Het grote Ford topic

Pagina: 1 ... 62 ... 140 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-01 15:20
DonJunior schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:10:
[...]

Kijktip: YouTube: Zo jat Wouter jouw auto

Ik heb het nu wel op mijn auto zitten.. maar bij de volgende is het zeker geen optie. Dat komt er niet meer op.
Dan maar iets minder gemak.
Het valt altijd nog uit te zetten. Zit tegenwoordig soms al in een pakket of zit er standaard erop. Zelf vind ik vooral de keyless go het makkelijkst. Keyless entry is makkelijk maar zou van mij ook niet per se hoeven.

Gamertag: timmie271

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Buh, wachten duurt lang. Levering verwachten ze week 20/21, dus nog 3 weken (hopelijk).

Over dat keyless entry verhaal. Ik heb juist gekozen voor geen keyless entry, maar alleen keyless go (heet dat zo?) wat standaard op de ST line zit.

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-01 14:45
Gistermiddag even bij een Ford dealer langs geweest die een Vignale in de showroom heeft staan.

Ik vind het interieur toch wel zorgelijk. De kleurstelling gaat mij wel een doorn in het oog worden op een gegeven moment...

Een Titanium (incl. opties) in dezelfde uitvoering als de Vignale kost mij zelfs ietjes meer hah 8)7

Moo, I say.

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-01 23:40
Ik heb een 2018 Fiesta, de meest basic uitvoering (Trend) op 1 punt na, het navigation pack. Dus heb wel het 6.5-inch kleuren touchscreen met Sync 3 en mogelijkheid om Android Auto & Apple CarPlay te gebruiken.

Android auto werkt echt slecht bij mij, en volgens mij ligt dat gedeeltelijk aan de auto. De helft van de keren als ik de auto start dan komt er geen spanning op de USB aansluiting, niet die in het dashboard en niet in de bekerhouder. Als hij wel op spanning is dan start android auto ook in de helft van de gevallen maar op. Ook wil het wel eens tijdens het gebruik vastlopen krijg ik Sync weer in beeld.

Nog niet helemaal happy mee dus. Met de auto wel, na mijn 18 jaar oude Focus is zelfs de meest basic uitvoering al een zeer grote upgrade!

What's in the case?

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-01 20:29
Helaas vrijdag aangereden geweest langs achter. Chassis is geraakt, dus einde verhaal voor mijn eerste auto. Momenteel even op verzekering aan het wachten (als in: het bedrag dat ik uitbetaald krijg) en dan vermoedelijk naar een Fiësta ST kijken van dezelfde generatie, als de kosten om deze te verzekeren niet de spuigaten uitlopen.

Desondanks erg zonde van de wagen :(

De wagen stond nog maar een maand op verlagingsveren van H&R en er staken net nieuwe EBC schijven en greenstuff blokken onder. Zelfs nog niet eens helemaal ingereden dus.

Schade vooraan is door de klap van mijn achterligger, waardoor ik tegen mijn voorligger geprojecteerd ben.

https://drive.google.com/...CYpJLkqpZYkPgacx7YqZn_E_z
https://drive.google.com/...5B5kh3988Df_OV1VI1CyDp8fU

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• stervis
Tomskii5 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:10:
Helaas vrijdag aangereden geweest langs achter. Chassis is geraakt, dus einde verhaal voor mijn eerste auto. Momenteel even op verzekering aan het wachten (als in: het bedrag dat ik uitbetaald krijg) en dan vermoedelijk naar een Fiësta ST kijken van dezelfde generatie, als de kosten om deze te verzekeren niet de spuigaten uitlopen.

De wagen stond nog maar een maand op verlagingsveren van H&R en er staken net nieuwe EBC schijven en greenstuff blokken onder. Zelfs nog niet eens helemaal ingereden dus.

Schade vooraan is door de klap van mijn achterligger, waardoor ik tegen mijn voorligger geprojecteerd ben.

Aardig sterk kusje van achteren gehad...

Moo, I say.

• Tomskii5
stervis schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:35:
[...]

Aardig sterk kusje van achteren gehad...
40-50km/h in mijn achterkant terwijl ik stil stond. Was idd een aardig kusje :(

• stervis
Tomskii5 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:42:
[...]

40-50km/h in mijn achterkant terwijl ik stil stond. Was idd een aardig kusje :(
Beter de auto kapot dan jij. Denk aan whip lash e.d.

Moo, I say.

• Tomskii5
Klopt inderdaad, al is het erg zonde. En je eerste wagen blijft iets speciaal. Nu wacht ik even verzekering af, maar vermoedelijk komt er een ST in de plaats als upgrade. Zoniet een ST-Line met 125/140pk.

Maar whiplash valt gelukkig mee voorlopig, enkel dit weekend wat last van gehad in de rug en nek. :). Nu even the waiting game voor de verzekering, helaas.

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:21
Tomskii5 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:10:

Hoe kan je daar nu in je gat gereden worden? Altijd druk, 100km/u met dynamische borden en vlak na een flitspaal.

De andere bestuurder zal wel met zijn gsm bezig geweest zijn. Zonde van je wagen!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-01 20:59
Li1quid schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:59:
[...]

Hoe kan je daar nu in je gat gereden worden? Altijd druk, 100km/u met dynamische borden en vlak na een flitspaal.

De andere bestuurder zal wel met zijn gsm bezig geweest zijn. Zonde van je wagen!
Lijkt mij logisch? Begin van een file die een kop-staart botsing veroorzaakt is nu niet zo zeldzaam.

• Tomskii5
AndRo555 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:46:
[...]

Lijkt mij logisch? Begin van een file die een kop-staart botsing veroorzaakt is nu niet zo zeldzaam.
Dit dus.

File was al iets eerder begonnen, verkeer trok terug op waarna die voor mij ook hard remde. Ik kon veilig remmen, maar die achter mij had het niet gezien (ik gok idd gsm, maar heb daar niet over liggen moeilijk doen.. dat vertraagd de molen toch alleen maar)

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 23:21

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Ik heb een focus mk3 titanium uit 2013 en als de verlichting op "auto" staat, staan ze overdag standaard uit. Kan ik dat omzetten met forscan of focccus naar overdag altijd aan? Ik kan de verlichting manueel wel op altijd aan zetten maar bij contact uit gaat hij dan mekkeren over dat de lichten nog branden.

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Heb in mijn Mondeo een navigatie kaart uit 2016, ga vandaag de dealer bellen voor een 2018 versie.
Kom veel in het land, en vooral bij Almere mag de kaart wel vernieuwd worden ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:18

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Mars18 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 06:56:
Heb in mijn Mondeo een navigatie kaart uit 2016, ga vandaag de dealer bellen voor een 2018 versie.
Kom veel in het land, en vooral bij Almere mag de kaart wel vernieuwd worden ;)
Ik ben benieuwd of de kaart echt beter wordt, er is veel veranderd de laatste jaren. Hou je ons op de hoogte?

ping 127.212.23.124

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:50

Reinier

\o/

Wil ik ook wel, maar de leasemaatschappij mag betalen wat mij betreft. Enig idee wat dat gaat kosten?

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Het was mij sinds kort opgevallen dat ik op het navigatiesysteem flitsers zie weergegeven door middel van een uitroepteken in een driehoek met rode rand. Iemand een idee of ik daar, zoals bij een TomTom, notificaties voor kan aanzetten? Kan het zelf niet direct vinden.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Mars18
Reinier schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:22:
Wil ik ook wel, maar de leasemaatschappij mag betalen wat mij betreft. Enig idee wat dat gaat kosten?
Vorige keer 120 euro geloof ik.
Veels te duur 8)7

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:31
Volgens mij is zo'n SD kaart voor navigatie update meestal rond de 80-90 euro, maar op eBay ook wel voor 40 ongeveer te krijgen. Althans dat heb ik altijd betaald.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Mars18
Phusebox schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:34:
Volgens mij is zo'n SD kaart voor navigatie update meestal rond de 80-90 euro, maar op eBay ook wel voor 40 ongeveer te krijgen. Althans dat heb ik altijd betaald.
Oke dan, vind hem voor 89 euro bij een ford dealer in de buurt, zal de "huis" dealer eens bellen

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Kansloos, die kaartupdates bij Ford. Vorige auto (VAG) gewoon mapcare erbij, gratis 3 jaar updates. Nu wil ik best betalen voor een update maar het kaartmateriaal is vaak al meer dan een jaar oud en icm de prijzen zijn ze echt compleet maf bij Ford!

Weet iemand trouwens of je de CC standaard actief kan zetten (bijv met Forscan) bij de Mondeo MK5 :? Stoor me dat ik steeds bij starten auto, de CC moet activeren alvorens ik 'm kan gebruiken. Auto (un)lock geactiveerd en stop/start succesvol uitgezet met Forscan, blij mee :)

[ Voor 35% gewijzigd door JB op 03-05-2018 10:54 ]

Mijn boefje is liev!

• Reinier

Reinier

\o/

Ik heb SYNC 3 en dan werkt het blijkbaar anders. Eerst moet je SYNC 3 zelf updaten (kan sinds 16 april, ik was op 19 april bij de dealer en die wist van niks). Dit kun je zelf doen.
Het vervolgens updaten van de kaarten kan nu nog niet. Ben benieuwd of daar dan nog kosten aan verbonden zijn.

Jammer dat ik Android Auto niet aan de praat krijg :P

• Tomskii5
Reinier schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:28:
Ik heb SYNC3 en dan werkt het blijkbaar anders. Eerst moet je SYNC3 zelf updaten (kan sinds 16 april, ik was op 19 april bij de dealer en die wist van niks). Dit kun je zelf doen.
Het vervolgens updaten van de kaarten kan nu nog niet. Ben benieuwd of daar dan nog kosten aan verbonden zijn.

apk van android auto downloaden op apkmirror installeren en opstarten op je smartphone. Eens geconfigureerd werkt ie wel ;-)

• Arfman
  • Laatst online: 11-01 12:27

Arfman

Drome!

Phantasmagoria schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:42:
[...]

Is compleet origineel, één die op het korte lijstje staat van oorspronkelijk in NL geleverde Fords Focus RS in Frozen White (was de basic kleur, zonder meerprijs, totaal toen bestemd voor NL: 70 incl. 10 x RS500). Is verder niks aan gebeurd. Precies zoals ik het het liefst zie! (mijn oude ST was en is ook bijna compleet stock, afgezien van een aftermarket CC die de vorige eigenaar er in gezet heeft).

Voorlopig laat ik de RS zoals ie is, ik ben me wel al aan het orienteren op een uitlaatsysteem (o.a. Bastuck) voor een iets diepere soundtrack :D

De wagen heeft zeker gebruikssporen maar dat kan bijna niet anders. Vanwege steenslag was er al eea overgespoten. Voor aankoop heb ik de auto laten keuren plus zelf alles minutieus gechecked. Toch blijft het zo dat je met een occasion wat geluk moet hebben...
Gaaf hoor! Collega van me heeft een getunede ST (hij had 5 deuren nodig :P) en dat rijdt en klinkt echt geweldig. Gave auto! _O_

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Reinier

Reinier

\o/

Tomskii5 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:47:
[...]

apk van android auto downloaden op apkmirror installeren en opstarten op je smartphone. Eens geconfigureerd werkt ie wel ;-)
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd (op twee verschillende telefoons). Ik zie in SYNC 3 wel iets terug op het scherm waar je Android Auto kunt in- en uitschakelen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik probeer het straks na die update nog eens.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:17

TommyGun

Stik er maar in!

SYNC3 raakt af en toe de Bluetooth verbinding met mijn telefoon kwijt...

Het toestel heeft probleemloos gewerkt met een Fiesta, Swift, C3 en i20 dus lijkt me sterk dat het aan de telefoon ligt.

Herkent iemand dit?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Tomskii5
Mmm bizar,

Op onze Fiesta thuis met Sync 3 lukt dat perfect. Zie wel dat je versie recent genoeg is.

Als je de smartphone insteekt, haal hem dan eff uit lock screen (dus zet jezelf op home screen nadat hij unlocked is). Kan zijn dat je smartphone nog een permissie vraagt.

• Li1quid
  • Laatst online: 17:21
AndRo555 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:46:
[...]

De borden geven al een kilometer verder aan dat je trager moet rijden. Ik vind het dan steeds gek wanneer er iemand achteraan op de file rijdt. Pure onoplettenheid van de bestuurder natuurlijk. Ongelofelijk hoeveel mensen er met hun kopje naar beneden naar hun gsm staren.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

TommyGun schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:55:
SYNC3 raakt af en toe de Bluetooth verbinding met mijn telefoon kwijt...

Het toestel heeft probleemloos gewerkt met een Fiesta, Swift, C3 en i20 dus lijkt me sterk dat het aan de telefoon ligt.

Herkent iemand dit?
iPhone? Ik had met Sync 2 ook drama met iPhone 7 en iOS 10. In iOS 11 geen issues meer gehad. iPhone 8 werkt ook zonder problemen. Leek echt in iOS 10 icm hardware te zitten. Mijn 6 (zakelijk) werkte zonder probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door JB op 03-05-2018 13:13 ]

Mijn boefje is liev!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

JB schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:12:
[...]
iPhone? Ik had met Sync 2 ook drama met iPhone 7 en iOS 10. In iOS 11 geen issues meer gehad. iPhone 8 werkt ook zonder problemen. Leek echt in iOS 10 icm hardware te zitten. Mijn 6 (zakelijk) werkte zonder probleem.
Galaxy S7 Edge (vooralsnog). Qua software geeft 'ie (SYNC) aan dat 'ie up2date is...

EDIT; wazig, als ik hier kijk met mijn VIN;

https://www.ford.nl/onder...rsteuning/update#/status/

Er is een software-update beschikbaar.Ca. 2.7GB

[ Voor 19% gewijzigd door TommyGun op 03-05-2018 13:28 ]

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Reinier schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:28:
Ik heb SYNC 3 en dan werkt het blijkbaar anders. Eerst moet je SYNC 3 zelf updaten (kan sinds 16 april, ik was op 19 april bij de dealer en die wist van niks). Dit kun je zelf doen.

Mij is meermaals door de Ford dealer verteld: 7 jaar GRATIS kaart updates.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Reinier

Reinier

\o/

SYNC 3 update gedaan, Android Auto doet het weer :)

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:23
Slavy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:30:
[...]

Mij is meermaals door de Ford dealer verteld: 7 jaar GRATIS kaart updates.
klopt maar als ze in dit tempo door blijven gaan met kaartupdates krijg je er dus ook maar maximaal 2.
we zitten nu dus nog op kaarten van 2015. met een beetje geluk komt dit jaar dan nog de update naar 2017 kaarten welke al online circuleren. dus dan krijgen we de volgende update ergens in 2021 :( 8)7

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Kan iemand mij vertellen hoe lang die SYNC 3 update duurt? :)

• Ron!n
  • Laatst online: 11-01 23:40
Reinier schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:24:
SYNC 3 update gedaan, Android Auto doet het weer :)
De update via Wifi? Straks even mijn auto zo dicht mogelijk bij mijn voordeur parkeren en dat proberen :*)

What's in the case?

• Reinier

Reinier

\o/

Ron!n schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:43:
[...]

De update via Wifi? Straks even mijn auto zo dicht mogelijk bij mijn voordeur parkeren en dat proberen :*)
Nope ik heb het via een USB-stick gedaan. Duurde een kwartiertje ofzo, misschien iets langer.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Reinier schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:24:
[...]

Nope ik heb het via een USB-stick gedaan. Duurde een kwartiertje ofzo, misschien iets langer.
Zometeen ook eens proberen :)

EDIT: is Build 17276 de laatste?

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 04-05-2018 13:41 ]

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:23
Ron!n schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:43:
[...]

updates moet je via usb doen. updaten via wifi werkt in Nederland niet.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Is die Ford site zo brak? Probeer het en krijg meteen "Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan. Probeer het zo meteen opnieuw". :/

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:06

JT

VETAK y0

WeaZuL schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:20:
Ik heb een focus mk3 titanium uit 2013 en als de verlichting op "auto" staat, staan ze overdag standaard uit. Kan ik dat omzetten met forscan of focccus naar overdag altijd aan? Ik kan de verlichting manueel wel op altijd aan zetten maar bij contact uit gaat hij dan mekkeren over dat de lichten nog branden.
Ik ga zelf met een relais DRL inbouwen. En dat wil ik dan ook aansluiten op mijn achterlichten. Resultaat:
- Lichten staan altijd op automatisch
- Overdag brandt voor DRL en achter de achterlichten
- Zodra het donker genoeg wordt gaan automatisch mijn gewone koplampen aan en door het relais automatisch de DRL uit. De voeding van mijn achterlichten wordt overgenomen door de gewone bekabeling want mijn DRL relais schakelt het uit.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Update naar 3.0 gedaan, wat is er eigenlijk nieuw? :)

• Frankie20
  • Laatst online: 18:18
Ik heb een Ford Fiesta MK7.5 uit 2013 (sync 1.0). Nu heb ik ondanks Ford MFD 2018 kaart in mijn auto geplaatst, maar als ik de navigatie start "hapert de kaart" als ik aan het rijden ben. Soms heb ik dat de kaart wel vloeiend gaat. Het vreemde is dat ik dit niet met de 2017 kaarten niet had(op hetzelfde SD kaartje). Herkent iemand dit probleem ook?

• stervis
Slavy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:58:
Update naar 3.0 gedaan, wat is er eigenlijk nieuw? :)
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Ik heb moeite met het vinden van patch notes...

Moo, I say.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

stervis schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:07:
[...]

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Ik heb moeite met het vinden van patch notes...
Enige wat ik tot nu toe heb ondervonden:

- Navigatie icoon onderin is anders (correct me if I'm wrong)
- Je hebt nu een schuifbar als je nummers vanaf USB stick afspeelt

Kan idd geen patch notes vinden.

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:29
Frankie20 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:00:
Ik heb een Ford Fiesta MK7.5 uit 2013 (sync 1.0). Nu heb ik ondanks Ford MFD 2018 kaart in mijn auto geplaatst, maar als ik de navigatie start "hapert de kaart" als ik aan het rijden ben. Soms heb ik dat de kaart wel vloeiend gaat. Het vreemde is dat ik dit niet met de 2017 kaarten niet had(op hetzelfde SD kaartje). Herkent iemand dit probleem ook?
Misschien je sync upgraden naar 1.1? Is eenvoudig te doen door de unit bij voetenruimte passagier, units staan vaak op eBay. Heb je ook meteen titel / artiest bij afspelen via Bluetooth. ;)

No Shame, only Fame!

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:13
Slavy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:20:
[...]

Beste update in mijn ogen; WAZE werkt als app.
Kabeltje erin (iPhone) en waze volledig op je sync in plaats van die krappe oude kaarten.

• Reinier

Reinier

\o/

Slavy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:20:
[...]

Ik heb ook nog niet echt veel verschil gezien, behalve dat Android Auto bij mij nu consequent werkt als ik mijn telefoon met een kabeltje aansluit. Bellen met Android Auto lukt dan weer niet, ik kan opnemen, maar zowel ik als mijn gesprekspartner horen niks. Dus da's niet handig.

Hier en daar zijn nog wat icoontjes anders, geloof ik.

Door nummers skippen heb ik altijd gemist, fijn dat het nu kan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NdpRXjBGlZxBoQH5DB37nnOK/full.jpg

De user interface ziet er nog steeds uit alsof het uit 1994 komt :)

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Reinier schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:42:
[...]

Ik heb ook nog niet echt veel verschil gezien, behalve dat Android Auto bij mij nu consequent werkt als ik mijn telefoon met een kabeltje aansluit. Bellen met Android Auto lukt dan weer niet, ik kan opnemen, maar zowel ik als mijn gesprekspartner horen niks. Dus da's niet handig.

Hier en daar zijn nog wat icoontjes anders, geloof ik.

Door nummers skippen heb ik altijd gemist, fijn dat het nu kan:

[afbeelding]

De user interface ziet er nog steeds uit alsof het uit 1994 komt :)
Ook is het font net wat groter geworden als je nummers zelf afspeelt, dat was mij ook opgevallen.

• Tomskii5
Nadat mijn eerste Fiesta (1.0 titanium) enkele weken geleden door een medeweggebruiker aan gort was gereden (totaal verlies) heb ik gisteren een waardige opvolger gevonden :-)

https://drive.google.com/...3onbcKEgbocjuHjVDum77qTS6

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2025

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Iemand al zijn spaarpot lief aan het aankijken?
Ford Fiesta ST driven

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:42:
Ford Fiesta ST driven
Leuk ding. Jammer van het interieur dat vind ik het grootste minpunt aan deze Fiesta. Voordat die van mijn vrouw vervangen wordt wacht ik wel op de facelift in 2020.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2025

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Phusebox schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:45:
[...]

Leuk ding. Jammer van het interieur dat vind ik het grootste minpunt aan deze Fiesta. Voordat die van mijn vrouw vervangen wordt wacht ik wel op de facelift in 2020.
Hier zitten we meer met de achterkant van de Fiesta; hij lijkt "te saai", "te volwassen" en "breder". Alsof het een tussenmodel is tussen de Fiesta en de Focus, zeg maar.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:47:
[...]

Hier zitten we meer met de achterkant van de Fiesta; hij lijkt "te saai", "te volwassen" en "breder". Alsof het een tussenmodel is tussen de Fiesta en de Focus, zeg maar.
Ik vind interieur altijd nog het zwaarst wegen. De buitenkant is alleen voor toeschouwers. 😉

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Marcusso schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:36:
[...]

Misschien je sync upgraden naar 1.1? Is eenvoudig te doen door de unit bij voetenruimte passagier, units staan vaak op eBay. Heb je ook meteen titel / artiest bij afspelen via Bluetooth. ;)
Mijn fiesta uit 2015 zou dit gewoon moeten kunnen draaien (op basis van het vin nummer krijg ik deze) maar de vriendelijke mevrouw blijft zeggen dat er geen installatiebestand is gevonden. Ik dacht eerst dat het aan de mac lag, dus uit de kast de e-pc getoverd en daarmee aan de gang gegaan, maar dat helpt ook niet. Helaas. Toch naar de dealert..

ping 127.212.23.124

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Vorige week woensdag mijn eerste Ford in ontvangst mogen nemen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/s25PFjgh9r87b3ACvKMSjFmF/full.jpg

Op de dodehoek detectie na eigenlijk full option voor zover mogelijk in de Titanium uitvoering (moest helaas omdat het een diesel moest zijn :F ), met als leuke extra xenonverlichting (al moet 't nog ingebouwd worden door de dealer.. blijkbaar had men de verkeerde lampen besteld).

Ligt een stuk beter op de weg dan de Golf die ik hiervoor had :)

[ Voor 9% gewijzigd door Glashelder op 11-05-2018 16:26 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Trasos
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:52:
[...]

Ik vind interieur altijd nog het zwaarst wegen. De buitenkant is alleen voor toeschouwers. 😉
Is dit dezelfde Phusebox die een tijdje geleden een auto afkeurde omdat de ruitenwisser te lelijk was? ;) :>

• Phusebox
Trasos schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:34:
[...]

Is dit dezelfde Phusebox die een tijdje geleden een auto afkeurde omdat de ruitenwisser te lelijk was? ;) :>
Die mening heb ik nog steeds. Als je dan een auto van 40k hebt mag ik toch wel een beetje meer afwerking verwachten dan een ruitenwisser die nog goedkoper is dan die van een Kia picanto.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

MAX3400 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:42:
Ford Fiesta ST driven
Een ST met 3 cilinders? Dat is water en vuur.

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-01 20:59
Slavy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:00:
[...]

Een ST met 3 cilinders? Dat is water en vuur.
De ene vindt het water en vuur, de ander geniaal. Liever een leuke 3 cilinder brom in een sportieve auto dan het geluid dat uit de 4 cilinders komt, dat laatste is altijd zo monotoon.

De nieuwe ST is imho erg goed gelukt. Leuke 3 cilinder, toffe kleuren, deftig interieur en een sper voor een erg lage prijs in het spicy B segment

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:47:
[...]

Vind de achterkant totaal mislukt deze keer vond mijn 2014 ST veel mooier _/-\o_ ondanks het navigatiescherm uit het jaar 0 :X

• stervis
Glashelder schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:25:
Vorige week woensdag mijn eerste Ford in ontvangst mogen nemen :)

[afbeelding]

Op de dodehoek detectie na eigenlijk full option voor zover mogelijk in de Titanium uitvoering (moest helaas omdat het een diesel moest zijn :F ), met als leuke extra xenonverlichting (al moet 't nog ingebouwd worden door de dealer.. blijkbaar had men de verkeerde lampen besteld).

Ligt een stuk beter op de weg dan de Golf die ik hiervoor had :)
Tof! Over 3 weken mag ik bestellen!

Moo, I say.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:44

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

pjottum schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:10:
[...]

Mijn fiesta uit 2015 zou dit gewoon moeten kunnen draaien (op basis van het vin nummer krijg ik deze) maar de vriendelijke mevrouw blijft zeggen dat er geen installatiebestand is gevonden. Ik dacht eerst dat het aan de mac lag, dus uit de kast de e-pc getoverd en daarmee aan de gang gegaan, maar dat helpt ook niet. Helaas. Toch naar de dealert..
Ik lees hier dat het soms helpt om het installatiebestand van een andere locatie (India) te halen. Heb je dat al geprobeerd?

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Leuk ding die ST, maar had eerder een 4 cilinder verwacht eigenlijk. 3 cilinder voor een snelle versie vind ik maar zozo...

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

3 cilinder heeft onderin wel stuk meer koppel :). Zeker een 1.5.
stervis schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:41:
[...]

Tof! Over 3 weken mag ik bestellen!
Gelukkig kan Ford snel leveren :p Al met al zat er bij mij tussen bestellen en leveren nog geen 2 maanden.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• stervis
Glashelder schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:35:
3 cilinder heeft onderin wel stuk meer koppel :). Zeker een 1.5.

[...]

Gelukkig kan Ford snel leveren :p Al met al zat er bij mij tussen bestellen en leveren nog geen 2 maanden.
Oh dat is rap. Je hebt wel een schakelbak neem ik aan? Ik heb mij laten vertellen dat een automaat wel 3 tot 4 maanden op zich laat wachten.

Moo, I say.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Klopt ja helaas wel. Wilde wel een automaat maar was in deze configuratie niet leverbaar :/

Overigens werd tegen mij ook gezegd drie tot vier maanden. Maar na 2 weken kreeg ik een productiedatum te horen en dat was al binnen een maand :).

[ Voor 45% gewijzigd door Glashelder op 12-05-2018 14:22 ]

• stervis
Glashelder schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:21:
Klopt ja helaas wel. Wilde wel een automaat maar was in deze configuratie niet leverbaar :/

Overigens werd tegen mij ook gezegd drie tot vier maanden. Maar na 2 weken kreeg ik een productiedatum te horen en dat was al binnen een maand :).
Wat was er dan zo speciaal aan je configuratie?

edit:

Omdat het een diesel is?

[ Voor 4% gewijzigd door stervis op 12-05-2018 17:22 ]

Moo, I say.

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
De nieuwe Fiesta ST is te bestellen voor €31.970 (kaal)
https://www.autokopen.nl/...31fc14ea5bf9e4f061cd63291

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

stervis schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:08:
[...]

Wat was er dan zo speciaal aan je configuratie?

edit:

Omdat het een diesel is?
Dat laatste idd :p

Overigens niks te klagen over dat dieseltje hoor. Zit bij normale toerentallen meer pit in dan de benzinevarianten :)

• sorted.bits
Nou, eindelijk is mijn Mondeo binnen bij Broekhuis Harderwijk. Afgelopen vrijdag 'al', dat hoorde ik vandaag nadat ik een al wat minder vriendelijk mailtje had gestuurd (nog steeds netjes, maar de vriendelijkheid was er wel af).

We zijn nog maar 13 weken verder, maar ze gaan me morgen 'proberen te bellen' (wat zou dat betekenen, mijn ervaringen met mobiele technologie zijn best goed) om een afspraak te maken voor de aflevering.

Ik heb reuze zin in de auto, maar ik ben niet enthousiast over de 'ervaring' er om heen.

• Mars18
Iemand al de 2018 kaart update gedaan?
Kwam er hier nog niet van.

Zo ja, heb je flits informatie?

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:54
Iemand een idee wat de levertijd van een Mondeo Hybride Titanium nu is? Gelijk aan de Mondeo Wagon ST Line van bijvoorbeeld @sorted.bits (= +-3 maanden)?

Dan weet ik wanneer mijn vrouw evt. moet bestellen. 10 oktober 2018 loopt het huidige leasecontract af van onze auto. Proefrijden en auto's vergelijken moet overigens nog gebeuren.

[ Voor 12% gewijzigd door LuPo op 15-05-2018 10:34 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09-2025
Mars18 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:27:
Iemand al de 2018 kaart update gedaan?
Kwam er hier nog niet van.

Zo ja, heb je flits informatie?
Hoe doe ik dat eigenlijk? Ik heb een Fiesta uit eind 2015 incl kaartje boven het navigatie gedeelte.

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/m8LmrJ/Schermafbeelding_2018_05_15_om_10_33_46.png

Plaatje is klikbaar.

Soundcloud

• sorted.bits
Nou, afleverdatum is ook bekend. Ze hebben nog 2 weken nodig om de auto gereed te maken voor uitlevering. 25 mei kan ik hem ophalen.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb een Focus C-Max uit 2015 met ecoboost 1.0 125 motor. waarvan de turbo steeds stopt na even rijden. Bij inhalen erg irritant, ik voel me net een goederentrein, het duurt bijna een minuut om van 0-100 te komen.
Het lijkt alsof er een soort noodloop wordt geactiveerd waarbij de turbo wordt uitgeschakeld.
Ik krijg er geen melding van op het dashboard, er is van alles uitgelezen bij de dealer en ook is er een software-update gedaan van de motor. Bijzonder vreemd. Iemand een idee wat dit kan zijn?

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

koelkast schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:25:
Ik heb een Focus C-Max uit 2015 met ecoboost 1.0 125 motor. waarvan de turbo steeds stopt na even rijden. Bij inhalen erg irritant, ik voel me net een goederentrein, het duurt bijna een minuut om van 0-100 te komen.
Het lijkt alsof er een soort noodloop wordt geactiveerd waarbij de turbo wordt uitgeschakeld.
Ik krijg er geen melding van op het dashboard, er is van alles uitgelezen bij de dealer en ook is er een software-update gedaan van de motor. Bijzonder vreemd. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Gevalletje garantie zou ik zeggen, want dit is niet acceptabel.

Beroepen op '2 jaar' is onzin, een motor hoort langer mee te gaan (tenzij je in die paar jaar 350k op de klok hebt gezet).

ping 127.212.23.124

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

sorted.bits schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:19:
Nou, afleverdatum is ook bekend. Ze hebben nog 2 weken nodig om de auto gereed te maken voor uitlevering. 25 mei kan ik hem ophalen.
Belachelijk... Paar matten erin, beetje poetsen, transportblokken eronder uit en klaar. Hell zelfs met afneembare trekhaak, andere velgen, blinderen ramen etc. reed ik binnen een week na leveren.

Heb je die dealer zelf gekozen (zo klinkt het niet) of is je die aangewezen door de LM?

Mijn boefje is liev!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
pjottum schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:37:
[...]

Gevalletje garantie zou ik zeggen, want dit is niet acceptabel.

Beroepen op '2 jaar' is onzin, een motor hoort langer mee te gaan (tenzij je in die paar jaar 350k op de klok hebt gezet).
Jazeker, ik heb de bolide 2 maanden geleden gekocht, en heb er een jaar garantie op. Daar zit ik niet zo mee. 90k op de teller. Nog even een afspraak maken.

• sorted.bits
JB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:45:
[...]

Belachelijk... Paar matten erin, beetje poetsen, transportblokken eronder uit en klaar. Hell zelfs met afneembare trekhaak, andere velgen, blinderen ramen etc. reed ik binnen een week na leveren.

Heb je die dealer zelf gekozen (zo klinkt het niet) of is je die aangewezen door de LM?
Helaas niet zelf gekozen, maar inderdaad door de leasemaatschappij.

• timmie271
sorted.bits schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:54:
[...]

Helaas niet zelf gekozen, maar inderdaad door de leasemaatschappij.
Kan trouwens wel bevestigen dat je auto binnen is aangezien ik hem met eigen ogen heb gezien :)
Die witte kleur staat hem goed incl. met het pano dak. En nu weet ik ook waarom de spiegels niet in wilden klappen :9 (heb je niet aangevinkt als optie blijkbaar) Kan komende vrijdag wel een foto van de auto maken als je dat wilt.

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:07
JB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:45:
[...]

Misschien hebben ze meer werk ?

• sorted.bits
timmie271 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:02:
[...]

Kan trouwens wel bevestigen dat je auto binnen is aangezien ik hem met eigen ogen heb gezien :)
Die witte kleur staat hem goed incl. met het pano dak. En nu weet ik ook waarom de spiegels niet in wilden klappen :9 (heb je niet aangevinkt als optie blijkbaar) Kan komende vrijdag wel een foto van de auto maken als je dat wilt.
Haha, dat mag hoor. Inklapbare spiegels heb ik denk ik niet gekozen inderdaad. Volgende week vrijdag wordt hij afgeleverd in Zwolle. Ik ben wel benieuwd hoe hij er bij staat :).

• timmie271
sorted.bits schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:45:
[...]

Haha, dat mag hoor. Inklapbare spiegels heb ik denk ik niet gekozen inderdaad. Volgende week vrijdag wordt hij afgeleverd in Zwolle. Ik ben wel benieuwd hoe hij er bij staat :).
De schakelbak is in ieder geval heerlijk en dat gaat toch boven de spiegels bij mij :)
Word ie afgeleverd bij broekhuis Zwolle of een ander bedrijf?
Oh en alvast een mededeling, als je ergens dicht langs rijd met de zijkant dan gaat de auto een beetje piepen (met nog 50cm ruimte) :+ heb zelf al wat langer een hekel aan die zijsensoren...

Maar dan zorg ik vrijdag wel voor een foto :)

• sorted.bits
timmie271 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:55:
[...]

De schakelbak is in ieder geval heerlijk en dat gaat toch boven de spiegels bij mij :)
Word ie afgeleverd bij broekhuis Zwolle of een ander bedrijf?
Oh en alvast een mededeling, als je ergens dicht langs rijd met de zijkant dan gaat de auto een beetje piepen (met nog 50cm ruimte) :+ heb zelf al wat langer een hekel aan die zijsensoren...

Maar dan zorg ik vrijdag wel voor een foto :)
Nee, wordt afgeleverd bij het bedrijf waar de short-lease Focus waar ik nu in rijd, vandaan komt. Kan niet wachten tot ik deze mag inleveren.

Wel gek dat een mede-tweaker uit zichzelf voorsteld om even een foto'tje te sturen, terwijl ik dat soort dingen van de dealer zelf verwacht :'(. Maar graag hoor, ik kijk er naar uit ;)

• timmie271
sorted.bits schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:59:
[...]

Nee, wordt afgeleverd bij het bedrijf waar de short-lease Focus waar ik nu in rijd, vandaan komt. Kan niet wachten tot ik deze mag inleveren.

Wel gek dat een mede-tweaker uit zichzelf voorsteld om even een foto'tje te sturen, terwijl ik dat soort dingen van de dealer zelf verwacht :'(. Maar graag hoor, ik kijk er naar uit ;)
Ah vandaar. Dat verklaart een hoop. Maar misschien dat die shortlease not iets te maken heeft met afleverdag? Alhoewel het ook wel aardig druk is bij ons.

Héhé ik loop daar stage dus ook een onderdeel van de dealer, maar snap je punt :P En als we van alle auto's een foto moesten maken dan raken we de kluts kwijt :+ loop al vaak genoeg naar sleutels en auto's te zoeken.....

Vaak maken klanten zelf een foto van de auto als ze even langslopen. Zijn ook altijd nog half ingepakt met beschermingsmateriaal.

• sorted.bits
timmie271 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:09:
[...]

Ah vandaar. Dat verklaart een hoop. Maar misschien dat die shortlease not iets te maken heeft met afleverdag? Alhoewel het ook wel aardig druk is bij ons.

Héhé ik loop daar stage dus ook een onderdeel van de dealer, maar snap je punt :P En als we van alle auto's een foto moesten maken dan raken we de kluts kwijt :+ loop al vaak genoeg naar sleutels en auto's te zoeken.....

Vaak maken klanten zelf een foto van de auto als ze even langslopen. Zijn ook altijd nog half ingepakt met beschermingsmateriaal.
Ik heb net een foto ontvangen van de dealer. Ik word hier toch wel blij van:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LXvxmnmalyeNNry0uqbgH9nV/full.jpg

• timmie271
sorted.bits schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:56:
[...]

[afbeelding]
Ze hebben hem nog steeds laten staan waar ik hem geparkeerd heb afgelopen vrijdag (hij is dus afgedankt :9) *O* *O*

• sorted.bits
timmie271 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:09:
[...]

Ze hebben hem nog steeds laten staan waar ik hem geparkeerd heb afgelopen vrijdag (hij is dus afgedankt :9) *O* *O*
Wat? Heb jij er eerder in gereden dan ik :'(, nee cool man. Ik kan nu helemaal niet wachten moet ik zeggen.

• timmie271
sorted.bits schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:15:
[...]

Wat? Heb jij er eerder in gereden dan ik :'(, nee cool man. Ik kan nu helemaal niet wachten moet ik zeggen.
Hij stond een beetje vervelend geparkeerd en er moest toch brandstof in :+

wist toen nog niet dat die voor jou was :P

En hoop dat jij er meer in gaat rijden dan mij :Y

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

timmie271 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:55:
[...]

Die staan inderdaad veel te gevoelig afgesteld. :|

• Mars18
[...]

[afbeelding]
Heerlijk, Wit, en Mondeo Station, heb een Mondeo Station uit 2011 en gaat zeker opgevolgd worden door een nieuwe variant

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:54
@timmie271 Kun jij eens navragen wat de levertijd is van een Mondeo Hybride Titanium? 10 oktober loopt het leasecontract van onze auto af. We moeten nog een nieuwe uitzoeken, maar de Mondeo Hybride is grote kanshebber (ondanks de kleine kofferbak).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• timmie271
TommyGun schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:13:
[...]

Die staan inderdaad veel te gevoelig afgesteld. :|
Irriteer me er ook mateloos aan aangezien ik wel eens tussen wat bloemputten door of langs strak geparkeerde auto's moet rijden.... Dan gaat ie gelijk krijsen alsof ik een kat op z'n staart trap :+ Maar aan de andere kant is het voor sommige mensen wel weer fijn om het te hebben :9

Ben ook al een keer een bijna helemaal complete Focus SW tegengekomen waar helemaal geen sensoren op zaten.. Niemand binnen broekhuis + klant die dat snapte 8)7
LuPo schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:06:
@timmie271 Kun jij eens navragen wat de levertijd is van een Mondeo Hybride Titanium? 10 oktober loopt het leasecontract van onze auto af. We moeten nog een nieuwe uitzoeken, maar de Mondeo Hybride is grote kanshebber (ondanks de kleine kofferbak).
Zal het morgen voor je navragen :)
Was afgelopen vrijdag een hybrid Vignale binnengekomen en die zag er ook best prima uit :9 al heb ik niet in de achterbak gekeken naar de hoeveelheid ruimte. Iets met hij was nog helemaal afgeplakt incl. beschermfolie voor de stoelen :+

Vind alleen die nieuwe type sleutel niet zo denderend. Vind hem veelste lomp voor maar 3 knopjes..

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 17-05-2018 11:46 ]

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

LuPo schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:06:
Volgens mij ook veel voorraad modellen beschikbaar. Wellicht ook een optie.

Mijn boefje is liev!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:35
[...]

[afbeelding]
Ik had eigenlijk verwacht dat ze nieuw af te leveren auto's netjes binnen zouden zetten :P Poetsen ze hem vlak voor aflevering nog grondig?

• timmie271
JB schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:48:
[...]

Volgens mij ook veel voorraad modellen beschikbaar. Wellicht ook een optie.
Van de normale titaniums wel, maar die hybrides zijn wat schaarser. Wij hebben die alleen staan op bestelling namelijk en verder hebben we ze niet op voorraad binnen heel broekhuis. Autoscout geeft er ook maar 1 weer.
Knul schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:51:
[...]

Ik had eigenlijk verwacht dat ze nieuw af te leveren auto's netjes binnen zouden zetten :P Poetsen ze hem vlak voor aflevering nog grondig?
Als jij even de garage regelt op korte termijn dan kunnen we dat wel doen :+ We hebben ongeveer 200 auto's nieuw op het achterterrein staan die binnen 2 maanden worden afgeleverd. Maar ze gaan altijd naar de poetser voor aflevering en dan staan ze daarna normaal gesproken wel binnen onder doek :)

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

[...]

Think again :P

• stervis
[...]

De eerste krassen krijg je gratis. Dealer gooit 'm net zo hard door de wasstraat... Althans... bij de BMW dealer zag ik een eigen wasstraat staan. Ik mag toch hopen dat er ook met de hand gepoetst wordt.

@timmie271 Ik begrijp dat jij bij een Ford dealer werkt? Wat is het effect van de WLTP op de Fiesta en doet Ford ook iets om de consument te besparen?

[ Voor 28% gewijzigd door stervis op 17-05-2018 22:39 ]

Moo, I say.

• timmie271
stervis schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:37:
[...]

De eerste krassen krijg je gratis. Dealer gooit 'm net zo hard door de wasstraat... Althans... bij de BMW dealer zag ik een eigen wasstraat staan. Ik mag toch hopen dat er ook met de hand gepoetst wordt.
Wij hebben ook een eigen wasstraat maar die word alleen gebruikt na een onderhoudsbeurt oid. Niet voor de aflevering :)
@timmie271 Ik begrijp dat jij bij een Ford dealer werkt? Wat is het effect van de WLTP op de Fiesta en doet Ford ook iets om de consument te besparen?
Dat is een goeie. Zal ik ook op het lijstje zetten om te vragen morgen :)

Loop idd stage bij een Volvo/Ford dealer
/me loopt meer bij Volvo dan Ford maar pikt hier en daar wel wat mee van Ford :9

• sorted.bits
timmie271 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:44:
[...]
Vind alleen die nieuwe type sleutel niet zo denderend. Vind hem veelste lomp voor maar 3 knopjes..
Heb de sleutels eigenlijk nog niet gezien, is het zo erg? Mocht je een foto kunnen schieten groter dan 640x480, dan mag dat hoor ;). (of een paar.. :P )
Pagina: 1 ... 62 ... 140 Laatste