ik overwoog om via Steam te gaan kopen.
Maarja daar heb je allemaal rare betalingsmethodes, en ik heb dus geen creditcard.

Als je via Steam preorderd, hoe snel heb je de beta key dan binnen?
Zijn er nog andere (Nederlandse) alternatieven met fijne betalingsmethodes waar ik de key dan ook gelijk krijg?

Coolermaster CM 690 III - Corsair HX1200 V2 - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 4,9 1,305v - Gelid Phantom - 16gb G-skill CL15 3000 - Gigabyte Vega 56 OC - Samsung 970 Evo 1tb - Windows 10 Pro 64

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
JohnnyV76 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:57:
Moet zeggen dat het spel steeds leuker wordt hoe meer je speelt.
Eens ... vond er eigenlijk niet veel aan in het begin. Maar begint snel leuker te worden. (had nog nooit BF gespeeld, ben van de CoD richting)
quote:
Er zijn wel veel campende snipers... of snipende campers.....
Tsja, in welke shooter niet. Er zijn overal point-whores die alleen maar op hun eigen stats letten en niet als lid van een team spelen.
Het is af en toe bar en boos ; zie je de killcam, zitten er echt 5 of 6 samen op een heuvel te kamperen.
quote:
Lrod schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:35:
Ook hoop ik dat de Delete en Enter knoppen bindable worden.. Ik gebruik deze in ieder spel voor crouch en use (Ik beweeg met m'n arrow keys).
HA! bekend probleem, ik gebruik arrow-keys ook voor bewegen. Heb grenades & special genades normaal onder 'del' en 'pg dwn' zitten.
Is dat een bug of een feature ?!

Goner wijzigde deze reactie 31-01-2010 10:57 (24%)

• goosche
  • Laatst online: 09:23
Nee.

PromoX wijzigde deze reactie 31-01-2010 11:00 (89%)

• Mnstrspeed
  • Laatst online: 18-10 19:09

Mnstrspeed

Aw, Snap!

quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:00:
Weet niet of deze al gepost was, maar op de website is ook een nieuwe gameplay trailer, van de kaart die in de beta zit:

Iemand enig idee welk wapen dat is @ 0:36 en 1:23? Het lijkt bijna wel een G3, maar die unlockt toch pas bij rank 25 (dus buiten de beta cap)?

edit:
quote:
HugoBoss1985 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:48:
Als fanatieke BF2 speler kan ik toch ook niet meer wachten om dit spel te spelen. :P

Ik wil hem vandaag nog kunnen spelen, dus ik overwoog om via Steam te gaan kopen.
Maarja daar heb je allemaal rare betalingsmethodes, en ik heb dus geen creditcard.

Zijn er nog andere (Nederlandse) alternatieven met fijne betalingsmethodes waar ik de key dan ook gelijk krijg?
Wanneer je hem op Steam koopt, krijg je direct toegang tot de beta (verschijnt dan gewoon in je lijst met games). Zelfs gebruik ik PayPal als betaalmethode bij Steam, maar daarbij duurt het al snel een week of twee voordat je een bankrekening eraan hebt gekoppelt, dus dat lijkt me ook niet voor jou...

Mnstrspeed wijzigde deze reactie 31-01-2010 11:10 (46%)

Ehhh wat?

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 12:36

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zijn er meer mensen die af en toe crash to desktop wanneer je dood gaat en er een explosie gerendered moet worden?

Houdt deze beta ook iets van een log bij die je kunt insturen bij problemen? Het lijkt nu meer een veredelde (met veel bugs) demo zoals ik al eerder aangaf.

Frontpagemoderatie Forum

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:

PayPal en Click and Buy kan je beide heel gemakkelijk in NL gebruiken hoor :)
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:07:
Zijn er meer mensen die af en toe crash to desktop wanneer je dood gaat en er een explosie gerendered moet worden?

Houdt deze beta ook iets van een log bij die je kunt insturen bij problemen? Het lijkt nu meer een veredelde (met veel bugs) demo zoals ik al eerder aangaf.
Je kan op CT (Als je het daar weg hebt, niet dus), of op het forum van EA bugs reporten.
CTDs zijn bekend, sowieso als een tank 0 is en je er uit gaat dan krijg je een CTD in 95% van de gevallen, beter gewoon doodgaan dan zodat je geen CTD hebt.

Phyxion wijzigde deze reactie 31-01-2010 11:12 (29%)

• Omnyakom1
Ik vind trouwens wel goed dat er geen prone inzit, jullie?
quote:
Mnstrspeed schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:07:
[...]

Iemand enig idee welk wapen dat is @ 0:36 en 1:23? Het lijkt bijna wel een G3, maar die unlockt toch pas bij rank 25 (dus buiten de beta cap)?
Sowieso geen wapen die in de PC beta zit. Zie wel meer wapens die ook niet in de pc beta ziten.

• BioHazard
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12:33
quote:

Van harte!

Ik ga straks maar weer eens proberen te spelen. De afgelopen dagen vond ik het spel goed tegenvallen, vooral performance-wise. En dat mijn input af en toe zo heel raar en traag reageert, maar dat kan ook door de FPS komen.

Tech-> i5 6600K-GTX1070 Gamebak // iPhone XR 64Gb // HP Elitebook 830 G5
Vervoer -> 2018 Ford Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost First Edition // 2015 Yamaha MT09

quote:
Zo gauw als de betaling binnen is, krijg je toegang. Ik heb met PayPal betaald (rekening wél gekoppeld trouwens) en kreeg direct toegang. De combinatie Steam + Click and Buy heb ik geen ervaring mee. Met PayPal en Click and Buy is het dus zeker mogelijk om te betalen richting Steam.

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-10 16:20
quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:34:
[...]
Zo gauw als de betaling binnen is, krijg je toegang. Ik heb met PayPal betaald (rekening wél gekoppeld trouwens) en kreeg direct toegang. De combinatie Steam + Click and Buy heb ik geen ervaring mee. Met PayPal en Click and Buy is het dus zeker mogelijk om te betalen richting Steam.
Ja, en anders zou je nog in je kennissenkring kunnen zoeken naar iemand waarvan je ff zijn/haar creditcard mag lenen. Geef je die persoon gewoon contant het geld. Zelf heb ik speciaal voor dit soort dingen een credit card. Verder gebruik ik hem amper.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-10 16:20
Stewie: Van harte nog!

Ik heb trouwens wel een vraagje voor de devs. "Komt er in een later stadium nog iets van een map editor?" Ik vind het namelijk altijd wel leuk om zelf maps te bouwen. Ook zou het een aanwinst zijn voor de modding community.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• theezeefje
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 05-10 13:19
quote:
Little_captain schreef op zondag 31 januari 2010 @ 02:38:
Haha kwam net dit filmpje tegen.[video]
Vind hem wel cool :p
Netjes :D

ik kwam gisteren als attacker uit de lucht zetten met een parachute,
En halverwege mijn vlucht schoot ik iemand uit het gebouw aan de overkant met een sniper !
Was totaal niet gericht, gewoon lomp schieten op het gebouw.

Mooiste was dat het een clanmember was, welke in het andere team zat :D

Als ik er een filmpje van had gemaakt had iedereen me voor cheater uitgemaakt hehe

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• Rynji
quote:
Mnstrspeed schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:07:
[...]

Dat is 99% zeker een M-14, kun je unlocken voor alle classes. je ziet hem onderin bij wapens in het Weapons and Gadgets menu :-) Volgens mij moet je een bepaalde rank hebben om hem te unlocken.

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True