Mede Ford liefhebbers. Ik mag van mijn werkgever een nieuwe lease auto uitzoeken. Ik heb de afgelopen 5 jaar in een zwarte Focus 1.6 TDCi 105pk ECOnetic Lease Titanium hatchback gereden. Ik vond het een geweldige auto. Die uitvoering had de meeste leuke opties standaard en ik had er nog het veiligheidssystemenpakket en het xenonpakket bijgenomen.
Nu wil ik de nieuwe Focus bestellen. Dit keer een Wagon omdat hij weer 5 jaar mee moet, dus wil voorbereid zijn op de toekomst. Ik heb voor het volgende een offerte aangevraagd:
ST-Line Business 1.5 EcoBlue automaat wagon
Met de opties: Technology Pack, Parking Pack, Bang & Olufsen Play audiosysteem, Comfort Pack, Winter Pack, Design Pack 2 (Privacy glass, 18 inch, LED koplampen en -achterlichten), Bekleding ST-Line: Foundry/Salerno met rode stiksels (halfleder) en Blind Spot Information System inclusief Cross Traffic alert.
Kleur: zwart mica, Shadow Black noemt Ford het volgens mij.
Ik twijfel zelf over de kleur omdat het misschien teveel zwart wordt. Zwarte lak, zwarte grille zonder chrome, geen chrome rond de ramen, zwarte dakrail. Wat denken jullie?
Weten jullie wat qua interieur de verschillen zijn tussen de ST-Line en de Titanium? Volgens mij:
- Ambient lighting alleen op Titanium
- Andere stoelbekleding. Is er kwaliteitsverschil?
- Andere inleg op dashboard en deuren. ST-line heeft donker carbonlook. Titanium lichte metaallook.
- Titanium heeft chromen rand rond het instrumentencluster en onder de middelste ventilatieopeningen. Bij de ST-line zwart.
Nog meer dat jullie weten?
Hebben jullie nog tips of aanmerkingen?