Er staat gewoon een lijst met bestanden die je direct kan afspelen.RookieRooster schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:25:
Kan iemand in het bezit van de Pioneer VSX921 mij uitleggen wat nou precies de mogelijkheden zijn met USB en DLNA/upnp:
USB: Kan je bestanden direct afspelen van een aangesloten USB stick of via USB aangesloten harde schijf? Zo ja, op welke manier kan je zien welke bestanden er op de stick/schijf staan, is dit via de display of via de onscreen display(TV)? Wordt .flac nou wel of niet afgespeelt?
De receiver ziet niets, maar je kan wel muziek pushen naar de receiver. De renderer is de receiver. Pushen kan via apparaten die DLNA of Airplay ondersteunen. Via Ariplay kan je overigens alleen muziek streamen die Apple ondersteund, zo zal Flac niet zomaar gaan. Via DLNA kan dit wel.DLNA: 'Ziet' de reciever muziek op m'n laptop als ik foobar met upnp plugin draai en zowel laptop en reciever verbonden zijn met het zelfde netwerk? Zo ja, welk apparaat fungeert dan als 'renderer' als ik nummers afspeel(in verband met onderseunde formaten)
Is het mogelijk om muziek te 'pushen' naar de reciever, dus selecteren/afspelen op laptop/PC/tablet/telefoon en luisteren via de reciever in plaats van op laptop/PC aangesloten boxen/koptelefoon?
Ze vergeten dat je ook een iPad aan kan sluitenWinkels waar ik deze vragen stel komen meestal niet verder dan 'waarschijnlijk wel' en 'je kan een iPod aansluiten'
Edit: ik raad je echt aan om je te verdiepen in deze versterker. De manieren van streamen zijn echt legio evenals de ondersteuning die het biedt voor de protocollen.
[ Voor 5% gewijzigd door j-phone op 15-02-2012 23:02 ]
Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."