Gho, nooit geweten dat GoT een Ford topic heeft... Handig
Ik heb na 12 jaar Suzuki Swift's (de "exclusive" en een keer de sport) gereden te hebben deze keer voor een Ford Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost gekozen. Ik heb ook even proef gereden in een Mazda 2 wat ook prima reed maar de Fiesta was het toch meer voor mij. Ik moet nog 6 tot 8 weken wachten maar zie er nu al naar uit om eens echt iets nieuws te rijden.
Ik heb de Fiesta besteld met o.a. de "technology pack" (niet de "advanced technology pack"). Nu realiseerde ik me thuis dat ik geen achteruitrijcamera besteld heb. Opzich geen ramp maar gek genoeg staat die ook niet op de optie lijst. In de folder staat hij wel afgebeeld bij het navigatie systeem.
Weet iemand hoe dat zit? Ik kan me niet voorstellen dat dit "gratis" bij het navigatiesysteem zit. Maar het lijkt me ook sterk dat hij als optie niet te krijgen is.
Weet, sowieso iemand, welk navigatiesysteem er in dit technology pack zit? Ik heb die met name gekozen vanwege de carkit optie maar ben natuurlijk nu ook wel nieuwsgierig naar het navigatiesysteem. Als ik op youtube zoek kom ik met name My Touch tegen en dat is volgens mij echt een ander systeem.
Oh; nog een vraagje... klopt het dat ik op MK7 moet zoeken? De logica van die nummers ontgaat me nog een beetje maar uit wikipedia maak ik op dat het MK7 is voor de 2014 Fiesta.
[
Voor 7% gewijzigd door
Mouse_R op 26-01-2014 17:21
]