Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het grote Ford topic

Pagina: 1 ... 38 ... 139 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:09
Kennelijk vond iemand 't nodig om de antenne van m'n auto te halen :(. Gelukkig werkt alles nog, dus echt nodig issie kennelijk niet.

[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 21-07-2015 12:43 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

tiguan schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:43:
Kennelijk vond iemand 't nodig om de antenne van m'n auto te halen :(. Gelukkig werkt alles nog, dus echt nodig issie kennelijk niet.
Test je wel ff de radio op alle FM/AM etc?

/nutteloos tuig -O-

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• tiguan
Ja radio werkt ook nog, al gebruik ik die zelden. Navigatie vind ik belangrijker, werkt ook prima nog steeds.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
tiguan schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:31:
Ja radio werkt ook nog, al gebruik ik die zelden. Navigatie vind ik belangrijker, werkt ook prima nog steeds.
De GPS antenne zit in het voetje inderdaad, dus die werkt nog wel. Wel dikke kans dat de ontvangst van je radio een stukje minder is.

• tiguan
Ik hoor geen verschil, ik vond de radio altijd al slecht klinken. Maar ik luister toch liever mijn eigen MP3-tjes of Spotify, dus dat vind ik niet zo erg.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb persoonlijk recordje gezet met mijn Focus :) Wilde nu wel eens weten hoever je op een tank kan komen. Heb een Ford Focus Wagon uit 2012, (20% bijtelling, diesel, 116PK en 300NM). Hij is wel ingereden, staat 140 op de teller, eind 2016 weer nieuwe auto.

Normaal rijd ik tot 0km over in de tank (iets erboven iets eronder), ongeveer 800-850km op een tank. Ik tank dan vervolgens rond de 48 liter. Komt overigens precies overeen met het boordcomputer verbruik, want dat komt neer op 5,78 liter/100km of wel 1:17,nogwat. Binnen de bebouwde kom rijd ik altijd rustig en op lokale wegen, op snelweg tuf ik flink door.

Maar nu, zomervakantie, moet gaan afremmen (geestelijk) dus dacht ga 1 week kijken hoe ver ik kan kom. Uitgangspunten:
- Airco uit (was ook niet warm)
- Radio aan
- Lichten op auto
- Snelweg max 105
- Vlot optrekken (gaspedaal op 2/3e is zuinigst volgens de cursus omdat lang(zaam) optrekken niet efficient is)

Tot mijn verbazing werd het een lange week. Uiteindelijk reed ik 1124,4 km op de tank. Vervolgens tankte ik (met 2x klikken) 48,5 liter). Verbruik van 1:23,2 ofwel 4,3 liter/100km (wat de boordcomputer ook keurig aangaf!). Was op het eind spannend of ik de 1100 zou halen, omdat de laatste 200km allemaal in de stad / binnen de bebouwde kom was, maar dat ging ook prima!

En dan ga je je afvragen, hoeveel extra tijd kost dat eigenlijk? Eerlijk gezegd valt het toch wel erg mee. Alleen op en neer Den Bosch was erg saai.. Moest er 0645 zijn, hele leg snelweg, en dan 105 rijden op cruise control, dat vroeg geduld. Maar kwam er wel ontspannen aan :+

dagteller

tanken

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Wat me opvalt bij mijn eigen Fiesta 2013 (nieuwe neus) is dat je niet precies in het midden zit ten opzichte van het stuur. Wat is hier de reden voor?

Soundcloud

• InZane
  • Nu online
kaos- schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:23:
Wat me opvalt bij mijn eigen Fiesta 2013 (nieuwe neus) is dat je niet precies in het midden zit ten opzichte van het stuur. Wat is hier de reden voor?
Hm, lijkt bij de Focus ook het geval te zijn. Geen idee ook wat daar de reden van is.

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Okasha schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:45:
Heb persoonlijk recordje gezet met mijn Focus :) Wilde nu wel eens weten hoever je op een tank kan komen. Heb een Ford Focus Wagon uit 2012, (20% bijtelling, diesel, 116PK en 300NM). Hij is wel ingereden, staat 140 op de teller, eind 2016 weer nieuwe auto.

Normaal rijd ik tot 0km over in de tank (iets erboven iets eronder), ongeveer 800-850km op een tank. Ik tank dan vervolgens rond de 48 liter. Komt overigens precies overeen met het boordcomputer verbruik, want dat komt neer op 5,78 liter/100km of wel 1:17,nogwat. Binnen de bebouwde kom rijd ik altijd rustig en op lokale wegen, op snelweg tuf ik flink door.

Maar nu, zomervakantie, moet gaan afremmen (geestelijk) dus dacht ga 1 week kijken hoe ver ik kan kom. Uitgangspunten:
- Airco uit (was ook niet warm)
- Radio aan
- Lichten op auto
- Snelweg max 105
- Vlot optrekken (gaspedaal op 2/3e is zuinigst volgens de cursus omdat lang(zaam) optrekken niet efficient is)

Tot mijn verbazing werd het een lange week. Uiteindelijk reed ik 1124,4 km op de tank. Vervolgens tankte ik (met 2x klikken) 48,5 liter). Verbruik van 1:23,2 ofwel 4,3 liter/100km (wat de boordcomputer ook keurig aangaf!). Was op het eind spannend of ik de 1100 zou halen, omdat de laatste 200km allemaal in de stad / binnen de bebouwde kom was, maar dat ging ook prima!

En dan ga je je afvragen, hoeveel extra tijd kost dat eigenlijk? Eerlijk gezegd valt het toch wel erg mee. Alleen op en neer Den Bosch was erg saai.. Moest er 0645 zijn, hele leg snelweg, en dan 105 rijden op cruise control, dat vroeg geduld. Maar kwam er wel ontspannen aan :+

[afbeelding]

[afbeelding]
Kom ik aan met mij Fiesta ST 1:8-12 >:) afhankelijk van het gebruik.

• InZane
  • Nu online
calsonic schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:51:
[...]

Mja, maar volgens mij koop je geen ST om er als een ouwe opa mee rond te gaan rijden :P

• calsonic
  • Niet online
InZane schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:52:
[...]

Mja, maar volgens mij koop je geen ST om er als een ouwe opa mee rond te gaan rijden :P
Nee zeker niet.
Hij is nog getuned ook ;)

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
calsonic schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:14:
[...]

Nee zeker niet.
Hij is nog getuned ook ;)
Als dat proper gebeurd is zou hij juist zuiniger moeten zijn ;)

Soundcloud

• MAX3400

MAX3400

calsonic schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:51:
[...]

:X Hoe doe je dat? Zelfs als ik een beetje gas geef (en dus rapper rij dan de rest van NL op een doordeweekse dag), haal ik 1:10 tot 1:12 met mijn waggeltje. Of rij je digitaal; gaspedaal AAN of UIT :+

• calsonic
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:04:
[...]

:X Hoe doe je dat? Zelfs als ik een beetje gas geef (en dus rapper rij dan de rest van NL op een doordeweekse dag), haal ik 1:10 tot 1:12 met mijn waggeltje. Of rij je digitaal; gaspedaal AAN of UIT :+
Hij is van 280nm naar bijna 400nm gegaan dus trekt lekker maar helaas dus wel meer brandstof verbruik .

• MAX3400

MAX3400

calsonic schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Hij is van 280nm naar bijna 400nm gegaan dus trekt lekker maar helaas dus wel meer brandstof verbruik .
Dan nog; mijn wagen is 1600kg, 2.0T en AWD... :? :?

• calsonic
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:43:
[...]

Dan nog; mijn wagen is 1600kg, 2.0T en AWD... :? :?
Ik houdt me niet echt aan de maximumsnelheid en vooral s avonds rijdt ik rustig het dubbele van wat is toegestaan ;)

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-11 13:13
Ik heb een Ford Focus 1.8 TDDI Futura uit 2004. Nihil reparaties tot nu toe, alleen reguliere slijtage.

Ik heb recentelijk mijn distributieriem en spanrol laten vervangen. Gewoon bij een generieke garage. Er werd bij het maken van de afspraak een prijsindicatie gegeven, gebasserd op het feit dat een distributieriem vervangen doorgaans veel werk is.

Tot mijn schrik kwam ik gister een post op een forum tegen (dom, niet bewaard) waarin iemand beweerde dat het vervangen van een distributieriem bij een 1.8 tddi een eitje is en maar een half uurtje hoeft te duren.

Voor ik mij nu enorm genaaid ga voelen, de vraag aan mijn mede Ford rijders: wat is een reële hoeveelheid manuren die gaan zitten in het vervangen van een distributieriem/spanrol bij een Ford Focus 1.8 ttdi uit 2004?

• MAX3400

MAX3400

Titusvh schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:51:
Ik heb een Ford Focus 1.8 TDDI Futura uit 2004. Nihil reparaties tot nu toe, alleen reguliere slijtage.
Het netto uurtarief bij Ford zelf ligt op ongeveer 90 Euro. De totale rekening incl materiaal komt op ongeveer 430 Euro. Ik weet niet wat de riem & kleinmateriaal kost bij de dealer maar je kan zelf wel een grove berekening maken?

Als je zeker wil weten hoe lang het duurt, kan ik het morgenochtend navragen voor je.

• Titusvh
MAX3400 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:01:
[...]

Het netto uurtarief bij Ford zelf ligt op ongeveer 90 Euro. De totale rekening incl materiaal komt op ongeveer 430 Euro.

Als je zeker wil weten hoe lang het duurt, kan ik het morgenochtend navragen voor je.
De schatitng vooraf was al 450 euro ongeveer, en dat is dan niet eens bij een Ford dealer.

Nu mogen ze er best iets naast zitten (ondanks dat ik 6u moet werken voor één uurtje van hen). Maar als het echt een half uurtje werk is en ze rekenen 4 dan moet ik dat niet accepteren.

Dus als je het na wil vragen zou ik het erg op prijs stellen!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:14
calsonic schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Ik houdt me niet echt aan de maximumsnelheid en vooral s avonds rijdt ik rustig het dubbele van wat is toegestaan ;)
Wat stoer 8)7

• calsonic
  • Niet online
Totaal verkeerd geïnterpreteerd verslaafd is het juiste woord.
Op mijn motor doe ik ook regelmatig 300+ ;)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:55

Nox

Noxiuz

tiguan schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:28:
Ik hoor geen verschil, ik vond de radio altijd al slecht klinken. Maar ik luister toch liever mijn eigen MP3-tjes of Spotify, dus dat vind ik niet zo erg.
Dek het wel even af, not sure of die schroefdraad veel gaat roesten zonder antenne...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• MAX3400

MAX3400

Titusvh schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:58:
[...]

Dus als je het na wil vragen zou ik het erg op prijs stellen!
Zonder namen te noemen, wordt er inderdaad een uur tot anderhalf gerekend voor de vervanging. Ga even uit van grofweg 100 Euro arbeid, dan is dat dus 150 Euro op de rekening. Een snelle inventarisatie komt op ongeveer 180 Euro voor het basis-materiaal (incl BTW).

Op mijn eigen rekeningen (van mijn Evo) kom ik regelmatig de post "kleinmateriaal" tegen zoals een paar nieuwe boutjes of een post "olie" waar dan net een kwart flesje van nodig was; ook dat kan aantikken met enkele tientjes per boekingspost.

Het is inderdaad niet ondenkbaar dat een algemene garage, zonder zomer-akties, met BOVAG-garantie etc, dus tussen de 350 en 400 Euro uitkomt voor de vervanging.

• Titusvh
MAX3400 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:01:
[...]

Zonder namen te noemen, wordt er inderdaad een uur tot anderhalf gerekend voor de vervanging. Ga even uit van grofweg 100 Euro arbeid, dan is dat dus 150 Euro op de rekening. Een snelle inventarisatie komt op ongeveer 180 Euro voor het basis-materiaal (incl BTW).
Ervanuitgaande dat een kleine beurt een half uurtje werk is (ik gok, ben geen monteur), dan staat er 3,5uur op de rekening aan arbeid.
Ze kwamen "helaas wel wat hoger dan de begroting uit vanwege extra werk om ruitewisserpomp te ontstoppen" (45 min). Ik vind het er dus op lijken dat ze de begroting aan hebben gehouden en niet de werkelijke tijd. Of ze zijn aan het compenseren voor de lage APK kosten (12,50).

Samengevat moet er dan toch 2u te veel op de rekening staan , dat ga ik ze toch even navragen...

Dank voor de info!

• datadevil
calsonic schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:57:
[...]

Totaal verkeerd geïnterpreteerd verslaafd is het juiste woord.
Op mijn motor doe ik ook regelmatig 300+ ;)
Ga dan lekker in Duitsland wonen

• MAX3400

MAX3400

datadevil schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:26:
[...]

:| want omdat iemand anders een keer 300 rijdt, mag dat van jou niet? Nou, dan zal ik ook maar stoppen met posten want elke werkdag tik ik de 160 zeker wel een keer aan en van de week nog 210. Gewoon om 8:45 op een snelweg in de Randstad.

Verwijderd

30 km/h harder dan de maximum snelheid is gewoon onverantwoord, er rijden ook mensen met kinderen op de achterbank op de snelweg die niet kunnen anticiperen op verkeer dat als een kamikazepiloot het gas open trekt. Denk even na dat je met zo'n snelheid niet alleen je eigen gezondheid op het spel zet.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 15:07

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:38:
30 km/h harder dan de maximum snelheid is gewoon onverantwoord, er rijden ook mensen met kinderen op de achterbank op de snelweg die niet kunnen anticiperen op verkeer dat als een kamikazepiloot het gas open trekt. Denk even na dat je met zo'n snelheid niet alleen je eigen gezondheid op het spel zet.
Ja man 130 @ 100 is echt zooo gevaarlijk ;(

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

TommyGun schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:42:
[...]

Ja man 130 @ 100 is echt zooo gevaarlijk ;(
afhankelijk van de verkeerssituatie kan dat best gevaarlijk zijn ja, maar mijn opmerking gaat meer over de extremen die hierboven zijn genoemd

• calsonic
  • Niet online
datadevil schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:26:
[...]

Dan kom jij blijkbaar nooit in Duitsland want de wegen daar zijn van slechte kwaliteit en grote stukken zijn gewoon max 140 vandaag de dag.
Nergens zulke mooie wegen als in NL die zich daar 's nachts uitstekend voor lenen _/-\o_
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:38:
Kinderen moeten 's nachts op hun bed liggen ;)
En daar komt ook nog eens bij dat het met voertuigen gedaan wordt die gemaakt zijn voor hoge snelheden het is niet alsof het met een panda gedaan wordt ofzo ;)

[ Voor 45% gewijzigd door calsonic op 24-07-2015 14:54 ]

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:44:
[...]

afhankelijk van de verkeerssituatie kan dat best gevaarlijk zijn ja, maar mijn opmerking gaat meer over de extremen die hierboven zijn genoemd
130 op een 100 km gemaximeerde snelweg kan gevaarlijk zijn ja, als er bijvoorbeeld twee banen zijn en een oudje gooit z'n auto naar de linkerbaan met een gangetje van 80 zonder in z'n spiegel te kijken. je hebt dan wel gelijk een verschil van 50 km/h ten opzichte van elkaar

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 15:07

TommyGun

Stik er maar in!

gise schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:52:
[...]

130 op een 100 km gemaximeerde snelweg kan gevaarlijk zijn ja, als er bijvoorbeeld twee banen zijn en een oudje gooit z'n auto naar de linkerbaan met een gangetje van 80 zonder in z'n spiegel te kijken. je hebt dan wel gelijk een verschil van 50 km/h ten opzichte van elkaar
De gene die 'm naar links gooit zonder goed te spiegelen (het zijn rijstroken overigens) is de veroorzaker imho...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11 20:20

Coach4All

I'm a Coach 4 All

TommyGun schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:58:
[...]

De gene die 'm naar links gooit zonder goed te spiegelen (het zijn rijstroken overigens) is de veroorzaker imho...
Dat kan best, maar dan komt het echt niet minder hard aan..... 8)7 :?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• MAX3400

MAX3400

Ongeacht de snelheid die ik denk te kunnen rijden of de afstand die mensen achter me denken te kunnen handhaven, zolang mijn auto 10m eerder stilstaat van 100 naar 0 dan elke gemiddelde Passat, 320d of A4, denk ik dat het lot altijd in mijn eigen handen ligt.

[ Voor 146% gewijzigd door MAX3400 op 24-07-2015 15:19 ]

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
TommyGun schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:58:
[...]

En daarom is ook 'gevaarlijk' om meer dan 30 km/h te hard te rijden, je hebt soms niet voldoende tijd om te anticiperen op anderen die een fout maken.

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:06:
Ongeacht de snelheid die ik denk te kunnen rijden of de afstand die mensen achter me denken te kunnen handhaven, zolang mijn auto 10m eerder stilstaat van 100 naar 0 dan elke gemiddelde Passat, 320d of A4, denk ik dat het lot altijd in mijn eigen handen ligt.
10 meter, met een snelheid van je 210 km/h van hierboven (60 m/s) is dat ongeveer 0,15 seconden reactietijd die je extra hebt

daarnaast, als je snelheid hoger is, wordt je remweg exponentieel langer, daar houden mensen zelden rekening mee

• MAX3400

MAX3400

gise schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:07:
[...]

En daarom is ook 'gevaarlijk' om meer dan 30 km/h te hard te rijden, je hebt soms niet voldoende tijd om te anticiperen op anderen die een fout maken.
Ben ik niet met je eens. Als jij 110 rijdt waar je 100 mag (dus net te hard) en op de rechterbaan rijdt er een zwaar transport met 80 en die wordt ineens ingehaald door een andere vrachtwagen met 90, rij jij ook 30km/h harder maar niet overdreven te hard. Als je daar al niet eens op kan anticiperen, dan is elke manouvre in het verkeer in het algemeen dus eng.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:15:
[...]

10 meter, met een snelheid van je 210 km/h van hierboven (60 m/s) is dat ongeveer 0,15 seconden reactietijd die je extra hebt

daarnaast, als je snelheid hoger is, wordt je remweg exponentieel langer, daar houden mensen zelden rekening mee
Daar hou ik dus zelf wel rekening mee en dat zal ik ook wel moeten. Wat ik al zei; anderen weten niet wat sommige andere auto's kunnen. Zoals een noodstop van 100 naar 0. De rest van NL moet eigenlijk 2.5s achter me rijden om op tijd stil te kunnen staan. Niemand doet dat. Ben ik dan zo gevaarlijk dat mijn auto zo goed kan remmen? Of de rest van NL dat ze bij 100km/h minder dan 2s afstand houden en mij dus altijd zullen raken?

/edit: zo ook het verschil tussen een Eco-Fiesta en een Fiesta ST. Ja, daar betaal je voor en veel mensen vinden een Eco-Fiesta meer dan genoeg. Ik heb ondertussen bijna alle Fiesta's van 2007 tot nu (fabrieksmodellen) onder mijn kont gehad. Alleen daar al zitten zulke verschillen dat ik gewoon niemand met droge ogen een Eco-Fiesta durf aan te raden als vervoer. Ik vind het levensgevaarlijk spul, ongeacht of je te hard rijdt of niet. Tja, zolang het voldoet aan RDW-voorschriften is het goed, zullen we maar denken.

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 24-07-2015 15:22 ]

• calsonic
  • Niet online
gise schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:07:
[...]

Bedenk wel dat hoe harder je rijdt hoe sneller je denkt en dus ook reageert want je brein past zich namelijk aan.
Daarom heb je ook altijd het gevoel alsof je stilstaat als je de snelweg afgaat en op een 50/80 weg terecht komt.

Verwijderd

nog even ter illustratie:

Het verschil in remweg tussen 100 km/h en 140 km/h is bijna 50 meter. Da's het dubbele. Je moet hele goede remmen hebben om dat te compenseren.

Afbeeldingslocatie: http://www.hhofstede.nl/opgaven/examens/remweg1.gif

Ik rijd zelf een Mondeo ST220 en weet precies wat die auto kan, maar ik maak me geen illusie dat die grote remmen me veel zullen helpen als ik met 50 km/h verschil op een auto inrijd.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2015 15:28 ]

• MAX3400

MAX3400

Wat wil je nou bewijzen dan? Mijn auto is fabrieksopgave 114 Imperial feet van 62mph naar 0. Grofweg: 35m van 100 naar 0. Ondertussen heb ik schijven & blokken vervangen voor nog beter spul; denk dat ik echt wel tegen de 30m zit van 100 naar 0.

Vorig jaar nog een "noodstopje" moeten maken op de Autobahn van 225km/h naar 60km/h (met dank aan een verdwaalde Rus in zijn SUV). Niemand in mijn auto noch mijn auto hadden enig gevoel van onrust en ik kon gewoon met 1 handje aan het stuur zonder gedoe rechtuit remmen.

Verwijderd

ik wil niets bewijzen, zo te zien kan ik je toch niet overtuigen hoe gevaarlijk het is om veel te hard te rijden op een autoweg die je met andere weggebruikers deelt, maar denk a.u.b. wel een keertje na of de adrenalinekick die je krijgt van het intrappen van je gaspedaal wel opweegt tegen de risico's en ergernissen van je medeweggebruikers

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je haalt weer remweg grafiekjes aan van de highway code uit de jaren 50.
Een moderne auto met flinke schijven staat eerder stil.

Verwijderd

Ach ja, de afstanden zijn ongetwijfeld korter, maar de verhoudingen blijven gelijk, daarnaast zie je goed dat in de laatste paar seconden de meeste snelheid wordt verloren

• datadevil
In Duitsland zijn er genoeg wegen waar je wel hard kan, deze zomer nog gereden, en ook genoeg bagger wegen inderdaad.
Maar je bent gewoon een imbeciel als je het in Nederland doet omdat niemand hier er rekening mee houdt, en dat kinderen snachts in bed moeten liggen is al helemaal een argument van lik me vestje. Ga lekker op een circuit racen maar val de normale weggebruikers niet lastig met je kicks.

Verwijderd

Terug on topic dan maar?

Oe, hij kan 250!

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2coj0xc.jpg

• calsonic
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:13:
Terug on topic dan maar?

Oe, hij kan 250!

[afbeelding]
Ja maar hij doet er alleen wel een jaar over om dat te halen - mijn ST rijdt rondjes om dat ding >:)
En dat je het trouwens durft met zo'n oude bak ;)

Verwijderd

Ieder z'n ding. Ik vind een V6 een stuk relaxter rijden dan een 4-cilinder met turbo'tje en het motorgeluid is fenomenaal. De tijd van de stoplichtsprintjes heb ik gehad, dus 0-100 maak ik me niet druk om, zolang ik niet hoef terug te schakelen bij een inhaalmanoevre vind ik het best. Daarnaast ben ik blij met de zeeën van ruimte.

Het feit dat ik na 7 jaar nog steeds met plezier instap en ondertussen niet in het Range Rover topic te vinden ben, zegt volgens mij genoeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2015 12:45 ]

• calsonic
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:37:
Ieder z'n ding. Ik vind een V6 een stuk relaxter rijden dan een 4-cilinder met turbo'tje en het motorgeluid is fenomenaal. De tijd van de stoplichtsprintjes heb ik gehad, dus 0-100 maak ik me niet druk om, zolang ik niet hoef terug te schakelen bij een inhaalmanoevre vind ik het best. Daarnaast ben ik blij met de zeeën van ruimte.

Het feit dat ik na 7 jaar nog steeds met plezier instap en ondertussen niet in het Range Rover topic te vinden ben, zegt volgens mij genoeg.
Die van mij staat gewoon in z'n 6 op de snelweg hoor en dan nog doe ik 100-250 binnen no-time.
En je auto is van 30-09-2004 dus bijna 11 jaar oud.

Verwijderd

calsonic schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:53:
[...]

En je auto is van 30-09-2004 dus bijna 11 jaar oud.
Ik heb hem sinds 2008, dus da's 7 jaar.

Nieuwer is niet per definitie beter trouwens. De nieuwe Mondeo is bijvoorbeeld alleen in automaat leverbaar, zit vol technische zooi die je nooit gebruikt en alleen stuk kan gaan, assistentie dit, hulp dat. Ik wil zelf rijden, heb ik geen software voor nodig.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2015 13:02 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Yay! M'n voorloop Fiesta is er :) Rijd weer HEEERLIJK ! :)
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10405294_1032116303479946_4941837875979042991_n.jpg?oh=8a4d86c31c09bbd6d072a26782b684ef&oe=56488D7A

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:09
MAX3400 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:30:
[...]

Wat wil je nou bewijzen dan? Mijn auto is fabrieksopgave 114 Imperial feet van 62mph naar 0. Grofweg: 35m van 100 naar 0. Ondertussen heb ik schijven & blokken vervangen voor nog beter spul; denk dat ik echt wel tegen de 30m zit van 100 naar 0.
35m is langer dan de lease Passat van jan met de pet. :/
Geen idee wat een A4 of een 320d doen, maar het zal vergelijkbaar zijn.

En 30m is 458 Italia terrein. Ik zou je remmen niet overschatten.

Verwijderd

Ik denk dat ie blij is met z'n autootje en er graag complimenten over ontvangt en daarom wat overdrijft. Feit is dat niet iedereen dezelfde eisen en smaak qua auto's heeft. Zo wil de een niet dood gevonden worden in een Fiesta terwijl de ander niet gezien wil worden in een auto van 10 jaar oud. Mensen verschillen en auto's ook.

• tiguan
Oh hebben ze nu ook lampjes onder de speigels. Dat miste ik al :P

• Aries.Mu
  • Laatst online: 16-11 22:19
Vraagje aan de Ford-kenners hier:

1.6 TDCI 66kw rookt wit/grijs/blauw bij koud starten (10sec) na paar dagen stilgestaan te hebben.
En loopt dan ook even onregelmatig (stottert)

Olieverbruik nihil, eenmaal iets warmer rijdt hij gewoon perfect. Verbruikt zeer weinig, trekt goed door,...
Heeft sinds km 0 altijd zijn onderhoud op tijd gehad bij Ford.

Probleem gehad bij de injectoren (bekend dacht ik op dit blok?) en sindsdien rookt hij dus bij koudstarten.

Kan het een afstelling zijn? Of zoek ik beter richting EGR klep?

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Tesla MY RWD

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-11 21:12

Joostk

Barkrukprofeet

Die kleur rook is vaak van olie.

• Aries.Mu
  • Laatst online: 16-11 22:19
Ja idd, maar hij verbruikt 0.0 olie of koelwater.

Gloeikaarsen? EGR? Batterij?

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Tesla MY RWD

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:52
Ik heb sinds kort een focus uit 2007, nog net voor de facelift (mk2 fase 1).
Daarin zit een (zwaar verouderde) travel pilot ex.

Heeft er iemand ervaring met het vervangen van die travel pilot voor een aftermarket navigatie?
Ik zie heel veel dezelfde modellen onder verschillende merken verkocht worden. Ook veel modellen die zowel met CE6 alsook android 4.4 geleverd worden (als je de specificaties mag geloven).

Zit eigenlijk te kijken naar een witson:

Afbeeldingslocatie: http://img.diysite.com/hmimg/1363/292206-270492-0/nn/f28.jpg

En dan uiteraard icm met een nieuw ovaal dashboard houder/ding.

• DennusB
  • Niet online
Gaat lekker hier. Vrijdag die gloednieuwe Fiesta opgehaald als voorloper, Vrijdag avond (met 130km op de klok) kreeg ik hem met geen mogelijkheid meer uit stuurslot, zelfs de wegenwacht (Ford Assistance) had er moeite mee, Zaterdag ging een lampje van de bandenspanning branden. Vandaag opgehaald door de dealer op kantoor, komen ze terug... is het bandenspannings ding gefixt maar doet de afstandsbediening het niet meer :') Ik ben benieuwd wat het nu weer was haha

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:55:
[...]

...zit vol technische zooi die je nooit gebruikt en alleen stuk kan gaan, assistentie dit, hulp dat....
DennusB schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:01:
Zaterdag ging een lampje van de bandenspanning branden. Vandaag opgehaald door de dealer op kantoor, komen ze terug... is het bandenspannings ding gefixt maar doet de afstandsbediening het niet meer :') Ik ben benieuwd wat het nu weer was haha
:'(

• DennusB
  • Niet online
Haha, het bleek de sleutel zelf. Gefixt en hij rijd weer als de brandweer :D

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-11 23:29
Heb je hem op stuurslot gezet terwijl je het stuur vasthield? Dan zit ie idd erg vast.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:44:
[...]

Ik ga nooit harder dan 131@gps. Harder kan mijn Fiesta 2009 namelijk niet :+ Moet de airco ook uit anders ga ik nog langzamer ;(

[ Voor 70% gewijzigd door Jim423 op 27-07-2015 16:56 ]

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• DennusB
  • Niet online
Jim423 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:52:
Heb je hem op stuurslot gezet terwijl je het stuur vasthield? Dan zit ie idd erg vast.
Ik had helemaal niets gedaan juist, dat is het gekke. Voor de deur geparkeerd en uitgestapt en toen ik weer weg wilde zat ie muurvast :P

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 22:00
Ik heb sinds een paar maanden een Ford Focus Ecoboost 1.0 (2012). Ik ben tevreden, maar heb twee vraagjes:

(1) Bij lage toeren (<1400) bromt de motor aardig. 40 km/h in de 5e versnelling ging bij mijn oude Focus 1.6 prima. Met de ecoboost teveel hinderlijk gebrom. Wat is normaal?
(2) Het dashboard rechtsvoor rammelt af en toe. Dit gebeurt bij lage toeren en bij slecht asfalt. Waar begin ik met zoeken naar de oorzaak van dit gerammel?

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• tiguan
40 in z'n 5? Wtf, is dat het nieuwe rijden ofzo?

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:32
Ik ben op dit moment naar een nieuwe Fiesta aan het kijken, maar wat baal ik er toch van dat de Europese Fiesta niet het dashboard heeft van de Amerikaanse Fiesta. Zoveel mooier en volwassener:

Afbeeldingslocatie: http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/ford-fiesta-5-doors-4740_14.jpg

BlaBlaBla

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 19:26
Strider schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:12:
Ik ben op dit moment naar een nieuwe Fiesta aan het kijken, maar wat baal ik er toch van dat de Europese Fiesta niet het dashboard heeft van de Amerikaanse Fiesta. Zoveel mooier en volwassener:

[afbeelding]
Sinds ze de modellen van Europa en de VS gelijk getrokken hebben krijgt voor mijn gevoel de VS als eerste de refresh/updates.

Europa mag nog even wachten op dit nieuwe dashboard (2016 model)

Deze update hadden ze echt al een flinke tijd geleden mogen brengen.
Want hoe lang krijgen ze al kritiek op de vele knoppen? Het onhandig kleine scherm (vooral als je ziet wat ze er allemaal in proberen te proppen) en de software?

• Strider
Deadsy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:21:
[...]

Sinds ze de modellen van Europa en de VS gelijk getrokken hebben krijgt voor mijn gevoel de VS als eerste de refresh/updates.

Europa mag nog even wachten op dit nieuwe dashboard (2016 model)

Deze update hadden ze echt al een flinke tijd geleden mogen brengen.
Want hoe lang krijgen ze al kritiek op de vele knoppen? Het onhandig kleine scherm (vooral als je ziet wat ze er allemaal in proberen te proppen) en de software?
Ik kan je alleen maar gelijk geven, ik denk dat veel potentiële kopers afhaken bij het zien van dit dashboard. De Fiesta zit in de Peugeot 208/DS3 categorie, en het contrast tussen die dashboarden is zo ontzettend groot.

BlaBlaBla

• tiguan
Wat dacht je van de Polo. Mooi strak, zakelijk en efficient. En een 8"(gok ik) touchscreen. Ik hou daar wel van. Het interieur van de nieuwe Focus is IMHO ook wel flink opgeknapt.

[ Voor 39% gewijzigd door tiguan op 27-07-2015 21:36 ]

• Strider
tiguan schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:34:
Wat dacht je van de Polo. Mooi strak, zakelijk en efficient. En een 8"(gok ik) touchscreen. Ik hou daar wel van. Het interieur van de nieuwe Focus is IMHO ook wel flink opgeknapt.
Daar ben ik ook fan van, maar de Polo is een stuk duurder, stoelen zijn wat minder, minder vermogen, en ik vind de Fiesta iets beter rijden.

BlaBlaBla

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-11 23:29
Mercarra schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:51:
Ik heb sinds een paar maanden een Ford Focus Ecoboost 1.0 (2012). Ik ben tevreden, maar heb twee vraagjes:

(1) Bij lage toeren (<1400) bromt de motor aardig. 40 km/h in de 5e versnelling ging bij mijn oude Focus 1.6 prima. Met de ecoboost teveel hinderlijk gebrom. Wat is normaal?
(2) Het dashboard rechtsvoor rammelt af en toe. Dit gebeurt bij lage toeren en bij slecht asfalt. Waar begin ik met zoeken naar de oorzaak van dit gerammel?
1800> toeren rijden anders sloop je hem. Zelfs mijn diesel vind <1400 niet leuk.
Dashboardkastje? Wanneer deze leeg is eruit halen kun je nog erachter zoeken.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• calsonic
  • Niet online
tiguan schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:34:
De polo is net zoals een golf....saai.
Een fiesta leeft veel meer.
Zeker een gti vs een ST.

• tiguan
calsonic schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:00:
[...]

De polo is net zoals een golf....saai.
Een fiesta leeft veel meer.
Zeker een gti vs een ST.
Ik heb 't nu over 't dashboard he. Ik hou van strak en zakelijk. De buitenkant en rij-eigenschappen, da's wat anders.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 21:10
Ik moet wel zeggen dat ik de bediening van de infotainment in de Fiesta wel erg prettig vind, ondanks de overdaad aan knopjes.

• DennusB
  • Niet online
MarcoC schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:08:
Ik moet wel zeggen dat ik de bediening van de infotainment in de Fiesta wel erg prettig vind, ondanks de overdaad aan knopjes.
Jep, t werkt idd erg goed en in vergelijking met de concurrentie krijg je gewoon GOEDE speakers bij de standaard radio, bij een instap Polo of whatever begint alles te kraken als er een beetje bass in een nummer zit, dat heeft de Fiesta gelukkig niet!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Mercarra schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:51:

1) Ik ga niet langzamer dan 70km/h in 5.... Van die hele lage toeren houdt de 1.0 Ecoboost gewoon niet zo van.
2) Geen last van in mijn Fiesta. Ligt er niet gewoon iets los? Had wel een krakende bestuurdersstoel, door de dealer met wat smeren gefixt.

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-11 21:12

Joostk

Barkrukprofeet

1400 rpm vind je turbo echt geweldig van dat Ecoboost blok.
Wees nou slim en laat altijd je turbo draaien als je rijdt, dus boven de 1500-1600 rpm rijden.

En dat er iets rammelt t lijkt me stug maar zitten je wielen wel goed vast?

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:02

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb net geprobeerd om in een 1.0 100pk Fiesta 40km/h in zen 5 te rijden, maar als ik 50 reed, zat hij al op 1000tpm. Ik kan me voorstellen dat hij bij 40km/h dan aardig bromt 8)7

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:09
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een Ford Focus 1.4 hatchback uit 2001. Nou viel mij iets op. Wanneer ik de sleutel niet in het contact heb en dan mijn lichten aan wilt doen dan werkt alleen het stadslicht. Als ik de auto start gaan de normale koplampen pas aan. Is dit normaal? In mijn oude astra kon ik de koplampen gewoon altijd aan hebben.

Ook heb ik een 'parkeerlicht' knop op de licht schakelaar. Als ik deze aan doe gebeurd er niets. Wat moet dit doen?

Ook staat er volgens mij altijd stroom aan? Als ik de sleutel niet in het contact heb kan ik gewoon de radio aan doen, ook mijn auto oplader krijgt gewoon stroom. Ook normaal bij een Ford Focus?

[ Voor 17% gewijzigd door Aschtra op 06-08-2015 12:59 ]

Verwijderd

Lijkt me een accubesparende functie. Knip

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 10-08-2015 20:27 ]

• tiguan
Aschtra schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:58:
Ook heb ik een 'parkeerlicht' knop op de licht schakelaar. Als ik deze aan doe gebeurd er niets. Wat moet dit doen?
Misschien moet je die in combinatie met de richtingaanwijzer gebruiken, om aan te geven welke je wil gebruiken?

Parkeerlicht is voor in extreem donkere situaties, zodat je auto zichtbaar blijft als ie geparkeerd staat.

[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 06-08-2015 13:05 ]

• Aschtra
Ik heb gezocht op parkeerlichten en wat die doen. Ik heb mijne aangezet, naar buiten gelopen om te kijken welke lampen aan gingen maar er gaat niets branden.

Verwijderd

Dan is het of wat Tiguan zegt, of de lamp is defect?
Kijken of je een boekje kan vinden dan met instructies.

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
Aschtra schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:58:
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een Ford Focus 1.4 hatchback uit 2001. Nou viel mij iets op. Wanneer ik de sleutel niet in het contact heb en dan mijn lichten aan wilt doen dan werkt alleen het stadslicht. Als ik de auto start gaan de normale koplampen pas aan. Is dit normaal? In mijn oude astra kon ik de koplampen gewoon altijd aan hebben.

Ook staat er volgens mij altijd stroom aan? Als ik de sleutel niet in het contact heb kan ik gewoon de radio aan doen, ook mijn auto oplader krijgt gewoon stroom. Ook normaal bij een Ford Focus?
Als je de lichtschakelaar iets indrukt en naar linksboven draait uit m'n hoofd (parkeerlicht) en je hebt geen sleutel in het contact zitten zouden rondom de auto de stadslichten moeten branden, excl. de kentekenplaatverlichting. Je kunt niet met je richtingaanwijzerhendel de kant bepalen. Indien het niet werkt lijkt me iets niet in orde.

Je dimlichten kun je inderdaad niet aanzetten zonder dat de sleutel in de stand ON staat. Dit heeft met het tegengaan van lege accu's te maken zoals hierboven al gezegd is. Dit hebben meerdere auto's.

De radio kun je inderdaad aanzetten zonder dat je de sleutel in de accesoirestand hebt gedraaid. Dit is volgens mij max. een uur. Hij gaat toch wel uit bij het uitzetten van de auto?

• Aschtra
Ik heb misschien niet goed gekeken gisteren. parkeerknop doet het nu in ieder geval wel. En inderdaad, als ik radio aanzet zonder contact dan staat er '1 hour'

Tis allemaal net wat anders dan me Opel Astra haha. Tot nu toe positief.

• DennusB
  • Niet online
Hehe, na 4,5 maand wachten komt dan deze week eindelijk mijn lease Fiesta :) Ben benieuwd, zo ongeveer alle optie's zitten er op! Ik zal wat foto's plaatsen zodra ie er is :D

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Van mijn huur Fiesta heb ik het gepresteerd om een Mykey te programmeren. Nu heb ik geen 2de sleutel erbij gekregen dus volgens mij heb ik dan geen admin key meer. Is er toch een mogelijk om de boel te resetten? Of mag ik de lease maatschappij gaan bellen?

• DennusB
  • Niet online
Rev! schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:52:
Van mijn huur Fiesta heb ik het gepresteerd om een Mykey te programmeren. Nu heb ik geen 2de sleutel erbij gekregen dus volgens mij heb ik dan geen admin key meer. Is er toch een mogelijk om de boel te resetten? Of mag ik de lease maatschappij gaan bellen?
Ik gok dat je ze mag gaan bellen. Welke limieten heb je jezelf opgelegd? Haha

• Rev!
  • Niet online
Snelheids limiet |:(. Dacht serieus dat je met Mykey gewoon 1 van de 100 knoppen op je dashboard kon toewijzen :X

Jij hebt toch ook een Fiesta? Zijn er nog android apps voor dat SYNC?

[ Voor 24% gewijzigd door Rev! op 18-08-2015 10:54 ]

• DennusB
  • Niet online
Rev! schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:49:
Snelheids limiet |:(. Dacht serieus dat je met Mykey gewoon 1 van de 100 knoppen op je dashboard kon toewijzen :X

Jij hebt toch ook een Fiesta? Zijn er nog android apps voor dat SYNC?
Oeps... haha :P Zou ze ff bellen :)

Ja zeker, Spotify bijvoorbeeld, dan krijg je Spotify op je dashboard :)

• Rev!
  • Niet online
Ze sturen de sleutel op gelukkig :). Zal Spotify eens proberen, is er ergens een lijst hiervan?

• DennusB
  • Niet online
Rev! schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:29:
Ze sturen de sleutel op gelukkig :). Zal Spotify eens proberen, is er ergens een lijst hiervan?
https://owner.ford.com/ho...ync-applink-overview.html -> Daar kan je het vinden voor Android of iOS :)

• tiguan
Ik zie op die site dat een Focus uit 2013 het ook zou moeten hebben. Waarom heb ik dat niet dan? Heeft iemand het wel op een model uit 2013 of vergelijkbaar?

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:02

Rub3s

+3 , omdat het kan

Waarschijnlijk heb je daar weer een firmware update voor nodig. Maar volgens mij zijn de meeste Ford-dealers daar te lui voor, of hebben er niet de spullen voor.

• tiguan
Dat idee heb ik ook, wel erg slecht eigenlijk. Ga er bij de volgende beurt toch maar eens om vragen.

• DennusB
  • Niet online
tiguan schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:39:
Dat idee heb ik ook, wel erg slecht eigenlijk. Ga er bij de volgende beurt toch maar eens om vragen.
Bij mijn vorige Fiesta had ik het idd ook moeten krijgen via een firmware update, maar dat was heel lastig. Ze hadden niet de x64 kit of whatever, dus is nooit gelukt :( Beetje jammer idd...

• tiguan
De x64 kit? Draaien ze op 32-bit Windows ofzo ? lol

• DennusB
  • Niet online
tiguan schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:52:
De x64 kit? Draaien ze op 32-bit Windows ofzo ? lol
Zoiets was hun uitleg, het Sync sys draait iig wel op een Windows variant :P

• Rev!
  • Niet online
Jammer in mijn ogen niks nuttigs, misschien Spotify als je een dikke data bundel hebt, zou veel handiger zijn als je bijvoorbeeld Waze of Google maps op het scherm kon toveren, die standaard navigatie van Ford stuurt mij over het Overtoom als ik naar de Prinsengracht moet |:(

• DennusB
  • Niet online
Rev! schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:02:
[...]

Jammer in mijn ogen niks nuttigs, misschien Spotify als je een dikke data bundel hebt, zou veel handiger zijn als je bijvoorbeeld Waze of Google maps op het scherm kon toveren, die standaard navigatie van Ford stuurt mij over het Overtoom als ik naar de Prinsengracht moet |:(
Het is helaas geen tool om echt apps op Sync te draaien idd, maar Spotify (met offline sync) is super handig :) Werkt goed!

• DennusB
  • Niet online
Hier wat foto's van mijn nieuwe Fiesta :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11921751_1046645315360378_8065051958272099244_n.jpg?oh=5b3d35548882058a1ec9ee6944ee1116&oe=56821AA0
Tweakers
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/d8wBZ5XyqSOORexDuolhTktz/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OLSv1r3Eko0lWLwg1w6dWWd0/thumb.jpg

ERG blij mee. Kleur is echt fantastisch, de leren stoelen zitten echt helemaal super, de achteruitrijcamera kan ik nu al niet meer missen en die Sony Audio upgrade is gewoon pure liefde.

Pagina: 1 ... 38 ... 139 Laatste