Tja, sinds midden april dit jaar weer een ford en sindien meer als puur pech.
En nee het ligt niet aan de auto. Maar de auto is meer slachtoffer van alles.
Eerst passagiersairbag die tijdens het rijden zichtbaar werd. B256 (Duitsland) is geen straat meer te noemen. De duitsers noemen het een strasse, mijn schokdempers zeggen gevecht om te overleven.
En dan na een flinke onweersstorm op vrijdag avond was het gebied waar ik woon een waar slachtveld. Diverse bomen op de wegen, straten onder water, gesteente en aarde wat wegen bedolven hebben, en nog meer gedoe.
Stroom was hier weg en sirene loeide diverse keren.
Mobiel netwerk ook plat.
Kom je de ochtend bij je auto en auto is weg.
Boom op auto.
Diverse deukeb, krassen en spiegel afgebroken. Mijn auto was gelukkig relatief goed vanaf gekomen.
Van mint conditie naar hagenschade en schade door een boom.
Eenmaal vrij eerst schade bekijken.
Leuk om bosrijk te wonen.
En nadeel dat de auto niet in de garage past. Staat nog mijn land rover in, dus plek is er geen.