Meen je dat nu echt, Hij is ongeveer net zo snel/langzaam als mijn Peugeot 106 met 60 PK maar ik vond hem echt VEEL langzamer/logger aanvoelen, zeker als je het bijvoorbeeld vergelijkt met een vergelijkbare Yaris oid. Misschien is het de bak verhouding oid maar ik werd er echt niet vrolijk van.Touchdomex schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:03:
Overigens vandaag weer de nieuwe Ka als leenauto mee. Blijft een auto met een dubbel gevoel. Afwerking en vermogen is prima. Alleen kan ik er niet lekker inzitten wat ik ook afstel en de versnellingspook is te hoog.... Daarnaast vind ik de radio te ver van de bestuurder. Je kan niet eventjes snel van station wisselen of een CD opzetten... Daarbij vind ik de stuurbekrachtiging niets.... Veels te licht. Je krijgt echt geen enkele feedback terug lijkt het.
Ik ben blij als onze Ka weer onder mijn bips zit. Ook al heeft die bijna geen luxe hij rijd wel echt perfect en ik zit er ook perfect in.
Ook die Stuurbekrachtiging vind ik niet lekker, op de een of andere manier had ik echt het idee dat het stuur tegen me in zat te werken waardoor ik het steeds tegen moest houden/drukken bij rechtuit rijden/rond de middenstand, gek genoeg is het bij actief sturen inderdaad veel te licht.
[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 26-09-2012 12:25 ]