Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Ik ben ondertussen erg blij met mijn milestone. Allergrootst nadeel is de accuduur. Mijn vorige telefoon ging gemiddeld 6 a 8 dagen mee zonder op te laden. Milestone gaat 1 a 2 dagen mee. Als ik 2 uur GPS met motonav aanheb, haal ik net of net niet 1 dag zonder op te laden :( Het tweede nadeel is de dominantie van Google op Android, helaas gaat Google steeds meer op Apple lijken omdat zij zien dat consumenten het accepteren.

K-9 mail lost voor mij veel mail problemen op. Er zijn veel apps die standaard dingen kunnen vervangen of aanvullen, maar soms is het wel omslachtig! Ik sync nu mijn outlook met een Google calender die vervolgens wel goed werk met Android.

Ik zou Android niet adviseren aan een zakelijke gebruiken of aan een niet-tweaker! Tenzij het een tweaker zakelijke gebruiker is. Voor de gemiddelde niet tweaker is Android te omslachtig en out-of-the-box te kaal.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
Je kan tekst selecteren door shift in te drukken en dan met je vinger de tekst te selecteren. De tekst wordt dan gelijk in het clipboard gezet. Met met menu+v kun je de tekst dan weer plakken.

Zelf gebruik ik Astrid voor mijn taken, weet alleen niet of er gesyncd wordt met exchange.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:27
Mwah, zo erg is het toch ook weer niet?? :)

Dat van de accu is inderdaad waar maar dat is inherent aan een dikke smartphone. Alle extra features (GROOT scherm, wifi, gps, 3G, multi-tasking) vragen nou eenmaal energie. Dat hebben ze allemaal. Gewoon elke avond aan de prikker does the trick :Y

De dominantie van google vind ik persoonlijk erg meevallen :? Je wordt toch nergens toe gedwongen? Althans, dat gevoel heb ik zelf niet. En mocht een programma je niet bevallen dan is er bijna altijd wel een alternatief in The Android Market te vinden. Ideaal toch? ;)

En de relatieve kaalheid van Android heeft meer met Motorola te maken dan met Android. De HTC Hero heeft bijvoorbeeld standaard meer widgets en dergelijken. Maar nogmaals, bijna alles is te vinden via the market dus ik vind het wel best zo :+
Knowuse schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:56:
Je kan tekst selecteren door shift in te drukken en dan met je vinger de tekst te selecteren. De tekst wordt dan gelijk in het clipboard gezet. Met met menu+v kun je de tekst dan weer plakken.
Hé dat is een goede tip! Die kende ik nog niet, tnx! d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door Rossi46 op 22-02-2010 11:00 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARKO
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Voor het Exchange verhaal heb ik nu Touchdown gevonden, deze werkt goed met de taken etc. Bedankt voor de tip voor het copy \ paste verhaal. Ik zat eraan te denken om hem weg te doen, maar denk dat ik hem gewoon nog even blijf gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@Rossi46
Als je wifi, gps, 3G, multi-tasking enz allemaal aanzet, dan haal je als zakelijke gebruiker niet eens 1 dag vol. Wat ook het reden is, dit maakt het wel onhandig voor sommige zakelijke gebruikers.

Probeer android te gebruiken zonder Google gmail account (normale google accounts worden niet geaccepteerd!) Je kan zonder Google gmail account niet bellen! Dat vind ik vrij dominant!

Iets anders en misschien offtopic.
De Milestone heeft mogelijkheid tot stereo Bluetooth. Dit kan handig zijn als je Bluetooth hoofdtelefoons wilt om muziek te luisteren. Nu zijn een bluetooth headsets om te bellen en bij de specificaties staat "Stereo", maar hoe kan je Stereo hebben als je maar in 1 oor geluid hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
welke homesceen replacements gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:56
Knowuse schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:56:

Zelf gebruik ik Astrid voor mijn taken, weet alleen niet of er gesyncd wordt met exchange.
Met de "pure calender" widget kan ik astrid taken opnemen in mijn exchange agenda. Deze komen dan wel in de agenda te staan ipv als taak in outlook. Wat mij betreft om het even. Het is misschien een omweg, maar voor mij werkt het wel.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
staffordniko schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:49:
welke homesceen replacements gebruiken jullie?
Check dit topic maar even: Ervaringen met homescreen-replacements

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:26

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Lisadr schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:31:
Probeer android te gebruiken zonder Google gmail account (normale google accounts worden niet geaccepteerd!) Je kan zonder Google gmail account niet bellen! Dat vind ik vrij dominant!
Dat is niet waar. Je kunt de Milestone zonder problemen gebruiken zonder Google/Gmail. Je _moet_ niet inloggen bij de 1e keer telefoon opstarten (dat werkte niet eens bij mij :+ ). Het enige waarvoor je Gmail nodig hebt, is voor de Android Market.

De iPhone, daar _moet_ je een Apple ID aanmaken anders start je telefoon niet op 8)7. Maargoed, dat is een andere discussie.
Iets anders en misschien offtopic.
De Milestone heeft mogelijkheid tot stereo Bluetooth. Dit kan handig zijn als je Bluetooth hoofdtelefoons wilt om muziek te luisteren. Nu zijn een bluetooth headsets om te bellen en bij de specificaties staat "Stereo", maar hoe kan je Stereo hebben als je maar in 1 oor geluid hoort?
Stereo bluetooth is er niet. Wel 2 kanalen tegelijk ;)
Dus tegelijk spreken en luisteren of 2 kanalen luisteren (Links en Rechts)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARKO
De Milestone is vanmorgen om 8 uur uit de lader gehaald en ik heb hem een beetje gebruikt. Staat de batterij nu op 40%. Mijn X1 en E75 hielden het wel langer vol. Nu lees ik dat de batterij duur verbeterd zal zijn in 2.1, maar is dit ook echt zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
ARKO.nu schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:24:
De Milestone is vanmorgen om 8 uur uit de lader gehaald en ik heb hem een beetje gebruikt. Staat de batterij nu op 40%. Mijn X1 en E75 hielden het wel langer vol. Nu lees ik dat de batterij duur verbeterd zal zijn in 2.1, maar is dit ook echt zo?
Heb je toevallig het programma setcpu geïnstalleerd en de min Mhz aangepast?
Dat had ik nml en ineens was mijn accuduur gehalveerd, na het verwijderen ervan was het weer goed..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARKO
Opzich valt het wel mee wat ik geinstalleerd heb. Wat kleine tools en een Exchange tool die welke 15 min checkt. Geen gekke tweaks etc. Hoop dat die 40% dan maar gewoon heel langzaam afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van mij vanochtend 8uur van de lader gehaald en om 13.00 checkte ik weer en ik zag het batterij tekenentje op ongeveer de helft. Maar ik speel er wel 'intensief' mee. 3G aan, constant op nimbuzz, browsen, email, 10min gebeld, 30min geskyped. Nu weet ik niet of dit echt intensief is.
Voor wat een smartphone allemaal kan is dit eigenlijk basis gebruik. De batterij valt nu wat tegen, maar ik ben hem nog aan het intrainen. Heb mn steen pas een paar dagen. En ook al vind ik de batterij duur kort, toch sta ik er niet verbaasd van te kijken. Hier heeft elke smartphone last van. Ze moeten echt een keer met een betere batterij techniek komen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Werkt skype bij jou lekker via nimbuzz? Ik krijg bij mij geen geluid. Ik hoor niemand en zij horen mij ook niet?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lisadr schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:31:
Probeer android te gebruiken zonder Google gmail account (normale google accounts worden
niet geaccepteerd!) Je kan zonder Google gmail account niet bellen! Dat vind ik vrij dominant!
Heb ik 'opgelost' door een nieuwe Google account aan te maken die aanstaat op m'n Milestone.
Totaal geen problemen mee, staan 10 mailtjes in m'n inbox van activatie van verschillende software, that's it.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizzy schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:11:
Werkt skype bij jou lekker via nimbuzz? Ik krijg bij mij geen geluid. Ik hoor niemand en zij horen mij ook niet?
Ja werkt perfect hier. Alleen van mobiel --> PC geprobeerd nog. Ik hoor de andere kant goed. En de andere kant zegt mij zeer duidelijk te horen. Nog geen last gehad van delay of haperingen. Eigenlijk gewoon net als mobiel naar mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik ben aan het overwegen de milestone te kopen, maar zit nog met 1 ding wat me onduidelijk is. Ik ben van plan een sd kaart van 32 gb te gebruiken, zodat de milestone ook goed als mediaspeler kan fungeren. Nu ben ik bang dat een sd kaart te traag werkt, wat voor ongewilde haperingen (in het browsen van muziek oid) kan zorgen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Merk je dat een sd kaart vol met muziek sommige functionaliteit vertraagd, of is dit geen enkel probleem?

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:16
lrietveld schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:52:
Ik ben aan het overwegen de milestone te kopen, maar zit nog met 1 ding wat me onduidelijk is. Ik ben van plan een sd kaart van 32 gb te gebruiken, zodat de milestone ook goed als mediaspeler kan fungeren. Nu ben ik bang dat een sd kaart te traag werkt, wat voor ongewilde haperingen (in het browsen van muziek oid) kan zorgen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Merk je dat een sd kaart vol met muziek sommige functionaliteit vertraagd, of is dit geen enkel probleem?
Houd je er wel rekening mee dat de telefoon enkel microSD kaartjes lust, ik heb geen idee of er inmiddels al versies van 32GB te koop zijn, de PW vermeld ze iig nog niet.

Verder lijkt 't erop dat Android bij 't inpluggen van je sdkaartje alle nrs langsloopt en de boel even registreert - dat zal wel wat langer duren bij 'n kaart van 32GB, maar vervolgens lijkt 't allemaal dusdanig soepel te gaan dat 't volgensmij niet meer 'live' opgezocht wordt wanneer je door je lijst met muziek scrollt. Ik heb op mijn 16GB-kaartje iig nergens last van verder, 32GB zal net zo snel werken gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 16:47
Ik ben een wel een beetje klaar met het ding, ik bel vnl via BT en bij opleggen met headset freezed het apparaat regelmatig.Ook loopt de dialer regelmatig vast, ik hoop dat 2.1 een verbetering brengt. Ik bel niet supervaak, maar als ik bel heb ik wel graag dat het ding werkt.
Iemand dezelfde ervaring?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Loekie schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:41:
Ik ben een wel een beetje klaar met het ding, ik bel vnl via BT en bij opleggen met headset freezed het apparaat regelmatig.Ook loopt de dialer regelmatig vast, ik hoop dat 2.1 een verbetering brengt. Ik bel niet supervaak, maar als ik bel heb ik wel graag dat het ding werkt.
Heb je een homescreen replacement? Ik had dat na mijn factory reset met Home++, dat de phone app erg stroperig werd. Ik dacht dat ik gek werd; Ik had de telefoon toch net gereset? Hoe kan het dan zo slecht draaien. Ik verdenk Home++ ervan.

Maar momenteel ben ik, zonder al teveel widgets (alleen CalWidget en 3xMoreIcons) wel weer tevreden over de performance. Ik erger me nu wat aan de bugs van 2.0.1.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Loekie schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:41:
ik had onder 2.0 en HK2.01 dat de BT verbinding met mijn Parrot CK3200 crashte. Zelfde de hele Milestone begon soms spontaan te rebooten. Met UK 2.0.1 zijn de problemen met BT in eens weg. Ook de foce closes met Home++ zijn er niet meer. Ik weet echt niet waar dat nu ineens aan ligt, maar het is wel een heel stuk beter zo en ik ben een heel stuk tevredener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 16:47
Room42 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:59:
[...]

Heb je een homescreen replacement? Ik had dat na mijn factory reset met Home++, dat de phone app erg stroperig werd. Ik dacht dat ik gek werd; Ik had de telefoon toch net gereset? Hoe kan het dan zo slecht draaien. Ik verdenk Home++ ervan.

Maar momenteel ben ik, zonder al teveel widgets (alleen CalWidget en 3xMoreIcons) wel weer tevreden over de performance. Ik erger me nu wat aan de bugs van 2.0.1.
Nope, Heb APNdroid, Regendetector, Geniewidget en calwidget.
Verder nog 2.0 met root en ATK draait op de achtergrond.
Zewatanejo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:42:
[...]

ik had onder 2.0 en HK2.01 dat de BT verbinding met mijn Parrot CK3200 crashte. Zelfde de hele Milestone begon soms spontaan te rebooten. Met UK 2.0.1 zijn de problemen met BT in eens weg. Ook de foce closes met Home++ zijn er niet meer. Ik weet echt niet waar dat nu ineens aan ligt, maar het is wel een heel stuk beter zo en ik ben een heel stuk tevredener.
hmmm, maar eens even zien hoe ik 2.0.1 met root kan realiseren, is het rooten met 2.0.1 op zelfde manier mogelijk? Zal eens naar het root-topic gaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen met die battery left widget.. er is 'n nieuwe versie van 0.81, naar 1.81, die accurater moet zijn...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Leftblank schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:23:
[...]

Houd je er wel rekening mee dat de telefoon enkel microSD kaartjes lust, ik heb geen idee of er inmiddels al versies van 32GB te koop zijn, de PW vermeld ze iig nog niet.

Verder lijkt 't erop dat Android bij 't inpluggen van je sdkaartje alle nrs langsloopt en de boel even registreert - dat zal wel wat langer duren bij 'n kaart van 32GB, maar vervolgens lijkt 't allemaal dusdanig soepel te gaan dat 't volgensmij niet meer 'live' opgezocht wordt wanneer je door je lijst met muziek scrollt. Ik heb op mijn 16GB-kaartje iig nergens last van verder, 32GB zal net zo snel werken gok ik.
Goed dat je het zegt. Ik hield daar inderdaad geen rekening mee. Ik zie wel dat we deze of komende maand microSD kaartjes van 32GB kunnen verwachten (van samsung). Maar goed om te weten dat er kennelijk een goed caching systeem in zit.

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat die kaartjes onevenredig duur zijn met 16GB varianten.. die laatste kosten rond de 35,-
Denk dat je voor zo'n 32GB makkelijk 150,- kan aftikken, maar we wachten het af natuurlijk, komt goed =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 03:06
Zewatanejo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:42:
[...]

Ik heb ook een milestone en problemen met de parrot carkit. Bij mij geen crashes of reboots. Ik kan goed bellen, alleen geen nummers kiezen via de carkit. De nummers die gesynced worden komen verkeerd aan. Het + teken voor de +31 is verdwenen. (Ik heb alle nummers met +31 ervoor in mijn adres boek) Hierdoor gaat het bellen verkeerd.

Heb jij dit probleem ook? Misschien moet ik anders de firmware van de carkit eens updaten. (Moest dit ook doen na aanschaf voor mijn windows mobile toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor van mijn huisgenoot ook dat hij niet helemal lekker synced met z'n parrot.
Hoop dat hier aangewerkt word.

Is hier vast al gepost, maar kwam gisteren het programmaatje Moto Torch tegen, gebruikt de LED als zak lamp waar andere apps je screenbrightness alleen aanpassen. O+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat in de TS ;)
Net getest, werkt perfect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
yodax schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:24:
[...]

Ik heb ook een milestone en problemen met de parrot carkit. Bij mij geen crashes of reboots. Ik kan goed bellen, alleen geen nummers kiezen via de carkit. De nummers die gesynced worden komen verkeerd aan. Het + teken voor de +31 is verdwenen. (Ik heb alle nummers met +31 ervoor in mijn adres boek) Hierdoor gaat het bellen verkeerd.

Heb jij dit probleem ook? Misschien moet ik anders de firmware van de carkit eens updaten. (Moest dit ook doen na aanschaf voor mijn windows mobile toestel)
Ik had zoiets eerst ook. Ook al mijn nummers beginnen met +31. De Parrot liet bij alle contacten het nummer 3333 zien. Ik kon dus ook geen contacten selecteren en te bellen. Ik was ook in de veronderstelling dat ik de firmware van de Parrot moest updaten, maar na een lange autorit van een uurtje of 2 stonden ineens mijn contacten wel in de Parrot.

Ik heb dus de indruk dat het synchen heel erg lang duurt (zie het cirkeltje). Overigens gebruik ik nu altijd mijn Milestone zelf om de contacten te selecteren. Ik heb nu een soort van Milestone-dock in mijn auto, waarmee ik de Milestone makkelijker bedien dan de Parrot. Probleem nu is wel weer dat de Phone app niet in landscape mode werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:40
Zoals ik al eerder heb aangegeven moet je bij Parrot (in ieder geval die van mij de CK3100) +31 vervangen door 0031. Dat werkt perfect en kan je ook gewoon gebruik maken van alle functies van de parrot.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik ben laatst naar het buitenland geweest en daar mijn motorala gebruikt. Ik had locale zo ingesteld dat deze nooit mijn gps locatie gebruikte om settings te wijzigen. Echter tijdens mijn vakantie werd de telefoon heel langzaam en de accuduur liep terug naar ongeveer 4 uur! Na vele dingen proberen ed. heb ik locale verwijdert en alles liep weer goed en de accuduur is weer veel beter. Nu haal ik zonder al te veel gedoe wel 2 dagen. Dat is met wat Wifi (1uur), 2G standaard aan om te syncen(bij surfen 3G, 1 uur) en ongeveer 2 uur bellen per dag.

Misschien is dit een handige tip voor mensen die last hebben van korte accuduur, bij mij bleek locale niet lekker te draaien. Ik gebruikte het eigenlijk ook niet echt meer, dus heb het ook verder niet gereinstalled.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-10 20:04
Ik heb hem draaien, en hij draait best goed :D
Kudos voor thunderbird2k :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Hij draait helaas niet bij mij.. krijg steeds een error bij installeren en zodra ik de game opstart zeurt ie om een quake3 map op mn sd kaart.. Zou het eraan liggen dat ik 2.0.1 draai met root? Niet officieel geupdate?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Allemaal de groeten in dit topic, mijn Milestone is verkocht, ik verhuis waarschijnlijk naar het Legend topic :P

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ahhh nee toch, meen je dat nou? Je was net zo lekker bezig met je vier posts hier joh.
We zullen je - en ik spreek vást ook voor álle anderen hier - héél erg missen hoor. Dat je dat wel even weet hè.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ja leuk. Goeie.
Doei ;)

[ Voor 126% gewijzigd door Vmu op 24-02-2010 21:43 ]

Vmu

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Bananenspin schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:16:
Hij draait helaas niet bij mij.. krijg steeds een error bij installeren en zodra ik de game opstart zeurt ie om een quake3 map op mn sd kaart.. Zou het eraan liggen dat ik 2.0.1 draai met root? Niet officieel geupdate?
Lees dan even het artikel goed en zie welke bestanden je zelf op je sd kaart moet installeren...
Je hebt quake3 zelf nodig. Dus de CD of DVD.

Hier werkt zowel de Google Earth als Kwaak3 helemaal prima.
Graphics van Quake3 zijn verrassend te noemen. Eerste filmpje (intro) is lekker helder en duidelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Get!em op 25-02-2010 01:05 ]

Vmu schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:08:
Allemaal de groeten in dit topic, mijn Milestone is verkocht,
ik verhuis waarschijnlijk naar het Legend topic :P
Hmm ga dan voor 'n Desire, Legend is een zeer grote stap terug, maarja de groeten :w

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Nog een aan te raden app: Lookout
Virusscan, Backup en Anti-Jat service

Link en QR here:
http://www.androlib.com/a...ion.com-lookout-zznx.aspx

• Vmu

Vmu

Rotatate

CLB schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 00:51:
[...]

Hmm ga dan voor 'n Desire, Legend is een zeer grote stap terug, maarja de groeten :w
Desire is idd wat beter zo te zien, maar ik vind het ontwerp van de Legend heel mooi en dat telt ook. We gaan het wel zien, en ik hoor wel wat jij ervan vindt als het zo ver is.

Vmu

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Vmu schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:36:
[...]

Desire is idd wat beter zo te zien, maar ik vind het ontwerp van de Legend heel mooi en dat telt ook. We gaan het wel zien, en ik hoor wel wat jij ervan vindt als het zo ver is.
optisch is de Legend ook superieur aan alle andere android toestellen, maar houd je er rekening mee dat het scherm een slag kleiner is en het gebruik van onboard keyboard hierdoor super irritant is. Ik heb Hero gehad, en hoewel ik er dik tevreden mee was heb ik hem weg gedaan omdat het onscreen tobo zo goed als onbruikbaar was. Ook na vele calibraties.

• hornet76
  • Laatst online: 02-10 11:16
yodax schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:24:
[...]

Het probleem zit niet in de bluetooth-kant maar in de vcf export uit het telefoonboek van de Milestone. Ook ik had dezelfde problemen met het syncen. Daarna wilde ik proberen om een vcf export naar de geheugenkaart te doen en die versturen met Bluetooth File Transfer, maar ook daar ging het niet goed. Ik heb toen de vcf file geopend en zag dat het in de vcf file gewoon verkeerd staat alle nummers als ###-#####-#### ipv +############. Om een tijdelijk oplossing te creeeren heb ik een export gedraaid vanuit Google Apps Contacts en deze file op de geheugenkaart gezet. Deze heb ik vervolgens naar de Parrot gestuurd met Bluetooth File Transfer. Dat gaat wel goed.

Verwijderd

Ik heb gisteren een system update van +/- 32 MB binnen gehaald.. Build number:
SHOLS_U2_01.14.0. Firmware version 2.0.1..

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Wat echt een goede game is: toonwarz
Meer mensen die online spelen ?

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Get!em schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 00:49:
[...]

Lees dan even het artikel goed en zie welke bestanden je zelf op je sd kaart moet installeren...
Je hebt quake3 zelf nodig. Dus de CD of DVD.

Hier werkt zowel de Google Earth als Kwaak3 helemaal prima.
Graphics van Quake3 zijn verrassend te noemen. Eerste filmpje (intro) is lekker helder en duidelijk.
Oh wat voel ik mij nu stom zeg, normaal lees ik nooit over dat soort dingen heen, bedankt!

HOI.

• Vmu

Vmu

Rotatate

SYQ schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:47:
[...]

optisch is de Legend ook superieur aan alle andere android toestellen, maar houd je er rekening mee dat het scherm een slag kleiner is en het gebruik van onboard keyboard hierdoor super irritant is. Ik heb Hero gehad, en hoewel ik er dik tevreden mee was heb ik hem weg gedaan omdat het onscreen tobo zo goed als onbruikbaar was. Ook na vele calibraties.
Verdomd daar zeg je wat. Ik zal er rekening mee houden, bedankt.

Vmu

staffordniko schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:11:
Wat echt een goede game is: toonwarz
Meer mensen die online spelen ?
Alle games van Polarbit zijn aanrades! Armageddon Squadron / Raging Thunder, vind ik zelf ook heel vet!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 11:04
Ken. schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:01:
Ahhh nee toch, meen je dat nou? Je was net zo lekker bezig met je vier posts hier joh.
We zullen je - en ik spreek vást ook voor álle anderen hier - héél erg missen hoor. Dat je dat wel even weet hè.. :)
Hij had er tenminste eentje :+

site

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:40
hornet76 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:18:
[...]

Het probleem zit niet in de bluetooth-kant maar in de vcf export uit het telefoonboek van de Milestone. Ook ik had dezelfde problemen met het syncen. Daarna wilde ik proberen om een vcf export naar de geheugenkaart te doen en die versturen met Bluetooth File Transfer, maar ook daar ging het niet goed. Ik heb toen de vcf file geopend en zag dat het in de vcf file gewoon verkeerd staat alle nummers als ###-#####-#### ipv +############. Om een tijdelijk oplossing te creeeren heb ik een export gedraaid vanuit Google Apps Contacts en deze file op de geheugenkaart gezet. Deze heb ik vervolgens naar de Parrot gestuurd met Bluetooth File Transfer. Dat gaat wel goed.
Of gewoon 0031 er van maken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe moet je nagaan dan! ;)
Liever iemand die van plan is het Milestone kamp te betreden dan iemand die het heeft verlaten dacht ik zo..
En daarna óók nog eens off-topic. Tsk tsk :+

Morgen gamen is goed btw :]

• Lisadr
Hoe kan je een screenshot maken van je Milestone screen, zonder te rooten enz?

• Sebazzz
Lisadr schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:33:
Hoe kan je een screenshot maken van je Milestone screen, zonder te rooten enz?
Via de Android debugger, op Google kan je wel vinden hoe.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:06
Hallo,

Ik zit erg te twijfelen of ik een Milestone ga halen of een HTC Desire/N1, nu ik een beetje aan het rondkijken ben zie ik dat de cpu in de Desire/N1 een stukje sneller is dan de Milestone. Echter wordt soms aangegeven dat de Milestone een betere GPU gebruikt dan de Desire/N1. Kunnen jullie mischien hier wat meer over vertellen dus welke van de twee heeft de meeste FPS in een 3D game? En hoe handig is het toetsenboordje, hoe vaak gebruik je het en wordt hier in apps/games veel gebruik van gemaakt??

Alvast bedankt _/-\o_

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
Ik heb dit ook al in het levertijden-topic geplaatst, maar op Smartphoneshop.nl staat de Nederlandse Milestone al, met als status "binnenkort leverbaar". Dat is opzich al leuk nieuws, maar wat nog leuker is dat er staat dat hij out-of-the-box beschikt over Android 2.1. Dit kan alleen maar betekenen dat 2.1 niet ver weg is.

• Sebazzz
In Maart is hij leverbaar, Motorola heeft nog voor het tweede kwartaal, dus dat moet wel maart zijn, Android 2.1 beloofd.

• skagar
  • Laatst online: 09-10 09:07
Zo, na lang rondhangen eindelijk maar eens posten in dit topic. Ik gebruik al enkele maanden naar (vrijwel) volle tevredenheid mijn Milestone, maar sinds gisterenavond heeft hij last van een weird probleem. Hoewel ik niet buiten de gemeentegrenzen van Den Haag ben geweest, ben ik volgens de network location van m'n Milestone nu in Vitoria in Spanje (en eerder vandaag in Lahore in Pakistan). De GPS location is wel correct. Telefoon resetten (geen factory reset) geeft geen soelaas. Iemand een idee van de oorzaak van dit probleem? Ik heb gisteren Google Sky Map en wat updates van apps die eerder al aanwezig waren uit de Market gehaald, maar dat lijkt me niet echt de oorzaak. Of wel?

Invincibility is in oneself, vulnerability is in the opponent.

Verwijderd

skagar schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:06:
Zo, na lang rondhangen eindelijk maar eens posten in dit topic. Ik gebruik al enkele maanden naar (vrijwel) volle tevredenheid mijn Milestone, maar sinds gisterenavond heeft hij last van een weird probleem. Hoewel ik niet buiten de gemeentegrenzen van Den Haag ben geweest, ben ik volgens de network location van m'n Milestone nu in Vitoria in Spanje (en eerder vandaag in Lahore in Pakistan). De GPS location is wel correct. Telefoon resetten (geen factory reset) geeft geen soelaas. Iemand een idee van de oorzaak van dit probleem? Ik heb gisteren Google Sky Map en wat updates van apps die eerder al aanwezig waren uit de Market gehaald, maar dat lijkt me niet echt de oorzaak. Of wel?
Vodafone? Zoja, dan ligt daar je probleem ;)

• skagar
  • Laatst online: 09-10 09:07
Vodafone idd. Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden... Afwachten maar tot zij de boel weer gefikst hebben :(

Invincibility is in oneself, vulnerability is in the opponent.

crepsly schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:03:
Hallo,

Ik zit erg te twijfelen of ik een Milestone ga halen of een HTC Desire/N1, nu ik een beetje aan het rondkijken ben zie ik dat de cpu in de Desire/N1 een stukje sneller is dan de Milestone. Echter wordt soms aangegeven dat de Milestone een betere GPU gebruikt dan de Desire/N1. Kunnen jullie mischien hier wat meer over vertellen dus welke van de twee heeft de meeste FPS in een 3D game? En hoe handig is het toetsenboordje, hoe vaak gebruik je het en wordt hier in apps/games veel gebruik van gemaakt??

Alvast bedankt _/-\o_
FPS'jes durf ik niet te zeggen, maar de 3D games van Polarbit spelen gewoon allemaal erg smooth!
Toetsenbordje vind ik een prachtige feature, gebruik 'm nagenoeg 9 vd 10 keer dat ik wat ga / wil typen.
Apps die het toetsenbord gebruiken? Wat bedoel je dan precies? Games heel veel, D-pad / WASD enzo!!

Verwijderd

Hallo,

Alvast bedankt _/-\o_
Heb met t zelfde probleem gezeten, eerst met smart gewacht op een N900.
Dat duurde me te lang en toen maar voor Android gekozen, achteraf erg blij mee.
Op dat moment heb ik ook getwijfeld tussen de Nexus One (vergelijkbaar toestel als de Desire) en de Milestone. Hoewel de Milestone vooral kwa werkgeheugen het nakijken heeft, processor kracht not so much, correct me if I'm wrong. Merk ik er in de huidige versie van android echt niks van, alles loopt 99% van de tijd soepeltjes.
Doorslagevende factor was voor mij toch het toetsenbord, typ nu zo erg makkelijk smsjes dat ik de 1ste maand hard over mijn belbundel heen ben gegaan.
Zou nu niet meer zonder willen. O+

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Bananenspin schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:42:
[...]

Oh wat voel ik mij nu stom zeg, normaal lees ik nooit over dat soort dingen heen, bedankt!
Geen dank..

Op droid-life staat ondertussen een complete installer incl alle files.

• MarcoC
Ik wil een Milestone omdat hij er gewoon vet uitziet. En omdat ik me bij mijn iPhone er aan erger dat het toetsenbord altijd zoveel ruimte inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Gisteren pakte ik mijn oude Windows 6.1 phone en jemig wat ben ik toch mijn Motorola gewent. Ik drukte steeds op de " back" knop, maar opende steeds per ongeluk mijn kalender. Moest heel erg wennen aan de x rechtsboven.

Vroeger vond ik het heel fijn dat ik met mijn nagel mijn telefoon bediende, nu ben ik heel blij met mijn capacitive scherm. resistive reageert traag!

Nu besef ik pas hoe snel de Android 2 is in verhouding met mijn oude Windows 6.1

Hierdoor ben ik nu nog blijer met mijn Milestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Lisadr schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:18:
Gisteren pakte ik mijn oude Windows 6.1 phone en jemig wat ben ik toch mijn Motorola gewent. Ik drukte steeds op de " back" knop, maar opende steeds per ongeluk mijn kalender. Moest heel erg wennen aan de x rechtsboven.

Vroeger vond ik het heel fijn dat ik met mijn nagel mijn telefoon bediende, nu ben ik heel blij met mijn capacitive scherm. resistive reageert traag!

Nu besef ik pas hoe snel de Android 2 is in verhouding met mijn oude Windows 6.1

Hierdoor ben ik nu nog blijer met mijn Milestone.
Moet je toch eens een touch toestel met WinMo 6.5 proberen ;)
(Ik heb een SEX1 gehad met WinMo 6.1 en dat was qua gebruiks vriendelijkheid een ramp ondanks het goede scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@catt4u

WinMo 6.5 is inderdaad een sterke verbetering ten opzichte van 6.1. Maar het was puur ter illustratie over hoe snel ik aan de Milestone gewent ben. Eerst vond ik het namelijk een vervelende toestel, nu ben ik in love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Qua snelheid denk ik niet dat het heel veel verschilt (Quake 3 loopt zelfs behoorlijk op de Milestone). Je moet op basis daarvan niet je keuze maken. Alles verouderd tegenwoordig heel snel. De Nokia N97 is pas ruim 6 maanden (zomer 2009) in Nederland en nu eigenlijk al verouderd :) Iedere telefoon kent plus en minpunten (vgl nieuws: Nokia maakt excuses voor N97-problemen ). Geen enkele telefoon is perfect nog.

Ik zou je keuze meer op basis van de fysieke keyboard laten afhangen dan op de pure cpu. Ook de Milestone is snel! (zelfde CPU als bv de N900 en de Palm Pre). Over 6 maanden is ook de Snapdragon al weer verouderd, als de dualcores / nieuwe omap4s komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:06
Allemaal bedankt voor de reacties op mijn vraag! Al mijn onzekerheden zijn weg en ga 4 maart (dan kan ik mijn abbo verlengen) de Milestone halen :D Kijk er nu al naar uit ben mijn LG Viewty helemaal beu :P

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is hier al is besproken, gebeurde vooral tijdens het skippen van GPRS naar 3G naar HSDPA en dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
Ja heb ik ook, zit er over te denken om toch is een goede a2dp headset te halen. Het schijnt dat het met bluetooth niet zo is. Maar mijn mooie creative in ears kan ik dan niet meer gebruiken :') . Het gebeurt bij mij echt te vaak, ik zit precies op een grens dat hij de hele tijd loopt te swappen van GPRS naar 3G naar H en weer terug.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Inmiddels heeft ook Engadget het over deze mateloos irritante bug, nu maar hopen dat Motorola snel met een fix in 2.1 of wellicht 2.0.2 komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 17:42
Eindelijk krijgt het enige grote minpunt van mijn Milestone wat aandacht op het internet (browser scrolling bug heb ik opgelost met een fix van Alldroid), ik hoop dat het snel gefixt wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik neem aan dat deze issues wel aangepakt gaan worden met de 2.1 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-10 23:50
CLB schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:06:
Staat in de TS ;)
[...]

Net getest, werkt perfect!!
Waarom zou die bij mij niet willen installeren? 'Application not installed' zegt ie na een poging tot.
Zit ook op FW 2.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon nog een keer proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Ik heb sinds vandaag ineens sync problemen met mijn Milestone.
de Cotacts willen niet syncen, daar krijg ik bij de instellingen een foutmelding: "Sync is currently experiencing problems. It will be back shortly"

Ook mijn Gmail wil niet goed syncen. Ik zie wel dat ik nieuwe mail heb, maar deze mails komen niet in mijn Gmail app te staan.

Erg vaag allemaal. :? Iemand meer problemen, ergo ligt dit aan Google?

edit:
Nog even verder gezocht en daarbij kwam ik het volgende draadje tegen:
http://superuser.com/ques...s-it-will-be-back-shortly

Daaruit heb ik de oplossing gevonden:
roubleshooting: Problems with syncAfdrukken
On Android devices, the Gmail application is automatically synced with the Gmail server, and vice versa. If you experience problems with syncing, try clearing your device's Gmail application data and doing a fresh sync with the server.

Just follow these steps:

Press your device's < Home > button, then press < Menu >.
Select Settings.
Select Applications, then Manage applications.
Select Gmail Storage.
Note: If you don't see 'Gmail Storage,' press < Menu > again, then select Filter > All.
Select Clear data. Answer OK when prompted.
Return to the list of applications by pressing the < Back > button on your device.
Select Gmail and then select Clear data. Answer OK when prompted.
To restart your device, press and hold the < Power > or < End call > button, then select Power off. Press the < Power > or < End call > button to power on.
Your device will re-sync with the server after restarting (this may take several minutes).

If the above steps don't resolve the issue, check to see if you have any account notifications on your device.
Press your device's < Home > button, then press < Menu >. Select Notifications. If you have any system notifications about a sign-in or password error, you should make sure your account information is correct in order for Gmail to sync.
Dit heeft voor mij gewerkt. Opgelost dus

[ Voor 65% gewijzigd door Zewatanejo op 27-02-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
MarcoC schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 03:35:
Ik neem aan dat deze issues wel aangepakt gaan worden met de 2.1 update.
Tja, dat is te hopen uiteraard, maar gezien het 'succes' van de 2.0.1 firmware ben ik er nog niet zo zeker over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabas|IA
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12-2014
Ik heb net een Motorola Milestone en nu valt me aan de zijkant het toestel een
kier op, zeg maar onder de hard/zacht schakelaar.
Je kunt bijna door naar binnen kijken zeg maar.
Heeft ieder toestel hier zo'n kier zitten ?

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chainzz schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 01:23:
Eindelijk krijgt het enige grote minpunt van mijn Milestone wat aandacht op het internet (browser scrolling bug heb ik opgelost met een fix van Alldroid), ik hoop dat het snel gefixt wordt!
Hoe gaat die fix?
En @ Sabas, niet echt een kier hier, alleen is de knop zeg maar iets kleiner dan de opening die ervoor gemaakt is (heeft dus wat speling) maar dat lijkt me normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabas|IA
Kixo
Als je onder de volume key naar binnen kijkt zie je dan ook een zilveren strip ?

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je er misschien een duidelijke macro-foto van maken? Heb namelijk geen idee waar die zou moeten zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
sabas|IA schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:56:
Kixo
Als je onder de volume key naar binnen kijkt zie je dan ook een zilveren strip ?
Er zit zat alu in de Milestone, dus als je naar binnen kijkt is de kans op iets zilverkleurigs zien vrij groot en zal niet uniek zijn voor jou telefoon. Ik mis 't punt van je vraag ook een beetje dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabas|IA
CLB heb geen camera bij de hand, maar als je de volume toets (hard/zacht) naar boven drukt
dan zie je onder die toets een zilveren strip (bij mij tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabas|IA
Kijk hier maar eens aub http://www.iport4u.com/milestone.jpg
(van een youtube review)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leftblank schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 15:38:
Er zit zat alu in de Milestone, dus als je naar binnen kijkt is de kans op iets zilverkleurigs zien
vrij groot en zal niet uniek zijn voor jou telefoon. Ik mis 't punt van je vraag ook een beetje dus :p
Binnenwerk van een telefoon zien lijkt me niet helemaal jofel, behalve als je het batterijklepje eraf haalt ;)

Hier is trouwens niks te zien, knop zit er goed in, functioneert goed en zie dus niks qua zilverkleurig iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Als ik hem naar boven duw wel ja, maar gewoonlijk doe ik dat niet :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

hee mensen, tijdje gekeken naar de milestone, nu heb ik eindelijk een milestone gehaald (bye bye, WM).
Maarja ik ben redelijk goed met WM en custom roms etc, maar eigelijk niet met linux of android.
Nu heb ik de milestone 1 dag en meteen de pulasr 1.2.1 rom erop gezet. en alles werkt naar behoren. Maar nu is mijn vraag aan jullie gebruikers: Kan de milestone nu wel of niet een custom rom zoja/nee wat is de pulsar serie?(http://www.android-hilfe....-motorola-milestone/17333) gewoon een script met addons (moet ik dat zo zien?).
Heeft iemand al een milestone geboost naar 800+ mhz(http://alldroid.org/viewtopic.php?f=312&t=1637). En kan iemand in plain Nederlands of Engels uitleggen hoe dat moet.(ik weet niks van android of linux commands: nasty) ik snap de ballen van abd shell--> android SDK? (nu wel of niet in recovery mode/werkt het wel met windows 7 x64?).

Ligt het aan mij of is er gewoon erg veel onduidelijk!!

Jammer dat ik nu nog nauwelijks op xda kom :)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Wat je ziet is gewoon de reflectie van daglicht op de pcb of frame, kijk zelf maar in het licht. Deze foto is gewoon slecht en dan lijkt het op alufolie (waarom zou iemand alufolie in een telefoon willen doen, helpt wel tegen goed telefoon signaal!!: sarcastisch he )

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D0gtag schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 16:13:
[BLAAT]
Ligt het aan mij of is er gewoon erg veel onduidelijk!!
Ik zou hier is beginnen: [Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabas|IA
Bedankt allemaal voor jullie reacties, het ging mij eigenlijk niet zozeer over de alufolie maar meer
dat er onder de volume toets nogal wat ruimte zit (soort van kier) waardoor het lijkt of het onderste
gedeelte niet lekker aansluit bij de bovenkant.

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 19:07
Ik heb een vraag waar ik niet een duidelijk antwoord kan vinden; Ik heb momenteel een SE G900. Als ik daarop m'n bluetooth headset aansluit en in de auto op het knopje druk op de headset, dan hoor ik een pieptoon. Als ik dan een naam uit m'n adresboek roep (als ik die heb ingesteld tenminste) dan wordt die persoon gebeld.

Ondersteunt de Milestone voicedialing out of the box? En zonee; zijn er dan goedwerkende apps voor te vinden die dit oplossen?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Betekent dit dat jij het ook niet weet :P Leuk topic, maar iedereen zegt dat 2.1 er niet op kan, maar bij mijn milestone staat bij FW version gewoon 2.1. Maar als dit van origine de nexus rom is, is het toch een custom rom? Maarja ik zet hem terug op 2.0.1 UK of ITA, want de 2.1 van nexus kan niet goed overweg met landscape. Live wallpapers maakt hem aanzienlijk trager, en volgens mij kan je geen cpu boost doen in 2.1. Maar goed ik knutsel wel verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
D0gtag schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:37:
[...]

Betekent dit dat jij het ook niet weet :P Leuk topic, maar iedereen zegt dat 2.1 er niet op kan, maar bij mijn milestone staat bij FW version gewoon 2.1. Maar als dit van origine de nexus rom is, is het toch een custom rom? Maarja ik zet hem terug op 2.0.1 UK of ITA, want de 2.1 van nexus kan niet goed overweg met landscape. Live wallpapers maakt hem aanzienlijk trager, en volgens mij kan je geen cpu boost doen in 2.1. Maar goed ik knutsel wel verder :P
Je kunt nog geen 2.1 op de Milestone krijgen, je kunt hooguit de 2.1 apps op je 2.0.1 firmware knallen en de configfile (waar dus de 'About' 't nr uit haalt) ophogen. De versie van 't OS zelf zal toch gewoon op 2.0.1 blijven staan, en dat is dus ook wat die paar 'custom' roms doen die nu op internet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-10 23:50
CLB schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:03:
Gewoon nog een keer proberen..
Al vier gedaan. Elke keer een "Application not installed' aan het einde van de install.
Ik niet snappen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Leftblank schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:58:
[...]

Je kunt nog geen 2.1 op de Milestone krijgen, je kunt hooguit de 2.1 apps op je 2.0.1 firmware knallen en de configfile (waar dus de 'About' 't nr uit haalt) ophogen. De versie van 't OS zelf zal toch gewoon op 2.0.1 blijven staan, en dat is dus ook wat die paar 'custom' roms doen die nu op internet staan.
Dat dacht ik ook, maar word het systeem ge 'foold' om te denken dat het 2.1 is? om zo 2.1 aps te kunnen installeren? Bij mijn FW (in android/system dus) staat gewoon 2.1 na de pulsar update. maar nogmaals deze versie sucks donkey balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
D0gtag schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:10:
[...]

Dat dacht ik ook, maar word het systeem ge 'foold' om te denken dat het 2.1 is? om zo 2.1 aps te kunnen installeren? Bij mijn FW (in android/system dus) staat gewoon 2.1 na de pulsar update. maar nogmaals deze versie sucks donkey balls.
Er is gewoon 'n textfile ergens op je phone waarin 't versienr en nog wat zooi staat, als je dat nummer aanpast zul je een ander getal zien onder About, meer is 't niet. Voor 't installeren van 2.1 apps heb je enkel root nodig, komt zviw geen andere meuk aan te pas (dus ook geen aangepast versienr).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vandaag een rare bug. Opeens ging al het geluid van media, dus Youtube, muziekspeler etc via de speaker aan de voorzijde, waarmee je belt!!! En dus niet via de handsfree speaker aan de achterzijde van de telefoon. 8)7
Gelukkig was het verholpen met een simpele reboot :/

Is het trouwens mogelijk dat google maps gebruik maakt van het kompas en daardoor meedraait met je wanneer je navigeert?
Bij de iphone is dit wel het geval. Snap eigenlijk niet waarom op googles eigen platform dit niet zou werken.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
Hmm vannochtend telefoon opgeladen, bijna niet gebruikt en was vanmiddag om 16 uur al leeg. Er zal dus een applicatie bezig zijn geweest mijn accu te verorberen. Maar hoe kan ik nu achterhalen wat t was want via battery use zie ik alleen vanaf de laatste laadcycle, ik wil eigenlijk alleen de vorige cycle zien :+

En is het mogelijk die rss melding uit te zetten als je browst op je steen :)

[ Voor 11% gewijzigd door 3dmaster op 28-02-2010 01:25 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kompas: start google maps -> menu -> more -> labs: compass arrow aanzetten :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.