Ik ben ondertussen erg blij met mijn milestone. Allergrootst nadeel is de accuduur. Mijn vorige telefoon ging gemiddeld 6 a 8 dagen mee zonder op te laden. Milestone gaat 1 a 2 dagen mee. Als ik 2 uur GPS met motonav aanheb, haal ik net of net niet 1 dag zonder op te laden
Het tweede nadeel is de dominantie van Google op Android, helaas gaat Google steeds meer op Apple lijken omdat zij zien dat consumenten het accepteren.
K-9 mail lost voor mij veel mail problemen op. Er zijn veel apps die standaard dingen kunnen vervangen of aanvullen, maar soms is het wel omslachtig! Ik sync nu mijn outlook met een Google calender die vervolgens wel goed werk met Android.
Ik zou Android niet adviseren aan een zakelijke gebruiken of aan een niet-tweaker! Tenzij het een tweaker zakelijke gebruiker is. Voor de gemiddelde niet tweaker is Android te omslachtig en out-of-the-box te kaal.
K-9 mail lost voor mij veel mail problemen op. Er zijn veel apps die standaard dingen kunnen vervangen of aanvullen, maar soms is het wel omslachtig! Ik sync nu mijn outlook met een Google calender die vervolgens wel goed werk met Android.
Ik zou Android niet adviseren aan een zakelijke gebruiken of aan een niet-tweaker! Tenzij het een tweaker zakelijke gebruiker is. Voor de gemiddelde niet tweaker is Android te omslachtig en out-of-the-box te kaal.
GoT, You have to love it!