Wij mogen ons ook weer melden in dit topic. Na een aantal jaren afwezig te zijn geweest toch binnenkort weer een Ford voor de deur.
Het betreft een Ford Fiesta 1.4 16V Titanium X-Pack uit 2009.
http://www.kia-weesepoel.nl/occasions/ford/fiesta/14-titanium-3-d-97pk_occasion_10-hnf-8/benzine/197965/
Die link zal er binnenkort wel af gaan. Zal zodra we hem op kunnen halen wel even wat nieuwe foto's maken.
Mijn vriendin moest haar lease-auto inleveren i.v.m. een nieuwe baan. Ik rijd zelf een Volvo C30 D2.
Ik heb bij een van mijn vorige werkgevers een tijdje in een 1.25 Fiesta gereden als voorloop auto en daarna een 1.6 TDCI. De TDCI beviel heel goed. De 1.25 vond ik een rammelbak. Daarom specifiek gekeken voor een 1.4 16V of zwaarder. Daar waren er niet veel van moet ik zeggen.
Deze kwam op ons pad en gezien de specs helemaal geen rare koop vind ik zelf. Tuurlijk je kan een 1.25 kopen voor 5,5k als je wilt. Ik weet echter uit ervaring dat je niet echt vrolijk wordt van een auto met te weinig vermogen.
We hebben een proefritje gemaakt en daarna vrij snel de auto gekocht. Reed nog als nieuw. Super strak en hij ziet er van binnen en van buiten nog als nieuw uit. Ook qua opties echt een hele complete auto. Greep uit de opties die mij en mijn vriendin erg aanspreken:
- Vooruit verwarming
- Regensensor
- Parkeersensoren
- Elektrische spiegels (inklapbaar)
- USB/Bluetooth
- Climate control
- Cruise control
- Lendensteunen
- Stuurbediening
- Stoffen bekleding
- Leer stuurwiel
- Privacy glas