ja de iTouch heeft ook een lichtsensor
Sterker nog, je ziet ze duidelijk zitten aan de voorkant, als vier paarse rondjes...
Wat betreft de front facing camera: op de foto's die Engadget had vlak voor de keynote zag je in het dikke beveiligingsframe dat aan de iPad zat ook een uitsparing zitten voor de camera. Duidelijk dat het dev model er wel eentje had. Sterker nog, ik heb goede hoop dat ze hem er met twee maanden als nog in vrotten
Wat betreft de front facing camera: op de foto's die Engadget had vlak voor de keynote zag je in het dikke beveiligingsframe dat aan de iPad zat ook een uitsparing zitten voor de camera. Duidelijk dat het dev model er wel eentje had. Sterker nog, ik heb goede hoop dat ze hem er met twee maanden als nog in vrotten
[ Voor 12% gewijzigd door Liegebeest op 02-02-2010 15:17 ]
Liege, liege, liegebeest!
haha, dit doet me denken aan de discussies toen de iPhone 3GS uit kwam.. daar waren ook foto's van gezien met ,naar wat men dacht, een front facing cam.
Het bleek later de lichtsensor te zijn..
Het bleek later de lichtsensor te zijn..
Dat betekent, stam + t .
Eigenlijk zie ik het nut niet zo van een FrontCam. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik werkelijkwaar nog NOOIT een webcamChat heb gedaan.
Liever dat ding NU op de markt zonder cam, dan over 2 maanden met.
Toch jammer dat Apple nog helemaal niets heeft vrijgegeven behalve "binnen 60 dagen"
Liever dat ding NU op de markt zonder cam, dan over 2 maanden met.
Toch jammer dat Apple nog helemaal niets heeft vrijgegeven behalve "binnen 60 dagen"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Uhm, die uitsparing was dan ook gewoon bedoeld voor die lichtsensor toch?cailin_coilleach schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:15:
Sterker nog, je ziet ze duidelijk zitten aan de voorkant, als vier paarse rondjes...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Zet de webcam eens aan, dat is een lampje, welke aangeeft dat de webcam aanstaat.MrAcid schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:14:
Ik zie bij m'n MacBook Pro anders heel duidelijk een lichtsensor zitten naast de iSight camera..?
De lichtsensor zit in de MBP onder de speakergaatjes, althans bij de non-unibody, ga er maar eens met je hand over beide speakers, dan zul je zien dat het scherm gaat dimmen.
Verwijderd
Niet eens een slecht besluit van Apple om een 'kale' iPad te leveren, tegen een relatief lager bedrag, waarbij losse modules aangeschaft kunnen worden (cam,cardreader,etc).
Kunnen mensen die een cam willen deze zelf aanschaffen. Denk ook wel dat er veel usb accessoires door externe producenten in de loop der tijd zullen verschijnen.
Kunnen mensen die een cam willen deze zelf aanschaffen. Denk ook wel dat er veel usb accessoires door externe producenten in de loop der tijd zullen verschijnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 19:51 ]
Verwijderd
Als ze dat van plan waren, hadden ze het wel op hun site gezetcailin_coilleach schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:15:
Verwijderd
Hoe zal een remote desktop client werken op de IPAD? Er bestaan er wel paar voor je Iphone maar dat werkt totaal niet met dat klein schermpje.
Stel je eens voor een remote control client gemaakt voor de ipad. Je hele Macbook Imac Of Pc volledig op dat mooie Ipad schermpje.
Dit houd in dat je volledig gebruik kan maken van je pc of mac terwijl je rustig op de bank ligt met je Ipadje. Ik kan niet wachten tot eind maart.
Stel je eens voor een remote control client gemaakt voor de ipad. Je hele Macbook Imac Of Pc volledig op dat mooie Ipad schermpje.
Dit houd in dat je volledig gebruik kan maken van je pc of mac terwijl je rustig op de bank ligt met je Ipadje. Ik kan niet wachten tot eind maart.
De app zal er zeer zeker wel komen, maar ik heb grote vraagtekens houden bij het gemak van die app.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:02:
Hoe zal een remote desktop client werken op de IPAD? Er bestaan er wel paar voor je Iphone maar dat werkt totaal niet met dat klein schermpje.
Imho loop je al zeer snel tegen de GUI aan die niet voor een tablet gemaakt is... Als je dat soort dingen wil kan je imho toch beter een netbook nemen...
Voor noodgevallen kan het wel eens makkelijk zijn ( net zoals al die apps op telefoons om remote een systeem over te nemen )
Ho Ho laten we ff positief blijven. Steve zei "binnen 60 dagen" haha.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:02:
. Ik kan niet wachten tot eind maart.
Verwijderd
Whuhaha ik weet het maar de verslaving is volledig. Ik heb het geld al klaar liggen maar damn 60 days. Dit gaat echt nog lang duren.Donstil schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:08:
[...]
Ho Ho laten we ff positief blijven. Steve zei "binnen 60 dagen" haha.
Verwijderd
Ik denk dat apple een zeer goed produkt op de markt heeft gezet. De iphone Os is te goed en te krachtig voor alleen op een iphone/ipod touch te laten draaien, het is gewoon te zonde om niet meer uit het Iphone OS te halen.
Laten we eerlijk zijn een filmpje kijken op een iphone een spelletje spelen of internetten is leuk en aardig. Met programma's begint het al heel erg moeilijk te worden . Het kan allemaal wel met een iphone maar het is het toch net niet. Het schermpje is gewoon te klein.
Een feit is dat ze de IPAD slecht hebben gepresenteerd het had veel en veel beter gekund. Blijkbaar besteden ze meer aandacht aan het geheim houden van het toestel dan dat er goede software voor werd ontwikkeld.
De standaard software was gewoon waardeloos. Maar denk eens over programma's als Beatmaker, Photoshop achtige tools, Videobewerkingtools, musiccomposers een office tool etc.
Laat staan wanneer de spellen en programma's het maximale uit het toestel halen en dat allemaal smooth draaiend op het iphone OS. That would be Amazing.....
De iphone OS is een sterke Os. Ik wist niet wat me overkwam toen ik voor het eerst een iphone in mijn handen kreeg. Dit is een mooie toestel om het maximale uit de iphone OS te krijgen en hier optimaal van te genieten.
Google doet overigens hetzelfde met hun Android OS. Kijk b.v. naar de ARchos 5 Internet. Laten we eerlijk zijn zelfs Android doet het zeker niet slecht op de Archos 5 internet tablet. Zal Apple hier dan in falen? Nee.
Ik wil graag zien wanneer er een Jailbreak komt voor de Ipad. Wat zal het toestel dan wel niet kunnen wat voor software zal er dan voor geprogrameerd kunnen worden. De SDK is net paar dagen uit. Ik denk dat het te vroeg is om te oordelen. Het is op dit moment een toestel die een paar leuke dingetjes kan maar het mooiste moet nog komen.
Wat wel erg jammer is is dat er geen webcam is ingebouwd. En inderdaad het multitasken. Er bestaat voor de iphone een prima pp het heet Backgrounder. Het is een tool die er voor zorgt om bv. een messenger programma of een download etc. op de achtergrond te laten lopen zodat je bv rustig kan browsen etc. Ik verwacht dat tools als dit het multitask probleem voor een grote deel kunnen oplossen.
Laten we eerlijk zijn een filmpje kijken op een iphone een spelletje spelen of internetten is leuk en aardig. Met programma's begint het al heel erg moeilijk te worden . Het kan allemaal wel met een iphone maar het is het toch net niet. Het schermpje is gewoon te klein.
Een feit is dat ze de IPAD slecht hebben gepresenteerd het had veel en veel beter gekund. Blijkbaar besteden ze meer aandacht aan het geheim houden van het toestel dan dat er goede software voor werd ontwikkeld.
De standaard software was gewoon waardeloos. Maar denk eens over programma's als Beatmaker, Photoshop achtige tools, Videobewerkingtools, musiccomposers een office tool etc.
Laat staan wanneer de spellen en programma's het maximale uit het toestel halen en dat allemaal smooth draaiend op het iphone OS. That would be Amazing.....
De iphone OS is een sterke Os. Ik wist niet wat me overkwam toen ik voor het eerst een iphone in mijn handen kreeg. Dit is een mooie toestel om het maximale uit de iphone OS te krijgen en hier optimaal van te genieten.
Google doet overigens hetzelfde met hun Android OS. Kijk b.v. naar de ARchos 5 Internet. Laten we eerlijk zijn zelfs Android doet het zeker niet slecht op de Archos 5 internet tablet. Zal Apple hier dan in falen? Nee.
Ik wil graag zien wanneer er een Jailbreak komt voor de Ipad. Wat zal het toestel dan wel niet kunnen wat voor software zal er dan voor geprogrameerd kunnen worden. De SDK is net paar dagen uit. Ik denk dat het te vroeg is om te oordelen. Het is op dit moment een toestel die een paar leuke dingetjes kan maar het mooiste moet nog komen.
Wat wel erg jammer is is dat er geen webcam is ingebouwd. En inderdaad het multitasken. Er bestaat voor de iphone een prima pp het heet Backgrounder. Het is een tool die er voor zorgt om bv. een messenger programma of een download etc. op de achtergrond te laten lopen zodat je bv rustig kan browsen etc. Ik verwacht dat tools als dit het multitask probleem voor een grote deel kunnen oplossen.
Ik had ook al het gevoel, deze post heb ik toch al gelezen? hehe
Mensen beginnen allemaal over jailbreaken, maar de nieuwere iphones hebben door een vernieuwde bootrom al een soort anti-jailbreak protection. Dachten jullie dat Apple wéér de fout in gaat door een jailbreakmogelijkheid open te laten? Ik geef het weinig kans.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Technisch gezien is het tot nu toe altijd onmogelijk om jailbreaken onmogelijk te maken, ik gok dat het nu technisch weer zo is.MsG schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:30:
Mensen beginnen allemaal over jailbreaken, maar de nieuwere iphones hebben door een vernieuwde bootrom al een soort anti-jailbreak protection. Dachten jullie dat Apple wéér de fout in gaat door een jailbreakmogelijkheid open te laten? Ik geef het weinig kans.
Enkel gok ik tegelijk dat de behoefte tot jailbreaken niet hoog zal zijn ( bij de iphone ging het nog om voip-apps / simlockvrij etc ) mits Apple zich redelijk opstelt qua appstore.
100 dollar voor een dev-license is nou ook niet het geld om als serieuze developer over te vallen lijkt me, echte dingen die een jailbreak zou kunnen unlocken zie ik ook niet echt.
Ik gok op 1 jailbreak om het hackers-prestige te halen, gevolgd door 1 update van apple en dan gok ik dat het over is. De noodzaak zie ik er niet zozeer van in.
Verwijderd
Sorry Gomez12 het was de derde maar ook de laatste keer.Wat ik hiermee wou bereiken is.......Jongens laten we gewoon Love hebben voor de IPAD. Al dat Haterstalk ik word er moe van...Gomez12 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:27:
@Delacosaa, waarom verspreid 3x hetzelfde posten?
Zie hier
Dat is nog 60 dagen moet wachten voordat ik hem kan kopen is al triest genoeg
Da's jouw mening zullen we maar zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:16:
De standaard software was gewoon waardeloos.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Qua het demonstreren van het toestel zelf was de demostratie erg goed. Qua software die ze er voor hadden gemaakt viel het erg tegen. Vandaar dat op iedere forum er continue word gezeurd over dat Vergroten IPOD.
Wanneer ze echt een paar IPAD Killer Programma's hadden uitgebracht en deze lieten zien zoals een soort Pro Logic, Video en fotobewerkingssoftware zal er echt veel positiever over gepraat worden.
Uhm, gratis apps?Gomez12 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:41:
Enkel gok ik tegelijk dat de behoefte tot jailbreaken niet hoog zal zijn ( bij de iphone ging het nog om voip-apps / simlockvrij etc ) mits Apple zich redelijk opstelt qua appstore.
Ik gok op 1 jailbreak om het hackers-prestige te halen, gevolgd door 1 update van apple en dan gok ik dat het over is. De noodzaak zie ik er niet zozeer van in.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat er ondertussen ergens in Europa een prijs in euro's uit zou lekken, prijzen zullen in Europa wel ongeveer gelijk liggen gezien het feit dat ze hem unlocked aanbieden. Dan hebben we tenminste een beetje een indicatie wat hij hier gaat kosten.
Het is maar wat je verwachtingen zijn. De hype was zo enorm dat het voor veel mensen alleen nog maar kon tegenvallen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:55:
Qua software die ze er voor hadden gemaakt viel het erg tegen.
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat de doelgroep voor de iPad is. Al die dingen die jij noemt zijn geen typische dingen die je even tussendoor op de bank wil doen. Voor die zaken heb je gewoon een desktop of laptop. Bovendien vind ik je statement ook wel onterecht want ze hebben met iWork voor de iPod weldegelijk laten zien dat ze denken aan nieuwe bedieningconcepten voor desktopapplicaties.Wanneer ze echt een paar IPAD Killer Programma's hadden uitgebracht en deze lieten zien zoals een soort Pro Logic, Video en fotobewerkingssoftware zal er echt veel positiever over gepraat worden.
De focus is echter veel meer op Internet toepassingen, multimedia en het lezen van boeken/documenten. En terecht, want dat zijn dingen waar een iPhone in de huiskamer qua formaat tekort mee schiet. De iPad vult echt een gat tussen de draagbare gadgets en de notebooks/netbooks. Developers zullen vanzelf nieuwe mogelijkheden met de iPad scheppen, maar ik denk dat Apple een duidelijk focus heeft en geslaagd is in wat ze voor ogen hadden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sinds wanneer hebben ze die dan uit de appstore gehaald?
Het zal voor de downloaders vast heel erg leuk zijn een jailbreak. Maar voor de jailbreakcommunity ( degene die ze maken ) zie ik behalve prestige niet direct een reden om al die moeite erin te steken...
Natuurlijk zal er hier of daar wel eens gejailbreakt worden door een hobbyist die zelf dat ding handmatig gedebugged etc heeft, maar zolang het niet op grote schaal gebeurt zal het Apple zijn reet roesten.
Qua grote jailbreaks ( die voor iedereen toepasbaar zijn ) gok ik dat er niet zo veel gaan komen, Apple heeft zijn zaakjes redelijk op orde afaik en ik zie geen grote reden om een jailbreak helemaal compleet clean te maken
Uitdaging voor Geohot 
iPhone -> PS3 -> iPad
Als de truc eenmaal bekend is voortaan jailbroken iPad.
Net als DS, PSP, X-Box etc...
iPhone -> PS3 -> iPad
Als de truc eenmaal bekend is voortaan jailbroken iPad.
Net als DS, PSP, X-Box etc...
[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 02-02-2010 21:21 ]
Verwijderd
Ik begrijp absoluut wat de doelgroep is. Toen de Iphone net uit was...Had je ooit kunnen denken dat er zoveel goede en dikke software voor werd geschreven. Terwijl een iphone slechts een smartphone was. Het Iphone OS is zo'n succes geworden dat apple ervoor gekozen heeft om het OS op een Tablet te laten draaien. en terrecht.n.Exirion schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:16:
[...]
Het is maar wat je verwachtingen zijn. De hype was zo enorm dat het voor veel mensen alleen nog maar kon tegenvallen.
[...]
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat de doelgroep voor de iPad is. Al die dingen die jij noemt zijn geen typische dingen die je even tussendoor op de bank wil doen. Voor die zaken heb je gewoon een desktop of laptop. Bovendien vind ik je statement ook wel onterecht want ze hebben met iWork voor de iPod weldegelijk laten zien dat ze denken aan nieuwe bedieningconcepten voor desktopapplicaties.
De focus is echter veel meer op Internet toepassingen, multimedia en het lezen van boeken/documenten. En terecht, want dat zijn dingen waar een iPhone in de huiskamer qua formaat tekort mee schiet. De iPad vult echt een gat tussen de draagbare gadgets en de notebooks/netbooks. Developers zullen vanzelf nieuwe mogelijkheden met de iPad scheppen, maar ik denk dat Apple een duidelijk focus heeft en geslaagd is in wat ze voor ogen hadden.
In eerste instantie is de Ipad gemaakt voor te internetten, mailen foto's bekijken. Ik durf te wedden dat je zelf zal schrikken over een jaar en dat de IPAD veel meer is geworden dan slechts een internet/mail reader device.
Een feit is ik ben om en heb Love for de Ipad...Ik moet nog 60 dagen wachten
Laat een man nou z'n dromen houden!Tourniquet schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:29:
[...]
Uhm, die uitsparing was dan ook gewoon bedoeld voor die lichtsensor toch?
En Os 3.1.3 die sinds vandaag uit is.
Maargoed de iPad zal ZEKER gejailbroken worden (of is het Jailbreakd?) die scene is best groot inmiddels.
GeoHot is klaar met de PS3 (die crack is openbaar gemaakt vorrigeweek) en kan zich dus op de iPad gaan storten zodra die uit is.
[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 02-02-2010 21:28 ]
http://www.engadget.com/2...ed-from-shaved-down-sims/
Hmmm... toch maar 3G of niet? the answer lies in tethering....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Of in het als hotspot beschikbaar maken van je iPhone. Dat werkt top dus geen 3g iPad voor mijkmf schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:28:
http://www.engadget.com/2...ed-from-shaved-down-sims/
Ik ben zelf iPhone developer dus ik weet heel goed wat je allemaal met dat platform kan. Maar juist omdat niemand kan voorspellen hoe een apparaat aanslaat en wat voor toepassingen mensen verzinnen/willen, is het bijna onmogelijk voor Apple om nu al alle potentiele mogelijkheden van zo'n apparaat te schetsen in een keynote van een beperkte duur. Ze hebben ingezet op een aantal key applications en zijn gepresenteerd.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:24:
In eerste instantie is de Ipad gemaakt voor te internetten, mailen foto's bekijken. Ik durf te wedden dat je zelf zal schrikken over een jaar en dat de IPAD veel meer is geworden dan slechts een internet/mail reader device.
Verwijderd
Klopt daar heb je absoluut gelijk in..Ik ben apple erg dankbaar voor het maken van de Ipad. Ik hoop dat het net zo'n succes zal worden als de Ipod Touch. Er werd toen ook erg veel negatief over gepraat. Achteraf bleek de ipod touch een groot succes. Ik ga de 60 dagen aftellen en zal een van de eerste zijn die voor een Icenter zal staan.Exirion schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:47:
[...]
Ik ben zelf iPhone developer dus ik weet heel goed wat je allemaal met dat platform kan. Maar juist omdat niemand kan voorspellen hoe een apparaat aanslaat en wat voor toepassingen mensen verzinnen/willen, is het bijna onmogelijk voor Apple om nu al alle potentiele mogelijkheden van zo'n apparaat te schetsen in een keynote van een beperkte duur. Ze hebben ingezet op een aantal key applications en zijn gepresenteerd.
Grappig, ik heb eigenlijk nooit gehoord / gezien dat de ipod touch een succes was.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:01:
[...]
Klopt daar heb je absoluut gelijk in..Ik ben apple erg dankbaar voor het maken van de Ipad. Ik hoop dat het net zo'n succes zal worden als de Ipod Touch. Er werd toen ook erg veel negatief over gepraat. Achteraf bleek de ipod touch een groot succes. Ik ga de 60 dagen aftellen en zal een van de eerste zijn die voor een Icenter zal staan.
Iedereen die ik ken zag het enkel als iphone zonder belmogelijkheid...
Hoe verklaar je dan dat de iPod Touch de best verkopende iPod is? De andere iPod-modellen lijden er zwaar onder.Gomez12 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:27:
Grappig, ik heb eigenlijk nooit gehoord / gezien dat de ipod touch een succes was.
Lol, ik verklaar helemaal niets... Ik geef alleen aan dat ik dat nooit heb geweten en dat ik dat ook in mijn omgeving totaal niet zie ( maarja, mijn omgeving zie ik dan ook voornamelijk iphone + nano of enkel classic + andere phone )Exirion schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:28:
[...]
Hoe verklaar je dan dat de iPod Touch de best verkopende iPod is? De andere iPod-modellen lijden er zwaar onder.
Zelf zou ik ook niet direct een touch kopen, dan liever een classic met meer schijfruimte of een iphone met belmogelijkheid. Touch zie ik persoonlijk echt geen meerwaarde in. Maar gelukkig is niet iedereen mijn mening toegedaan:)
Ik zit even de keynote in HD te kijken.
Voor de mensen die om een HDMI-out vragen... waarom vragen ze niet om dat kabeltje wat in de iPad van jobs zat? Welke dus blijkbaar het scherm doorstuurd naar een beamer?
Voor de mensen die om een HDMI-out vragen... waarom vragen ze niet om dat kabeltje wat in de iPad van jobs zat? Welke dus blijkbaar het scherm doorstuurd naar een beamer?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Iemand enig idee hoe korting met surfspot TU Delft werkt?
Stel dat ie 449 kost, krijg je dan 10% korting --> 405,-
Verzenden ze dan doorgaans voor standaard pakket tarief?
Dan zou je d'r een voor 412 euro kunnen kopen?
Stel dat ie 449 kost, krijg je dan 10% korting --> 405,-
Verzenden ze dan doorgaans voor standaard pakket tarief?
Dan zou je d'r een voor 412 euro kunnen kopen?
Mits juist vormgegeven en met de juiste controls lijkt het me wel handig...Beertjeman schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:40:
[...]
Op een Ipad?
Lijkt me niet echt handig.
Het gaat niet het niveau van photoshop halen, maar snel even een gum ( of een accentueerpen ) kunnen gebruiken op een foto voor doorsturen naar flickr / msn / t.net etc etc daar zie ik wel mogelijkheden voor.
Net zoals bij home-video's/telefoon video's even snel een tekstje erbij kunnen zetten oid.
Niet het echte professionele gebeuren, maar meer iets als MS-paint / MS-moviemaker ( bestaat dat nog? )
Ik had dat gedeelte geskipped van de keynote, maar is die brushesapp niet een mspaintachtug ding? En voor de iphone zijn al fotobewerkingsspul te krijgen hoorGomez12 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:45:
[...]
Mits juist vormgegeven en met de juiste controls lijkt het me wel handig...
Het gaat niet het niveau van photoshop halen, maar snel even een gum ( of een accentueerpen ) kunnen gebruiken op een foto voor doorsturen naar flickr / msn / t.net etc etc daar zie ik wel mogelijkheden voor.
Net zoals bij home-video's/telefoon video's even snel een tekstje erbij kunnen zetten oid.
Niet het echte professionele gebeuren, maar meer iets als MS-paint / MS-moviemaker ( bestaat dat nog? )
Er is al tv-out voor de iPhone en iPodkmf schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:06:
waarom vragen ze niet om dat kabeltje wat in de iPad van jobs zat? Welke dus blijkbaar het scherm doorstuurd naar een beamer?
Die kabel die jij noemt is wel ietsje anders. Daarmee kan je alleen videobeelden of presentaties op een extern scherm laten zien, je ziet niet het scherm van de iPhone op je tv dus
En dat is ook niet in de resolutie van je iPhone, maar wel in gewoon PAL of NTSC.
Met de bootrom is het ze al aardig gelukt en ook in 3.1.3 zijn de truukjes weer gedicht.Gomez12 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:41:
[...]
Technisch gezien is het tot nu toe altijd onmogelijk om jailbreaken onmogelijk te maken, ik gok dat het nu technisch weer zo is.
100 dollar voor een dev-license is nou ook niet het geld om als serieuze developer over te vallen lijkt me, echte dingen die een jailbreak zou kunnen unlocken zie ik ook niet echt.
Nummer 1 reason voor jailbreaken bij de iPad lijkt me toch echt multitouch en voor sommige natuurlijk gratis apps.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Multitask :-)MsG schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 01:05:
[...]
Met de bootrom is het ze al aardig gelukt en ook in 3.1.3 zijn de truukjes weer gedicht.
Nummer 1 reason voor jailbreaken bij de iPad lijkt me toch echt multitouch en voor sommige natuurlijk gratis apps.
Nr1 reden zal gewoon Cydia zijn. Er komen in de loop der tijd vast ontzettend veel programmaas en tweaks uit als de iPad gejailbreakt kan worden.
Meerdere en andere homescreen iconen. Ipad doorlussen op tv. Backgrounder. Voip en ga zo maar door!! Een leuke theme zou helemaal niet verkeerd zijn natuurlijk.
Verwijderd
Geef het 4 weken. Dan is er weer een Jailbreak online voor 3.1.3 het grappige is dat het juist steeds makkelijker en sneller gaat om je iphone te jailbreaken. Blackrain is een app die je iphonein 10 seconden jailbreaked.MsG schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 01:05:
[...]
Met de bootrom is het ze al aardig gelukt en ook in 3.1.3 zijn de truukjes weer gedicht.
Ik denk dat het een kat en muis spel is en ook blijft. Apple dicht een lek, een hacker vind weer een weakspot.
Verwijderd
Weet iemand als beide Ipad modellen (wifi & 3G). gps aan boord hebben? Ik gebruik Navigon op mijn iphone
het werkt echt goed. Omdat ik vaak onderweg ben met een Mercedes Vito bus, lijkt het me echt strak als de NaVIGON App op een Ipad gaat draaien. Ik vind vaak het schermpje van de iphone te klein.
Kunnen jullie de car tool Centrafuse. Het is een car software dat je pc in een car media player/navigatiesysteem omtoverd.
Check http://www.youtube.com/watch?v=iAchgY9t2gw
Hoe zal dit op de ipad worden
het werkt echt goed. Omdat ik vaak onderweg ben met een Mercedes Vito bus, lijkt het me echt strak als de NaVIGON App op een Ipad gaat draaien. Ik vind vaak het schermpje van de iphone te klein.
Kunnen jullie de car tool Centrafuse. Het is een car software dat je pc in een car media player/navigatiesysteem omtoverd.
Check http://www.youtube.com/watch?v=iAchgY9t2gw
Hoe zal dit op de ipad worden
Die vraag is pas duizend keer beantwoord op de verschillende Nederlandse Apple fora alleen...Weet iemand als beide Ipad modellen (wifi & 3G). gps aan boord hebben?
Wifi -> Nee
Wifi + 3G -> Ja.
Aan de andere kant snap ik best waar de verwarring vandaan komt, want het gros van de mensen zal denken: "Je hebt twee modellen, de Wifi en de 3G", in tegenstelling tot "de Wifi en de Wifi+3G".

Hebben we dit op de 3Gs niet al in rudimentaire vorm voor videootjes?Beertjeman schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:40:
[video / fotobewerking]
Op een Ipad?
Lijkt me niet echt handig.
En een simpele image editor ala GraphicCoventer ofzo waarmee mensen hun nieuwe FAIL/LOLCAT/AYBABTU plaatjes kunnen maken moet ook best fijn kunnen werken op de iPad.
[ Voor 64% gewijzigd door Liegebeest op 03-02-2010 08:56 ]
Als je inderdaad gewoon via bluetooth foto's en filmpjes van je telefoon kan overzetten op de iPad kan dit nog best eens nog een leuke feature zijncailin_coilleach schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:53:
Hebben we dit op de 3Gs niet al in rudimentaire vorm voor videootjes?
En een simpele image editor ala GraphicCoventer ofzo waarmee mensen hun nieuwe FAIL/LOLCAT/AYBABTU plaatjes kunnen maken moet ook best fijn kunnen werken op de iPad.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Waarschijnlijk eerder via Wifi... Maar soit, wie weet wordt "Browse device" ook nog eens mogelijk
Hmm... is het eigenlijk mogelijk om een bluetooth GPS aan een iPhone te binden? Zo ja, dan kan je natuurlijk ook een BT-GPS aan de iPad verbinden.
En via met een iPad via een iPhone internetten? Ik denk dat je de iPhone niet als modem kan installeren, ook al kan je nu weer tetheren?
En via met een iPad via een iPhone internetten? Ik denk dat je de iPhone niet als modem kan installeren, ook al kan je nu weer tetheren?
Ff je iPhone jailbreaken en hem instellen als Hotspotkmf schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:41:
Hmm... is het eigenlijk mogelijk om een bluetooth GPS aan een iPhone te binden? Zo ja, dan kan je natuurlijk ook een BT-GPS aan de iPad verbinden.
Is in dit topic al vaker langs gekomen.
Nee.Hmm... is het eigenlijk mogelijk om een bluetooth GPS aan een iPhone te binden?
Maar dat zegt niets over de iPad, want die heeft naar zeggen een completere BT stack. Het is niet bekend of ie 100% compleet is en wat Apple uit heeft gelaten, maar je weet maar nooit.
cailin_coilleach schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:52:
[...]
Geloof het of niet, maar veel developers luisteren wel degelijk naar hun achterban en gebruiksersschare. Sommigen nemen zelfs zeer actief deel aan forumdiscussies op bijvoorbeeld Ars Technica. Hier op GoT zal je de meesten niet zien natuurlijk, omdat ze vaak geen Nederlands spreken
Gaat misschien voor sommige apps, maar stanza, of kindle echt wel niet.[b][message=33393857,noline]
Voor de apps waar ik het zo vaak gebruik dat ik suggesties wilt gaan geven, luisterden de appmakers heel goed. Goede suggesties werden de volgende versie al meegenomen.
Het scherm beperkt die iphone helemaal niet hoor. Je switch tussen apps die een volledig scherm innemen toch? Denk eerder dat het puur te weinig geheugen was in de eerste generaties iphone. 3gs verbeterd dit al dus daar zie ik het wel komen.Voor de iphone kan ik me voorstellen dat multitask/switchen niet gewenst was vanwege beperkte screen estate. Weinig argumenten om dat niet bij de ipad toe te voegen. Als het qua geheugengebruik is, misschien dat apple gewoon een limiet aan running tasks kan doen.
[ Voor 10% gewijzigd door k995 op 03-02-2010 12:26 ]
Ik ga er vanuit dat mijn via JoikuSpot verspreidde wifi signaal (symbian s60) gewoon gepakt kan worden door de iPad? Mijn MacBook ziet namelijk wel dat het een 'bijzonder' wifi signaal is.
Geen idee wat je daarmee bedoelt... Een "bijzonder wifi signaal". Als dat ding als Wifi AP kan werken kan je er gewoon mee connecten.
Ik denk dat hij hem hier apart houdt omdat het een Ad-hoc netwerk (losse computers zonder access point) is in tegenstelling tot een infrastructuur (access point). Zou nog steeds gewoon moeten kunnen, ik heb ook wel eens een ad-hoc verbinding gemaakt tussen mijn laptop en iPhone.
Ik kan u bevestigen dat het werkt. Athans de iPhone pakt hem wel.ormagon schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:25:
Ik ga er vanuit dat mijn via JoikuSpot verspreidde wifi signaal (symbian s60) gewoon gepakt kan worden door de iPad? Mijn MacBook ziet namelijk wel dat het een 'bijzonder' wifi signaal is.
Mijn mbp ziet het Wifi signaal verstuurd door de iPhone als een "hotspot apparaat" en kan er dan mee connecten inc internet.
iPhone connecten met de iPhone gaat ook gewoon keurig (ook hier ziet hij hem als hotspot), aangezien de iPad ook op iPhoneOS draait ga ik er ff vanuit dat het werkt.
Als de iPad nou ad-hoc wifi verbindingen aan kan, en direct met eye-fi kan praten, dan is dit echt ideaal fotomakers: http://store.apple.com/nl/product/TV904VC/A
[ Voor 184% gewijzigd door kmf op 03-02-2010 16:18 ]
Dat stemt me vrolijk, scheelt weer 130 dollar (100e?) en een extra abonnement! Dan ga ik voor de 64GB standaard versie.
Ik kan echt niet wachten tot hij/zij leverbaar is, alleen wil ik graag de versie met GPS (aangezien ik nog een oude iPhone heb zonder, lijkt me dat nu wel een meerwaarde)
Maar als ik zo lees op t.net dat die waarschijnlijk pas in juni leverbaar is
Maar als ik zo lees op t.net dat die waarschijnlijk pas in juni leverbaar is
Dit. Tot in de puntjes correct.GekkePrutser schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:15:
Ik denk dat hij hem hier apart houdt omdat het een Ad-hoc netwerk (losse computers zonder access point) is in tegenstelling tot een infrastructuur (access point). Zou nog steeds gewoon moeten kunnen, ik heb ook wel eens een ad-hoc verbinding gemaakt tussen mijn laptop en iPhone.
Waarom zou je een Ipad willen met GPS? Los van het feit dat het 3G heeft..
Zie je dat ding al voor je ruit hangen?
Waarom met GPS? Omdat veel applicaties dat ondersteunen, komt bij de het A-GPS is dus het werkt ook in gebouwen etc. Ding lijkt me ideaal als navigatie apparaat.mikevdzanden schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:57:
Als het iets kleiner zou zijn ( 5" of 6" ofzo ) ja dan wel.mikevdzanden schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:57:
Dan zou het mij perfect lijken om in de auto mijn agenda + gps + video kijken in de file + andere apps in 1 scherm te hebben wat ik bij thuiskomst uit de auto kan halen en thuis op de bank weer anders kan gebruiken.
9" lijkt mij persoonlijk te groot, maar qua gebruik zie ik er zeker wel mogelijkheden voor in de auto in.
let nou maar op de wegGomez12 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:20:
[...]
Als het iets kleiner zou zijn ( 5" of 6" ofzo ) ja dan wel.
Dan zou het mij perfect lijken om in de auto mijn agenda + gps + video kijken in de file + andere apps in 1 scherm te hebben wat ik bij thuiskomst uit de auto kan halen en thuis op de bank weer anders kan gebruiken.
9" lijkt mij persoonlijk te groot, maar qua gebruik zie ik er zeker wel mogelijkheden voor in de auto in.
Edit: bericht verkeerd begrepen sorry.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 03-02-2010 22:43 ]
Zodat je even snel de dichtsbijzijnde sushi-bar kan vinden natuurlijk, volgens steve.mikevdzanden schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:57:
Ben benieuwd hoe druk het daar is geweest na de keynote.kmf schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:15:
[...]
Zodat je even snel de dichtsbijzijnde sushi-bar kan vinden natuurlijk, volgens steve.
http://www.apple.com/nl/ipad/notify-me/
je kan je mail achterlaten en krijgt dan bericht zodra de ipad bestelbaar is !
Verwijderd
Was het laatst nu niet zo dat de iPhone 3G of 3GS daar niet een stuk later kwam? Of verscheept Apple gewoon als eerste?Donstil schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 00:32:
http://www.apple.com/nl/ipad/notify-me/
Ik ben benieuwt of de iPad nu een single of multi-user apparaat is. Want hoe ga je om met meerdere gezinsleden die allemaal hun apps, muziek, foto's willen syncen? Vooral mail syncen van/naar meerdere accounts op je iMac zal wel een probleem worden denk ik. Als het een single-user ding wordt zit ik b.v. met de mailbox van mijn dochter opgescheept, die ook haar mail op de iPad wilt doen. 
Ja tuurlijk, ik hoor daar al webmail, maar da's een houtje-touwtje oplossing lijkt mij

Ja tuurlijk, ik hoor daar al webmail, maar da's een houtje-touwtje oplossing lijkt mij
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk Roko.... Jammer alleen dat 16 / 32 GB beetje erg weinig is als alle familieleden ook nog eens hun eigen muziek er op willen hebben, enz enz...
Er komen volgens mij geen verschillende gebruikersaccounts. Wel kan je op de iPad natuurlijk meerdere email-accounts toevoegen, en in iTunes op je PC/Mac aangeven welke account je wilt syncen.
Ik hoop inderdaad ook dat er wel een mogelijkheid is tot meerdere users..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dit lijkt me ook handig voor al imac gebruikers :
Wireless
With built-in 802.11n, iPad takes advantage of the fastest Wi-Fi networks. It automatically locates available Wi-Fi networks, which you can join with a few taps. iPad also comes with Bluetooth 2.1 + EDR technology, letting you connect to devices like wireless headphones or the Apple Wireless Keyboard.
Moet je geen extra toetsenbord kopen .
Wireless
With built-in 802.11n, iPad takes advantage of the fastest Wi-Fi networks. It automatically locates available Wi-Fi networks, which you can join with a few taps. iPad also comes with Bluetooth 2.1 + EDR technology, letting you connect to devices like wireless headphones or the Apple Wireless Keyboard.
Moet je geen extra toetsenbord kopen .
Goed punt, maar dan moet je wel (in ons geval) 3x syncen met de useraccounts op de iMac. Overleven we ook wel weer. Alle muziek, foto en apps zijn zowiezo al geshared. K3 naast Rammstein enzoEmile schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:37:
Wel kan je op de iPad natuurlijk meerdere email-accounts toevoegen, en in iTunes op je PC/Mac aangeven welke account je wilt syncen.
Muziek en video vind ik minder belangrijk dan mail, bookmarks en foto's eigenlijk.Emile schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:37:
Er komen volgens mij geen verschillende gebruikersaccounts. Wel kan je op de iPad natuurlijk meerdere email-accounts toevoegen, en in iTunes op je PC/Mac aangeven welke account je wilt syncen.
Wat dan geblokeerd word door apple omdat men dan in versie 5.1.1 zelf wil uitbrengen :-)Roko schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:04:
Ach, er komt vast wel een slimmerik met een Account Manager app
Dat zal een app zijn dat "global" moet werken. Dat laat apple niet toe denk ik.Roko schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:04:
Ach, er komt vast wel een slimmerik met een Account Manager app
In hoeverre kun je films / foto's / muziek streamen naar een iPad vanaf een NAS (synology / Qnap / ...)? Is dit reeds mogelijk met een iPhone en werkt dit gebruiksvriendelijk?
Indien ja, dan lijkt me 16 GB intern geheugen niet echt een struikelblok te zijn. Toch?
Indien ja, dan lijkt me 16 GB intern geheugen niet echt een struikelblok te zijn. Toch?
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Verwijderd
Ik draai Air Video op mn iPhone en dit werkt als een trein. Hier wat info over de formaten (Video_ts werkt niet)flanger schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:42:
In hoeverre kun je films / foto's / muziek streamen naar een iPad vanaf een NAS (synology / Qnap / ...)? Is dit reeds mogelijk met een iPhone en werkt dit gebruiksvriendelijk?
www.inmethod.com/air-video/features.html. Hij converteert on the fly en ik heb op mijn iPhone nog geen vertraging gemerkt. Er zijn schijnen nog wel een paar apps te zien die muziek en foto's streamen, maar dit is voor films een hele fijne.
Voor mij is om die reden de 16 of 32 ook zat!!
Niet vanaf een NAS, wel vanaf een Mac die bijv vanaf de NAS leest -> AirVideo. Had ik paar pagina's geleden ook genoemd.flanger schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:42:
Verwijderd
Ik ben ook op zoek naar dit soort oplossingen.flanger schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:42:
Zonder extra App zou het toch ook moeten kunnen als je een media server draait op een PC die video files via HTTP aanbiedt (en/of via HTML5 video tags op een web pagina). Zijn er servers die dit kunnen (liefst draaiend onder Linux)?
Verder is er daapd voor muziek sharing en Gallery 2 lijkt DPAP voor foto sharing te ondersteunen.
Het mooiste zou zijn een media server die dit allemaal ondersteunt.
Een mockup, nog ver voor de intro van de iPad, maar dit is wel een heel interessante manier van tijdschriften lezen
Verwijderd
Er zijn diverse app's die media kunnen streamen vanaf een UPnP-apparaat (DLNA) naar een iPhone, bijvoorbeeld Media Link Player Lite (gratis) en PlugPlayer (betaald). Zoek in de AppStore maar op de termen "UPnP" en "DLNA".flanger schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:42:
Verwijderd
Damn ik heb Air video net geinstalleerd maar dit werkt inderdaad als een trein. Gewoon al je Divx Xvid live laten streamen op je iphone.... Ik wil je van harte bedanken!!! Kan niet wachten wanneer we dit op de ipad kunnen doen.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:52:
[...]
Ik draai Air Video op mn iPhone en dit werkt als een trein. Hier wat info over de formaten (Video_ts werkt niet)
www.inmethod.com/air-video/features.html. Hij converteert on the fly en ik heb op mijn iPhone nog geen vertraging gemerkt. Er zijn schijnen nog wel een paar apps te zien die muziek en foto's streamen, maar dit is voor films een hele fijne.
Voor mij is om die reden de 16 of 32 ook zat!!
Treinen werken niet. Klote NS...
Ontopic. Fijn dat nu eindelijk duidelijk is dat je Bluetooth toetsenborden kan aansluiten. Zal dat ook werken met muizen?
Ontopic. Fijn dat nu eindelijk duidelijk is dat je Bluetooth toetsenborden kan aansluiten. Zal dat ook werken met muizen?
Verwijderd
Zal lastig gaan zonder muis in de UI.mat.hi.as schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:31:
Treinen werken niet. Klote NS...
Het is een persoonlijk apparaat zoals een iPhone, iPad of zelfs MacBook (Air/Pro). De echte gezinstoestellen zijn de iMacs. Kijk maar eens naar de meeste gezinssituaties: elk lid heeft minstens 1 computer tegenwoordig (uitzonderingen bevestigen de regel). De iPad is uit om de laptop of netbook te vervangen voor mensen die er nieuws op willen lezen, IM'en, mailtjes lezen/versturen en "Social Networken". Het toestel is echter ook geschikt voor media zoals foto, video en muziek, wat het natuurlijk een veelzijdiger apparaat maakt. Daar is allemaal geen laptop of netbook voor nodig en door het formaat en scherm is het zeer gebruiksvriendelijk in de zetel, in bed, onderweg, etc.
Mensen die er iets anders in zoeken of meer van verlangen: helaas maar koop dan een laptop of een netbook als die dingen eindelijk snel genoeg worden. Verwacht je bij een iPad niet aan meerdere accounts, support voor databases en al die meuk die er niet in thuis hoort, het apparaat is geen 100-delig zwitsers zakmes.
Mensen die er iets anders in zoeken of meer van verlangen: helaas maar koop dan een laptop of een netbook als die dingen eindelijk snel genoeg worden. Verwacht je bij een iPad niet aan meerdere accounts, support voor databases en al die meuk die er niet in thuis hoort, het apparaat is geen 100-delig zwitsers zakmes.
[ Voor 9% gewijzigd door Phuncz op 04-02-2010 12:59 ]
Een iPad lijkt me bij uitstek een "op-de-bank-hang/salontafel-gadget" waarvan meerdere gezinsleden gebruik gaan maken. Meerdere accounts/profielen zijn dan zeer gewenst. Het zou natuurlijk wanzin zijn om 4 van die dingen op tafel te moeten leggenPhuncz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:58:
Het is een persoonlijk apparaat zoals een iPhone, iPad of zelfs MacBook (Air/Pro). .......

Ik snap niet waarom je dat zou willen? Als je vader een boek koopt, mag jij dat toch ook wel lezen? En dat je voor je mail moet wisselen van mailbox, lijkt me ook niet de moeite. En je bookmarks van internet? Je hebt er geen honderden van staan, dus door die 20 van iedereen heen te scrollen om je eigen bookmark te vinden. Als je gewoon de eerste drie letters typt van de site, heb je ook al je website.
Geen honderden van staanmat.hi.as schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:35:
En je bookmarks van internet? Je hebt er geen honderden van staan, dus door die 20 van iedereen heen te scrollen om je eigen bookmark te vinden. Als je gewoon de eerste drie letters typt van de site, heb je ook al je website.
The devil is in the details.
Tsjah, dan ga je ook niet in de woonkamer liggen met het beeldscherm op die site waarvan andere de bookmark niet eens mogen zien. Het is persoonlijk natuurlijk, maar als jij 20+ bookmarks hebt, dan ben je sowieso al even bezig met zoeken. Dat je dan door 3*20+ bookmarks moet zoeken, lijkt me nou niet gelijk zo verschrikkelijk.Mute schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:37:
[...]
Geen honderden van staanIk heb er denk ik geen 100+, maar ik heb er zeker wel tientallen. En misschien hebben mensen bookmarks die andere mensen niet zo nodig hoeven te zien?
Met het ontbreken van flash ondersteuning zal het aantal bookmarks wel teruglopen...Mute schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:37:
[...]
Geen honderden van staanIk heb er denk ik geen 100+, maar ik heb er zeker wel tientallen. En misschien hebben mensen bookmarks die andere mensen niet zo nodig hoeven te zien?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Júist wel! De iPad is niet bedoeld om apparaten te vervangen, maar voor erbij. Even makkelijk op de bank je favoriete websites bezoeken, mail checken etc. Als je dan moet gaan zoeken naar je eigen bookmarks dan is dat effect weer wegmat.hi.as schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:42:
[...]
Tsjah, dan ga je ook niet in de woonkamer liggen met het beeldscherm op die site waarvan andere de bookmark niet eens mogen zien. Het is persoonlijk natuurlijk, maar als jij 20+ bookmarks hebt, dan ben je sowieso al even bezig met zoeken. Dat je dan door 3*20+ bookmarks moet zoeken, lijkt me nou niet gelijk zo verschrikkelijk.
Dat bedoel ik dus ook jusit. Ik snap dat je het met meerdere mensen kán gebruiken, maar niet waarom je dan per se je eigen mapje met je eigen bookmarks moet hebben. En per se gelijk in je mailbox komen. Het werkt toch niet gelijk kut verschrikkelijk als je 2 keer extra moet touchen, of door twee keer zoveel bookmarks (want je zal wel bookmarks delen met je partner/familie, weeronline enzo). Dat zoeken waar jij het over hebt valt best wel mee. Als ik naar de frontpage toewil, toets ik tw en soms twe in, en vervolgens enter, dan ben ik op tweakers.heuker schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:59:
[...]
Júist wel! De iPad is niet bedoeld om apparaten te vervangen, maar voor erbij. Even makkelijk op de bank je favoriete websites bezoeken, mail checken etc. Als je dan moet gaan zoeken naar je eigen bookmarks dan is dat effect weer weg
Ik kijk net even op mn iPod, en je kan mappen toevoegen. Als je dan zo nodig verschillende gebruikers wilt hebben voor die bookmarks, gebruik dan allemaal een andere map (en desnoods nog je eigen submappen). Tsjah, het klinkt mij nog steeds nutteloos in mn oren.
Apple kan dit soort dingen natuurlijk ook anders oplossen. In mobile Safari heb je al dat je bookmarks openen in de laatste folder. Dus als ik 2 bookmark-folders diep een link gebruikt heb, dan opent 'ie die map de volgende keer weer. Met meerdere gebruikers die elk hun mapje hebben werkt het natuurlijk ook prima.
E-mail lijkt me niet zo'n ramp om meerdere accounts te hebben idd.
Foto's en video's lijkt me eigenlijk juist wel handig om bij elkaar te hebben. Ik vraag me echter alleen af hoe je dat doet met syncen vanuit meerdere iPhoto libraries.
E-mail lijkt me niet zo'n ramp om meerdere accounts te hebben idd.
Foto's en video's lijkt me eigenlijk juist wel handig om bij elkaar te hebben. Ik vraag me echter alleen af hoe je dat doet met syncen vanuit meerdere iPhoto libraries.
Dit topic is gesloten.