Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

quote:
reemprive schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:35:
Overigens, zijn die regenboog kleuren in de scope weg te krijgen? Ik las over iets als bloom, maar ik zie het niet in mijn settings.
Als het goed is kun je die niet wegkrijgen. Dat zou een oneerlijke situatie opleveren.

Frontpagemoderatie Forum

Kan je idd niet wegkrijgen, hoort bij de scope.
En 3x raken met een sniper en niet dood? Dat lijkt me sterk. Misschien healden ze ondertussen?

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 05-11 15:50
Ik heb trouwens niemand nog gehoord over het feit dat je nu bij alle members van je squad kunt spawnen ipv alleen bij de squad leader. Is er uberhaupt wel een squad leader?

Voor wat meer tactische gameplay zou ik het leuker vinden als je alleen bij de squad leader kunt spawnen. Dan wordt ie meer 'beschermd' en zal ie (als het een goede is) wat voorzichtiger zijn.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• neliz
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 12-07 09:07

neliz

GIGABYTE Man

quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:50:
Ik heb trouwens niemand nog gehoord over het feit dat je nu bij alle members van je squad kunt spawnen ipv alleen bij de squad leader. Is er uberhaupt wel een squad leader?
Degene die squad attack en defend orders kan geven? (voor de bonuspunten)
quote:
Voor wat meer tactische gameplay zou ik het leuker vinden als je alleen bij de squad leader kunt spawnen. Dan wordt ie meer 'beschermd' en zal ie (als het een goede is) wat voorzichtiger zijn.
misschien wel leuke in normale conquest maps, maar in Rush werkt het erg goed als je heel snel als attacker units vlak achter de linies kunt spawnen.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Vervelende was juist dat je altijd moest oppassen dat de squad leader niet dood ging, zeker als je met twee, drie man lekker aan het spelen was, dan was het altijd lastig. Dit is juist heerlijk.

• jagermeister
quote:
neliz schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:52:
[...]

Degene die squad attack en defend orders kan geven? (voor de bonuspunten)
Ik heb nog geen order voorbij zien komen. Maar kan aan mij liggen. Hoe werkt dat dan? Zelfde als BF2? Dus rechter muisknop op map?
quote:
misschien wel leuke in normale conquest maps, maar in Rush werkt het erg goed als je heel snel als attacker units vlak achter de linies kunt spawnen.
Daar heb je misschien wel gelijk in, alleen het wordt wel makkelijker zo. Waarschijnlijk is dit dan juist het principe van Rush. :P

• reemprive
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 12-11 12:30
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:50:
Kan je idd niet wegkrijgen, hoort bij de scope.
En 3x raken met een sniper en niet dood? Dat lijkt me sterk. Misschien healden ze ondertussen?
Nee het was een speler die alleen liep, met niemand in de buurt. Kreeg 3 keer een hitmarker, toen rende hij mijn kant op. Geen objecten ertussen....

Hoe ik bij dat verhaal met die scope kom is n.a.v. dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=VAWb8zWEN5M

Origin: Distinctiv3 YT

Misschien een verschil tussen de 360 en de PC versie. En van die sniper, geen idee. Twee schoten is genoeg normaal.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08-11 22:12

Goner

What can I do you for ?

quote:
peakaboo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:01:
Kom op, je moet je gewoon vrij kunnen bewegen...
Inderdaad, daar gaat het om ... je kunt hollen, springen, bukken, klimmen dus je moet ook kunnen liggen cq kruipen. Hebben ze nooit van 'tijgeren' gehoord bij EA ?

Iets heel anders ; is dat iets typisch BF dat je niet met alle wapens kunt mikken over je iron-sight ?!
Ik heb een paar van die close-combat wapens vrijgespeeld, een shotgun en een Saiga (?) en dan krijg je een suf cirkeltje als je rechter-muis gebruikt ?! Ik wil een vizier !! Kan toch met een revolver/pistool ook ...

Goner wijzigde deze reactie 31-01-2010 20:03 (4%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13-11 19:07

Phyxion

_/-\o_

quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:33:
[...]

Een beta is in mijn ogen een "bijna klaar" product waar men nog wat fouten uit wil halen die niet door simpele testen naar voren zullen komen. Hoewel ik het een erg leuk spel vind kan ik niet zeggen dat deze versie ook maar in de buurt komt van iets stabiels. In een kwartier spelen kun je echt al een hele rij bugs aanwijzen viel mij op.

Ik hoorde overigens ook het gerucht dat de huidige beta oude code zou zijn van maanden terug. Geen idee of dat waar is overigens.
In een maand tijd kan er een hoop getweaked worden buiten het feit dat een beta natuurlijk ook alles behalve een bijna klaar product hoeft te zijn. Sowieso geloof ik nooit dat we op de laatste build draaien die ze hebben. Ze hadden van te voren al aangegeven dat de final best veel tweaks en aanpassingen heeft i.t.t. de beta en dat de beta er meer is voor de gameplay tweaks dan voor de rest.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Idd raar dat je met shotguns niet iron-sight kan aimen.

Maar dat je kan rennen en springen is geen argument voor prone, dat slaat nergens op.

• jagermeister
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:55:
Vervelende was juist dat je altijd moest oppassen dat de squad leader niet dood ging, zeker als je met twee, drie man lekker aan het spelen was, dan was het altijd lastig. Dit is juist heerlijk.
Dat maakte het IMHO wel een stuk uitdagender. Maar goed... hoe het nu is, is het ook wel geinig. Je zit in no-time weer middenin de actie.

• Bor
  • Nu online

Bor

quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:05:
[...]
Dat maakte het IMHO wel een stuk uitdagender. Maar goed... hoe het nu is, is het ook wel geinig. Je zit in no-time weer middenin de actie.
Inderdaad. Deze manier zorgt wel voor meer spanning. Dat past imho goed in Bad Company. Ik denk dat veel mensen BC2 toch stiekem zien als een opvolger voor BF-2 terwijl Bad Company (deel 1) toch ook een andere game is.

Frontpagemoderatie Forum

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07:50

aex351

I am the one

Werkt BFBC2 trouwens met Steam of is dat optioneel?

< dit stukje webruimte is te huur >

• Bolletje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13-11 20:21

Bolletje

Moderator Harde Waren / BBG-er
quote:
aex351 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:28:
Werkt BFBC2 trouwens met Steam of is dat optioneel?
Optioneel.

Ik heb het draaien zonder Steam in elk geval.

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-11 20:58
quote:
Murk schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:31:
Van harte Stewie :P

Kan niet wachten om het te spelen, stomme 5870 kaart komt maar niet :'(
Als die er is, komt het allemaal goed. De mijne heeft niet echt moeite met de game 8)

• aex351
  • Registratie: juni 2005

aex351

I am the one

quote:
Bolletje92 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:30:
[...]
Optioneel.
Ik heb het draaien zonder Steam in elk geval.
In hoeverre is het optioneel? Want het updaten via Steam is toch best wel handig. Ik weet dat Steam ook de optie heeft om non-Steam games toe te voegen. Dus infeite alleen een snelkoppeling.

< dit stukje webruimte is te huur >

Ik weet niet hoe EA het met de final gaat doen. Empire Total War bijvoorbeeld koop je ook gewoon boxed, is wel een Steam spel en werkt volledig via Steam.

Maar updaten via Steam of updaten via de updater van het spel maakt toch niet veel uit? Oke Steam doet het op de achtergrond dus je merkt echt niks, maar de updater zelf werkt ook best goed.

Tsurany wijzigde deze reactie 31-01-2010 20:50 (38%)

• partyondude
Bij mij werkt de updater niet, heb de game via EA gekocht

• Bolletje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13-11 20:21

Bolletje

Moderator Harde Waren / BBG-er
quote:
aex351 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:41:
[...]

In hoeverre is het optioneel? Want het updaten via Steam is toch best wel handig. Ik weet dat Steam ook de optie heeft om non-Steam games toe te voegen. Dus infeite alleen een snelkoppeling.
En zo ver dat het niet per se nodig is :p

Zoals je zegt kan je het gebruiken voor updates en heb je hem makkelijk in je games-lijstje staan, maar voor de rest voegt het volgens mij niet veel toe.

Ik heb gewoon een snelkoppeling op het bureaublad staan van BFBC2Game.exe ;)
quote:
partyondude schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:53:
Bij mij werkt de updater niet, heb de game via EA gekocht
Ook de updater exe als administrator gedraait?

• i-peter
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-11 19:12
Hebben er nog meer mensen last van dat je als je aimt met een sniper, je beeld begint te schokken. En dan bedoel ik hele kleine schokken, de schokken zijn continue.
De wapens zijn toegevoegd aan de TS, ze zijn klikbaar, voor ietsjes groter. Onze dank gaat uit naar Hogader, die deze afbeeldingen gemaakt en waar nodig verbouwd heeft voor dit topic.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Misschien de unlock volgorde erin zitten en bij welke rank? Want een groot deel is niet direct bruikbaar. Tevens zou ik ze een stuk verkleinen want dit is enorm chaotisch zo.

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
quote:
i-peter schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:20:
Hebben er nog meer mensen last van dat je als je aimt met een sniper, je beeld begint te schokken. En dan bedoel ik hele kleine schokken, de schokken zijn continue.
Jup ik heb het ook. Waarschijnlijk zijn het dan bominslagen, anders weet ik het eigenlijk ook niet...

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 04-11 16:56
Is dit iemand al opgevallen?
Engi's dragen soms een RPG en die andere rocket launcher, terwijl ze zelf alleen maar die nieuwere launcher hebben.

• Tcd
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Gaan ze die ingame server browsen nog een keer fixen? ik kan nieteens op naam, ping of spelers sorteren, of hoort dit zo?

vernieuwde specs

• jagermeister
quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:16:
De wapens zijn toegevoegd aan de TS, ze zijn klikbaar, voor ietsjes groter. Onze dank gaat uit naar Hogader, die deze afbeeldingen gemaakt en waar nodig verbouwd heeft voor dit topic.
Netjes! Flinke TS is het aan het worden. :)

Overigens voor de mensen die een (te) lage frame rate hebben:

In de gamesettings.ini Sound Systems 1 veranderen naar Sound Systems 2

Zorgt ervoor dat het geluid hardware versterkt word i.p.v. software. Zelf nog niet geprobeerd, maar klinkt plausibel dat dit performance winst gaat geven.

Edit: Voor de gene hierboven. In game browser is nog niet af. Was een known issue geloof ik.

jagermeister wijzigde deze reactie 31-01-2010 22:49 (6%)

quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:25:
Misschien de unlock volgorde erin zitten en bij welke rank? Want een groot deel is niet direct bruikbaar.
Ik wil ze best op volgorde zetten, alleen is dat moeilijk uit de code op te maken, om dat ook nog eens uit te gaan zoeken is een boel werk.
quote:
Tevens zou ik ze een stuk verkleinen want dit is enorm chaotisch zo.
Verkleinen is geen probleem, alleen verlies je dan misschien de leesbaarheid. Misschien een idee om in deel 3 van deze topic reeks de startpost uit te splitsen naar meerdere posts, dan word het beter leesbaar denk ik.
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:46:
Nou inderdaad, het word echt veel code om doorheen te zwoegen intussen.
quote:

Zorgt ervoor dat het geluid hardware versterkt word i.p.v. software. Zelf nog niet geprobeerd, maar klinkt plausibel dat dit performance winst gaat geven.
Weet je ook waar deze file te vinden is? Ik kom hem zo 1 2 3 niet tegen in de applicatie-map binnen Steam.
quote:
Edit: Voor de gene hierboven. In game browser is nog niet af. Was een known issue geloof ik.
Ik dacht dat met de patch de serverlijst-crashes (naar desktop) gefixed waren? Of er verder naar de serverbrowser gekeken is weet ik niet.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 22:52 (40%)

Zal bijna niks schelen, geluid softwarematig afhandelen kost je niks qua snelheid. Of je nou onboard gebruikt of een echte geluidskaart, scheelt in performance niet.

En mijn idee was ook geen plaatjes maar enkel de stats, dit lijkt leuk maar is erg onoverzichtelijk naar mijn mening.

Tsurany wijzigde deze reactie 31-01-2010 22:49 (27%)

• roodbwoy
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18-08 23:09

roodbwoy

Senile Developer

ppfff.. vraag me toch af of alle hits wel geregistreerd worden... ik schiet een complete clip uit mn XM8 in iemands lichaam, en ik wordt met 3 schoten neergeknald door een SCAR-L... en ja, ik schiet in bursts en mik op het hoofd...

• jagermeister
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:48:
Zal bijna niks schelen, geluid softwarematig afhandelen kost je niks qua snelheid. Of je nou onboard gebruikt of een echte geluidskaart, scheelt in performance niet.

En mijn idee was ook geen plaatjes maar enkel de stats, dit lijkt leuk maar is erg onoverzichtelijk naar mijn mening.
Ik las dat iemand zo'n 15 frames p/s winst boekte. Het is het proberen waard...toch?

@GJtje: Je kunt ze toch gewoon verkleinen. Ze zijn klikbaar, dus als men het niet kan lezen, dan moeten ze maar ff klikken :)

• skullsplitter
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-08 19:28

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
roodbwoy schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:48:
ppfff.. vraag me toch af of alle hits wel geregistreerd worden... ik schiet een complete clip uit mn XM8 in iemands lichaam, en ik wordt met 3 schoten neergeknald door een SCAR-L... en ja, ik schiet in bursts en mik op het hoofd...
Bekend probleem, heb/had ik met BF2 al vaak :')

www.avpnews.com

• partyondude
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:59:
[...]

Ook de updater exe als administrator gedraait?
Zeker, krijg dan de melding dat het een corrupt file is :|
quote:
Tsurany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:48:
Alleen weet je dan weer lastig welk geweer dat is qua looks. Heb ook geprobeerd de overzichtelijkheid te bewaren, is me nu nog niet echt gelukt. Er zal vast wel wat op bedacht gaan worden.
Misschien dat ik het ga opsplitsen en twee geweren per rij ga weergeven, met een klikbare link naar de grotere, zoals dat nu ook het geval is (al word ie dan niet veel groter).

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 23:11 (35%)

• Fox
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
quote:
Dorest0rm schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:41:
Is dit iemand al opgevallen?
Engi's dragen soms een RPG en die andere rocket launcher, terwijl ze zelf alleen maar die nieuwere launcher hebben.

[afbeelding]
Klopt. Soms zie je ook bij iemand die een AT mine vast heeft, dat hij de rocket launcher op ze rug heeft die niet voor de beta beschikbaar is. Lijkt me een schoonheidsfoutje.

• partyondude
Kudos voor de TS trouwens, ziet er gelikt uit en is zeer informatief :)

• Bor
  • Nu online

Bor

quote:
Tcd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:42:
Gaan ze die ingame server browsen nog een keer fixen? ik kan nieteens op naam, ping of spelers sorteren, of hoort dit zo?
De ping is bij mij nooit ingevuld en ook ingame kan ik geen ping zien terwijl ik regelmatig merk dat ik op slechte (bv USA) servers terecht kom met gigantische lag.

Doet die configurator tool uit de TS het zowel met de steam als non-steam versie trouwens?

Voor de rest nog een tip voor de TS: sorteer de wapens op type, dus pistolen bij elkaar, rifles bij elkaar etc.

Bor wijzigde deze reactie 31-01-2010 23:14 (20%)

Frontpagemoderatie Forum

• jagermeister
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:11:
[...]

De ping is bij mij nooit ingevuld en ook ingame kan ik geen ping zien terwijl ik regelmatig merk dat ik op slechte (bv USA) servers terecht kom met gigantische lag.

Doet die configurator tool uit de TS het zowel met de steam als non-steam versie trouwens?

Voor de rest nog een tip voor de TS: sorteer de wapens op type, dus pistolen bij elkaar, rifles bij elkaar etc.
Ga dan gewoon naar de i3d AMS servers. Weet je iig dat je ping goed is.

Voor wat betreft die tool. Geen id of ie het met de Steam versie doet. De non-steam versie werkt het wel bij.

jagermeister wijzigde deze reactie 31-01-2010 23:18 (8%)

quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:11:
Binnen de wapens per klasse bedoel je? Anders is het overzicht helemaal snel zoek. ;)

CH4OS wijzigde deze reactie 31-01-2010 23:17 (8%)

• Bor
  • Nu online

Bor

quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:17:
[...]
Binnen de wapens per klasse bedoel je? Anders is het overzicht helemaal snel zoek. ;)
Dat bedoel ik inderdaad :)

Frontpagemoderatie Forum

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:34
Wat mij trouwens op viel is dat de servers bij iedereen op dezelfde plaats staan. Als ik een server join met een naam en ik zeg dat die in het midden van de lijst staat, dan is dat bij andere vaak hetzelfde geval, wel makkelijk :P. Zou die serverlijst centraal bijgehouden worden ofzo? Zou wellicht een reden kunnen zijn waarom de serverfiles niet vrijgegeven worden (niet per se, maar toch...)
quote:
Lukosje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:19:
Zou die serverlijst centraal bijgehouden worden ofzo? Zou wellicht een reden kunnen zijn waarom de serverfiles niet vrijgegeven worden (niet per se, maar toch...)
Om zélf een server te kunnen draaien bedoel je? Denk het niet, ik denk dat dat meer te maken heeft met het (ver)huren van gameservers. ;)

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13-11 08:09

Patriot

Fulltime #whatpulsert

quote:
Lukosje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:19::P. Zou die serverlijst centraal bijgehouden worden ofzo? Zou wellicht een reden kunnen zijn waarom de serverfiles niet vrijgegeven worden (niet per se, maar toch...)
Ik vind het ook altijd maar een vreemd systeem hoor, met die servers. Het heeft de snelheid van allemaal verschillende servers die zichzelf announcen, maar ondertussen is het lijstje wel iedere keer éxact hetzelfde en dat zie je bij announcende servers meestal niet.

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:34
quote:
GJtje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:26:
[...]
Om zélf een server te kunnen draaien bedoel je? Denk het niet, ik denk dat dat meer te maken heeft met het (ver)huren van gameservers. ;)
EA en DICE hebben al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ze het om het geld niet hoeven te doen (lees: het verhuren van gameservers levert hen geen geld op)

• Omnyakom1
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12-11 13:10
Goed nieuws

OPTIMIZATION

repi
.@heromilkshake Yes, the #BFBC2 PC beta doesn't have all of our optimizations. Some we will try to patch in

http://twitter.com/repi/status/8465766938

This is via twitter. For some of you who don't know who Repi is, he is the rendering architect at DICE.

CLEARLY states that the game isn't at full optimization yet. PATIENCE IS KEY.

FOV

The team at DICE is fully aware of the very wanted FOV increase.

repi
@GreatAllah Haha yeah I saw that. We are going to add proper support for customizable/wider FOV, but have some bigger issues to fix first.

http://twitter.com/repi/status/8465112917

• Fox
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Bredere FOV. *O*

BC2 wordt zeker een koop voor mij!

• partyondude
Noem me een noob, maar wie kan even in Jip en Janneke taal uitleggen wat FOV precies is?

• jagana
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11-11 22:45
FOV is hoeveel je tegelijk kan zien op elk gegeven moment, zie je bijvoorbeeld alleen de tank voor je of zie je ook de rest eromheen.

Hoe groter de FOV hoe meer je ziet tegelijk.

• Suicyder
  • Nu online
quote:
partyondude schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:25:
Noem me een noob, maar wie kan even in Jip en Janneke taal uitleggen wat FOV precies is?
Om het nog even af te maken want de afkorting wordt uitgelegd maar niet uitgeschreven.
FoV= Field of View

Ik ben vrij enthousiast te noemen van BC2, het speelt vrij lekker weg, laat die release maar komen 8) (zodra de game af is ofcourse)

Suicyder wijzigde deze reactie 01-02-2010 00:50 (3%)

FoV is heel simpel uitgelegd, het is de hoek die je ziet.

Het is dus de Field of View, de hoek in graden die je ziet. Hoe groter die hoek hoe meer je ziet. Een te krappe FoV zorgt er voor dat je niet ziet wat er links en rechts gebeurt maar alleen in het midden voor je. Een te hoge FoV zorgt er voor dat je ook naast je kan kijken waardoor het beeld vervormd.

Tsurany wijzigde deze reactie 01-02-2010 00:53 (48%)

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 08:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik had die beta drivers geinstalleerd van nvidia maar voor mijn gevoel loopt met name cod nu ook veel minder lekker :S Zeker met rook etc... Erg weird. Ik denk dat ik maar weer andere drivers ga installeren.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• FiRePaTH
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11-11 00:31

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

quote:
Stewie! schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:17:
Zijn hier veel Xbox360 spelers?
Zijn er PC/xbox/ps3 spelers die vragen hebben voor de devs?

*O* *O* * Stewie! is jarig *O* *O*
Ik ken je dan wel niet, maar toch nog gefeliciteerd! :)

En ja ik heb 2 vragen (waarvan de 2e voor de xbox360 versie, de demo is erg goed moet ik zeggen!).
- De M1 Garand (zit in full game, maar toch), moet worden geunlocked dmv "Battlefield Veteran" status (http://veteran.battlefield.com/). Spelers met Battlefield 1943 zouden die dan kunnen unlocken. Het probleem is dat Battlefield 1943 Veteran al sinds zomer 2009 niet verschijnt (heeft het nooit gedaan), en je kan ook geen gamertag invullen bij BF1943 op de "veteran" site. Het werkt dus -TOTAAL- niet op het moment. Wordt dit gefixed voor de officiele BFBC2 launch?

- Specifiek over de xbox360 versie: Waar is de Anti-Aliasing? Ik speel op 1680x1050 in VGA mode (via PC LCD widescreen monitor). Nu ziet alles er wel mooi uit, echter is het ontbreken van -elke- vorm van Anti-Aliasing (al was het maar 2xAA) toch een groot minpunt op dit moment... Alleen als ik in 640x480 speel (xbox360 in VGA mode) is de anti aliasing aan... Nu snap ik dat consoles beperkingen hebben qua rekenkracht, maar is het geen optie om een soort keuze in het menu te hebben met AA aan / uit? Met dan als melding dat het soms iets trager kan zijn. 16x AA is niet nodig, maar -ENIGE- vorm van AA (2xAA? 4xAA?) zou het toch wel een -STUK- mooier maken! :)

P.S. Nog een klein vraagje voor de spelers hier: Kan je op de M14 en G3 scopes zetten? Aangezien dan niet op de plaatjes staat van de topic start. Zo ja, bij welke wapens kan dat dan nog meer?

FiRePaTH wijzigde deze reactie 01-02-2010 02:57 (5%)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

misschien lees ik er overheen,
na een paar pagina's lezen en zwoegen :)

Krijgen jullie je maten gewoon in de friends list?
Mij lukt het niet. ik druk op request en me maat ook en we krijgen uitnodigingen maar de lijst blijft leeg.
Heb em op de pc en heb de laatste update via de updater gisteren erop gezet.

• maxietheboss
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12-11 21:36
quote:
jagermeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:46:
[...]

Het enige wat ik kan vinden is soundsytemsize maar niet sound Systems.
Het geluid dat over mijn videokaart wordt verstuurd is alleen maar ruis en andere troep. Via onboard werkt het wel. Het lijkt wel of BFBC2 niet met een x-fi samen wil

• Dorest0rm
Heh, net gevonden op de Steam forums

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

ik snap dat gezeik allemaal maar niet over ports hoor, als een game goed geport kan worden van console naar PC of vice versa is er niks aan de hand,...

forums zitten vol met huilbabies...

• H3llSiNG
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14-09-2017
Ja, ik vind hem erg lekker spelen anders, voelt zich heeeel anders aan dan andere console ports.
Goed, je kan niet liggen maar daar hebben ze lang over na gedacht, er zijn wat problemen met de server browser, de FOV zou beter kunnen en vele kampen met performance problemen, maar daarvoor is het ook een beta! Ik vertrouw erin dat ze vele puntjes zullen verbeteren, ze hebben tenslotte nog een dikke maand.

Ik lees net dat de multiplayer 16!! maps gaat hebben. Aardig wat vind ik en gaat voor genoeg variatie zorgen. Maar waarschijnlijk en helaas ook een hoop bugs/exploits. 16 maps bugvrij te hebben bij release is gewoon bijna onmogelijk.

H3llSiNG wijzigde deze reactie 01-02-2010 09:22 (22%)

https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Exspire
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-12-2016
GoT-naam: Exspire
Steam-naam: Animatonic
BFBC2-naam: Exspire

http://twitch.tv/theviewingexperience

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13-11 18:37
Ik heb inmiddels van een vriend de mogelijkheid gehad om via zijn STEAM account bfbc beta te spelen.
Alles verliep soepel, kwam direct in het spel en heb gelijk mijn instellingen goed gezet.

Dit is misschien wel handig voor meerdere mensen om te weten:

Nu moest ik met mijn EA account inloggen en die activatiesleutel invoeren om met spelen te beginnen.

Daar komt het, want het spel gaf aan dat deze sleutel al in gebruik was.

Gaat het misschien werken als ik óók met de EA account van mijn vriend inlog?

Coolermaster CM 690 III - Corsair HX1200 V2 - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 4,9 1,305v - Gelid Phantom - 16gb G-skill CL15 3000 - Gigabyte Vega 56 OC - Samsung 970 Evo 1tb - Windows 10 Pro 64

• Goner

Goner

What can I do you for ?

BFBC2 al gehacked ??

http://www.pbbans.com/for...view__findpost__p__294365

Dat zijn wel heel veel enemy icons ... handig :(
By the way ; wanneer krijg je (onge-hacked) enemy icons in beeld ?? Als ze binnen een bepaalde afstand zijn ?

Goner wijzigde deze reactie 01-02-2010 09:49 (37%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

quote:
H3llSiNG schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:43:
Ja, ik vind hem erg lekker spelen anders, voelt zich heeeel anders aan dan andere console ports.
Goed, je kan niet liggen maar daar hebben ze lang over na gedacht, er zijn wat problemen met de server browser, de FOV zou beter kunnen en vele kampen met performance problemen, maar daarvoor is het ook een beta! Ik vertrouw erin dat ze vele puntjes zullen verbeteren, ze hebben tenslotte nog een dikke maand.

Ik lees net dat de multiplayer 16!! maps gaat hebben. Aardig wat vind ik en gaat voor genoeg variatie zorgen. Maar waarschijnlijk en helaas ook een hoop bugs/exploits. 16 maps bugvrij te hebben bij release is gewoon bijna onmogelijk.
Check de twitters van DICE, er komen meerdere performance patches uit in de beta + er wordt gewerkt aan een instelbare FOV :-)

*yay!*

• Metian
  • Registratie: januari 2010

Metian

Nibbles

Was toch wel te verwachten dat BC2 een port zou zijn van Xbox360 / PS3. Orgineel is de BC-serie van de console. Echter omdat de PC laatste tijd weinig tot geen nieuwe BF games heeft. Hebben ze het ook op de PC laten komen.

Wacht echter maar tot BF3 komt. Die puur voor de PC gaat worden, anders zou DICE ook langzamerhand richting de consoles gaan, en dat zou jammer zijn.

iPhone X × BattleTag Metian#2962 × Verdere informatie is verloren gegaan.

• Crazymonkey
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:15

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

quote:
Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:38:

By the way ; wanneer krijg je (onge-hacked) enemy icons in beeld ?? Als ze binnen een bepaalde afstand zijn ?
Als je ze spot met Q dan krijgen ze tijdelijk een oranje dakje boven hun hoofd ;)

• partyondude
quote:
Zethian schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:50:
Was toch wel te verwachten dat BC2 een port zou zijn van Xbox360 / PS3. Orgineel is de BC-serie van de console. Echter omdat de PC laatste tijd weinig tot geen nieuwe BF games heeft. Hebben ze het ook op de PC laten komen.

Wacht echter maar tot BF3 komt. Die puur voor de PC gaat worden, anders zou DICE ook langzamerhand richting de consoles gaan, en dat zou jammer zijn.
Hoezo BF3?

Is die al aangekondigd dan?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik krijg dat oranje ikoontje automagisch .... ?? Heb Q nog nooit gebruikt :?
Maar krijg 'm niet voor alle enemies uiteraard, zoals in de screenshots over de hack.

EDIT: of krijg je dat ook als teammates iemand spotten ?

Goner wijzigde deze reactie 01-02-2010 10:10 (15%)

Dat krijgt iedereen in jou team als hij door 1 iemand gespot wordt. Als je spot en iemand anders dood hem krijg je ook assist punten.

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

quote:
partyondude schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:08:
[...]

Hoezo BF3?

Is die al aangekondigd dan?
tussen neus en lippen

• Metian

Metian

Nibbles

iPhone X × BattleTag Metian#2962 × Verdere informatie is verloren gegaan.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Tsurany schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:14:
Dat krijgt iedereen in jou team als hij door 1 iemand gespot wordt. Als je spot en iemand anders dood hem krijg je ook assist punten.
Weer wat geleerd ... er zit wel heel veel nieuws/anders in maar ik begin BF toch wel heel leuk te vinden.

nog wat n00b-vragen :
- Begrijp ik nou goed dat je de MCOM ook gewoon met C4 en ander zwaar geschut kunt beschadigen/vernietigen ??
- pak je normaal ammo and med-kist met E op ?? paar keer geprobeerd, maar lukt me niet

Goner wijzigde deze reactie 01-02-2010 10:26 (10%)

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

quote:
Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:21:
[...]

Weer wat geleerd ... er zit wel heel veel nieuws/anders in maar ik begin BF toch wel heel leuk te vinden.

nog wat n00b-vragen :
- Begrijp ik nou goed dat je de MCOM ook gewoon met C4 en ander zwaar geschut kunt beschadigen/vernietigen ??
- pak je normaal ammo and med-kist met E op ?? paar keer geprobeerd, maar lukt me niet
- Ja je kan MCOM met explosives opblazen, C4 o.a.
- Als je over een ammo/med kistje loopt pak je automatisch ammo/health op, op het kistje blijven staan voor meer ammo/health
Kan je de MCOM ook opblazen door gewoon oneindig met je tank op het gebouw te schieten tot het instort?

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 05-11 08:18

d_star

Maharadja of the Year :-/

quote:
Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:21:
[...]

nog wat n00b-vragen :
^^Eensch. BF begin ik ook ontzettend tof te vinden. Echt een heel gaaf oorlogsgevoel, het geluid is werkelijk overdonderend...

Wat betreft je 'n00b-vraag': ja, da's mogelijk, sterker nog: er zijn op youtube al legio filmpjes te vinden van gasten die zo'n buggy vol douwen met C4, met die buggy richting MCOM sprinten en dan snel eraf stappen en de boel laten ontploffen... Of wat te denken van iemand die in een heli als passagier zit en met een welgemikt schot van zn RPG de MCOM vernietigt.. Of met een tank vanaf een heuveltje ergens veilig de MCOM kapot schieten.. Legio mogelijkheden! Ook wel tof hoor, als je echt 10 seconden moet gaan zitten om de MCOM te 'armen', wordt het wel heel makkelijk voor de defenders..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Sypher
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:49
Nou, mijn weekend heb ik best veel gespeeld. Toch nog wat vragen:

1) Hoe krijg je zo'n tracer dart? Ik heb ze in de beta gezien.
2) Idem maar dan met de "homing missile".

Ik heb van alles al het plafond van upgrades bereikt. De volgende is 100000004000 oid dus dat is niet de bedoeling dat je dat haalt.

• Dorest0rm
quote:
Tsurany schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:37:
Kan je de MCOM ook opblazen door gewoon oneindig met je tank op het gebouw te schieten tot het instort?
Yup, keihard knallen met een tank en c4's totdat ie instort, prachtig om te doen :D

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
d_star schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:38:
Ook wel tof hoor, als je echt 10 seconden moet gaan zitten om de MCOM te 'armen', wordt het wel heel makkelijk voor de defenders..
Dat bedoel ik ! Heb me gisterenavond eens bezig gehouden met MCOMs besluipen, maar ja, zodra je je charge erop hebt zitten gaat het alarm en komt iedereen aanhollen !! Ondanks dat toch m'n speldje voor 4 opgeblazen MCOMs verdiend. Dat wordt dus voortaan recon en C4 ;)
Jammer dat die recon alleen die suffe sniper rifles heeft ... of vrijgespeelde shotguns. Maar eens proberen een echt geweer vrij te spelen voor recon.

Echt geweer vrijspelen... alleen de Thompson is volgens mij een optie, die is vrij zwak. De rest is shotgun of sniper.

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23:01

Murk

Is this thing on?

quote:
Goner schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:02:
[...]

Iets heel anders ; is dat iets typisch BF dat je niet met alle wapens kunt mikken over je iron-sight ?!
Ik heb een paar van die close-combat wapens vrijgespeeld, een shotgun en een Saiga (?) en dan krijg je een suf cirkeltje als je rechter-muis gebruikt ?! Ik wil een vizier !! Kan toch met een revolver/pistool ook ...
Yep typisch BF.
quote:
Dorest0rm schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:45:
[...]

Yup, keihard knallen met een tank en c4's totdat ie instort, prachtig om te doen :D
:9~ wil spelen :(

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zit me eens even te verdiepen in C4 ; blijkbaar heb je 6 ladingen nodig voor een MCOM ??
Dan heb je dus een ammo-case nodig ... en ik snap nog steeds niet hoe ik medkits en ammocases moet gebruiiken. Ben er op gaan staan, geprobeerd op te pakken met E ... ?

EDIT: blijkbaar kun je als assault ook C4 krijgen. Je moet dan een geweer zonder 'gadgets' kiezen, dan krijg je C4 ipv bijv rocket-launcher.

Goner wijzigde deze reactie 01-02-2010 11:18 (21%)

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

quote:
Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:17:
Zit me eens even te verdiepen in C4 ; blijkbaar heb je 6 ladingen nodig voor een MCOM ??
Dan heb je dus een ammo-case nodig ... en ik snap nog steeds niet hoe ik medkits en ammocases moet gebruiiken. Ben er op gaan staan, geprobeerd op te pakken met E ... ?
gewoon er bij gaan staan
rechargen is langzamer dan in BF2, maar je ziet aan je ammo (of health) dat het oploopt.

• partyondude
quote:
Vet, heb dat bericht niet gezien, zat toen in Noorwegen :P

Laat maar komen! Al ga ik me hier ook zeer goed mee vermaken 8)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
neliz schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:19:
gewoon er bij gaan staan
rechargen is langzamer dan in BF2, maar je ziet aan je ammo (of health) dat het oploopt.
Aha ! Dat wordt lachen als ik straks CoD en BF door elkaar speel ... zitten wat leuke verschillen tussen (en dan speel ik CoD ook nog modded, weer net anders).
Overigens heb ik m'n health-bar nog niet ontdekt ... of zijn dat die bloed-spetters die langzaam verdwijnen ?

Nu we het over classes hebben, ik vind sommige combinaties wel apart. Medic met heavy machine gun ? Recon met sniper ?

Vond de BF beta aanvankelijk niet echt daverend. Maar een weekendje spelen en ik ben hooked ... zit nu op m'n werk (ja, het is rustig) en heb ontzettend zin om on-line te gaan :+

Goner wijzigde deze reactie 01-02-2010 11:36 (6%)

• Sypher
quote:
Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:17:
Die 6 ladingen krijg je als je recon wordt en de "C4 upgrade" neemt. Works like a charm. Beetje lullige tactiek maar het is wel effectief.

Er overheen langs lopen is voor ammo vaak zelfs al genoeg. Medic duurt wel wat langer.

• madmaus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-11 17:32
Hoe zit het eigelijk met je health? Ik zie nergens een healthbar namelijk.
Vult hij zicht automatisch weer zoals MW2? Of wordt hij alleen aangevuld door een medic zoals in BF2?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Sypher
quote:
madmaus schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:05:
Vult hij zicht automatisch weer zoals MW2? Of wordt hij alleen aangevuld door een medic zoals in BF2?
Medics healen je. Die zien overigens ook een healthbar onder je naam, net zoals assault een ammobar ziet.
Automagisch healen is niet erg realistisch imho.

• madmaus
quote:
Sypher schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:11:
[...]

Medics healen je. Die zien overigens ook een healthbar onder je naam, net zoals assault een ammobar ziet.
Automagisch healen is niet erg realistisch imho.
Dit systeem vind ik ook beter/realistischer.
Maar ik vraag het ook omdat als je bijna doodgeschoten bent je van die rode vlekken ziet. Maar die verdwijnen dus weer, daarom dacht ik dat je health misschien weer opliep.

Niet dus, zoals het hoort in de BF reeks. :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• jagermeister
quote:
Sypher schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:41:
[...]

Die 6 ladingen krijg je als je recon wordt en de "C4 upgrade" neemt. Works like a charm. Beetje lullige tactiek maar het is wel effectief.

Er overheen langs lopen is voor ammo vaak zelfs al genoeg. Medic duurt wel wat langer.
Zeker lullig. Ik voorzie dat dit de aanvallende partij een enorm voordeel gaat geven (als de massa er achter is dat dit kan). Hoewel, beetje mijnen rond de CP points verspreiden en ze halen het nooit met de quad. >:)

• Kagar
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-11-2016
quote:
madmaus schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:05:
Hoe meer bloedspetters er op je scherm zitten hoe gewonder je bent. Alleen genees je zelf weer met verloop van de tijd. Vind dit niet echt geweldig, had liever gewoon een health bar gezien en healen alleen via een med-kit.

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

quote:
Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:30:
Vond de BF beta aanvankelijk niet echt daverend. Maar een weekendje spelen en ik ben hooked ... zit nu op m'n werk (ja, het is rustig) en heb ontzettend zin om on-line te gaan :+
Join the club.

Het was gisteren een uur of half drie en toen ik na een disconnect ineens te zien kreeg dat er geen connectie meer was met de EA login servers heb ik 't voor gezien gehouden maar jongens jongens wat is het lekker. Met mes is het nu lekker effectief

• jagermeister
Sterker nog, je kunt de UAV ook vol plakken met C4 en dan gewoon op de krat storten en boem.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Meer over healing : http://blogs.battlefield....ompany-2-battlefield.aspx
er is dus wel degelijk auto-healing,

Een vehicle vol C4 lijkt me niks ; maar sneaky volplakken is leuk. Er zijn een paar leuke omweggetjes ... zelfs met alarm waren ze niet altijd op tijd.
Maar de C4 strategie zal er wel voor zorgen dat niet iedereen naar voren stormt, maar de MCOMs wat beter in het oog houdt.

Goner wijzigde deze reactie 01-02-2010 13:17 (22%)

• stephandijkhuis
  • Laatst online: 27-10-2018
Jongens ik had nog eens wat gelezen over fps, ikzelf draai nog steeds 15 fps, en dat speelt toch echt beroerd.
nou heb ik al aangepast het volgende :

het sound gedeelte wat hier besproken is.
Het direct x aanpassen in je ini.
de beta driver van nvidia installeren.

nou heb ik nog iets gelezen over fullproc, nou weet ik niet wat dit is maar kan iemand me ermee helpen ?

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

quote:
Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:15:
Een vehicle vol C4 lijkt me niks ; maar sneaky volplakken is leuk. Er zijn een paar leuke omweggetjes ...
één van de anti-tank tactics in BF2. buggy met C4 en full speed op een tank af sturen.. het er op tijd uit springen is trouwens optioneel!
quote:
Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:15:
zelfs met alarm waren ze niet altijd op tijd.
Dat heb ik ook al een paar keer gehad.. binnen een seconde van "charge has been set" tot "station alpha has been destroyed" .. dat was erg vaag.

Wat ook leuk is.. een triple kill maken met anti-tank mijnen terwijl je zelf dood bent...

neliz wijzigde deze reactie 01-02-2010 13:21 (35%)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

-fullproc toevoegen aan je shortcut, iets van battelefieldbadcompanybetaupdater.exe (of iets minder lang).

Ik kreeg ook een verbetering met ini aanpassen (directx=9) en nVidia beta drivers.
Aangezien ik een bescheiden kaartje heb, ook maar de video-settings op low gezet en dat ziet er gewoon nog heel goed uit.
fps nu > 20 ...

oh ja, die mijnen kreeg ik gisterenavond nog net voor ik ermee ophield. is dat anti-vehicle of anti-personnel ??
gaat er wel eens iets mis met dat vrijspelen ?? ik dacht dat ik op een gegeven moment een nieuw assault wapen kreeg, maar kan 'm niet terug vinden ...

Goner wijzigde deze reactie 01-02-2010 13:24 (28%)

• madmaus
quote:
quote:
Bad Company 2 introduces a system we call Out of Combat Healing. Like many features in Battlefield it's a reflection of a real soldier's world. Every soldier learns some basic first aid so he can patch himself up and get back into the fight. In Bad Company 2 we represent a soldier's first aid ability via the Out of Combat Heal. A soldier who's been wounded in a fight but survived will slowly heal himself. Out of Combat Healing is a not a fast process. Unlike your Medic teammate it's not going to save you in the middle of a firefight, but it will keep you from bleeding out somewhere alone on the Battlefield.
Wel autohealing, maar dat gaat dus langzaam.
Volgens Dice is dit realistisch omdat soldaten ook in het echt zichtzelf kunnen verzorgen.
Toch vind ik dat jammer en het hoort niet in de BF reeks thuis.

• MOS6581
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13-11 09:29
quote:
neliz schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:18:
één van de anti-tank tactics in BF2. buggy met C4 en full speed op een tank af sturen.. het er op tijd uit springen is trouwens optioneel!
Heum... Dat herken ik nog van BF2... Ene SainOnez die hier ook nog op het forum rondhangt heeft mij hiermee herhaaldelijk gekilled in mijn tankje... Heb er nog trauma's van.... :'(

• Spaiker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11-11 18:27
dat mis ik ook wel: een balkje voor reload van een tank gun, of een metertje voor het overhitten van een stationary gun..

Drive it like you stole it.

• stephandijkhuis
  • Laatst online: 27-10-2018
[quote]Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:22:
-fullproc toevoegen aan je shortcut, iets van battelefieldbadcompanybetaupdater.exe (of iets minder lang).

ik snap alleen even niet wat je hiermee bedoelt ?
moet je je fullproc gewoon achter je snelkoppeling naam zetten ?

ik ben een leek op dat gebied.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik vind de aanpak van de BRM (brothers realism mod voor CoD) nog steeds het "echtst" ; je hebt 2 verbandjes bij je om bloeden te stelpen en die moet je ook zelf toepassen, gaat niet vanzelf. Maar voor zware verwondingen moet er echt een medic bijkomen, die dan ook bij je moet gaan zitten en een seconde of 10 moet 'healen', dus niet de defib erop en verderhollen. Je kunt ook je enkel breken door onrealistiche afstanden naar beneden te springen/vallen ..

Goner wijzigde deze reactie 01-02-2010 13:29 (11%)

• Sagaris
  • Laatst online: 12-11 20:52
quote:
stephandijkhuis schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:26:
[quote]Goner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:22:

ik snap alleen even niet wat je hiermee bedoelt ?
moet je je fullproc gewoon achter je snelkoppeling naam zetten ?

ik ben een leek op dat gebied.
In de eigenschappen van de snelkoppeling +fullproc achter het doel zetten.

En ik heb een snelkoppeling van bfbc2.exe op mijn bureaublad staan, kan het zijn dat hij dat niet meer automatisch update en moet ik dan een snelkoppeling van de updater gebruiken om het spel te spelen?

Sagaris wijzigde deze reactie 01-02-2010 13:28 (46%)

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: LG Nexus 5 | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True