Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het grote Ford topic

Pagina: 1 ... 37 ... 139 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:55
Phusebox schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:48:
[...]

Zoals gezegd kun je het zelf controleren middels bovenstaande link. Daar je kenteken invullen en je ziet meteen of er een openstaande service call is.
Net even het chassisnummer opgezocht en ingevoerd. Gelukkig geen terugroepacties voor mijn auto.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik ga er ook niet aan beginnen hoor. :P

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Voor de tweaker met wat minder lef kun je de adapter ook kant en klaar kopen 😁

wat niet past, wordt gelast!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mooie nieuwe kleur voor de Fiesta :

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/uWBB1mIb95dMq7WUK7zg4VmV/medium.png

Gelukkig kon k m'n bestelling nog aanpassen ^^

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:28
DennusB schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:19:
Mooie nieuwe kleur voor de Fiesta :

[afbeelding]

Gelukkig kon k m'n bestelling nog aanpassen ^^
Nice inderdaad. Ik heb nu een zwarte Focus, en daar moet ik het nog wel een jaar of 8 mee doen, maar ik zou nooit meer zwart kiezen.

Helaas was er toen geen interessante grijze.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik meld me ook maar eens!
Sinds afgelopen december ben ik een zeer tevreden eigenaar van een Ford Fiesta Ecoboost 1.0 (bj 09/2014). Uit de showroom gekocht, dus met veel opties. Ik "mis" alleen een start/stop knop, verwarmde stoelen en de Sony radio geloof ik. De kleur is Blue Candy... heul mooi vind ik en net even anders dan al het andere blauw wat je ziet rijden. Brakke phone pics:
Fiesta 2
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/4UuBfTCui3hYxB6GUpUibAfj/medium.png

Zeker niet slecht voor een eerste auto! 8)

Meteen bij aanschaf een set winterbanden er bij gekocht. Nu blijken deze achteraf niet de noodzakelijke bandenspanningssensoren te hebben en krijg ik continu een waarschuwingsmelding als deze eronder gemonteerd zitten. Bij de dealer navraag gedaan en om de banden geschikt te maken voor dat systeem zou ik ruim €200 kwijt zijn. Op zich valt dat mee, maar zou de dealer deze kosten op zich moeten nemen? Die heeft de extra set banden aangeraden, ik was niet op de hoogte van de gebruikte techniek voor het bandenspanningssysteem (zijn 2 verschillende methodes afaik). Wat vinden jullie?

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 16:27

Blord

Hello Kitty !

Gefeliciteerd met je blauwe Fiesta. Ik heb precies dezelfde Fiesta 1.0L Ecoboost met Candy Blue en velgen. Alleen mijne is een 3-deurs uitvoering. Wel even oppassen met stoeprand en verhoogde bermen. De velgen staan zo dicht op de grond dat een beschadiging heel makkelijk is op te lopen. Mijn velgen aan de linkerkant zitten vol met blutsen.

De Fiesta heb ik uitgerust met Xenon lampen en LED interieur/kenteken lichten. Heel cool. 8)

• DennusB
  • Niet online
Blord schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:29:
Gefeliciteerd met je blauwe Fiesta. Ik heb precies dezelfde Fiesta 1.0L Ecoboost met Candy Blue en velgen. Alleen mijne is een 3-deurs uitvoering. Wel even oppassen met stoeprand en verhoogde bermen. De velgen staan zo dicht op de grond dat een beschadiging heel makkelijk is op te lopen. Mijn velgen aan de linkerkant zitten vol met blutsen.

De Fiesta heb ik uitgerust met Xenon lampen en LED interieur/kenteken lichten. Heel cool. 8)
Is het 16" of 17"?

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Blord schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:29:

Thnx! Rijdt wel even wat anders dan een Fiesta uit 2002(?) die m'n moeder voorheen had. Het is inderdaad wel opletten met 16" eronder, maar gelukkig nog geen schade tot nu. Wel op m'n set winterbanden, maar dat zijn wieldeksels :+
Heb je die aanpassingen zelf gedaan of via de dealer? En wat ben je kwijt als je er Xenon in wil zetten?

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:16

PauseBreak

derp!

SayWhatAgain! schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:51:
Ik meld me ook maar eens!
Sinds afgelopen december ben ik een zeer tevreden eigenaar van een Ford Fiesta Ecoboost 1.0 (bj 09/2014). Uit de showroom gekocht, dus met veel opties. Ik "mis" alleen een start/stop knop, verwarmde stoelen en de Sony radio geloof ik. De kleur is Blue Candy... heul mooi vind ik en net even anders dan al het andere blauw wat je ziet rijden. Brakke phone pics:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zeker niet slecht voor een eerste auto! 8)

Meteen bij aanschaf een set winterbanden er bij gekocht. Nu blijken deze achteraf niet de noodzakelijke bandenspanningssensoren te hebben en krijg ik continu een waarschuwingsmelding als deze eronder gemonteerd zitten. Bij de dealer navraag gedaan en om de banden geschikt te maken voor dat systeem zou ik ruim €200 kwijt zijn. Op zich valt dat mee, maar zou de dealer deze kosten op zich moeten nemen? Die heeft de extra set banden aangeraden, ik was niet op de hoogte van de gebruikte techniek voor het bandenspanningssysteem (zijn 2 verschillende methodes afaik). Wat vinden jullie?
Heb je die winterbanden ook via de dealer gekocht? Zo ja, dan had hij daar wel even rekening mee mogen houden en mag hij dat dus nu doen middels de prijs.

Oh en goede kleur _/-\o_

Nee, merp!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:36:
[...]

Thnx! Rijdt wel even wat anders dan een Fiesta uit 2002(?) die m'n moeder voorheen had. Het is inderdaad wel opletten met 16" eronder, maar gelukkig nog geen schade tot nu. Wel op m'n set winterbanden, maar dat zijn wieldeksels :+
Heb je die aanpassingen zelf gedaan of via de dealer? En wat ben je kwijt als je er Xenon in wil zetten?
Ik heb zelf de Xenon geïnstalleerd. De koplampen kunnen zeer eenvoudig uitgehaald worden. Ze zitten met twee schroeven vast. Wel moet de ballast van de type CANBUS zijn. De gewone ballasten die bij de goedkopere sets geleverd worden, kunnen de lampen laten flikkeren. Ik heb dat meegemaakt.

Halogeen aan de ene kant en Xenon aan de andere kant.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Home/FiestaXenon.jpg

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

PauseBreak schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:44:
[...]
Heb je die winterbanden ook via de dealer gekocht? Zo ja, dan had hij daar wel even rekening mee mogen houden en mag hij dat dus nu doen middels de prijs.

Oh en goede kleur _/-\o_
Ja, ook via de dealer gekocht, tegelijk met de auto.
Blord schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:06:
[...]
Ik heb zelf de Xenon geïnstalleerd. De koplampen kunnen zeer eenvoudig uitgehaald worden. Ze zitten met twee schroeven vast. Wel moet de ballast van de type CANBUS zijn. De gewone ballasten die bij de goedkopere sets geleverd worden, kunnen de lampen laten flikkeren. Ik heb dat meegemaakt.

....
Oh dat is wel een aardig verschil, nice! Ook maar eens naar kijken dan :)

• DennusB
  • Niet online
Blord schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:06:
[...]

[afbeelding]
Jammer dat ze het niet gewoon als optie verkopen!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

De Fiesta koplampen hebben de projectorlenzen. Deze zijn geschikt voor Xenon in tegenstelling tot de reflectoren. 's Avonds zie je mooi dat het licht naar boven geblokkeerd wordt.

De ballasten liggen bovenop de motorruimte. In de foto zie je zwarte dozen met een witte streep achter de koplampen. Dat zijn de Canbus ballasten.

• Phusebox
Vandaag is bij mijn Focus 1.0 Ecoboost uit 2012 de slang gecontroleerd, deze was blijkbaar al vervangen en tevens de motormanagement software geüpdatet. Moet zeggen dat laatste merk ik wel, hij trekt nu wat vlotter op en lijkt op cruising speed wat zuiniger te zijn.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:33
Ik mag me hier (tijdelijk) ook melden! Afgelopen zaterdag onderstaande Mondeo gekocht (foto's komen van de dealer handelaar)

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8835/17983353364_7e9519fd55_z.jpg$_85-2

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/333/18601470902_e3ee6025a5_z.jpg$_85

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/408/17985360023_6eb381e60c_z.jpg$_85-3

Het is een 2.0 TDCi Collection met onder andere:

Opties en accessoires
ABS en EBD
airco met el.temp.regel.
armsteun achter
bagagedek
buitensp. elektr. + verw.
buitensp. in carr. kleur
c.deurv. met afst.bed.
cruise control
dakrails
dubbele airbag
elek.ramen voor en achter
getint warmtewerend glas
hoofdst. voor en achter
in delen neerkl. achterb.
lederen stuurwiel
lendesteunen (verstelb.)
lichtmetalen velgen 16"
metaalkleur
mistlampen voor
navigatie-syst.+cd-wissel
side airbag(s)
startblokkering
stoel best. hoogte verst.
stuurbekrachtiging
trekhaak
verstelbaar stuur
verwarmde voorruit
window airbags
(opnieuw uit de advertentie)

De Mondeo wordt onze vakantieauto, we gaan ermee naar Italie rijden en daar camperen. Ruimte moet geen probleem zijn in dit ding: ik kan zelfs met m'n 1.93 achter mezelf zitten. Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen :)

• Phusebox
Altijd fijn zoiets, maandag bij de garage geweest voor kleine inspectie en terugroepactie en nu heb ik een probleem erbij. Zodra ik hem in zijn achteruit zet hlgaat de Park Pilot aan, en normaal wordt dan het volume van de muziek gedempt. Welnu dat laatste doet hij nu niet meer sinds een bezoek aan de garage.

Is dat een setting ergens die ik niet zie?

• nielsicq
  • Niet online
Zodra de auto in de achteruit staat even aan de volumeknop draaien 😀

• Phusebox
nielsicq schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:55:
Zodra de auto in de achteruit staat even aan de volumeknop draaien 😀
Erg grappig... not.

• nielsicq
  • Niet online
Het is serieus daarmee regel je het volume van de parkeersensoren!..... True!

• Phusebox
nielsicq schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:10:
Het is serieus daarmee regel je het volume van de parkeersensoren!..... True!
Bij mij niet, dan gaat de radio harder. Bij navigatie werkt het wel zo inderdaad.
Maar het gaat niet om het alert geluidje maar om het feit dat hij de muziek juist niet meer dempt als de Park assist aan staat.

• nielsicq
  • Niet online
Ok misschien dat de dealer wat ge-update heeft idd. Bij mij werkte het wel.

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Mijn Focus ST mk2 na een uitgebreide was/poetsbeurt (daar nog op 17" wintervelgen ipv de 18" standaard ST velgen)

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/24l0vmq.jpg

interieur, klokken

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/ajtjl1.jpg

De wagen is gebouwd in juli 2008, het betreft een "fase 2", waar diverse kinderziektes (o.a. aandrijfas, oliemembraam) zijn aangepakt. Ik ben de tweede eigenaar (sinds feb 2014) en de auto is nog volledig stock. De eerste eigenaar was via lease, wat resulteerde in inbouw van een after market CC systeem. Inmiddels zo'n 30.000 km probleemloos mee gereden, gemiddeld verbruik 8,3 liter op 100 km, dit is +- 10% onder de fabrieksopgave (ik denk dat dit komt doordat ik stadsritten echt altijd vermijd).

Fantastische wagen met een echt "oude school" Volvo motorblok, zo zullen ze niet meer gemaakt worden. Mooi vind ik het op zich onopvallende uiterlijk, ook nog in grijs. Je kunt zo verrassend uit de hoek komen in je muisgrijze Fordje 8) Enige minpunt vind ik de belabberde soundproofing van de Focus mk2, de wagen is echt luidruchtig. Gelukkig maakt de heerlijk donkerbruine grom van de 5 cylinder veel goed.. :D

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05:30

sebasd

loopt op espresso

Gisteren een dagje met de nieuwe Mondeo op pad gemogen omdat mijn eigen Focus voor groot onderhoud moest. Wat een mooie auto is dat zeg! Helaas wel net even boven mijn budget..

Mijn leasecontract loopt 1-11 af, denk wel dat ik voorlopig bij Ford blijf want de Focus (Mk3) bevalt me uitermate goed (1.6 EcoBoost 150pk). Eens kijken waar de leasemaatschappij mee komt op mijn vraag over een nieuw leasetarief als ik het contract verleng of een overnameprijs als ik de auto wil overnemen..

• Phusebox
Phantasmagoria schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 00:13:
Mijn Focus ST mk2 na een uitgebreide was/poetsbeurt (daar nog op 17" wintervelgen ipv de 18" standaard ST velgen)

[afbeelding]

interieur, klokken

[afbeelding]

De wagen is gebouwd in juli 2008, het betreft een "fase 2", waar diverse kinderziektes (o.a. aandrijfas, oliemembraam) zijn aangepakt. Ik ben de tweede eigenaar (sinds feb 2014) en de auto is nog volledig stock. De eerste eigenaar was via lease, wat resulteerde in inbouw van een after market CC systeem. Inmiddels zo'n 30.000 km probleemloos mee gereden, gemiddeld verbruik 8,3 liter op 100 km, dit is +- 10% onder de fabrieksopgave (ik denk dat dit komt doordat ik stadsritten echt altijd vermijd).

Fantastische wagen met een echt "oude school" Volvo motorblok, zo zullen ze niet meer gemaakt worden. Mooi vind ik het op zich onopvallende uiterlijk, ook nog in grijs. Je kunt zo verrassend uit de hoek komen in je muisgrijze Fordje 8) Enige minpunt vind ik de belabberde soundproofing van de Focus mk2, de wagen is echt luidruchtig. Gelukkig maakt de heerlijk donkerbruine grom van de 5 cylinder veel goed.. :D
Lekker onopvallend ja met je ST badge, 18 inch ST velgen en dubbele uitlaat... je zou bijna denken dat het een econetic is.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 12-06-2015 07:49 ]

• nextware
  • Laatst online: 17-11 17:50
Binnenkort moet ik mijn Ford Focus Titanium Wagon alweer inleveren ;w
Betreft een lease wagen. Ik heb hem nu bijna drie jaar, maar ik zit al over de 150.000 km heen.

MAAR: ik mag weer een nieuwe wagen uitzoeken. De nieuwe Ford Mondeo vind ik toch wel heel erg mooi. Denk dat ik mezelf toch maar eens ga verdiepen in de Titanium versie van de nieuwe Mondeo.

Van de week al een configuratie samengesteld.. Komt net iets boven de € 41000,- uit. Valt wel mooi binnen het leasebudget 8)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 15:07

TommyGun

Stik er maar in!

Phusebox schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:28:
[...]

Nice inderdaad. Ik heb nu een zwarte Focus, en daar moet ik het nog wel een jaar of 8 mee doen, maar ik zou nooit meer zwart kiezen.

Helaas was er toen geen interessante grijze.
Idem (zwarte Fiesta), nooit weer...

Ik zie nu steeds vaker deze kleur en die vind ik toch wel erg bruut :'( SayWhatAgain! in "Het grote Ford topic"

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 21:10
Ik vind de zwarte Fiesta juist de mooiste. Wat is het probleem met zwart? Andere (felle) kleuren zien er snel goedkoop uit.

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
TommyGun schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:56:
[...]

Idem (zwarte Fiesta), nooit weer...

Ik zie nu steeds vaker deze kleur en die vind ik toch wel erg bruut :'( SayWhatAgain! in "Het grote Ford topic"
Wat is er precies mis met de kleur zwart?
Momenteel heb ik een donker blauwe fiesta uit 2001, maar ben aan het orienteren naar een nieuwe auto.
Fiesta of focus

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Lonestander schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:21:
[...]

Wat is er precies mis met de kleur zwart?
Momenteel heb ik een donker blauwe fiesta uit 2001, maar ben aan het orienteren naar een nieuwe auto.
Fiesta of focus
Zwart wordt heel raar vies en is saai op de weg en het parkeerterrein :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Phusebox
MarcoC schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:20:
Ik vind de zwarte Fiesta juist de mooiste. Wat is het probleem met zwart? Andere (felle) kleuren zien er snel goedkoop uit.
Twee uur poetsen, of wasstraat, en voordat de dag voorbij is ziet ie er alweer uit alsof je weken niet gepoetst hebt. Verder zie je krasjes veel sneller. En uiteraard de warmte in de auto als ie in de zon heeft gestaan.

Hiervoor had ik een zilvergrijze Mondeo, en die zag er vaak na een maand nog uit alsof ie net gepoetst was.

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Zelf zou ik ook graag een andere kleur willen dan zwart, maar mijn vriendin vind zwart er luxer uitzien

Qua hitte merk ik het ook al in de donker blauwe fiesta met arko :P, gister deed ik de deur open en de warmte golven waren als schaduw op de lak te zien

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Lonestander schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:29:
Zelf zou ik ook graag een andere kleur willen dan zwart, maar mijn vriendin vind zwart er luxer uitzien

Qua hitte merk ik het ook al in de donker blauwe fiesta met arko :P, gister deed ik de deur open en de warmte golven waren als schaduw op de lak te zien
Gewoon negeren en een groene fiesta halen :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 15:07

TommyGun

Stik er maar in!

MarcoC schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:20:
Nadat ik 'm detailed heb (dus zeg maar na 8 uur ;)) dan is 'ie prachtig, maar een paar dagen later... :(

En inderdaad, krasjes zie je snel.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Phusebox schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:49:
[...]

Lekker onopvallend ja met je ST badge, 18 inch ST velgen en dubbele uitlaat... je zou bijna denken dat het een econetic is.
Vooral vergeleken met het karakteristieke electric orange dan he :P

Bestuurders die om uiterlijk geven vinden dit toch echt te saai en anoniem, en afgezien van de heel bescheiden extra spoiler ziet de wagen er niet 'dikker' uit dan de overige mk2s (velgen, uitlaat en badge kun je op/onder elke mk2 plakken).

• InZane
Phusebox schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:25:
Hiervoor had ik een zilvergrijze Mondeo, en die zag er vaak na een maand nog uit alsof ie net gepoetst was.
Zilvergrijs is pas saai en voor mensen zonder mening :+
Phusebox schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:36:
Altijd fijn zoiets, maandag bij de garage geweest voor kleine inspectie en terugroepactie en nu heb ik een probleem erbij. Zodra ik hem in zijn achteruit zet hlgaat de Park Pilot aan, en normaal wordt dan het volume van de muziek gedempt. Welnu dat laatste doet hij nu niet meer sinds een bezoek aan de garage.

Is dat een setting ergens die ik niet zie?
Ik kan me vergissen maar volgens mij wordt bij mij het geluid van de radio ook niet gedempt als de park pilot is ingeschakeld, maar ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
Met navigatie wordt de muziek wel netjes gedempt.

[ Voor 56% gewijzigd door InZane op 12-06-2015 11:48 ]

• tiguan
  • Nu online
Jawel, de parkpilot dempt muziek

• InZane
tiguan schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:51:
Jawel, de parkpilot dempt muziek
Ik zal vast wel kippig zijn :+
Zal het van het weekend eens controleren. Helaas ben ik even niet echt in de buurt van de auto.

• tiguan
  • Nu online
Mwah, heeft niks met kippig te maken, eerder met gehoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door tiguan op 12-06-2015 11:54 ]

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Zwart is wel mooi als het net gewassen is. En ook voor mensen die een garage hebben. Dan wordt de auto niet zo snel vuil. Maar ja dat geldt ook voor andere kleuren. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Blord op 12-06-2015 12:08 ]

• tiguan
  • Nu online
Bij ons op 't werk heeft iedereen al een zwarte auto. Ik heb daarom maar voor blauw gekozen. Staat 'm ook best mooi hoor.

• Phusebox
Blord schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:07:
Zwart is wel mooi als het net gewassen is. En ook voor mensen die een garage hebben. Dan wordt de auto niet zo snel vuil. Maar ja dat geldt ook voor andere kleuren. ;)
Mwah ik zie niks speciaals aan een zwarte auto die net gewassen is. Geef mij maar grijs. Een kleur zou ik persoonlijk nooit doen want dat vind ik een jaar leuk en daarna ben ik het beu.

Blijkbaar hou ik me daaraan want mijn auto's waren medium grijs, donkergrijs, zilvergrijs en nu zwart.

• MarcoC
Blord schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:07:
Dat is wel waar, maar geldt inderdaad ook voor andere kleuren. Doe mij maar zwart. En die warmte heb je ook niet zoveel last van met climate control.

Ik heb een zwarte Fiesta O-) .
Phusebox schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Mwah ik zie niks speciaals aan een zwarte auto die net gewassen is. Geef mij maar grijs. Een kleur zou ik persoonlijk nooit doen want dat vind ik een jaar leuk en daarna ben ik het beu.

Blijkbaar hou ik me daaraan want mijn auto's waren medium grijs, donkergrijs, zilvergrijs en nu zwart.
Grijs vind ik dan weer erg lelijk. Zeker dat zilvergrijs. Maar goed, ieder z'n ding :D .

[ Voor 34% gewijzigd door MarcoC op 12-06-2015 13:46 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Grijs kan best tof zijn!

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2014/Ford-Focus-ST-Diesel-17081.jpg

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:02

Rub3s

+3 , omdat het kan

Afbeeldingslocatie: https://postmediadriving.files.wordpress.com/2014/10/ford-focus-st-wagon3.jpg?w=1024

Daar is het grijs iets duidelijker op (bij die andere foto leek het net wit).

[ Voor 11% gewijzigd door Rub3s op 12-06-2015 16:42 ]

• InZane
Rub3s schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:42:
[afbeelding]

Daar is het grijs iets duidelijker op (bij die andere foto leek het net wit).
Ik vind er niet veel aan. Mag van mij nog wel een paar tinten donkerder, als het dan toch grijs moet zijn.

Dit vind ik beter:
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-NbY0NDWTVes/U6zKuOZA_tI/AAAAAAARYx4/1fXK3vbmFpM/s1600/New-Ford-Focus-ST-01.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door InZane op 12-06-2015 17:09 ]

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik rij al jaren Ford. 2 Mondeo's MK3 gehad, en momenteel een S-Max 2.0 benzine uit 2006.
We hebben echter plannen om een caravan aan te schaffen en onze huidige auto is daar minder geschikt voor.
Zonder caravan zit er al weinig fut in, laat staan met sleurhut. Daarbij mag ie ook maar 1100kg trekken, dus de zoektocht naar een opvolger was snel gestart. De eisen waren vooral voldoende vermogen, voorkeur voor een automaat, en liefst (maar geen must) een wat hogere zit.

Omdat de S-Max verder een heerlijke auto is hebben we kort naar een 2.5T gekeken, maar een net exemplaar bleek niet makkelijk te vinden. Even geflirt met een SuperB Combi (1.8TSI DSG), maar daar hadden we geen klik mee. Maarrr, Ford heeft nog 2 modellen met de geweldige 2.5T Volvo motor, de Mondeo en de Kuga. Het aanbod van Mondeo 2.5T's was zo mogelijk nog schaarser als dat van de S-Max, dus uiteindelijk zijn we voor een dik uitgeruste Kuga gegaan.

Qua rijden een grote verrassing, je zit nog hoger dan in de S-Max, maar hij stuurt als een grote Focus. En dan dat motorgeluid. Heerlijk!

Nog ruim een week geduld en dan staat ie voor de deur:

Afbeeldingslocatie: http://webshop.inmotiv.nl/sc64de7753af1d1be656c01e8d033ec88/vehicle-images/8389865/3/1412694091/640x480/ford-kuga-2-5-t-awd-4x4-titanium-aut-panodak

[ Voor 14% gewijzigd door Timmert op 13-06-2015 00:47 ]

• Phusebox
Nette auto hoor. Wat verbruikt zoiets? Zal niet veel schelen met een Monde Mk3 want daar haalde ik ook amper 1 op 10,5.

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik reken op 1 op 9 / 1 op 10. Onze S-Max rijdt niet veel zuiniger, dus wat dat betreft zijn we het 'gewend' ;)

• DennusB
  • Niet online
Iemand hier enig idee of de laatste versie van het Ford Sync systeem via bluetooth al netjes de meta-data van je muziek laat zien bij streamen? (Met Android)

• Phusebox
DennusB schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:10:
Iemand hier enig idee of de laatste versie van het Ford Sync systeem via bluetooth al netjes de meta-data van je muziek laat zien bij streamen? (Met Android)
Dat doet mijn Focus uit 2012 al dus neem aan de nieuwe ook.

• DennusB
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:35:
[...]

Dat doet mijn Focus uit 2012 al dus neem aan de nieuwe ook.
Mijn Fiesta uit 2012 deed dat echt niet, hij gaf alleen aan dat bluetooth streaming aanstond, maar zag op het scherm niet de artiest/titel.

• Phusebox
DennusB schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:47:
[...]

Mijn Fiesta uit 2012 deed dat echt niet, hij gaf alleen aan dat bluetooth streaming aanstond, maar zag op het scherm niet de artiest/titel.
Misschien dan verschil tussen Focus en Fiesta, ik zie gewoon met spotify of andere apps de naam van artiest en titel van de track.

• DennusB
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Misschien dan verschil tussen Focus en Fiesta, ik zie gewoon met spotify of andere apps de naam van artiest en titel van de track.
Hopen dat de nieuwe software in de Fiesta het nu ook doet (ze gingen het fixen destijds). En anders maar terug naar iPhone, daar werkt het wel mee. Lol

• MarcoC
Mijn Fiesta uit 2015 laat gewoon de naam en artiest zien (iPhone).

Edit: ook met Spotify.

[ Voor 23% gewijzigd door MarcoC op 14-06-2015 14:47 ]

• tiguan
  • Nu online
Phusebox schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Met Spotify ook? Mijn Focus uit 2013 doet dat niet hoor.

• Phusebox
tiguan schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:10:
[...]

Met Spotify ook? Mijn Focus uit 2013 doet dat niet hoor.
Ligt misschien aan bluetooth versie van telefoon, maar zowel bij mijn S4 als Note 4 werkt het met Spotify dus zou eigenlijk met alle recente toestellen moeten werken lijkt me.

• tiguan
  • Nu online
Heb je niet toevallig de Sony versie van de radio? Misschien dat dat nog uitmaakt? Geen idee wat voor merk de stock-radio is.

[ Voor 20% gewijzigd door tiguan op 14-06-2015 14:47 ]

• Phusebox
tiguan schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:47:
Heb je niet toevallig de Sony versie van de radio? Misschien dat dat nog uitmaakt? Geen idee wat voor merk de stock-radio is.
Nee ik heb gewoon de stock net gazillion knopjes. De Sony glanzend en met sony logo toch?

Misschien dat het nog uitmaakt wat voor pakket je hebt? Heb je net USB en 3.5 mm port in dashboardkastje en hands free zooi?

Anders eens vragen voor update bij de dealer.

• tiguan
  • Nu online
Ik heb de lease uitvoering met alles er op en d'r aan. USB zit in de middenconsole, al sluit ik mn telefoon niet met USB aan. Moet dat misschien ook nog? Ik pair 'm alleen met Bluetooth.

• Phusebox
tiguan schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:52:
Ik heb de lease uitvoering met alles er op en d'r aan. USB zit in de middenconsole, al sluit ik mn telefoon niet met USB aan. Moet dat misschien ook nog? Ik pair 'm alleen met Bluetooth.
Hmm heb je een nieuwere versie zelfs want ik heb geen usb in midden console. Ook lease versie titanium pakket.

Ik pair overigens ook alleen met Bluetooth.
Welke telefoon is?

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 14-06-2015 15:02 ]

• tiguan
  • Nu online
Inderdaad de Titanium Lease is 't. Geen idee of 't een nieuwere uitvoering is dan, maar dat zou best kunnen. Ik zag net in een filmpje dat je voor de app-link zowel USB als bluetooth moet gebruiken, maar dat was wel met een iPhone. Maar mijn uitvoering is nog van voor de app-link software. Misschien dat ik 't zo ff ga proberen met USB erbij.

Ik heb een HTC One M7 en M8s.

[ Voor 9% gewijzigd door tiguan op 14-06-2015 15:07 ]

• Phusebox
tiguan schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:04:
Inderdaad de Titanium Lease is 't. Geen idee of 't een nieuwere uitvoering is dan, maar dat zou best kunnen. Ik zag net in een filmpje dat je voor de app-link zowel USB als bluetooth moet gebruiken, maar dat was wel met een iPhone. Maar mijn uitvoering is nog van voor de app-link software. Misschien dat ik 't zo ff ga proberen met USB erbij.

Ik heb een HTC One M7 en M8s.
Ik heb ook geen app link.

• DennusB
  • Niet online
Wtf is app link? Haha

• Phusebox
Nieuwe modellen hebben dat meen ik. Spotify integratie etc.

• tiguan
  • Nu online
Vanaf 2014 zit 't in de modellen heb ik ergens gezien.

http://www.ford.nl/Servic...ort/FordSync1-1metAppLink

Je kan dan apps van je telefoon gebruiken via de boordcomputer. Welke apps en hoe precies weet ik verder niet.

• DennusB
  • Niet online
tiguan schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:32:

Je kan dan apps van je telefoon gebruiken via de boordcomputer. Welke apps en hoe precies weet ik verder niet.
Zo te zien iig Spotify, dat zou wel vet zijn! Maar eens proberen als ie binnen is!

• InZane
tiguan schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:32:

Mijn Focus (bj. 2014) heeft 't wel, maar ik heb een Windows Phone, dus heb er geen bal aan :+

Het wrange eraan is dat Ford Sync ontwikkeld is door Microsoft.

[ Voor 6% gewijzigd door InZane op 15-06-2015 09:43 ]

• tiguan
  • Nu online
Whaha, dat is wel heel ironisch.

• Knul
Vraagje: in m'n Ford Mondeo uit 2002 met ingebouwde 2-din navigatie ding zit een CD-wisselaar. Die leest echter alleen originele cd's, dus ik zou dat ding graag willen vervangen voor een Aux aansluiting. Hier en daar lees ik dat het wel mogelijk is, maar nergens staat concreet hoe. Heeft iemand er hier toevallig ervaring mee?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zit er niet al ergens een aux aansluiting in verstopt? Zit die wel in het menu ergens?

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 20:28
Iemand dit wel 's gehad?

Afbeeldingslocatie: http://i45.photobucket.com/albums/f81/wijnands/ruit_zpsqqflaqex.png

Ben er mee naar de dealer geweest en die zei dat ze dit vrij regelmatig zien. Gewoon terug duwen met een stuk plastic was de oplossing.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Knul
Touchdomex schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:16:
Zit er niet al ergens een aux aansluiting in verstopt? Zit die wel in het menu ergens?
Helaas niet, dashboardkastje heb ik al uitvoerig bekeken, kan er geen aux in vinden. Volgens mij kan ik alleen kiezen voor de cd wisselaar in het menu, maar dat weet ik niet zeker. Auto staat bij mn ouders dus dat kan ik ook niet zo snel checken jammer genoeg.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 21:09
Mijn auto is de afgelopen weken door vandalisme beschadigd en gaat daarom deze week naar een schadeherstelbedrijf. Nu heb ik ook een paaltje geraakt aan de voorzijde van de auto en deze laat ik meteen meenemen om te laten repareren.

Helaas zijn de mistlampen van mijn auto afgekeurd voor APK (verbrand van binnen, beide lampen zijn niet even helder). Nu is de vraag: wanneer ik mijn Ford Ka naar een schade herstelbedrijf breng wordt de bumper dan vervangen? Of word hij opnieuw gelakt en wordt de scheur (kleintje) eruit gehaald. Het eerste zou uiteraard voor mij in het voordeel werken, want dan worden de mistlamp units ook vervangen, maar ik lees op veel sites dat ook scheurtjes tegenwoordig kunnen worden gepareerd. Ik ben overigens tegen een betonen paal aan gereden en de schade is redelijk fors ('hapjes' uit de lak)

Betreft een Ford Ka 2009 - Heden model.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wel naar schadebedrijf maar geen offerte/uitwerking van type reparatie & kosten?

Aangezien de bumper toch al kapot is, in jouw ogen, bespreek dan even met de hersteller of hij niet alles kan vervangen. Soms wil een doos saucijzenbroodjea of een boekenbon ook wel eens helpen met een vervanging.

APK is trouwens niet zijn probleem noch van de verzekering (where applicable).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 21:09
MAX3400 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 22:54:
Wel naar schadebedrijf maar geen offerte/uitwerking van type reparatie & kosten?

APK is trouwens niet zijn probleem noch van de verzekering (where applicable).
Heb sinds vanavond goedkeuring dus nee nog geen offerte. Wel een inschatting van mijn eigen garage: 1500 euro (voor alle drie de schades die ik heb).
En nee niet zijn probleem die APK, maar wel de mijne..

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Vorige week mijn Fiesta Titanium Lease in Frozen white in ontvangst mogen nemen, alleen mag hij maandag al weer terug naar de lease maatschappij. Ze waren 'even' vergeten een trekhaak er onder te schroeven 8)7

Gelijk ook een vraag, het Radio / Nav schermpje geeft bij het inschakelen alle vormpjes weer van de software, is dit bij mij "ingebrand"? Of is heeft iedereen dit. Ook mis ik de DAB functie welke nmi er wel in zou moeten zitten (onderdeel van het technolog pakket)? Mis ik iets? :p

• DennusB
  • Niet online
PL3X4N schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:50:
Vorige week mijn Fiesta Titanium Lease in Frozen white in ontvangst mogen nemen, alleen mag hij maandag al weer terug naar de lease maatschappij. Ze waren 'even' vergeten een trekhaak er onder te schroeven 8)7

Gelijk ook een vraag, het Radio / Nav schermpje geeft bij het inschakelen alle vormpjes weer van de software, is dit bij mij "ingebrand"? Of is heeft iedereen dit. Ook mis ik de DAB functie welke nmi er wel in zou moeten zitten (onderdeel van het technolog pakket)? Mis ik iets? :p
DAB zit alleen bij het Sony pakket er in!

• PL3X4N

PL3X4N

DennusB schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:53:
[...]

DAB zit alleen bij het Sony pakket er in!
Ik heb Econetic Lease, met Advanced Technology Nav. Pack. Gezien ik Keyless entry, Sony Audio en regensensor etc. etc. heb. :?

Sowieso al die pakketen van Ford is bomen >< Bos verhaal...

• DennusB
  • Niet online
PL3X4N schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:59:
[...]

Ik heb Econetic Lease, met Advanced Technology Nav. Pack. Gezien ik Keyless entry, Sony Audio en regensensor etc. etc. heb. :?

Sowieso al die pakketen van Ford is bomen >< Bos verhaal...
Nee hoor, het pakketten verhaal is vrij duidelijk! Wil je DAB+ bovenop je normale navi/radio ding? Sony Advanced Tech pakket nemen :)

• PL3X4N

PL3X4N

DennusB schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:10:
[...]

Nee hoor, het pakketten verhaal is vrij duidelijk! Wil je DAB+ bovenop je normale navi/radio ding? Sony Advanced Tech pakket nemen :)
Aah dus je kunt wel een Sony systeem hebben, maar dus ook zonder DAB. Thx Lease maatschappij met verkeerde beschrijving.

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

Na in 't show je auto-topic gepost te hebben, moet ik me hier ook maar eens melden. :P
Mijn Ford:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Nf4YR0X.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lYdALHe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NX0x9OH.jpg

Hij rijdt heerlijk, ongelofelijk strak op de weg!
Stiekem heb ik echter al wel wat plannetjes; hij staat wat hoog op z'n poten en de wielkasten kunnen beter gevuld. 17" ipv 16" zou 'm goed staan en een (kleine) verlaging zou daar mooi bij passen.

Tegelijkertijd wil ik eigenlijk ook wel kijken wat het voor de auto doet om de begrenzingen te verhelpen. Het luchtfilter en de flexi-pipe zijn eigenlijk ontoereikend voor zo'n tweeliter-motor. Iets meer dan 150pk zou iig geen kwaad kunnen. :P

I don't want no cake, I want me some pie!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:29
Vaak daalt het vermogen bij aanpassing van luchtfilter/uitlaatsysteem alleen maar. Wel leuk geluidje :) als het daarom gaat.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-11 18:30

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Eh, omtrek van wiel + band moet normaal toch constant blijven, ongeacht diameter van wiel, nee? Dus de wielkasten zullen niet verder opgevuld raken van grotere wielen.

Vergeet trouwens niet dat te grote wielen negatieve invloed hebben op zowel prestaties als verbruik.

Lijkt verder wel een toffe kar.

• tiguan
  • Nu online
Klopt, maar grotere velgen ogen gewoon mooier :)

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

Jim423 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:56:
Vaak daalt het vermogen bij aanpassing van luchtfilter/uitlaatsysteem alleen maar. Wel leuk geluidje :) als het daarom gaat.
De meeste fabrikanten weten idd heel goed waarmee ze bezig zijn. Vaak is stock echt prima. Ik wil niet beweren dat Ford een stel amateurs zijn; integendeel. Dit is m'n eerste Ford en ik ben onder de indruk van de engineering die ze duidelijk in deze auto gestoken hebben. Het luchtfilterhuis van de ST is echter behoorlijk beperkend. Hetzelfde verhaal gaat voor de flexibele pijp op, deze is 40mm waar de rest van de uitlaat-lijn op 60mm zit. Het schijnt dat Ford daarvoor heeft gekozen om aan bepaalde eisen/normen te voldoen opdat ze een hoge afzet konden realiseren. :)

Het is een beetje te vergelijken met hoe bromfietsen in Nederland worden afgeleverd: vario-ringetjes en proppen in de uitlaat zodat de maximale snelheid niet teveel boven die 45 km/u komt te liggen. De plannen die ik heb zijn voor de lange termijn -áls ik ze überhaupt ooit uitvoer- maar ergens vind ik wel dat die motor het verdient om niet kunstmatig begrensd te worden. :P
DevilsProphet schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:49:
Eh, omtrek van wiel + band moet normaal toch constant blijven, ongeacht diameter van wiel, nee? Dus de wielkasten zullen niet verder opgevuld raken van grotere wielen.

Vergeet trouwens niet dat te grote wielen negatieve invloed hebben op zowel prestaties als verbruik.

Lijkt verder wel een toffe kar.
Hahaha, je hebt op álle punten gelijk hoor dus ik zal ze ook allemaal even toelichten. :P
Grotere velgen hebben als eerste effect dat de auto nét even wat hoger staat. Omdat 'ie nu naar mijn smaak al nét iets te hoog staat hoort daar wel een kleine verlaging bij. Gevolg daarvan is dat 'ie wat zakt (haha, super obvious I know) en dat 'ie dus wat dichter bij z'n wielen staat. Dus, iets beter gevulde wielkasten.

Over de prestaties zit ik niet zo in, de ST150 werd af-fabriek met 17" velgen geleverd. Verbruik... zuiniger wordt 'ie er vast niet op. :+ Maar daarvoor heb je imo ook niet zo'n auto. :)
tiguan schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:20:
Klopt, maar grotere velgen ogen gewoon mooier :)
Absoluut!

I don't want no cake, I want me some pie!

• heinekentap
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-11 06:37
Beste mede tweakers,
29 juni een splinternieuwe Ford Fiesta 1.5 econetic tdci 70kw start/stop titanium lease gekocht.

Aangezien ik graag de auto op korte termijn op het erf zie staan, ben ik benieuwd naar de levertijd. Nu staat deze op september (ivm de vakantie's in de Ford fabrieken)

Kan iemand zijn ervaring delen? Ik ben erg nieuwsgierig hoe de levertijden kunnen uitlopen en daadwerkelijk zijn.

Cheers,

• MarcoC
Bij mij duurde het zo'n twee maanden.

• DennusB
  • Niet online
Houd er rekening mee dat als je t style-up pakket (met spoiler en andere bumpers) hebt je er 4 weken levertijd bij moet rekenen, ook als je alleen de grote achterspoiler hebt gekozen!

• heinekentap
Thnx DennusB, gelukkig is het zo dat deze niet leverbaar is op de diesel uitvoering :) de sneller de beter denk ik dan maar :P

• DennusB
  • Niet online
Finally, net goed bericht gehad. Mijn bestelde Fiesta gaat eerste week Augustus in productie (na vakantie in fabriek), verwachtte levering week 33/34. Maar omdat ik die voorloop Panda spuugzat was krijg ik nu een andere gloednieuwe (nog niet op kenteken staande) Fiesta in Candy Blue als voorloop auto :) TOP! :D

• heinekentap
Wanneer besteld:o? En hoe heb jij dat voor elkaar gebokst

• DennusB
  • Niet online
heinekentap schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:27:
Wanneer besteld:o? En hoe heb jij dat voor elkaar gebokst
Uhhh, eind Maart al of zo. Maar m'n 17" velgen en grote spoiler waren slecht leverbaar...
En ja, gewoon zeuren bij leasemaatschappij. Die Panda was duurder dan de uiteindelijke Fiesta en ik werd helemaal gek van dat kleine hok :')

• heinekentap
Tof geregeld! #de Panda wel
DennusB schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:30:
[...]

Uhhh, eind Maart al of zo. Maar m'n 17" velgen en grote spoiler waren slecht leverbaar...
En ja, gewoon zeuren bij leasemaatschappij. Die Panda was duurder dan de uiteindelijke Fiesta en ik werd helemaal gek van dat kleine hok :')

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Candy Blue O+
Fiesta 1

• DennusB
  • Niet online
Die kleur ja! Ben benieuwd, ik krijg mijne straks in de nieuwe kleur "Magnectic", ook wel vet denk ik!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-11 15:45
Sinds 2 weken terug ben ik ook een trotse eigenaar van een Ford! Een Focus 1.6 First Edition om precies te zijn, uit 2005, net geen 100.000 op de teller :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UkLMwn8l.jpg

Nu ben ik alleen niet zo'n fan van de oude radio, oogt vrij ouderwets terwijl hij verder vrij modern oogt vind ik zelf :). Het geluk is dat er een 2 DIN (of double din) radio in past (met een extra frame, dat wel), daar heb je tegenwoordig mooie radio's met touchscreen en alles voor! Ik vroeg mij alleen af of een van jullie ervaring heeft met dergelijke radio's? Bijvoorbeeld deze.

• InZane
IceBlackz schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 18:32:
Sinds 2 weken terug ben ik ook een trotse eigenaar van een Ford! Een Focus 1.6 First Edition om precies te zijn, uit 2005, net geen 100.000 op de teller :D

[afbeelding]

Nu ben ik alleen niet zo'n fan van de oude radio, oogt vrij ouderwets terwijl hij verder vrij modern oogt vind ik zelf :). Het geluk is dat er een 2 DIN (of double din) radio in past (met een extra frame, dat wel), daar heb je tegenwoordig mooie radio's met touchscreen en alles voor! Ik vroeg mij alleen af of een van jullie ervaring heeft met dergelijke radio's? Bijvoorbeeld deze.
Geen ervaring met dat soort radio's. Heb in mijn Focus 1 altijd de originele radio gehad, de 2 heb ik nooit gehad en in de 3, die ik nu heb, past het niet :+

Maar netjes hoor, nog geen 100k gelopen! Mooie kleur ook! Veel rijplezier!

• Jurgen
  • Laatst online: 05-11 10:23
IceBlackz schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 18:32:

[afbeelding]

Pas op met welke je koopt, en probeer deze in de winkel uit. Ik heb ervaring met een 300 euro variant daarvan die uit china kwam. Maar dit was het in mijn ogen toch niet helemaal. Het duurde zeker 3 minuten voordat de muziek (mp3 op usb) begon te spelen. En de standaard navi was toch wel erg verouderd.

• tiguan
  • Nu online
Ziet er idd uit als een oekieboekie merk. Ik heb zelf altijd Pioneer gehad, maar dan wel de 1-DINs. Erg tevreden mee altijd. Al moet ik zeggen dat de stock radio in de mk3 ook niet slecht klinkt.

[ Voor 22% gewijzigd door tiguan op 17-07-2015 12:51 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 139 Laatste