Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:24:
[...]

Als je bij de market naar 'downloads" gaat zie je al je (via de market) geinstalleerde programma's. Als er 1 moet worden geupdate dan staat die bovenaan weergegeven met daarachter "update available". Er is ook een notificatieservice maar die doet op de milestone volgens mij niks behalve force closen. Om te kijken of t bij jou wel werkt ga je naar market, downloads en dan de opties knop, daar staat dan "notifications".
Thanks. Dat download overzichtje is beter dan niets. En bij mij forced closed notifications iid ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:58
Hier staat een lijstje nieuwigheden wat betreft de 2.1 update. MP3 bug schijnt gefixt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm geen LED-bugfix zo te zien... en FaceBook enzo, wat een onzin mja...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
LED-bugfix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onderste vier LEDjes van de touchbuttons die na de 2.0.1 update aanblijven bij elke video...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Je kan het even vragen, misschien heeft hij het gewoon niet getest :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Voor diegene die had gehoopt op een custom rom voor de Milestone is er slecht nieuws

Alleen als je een Droid hebt, heb je geluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:43
catt4u schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:26:
Voor diegene die had gehoopt op een custom rom voor de Milestone is er slecht nieuws

Alleen als je een Droid hebt, heb je geluk ;)
Ken. in "Motorola Milestone - Deel 3" Dat nieuws was al 'even' bekend ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.C.A.1989
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:43
Ik had vandaag een vreemd voorval! Ik had al mijn contacten van mijn simkaart naar de telefoon gekopieerd en vervolgens heb ik vandaag een nieuw contact toegevoegd. Al mijn sim contacten uit de lijst verdwenen!

Heb al van alles geprobeerd. Sim nummers naar SD gekopieerd en weer terug gestopt, zonder baat. Ook het opnieuw importeren van de simnummers vanaf mijn simkaart heeft geen baat. Iemand die een oplossing heeft?

Het is trouwens wel zo dat als ik 'search' naar een contact, dat ik deze wel gewoon kan vinden :S?
Erg vreemd allemaal en ik heb geen zin om al mijn contacten weer handmatig in te voeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 1 probleem met mijn Miliestone. Gisteren mijn Milestone ontvangen. Ik kan MMS niet versturen en ook ontvangen gaat niet goed want ipv mms ontvang ik een sms van t-mobile met daarin tekst dat ik mijn mms op internet kan zien (dat is normale gedraag als een toestel geen mms kan ontvangen).

Ik moet wel zegen dat ik pas 1 dag mee aan de slag ben. Het is een milestone (engels) zonder abo , dus internet en mms instellingen moest ik zelf op internet opzoeken.
Heeft iemand van jullie mms instelingen zelf geconfigureert? Hoe doe je dat?
Kan iemand met t-mobile abo zijn instellingen van APN voor mms en ineternet delen?

p.s. ik heb geprobeerd om instellingen te downloaden van t-mobile maar daar staat milestone niet bij toestel selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 08:37:
Ik heb nu 1 probleem met mijn Miliestone. Gisteren mijn Milestone ontvangen. Ik kan MMS niet versturen en ook ontvangen gaat niet goed want ipv mms ontvang ik een sms van t-mobile met daarin tekst dat ik mijn mms op internet kan zien (dat is normale gedraag als een toestel geen mms kan ontvangen).

Ik moet wel zegen dat ik pas 1 dag mee aan de slag ben. Het is een milestone (engels) zonder abo , dus internet en mms instellingen moest ik zelf op internet opzoeken.
Heeft iemand van jullie mms instelingen zelf geconfigureert? Hoe doe je dat?
Kan iemand met t-mobile abo zijn instellingen van APN voor mms en ineternet delen?

p.s. ik heb geprobeerd om instellingen te downloaden van t-mobile maar daar staat milestone niet bij toestel selectie.
Handmatig instellen:
http://www.androidplanet....net-apn-carrier-settings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
DHeb een behoorlijk irritant probleem met m'n milestone. Af en toe krijg ik tijdens het bellen niks te horen uit de luidspreker. Zodra dit zich eenmaal voordoet is het ook altijd zo. Alleen als ik het toestel op speaker zet dan hoor ik de andere partij. Normaal gesproken zou ik dan zeggen dat de luidspreker defect is. Het gekke is alleen dat het probleem weer verholpen is zodra ik het toestel herstart. Iemand dit ook wel eens gehad? Behoorlijk irritant om eerst te moeten rebooten voordat je kan bellen. :|

Ik had dit eerst niet. Weet niet precies sinds wanneer, maar ergens rond de officiele 2.0.1 update..

[ Voor 9% gewijzigd door Morgoth op 07-03-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Milestone nu enkele weken in bezit en ben over het algemeen behoorlijk tevreden. Ik zit nu echter met een onoverkomelijk probleem: de batterijduur!
Vanaf het eerste moment was ik al verbaasd over de bijzonder slechte batterijduur van de Motorola Milestone. De telefoon hield het zonder multitasking, geen 3G, alleen WiFi en 5 gesprekken van <1m slechts een
uur of 5 uit. Ik heb het nu enige weken aangekeken, zelfs geupdate naar de nieuwste android 2.0.1.software,
maar nog steeds houdt de Milestone het naar mijn idee simpelweg veel te kort vol. Ik heb de laatste dagen specifiek gelet op mijn activiteiten en telkens via een task killer alle in de achtergrond draaiende programma's afgesloten, maar nog steeds houdt de Milestone het slechts een uur of 5/6 vol bij zeer passief gebruik met
alleen enkele korte gesprekken, wat WiFi en mailsync. Dit lijkt haast een defect van de batterij.

Zou het kunnen dat ik een slechte/defecte batterij heb ontvangen? Ik heb mijn Milestone gekocht bij belsimpel.nl en heb mijn probleem ook daar voorgelegd: ik wacht nog op antwoord. Ik heb voor deze telefoon een Iphone 3G gehad en die hield het bij veel intensiever gebruik (constant 3G, WiFi, mp3 Ipod, veel browsen en apps/games draaien en wat korte gesprekken) makkelijk 2x zo lang vol (rond de 12-15u) als de
Milestone. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat Motorola telefoonbatterijen maakt met een duur van slechts 5 uur.

Ik heb de batterij toen de telefoon 'out of the box' kwam direct helemaal volgeladen en ben verder erg tevreden over de Milestone. Door zijn extreem korte batterijduur is het toestel voor mij nu redelijk onbruikbaar. Iemand enig idee wat er bij mij aan de hand is? Mensen met hetzelfde probleem? Oplossingen? Antwoord wordt op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is voor internet (dat is me gelukt) maar deze instellingen zijn niet compleet voor MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:14:
Door zijn extreem korte batterijduur is het toestel voor mij nu redelijk onbruikbaar. Iemand enig idee wat er bij mij aan de hand is? Mensen met hetzelfde probleem? Oplossingen?
Hoi Ninzeo,

Je bent me voor Wilde net een post als deze schrijven. Heb precies hetzelfde probleem. Gisteren bijvoorbeeld:
toestel opgeladen, half uurtje het net op, 3 potjes schaak, 1 foto... bietje pielen en weg accu ... wordt er helemaal gek van. Ook net als jij alle achtergrondprocessen uit en zo. Scherm op laagste helderheidsniveau. Dit is niet normaal! :N Toestel 10 dagen in bezit en verder tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:41
Tja als je eenmaal speelt met je telefoon waarbij je het scherm aan hebt (laagste helderheidsniveau of niet) dan gaat de accu gewoon niet lang mee. Scherm is gewoon de grootste stroom vreter. Ga maar eens naar: Settings, About Phone, Battery use.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:26:
Je bent me voor Wilde net een post als deze schrijven. Heb precies hetzelfde probleem. Gisteren bijvoorbeeld:
toestel opgeladen, half uurtje het net op, 3 potjes schaak, 1 foto... bietje pielen en weg accu ... wordt er helemaal gek van. Ook net als jij alle achtergrondprocessen uit en zo. Scherm op laagste helderheidsniveau. Dit is niet normaal! :N Toestel 10 dagen in bezit en verder tevreden.
Ik zou eens 'n appje als Juiceplotter erbij pakken plus een taskkiller en kijken wanneer het nou zo hard terugloopt. Eventueel een factory reset doen als je echt niets kunt vinden, maar dat is 'n laatste redmiddel gok ik (als het niet aan je batterij ligt iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:30:
Tja als je eenmaal speelt met je telefoon waarbij je het scherm aan hebt (laagste helderheidsniveau of niet) dan gaat de accu gewoon niet lang mee. Scherm is gewoon de grootste stroom vreter. Ga maar eens naar: Settings, About Phone, Battery use.
Dat is me heel duidelijk. Telefoon dan maar zonder scherm gebruiken 8)7

Juiceplotter ken ik nog niet, dank voor de tip :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
http://www.motorola.com/C.../Motorola-MILESTONE-ES-ES

De Spaanse Milestone heeft al 2.1 volgens Motorola. Hopelijk betekent dat dat de update er nu echt aan zit te komen.
NAVEGADOR WEB
Webkit HTML5, Adobe Flash lite v3.1.6

[ Voor 12% gewijzigd door MarcoC op 07-03-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 08:37:
T-Mobile ondersteunt het toestel officieel (nog) niet. De volgende APN settings werken echter:

* APN: internet
* Account Name: tmobile
* Password: tmobile

Helpdesk van T-Mobile zei letterlijk tegen mij: "ga maar googelen, dan vindt je het wel..." 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Als ik 2G gebruiken aanzet wat gebeurd er dan? Mijn batterij was de laatste tijd wat snel leeg en dit zou helpen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Met 2g gaat je internetsnelheid wat omlaag. Het duurt langer vooradat syncacties uitgevoerd zijn etc. Voor de rest scheelt het wel een berg op je accy gebruik inderdaad. Ik zet 2g standaard aan, als ik ff snel mail wil ophalen of wil internetten zet ik de only 2g optie weer uit.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
Is het al iemand gelukt om motonav maps te upgraden via MotoExtras Toolbox?

Mijn mapversie is van juni 2009 en de toolbox blijft steken bij "Loading"

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16
Weet iemand of er ook een mogelijkheid bestaat met een toepassing om het LED kleur van nieuw mail te wijzigen?

gebruik namelijk de foon met zowel Exchange/Corporate als GMAIL...en zou het prettig vinden als ik een onderscheid in ledkleur voor de 2 mailboxen kan aanduiden :)

voor sms heb ik dit al gedaan mbv handcent sms

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Mijn batterij gaat ondertussen aanmerkelijk langer mee dan voorheen.
Voorheen: 12 uur en dan al op 0 %. Nu staat hij al 40 uur aan en staat hij op 20%.
Oplossing: De widget van batteryleft weggooien en hele progsel deinstalleren.

Ik ben er ondertussen achter dat bepaalde widgets, vooral die regelmatig voorzien moeten worden van verse informatie, bijzonder veel batterij vragen, ook als hij in standby staat. Zet daarom elke widget die moet verversen op een minimale refresrate van een half uur of meer.
Ook opletten voor deze widgets, want ze kunnen ook de boel enorm vertragen.
Een weerwidget, een agenda widget etc.. vreten dus stroom, ook als je er niet naar kijkt/scherm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:52
yonexfreak schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:53:
Weet iemand of er ook een mogelijkheid bestaat met een toepassing om het LED kleur van nieuw mail te wijzigen?

gebruik namelijk de foon met zowel Exchange/Corporate als GMAIL...en zou het prettig vinden als ik een onderscheid in ledkleur voor de 2 mailboxen kan aanduiden :)

voor sms heb ik dit al gedaan mbv handcent sms
Missed call biedt ontzettend veel mogelijkheden voor het instellen van notificaties, waaronder LED kleuren.
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=200x200&chl=market://search?q=pname:de.anno.android.missedCall

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
top, ik ga het eens een poging geven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan ook gewoon met de 'mail'applicatie die standaard op de telefoon staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
hmm dan heb ik erover heen gekeken, zal nog eens blik erop werpen :)
even gekeken maar onder mail (exchange), zie ik alleen de optie ''email notifications'' die aan staan..en kan een ringtone en wel/niet vibratie aanzetten :?

[ Voor 53% gewijzigd door yonexfreak op 08-03-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier nog een 'set the notification led' optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
verrassend :)
heb toch ook echt de 2.0.1 update erop staan...en voor zover ik weet bne ik nog niet toe aan Hans Anders ;)
hmm straks nog eens een poging wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
yonexfreak schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:24:
verrassend :)
heb toch ook echt de 2.0.1 update erop staan...en voor zover ik weet bne ik nog niet toe aan Hans Anders ;)
hmm straks nog eens een poging wagen...
Ik moet ook naar de oogarts denk ik. Ik zou graag bij mijn corporate email een andere LED kleur hebben dan bij GMail. Dat zit helaas niet in Missed Call en ik zie de opties bij de mail apps ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leftblank schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:33:
[...]Ik zou eens 'n appje als Juiceplotter erbij pakken plus een taskkiller en kijken wanneer het nou zo hard terugloopt.
Juiceplotter is inderdaad een aanrader! Evenals Juicedefender. Je kunt er een hoop mee instellen, zoals timings voor je www related widgets, WiFi scans etc.. Scheelt een boel accutijd! Iemand ervaring met het proggie Ultimatejuice? Is de overtreffende trap van Juicedefender. Kun je blijkbaar nog meer mee tweaken.

edit - Ultimatejuice kost een drol, € 2.79, zou het zo zelf geprobeerd hebben, maar er kan alleen met creditcard betaald worden en laat ik die atm net ff niet hebben ...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Sinds vrijdag heb ik ook eindelijk mijn Milestone binnen, dus ik vrolijk op zoek naar een hoesje, eerst op internet. Niet veel zinnigs gevonden in .nl dus nu vandaag naar de winkel geweest.. Hij paste bijna in geen enkele universele hoes en er waren ook eigenlijk helemaal geen goede kwaliteitshoezen te vinden :S ik hoop dat daar toch snel verandering in komt als hij officieel in Nederland komt. De reacties in de winkels waren daarintegen wel weer leuk ;) op een gegeven moment heeft de hele staff van een winkel mn steen willen bekijken omdat ze die nog niet gehad hadden. Het viel ze vooral op dat het surfen vlot ging en ze hadden de pricewatch scanner gauw gevonden ;) de resultaten waren ze alleen minder blij over :P Maargoed ik zit nu weer thuis met mijn vriendin dr sok als hoesje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Al iemand een idee hoe ik enkele apps die standaard geinstalleerd staan deinstalleer?

--> Quickoffice
--> Motonav

Weet iemand hoe deze van de telefoon af te krijgen zijn, want ze nemen veel ruimte in. (18MB en 6 MB)

Ondertussen Motonav data verwijderd via manage apps optie, nu nog 300KB over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
LlamaWereldOver schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:20:
Sinds vrijdag heb ik ook eindelijk mijn Milestone binnen, dus ik vrolijk op zoek naar een hoesje, eerst op internet. Niet veel zinnigs gevonden in .nl dus nu vandaag naar de winkel geweest.. Hij paste bijna in geen enkele universele hoes en er waren ook eigenlijk helemaal geen goede kwaliteitshoezen te vinden :S ik hoop dat daar toch snel verandering in komt als hij officieel in Nederland komt. De reacties in de winkels waren daarintegen wel weer leuk ;) op een gegeven moment heeft de hele staff van een winkel mn steen willen bekijken omdat ze die nog niet gehad hadden. Het viel ze vooral op dat het surfen vlot ging en ze hadden de pricewatch scanner gauw gevonden ;) de resultaten waren ze alleen minder blij over :P Maargoed ik zit nu weer thuis met mijn vriendin dr sok als hoesje :P
Check even Accessoires voor de Motorola Milestone, daar staan wel wat opties.
Ben zelf erg blij met m'n custom made leren Chinese hoesje.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Get!em schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:28:
Weet iemand hoe deze van de telefoon af te krijgen zijn, want ze nemen veel ruimte in. (18MB en 6 MB)
Als je rootacces hebt kun je dit verwijderen, check hiervoor:[Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hmm, dat was niet helemaal mijn bedoeling. Misschien later eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Vunzz schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:38:
[...]

Check even Accessoires voor de Motorola Milestone, daar staan wel wat opties.
Ben zelf erg blij met m'n custom made leren Chinese hoesje.
hoelang duurde het alles bij elkaar dan vanaf de order plaatsen? heb er ook naar zitten komen en is inderdaar een chique oplossing :P alleen ben ik zelf een beetje huiverig met ebay enzo. Heb ook niet directe toegang tot een paypall account.. maar ik denk dat ik nu 2 of 3 weken wacht tot er misschien goede opties in nederland komen en daarna ga ik kijken of ik zoiets kan bestellen(of misschien zo'n noreve hoesje maar is niet echt mijn smaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Post je vragen dan ook in dat topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Denk dat dit ook mijn probleem is. Ik gebruik dolfine browser en soms zet ik de telefoon op stand-by terwijl een pagina aan het laden is. Zo had ik gisteren, toen ik hem van stand-by afhaalde, dat de achterkant van de telefoon helemaal warm was (en de accu bijna leeg) . Gebruik de free versie dus misschien blijven de advertenties ook gewoon doorladen.
Get!em schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:55:
....

Ik ben er ondertussen achter dat bepaalde widgets, vooral die regelmatig voorzien moeten worden van verse informatie, bijzonder veel batterij vragen, ook als hij in standby staat. Zet daarom elke widget die moet verversen op een minimale refresrate van een half uur of meer.
Ook opletten voor deze widgets, want ze kunnen ook de boel enorm vertragen.
Een weerwidget, een agenda widget etc.. vreten dus stroom, ook als je er niet naar kijkt/scherm uit.
Vond nog een draadje over slechte accu duur.
http://www.google.com/sup...id=756af224fb5ac503&hl=en
De punten die daaruit naar voren komen:
- Telefoon op 2G zetten (was ook al aangegeven in dit draadje)
- Slechte gsm verbinding kost veel energie
- Accu niet goed gecalibreerd

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

En nog een puntje waar ik zojuist achter kwam.

Indien je een homescreen replacement hebt, dan ligt deze vaak over de oude home heen. De oude home bevat dus nog gewoon de widgets die je daar aan toegevoegd had. Het handigste is om die te verwijderen.
Dit voorkomt onnodig batterij verbruik (widgets laden wel steeds data of andere zaken in)
Dit voorkomt errors/force close door het dubbel gebruik van dezelfde widget (kan vaak wel, maar levert soms fouten op)

Handleiding: ga naar
Manage applications
Klik op je homescreen replacement (bijv home++)
Klik op Clear Defaults
Druk op je Home button
Je krijgt nu een keuze welke home je wilt hebben.
Kies de originele
Verwijder hier de widgets en eventueel de klok van.
Kies weer home button
Weer het keuze scherm,
kies hier nu weer default en dan je homescreen replacement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm dat is misschien wel een goede, aangezien ik drie homescreenreplacers heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
"DHeb een behoorlijk irritant probleem met m'n milestone. Af en toe krijg ik tijdens het bellen niks te horen uit de luidspreker. Zodra dit zich eenmaal voordoet is het ook altijd zo. Alleen als ik het toestel op speaker zet dan hoor ik de andere partij. Normaal gesproken zou ik dan zeggen dat de luidspreker defect is. Het gekke is alleen dat het probleem weer verholpen is zodra ik het toestel herstart. Iemand dit ook wel eens gehad? Behoorlijk irritant om eerst te moeten rebooten voordat je kan bellen.

Ik had dit eerst niet. Weet niet precies sinds wanneer, maar ergens rond de officiele 2.0.1 update.."

Ik heb een theorie over hoe dit probleem zich voordoet. Ik gebruik sinds tijdje de btunes player (daarvoor had ik overigens hetzelfde probleem ook). Nu zat ik zojuist op de fiets muziek te luisteren terwijl ineens de gewone music app player vanuit zichzelf liedjes begon af te spelen, dit zonder dat ik er om gevraagd had of uberhaupt met die app bezig was. Voordat ik btunes gebruikte had ik dit ook, alleen dan dat ik tijdens het muziek afspelen de app gewoon zomaar ineens andere liedjes ging afspelen die ik helemaal niet wilde. En altijd nadat dat gebeurd was had ik het bovenstaande probleem dat ik niks hoorde tijdens het bellen.

Ik denk dus dat het aan de stock music app ligt... is er een mogelijkheid deze te uninstallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.C.A.1989
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:43
Als ik jou was zou ik een factory reset doen, denk dat je android n beetje op hol is geslagen!
Ik had ook problemen met bellen, alleen dat de ander mij niet kon verstaan. Bij instellingen heb ik de Crystaltalk setting op 'Clear' gezet wat enorm hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Sinds gisteren de Milestone ook in bezit.
Hoewel ik van te voren nog wat bedenkingen had, toch maar besteld en in de afgelopen uurtjes dat ik er wat mee heb lopen spelen heb ik zo het vermoeden dat de milestone en ik het nog wel even met elkaar uit gaan houden ;)

Maar......

Ik krijg het internet via vodafone niet aan de praat. Ik heb de APN volgens de instellingen van de site van Vodafone al opnieuw ingevoerd, maar ik kom er geen spreekwoordelijke steek verder mee...

Ik snap het even niet meer....

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Harry schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:10:
Sinds gisteren de Milestone ook in bezit.
Hoewel ik van te voren nog wat bedenkingen had, toch maar besteld en in de afgelopen uurtjes dat ik er wat mee heb lopen spelen heb ik zo het vermoeden dat de milestone en ik het nog wel even met elkaar uit gaan houden ;)

Maar......

Ik krijg het internet via vodafone niet aan de praat. Ik heb de APN volgens de instellingen van de site van Vodafone al opnieuw ingevoerd, maar ik kom er geen spreekwoordelijke steek verder mee...

Ik snap het even niet meer....
Mooi dat je er blij mee bent.. :)

maar voortaan even beter zoeken in de vorige milestone topics aub: http://www.androidplanet....net-apn-carrier-settings/

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Laatst online: 13-12-2024
Zat geen verschil in.
(alle APN instellingen komen wat dat betreft wel met elkaar overeen)

Enig verschil is dat bijna alles vodafone.nl is, behalve de particuliere APN.... die is .com en daar heb ik 20x over heen gekeken... :X

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of het mogelijk is om in te stellen hoeveel dagen terug je email kan laten ophalen? Ik krijg heel vaak berichten van mijn hotmail(pop) en online.nl mail(imap) van een paar dagen terug. Die ik al had gelezen, maar mijn steen haalt ze gewoon weer op en dan staan ze op unread. Zojuist kreeg ik een mailtje binnen van 19-02 die ik allang gelezen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
L.C.A.1989 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:21:
Als ik jou was zou ik een factory reset doen, denk dat je android n beetje op hol is geslagen!
Ik had ook problemen met bellen, alleen dat de ander mij niet kon verstaan. Bij instellingen heb ik de Crystaltalk setting op 'Clear' gezet wat enorm hielp.
Had al een reset gedaan, helpt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:29
Get!em schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:05:
Dit voorkomt errors/force close door het dubbel gebruik van dezelfde widget (kan vaak wel, maar levert soms fouten op)
Sinds ik je tip hebt geprobeerd heb ik geen fouten meer met Home++ :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Laatst online: 10:06
Is de milestone nou echt zo goed als ze zeggen? Ik zit namelijk erg te twijfelen tussen de milestone en de HTC Desire. Hoe zit het precies met de snelheid van het toestel? de milestone heeft maar een 550mhz cpu maar weer een aparte gpu, in tegenstelling tot de Desire die een 1ghz cpu heeft maar geen aparte cpu. Iemand iets waardoor ik kan worden overhaald om de milestone te nemen ipv de desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Tip: staar je niet blind op het aantal Mhz. Zijn andere processoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Ik geloof niet dat er hier iemand aandelen Motorola heeft ;)
Ik vind zelf het toetsenbord een pré. Al is het maar omdat het je het halve beeldscherm scheelt.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
daar heb je gelijk in :D. Maar is het LCD scherm goed helder vergeleken met een AMOLED scherm? Dat vind ik in ieder geval belangrijk en dat ie goed snel is. Toetsenbord is wel weer leuk :) Denk dat ik wel voor de milestone ga t enige wat ik jammer vind is dat je niet custom roms kan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Tripwire999 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 18:51:
Is de milestone nou echt zo goed als ze zeggen? Ik zit namelijk erg te twijfelen tussen de milestone en de HTC Desire. Hoe zit het precies met de snelheid van het toestel? de milestone heeft maar een 550mhz cpu maar weer een aparte gpu, in tegenstelling tot de Desire die een 1ghz cpu heeft maar geen aparte cpu. Iemand iets waardoor ik kan worden overhaald om de milestone te nemen ipv de desire?
Nouja, je kunt bijvoorbeeld dit topic eens doorkijken, en dan met name letten op de klachten mbt. de vele bugs die de Milestone rijk is op 2.0.1... Eerlijk gezegd zou ik niemand de Milestone aanraden op dit moment, de browser is standaard laggy, interface kan wel wat sneller en je muziek lagged elke keer dat je netwerkverbinding ook maar iets verandert. Tot slot zal het niet of pas over aardig wat tijd mogelijk zijn om custom roms op je milestone kunt zetten terwijl de Desire al praktisch geroot en volledig gekraakt uit de fabriek rolt ;) Wat betreft het scherm zit je ook wel goed; de Milestone kan bizar helder, voorlopig lukt het me ook prima 't scherm te gebruiken in direct zonlicht, met name op max. brightness is dat prima.

Wanneer de 2.1 update dat op zou lossen zou 't een prima phone zijn, het keyboardje is net wat fijner dan een onscreen tobo, al was 't maar vanwege de ruimte die het scheelt op je scherm. Mocht dat niet het geval zijn dan zal ook mijn Milestone richting V&A gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Leftblank op 10-03-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk er dan ook weer aan dat mensen met klachten vaker op internet te zien zijn dan positievelingen...

Wat betreffende het MHz'en verhaal en dergelijke zie: M-en-M in "Motorola Milestone (Droid)"
De CPU van de Milestone is te vergelijken met een 800MHz Snapdragon CPU, dus imho niet bizar (op papier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ik zou gewoon de Milestone kunnen aanraden hoor. Er is op zich best nog het één en ander aan te passen (heb nu zelf de Franse ROM zonder laggy browser, 5 homescreens, etc). Je kan eventueel nog themes aanpassen, dus je kan een heel eind komen.
En toetsenbord was voor mij zeker een must... Zou echt niet meer zonder willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
DjWannaB2002 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:08:
Ik zou gewoon de Milestone kunnen aanraden hoor. Er is op zich best nog het één en ander aan te passen (heb nu zelf de Franse ROM zonder laggy browser, 5 homescreens, etc). Je kan eventueel nog themes aanpassen, dus je kan een heel eind komen.
En toetsenbord was voor mij zeker een must... Zou echt niet meer zonder willen.
Er is altijd wat te verbeteren! Ik denk dat ik toch voor de milestone ga en mocht ie niet bevallen verkoop ik hem weer en ga ik voor de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hij bevalt vast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:21
Tripwire999 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 18:51:
Ik zou uhm je zeker aanraden (heb uhm nu 3 dagen), vooral het toetsenbord vind ik erg nice! snap niet wat mensen lopen te zeuren dat de toetsen te dicht op elkaar zitten, die hebben gewoon uberdikke vingers ofzo want bij mij gaat het echt prima vind dat toetsenbord echt een groot voordeel gezien je scherm dan ook niet gesplitst wordt wat superchill is. Alles loopt ook super soepel bij mij en het scherm is echt heel helder, zelf zat ik ook te twijfelen tussen de desire, milestone en de SE xperia 10 maar vooral vanwege het keyboard voor de milestone gegaan en heb er zeker geen spijt van.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mensen die ook hebben dat hun touch-input inaccuraat wordt onder het opladen, zodra je de rand van je scherm met een deel van je lichaam aanraakt werkt het weer als normaal...

Als je niet snapt wat ik bedoel kijk hier (ik heb een icoontje onder me vinger op het scherm als je goed kijkt), hij is nu dus via USB aangesloten:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O4WvvEmXrMo]

[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 11-03-2010 11:10 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vallinga
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-07-2021
watercoolertje schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:09:
Voor mensen die ook hebben dat hun touch-input inaccuraat wordt onder het opladen, zodra je de rand van je scherm met een deel van je lichaam aanraakt werkt het weer als normaal...

Als je niet snapt wat ik bedoel kijk hier (ik heb een icoontje onder me vinger op het scherm als je goed kijkt), hij is nu dus via USB aangesloten:
[video]
Dit was toch met een 3rd party lader?
Het lijkt alsof je het toestel "aard" als je het de behuizing ook aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:21
trouwens ik wil zo'n geheugen kaartje van 32 gb kopen welk merk/type etc heb ik dan nodig voor de milestone? heb er niet zoveel verstand van dus weet nie of dat verschilt per telefoon enzo.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ik heb het willekeurig, soms wel soms niet, ook met de standaard lader, sommige PC's wel sommige niet :)

En ja me vinger dient hier inderdaad als aarde waar de restjes energie blijkbaar goed in weg kunnen vloeien (ik voel er niks van hoor)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:05:
trouwens ik wil zo'n geheugen kaartje van 32 gb kopen welk merk/type etc heb ik dan nodig voor de milestone? heb er niet zoveel verstand van dus weet nie of dat verschilt per telefoon enzo.
Daarvoor hebben we: Accessoires voor de Motorola Milestone
Tevens staat er netjes in de TS vermeld wat voor kaartje je nodig hebt! (en 32GB is nog niet te koop of exorbitant duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hier hetzelfde probleem. Het scherm reageert bibberig.

Wist al niet helemaal waardoor het kwam. Zal volgende keer opletten als het voorkomt, hoe ik hem vast heb, of dat het in de lader zit of andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IMHO wel een beetje overreacted om dit een probleem te noemen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal is het zeker niet, dus wat is het dan? Normaal slepen enzo werkt niet, swipen door menu's wekrt kut, multitouch zoomen is helemaal komisch en niet te gebruiken!

Ik heb er niet echt last van verder maar dat soort dingen verwacht je toch niet bij een product van 550 euro (ja nu is die wel goedkoper maar niet dat ik hem kocht)..

En dat ik het heb gemeld voor garantie (samen met stof onder me scherm) kreeg ik ook geen commentaar, 'maar dat is normaal' ;)

[ Voor 37% gewijzigd door watercoolertje op 11-03-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je er geen last van hebt is het geen probleem toch :) Ik zal 't hier zo is testen :+
EDIT: Tevens zeg ik ook niet dat het normaal is ;)

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 11-03-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk wel, ik heb toch ook geen last van mensen in china die als slaaf werken, of mensen in africa die verhongeren, of beertjes in kooien... Toch is het een probleem!

En het zal vast niet bij elke milestone voorkomen, anders had je het al lang gemerkt, ik heb me post ook aangepast:

Normaal slepen enzo werkt niet, swipen door menu's werkt kut, multitouch zoomen is helemaal komisch en niet te gebruiken (hij verspringt van max in naar max uitzoomen en dat 30x in 5 sec:D)!

Nee maar bij mij is iets wat abnormaal is dus fout gemaakt en dus niet goed, met andere woorden een 'probleem'.

Maargoed die discussie is niet echt boeiend, ik vind het slecht, en jij niet, dat kan...

[ Voor 17% gewijzigd door watercoolertje op 11-03-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best, dan is het wel een probleem d:)b * CLB mompelt iets over IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ahja, vooralsnog heb ik het ook niet echt als groot probleem ervaren.
Meestal als hij aan de lader zit, zit hij niet in mn hand :)

Verder:
Tragisch nieuws... bing maps....http://www.nu.nl/internet/2203005/motorola-rust-android-telefoons-met-bing.html
Ik hoop dat het niet in een update van de milestone terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het goed leest staat dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dat ook buiten China gaat gebeuren..
Weet niet of dat ook op nu.nl stond, hier in ieder geval wel: Motorola zet Microsoft Bing op Android-telefoons

Ik heb trouwens geen last van een slecht scherm qua reactie en dergelijke als die ligt op de laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ik heb wel dat het scherm raar kan reageren als deze ligt. Soms reageert ie dan mega wazig, daarvoor hoeft het toestel niet perse voor aan de lader te liggen. Het lijkt erop dat de rare reacties meestal voorkomen wanneer het een zachte ondergrond betreft. Als ik het toestal dan in mijn handpak en mijn hand op tafel leg op dezelfde plek, heb ik er geen last meer van. Redelijk vreemd probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.nius
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-08 11:01
(jarig!)
mm heb t net uitgeprobeerd en heb ook geen problemen bij t opladen..
in beheer noemen we dat n fout gebruiker O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Hoe zeggen ze dat toch altijd bij technisch en functioneel beheer. Het probleem bevindt zich tussen de stoel en het scherm oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Gizzy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:12:
Ik heb wel dat het scherm raar kan reageren als deze ligt. Soms reageert ie dan mega wazig, daarvoor hoeft het toestel niet perse voor aan de lader te liggen. Het lijkt erop dat de rare reacties meestal voorkomen wanneer het een zachte ondergrond betreft. Als ik het toestal dan in mijn handpak en mijn hand op tafel leg op dezelfde plek, heb ik er geen last meer van. Redelijk vreemd probleem.
Herkenbaar! Heb ik zelf ook als ik nog in m'n nest met de Milestone lig te klooien. Dus het lijkt in dit geval toch niet aan de gebruiker te liggen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 12:40
Rossi46 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:32:
[...]

Herkenbaar! Heb ik zelf ook als ik nog in m'n nest met de Milestone lig te klooien. Dus het lijkt in dit geval toch niet aan de gebruiker te liggen :)
Ik heb het alleen als het vlak niet waterpas ofwel horizontaal is, lijkt alsof het ding bij geringe bewegingen dan de richting van het scherm probeert te bepalen. Met uitgeklapt toetsenbordje niets aan de hand....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 16:29
CLB schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:07:
Ik heb trouwens geen last van een slecht scherm qua reactie en dergelijke als die ligt op de laden..
Ik ook niet, maar ik heb het wel gehad. Misschien verklaart dat ook waarom sommige van die touchscreen tests van de Milestone zeer slecht zijn. Als er op die momenten een soort elektrische beïnvloeding is, dan merk je dat in de test.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik merk het als je je vinger op 1 plek op het scherm houdt dan begint het als een gek te trillen maar dit treedt alleen op wanneer de milestone dus aan de lader hangt. (bijv. in de browser of in google maps). Verder vind ik het ondanks dat je geen customs ROMS kunt installeeren nog steeds een prachtig degelijk toestel :)

[ Voor 12% gewijzigd door MaDLiVe op 12-03-2010 00:33 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Laatst online: 31-08 14:53
heb het tril 'probleem' ook af en toe. zal er de volgende keer eens naar kijken.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Goed.. ik hoop dat ze de exchange in 2.1 goed aanpakken binnen Android. Native is deze niet helemaal lekker te noemen. Bij de HTC Hero is dit opgelost door een eigen HTC implementatie binnen Sense.

Problemen;
Syncen met de server gaat niet altijd lekker en soms houd hij er zomaar mee op, totdat je hem handmatig weer eens een schop geeft.
De milestone/droid communiceert als 2 verschillende apparaten met de exchange server:
Als "MotoAndroid" en als "Android" (de eerste voor Email, de tweede voor de agenda)
Beide hebben een eigen apparaat ID en een verschillende Android versie (0.3 vs 0.1)
Deze synchroniseren niet altijd gelijk en ook niet altijd goed.

Bij de Hero is dit netter geregeld en gaat de sync ook beter. Android versie 0.1 wordt hier gerapporteerd.
BIj de Hero is ook de mailbox en agenda binnen 1 app te zien (samen met gmail), bij de milestone/droid lukt dit niet en er zijn ook geen apps die dit kunnen vervangen op dit moment.
Pure Grid Calendar komt binnenkort misschien uit als gewone App ipv widget. Dit zou dan enigzins de boel in de userinterface integreren, echter onder water lopen er dus nog steeds 2 processen.

Edit:
Om te kijken of dit bij je eigen exchange goed gaat doe het volgende:
Log in op webmail.jouwexchangedomein.nl
Ga naar Opties
Ga naar mobiele apparaten.

Hier zie je een overzicht van alle apparaten die jouw gegeven syncen, dus ook je oude windowsmobile als je die gehad hebt.
Wis apparaten als je ze niet meer gebruikt.

[ Voor 12% gewijzigd door Get!em op 12-03-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.nius
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-08 11:01
(jarig!)
Get!em schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:55:
Edit:
Om te kijken of dit bij je eigen exchange goed gaat doe het volgende:
Log in op webmail.jouwexchangedomein.nl
Ga naar Opties
Ga naar mobiele apparaten.

Hier zie je een overzicht van alle apparaten die jouw gegeven syncen, dus ook je oude windowsmobile als je die gehad hebt.
Wis apparaten als je ze niet meer gebruikt.
zie nergens de optie mobiele apparaten staan :O heb je screen ofzo? want dit kan wel meer voor ons bedrijf oplossen.. en zoiets simpels kan het wel eens zijn haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 13:24
g.nius schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:06:
[...]

zie nergens de optie mobiele apparaten staan :O heb je screen ofzo? want dit kan wel meer voor ons bedrijf oplossen.. en zoiets simpels kan het wel eens zijn haha _/-\o_
Je dient voor deze optie wel Exchange 2007 (2010 zal dit ook wel hebben, echter (nog) geen ervaringen mee) te draaien.
In Exchange 2003 zie je dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
Sinds ik de update naar 2.01 gehad heb en mijn exchange account opnieuw aangemaakt heb zijn mijn exchange sync problemen allemaal verdwenen. Het enige vervelende aan de exchange oplossing van Android vind ik dat ik geen HTML mail kan bekijken en geen uitnodigingen kan accepteren.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt het met exchange eigenlijk? Ik wil webmail.inholland.nl syncen met mijn telefoon. Dat is een outlook account. Dit is toch exchange? Maar hoe kan ik dit instellen op mijn milestone?
Wat moet ik bij domain en exchange server invullen. Alles wat ik invul krijg ik Unable to open connection to server.

Onderstaand een overzicht van de info van mijn webmail.
Eigenaar van postvak: Mijn Naam [426553@student.INHOLLAND.nl]
Gebruikersagent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6 (.NET CLR 3.5.30729)
Outlook Web Access-ervaring: Basic
Taal van gebruiker: Nederlands (Nederland)
Tijdzone van gebruiker: (GMT+01:00) Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, Wenen
Adres van Exchange-postvak: /o=Exchange/ou=Data Admin Group/cn=Recipients/cn=426553
Outlook Web Access-hostadres: https://webmail.inholland.nl/owa
Outlook Web Access-versie: 8.2.176.2
Outlook Web Access-hostnaam: webmail.inholland.nl
Naam van server voor clienttoegang: SR0473.intranet.inholland.nl
.NET Framework-versie van de Exchange-server voor clienttoegang: 2.0.50727.3603
Besturingssysteemversie van server voor clienttoegang: Microsoft Windows NT 6.0.6001 Service Pack 1
Taal van besturingssysteem van server voor clienttoegang: en-US
Versie van Microsoft Exchange-server voor clienttoegang: 8.2.176.0
Taal van server voor clienttoegang: en-US
Tijdzone van server voor clienttoegang: West-Europa (standaardtijd)
Platform van Microsoft Exchange-server voor clienttoegang: 64 bits
Naam van postvakserver: SR0484.intranet.inholland.nl
Microsoft Exchange-versie van postvakserver: 8.2.176.0
Andere Microsoft Exchange-serverrrollen die op dit moment zijn geïnstalleerd op de server voor clienttoegang:
Verificatietype voor deze Outlook Web Access-sessie: Basic
Openbare aanmelding: Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Ik heb nu iets vaags plotseling met mijn browser. Hij laad de pagina's niet, terwijl ik gewoon verbinding heb met internet en ik kan wel andere apps gebruiken via internet. Iemand hier eerder last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ja. Meestal druk ik mijn vinger lang op de link en dan op open.
Ofwel taskmanager gebruiken en geheugen vrij maken. Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
hurricurry schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:27:
Ja. Meestal druk ik mijn vinger lang op de link en dan op open.
Ofwel taskmanager gebruiken en geheugen vrij maken. Gr
Dat heb ik beiden al geprobeert. Na een poosje krijg ik gewoon te zien: webpage not availeble.
En dat gewoon bij alle sites, terwijl internet het gewoon doet. Telefoon al meerdere malen herstart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend wanneer Android 2.1 voor de Milestone komt eigenlijk? Googlen maakt mij ook niet veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
In Q1 van 2010. Dus deze maand als het goed is. In Bulgarije schijnt vanaf 20 maart de Milestone verkocht te gaan worden met 2.1 pre-loaded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:43
staffordniko schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:22:
Dat heb ik beiden al geprobeert. Na een poosje krijg ik gewoon te zien: webpage not availeble.
En dat gewoon bij alle sites, terwijl internet het gewoon doet. Telefoon al meerdere malen herstart..
Ik had daar vrijdag ook last van (vandaag niet geprobeerd), heel vervelend. Is het de provider misschien. Ik zit bij T-Mobile. Alhoewel, ik merkte dat ik via Settings - Mobile Networks - Networks operators ik op zo'n moment ook een rara foutmelding kreeg. Iets in de trant van "Could not find network operators". Ik zal de volgende keer goed opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
pheppy schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:47:
[...]

Ik had daar vrijdag ook last van (vandaag niet geprobeerd), heel vervelend. Is het de provider misschien. Ik zit bij T-Mobile. Alhoewel, ik merkte dat ik via Settings - Mobile Networks - Networks operators ik op zo'n moment ook een rara foutmelding kreeg. Iets in de trant van "Could not find network operators". Ik zal de volgende keer goed opletten.
Als het aan de provider licht, is het dan niet raar dat alleen de browser het internet niet op wil, maar de rest wel?
Ik heb net even bij die setting gekeken, en ik krijg "error while searching for networks" (de tweede keer overigens niet, maar ik kon nog steeds de browser niet gebruiken :P)

Ik zit bij telfort btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:39:
hoe werkt het met exchange eigenlijk? Ik wil webmail.inholland.nl syncen met mijn telefoon. Dat is een outlook account. Dit is toch exchange? Maar hoe kan ik dit instellen op mijn milestone?
Wat moet ik bij domain en exchange server invullen. Alles wat ik invul krijg ik Unable to open connection to server.

Onderstaand een overzicht van de info van mijn webmail.

[...]
Vul onder corporate mail je email adres en wachtwoord in:
Vervolgens moet je volgens mij het volgende bij de server instellingen invullen.
code:
1
SR0473.intranet.inholland.nl

Als de exchange server gebruikt maakt van Activesync, dan gaat dit niet werken. Je kunt dan wel gebruik maken van de app touchdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Is er een manier om een app die je niet via de market geïnstalleerd hebt, te updaten naar een nieuwere versie via de market?

[ Voor 36% gewijzigd door Nikeau op 13-03-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noopz, dat is dus wachten op een nieuwere .apk =)

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 13-03-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

ruthger schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:30:
Sinds ik de update naar 2.01 gehad heb en mijn exchange account opnieuw aangemaakt heb zijn mijn exchange sync problemen allemaal verdwenen. Het enige vervelende aan de exchange oplossing van Android vind ik dat ik geen HTML mail kan bekijken en geen uitnodigingen kan accepteren.
De exchange van android met Sense kan beide dus wel... inderdaad jammer dat het niet native is.

Ik zal t account weer eens verwijderen en daarna weer updaten, om dan te kijken of het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
CLB schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:17:
Noopz, dat is dus wachten op een nieuwere .apk =)
Is het niet zo dat ook al zou het een officiele update via de market zijn, dat die ook gewoon een nieuwe install over de oude doet?
Als dat zo is, dan kan je dus net zo goed de nieuwe versie in de market downloaden en die installeert dan vanzelf. Als het goed is krijg je dan de mededeling dat hij over een andere versie gaat installeren. Het is het proberen waard, al heb je wel kans dat het niet lukt omdat het programma welke geïnstalleerd is dan niet juist ondertekend is.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.