Nou sorry hoor, ik heb een paar weken gecruised door California en Nevada in een gehuurde Mustang cabrio, dat is toch wel een andere beleving dat mijn eigen Focus 125pk uit 2019zion schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:49:
[...]
Daarentegen is jouw "inferieure" Focus een europese auto, met dito standaards, en die Mustang "American Built".... Moet je voor de grap maar eens kijken naar de kieren tussen de panelen, de afwerking etc.... (Hij is per definitie American Built, want hij is nooit officieel uitgebracht in Nederland, dus het is een import auto, alleen de 4 cilinder 2,3 ecoboost en de 5.0 V8 GT zijn leverbaar in NL)
Sure, het is een leuke "Muscle Car", maar de afwerking is om te huilen....
Overigens is hij ook nog eens langzamer dan een Focus ST3, 6,2 sec. 0-100, de Focus doet het in 5,9en zelfs mijn Fiesta is maar 0,7 langzamer, en volgende week ook sneller. (zelfs mijn 350Z uit 2003 was standaard al sneller (0-100 in 5,9, en na zijn race-koppeling en rev-delimiter véél sneller (GPS 115km/h in zijn 2)
Dus, leuke auto als je 20 bent (of compensatiedrang hebt) maar geef mij maar een Europese of Aziatische auto.
Zou alleen in Nederland nooit zo'n auto willen , puur vanwege de belasting en brandstofprijs..
[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 03-08-2020 00:06 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
:fill(white):strip_exif()/f/image/9Xg7UzBFRXvxIKqGxRx10pNJ.png?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/g22EUu1Q8mCrvDuau6qgF1CT.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/uQQqXX4IiutkvDEYhJjuTzuN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/EDyARC9AftLr6aXRwQt3Ko5Q.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/sZOLeCVxj1h1nwDaMpqNHkxH.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/vbqUYaVdXmLn5gmI3XpQCtwR.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/r6CvqgkhaTsOmTek4XjmOIBb.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/44uwuX9RDtRBGDazFkNjTiQa.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/wNYm9lXdK3DTZggGrDarSOyw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X1IjfynTF5cj5rY9L57ir5yp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9xBLaDfbZd4qmxzALznUiVI8.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/EVU1AEYORT1BLUcBo2fHoe5a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wwcnSxhSYcNenxu5QSf5hCVE.jpg?f=fotoalbum_large)