Irriteer me er ook mateloos aan aangezien ik wel eens tussen wat bloemputten door of langs strak geparkeerde auto's moet rijden.... Dan gaat ie gelijk krijsen alsof ik een kat op z'n staart trap

Maar aan de andere kant is het voor sommige mensen wel weer fijn om het te hebben
Ben ook al een keer een bijna helemaal complete Focus SW tegengekomen waar helemaal geen sensoren op zaten.. Niemand binnen broekhuis + klant die dat snapte

LuPo schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:06:
@
timmie271 Kun jij eens navragen wat de levertijd is van een Mondeo Hybride Titanium? 10 oktober loopt het leasecontract van onze auto af. We moeten nog een nieuwe uitzoeken, maar de Mondeo Hybride is grote kanshebber (ondanks de kleine kofferbak).
Zal het morgen voor je navragen

Was afgelopen vrijdag een hybrid Vignale binnengekomen en die zag er ook best prima uit

al heb ik niet in de achterbak gekeken naar de hoeveelheid ruimte. Iets met hij was nog helemaal afgeplakt incl. beschermfolie voor de stoelen
Vind alleen die nieuwe type sleutel niet zo denderend. Vind hem veelste lomp voor maar 3 knopjes..
[
Voor 4% gewijzigd door
timmie271 op 17-05-2018 11:46
]