Ik heb m'n Ford Fiesta nu zo'n halve week in bezit: dat rijdt toch wel heerlijk zeg. Eventjes snel iemand inhalen op de snelweg is zo gepiept met het 1.6 120pk blokje, om vervolgens weer lekker in de cruise control terug te vallen.
Ook over het geluid ben ik zeer te spreken; mensen zijn idd verbaasd als je zegt dat er geen subwoofer in zit.
Nu heb ik alleen de optie dat ik een 3,5mm line-in heb en nu had ik graag ook Bluetooth audio gehad, maar het frapante is: Bluetooth audio werkt alleen als je de USB optie ook hebt (wat raar is aangezien de carkit ook via Bluetooth gaat). Is dit makkelijk zelf te doen, aangezien er al een deel is voorbereid? Of is er een manier om toch Bluetooth audio te krijgen, zonder (of eventueel toch met) de USB optie?
Daarnaast heeft de vorige eigenaar voorbereiding voor TomTom laten inbouwen, een lederen voetstuk met de kabels mooi weg gewerkt in het interieur. Hier moet een speciale converter op worden gezet, zodat bepaalde TomTom modellen zonder poespas gecconnect kunnen worden. Hebben meer mensen zo'n voorbereiding? en zo ja, waar haal je zo'n converter 'blokje' (de garage zoekt het een en ander uit, maar ik heb na 3 dagen nog niks van hun gehoord)? Is deze er toevallig ook voor bv een iPhone/iPod?
Dat voice control is trouwens ook een leuke gimmick, werkt nog aardig goed ook, wanneer je met een posh british accent praat.
Morgen weer lekker carpoolen met 3 collega's en raadt eens wie er rijdt