Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leftblank schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:30:
Voor 't installeren van 2.1 apps heb je enkel root nodig
Dat is oncorrect :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
Wat is het maximale snelheid dat jullie met Wifi kunnen halen op je milestone?

Ik kom niet verder dan 5.2 mbit, gemeten met speedtest app.

[ Voor 10% gewijzigd door Lisadr op 28-02-2010 11:25 . Reden: speedtest app ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21
Is het nodig om meer dan 6 mbit te halen? :?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-09 13:58
Ben hier sinds gisteren bezig om KPN MMS instellingen goed te krijgen op mijn steen, deze werkten op 2.0 prima maar krijg na de update met geen mogelijkheid werkend:

Mijn oude instellingen waren uit mijn hoofd gezegd:

één APN

APN:internet
Proxy: leeg
Port: leeg
Username: leeg
Password: leeg
Server:leeg
MMSC:http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS Proxy:10.10.100.20
MMS Port:5080
MMC:204
MNC:08
Authentication type:None
APN type:default

Heb het met deze instellingen geprobeerd en de MMS blijft staan met een rood klokje.
internet werkt wel prima.

Zelfde met 2 APN's (één voor internet en één voor MMS)

Google resultaten zijn er maar geen bied een oplossing, ook al 3GS instellingen ingevoerd en op KPN site de Hero instellingen proberen over te nemen.

Hopelijk heeft er iemand een geweldige idee anders denk ik er over een hardreset te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Laatst online: 17:28
Sebazzz schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:29:
Is het nodig om meer dan 6 mbit te halen? :?
Nee, maar het is wel nodig om te kijken naar de technische mogelijkheden en technische beperkingen van een telefoon, laptop, mediaplayer enz. daar gaat een groot gedeelte van tweakers.net over.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Heeft iemand van jullie de moto al terug gebracht voor reparatie vanwege stof achter het scherm. Geweldig telefoon maar wat kan ik me toch irriteren aan het stof. Destijds hierdoor ook mijn nokia e71 weg gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Leftblank schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:30:
[...]

Er is gewoon 'n textfile ergens op je phone waarin 't versienr en nog wat zooi staat, als je dat nummer aanpast zul je een ander getal zien onder About, meer is 't niet. Voor 't installeren van 2.1 apps heb je enkel root nodig, komt zviw geen andere meuk aan te pas (dus ook geen aangepast versienr).
Thx LB & CLB duidelijk, snel weer naar standaard 2.01 want deze rom is niks. Maar ja, het volgende punt dan maar weer: File transfer, een moment doet hij het wel, of hij verstuurd cool.zip wel maar caal.zip, zelfde inhoud maar naam aangepast niet, zelfde met update.zip als ik er update1.zip van maakt lukt het wel....(update kan ik me nog enigsinds voorstellen dat die het niet doet)
*.apk prima, maar mp3's niet. Ik kan wel gewoon maps aanmaken.. iemand een suggestie? Windows 7 x64, milestone met uk 2.01, geen aanpassingen (wel root) (uiterr. 64 bit usb drivers installed)

[ Voor 3% gewijzigd door D0gtag op 28-02-2010 11:50 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lisadr schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:24:

Ik haal hier de 7,3Mbit (ervan uitgaande dat dat het is als ik 7325,7 Kbits/s heb gemeten)
SYQ schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:45:
Heeft iemand van jullie de moto al terug gebracht voor reparatie vanwege stof achter het scherm.
Nog niet teruggebracht / ter reparatie aangeboden. Dat doe ik wel binnen dit jaar, als ik zelf een nieuwe phone wil, ik laat deze dan repararen / omruilen en verkoop 'm gelijk! Momenteel stoor ik me er soms aan in daglicht.

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 28-02-2010 12:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:00

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

SYQ schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:45:
Heeft iemand van jullie de moto al terug gebracht voor reparatie vanwege stof achter het scherm. Geweldig telefoon maar wat kan ik me toch irriteren aan het stof. Destijds hierdoor ook mijn nokia e71 weg gedaan
Hmm, vreemd, nog geen last van stof, terwijl ik heel veel in het bos/manage kom en op andere plekken waar veel stof is. Misschien toch ergens je telefoon niet helemaal goed dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:50:
[...]
Hoe gaat die fix?
En @ Sabas, niet echt een kier hier, alleen is de knop zeg maar iets kleiner dan de opening die ervoor gemaakt is (heeft dus wat speling) maar dat lijkt me normaal?
Dit topic op Alldroid gaat er over: http://www.alldroid.org/viewtopic.php?f=259&t=2326
Ik heb gewoon alleen de framework.jar vervangen, FLAC support boeit me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Ik heb hier een probleem ik zit hier met mijn milestone als ik mijn system wil updaten naar waarschijnlijk 2.0.1 kan ik die downloaden alleen als de milestone hem binnen heeft geeft ie aan dat het een corrupted file is. weet iemand hier een oplossing voor??

Lc

android 2.0
firmware configuration version : Gas_EMEA_USASHLS00RTGB_P008
Baseband version: 3gsmepu91A_U_91.08.0DP
baseband configuration version: UCASHLSEMEAB1B803F.0R
kernel version: 2.6.29-omap1 a21146@ca25rhe53 #1
Buildnumer: SHOLS_U2_01.03.1.1259012006

dit zijn de gegevens

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02
handmatig updaten via motorola update tool (motorola site)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niet teruggebracht / ter reparatie aangeboden. Dat doe ik wel binnen dit jaar, als ik zelf een nieuwe phone wil, ik laat deze dan repararen / omruilen en verkoop 'm gelijk! Momenteel stoor ik me er soms aan in daglicht.
Ik heb de retourbrief al liggen :D voor over een maandje of 3/4 :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Lisadr schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:24:

met dezelfde app is mijn record:

12133 kB/s down met wifi

7852 kB/s met hsdpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Molybdenum schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:52:
[...]

met dezelfde app is mijn record:

12133 kB/s down met wifi

7852 kB/s met hsdpa
Bedoel je echt kB (kilobyte), of is het eigenlijk kb (kilobit)?
Gok op het tweede, aangezien 12MB/s down wel érg hard zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, 120Mbit via WiFi is dacht ik nog onmogelijk :o
[edit] 70Mbit HSDPA heb ik ook nog nooit van gehoord, trouwens ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Room42 op 28-02-2010 23:26 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt wifi ontzettend slecht. De connectie bevriest constant. De snelheid is op zich wel goed als hij eenmaal gaat, maar vaak doet hij helemaal niets.
wifi is echt nutteloos voor mij. Is dit een bekend probleem of ligt dit aan mijn wifi connectie. Als ik via de laptop op wifi ga dan is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Maar waar gebruik je de WiFi connectie dan voor? Met browsen heb ik ook soms het idee dat ie even niets doet*, maar dan zal ie wel JavaScript aan het compilen zijn, denk ik. Maar met FTP loopt het altijd wel lekker door met 1~3 MB/s.

* Zwaar irritant trouwens dat de stop-knop niet of nauwelijks reageert op wat hij moet doen: Stoppen! Nu! Hebben jullie daar ook last van? Als je een verkeerde link aangeklikt hebt, moet je bijna de hele pageload uitzitten voordat je terug kan :/

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Ken. schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:19:
[...]

Bedoel je echt kB (kilobyte), of is het eigenlijk kb (kilobit)?
Gok op het tweede, aangezien 12MB/s down wel érg hard zou zijn :P
ach natuurlijk! kbits/s! |:(

foutje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:34:
Bij mij werkt wifi ontzettend slecht. De connectie bevriest constant. De snelheid is op zich wel goed als hij eenmaal gaat, maar vaak doet hij helemaal niets.
wifi is echt nutteloos voor mij. Is dit een bekend probleem of ligt dit aan mijn wifi connectie. Als ik via de laptop op wifi ga dan is er niets aan de hand.
Heb ik ook, market geeft aan dat ie geen connectie heeft, browser geeft error dat de site/pagina niet te vinden is, gtalk prbeert oneindig lang in te loggen...

2 keer klikken op de widget (wifi uit>aan) en het werkt ineens allemaal weer :) Af en toe me router een schop (reset) geven helpt ook...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Room42 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 07:22:
Maar waar gebruik je de WiFi connectie dan voor?
Surfen en de Market afstruinen... Als ik toch thuis ben kan ik net zo goed het Wi-Fi netwerk gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 01:34:
Ik heb er ook last van. Ik heb het idee dat de wifi verbinding af en toe in suspend mode gaat, maar daar niet goed uit ontwaakt. Daardoor moet je de verbinding opnieuw in/uitschakelen.

Wat ik ook merk is dat het soms "heel" lang duurt voordat de wifi verbinding tot stand komt. Mijn router staat dan wel in het lijstje, maar staat alleen bekend als remembered, maar maakt geen verbinding. :?

Het is volgens mij een Android prbleem, niet specifiek voor de Milestone. Mijn Hero had er ook last van.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wat voor beveiliging gebruiken jullie? Ik heb met WPA2-PSK (De Linksys WRT54GL met Tomato Firmware) geen enkel probleem.

Ook op het werk, maar daar gebruik ik het minder intensief, met een 3com accesspoint met WPA2-PSK ook geen probleem.

[ Voor 33% gewijzigd door Room42 op 01-03-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Mijn Android heeft totaal geen probleem met Wifi. Niet thuis, WPA2-PSK met MAC adres beveiliging en op school met WPA2 Radius.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Wifi kun je via advanced settings nog iets tweaken (sleep settings aanpassen, druk op menu knop als je in het instellingenmenu zit voor je verschillende wifinetwerken, dan krijg je advanced)

Echter, ook ik heb met verschillende netwerken waar het internet gewoon niet werkt, terwijl de telefoon gewoon meld dat hij IP adres heeft en geconnect heeft.
Gewoon thuisnetwerken waar ik het wachtwoord voor heb, en waar de PC die ernaast staat wel gewoon werkt.

Erg vreemd dus.. HOop dat de 2.1 update er nog wat van bakt wat wifi betreft, want nu op 2 belangrijke plaatsen (weinig of geen 3g of g of helemaal geen bereik) kan ik geen wifi gebruiken door dit soort geintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Ik heb zelfs het idee dat het niet per se aan Android ligt. Mijn iPhone doet ook altijd veel moeilijker met WiFi-netwerken dan mijn laptop. WiFi-chips voor in telefoons zijn gewoon niet zo goed heb ik het idee.

[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 01-03-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Mm kan de Milestone nou wel of geen flash afspelen? Ik heb het gegoogled maar kom er niet echt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Placid_K schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:15:
Mm kan de Milestone nou wel of geen flash afspelen? Ik heb het gegoogled maar kom er niet echt uit...
Nog niet. Adobe zegt dat het de eerste helft van 2010 mogelijk gaat worden.

edit:
Maar ehh, hoezo je hebt gezocht? [google=motorola milestone adobe flash player]

@vvv sorry, ik vergat m'n ;) om het wat luchtiger over te laten komen. Je bent niet de eerste en ik wist dit toevallig :)
En een tip: Niet in het Nederlands maar in het Engels zoeken, 100x meer hits!

[ Voor 35% gewijzigd door Room42 op 01-03-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Room42 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:28:
[...]

Nog niet. Adobe zegt dat het de eerste helft van 2010 mogelijk gaat worden.

edit:
Maar ehh, hoezo je hebt gezocht? [google=motorola milestone adobe flash player]
Mm flash player ja :P ik zocht op 'motorola milestone flash afspelen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 19:17
Een simpele vraag is het bij android ook mogelijk om flash lite files (SWF) als achtergrond te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

jan-willem3:
Lees even de 3 posts boven je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de functie "Use wireless networks" inhoud? (Settings > locations & security)
Wanneer je deze functie inschakelt moet je accepteren dat google anonieme locatie data ontvangt.
Ik snap niet wat het verschil tussen dit en gps sattelites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:26:
Weet iemand wat de functie "Use wireless networks" inhoud? (Settings > locations & security)
Wanneer je deze functie inschakelt moet je accepteren dat google anonieme locatie data ontvangt.
Ik snap niet wat het verschil tussen dit en gps sattelites.
Die functie gebruikt de de telefoonmasten als oriëntatie om ongeveer te bepalen waar je bent. Google wil die gegevens echter ook wel hebben dus vandaar dat je dat moet accepteren. Ik heb het ook uit staan, want dat wil ik niet (vind het zelfs belachelijk!).

Het verschil met GPS is dus dat het 'ongeveer' is in plaats van redelijk precies.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 01-03-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Edit duidelijk zal beter zoeken de volgende keer. :S
Mijn fout.

In het nederlands krijg ik geen hit in engels wel nogmaals mijn excuses.

[ Voor 88% gewijzigd door LemonC200 op 01-03-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

jan-willem3 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:08:
[/quote]
jan-willem3:
Lees even de 3 posts boven je :)
[quote]

Ik zie daar inderdaad dat android flash kan afspelen.
Maar mijn vraag was of je ook swf file als achtergrond kan gebruiken.

Hier door zou je dingen als wisselende achtergronden bijvoorbeeld kunnen krijgen door te ''shaken''.
-Of water dat stroomt naar de richting welke kan je je telefoon op houd.
-Of een ball game.
Bij Sony Ericsson kun je deze flash bestanden namelijk instellen als achtergrond.

Of moet ik er uit opmaken dat als je ze kunt af spelen je ze ook als achtergrond kunt instellen. :9
Ben namelijk van plan deze tel aan te schaffen maar wacht even tot die officieel naar NL komt ivm de prijs.
offtopic:
Ga research doen zou ik zeggen. En gebruik de search of google. Mensen hier op tweakers houden niet zo van die vragen zonder research.

En om te wachten ivm de prijs, zou ik er niet te veel van verwachten, veel goedkoper zal hij toch niet worden. Marja is weer persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik een bug gevonden die vrij irritant is. De milestone kan blijkbaar geen foto's verzenden via bluetooth die een tag hebben. Ik heb het getest en eerst een foto zonder tag verstuurd naar me pc. Dit gaat goed. Vervolgens diezelfde foto ge-tagged en weer proberen te sturen. Dit resulteert in een force close van het bluetooth proces. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
En kleine toevoeging over de prijs. In Duitsland is het toetstel voor 380 euro in de prijsvergelijker te vinden.
En op een originele Nederlandse versie te wachten die volgens geruchten met android 2.1 geleverd gaat worden, klinkt gunstig :) Maar goed nu weer ontopic.

[ Voor 8% gewijzigd door LemonC200 op 01-03-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

arghhh, alweer hele tijd mezelf moeten herhalen tijdens het bellen.. dit is ondertussen deel 3, ben ik dan echt de enige die het bellen met de milestone dramatisch vind?

Ik neig nu toch echt om de moto te verkopen, helemaal met het stof achter de display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02
Hier echt nog nooit klachten gehad over de verstaanbaarheid.
Wel de laatste tijd meer gelklooi met mn CK3100 waar het eerst gewoon goed ging.
Maar goed carkit is ook redelijk gaar geloof ik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Sinds de 2.0.1 update crasht mijn browser constant (standaard). Ontzettend vervelend. Ik gebruik nu de Dolphin Browser.

Vind het sowieso matig dat ik niks uit de Market kan kopen zonder Creditcard :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Heb je die browser al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Tijdje terug stond dat bij de update: niet updaten maar even opnieuw installeren. Denk niet dat dit iets met de 2.0.1 update te maken heeft.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

SYQ schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:28:
arghhh, alweer hele tijd mezelf moeten herhalen tijdens het bellen.. dit is ondertussen deel 3, ben ik dan echt de enige die het bellen met de milestone dramatisch vind?

Ik neig nu toch echt om de moto te verkopen, helemaal met het stof achter de display
Ik weet niet welke antwoorden er allemaal al gegeven zijn, dus hier een paar suggesties:
- Bel kwaliteit instellen (Crystal etc..) (zal je wel geprobeerd hebben)
- Het gaatje van de microfoon even schoonmaken (stofzuigertje, tandenstoker etc)

Van een andere telefoon thread kwam mogelijk een suggestie: gebeurt het ook als je hem instelt op alleen 2G ?

- Staan er programma's aan die elke paar seconden internet nodig hebben? (twidroid, maps+gps, andere zaken)
-Staan er veel programma's aan of veel widgets op je screens. Probeer eens wat twijfelachtige te verwijderen, dan opnieuw opstarten en dan weer proberen te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Get!em schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:16:
Wifi kun je via advanced settings nog iets tweaken (sleep settings aanpassen, druk op menu knop als je in het instellingenmenu zit voor je verschillende wifinetwerken, dan krijg je advanced)

Echter, ook ik heb met verschillende netwerken waar het internet gewoon niet werkt, terwijl de telefoon gewoon meld dat hij IP adres heeft en geconnect heeft.
Gewoon thuisnetwerken waar ik het wachtwoord voor heb, en waar de PC die ernaast staat wel gewoon werkt.

Erg vreemd dus.. HOop dat de 2.1 update er nog wat van bakt wat wifi betreft, want nu op 2 belangrijke plaatsen (weinig of geen 3g of g of helemaal geen bereik) kan ik geen wifi gebruiken door dit soort geintjes.
Dat had ik ook maar opgelost door een vaste frequentie in te stellen op de router (channel 11 en 13 schijnt ook te werken).

Dus netjes connecten, ip geven maar vervolgens niks kunnen laden van internet.

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 02-03-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Get!em schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:14:
[...]

Ik weet niet welke antwoorden er allemaal al gegeven zijn, dus hier een paar suggesties:
- Bel kwaliteit instellen (Crystal etc..) (zal je wel geprobeerd hebben)
- Het gaatje van de microfoon even schoonmaken (stofzuigertje, tandenstoker etc)

Van een andere telefoon thread kwam mogelijk een suggestie: gebeurt het ook als je hem instelt op alleen 2G ?

- Staan er programma's aan die elke paar seconden internet nodig hebben? (twidroid, maps+gps, andere zaken)
-Staan er veel programma's aan of veel widgets op je screens. Probeer eens wat twijfelachtige te verwijderen, dan opnieuw opstarten en dan weer proberen te bellen.
- Alle mogelijke bel kwaliteiten ingesteld
- Kan ik vanavond doen, maar zo op het oog ziet er gwn schoon uit (2mnd oud)
- Staat sinds aankoop al op 2G
- Alleen email zo uit mn hoofd
- Zal vanavond toestel resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Hmm, de laatste keer toen we het hadden over batterij status etc. was ik nog helemaal enthousiast over de levensduur van mijn batterij. Nu is het sinds 3 dagen dat mijn batterij het zelfs geen nacht meer uithoudt. 's Avonds om 11 uur volledig opgeladen, taskkiller gedraaid en gaan slapen tot 9 uur. En dood...

Nu maar alle laatst geïnstalleerde programma's verwijderd, maar hier word ik dus niet echt vrolijk van.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vallinga
  • Laatst online: 17-07-2021
Ik had laatst ook dat mijn accu heel snel leeg was.(lees in paar uur 60% accu weg)
Bij battery usage stond "android system" als hoofdverbruiker aangegeven.
Reboot verholp het stroomvreten van "android system"

Ik denk dat de oorzaak in mijn motorola dock zit.
Als ik hem daarin oplaad, dan heb ik dat gedrag (snel leegraken van accu).
Als ik hem rechtstreeks via de lader laad, dan heb ik het probleem niet.

Iemand die dit probleem herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Snake schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:29:
Ik kan iedereen aanraden dit http://forum.xda-develope...=624416&highlight=htc+ime keyboard (extract van het keyboard van Sense uit de Desire ROM) te installeren.

Het is way better dan dat van Android zelf, en way^2 beter als better keyboard.
Ik heb dit geprobeerd op mijn Milestone en kan het iedereen aanraden, een super keyboard.. Ik heb wel root en weet niet of dit vereist is..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Ik heb nu ook problemen met mijn accu duur, afgelopen twee dagen haal ik mijn steen voor het naar bed gaan uit mijn broekzak en staat ie uit omdat de accu leeg is. Ik gebruik ook de docking om hem op te laden, zal eens kijk of het echt uitmaakt.
vallinga schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:12:
Ik had laatst ook dat mijn accu heel snel leeg was.(lees in paar uur 60% accu weg)
Bij battery usage stond "android system" als hoofdverbruiker aangegeven.
Reboot verholp het stroomvreten van "android system"

Ik denk dat de oorzaak in mijn motorola dock zit.
Als ik hem daarin oplaad, dan heb ik dat gedrag (snel leegraken van accu).
Als ik hem rechtstreeks via de lader laad, dan heb ik het probleem niet.

Iemand die dit probleem herkent?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Touchscreen van de Droid/Milestone is beter in multitouch dan die van de Nexus.

http://androidandme.com/2...-broken-on-the-nexus-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Knowuse schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:34:
Ik heb nu ook problemen met mijn accu duur, afgelopen twee dagen haal ik mijn steen voor het naar bed gaan uit mijn broekzak en staat ie uit omdat de accu leeg is. Ik gebruik ook de docking om hem op te laden, zal eens kijk of het echt uitmaakt.

[...]
Ik heb geen dock, dus daar kan het bij mij niet aan liggen. Wel vind ik het heel vreemd dat dit ineens op komt zetten..

Battery left geeft nu ook nog maar 26 uur aan ipv 50, ook leuk 8)7
Wel is er een update van battery left omdat ie nogal veel energie zou gebruiken, misschien heeft het hiermee te maken gehad. We zullen zien

[ Voor 17% gewijzigd door Slaapje op 03-03-2010 12:40 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik erger me nog steeds dood aan de playback bug.

Ik vond het juist wel handig om muziek via de steen af te spelen, maar dat gaat nu dus niet door.
Toch wel ernstig moet ik zeggen.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm Battry left is toch niks anders als een simpel tooltje wat aan de hand van % aantal mogelijke uren afspeelt, het is gewoon per telefoon bekend dat ie op 100% x uur zus doet en x uur zo doet... Daar klopt zowiezo nooit wat van, en op 50% kan ik nog exact de helft doen van 100%, in de praktijk is de laatste 50% MINDER als de eerste 50% (ja klinkt gek)...

Vind het dus een vrij nutteloze applicatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Ik had het probleem van de snel leeglopende batterij met een G1 afgelopen week...Factory reset en het was verholpen.

Lijkt wel of sommige aplicaties zichzelf aanzetten }:O

Voor het slapen taskkiller alles af/uit laten zetten, smorgens stonden er alsnog een hoop open. Synchronisatie stond af bijzeway. :|

(Volg dit topic omdat ik interesse heb/had in de Milestone)

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

BatteryLeft komt bij mij niet verder dan 19 Uur..
Dat is wel heel erg kort..

Over het algemeen doe ik er niet veel mee. Sochtends en savonds wat en snacht en overdag ligt hij stil.
Wel veel email gedurende de dag.
GPS staat uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Slaapje schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:37:
[...]

Wel is er een update van battery left omdat ie nogal veel energie zou gebruiken,
Dat is ook de reden dat ik de app heb verwijderd, eerst deed ik twee dagen met me batterij en met die app nog geen dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vallinga
Ik heb nog maar sinds kort dat dock. Dus het accu probleem was er niet "zomaar".
En makkelijk te herleiden. Had er nl geen andere software opgezet.
Nu heb ik hem met de normale lader geladen en mijn milestone is nu weer 7 uur in de lucht en heeft nog 80% battery over!

Dit met wat twitteren en elk half uur 2 mailboxen checken en beetje surfen
Sync staat ook aan.
GPS en wifi en BT staan uit.

Ik vind stroomgebruik op deze manier wel mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Tjah ik heb mijn Milestone net paar dagen. De eerste dag had ik de telefoon helemaal opgeladen (21.30), alarm aangezet en vervolgens ging er 's morgens niks af...Was de telefoon op :|

Telefoon weer opgeladen (rond 8.00 uur) en om 15.30 was ie weer helemaal op. Nauwelijks gebruikt. Paar keer email gecheckt en gesurft.

BT, WIFI, GPS etc staat allemaal uit. Heb ook die advanced app killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door StaarTT op 03-03-2010 20:17 . Reden: verkeerde topic ]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:43
Placid_K schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:51:
Tjah ik heb mijn Milestone net paar dagen. De eerste dag had ik de telefoon helemaal opgeladen (21.30), alarm aangezet en vervolgens ging er 's morgens niks af...Was de telefoon op :|

Telefoon weer opgeladen (rond 8.00 uur) en om 15.30 was ie weer helemaal op. Nauwelijks gebruikt. Paar keer email gecheckt en gesurft.

BT, WIFI, GPS etc staat allemaal uit. Heb ook die advanced app killer.
Even met APNDroid 3g uitgooien? Werkt prima, een taskkiller heb ik nog niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Leftblank schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:02:
[...]

Even met APNDroid 3g uitgooien? Werkt prima, een taskkiller heb ik nog niet nodig gehad.
Wat is je accutijd ongeveer? Als ik wil internetten moet ik elke keer 3G aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 14-09 09:39
Ik heb pas een rare bug: als ik muziek afspeel gaat ie niet automatisch verder, hij telt gewoon verder vanaf 4:56 als een liedje 4:55 duurt, ik heb em een laten gaan en hij telde na 1 uur en 28 minuten nog verder... bestirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:43
Placid_K schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:14:
[...]

Wat is je accutijd ongeveer? Als ik wil internetten moet ik elke keer 3G aanzetten?
Ik zet met Timeroid 'snachts m'n wifi en APN uit (dmv APNdroid), 't scheelt zo over 'n hele nacht slechts enkele procenten aan batterij. Verder zul je inderdaad 3g weer aan moeten gooien zodra je weer wil kunnen internetten, gelukkig zit er een widget bij die je gewoon op je homescreen kunt gooien, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Vraag 1)
Op de Hero is de kalender gecombineerd: gmail en exchange. Dit in 1 calendar app. Dit is echter de HTC calendar.
Is er een vergelijkbare calendar app voor de Milestone, die dus zowel gmail agenda als de exchange agenda combineerd en door kleurtjes de verschillende items weergeeft?

Vraag 2)
Ik heb Handcent sms geinstalleerd. Echter nu krijg ik bij elk sms alle meldingen dubbel: door de gewone messaging app en door handcent. Het irritante is dat bij het lezen van handcent sms, de andere niet mee wijzigt naar gelezen. Er blijft dus een message in de notification staan, die ik handmatig met clear moet wissen. Is er een instelling die alle sms door handcent laat afhandelen en de messaging app niks meer laat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Get!em schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:52:
Vraag 2)
Ik heb Handcent sms geinstalleerd. Echter nu krijg ik bij elk sms alle meldingen dubbel: door de gewone messaging app en door handcent. Het irritante is dat bij het lezen van handcent sms, de andere niet mee wijzigt naar gelezen. Er blijft dus een message in de notification staan, die ik handmatig met clear moet wissen. Is er een instelling die alle sms door handcent laat afhandelen en de messaging app niks meer laat doen?
Is al vaak langsgekomen :). Maar je moet gewoon de notifications in de standaard messaging app uitzetten. Dat doe je door de messaging app op te starten, naar settings te gaan en ergens onderaan de notifications uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

En dat heb ik al gedaan, die staan al helemaal uit.. Echter ik krijg ze alsnog... beetje vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Get!em schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:10:
En dat heb ik al gedaan, die staan al helemaal uit.. Echter ik krijg ze alsnog... beetje vreemd..
Misschien ff reboot dan? Het zou toch echt moeten werken.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Nu reinstall handcent, messaging notifications weer aan, daarna weer uit gezet en daarna restart. Nu afwachten op volgende sms :)
Na een uurtje zoeken eindelijk de oplossing. Het bleek dat er nog een andere applicatie de boel aan het verstieren was. De notificaties bleven doorgaan ondanks dat in de native app alles uit stond.
Wat was nu de oorzaak:

Beautifull Widgets pack 2 !

Deze gedeinstalleerd. Daarna telefoon opnieuw opstarten.
Daarna checken of notificaties aan/uit staan.

Daarna is het eindelijk gebeurt met de dubbele notificaties.

[ Voor 63% gewijzigd door Get!em op 04-03-2010 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

voor hardlopen. Satsportslog is nog te bekijken. Geen ervaring mee, maar zag em langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vallinga
accu update: De Steen staat nu 25 uur aan en heeft nog 60% accu over!
Nu moet ik wel zeggen dat het een rustig dagje was.
Niet gebeld met het aparaat, maar wel surfen, twitteren en emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 19:58

Droid met 2.1. Ziet er goed uit. Vooral de pinch & zoom in de browser is gewoon net zo vloeiend als op de iPhone ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er lekker uit inderdaad, voor de rest heb ik nagenoeg alles al draaien, gallery, music, genie news & weather..
Voor de rest hoef ik al die extra zooi niet, genie news & weather heb ik er ook niet meer op staan, maar straks met 'n update naar 2.1 staat dat er weer automatisch op, lekkere ruimteverspilling vind ik, erg jammer.. mja.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:40
Get!em schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:52:
Vraag 1)
Op de Hero is de kalender gecombineerd: gmail en exchange. Dit in 1 calendar app. Dit is echter de HTC calendar.
Is er een vergelijkbare calendar app voor de Milestone, die dus zowel gmail agenda als de exchange agenda combineerd en door kleurtjes de verschillende items weergeeft?
Ik gebruik nu calwidget wat de verschillende calenders(2) in verschillende kleuren weergeeft. Het ziet er niet super fancy uit, maar doet wat het moet doen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Loekie schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:03:
[...]

Ik gebruik nu calwidget wat de verschillende calenders(2) in verschillende kleuren weergeeft. Het ziet er niet super fancy uit, maar doet wat het moet doen.
Ik gebruik nu ook calwidget om ze op een homescreen samen weer te geven. Echter, ik bedoel een app, waar je ook de afspraken in kunt plannen, en waar je ook verder kunt bladeren naar latere tijdstippen.

Op de HTC hero is dat dus opgelost door een HTC calendar ipv de standaard calendar of corperate calendar. Op de milestone heb je dus 2 losse apps, met allebei losse afspraken. Dat is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Get!em schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:30:
[...]

Ik gebruik nu ook calwidget om ze op een homescreen samen weer te geven. Echter, ik bedoel een app, waar je ook de afspraken in kunt plannen, en waar je ook verder kunt bladeren naar latere tijdstippen.

Op de HTC hero is dat dus opgelost door een HTC calendar ipv de standaard calendar of corperate calendar. Op de milestone heb je dus 2 losse apps, met allebei losse afspraken. Dat is lastig.
Er is wel zoiets als "Calender Pad"
Helaas alleen een viewer (inclusief een widget), maar wel een stuk beter dan de stock app. De reviews zijn overigens ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik heb eigenlijk weinig klachten met mijn batterij. Sinds een maand het volgende rooster:
Door de weeks 7:15 uit de lader en tegen het einde van de avond (23:00) begint de batterij te piepen.
Overdags staat Sync aan, af en toe internet, wat apps met 3G gebruik. Enkele smsen en wat bellen. Geen Bluetooth of GPS.

Nu staat de batterij op 60%. En hij gaat nu ongeveer 7 uur mee.
Tussentijds laad ik nog wel eens via USB op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Zewatanejo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:49:
[...]

Er is wel zoiets als "Calender Pad"
Helaas alleen een viewer (inclusief een widget), maar wel een stuk beter dan de stock app. De reviews zijn overigens ook prima.
App getest.. Is niet alleen een viewer, je kan ook dingen toevoegen.
Echter... lost mijn probleem niet op. Deze kan ook de corporate calendar (exchange) niet combineren met de gmail.
Deze geef alleen de standaard gmail weer.
Jammer

Op zoek naar de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:16:
[...]

Echter... lost mijn probleem niet op. Deze kan ook de corporate calendar (exchange) niet combineren met de gmail.
Jammer

Op zoek naar de volgende
wat ik doe is: ik gebruik mobiel alleen de google calendar app. op mijn laptop heb ik dan google sync draaien die zorgt dat exchange en google-calendar kalenders gelijk lopen. Werkt best aardig.

Al moet ik toegeven dat de calendar app van android gewoon slecht is, en ik nog geen betere heb kunnen vinden in de market place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:38:
[...]

Al moet ik toegeven dat de calendar app van android gewoon slecht is, en ik nog geen betere heb kunnen vinden in de market place.
Het stomme is, de HTC calendar kan het wel...

*ideetje: ik ga de .apk van die calendar opzoeken en kijken of ik die op mn milestone kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Get!em schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:16:
[...]

Jammer

Op zoek naar de volgende
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een app die dit kan combineren, maar krijg ook gen fatsoenlijk alternatief gevonden. Wat ik wel tegenkwam is de Pure Grid Calender. Is een widget, geen app, maar geeft wel met verschillende kleuretjes de Coorp en Gmail agenda weer. Beetje zoals de HTC calender widget.

Ik heb het zelf nog niet getest, dus ik ga even uit van mijn ervaringen met de pure calender widget en de info op de blog van de dev.

[ Voor 8% gewijzigd door Zewatanejo op 04-03-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

*ideetje: ik ga de .apk van die calendar opzoeken en kijken of ik die op mn milestone kan zetten.
Gaat niet werken
Wat ik wel tegenkwam is de Pure Grid Calender. Is een widget, geen app, maar geeft wel met verschillende kleuretjes de Coorp en Gmail agenda weer. Beetje zoals de HTC calender widget.
Nu geinstalleerd.. testen maar.

Eerste gezicht: werkt prima. Gecombineerde views. Toevoegen van afspraken in beide agenda's mogelijk.

Edit: tweede instantie:

Toevoegen van afspraken via de internal quick stelt je wel in staat om snel in beide agenda's wat toe te voegen, echter hij is niet functioneel: je kunt geen dag/tijd toevoegen, waardoor de afspraak voor vandaag geld en dan gelijk voor de hele dag.
Alternatief is, dat je automatisch naar 1 van beide agenda's gaat, maar dat kun je alleen in de config bepalen en dus niet op moment dat je het event invoert.
Verder kun je wel makkelijk door je maandplanning heen scrollen.
Als het internal quick add-event venster dus wordt aangepast, dan zou het een goede vervanger worden.

[ Voor 39% gewijzigd door Get!em op 04-03-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Waar ik ook opvallend veel last van heb:
Ik heb een mapje met daarin wat handige apps. Maar na enige tijd kan ik die map niet meer openen!
Hij reageert gewoon niet.. ik kan erop tikken tot ik een ons weeg maar opent niet.

Andere mapjes op het homescreen werken wel gewoon. Het enige wat helpt is een complete restart. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of de Milestone ook nog echt naar Nederland komt? Ik had dacht ik gelezen dat deze in maart zou komen, maar volgens mij is nog niks echt bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zou deze boys even een mailtje zou ik zeggen. Ze zullen alleen wel met een standaard antwoord van "ongeveer dan en dan", maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:32:
Ik heb een mapje met daarin wat handige apps. Maar na enige tijd kan ik die map niet meer openen!
Hij reageert gewoon niet.. ik kan erop tikken tot ik een ons weeg maar opent niet.

Andere mapjes op het homescreen werken wel gewoon. Het enige wat helpt is een complete restart. :-(
Hmm hier geen last van, heb 2 mapjes, 'fun' en 'games', maar werken vanaf dag 1 nog steeds perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Beta schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:32:

Home++?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even getest om een bestand via BlueTooth te ontvangen wat groter is dan het telefoongeheugen, kan gewoon!
Niet bij alle telefoons kon dit, omdat de zooi werd opgeslagen in het interne geheugen, maar 150MB no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Dat komt omdat de milestone op de sdcard direct opslaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Beta schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:03:
Ik heb eigenlijk weinig klachten met mijn batterij. Sinds een maand het volgende rooster:
Door de weeks 7:15 uit de lader en tegen het einde van de avond (23:00) begint de batterij te piepen.
Overdags staat Sync aan, af en toe internet, wat apps met 3G gebruik. Enkele smsen en wat bellen. Geen Bluetooth of GPS.

Nu staat de batterij op 60%. En hij gaat nu ongeveer 7 uur mee.
Tussentijds laad ik nog wel eens via USB op :)
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat echt helemaal niet zo goed. 16 uur met een batterij en dan al piepen..

Ik heb nu batteryleft en de lastfm apps eraf gehaald en mijn batterij houdt het nu al 42 uur vol en heb nog 40 % over.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:41

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Is die BatteryLeft echt zo'n Batt-vreter dan?

Ik hou het 2 dagen uit maar gebruik Locale om heel veel zaken te disablen (op het werk bijv geen Wifi/BT of uberhaupt data verkeer, thuis Wifi aan, BT off, Data on etc etcetc) en sinds ik dat doe trek ik 2 dagen. Daarvoor maximaal 1 dag en dus ook met BatteryLeft

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik weet het niet zeker, maar mijn problemen kwamen nadat ik lastfm erop had gezet. Nu die verwijderd is (en tegelijkertijd ook batteryleft) gaat het stukken beter. Ik heb locale er niet op staan en mijn telefoon synced de hele dag door, bel een half uur p/d en sms+email 25 keer per dag denk ik. Telefoon staat nog steeds op 40% nu.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Battery left is bekend om zn verbruik van batterij. Er zijn een aantal fixes geweest, maar de maker kan nog niet definitief aangeven of het probleem is opgelost.
Het zat onder andere in het aantal refreshes van de widget zelf.
Ik sta ook op het punt om dat ding weg te knikkeren, want 12 uur op 1 batterij vind ik wat weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:09:
Weten jullie of de Milestone ook nog echt naar Nederland komt? Ik had dacht ik gelezen dat deze in maart zou komen, maar volgens mij is nog niks echt bevestigd.
Antwoord van Motorola vanmorgen;
Dear Mr. Harry,

Thank you for contacting Motorola.

In response to your e-mail, we regret to inform you that we have no official information on the release date of Milestone in The Netherlands. However, you can check our website, from time to time, for updates on new Motorola handsets:

http://www.motorola.com/Consumers/XW-EN/Home

For any further assistance or information please do not hesitate to contact us again, quoting your Customer Reference number.

Thank you for allowing us to be of service to you.

Kind regards,

Stavros

Motorola Mobile Devices Contact
www.motorola.com

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier toevallig ervaring met de Milestone icm de Sennheiser MM 50 iPhone en zoja werkt alles volledig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Eh ja nou nee. Ik heb het wel gebruikt. De map ook ten tijde van Home++ aangemaakt. Maar gebruik nu weer de default homescreen. Ik zal Home++ is verwijderen evenals de map en dan opnieuw maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARKO
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Iemand een idee, wanneer de Milestone geupdate zal worden naar 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ARKO.nu schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:17:
Iemand een idee, wanneer de Milestone geupdate zal worden naar 2.1?
Q1 zegt Motorola. Dat betekent dus voor einde april.

@vvv: Klopt, foutje! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 05-03-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 12:40
Room42 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:23:
[...]

Q1 zegt Motorola. Dat betekent dus voor einde april.
Quarters zijn toch 3 maanden? ;) Maar als je tot eind april wacht zit je denk ik wel goed. Ze hebben anders maar 3 weken.....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de apps alleen handmatig updaten. Ik scrolde door de market en zag inneens updat available staan bij een app die ik had geinstalleerd. Even later kwam ik nog meer apps tegen die ge-update moesten worden. Ik vind dit wel heel erg onhandig als het alleen op deze manier kan. Bij de nokia n97 kreeg je netjes een melding wanneer een bepaalde app ge-update kon worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:09:
Kan je de apps alleen handmatig updaten. Ik scrolde door de market en zag inneens updat available staan bij een app die ik had geinstalleerd. Even later kwam ik nog meer apps tegen die ge-update moesten worden. Ik vind dit wel heel erg onhandig als het alleen op deze manier kan. Bij de nokia n97 kreeg je netjes een melding wanneer een bepaalde app ge-update kon worden....
Als je bij de market naar 'downloads" gaat zie je al je (via de market) geinstalleerde programma's. Als er 1 moet worden geupdate dan staat die bovenaan weergegeven met daarachter "update available". Er is ook een notificatieservice maar die doet op de milestone volgens mij niks behalve force closen. Om te kijken of t bij jou wel werkt ga je naar market, downloads en dan de opties knop, daar staat dan "notifications".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Laatst online: 13-09 11:44
Nu heb ik sinds 2 dagen ook de Milestone :D

...echter heb ik een naar probleem waar ik al eerder over heb gelezen in dit topic: namelijk de random reboots. Uit verschillende bronnen blijkt dat de telefoon gewoon omgewisseld moet worden, alleen gaat dat niet zo vlot. Op dit moment zit ik dus met een Milestone die regelmatig random reboot...

Ik ben dit rebooten dus gaan bijhouden en het is me opgevallen dat dit om de ongeveer 2 uur gebeurt... net alsof het een geplande reboot is.

Is er iemand die hier meer over weet? Misschien dat het gewoon een instelling is waar ik overheen kijk?

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.